منوی دسته بندی

خرید بهترین و پرفروش ترین مدل های دستگاه تست قندخون: راهنمای خرید دستگاه تست قندخون

امروز قصد داریم تا تعدادی از پرفروش ترین و بهترین مدل های دستگاه تست قندخون را که علی رغم قیمت مناسب کیفیت رضایت بخشی داشته اند را بررسی و به شما معرفی کنیم و در ادامه به نکاتی که قبل از خرید لازم است بدانید می پردازیم.

در ادامه تعدادی از پرفروش ترین مدل های دستگاه تست قندخون را خدمت شما دوستان معرفی خواهیم کرد.

 

طراحی خوب، اندازه مناسب و وزن کم 47 گرمی این محصول باعث شده تا براحتی آن را در هر کجا بدنبال خود داشته باشید و سطح قندخون خود را پایش نمایید. شما می توانید با یک قطره خون و در عرض کمتر از 5 ثانیه نتیجه را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. سوابق پایش را همراه با تاریخ به تعداد 900 دفعه ثبت نمایید و هر زمان که نیاز بود به آنها مراجعه و یا مقایسه کنید. دستگاه بصورت خودکار پس از بیرون آوردن نوار خاموش خواهد شد تا طول عمر باتری بیشتر شود. منبع تغذیه در این محصول 2 عدد باتری سکه ای می باشد که حدودا می توانید برای 1000 بار از آن استفاده نمایید. ویژگی های دیگر این کالا که آن را در بین پرفروش ترین ها قرار می دهد عبارت است از: قابلیت اتصال به کامپیوتر، امکان تنظیم هشدار، قابلیت اتوکدینگ، اندازه گیری میزان قندخون با دقت بسیار بالا و با کمترین حجم خون ممکن و گارانتی مادام العمر است. گارانتی مادام العمر نشان دهنده طول عمر بسیار بالا و کیفیت محصول است که شرکت سازنده با این کار توانسته رضایت و اطمینان مشتریان را جلب نماید.

  • مشخصات

نوار تست

دارد

تعداد نوار

100 عدد

تعداد سوزن تست

100 عدد

با این دستگاه تست قندخون می توانید بسیار ساده به میزان قندخون خود دسترسی پیدا کنید و براحتی به 500 نتیجه آخر دسترسی داشته باشید. ویژگی هایی از جمله داشتن هشدار پایین بودن قندخون و داشتن یادآور انجام تست بصورت آلارم صوتی بسیار مهم و کاربردی می باشد که این محصول آنها را دارد.

  • مشخصات

وزن

50 گرم

زمان پاسخگویی

5 ثانیه

نمایش میانگین نتایج

دارد

  • مشخصات

ابعاد

17*9*5

وزن

300 گرم

نمایش میانگین نتایج

دارد

  • مشخصات

ابعاد

20*15*5

وزن

50 گرم

قابلیت خاموشی خودکار

دارد

با قرار دادن یک قطره خون بر روی نوار مربوطه پس از 5 ثانیه نتیجه را به شما اعلام خواهد کرد. داشتن دفترچه راهنمای فارسی از دیگر محاسن این دستگاه تست قندخون می باشد که می توانید با مطالعه آن به نحوه صحیح کار با آن و جزییات بیشتر دست پیدا کنید. با داشتن حافظه هر زمان که اراده کنید می توانید به 450 سابقه آخر همراه با زمان و تاریخ دسترسی داشته بشید.

  • مشخصات

ابعاد

2*5*9

وزن

45 گرم

زمان پاسخگویی

5 ثانیه

نکات مهم در خصوص خرید و استفاده از دستگاه تست قندخون 

با توجه به اهمیت اندازه گیری قندخون در مدیریت و کنترل دیابت و پیشگیری از عوارض آن باید با نحوه انتخاب صحیح این کالا و مسائلی از این قبیل آشنا شوید تا بتوانید محصولی مناسب و استاندارد تهیه کنید.

با ما همراه باشید تا برخی مسائل مربوط به دستگاه گلوکومتر استاندارد را با هم بررسی کنیم.

ابتدا سعی کنید از معتبر و استاندارد بودن دستگاه تست قندخون مطمئن شوید. بهترین راه برای این کار این است که شماره مجوز و هولوگرام روی جعبه را بررسی کنید. امروزه برخی از فروشندگان بدلیل سود بردن بیشتر دستگاه هایی که غیرمجاز و غیراستاندارد هستند را به مشتریان می فروشند. در واقع وجود هولوگرام و شماره مجوز نشان دهنده این است که کالا تایید شده وزرات بهداشت می باشد و از مجاری قانونی وارد و تایید شده است. 

 

دستگاه تست قندخون به دو دسته تقسیم می شوند:

دسته اول با نام نسل قدیم شناخته می شوند که لازم است قبل از ورود نوار اندازه گیری قند خون در داخل دستگاه کدی که بر روی نوار درج شده را به دستگاه بدهید تا دستگاه تنظیم شود و قندخون را به شما نشان دهد که رعایت نکردن این موضوع قطعا باعث خطای دستگاه خواهد شد.

دسته دوم که به نسل جدید معروف اند دیگر نیازی به کد گذاری دستی ندارند و به شکل اتوماتیک تنظیم می شوند که به آنها اتوکدینگ می گویند و یا اصلا نیاز به کد ندارند که به آنها نو کدینگ می گویند.

لازم بذکر است دستگاه های نسل جدید از راحتی و دقت بسیار بالایی برخوردارند.

میزان خون برای اندازه گیری قندخون نکته ای است که باید در هنگام خرید دستگاه تست قندخون به آن توجه شود اما خوب است به صورت کلی بدانید که در دستگاه های نسل جدید به خون کمتری نسبت به نسل قدیم برای اندازه گیری نیاز دارید. نسل جدید به مقدار خونی حدود 3/0 میکرولیتر خون نیاز دارد که شما می توانید شدت ضربه را بر روی کم تنظیم کنید تا درد کمتری را هم احساس کنید. 

اما در نسل قدیم به مقدار خونی حدود 3 میکرولیتر احتیاج است که طبیعتا شدت ضربه را بایستی بیشتر کنید تا خون بیشتری خارج شود.

سرعت اندازه گیری دستگاه های موجود در بازار بسته به برند ، کیفیت و قیمت بین 5 تا 60 ثانیه است که قاعدتا هرچه سرعت اندازه گیری بیشتر باشد میزان آرامش روانی بالاتر خواهد رفت.

پیشنهاد می شود در هنگام خرید دستگاه تست قندخون به گارانتی و خدمات پس از فروش دقت شود زیرا که وجود مراکز خدمات پس از فروش در زمینه مشاوره – پشتیبانی از محصول خریداری شده و لوازم جانبی می تواند بسیار مفید باشد و خدمات ارزنده ای را به خریداران ارائه دهند.

قیمت محصول یک فاکتور مهم و تاثیر گذار در هنگام خرید کلوکوژن متر است.

کالا هر چقدر مدرن تر ، به روزتر و بیشتر مطابق تکنولوژی روز دنیا باشد قاعدتا قیمت بالاتری خواهد داشت.

اما پیشنهاد ما این است که شما یکبار پول می دهید و مدت زیادی از دستگاه تست قندخون استفاده می کنید پس کیفیت و دقت را فدای میزان پولی که می خواهید بپردازید نکنید و حتما کالایی را خریداری کنید که علی رغم قیمت مناسب فاکتورهایی از قبیل داشتن استادارد 15197_ISO ، داشتن هولوگرام ، شماره مجوز ، نسل جدید بودن دستگاه «هم از دقت بالاتری برخورد دار است و هم به میزان خون کمتری برای اندازه گیری نیازمنداست» را دارا باشد و سرعت اندازه گیری و خدمات پس از فروش را داشته باشد.

مهارت اندازه گیری صحیح قند خون و روش صحیح استفاده از دستگاه تست قندخون را می توانید با مطالعه ی دستورالعمل همراه ، بروشور ، کاتالوگ و یا تماس با نمایندگی مربوطه بطور کامل بیاموزید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدل های دستگاه تست قندخون و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *