منوی دسته بندی

راهنمای خرید جارو شارژی +معرفی بهترین مدلهای موجود

در گذشته کمی دور خانم ها برای تمیز کردن و خانه تکانی منزل باید از جارو و خاک انداز استفاده می کردند که کاری سخت و طاقت فرسا بود. با ورود جارو برقی به زندگی انسان کار تمیز کردن منزل و داخل خودرو به یک کار ساده تبدیل شد. با جارو برقی نه تنها در مدت زمان کمتری می توان مساحت های بزرگ را جارو کشید بلکه کیفیت و نتیجه کار هم بهتر خواهد بود. یکی از جذاب ترین نوع جارو برقی، جارو شارژی می باشد. جاروهای شارژی بیشتر برای تمیز کردن سریع زباله ها کاربرد دارند و به همین دلیل جزو لاینفک زندگی امروزی محسوب می شوند.

 

ابعاد کوچکتر و مصرف برق کمتر نسبت به جارو برقی از دیگر مزایای جارو شارژی است که آنها را در بین محبوب ترین وسایل برقی خانگی قرار داده است. شما هر زمان که اراده کنید می توانید از جارو شارژی برای تمیز کردن یک قسمت از منزل و یا خودرو استفاده کرده که این امر بسیار جذاب و در مصرف برق و زمان شما تاثیر خواهد گذاشت.

با توجه به تنوع جاروهای قابل شارژ موجود در بازار، امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از پرفروشترین و باکیفیت ترین مدل های جارو شارژی را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات برندهای مختلف جارو شارژی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. 

1- جارو شارژی پارس خزر مدل Shark

خرید جارو شارژی

جارو شارژی مدل Shark توسط شرکت معتبر پارس خزر تولید و روانه بازار شده و از اینرو برندی کاملا معتبر و قابل اطمینان است که بیش از نیم قرن در ایران به فعالیت خود ادامه می دهد. جاروی فوق که در رنگ نقره ای برای مشتری ارسال می گردد 2 سال گارانتی معتبر شرکتی داشته تا مشتری با خیالی آسوده خرید و شروع به استفاده از آن کند. 

داشتن موتور 60 واتی و کم صدا، همراه با سری های مختلف و ابعاد جمع و جور سبب شده تا کاربر براحتی بتواند از آن در محیط های مختلف استفاده کند. از دیگر ویژگی های جذاب این محصول می توان به امکان استفاده برای جمع آوری مواد خشک و مایعات اشاره کرد. 

شما براحتی می توانید با داشتن این ویژگی علاوه بر جارو کردن زباله های جامد، مایعات را هم جمع آوری کنید. فقط در این خصوص دقت داشته باشید حتما قبل از اینکار کیسه زباله را کاملا تخلیه کرده باشید. 

ضمنا در خصوص این جارو نظرات مثبت و منفی بسیاری به ثبت رسیده که می توانید برای انتخابی بهتر آنها را مطالعه کنید.

2- جاروی شارژی بوش مدل BCH86SIL1

یکی دیگر از شرکت هایی که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی بسیار موفق عمل کرده و در سطح بین الملی جایگاه ویژه ای دارد شرکت بوش آلمان است. جارو شارژی مدل BCH86SIL 1 ساخت همین شرکت نام آشنا بوده که حرف های زیادی برای گفتن دارد و کیفیت بالایی را از خود نشان داده است. 

77 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند رضایت خود را نیز اعلام کرده اند. این محصول همراه با گارانتی 18 ماهه برای مشتری ارسال می گردد. نوع طراحی این جارو به شکلی زیبا و جمع و جور انجام شده که امکان استفاده از آن در قسمت های مختلف وجود دارد. 

این جارو در دسته جاروهای عصایی قرار می گیرد. کار کردن با جاروهای عصایی برای کاربر بسیار لذت بخش و آسان می باشد و تجربه کاربری خوبی را برای او به ثبت می رساند. 

از ویژگی های جذاب این محصول می توان به نمایشگر میزان شارژ باتری، مکش در سه حالت مختلف و سنسور کنترل مخزن زباله اشاره کرد.

3- جارو شارژی عصایی شیائومی مدل G11

شرکت شیائومی که بیشتر با نام گوشی های هوشمند خود در بازار شناخته می شود در زمینه تولید دیگر ملزوماتی مانند لوازم خانگی برقی و لوازم جانبی گوشی و لپ تاپ هم فعالیت دارد. جارو شارژی عصایی شیائومی مدل G11 ساخت همین شرکت معروف و شناخته شده است و در رنگ سفید و همراه با یکسال گارانتی برای مشتری ارسال می گردد. 

این جارو در دسته مدل های عصایی قرار گرفته که بدلیل سهولت در استفاده محبوبیت زیادی دارد. قدرت موتور این محصول 500 وات بوده که در بین جاروهای شارژی قدرتی بی بدیل و فوق العاده بشمار می رود. 

براحتی می توانید به لطف موتور قدرتمند و سری های مختلف قابل تعویض، زباله های غیر قابل دسترس را در اسرع وقت با آن جمع کرده و در کمترین زمان ممکن محیط اطراف تان را تمیز و پاکیزه کنید.

4- جاروشارژی هوشمند شیائومی مدل Mop Essential

جارو شارژی هوشمند شیائومی مدل Mop Essential در واقع یکی از شاهکارهای این شرکت و وجه تمایز آن با دیگر برندهاست تا نشان دهد در زمینه تکنولوژی یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود می باشد. 91 درصد افرادی که استفاده از این محصول را تجربه کرده اند از خرید خود رضایت داشته و آن را به دیگران پیشنهاد کرده اند. 

این جاروی رباتیک با تصویر برداری دقیق از پیرامون خود هر جا که لازم باشد حرکت کرده و آنجا را تمیز می کند. طراحی؛ ارتفاع و ابعاد این جاروی هوشمند بسیار حساب شده بوده و به گونه ای است که براحتی می تواند در زیر مبل، کمد و کابینت حرکت کرده و حتی غیرقابل دسترس ترین نقاط منزل را کاملا تمیز نماید. 

ضمنا این جارو انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیومی که با هر بار شارژ کردن بیش از 20 دقیقه کاربر را همراهی می کند تامین خواهد کرد.

5- جارو برقی درما مدل DX118C

جارو شارژی درما مدل DX118C یکی از مقرون به صرفه ترین جاروهای شارژی موجود در بازار می باشد که البته کیفیت مطلوبی دارد. این محصول به نسبت قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده ارزش خرید بالایی دارد و تا به امروز موفق شده فروش خوبی را به ثبت برساند. 

84 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. 

این جارو در سه رنگ فیروزه ای، سفید و سبزآبی تولید و روانه بازار شده که هم اکنون می توانید رنگ دلخواهتان را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

6- جارو درما مدل dx700s

جارو شارژی درما مدل dx700 s در سه رنگ مشکی، نوک مدادی و طوسی موجود می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 85 درصدی مشتریان شده است. شما از این جارو به لطف داشتن دسته تاشو؛ هم به صورت دستی و هم بصورت عصایی می توانید استفاده کنید و براحتی نقاط مختلف منزل و حتی خودروی خود را از زباله پاکسازی نمایید. 

قدرت موتور 600 واتی در کنار سری های مختلف قابل تعویض دست شما را برای تمیز کردن بدون دردسر باز می گذارد و براحتی می توانید حتی گوشه مبل و کاناپه را هم جارو کنید.

7- جارو شارژی کنوود مدل HV190

8- جاروی هوشمند دریم مدل Z10 PRO

جاروشارژی هوشمند دریم مدل Z10 PRO بصورتی کاملا پیشرفته و به معنای واقعی هوشمند ساخته شده است و یکی از بهترین و پیشرفته ترین مدلهای جاروشارژی موجود در بازار می باشد. این جارو نقشه برداری مساحت 120 متر مربع را فقط در 5 دقیقه و با دقت بسیار بالا انجام می دهد. 

سنسورهای فوق پیشرفته سبب شده تا اجسام و موانع اعم از متحرک و غیر متحرک در فواصل 5 تا 50 سانتی متری را تشخیص دهد و برخوردی با آنها نداشته باشد. این جارو توانایی شناسایی و آنالیز 100 مانع را در هر بار ماموریت خود دارد و اینکار را بی نقص انجام می دهد. 

از دیگر ویژگی های متمایز کننده این محصول می توان به: موتور بسیار قدرتمند، مخزن بزرگ زباله و امکان جمع آوری گرد و غبار تا مدت 365 روز درون کیسه جارو اشاره کرد. شما می توانید هم اکنون این محصول کاربردی و پیشرفته را بصورت اینترنتی خریداری کنید. 

لازم بذکر است این جارو همراه با 18 ماه گارانتی معتبر برای مشتریان ارسال می گردد.

9- جارو شارژی هوشمند شیائومی مدل MOP 2 PRO

10- جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

جارو شارژی فوق ضمن ثبت فروش بسیار بالا، موفق شده 92 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد که درصد قابل توجهی می باشد. این محصول برای شارژ کامل باتری نیازمند 4 ساعت زمان می باشد و بصورت میانگین حدود 5 تا 10 دقیقه بصورت یکسره می تواند شما را همراهی نماید.

ابعاد این جارو 292*180*156 سانتی متر است که دسته تاشوی آن سبب شده فضای بسیار کمی را اشغال کند. همراه این محصول یک سری اضافه و یک عدد پایه شارژ برای مشتری ارسال می گردد. 

لازم بذکر است این جاروشارژی 12 ماه گارانتی معتبر دارد که در مورد لوازم برقی بسیار حائز اهمیت می باشد. شما هم اکنون می توانید آن را در دو رنگ سفید و سفید صدفی بصورت اینترنتی سفارش دهید.

11- جارو شارژی نانیوا مدل NVC_6000

جاروشارژی ها گزینه ای مناسب برای جارو زدن مکان هایی هستند که دسترسی به برق محدود بوده و یا زباله ها آنقدر زیاد نیستند که نیاز به جارو برقی باشد. با این وسیله کاربردی بدون دردسر و در کمترین زمان ممکن می توانید قسمت مدنظرتان را جارو کنید. 

جارو شارژی نانیوا مدل NVC _ 6000 به لطف داشتن موتور سوپر توربو و فن خنک کننده از پس جمع کردن زباله ها بخوبی بر می آید و زود داغ نمی کند، در واقع می توان گفت این دو ویژگی مهم در بسیاری از جاروهای شارژی دیده نمی شوند. 

منبع انرژی این جارو یک عدد باتری هیبریدی نسل جدید می باشد که با هر بار شارژ کامل بیش از 20 دقیقه شما را از شارژ مجدد بی نیاز خواهد کرد. امکان استفاده از این جارو شارژی هم بصورت دستی و هم بصورت عصایی وجود دارد که این آپشن در عمل بسیار کاربردی بوده و باعث راحتی شما خواهد شد. 

اتصال جاروی فوق به منبع تغذیه به دو صورت با سیم و همراه با داک شارژ انجام می شود. لازم بذکر است این محصول همراه با گارانتی 15 ماهه معتبر برای مشتری ارسال می گردد که این موضوع اهمیت زیادی در خصوص وسایل برقی خانگی نیز دارد.

12- جارو شارک مدل IZ102

13- جاروی عصایی مدل FRANKY

14- جارو شارژی عصایی مدل STARKY HSA 252

جارو شارژی فوق به یک موتور 120 واتی مجهز شده و فاقد پاکت زباله می باشد. این جارو با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. یکی از ویژگی های جذاب این محصول این است که حتی با پر شدن محفظه زباله از قدرت مکش آن کم نخواهد شد. 

انرژی این دستگاه از طریق یک باتری لیتیوم – یونی تامین می گردد که با هر بار شارژ کامل بمدت 30 دقیقه شما را همراهی خواهد کرد. امکان استفاده از این جارو هم بصورت عصایی و هم بصورت دستی وجود دارد که در مواقع مختلف می توانید با تغییر کاربری از آن بهره ببرید. 

لازم بذکر است جارو شارژی عصایی فکر همراه با 18 ماه گارانتی معتبر برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد.

15- جارو شارژی سایا مدل Turbo

16- جارو شارژی کرشر مدل VCH2S

17- جارو شارژی الکترولوکس مدل WELL Q6

18- جاروی شارژی عصایی مدل INOVAX

19- جاروبرقی و شارژی مدل Starky oko

20- جارو شارژی دستی بلک اند دکر مدل DVA315J

جارو شارژی فوق به موتور 21.6 واتی مجهز شده که قدرت خوبی برای مکش زباله و گرد و خاک در اختیار کاربر قرار می دهد. مخزن این جارو برای جمع آوری زباله های روزانه که ممکن است در طول روز چندین بار با آنها مواجه شوید بزرگ و مناسب است. 

از ویژگی های جذاب آن می توان به بدنه شفاف اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد براحتی کاسه مخصوص زباله را مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به تخلیه آن کنید. جارو شارژی بلک اند دکر مدل DVA315J انرژی خود را از طریق باتری 10.8 ولتی تامین می کند. 

برای شارژ کامل باتری 4 ساعت زمان نیاز است که پس از شارژ کامل بمدت 10 دقیقه امکان استفاده مداوم وجود خواهد داشت. از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی این محصول می توان به داشتن ابزار برس، شارژ جک پلاگین، نشانگر شارژ باتری، قابلیت شستشو و امکان تنظیم سرعت در دو حالت اشاره کرد. 

ضمنا این محصول همراه با گارانتی یکساله معتبر برای مشتریان محترم ارسال می گردد.

21- جارو شارژی کلترونیک مدل AKS 827

22- جاروی شارژی سایا مدل HVC-414

23- جارو شارژی خودرو ای پی نیو مدل APY2001-5XCQ

24- جارو خودرو مدل Q8

25- جارو شارژی مدل SN-6102

26- جارو شارژی عصایی لایدستو مدل H3

27- جارو برقی درما مدل dx900

28- جارو شارژی خودرو ماکیتا مدل CL104DWY

29- جارو شارژی بوش مدل BHNL21PRO

بدون شک یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت هایی که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت داشته و طی سالهای متمادی با تولید محصولات بسیار باکیفیت موفق شده سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد شرکت بوش آلمان می باشد. جارو شارژی مدل BHNL 21PRO ساخت شرکت بوش می باشد. 

تا به امروز 90 درصد رضایتمندی این کالا به ثبت رسیده است که درصد قابل توجهی است. این محصول آلمانی ویژگی هایی دارد که در ادامه بصورت اجمالی به آنها اشاره خواهیم کرد. 

وزن سبک، موتور قدرتمند، تنظیم توان موتور و فیلتر سه لایۀ قابل شستشو از مهمترین ویژگی های این جارو است که می توان به آنها اشاره کرد. 

شما براحتی می توانید آنرا جا به جا کرده و به لطف داشتن موتور قدرتمند و سری های متنوع، سطوح گوناگون را بدون دردسر جارو کنید.

30- جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY

جارو شارژی شیائومی مدل SSXQ01XY یک جاروی جمع و جور و در عین حال پرقدرت است که بخوبی از پس تمیز کردن داخل خودروی شما بر می آید. موتور قدرتمند این جارو 120 واتی است که مکش فوق العاده ای را ایجاد می کند. تا جایی که در دور تند قدرت بلند کردن یک لپتاپ را نیز دارد. اندازه مناسب، وزن کم، قابلیت وایرلس به شما اجازه می دهد تا آن را همیشه به راحتی و بدون دردسر همراه خود داشته باشید و استفاده کنید. البته در صورتی هم که مایل باشید می توانید بصورت باسیم از طریق کابل همراه از آن استفاده کنید. 

منبع انرژی این محصول یک عدد باتری قدرتمند 2000 میلی آمپر ساعت است که با هر بار شارژ کامل تا 9 دقیقه مداوم در سرعت بالا و تا 30 دقیقه مداوم در دور کند شما را از شارژ مجدد بی نیاز خواهد کرد. سری های مختلف سبب شده تا براحتی کورترین و غیرقابل دسترس ترین نقاط داخل خودرو و منزل را براحتی و بدون مشکل جارو کنید. 

داخل مخزن جمع آوری این جارو دو عدد فیلتر تعبیه شده تا از خروج گرد و غبار جلوگیری شود. همچنین در قسمت سرپوش، داشتن درپوش از خروج غبار جلوگیری می کند. موارد ذکر شده در سلامت موتور و طول عمر آن بسیار موثر می باشد که شرکت سازنده آنها را مدنظر قرار داده است. 

71 درصد افرادی که این جارو شارژی را خریداری کرده اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. شما می توانید جهت سفارش با کلیک بر روی تصویر فوق این کار را انجام داده و سفارش خود را نهایی کنید

√ راهنمای خرید​ …

نکاتی در مورد خرید جارو شارژی که بهتر است بدانید

انواع جارو: جاروهای شارژی در دو مدل دستی و عصایی در بازار وجود دارند. مدل های دستی بدون دستگیره بوده و گزینه خوبی برای تمیز کردن بصورت نشسته می باشند. ابعاد کوچک و جمع جور آنها سبب شده بسیاری از مشتریان آنها را برای تمیز کردن خرده نان، برنج و زباله هایی که در طول روز ممکن است چندین بار با آنها مواجه شویم انتخاب کنند. البته یکی دیگر از مزایای این مدل این است که براحتی می توان زیر مبل، کاناپه، تخت و نقاط غیرقابل دسترس را با آنها جارو کرد. مدل های عصایی که با نام پارویی هم در بازار شناخته می شوند دارای دستگیره بوده و به کاربر اجاره می دهند تا با راحتی بیشتر و بدون خم شدن و بصورت ایستاده قسمت های مدنظرشان را تمیز کنند. لازم بذکر است برخی مدل های موجود در بازار به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت استفاده از آنها هم بصورت عصایی و هم بصورت دستی وجود دارد.

جمع آوری زباله خشک و مایعات: از دیگر ویژگی های جذاب و کاربردی جارو شارژی امکان جمع آوری زباله های جامد در کنار مایعات می باشد. با داشتن این ویژگی شما علاوه بر تمیز کردن زباله های خشک می توانید مایعات را هم جمع آوری کنید. در نظر داشته باشید برای مکش مایعات حتما محفظه دستگاه را کامل تخلیه نمایید. همچنین توجه به قدرت مکش دستگاه هم از دیگر نکات مهم می باشد. برای خرید یک محصول کاربردی، باید قدرت مکش جارو شارژی را هم مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشد قدرت مکش دستگاه مورد نظر، رابطه مستقیمی با قدرت موتور و توان مصرفی دستگاه دارد.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید جارو شارژی نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق و متناسب با نیازتان داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظر کاربرانی که از جارو شارژی مد نظر شما استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

قیمت جارو شارژی: جارو شارژی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس، چندمنظوره بودن، برند، اندازه و کیفیت جارو شارژی در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند.

حجم مخزنیکی از ویژگی‌های مهمی که باعث می‌شود کاربران از کاربری و عملکرد جارو شارژی رضایت داشته باشند، حجم مخزن تعبیه ‌شده در محصول مورد نظر است. بدیهی است که هر قدر حجم مخزن جارو شارژی بیشتر باشد، می‌توان روی قابلیت‌های بیشتر آن تمرکز کرد. حجم کم مخزن بعضی از جاروهای شارژی موجود در بازار باعث می‌شود کاربران هر بار برای خالی کردن مخزن، دچار دردسر شوند و از خرید خود رضایت نداشته باشند.

ویژگی های بیشتر: در هنگام خرید جارو شارژی بهتر است به موارد دیگری از جمله: باتری و مدت زمان استفاده، جنس بدنه، ابعاد (بخصوص در خریدهای اینترنتی)، توان و قدرت موتور، گنجایش مخزن، قابلیت شستشوی فیلتر و متعلقات و قابلیت تنظیم در حالت های مختلف توجه کنید تا انتخابی کاملا متناسب با نیازتان داشته باشید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای جارو شارژی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدل های خردکن برقی، بهترین کاغذهای دیواری، بهترین مدل های سبد لباس چرک، پرفروشترین مدلهای روفرشی، بهترین سبدهای نظم دهنده یخچال، سرویس قاشق و چنگال، بهترین سبدهای  پیک نیک، پرفروشترین حوله های دستی و بهترین مدل های قوری چینی را پیشنهاد می کنیم.     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *