منوی دسته بندی

خرید بهترین و پرفروشترین مدلهای جارو دستی ارزان و باکیفیت

تولید زباله های کوچک که ممکن است در طول روز چندین بار با آنها مواجه شویم جزو لاینفک زندگی روزمره ما می باشد. وجود نوزاد و دانش آموز در خانواده می تواند باعث چند برابر شدن تولید خرده نان، خرده پاک کن، گرده های حاصل از تراش مداد و… شود که منطقی نیست برای تمیز کردن هربارۀ آنها از جارو برقی یا جارو شارژی استفاده کنید. جارو دستی یک وسیله کاربردی و با اهمیت است که کمک می کند تا زباله ها را از روی فرش و موکت در اسرع وقت جمع آوری کنیم.

ضمنا نیروی محرکه و منبع انرژی این نوع از جاروها از طریق دست انسان تامین می گردد و با استفاده از آنها می توان در مصرف برق صرفه جویی کرد. داشتن همین ویژگی های به ظاهر ساده سبب شد حتی با پیشرفت تکنولوژی و ورود جاروهای برقی به بازار، از محبوبیت جاروهای دستی کاسته نشود و بسیاری از افراد اقدام به خرید آنها کنند.​

با توجه به تنوع جارو دستی های موجود در بازار، امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از پرفروشترین و باکیفیت ترین مدل های آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.​

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف جارو دستی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.​

1- جارو دستی دو محور مدل پاپیون

خرید جارو دستی

جارو دستی دو محور مدل پاپیون تا به امروز موفق شده فروش خوبی را تجربه کند و در عین حال رضایتمندی 85 درصدی مشتریان را به ثبت برساند. خرید این جارو به افرادی که به دنبال خرید جارو دستی با رنگی خاص و باکیفیت هستند پیشنهاد می گردد زیرا شرکت تولید کننده، این محصول خود را در 10 رنگ مختلف تولید و روانه بازار کرده است. 

این نوع از جاروهای دستی که با نام نپتون هم در بازار شناخته می شوند یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین مدل های جارودستی می باشند. نپتون ها با داشتن محور یا برس چرخان براحتی از پس جمع کردن زباله های کوچک و گرد و خاک که در طول روز ممکن است چندین بار با آنها مواجه شویم بر می آیند. 

ضمنا جاروی فوق بصورت دو محوره تولید شده تا بالاترین کارایی را به مشتری ارائه دهد. شما براحتی هر زمان که نیاز بود می توانید سری های این مدل را جهت شستشو و یا تعویض جدا کنید.

مشخصات
نظر کاربران

2- جارو دستی کد 12297

جارو دستی کد 12297 یکی دیگر از پرفروشترین مدلهای جاروی دستی موجود در بازار می باشد. از مهمترین دلایل فروش خوب این محصول می توان به کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد که در نظرات کاربران هم به آنها اشاره شده است. 

85 درصد افرادی که این جارو را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. اگر به دنبال خرید یک جارو دستی شیک و با کیفیت هستید در خرید این محصول شک نکنید.

مشخصات
نظر کاربران

3- جارو دستی مدل سنتی کد 001

یکی از محبوب ترین مدل های جارو دستی مدل سنتی می باشد که در گذشته کمی دورتر بسیار پرمصرف تر و جزو وسایل ضروری هر منزل محسوب می شد. جارو دستی مدل سنتی کد 001 در 4 رنگ مختلف تولید و روانه بازار شده است و هم اکنون می توانید با قیمتی مناسب آن را تهیه کنید. 

مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد می تواند بسیار مثمر ثمر و کمک کننده باشد. این جارو طبق گفته کاربران، بزرگ و پرتراکم است و بخوبی از پس جمع کردن زباله ها بر خواهد آمد. 

جارو دستی فوق جهت طول عمر و دوام بیشتر دو بار با سیم و دو بار با نخ پلاستیکی بافته شده و در قسمت دسته برای راحتی بیشتر با نوار پلاستیکی پوشانده شده است.

مشخصات
نظر کاربران

4- جارو نپتون طرح جارو برقی کد J -302

جارو دستی طرح جارو برقی کد J – 302 در 10 رنگ متنوع و با طرحی خاص و زیبا تولید و روانه بازار شده است که هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی سفارش دهید. این جارو با استقبال فوق العاده ای روبرو شده و فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است. 

85 درصد افرادی که این جارودستی را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. این جارو دارای دو برس می باشد که این ویژگی جهت از بین بردن هر چه بهتر زباله ها و ریزگردهای فرش و موکت کمک زیادی می کند.

مشخصات
نظر کاربران

5- جارو دسته دار مدل HM پی وی سی با دسته الوان

جارو دستی مدل HM پی وی سی با دسته الوان بصورت دسته بلند تولید شده است و به افرادی که دچار کمر درد هستند و جارو زدن بصورت ایستاده را ترجیح می دهند پیشنهاد می گردد. 

این جارو دارای دسته 121 سانتی متری و سری 28 *7 سانتی متری می باشد و ابعاد استانداردی دارد. برس با کیفیت و پرتراکم در کنار دسته بلند این محصول، جارو زدن را برای شما آسان و لذت بخش می کند.

مشخصات
نظر کاربران

6- جارو نپتون 6 محور مدلd32

جارو دستی مدل d 32 در دو رنگ موجود می باشد و تا کنون موفق شده رضایتمندی 85 درصدی مشتریان را به ثبت برساند. این جارو بصورت 6 برسه طراحی شده که تمیز کردن موکت و فرش را بشکلی ایده آل انجام خواهد داد. نپتون ها با داشتن برس هایی خاص و چرخان حتی قادرند موها و پرزهای موجود در قالی و فرش را حتی بهتر از جارو برقی جمع کنند. 

یکی از ویژگی های جذاب این مدل پیشنهادی، قابلیت نصب دسته بر روی آن می باشد. شما با خرید دسته بصورت جداگانه می توانید هم بصورت نشسته و هم بصورت ایستاده با آن کار کنید که کار جارو زدن را بسیار تسهیل می کند.

مشخصات
نظر کاربران

7- جارو دستی طرح هویج

مشخصات
نظر کاربران
8- جارو دستی مدل im-08
مشخصات
نظر کاربران
9- جارو دستی کامل مدل 688
مشخصات
نظر کاربران

10- جارو نپتون لیمون مدل AT131

مشخصات
نظر کاربران

11- جارو دستی مدل امپریال کد BEST_22

مشخصات
نظر کاربران
12- جارو دستی مدل لاک پشت
مشخصات
نظر کاربران
13- جارو دستی مدل T- 17
مشخصات
نظر کاربران

14- جارو دستی دو محور ارج مدل 205

مشخصات
نظر کاربران

15- جارو دستی مهسان مدل 20124

مشخصات
نظر کاربران

16- جارو دستی بازن مدل 4398

جارو دستی بازن مدل 4398 یکی از پرفروش ترین جارو نپتون های موجود در دیجی کالا می باشد که توسط برندی معتبر و شناخته شده تولید و به بازار عرضه شده است. از مهمترین دلایل استقبال از این جارو می توان به کیفیت خوب، رنگبندی متنوع و قیمت گذاری منصفانه اشاره کرد. 

93 درصد افرادی که تجربه استفاده از این محصول را داشته اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. این جارو دارای دو محور می باشد که زباله های کوچکی مانند: خرده پاک کن، خرده تراش مداد، خرده نان و غیره را در سریع ترین زمان و بدون نیاز به تشریفات خاصی جمع آوری می کند. 

بدلیل داشتن مخزن مخصوص جمع آوری زباله هر چند وقت یکبار می توانید آن را خالی کنید. چنانچه به دنبال خرید یک جارو نپتون باکیفیت و مقرون به صرفه هستید در خرید این محصول شک نکنید. شما می توانید خیلی راحت و با چند کلیک ساده بصورت آنلاین این جارو را سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران
17- جارو دستی مدل دمپایی
مشخصات
نظر کاربران
18- جارو دستی تی ناز طرح ماهی
مشخصات
نظر کاربران
19- جارو دستی کد i10
مشخصات
نظر کاربران

20- جارو نپتون مدل لیندا

مشخصات
نظر کاربران

21- جارو دستی مدل کیتی کد yr43

مشخصات
نظر کاربران

22- جارو دستی بهساز مدل نپتون کد 01

مشخصات
نظر کاربران

23- جارو دستی مدل گندم

مشخصات
نظر کاربران

24- جارو دستی مدل بلال

مشخصات
نظر کاربران

25- جارو نپتون دسته دار مدل سه محوره

مشخصات
نظر کاربران
26- جارو دستی زیبا مدل q 672
مشخصات
نظر کاربران
27- جارو دستی مدل میلاد
مشخصات
نظر کاربران

28- جارو دستی مدل PE04 کد ۱

مشخصات
نظر کاربران
29- جارو دستی مهسان مدل وارنا
مشخصات
نظر کاربران

30- جارو دستی مدل فولکس کد9898

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید انواع جارو دستی

نوع: جاروهای دستی در انواع مختلف نپتون، جاروهای دو منظوره، دسته کوتاه و دسته بلند و در جنس های مختلف در بازار وجود دارند. مدلهای برس دار در انواع مختلف تک محوره، دو محوره، چهار محوره، شش محوره و… تولید می شوند. این مدل از جاروها بدلیل داشتن برس های چرخان، کارایی بسیار بالایی داشته و علاوه بر جمع آوری خرده ریز و گرد و خاک می توانند در جمع کردن پرز و موی فرش به شما کمک کنند. در برخی از جاروهای دستی می توانید با نصب دسته، بصورت ایستاده هم از آنها استفاده کنید.

قیمت: جاروهای دستی در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت نوع و کیفیت جارو دستی در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید جارو دستی نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. در خریدهای اینترنتی که شما دسترسی فیزیکی به کالا ندارید، مطالعه نظر کاربرانی که از جارو دستی مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهتر کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از باکیفیت ترین مدلهای جارو دستی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدل های تابلو دکوراتیو، سبد نظم دهنده یخچال و کابینت، بهترین سرویس های قاشق و چنگال و پرفروشترین مدل های حوله دستی را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *