منوی دسته بندی

بهترین مارک چمدان مسافرتی +(خرید 23 مدل پرفروش و باکیفیت در سال 1402)

بهترین مارک چمدان مسافرتی را از کجا بخرم؟ سایز چمدان های مسافرتی ؟ در این بخش از دقیق شو ابتدا 23 مدل از پرفروش ترین و بهترین مارک چمدان مسافرتی را به شما معرفی خواهیم کرد. مدل های معرفی شده تماما از برندهای مطرح و شناخته شده بازار هستند که تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی بالای مشتریان شده اند.

در ادامه قصد داریم تا شما را در انتخاب بهترین چمدان متناسب با نوع استفاده تان راهنمایی کنیم تا انتخابی دقیق داشته باشید. با هم به نکات مهمی که قبل از خرید این کالا باید به آنها دقت شود می پردازیم. پس تا آخر با ما همراه باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات چمدان اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

بهترین مارک چمدان مسافرتی [23 مدل باکیفیت عالی]

1- چمدان جنوا سایز متوسط​

یکی از مولفه های مهم در هنگام خرید چمدان توجه به وزن آن است. در ساخت این محصول که یکی از بهترین مدل های چمدان می باشد از پارچه، پلی استر و نایلون استفاده شده تا علی رغم وزن بسیار سبک از مقاومت و طول عمر خوبی برخوردار باشد. طراحی آن مطابق با مدرن ترین و آخرین استانداردها انجام گرفته است. برای مثال دستگیره ترولی به گونه ای طراحی شده که ارتفاع آن متناسب با قد کاربر قابل تنظیم می باشد.

همچنین دسته ثابت درون اسکلت اصلی کار گذاشته شده است تا در برابر فشار و جا به جایی مقاومت بالاتری داشته باشد. در قسمت چرخ ها از بهترین و روان ترین مدل های چرخ 360 گردان با جنس پی یو جهت سهولت در جابجایی استفاده گردیده تا کاربر در هنگام جا به جایی حس خوشایند و بدون صدایی را تجربه کند.

در جهت امنیت بیشتر وسایل درون چمدان از قفل بسیار با کیفیت تی سی ای رمز دار استفاده شده که براحتی می توانید اقدام به تغییر رمز آن نمایید. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی که روی آن تعبیه شده وجود جیب و زیپ افزایش حجم است. وجود سه جیب برای وسایلی که زیاد با آنها سرو کار دارید سبب گردیده تا براحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

همینطور وسایل دیگر شخصی دم دستی را می توانید در قسمت محفظه زیپ افزایش حجم قرار دهید. یکی از نقاط ضعف چمدان ها قسمت زیپ آنهاست اما شرکت تولید کننده بر روی این محصول خود، زیپ بسیار با کیفیتی را قرار داده تا خریداران عزیز بتوانند با خیالی آسوده تا مدت ها از آن استفاده نمایند. این قابلیت ها سبب شده تا این مدل جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی قرار گیرد.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۶۷x۴۳x۳۲ سانتی متر​
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شستشو​
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​
امکانات: تغییر ابعاد و وزن و قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول​
توضیحات: قفل این محصول TSA می باشد که برای تعویض رمز، ابتدا باید اعداد بر روی رمزی که باز می شود، قرار بگیرد و بعد دکمه ریزی که کنار اعداد، در سمت راست می باشد با خودکار و یا یک شی نوک تیز به داخل فشار داده شود، بعد از آن عدد دلخواه خود را تنظیم می کنید و بعد دکمه ای که در سمت چپ قفل بوده که برای باز کردن می باشد را یک مرتبه به سمت فلش حرکت دهید تا دکمه ریزی که برای تغییر رمز در مرحله اول به داخل فشار داده بودید به جای اولیه خود برگردد. حالا رمز شما با موفقیت تغییر کرده است و برای تغییر رمز مجدد همین مراحل را تکرار نمایید.​
نظر کاربران
نظری به ثبت نرسیده است.​

2- چمدان کد 424 سایز متوسط​

2- چمدان کد 424 سایز متوسط​

توضیحات دسته: دسته تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع در دو حالت می باشد. دسته ثابت جانبی بالای چمدان​ تعبیه شده تا براحتی بتوانید جهت حمل و بلند کردن از آن بهره ببرید. قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​ از دیگر ویژگی های جذاب و کاربردی این چمدان است.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۶۶x۳۹x۳۰ سانتی‌متر​
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو​
توضیحات چرخ: چهار چرخ ۳۶۰ درجه دوبل کم صدا و روان​
امکانات: تغییر ابعاد و وزن قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول​
وزن: ۳.۵ کیلوگرم​
نظر کاربران
نظری به ثبت نرسیده است.​

3- چمدان کال001 سایز کوچک​

3- چمدان کال001 سایز کوچک​

دارای چرخ دوبل و سایلنت (بدون صدا) می باشد که در حین کشیدن مانع ایجاد صدای مزاحم می شود. قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ از ویژگی های مهم این چمدان است​. دسته به شکل تلسکوپی و با وزن سبک طراحی شده است. جنس دسته از آلومینیوم​ بوده که سبک و مقاوم می باشد. این یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی از نگاه مخاطب است.

مشخصات
وزن: ۲.۷ کیلوگرم​
نوع ساختار: انعطاف‌پذیر​
جنس: پلی‌پروپیلن​
نحوه بسته شدن: زیپ​
ابعاد خارجی: ۵۵x۳۴x۲۰ سانتی‌متر​
نظر کاربران
نظری به ثبت نرسیده است.​
4- چمدان سایز بزرگ​ جدید
4- چمدان سایز بزرگ​

دارای ۱ دسته تلسکوپی برای حمل بصورت تراولی می باشد. همچنین دارای ۱ دسته برای حمل بصورت دستی​ می باشد که از یگدیگر مجزا هستند. دارای ۴ چرخ با گردش ۳۶۰ درجه می باشد که همین موضوع کار جابجایی آن را راحت تر کرده است.​ این چمدان با قابلیت‌های مقاومتی پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​ تولید شده است و جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی می باشد.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۲۳x۳۴x۵۳ سانتی‌متر​
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو​
امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز​
وزن: ۲.۴۵ کیلوگرم​
قفل: دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل​
نظر کاربران
نظری به ثبت نرسیده است.​
5- چمدان کد h003 سایز کوچک​
5- چمدان کد h003 سایز کوچک​

از مهمترین ویژگی های این چمدان می توان به: دارای 4 چرخ نرم و بیصدا با چرخش 360 درجه​، دارای قفل محکم جهت افزایش امنیت، دارای 2 جیب داخلی برای نگهداری لباس، قابلیت شست‌وشو​، دارای قفلِ رمز داره سه رقمی اشاره کرد. این چمدان بدون شک با این امکانات و قیمت مناسبی که دارد جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی می باشد.

سایر توضیحات آستر: ساتن دارای یک روکش سلفونی روی بدنه کالا که میتوان آن را جدا نمود​. همچنین دارای یک دسته تلسکوپی برای حمل به صورت تراولی و دارای دو دسته برای حمل به صورت دستی​​ می باشد.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۲۰x۳۵x۵۲ سانتی متر​
ویژگی های نظافتی: قابلیت شستشو​
وزن: ۲.۵ کیلوگرم​
تعداد چرخ: چهار عدد​
جنس: پلی‌کربنات​
نظر کاربران
1.من این چمدون رو ۵۶۷ تومن خریدم وقتی دستم رسید کیفیتش و بسته بندیش عالی بود فقط نمیدونم چرا اینقدر تغییر قیمت دارید.
2.عالیه.
3.بنظرم می ارزه و یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی است.
4.کاشی بعض هیچی
5.موجود نیست چرا
6.من همین رو دارم و راضی هستم.

پیشنهاد مطالعه: بهترین دوچرخه تا 10 میلیون +[خرید 6 مدل پرفروش و باکیفیت]

6- چمدان مونزا مدل PP2004 سایز کوچک

6- چمدان مونزا مدل PP2004 سایز کوچک

یکی از لذت‌های سفر استفاده جمع کردن وسایل یا به اصطلاح بستن چمدان است. چمدان از تجهیزات مهم در سفر است. چمدان از لحاظ مقاومت محکم باشد و قابلیت ضدضربه بودن را داشته باشد. چمدان مونزا سایز کوچک دارای زیپ سری TSA و وزن ۲.۶ کیلوگرم انتخابی ایده‌آل برای سفرهای شما خواهد بود. این چمدان دارای چهار عدد چرخ است که قابلیت چرخش ۳۶۰ را دارد.

شما به راحتی می‌توانید این چمدان را در بدون دردسر می توانید در مکان‌های مختلف استفاده کنید و در زوایای مختلف بدون خستگی آن را به حرکت در بیاورید. از مزایای تهیه این چمدان این است که به علت جنس پلی‌پروپیلن دارای خاصیت ضدآب بوده و در برابر بارندگی مقاوم است. همچنین این کالا قابلیت شستشو با آب را دارد و در هنگامی که چمدان به هر دلیلی کثیف شود می‌توان به راحتی آن را شست. برای برهم نخوردن وسایل در چمدان وجود یک کمربند برای نگهداری لباس لازم خواهد بود.

این چمدان برای دارای بند نگهدارنده لباس بوده که مانع از برهم خوردن لباس خواهد شد. یکی از معضلات استفاده از چمدان، صدا دادن چرخ به هنگام حرکت خواهد بود. این چمدان دارای چرخ‌هایی از جنس لاستیک و پلاستیک است که باعث کاهش صدا خواهد شد. دسته چمدان علاوه بر خوش دست بودن، باید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد و هنگام نیاز به آسانی کشیده یا جمع شود.

همچنین هنگام کشیدن باید محکم در جای خود قرار گیرد قبل از خرید چمدان، با آن راه بروید تا مطمئن شوید که هنگام راه رفتن به پاشنه پایتان گیر نمی کند و خیلی عقب تر از شما نباشد تا مسافران دیگر را آزار بدهد. دسته چمدان دارای خاصیت عدم لغزش بوده و در هنگام تعریق مانع از لیز خوردن دست شما خواهد شد. همچنین این کالا دارای محفظه توری برای قرار دادن انواع لباس زیر و وسایل شخصی است و از دید مشتری جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی می باشد.

مشخصات
وزن: ۲.۶ کیلوگرم​
حجم داخلی: سایز کوچک ۲۰ لیتر​
حجم داخلی: سایز متوسط ۴۰ لیتر​
حجم داخلی: سایز بزرگ ۷۰ لیتر​
روکش ضد باران: قابل اضافه شدن​
نظر کاربران
نظری به ثبت نرسیده است.​

7- چمدان خلبانی اسمارت مدل Sm 13

7- چمدان خلبانی اسمارت مدل Sm 13

چمدان خلبانی اسمارت مدل Sm 13 با ابعاد 42*38*22 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی است. این محصول دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. این چمدان از الیاف مصنوعی، برزنت، پارچه و فوم پلیمری ساخته شده است. همچنین در برابر نفوذ آب مقاوم شده و قابل شستشو می باشد و با توجه به ویژگی هایی که دارد جزو بهترین مدلهای چمدان می باشد.

از این محصول می توانید برای حمل و جابجایی لپ تاپ های 13 تا 15 اینچ هم استفاده کنید که برای برخی افراد ویژگی بسیار مهمی محسوب می شود. بدنه در برابر ضربه تا حدی مقاوم شده و از وسایل داخل آن محافظت می کند. زیپ ها کیفیت بسیار خوبی دارند و خراب نمی شوند.

علاوه بر اینکه امکان استفاده از قفل روی آنها وجود دارد. در زیر چمدان 4 عدد چرخ 360 درجه ای تعبیه شده تا براحتی و بدون دغدغه بتوانید آن را از جایی به جای دیگر منتقل کنید بدون اینکه به شما فشاری وارد شود.

داشتن دستگیره دستی و تلسکوپی به شما اجازه می دهد تا بتوانید هم بصورت دستی و هم بصورت حملی آن را جابجا کنید. شما می توانید همین حالا این کالای با ارزش و کاربردی را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. با این چمدان از این پس با خیالی راحت به مسافرت بروید و سفری متفاوت و فوق العاده را تجربه کنید.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۲۲×۳۸×۴۲ سانتی‌متر​
روکش ضد باران: قابل اضافه شدن​
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب​
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو​
جنس: الیاف مصنوعی انعطاف پذیر برزنت پارچه و فوم پلیمری​
نظر کاربران
1.زیپ هاش خوب نیستن​.
2.نسبت به قیمت مناسب​ و یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی است شک ندارم.
3.با توجه به قیمتش راضی کننده بود .از تحویل به موقع کالا رضایت کامل دارم​.
4.اصلن جنسش خوب نبود به قیمت ات اش نمی ارزه اصلن خوب نیست​.
5.به عنوان یک چمدان معمولی و در صورت ماموریت‌های هفتگی ارزش کاربرد دارد​.
6.اصلا کیفیت لازم را نداشت، از نخ های بیرون زده و دوخت مشخص هست جنس بنجل و بی کیفیت هست، خواهشا بخاطر اعتبار دیجی کالا ،اجناس درجه یک و باکیفیت مناسب عرضه کنید.
8- چمدان سونادا مدل 97777 مجموعه 4 عددی
8- چمدان سونادا مدل 97777 مجموعه 4 عددی

این چمدان در ابعاد: ۳۰x۴۸x۷۸ سانتی‌متر​ (سایز بزرگ)، ابعاد خارجی سایز کوچک ۲۲x۳۸x۵۸ سانتیمتر​ و ابعاد خارجی سایز متوسط ۲۶x۴۳x۶۸ سانتی متر​ تولید و به بازار عرضه شده است. از قابلیت های مقاومتی این محصول می توان به مقاومت در برابر شوک های ضربه ای​ اشاره کرد. این محصول یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی است که می توانید با قیمت مناسب خریداری کنید.

مشخصات
روکش ضدباران: قابل اضافه شدن​
نوع ساختار: انعطاف‌پذیر​
قفل: قفل TSA​
جنس: پلی‌پروپیلن​
روکش ضد باران: با قابلیت اضافه شدن​
نظر کاربران
متوسط و معمولی بود با توجه به عکسی که گذاشتید.​

9- چمدان مک مدل 1- 700548 سایز متوسط

9- چمدان مک مدل 1 - 700548 سایز متوسط

چمدان مک مدل 1- 700548 در سایز متوسط و در ابعاد خارجی ۲۳x۴۰x۶۵ سانتی متری تولید و روانه بازار شده است و جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی است. جیب های متعدد داخلی و خارجی این محصول دست شما را برای همراه داشتن وسایل مختلف حین سفر باز می گذارد. شما می توانید وسایل شخصی، کتاب، لپتاپ و غیره را به تفکیک و مرتب همراه خود داشته باشید.

بسته شدن محفظه های این چمدان بوسیله زیپ انجام می شود. زیپ های بکار برده شده بسیار روان و در عین حال محکم و مقاوم هستند. تعداد چهار عدد چرخ لاستیکی و روان در زیر این محصول در جهت جابجایی آسان در نظر گرفته شده است. چرخ های لاستیکی برای امنیت بیشتر به ترمز مجهز شده اند تا در مسیرهای شیب دار نگران حرکت ناگهانی چمدان نباشید.

جنس این محصول از برزنت می باشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر پارگی و تا حدودی نفوذ آب و ضربه، قابلیت شستشو نیز دارد. از دیگر ویژگی های این چمــدان می توان به داشتن دو دسته جهت حمل دستی و یک دسته آلومینیومی قابل تنظیم و باکیفیت جهت حمل بصورت عصایی اشاره کرد.

این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 73 درصدی مشتریان شده است. شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول کاربردی را در سه رنگ مختلف سفارش دهید.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۲۳x۴۰x۶۵ سانتی‌متر​
امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز​
محفظه: جیب داخلی​
جنس: پارچه​
امکانات: تغییر ابعاد و وزن قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول​
نظر کاربران
1.کیفیت خارق العاده ای دارد. و یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی می باشد.
2.نسبت به قیمتش بد نیست ولی خب به نظر من یکم بیشتر هزینه کنید یه جنس بهتر بخرید​.
3.با توجه به قیمت از کیفیت خوبی برخوردار است​.
4.ظاهر قشنگی داره، کیفیت چرخ ها معمولی، زیپها هم معمولیه،در کل برای پولی که میدین خوبه​
5.برای سفر کاری خریدم و همه وسایلم توش جاشد. خیلی جاداره و جنسش هم خوبه در کل راضی هستم از خریدم با این قیمت (۸۵۰ تومن)​
6.واقعا عالی هستش جادار برای کسانی که لوازم زیاد میبرم با خودشون این چمدون کم نمیاره فوق العاده
7.کیفیت چمدان معمولیه و میتونست بهتر باشه ولی به نسبت قیمت قایل قبوله. قیمت نسبت به بازار حدود ۳۰۰ کمتره (قیمت الان دیجی ۹۰۰ تومنه) رنگ زرشکی قشنگه و میارزه ۵۰ تومن بیشتر بدین. بسته بندی خوب و تمیزی داشت. چهارتا چرخ پایینش محکمه و ۳۶۰ درجه چرخش داره.​
8.کیفیت کلی چمدان قابل قبوله، جنس برزنت مناسب و خوبه، زیپ ها روان و با کیفیت بنظر میان دسته ها جلیغه ای و قفل خوبی هم داره چرخ ها متاسفانه با نمونه داخل تصویر مغایرت داشت اما کیفیت در حد اینکه راضی کنه داره فضا و ابعاد چمدان هم خوبه و پارچه تودوزی ضعفی نداشت متاسفانه خط و خش روی قسمت های پلاستیکی زیاد بود وجنس دستگیره تلسکوپی خیلی قوی بنظر نمیومد دیکال روی لوگو چمدان و زیپ هام از همین اول کاری کنده شدن در کل تو این رنج قیمت (قیمت خرید من ۶۵۰ ت) میتونه گزینه خوبی باشه البته افرادی ک توی سال سفر زیاد میرن ترجیحا بهتره بیشتر هزینه بکنن و یه باکیفیت ترشو بخرن​.

پیشنهاد مطالعه: بهترین دوچرخه کوهستان +[25 مدل پرفروش و باکیفیت 1403]

کسب رضایتمندی 87 درصدی مشتریان

10- چمدان مدل Mj 99 کوچک
مشخصات
وزن: ۲۵۰۰ کیلوگرم
ظرفیت وزنی: ۲۰ کیلوگرم​
ابعاد خارجی: ۵۰×۳۶×۲۴ سانتیمتر​
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شستشو​
سایر توضیحات: ۵ رنگ متنوع دارد​.
نظر کاربران
1.بد نبود چمدون خوب و جمع و جوریه​
2.نسب ب قیمتش میرزه​ و بنظرم جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی است.
3.خوبه کیفیتشم عالیه خوشم اومد من تو اف خریدم​.
4.خیلی معمولی است، البته با توجه به قیمت انتظار رو برآورده میکنه.​
5.خوب بود من بنفششو گرفتم.هنوز استفاده نکردم ولی دسته ش توی باز شدن یکم گیر میکنه و یکمم کوتاهه هنوز ازش استفاده نکردم ولی یکم چرخاشو رو زمین کشیدم خوب بودن​
6.اندازه‌ش متوسطه و جنسش برزنتی و خوبه، تنها مشکلش دسته‌ش هست. کاملا میاد بیرون و کوتاه نیست اما خیلی ظریف و شکننده است و اصلا استحکام نداره​

11- چمدان دلسی مدل TURENNE کد 1621801 سایز کوچک

11- چمدان دلسی مدل TURENNE کد 1621801 سایز کوچک

توضیحات: نحوه بسته شدن زیپ با قفل زیپ سری TSA می باشد. تعداد دسته سه عدد می باشد. دسته یک دسته ترولی متحرک است و دو دسته حمل ثابت یکی در بالا دیگری در کنار چمدان وجود دارد. تعداد چرخ چهار عدد از جنس چرخ سیلیکا لاتکس می باشد. این محصول همراه با گارانتی ۶۰ ماهه دلسی​ برای مشتری ارسال می گردد. قطعا چمدان های برند دلسی جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی می باشند.

مشخصات
قفل زیپ: سری TSA​
ظرفیت وزنی: ۸ کیلوگرم​
ابعاد خارجی: ۲۵x۳۵x۵۵ سانتی‌متر​
نوع ساختار: سخت​
جنس چرخ: سیلیکا لاتکس​
نظر کاربران
1.اورجینال و باکیفیت​ بود.
2.فوق العاده ست​ و یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی است.

12- چمدان لیزا کد LZ01 سایز بزرگ

12- چمدان لیزا کد LZ01 سایز بزرگ
مشخصات
ابعاد خارجی: ۷۵x۴۶x۲۸ سانتی‌متر
ظرفیت وزنی: ۳۰ کیلوگرم​
نوع ساختار: انعطاف‌پذیر​
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو​
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر شوک ضربه ای​
نظر کاربران
رنگ بندی زیبا قیمت نسبتا مناسب خیلی ممنونم​
13- چمدان پارتنر مدل EST2000 سایز متوسط
13- چمدان پارتنر مدل EST2000 سایز متوسط

سایر توضیحات: این چمدان پارتنر در زیر خود دارای چهار چرخ دوبل بوده که قابلیت چرخشی ۳۶۰ درجه‌ای دارند و به همین دلیل می‌توان به راحتی چمدان را در صورت سنگین بودن هم به سادگی بر روی سطوح هموار جابجا کرد.​ این مدل یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی می باشد.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۲۴x۴۱x۶۵ سانتی‌متر​
روکش: ضد باران قابل و اضافه شدن​
نحوه بسته شدن: با زیپ قفلی​
توضیحات قفل: زیپ سری TSA فرودگاهی​
توضیحات چرخ: دارای چرخ دوبل و سایلنت (بدون صدا)​
نظر کاربران
1.از خریدم رضایت دارم. امیدوارم در سفر دوام خوبی داشته باشد​.
2.فک کردم اگه تحت فشار قرار بگیره ممکنه بشکنه​.
3.یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی
4.من رنگ زرد فلورسنت سفارش دادم ولی زرد واسم ارسال شده​
14- چمدان اسکای برد مدل C0612 سایز بزرگ
15- چمدان اسکای برد مدل C0612 سایز بزرگ

سایر توضیحات: این چمدان سایز بزرگ است. دارای زیپ های مخفی و ضد سرقت و باکیفیت می باشد. جنس بدنه بسیار عالی و ضدخش و ضدآب می باشد​. محفظه لباس دوخت داخل محفظه بسیار تمیز می باشد.​ این چمدان مقاوم در برابر شوک های ضربه ای​ می باشد.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۵۵x۳۰x۷۵ سانتی‌متر​
وزن: سایز بزرگ ۵ کیلوگرم​
جنس: پلی‌پروپیلن​
توضیحات محفظه لباس: دوخت داخل محفظه بسیار تمیز میباشد.​
توضیحات دسته: دارای یک دسته تمام استیل و دو دسته کشنده​
توضیحات قفل: دارای قفل و رمز TSA​
نظر کاربران
جنس چمدان خیلی نرم و درب بالا بعد از باز کردن زیپ حیلی وارفته می باشد، ضمنا با قرار گرفتن زیپ دقیقا در وسط مابین قسمت بالایی و پایینی چمدان قرار دارد و مجبور میشین نصف بار را در قسمت بالا و نصف دیگر را در قسمت پایینی چمدان جا کنیم و بعدا درب چمدان را ببندیم، امیدوارم تصاویر ارسالی منظورم را برسانند.
15- چمدان امریکن توریستر مدل 51G سایز کوچک
17- چمدان امریکن توریستر مدل 51G سایز کوچک

چمدان مدل 51G سایز کوچک یک محصول فوق العاده باکیفیت و جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی می باشد که توسط برند معتبر و شناخته شده امریکن توریستر تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول در ابعاد کوچک ۲۴x۴۶x۶۷.۵ سانتی‌متری اما با طراحی بسیار دقیق و حرفه ای ساخته شده تا بیشترین فضا در اختیارتان قرار گیرد. شما براحتی می توانید وسایل شخصی و لباس های مورد نیازتان را در این محصول جای داده و با خیالی آسوده به مسافرت بروید.

جنس چمدان از پروپیلن می باشد که علاوه بر مقاومت و طول عمر زیاد براحتی تمیز و شسته می شود. قفل های استفاده شده TSA می باشد که کیفیت و ایمنی بسیار بالایی دارند. چرخ های این محصول از جنس پلی امید فشرده می باشند که در برابر ضربه و شکستگی بسیار مقاوم هستند.

چهار عدد چرخ، حمل و جابجایی این چمدان را بسیار لذت بخش و آسان کرده است و شما می توانید براحتی بوسیله دستگیره تلسکوپی آن را روی زمین حمل کنید. اگر به دنبال خرید یکی از بهترین مدلهای چمدان هستید در خرید این محصول بی نظیر و باکیفیت شک نکنید.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۲۴x۴۶x۶۷.۵ سانتی‌متر​
وزن: ۲.۴ کیلوگرم​
جنس: پلی‌پروپیلن​
نحوه بسته شدن: با زیپ​
قفل: قفل TSA​
جنس: چرخ پلی امید فشرده​
برندی فوق العاده باکیفیت و شناخته شده​
نظر کاربران
نظری به ثبت نرسیده است.​

16- چمدان خلبانی پیژون کد 15301- 600031

دارای گارانتی ۲۴ ماهه پیکانتو

18- چمدان خلبانی پیژون کد 15301 - 600031

سایر توضیحات: کیف خلبانی دارای زیپ دبل، دارای ۴ محفظه نگهداری خودکار، دارای قلاب آویز جهت کلید، دارای محفظه نگهداری کارت اعتباری، دارای محفظه نگهداری موبایل، دارای یک زیپ بر روی دسته تلسکوپی جهت مخفی کردن دسته​ می باشد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول که یکی از بهترین مدلهای چمدان می باشد را سفارش دهید.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۳۷ × ۴۳.۵ × ۱۹ سانتی‌متر​
توضیحات دسته: دارای دسته تلسکوپی جهت حمل راحت تر​
توضیحات قفل: دارای قفل به همراه ۲ عدد کلید​
نوع ساختار: سخت​
نحوه بسته شدن: زیپی​
نظر کاربران
1.طراحیش معمولیه، دو سری جا داره یکی واسه مدارک و خرده ریز ها یکی برای لباس و لپ تاپ. همه چی جذابه تا وقتی دسته رو میکشید بالا. دسته ضعیف مثل دسته چتر میمونه اصلا حس اطمینان نداریم به محکم بودنش. قفلشم ازین معمولیاس​
2.چمدان شیک و جاداریه و جنس خوبی داره فقط وزنش زیاده​
3.از هر نظر یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی موجود در بازار است.
4.همه چی خوبه فقط کاور ندارد​.
5.بهترین مارک چمدان مسافرتی است.
17- چمدان پیجون مدل new بزرگ
19- چمدان پیجون مدل new بزرگ

سایر توضیحات: داری زیپ دوبل و دو دندانه، زیپ افزایش حجم و کاور طلقی می باشد.​ به سایر ویژگی های این چمدان قابلیت‌ مقاومت در برابر شوک های ضربه ای​ و قابلیت شست‌وشو​ را نیز اضافه کنید.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۲۸x۴۷x۷۵ سانتی‌متر​
قفل: قفل TSA​
جنس: پلی‌پروپیلن​
تعداد چرخ: هشت عدد​
ظرفیت وزنی: ۳۰ کیلوگرم​
نظر کاربران
نظری به ثبت نرسیده است.​
18- چمدان راواو مدل Patt 1 کوچک​
20- چمدان راواو مدل Patt 1 کوچک​

یکی از کاربردی ترین و مفیدترین وسایل در بین افرادی که همواره در حال سفر می باشند چمدان می باشد. چمدان بخوبی از محتویات داخل باکس مراقبت کرده و حمل آن را آسان می کند. چمدان راواو مدل PATT1 کوچک در ابعاد 24*36*50 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده و تحمل وزن تا 20 کیلوگرم را نیز دارد. 

ابعاد کوچک این محصول آن را به گزینه ای عالی برای استفاده دم دستی و همیشه همراه بدل کرده است. باکس دارای قسمت های تفکیک شده است که اجازه می دهد وسایل تان را جدا بچینید. جنس این محصول از پی وی سی می باشد که علاوه بر وزن کم مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکستن دارد. البته در صورت لزوم می توانید این محصول را بشویید زیرا قابلیت شستشو نیز دارد. 

امکان اضافه کردن کاور طلقی سبب شده تا این چمدان به عنوان یک چمدان ضدآب معرفی شود. داشتن چرخ های نرم و روان در کنار دستگیره تلسکوپی قابل تنظیم، حمل آن را بسیار آسان کرده است تا تجربه کاربری خوبی را برای شما رقم بزند. البته یک عدد دستگیره هم برای حمل بصورت دستی در نظر گرفته شده است. این چمدان با ویژگی هایی کاربردی که دارد جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی نیز می باشد. شما می توانید این محصول را بصورت اینترنتی سفارش دهید. برای اینکار می توانید بر روی تصویر چمدان کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات
محفظه: لباس زیر مجزا​
ظرفیت وزنی: ۲۰ کیلوگرم​
جنس انعطاف پذیر: PVC​
ابعاد خارجی: ۵۰×۳۶×۲۴ سانتی‌متر​
سایر توضیحات: ابعاد سایز کوچک ۵۰×۳۸×۲۲ به همراه یک عدد کاور طلقی​
نظر کاربران
نظری به ثبت نرسیده است.​

19- چمدان مدل Mj 77 بزرگ

چمدان مدل Mj 77 بزرگ
مشخصات
ابعاد خارجی: ۷۰×۵۰×۴۰ سانتی‌متر
ظرفیت وزنی: ۳۴ کیلوگرم
جنس: الیاف مصنوعی، انعطاف پذیر و برزنت
محفظه لباس زیر: مجزا
سایر توضیحات: ابعاد چمدان سایز بزرگ ۶۸×۴۷×۳۵ سانتی متر
نظر کاربران
1.دسته چمدان انگار کمی لق میزنه اینکه سفارشم با دو روز تاخیر دستم رسید.
2.کیفیت معمولی
3.نسبت به قیمت انتظار رو برآورده میکنه. کیفیت متوسط رو به بالا هست. اما کمی چرخ ها ضعیفه
4.همونی که توی تصویره و خوبه
5.من دو چمدان از این مدل سفارش دادم. که هردو در اولین سفر دوخت هایشان باز شد متاسفانه. پول خود را دور نریزید.
6.واقعا محکم و دقیقا مثل عکس هستش.
7.کیفیت نسبت به قیمت خوب و مناسب بود.
8.با توجه به قیمت نباید انتظار بیش از اندازه داشته باشید، در اولین سفر چرخش شکست، اما باید قیمت را هم مد نظر داشت.
9.من کل سری این چمدون رو خریدم در کل چمدون های خوبیه بنظرم.
10.پیشنهاد میکنم حتما بخرید.
11.تشکر میکنم از پرسنل شریف دیجیکالا
20- چمدان نیلپر مدل آوان کد 700680- 111 سایز کوچک
چمدان نیلپر مدل آوان کد 700680 - 111 سایز کوچک

توضیحات دسته: دارای یک دسته در بالا، یک دسته در کنار می باشد. دارای یک دسته در بالا با قابلیت تنظیم اندازه به صورت تلسکوپی می باشد. ۹۳% (۵۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۵۵ × ۳۷ × ۲۶ سانتی‌متر
ظرفیت وزنی: ۱۲ کیلوگرم
نحوه بسته شدن: زیپ و قفلی
توضیحات چرخ: دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
سایر توضیحات: دارای زیپ افزایش حجم
نظر کاربران
1.با توجه به قیمت کیفیت خوبی ارایه دادن
2.واقعا خوب و عالیه با کیفت و محکم چرخا و دسته اش هم روونه
3.چمدان بسیار زیبا و مقاومیه..دوخت تمیز و عالی و طراحی شیک و زیبا با چهار چرخ دوبل ارسال هم به دوصورت بود.‌ هم خود دیجی کالا و هم خود فروشنده. از طریق دیجی کالا ۱۳۰ تومن هزینه حمل میشد ولی ارسال از طریق فروشنده رایگان بود و سروقت و در بسته بندی بسیار مناسب تحویل دادند.
4.چمدان با کیفیت و دوخت و قیمت خوب است.
5.داخل عکس تودوزی چمدان، سرمه یی بود ولی در چمدان ارسالی، سفید می باشد که خیلی زود کثیف می شود، کاش همان سرمه یی بود. در مجموع نسبت به برند نیلپر، انتظار بالاتری داشتم اما با این وجود، از خریدم ناراضی هم نیستم. بد نیست.
6.با توجه به قیمتش جنس خوبی داره. از این چینیای متفرقه خیلی بهتره . من یه سورمه ای و یه مشکیشو تو تخفیف گرفتم. راضیم.
7.من تا الان چند تا سفر باهاش رفتم. خوش دست و روان هست. به اندازه باید داخلش وسیله بزارید. اگه بخواهید به زور چیزی داخلش جا بدین به مرور داغون میشه. محکم و با دوام هستش. چرخهای خوبی هم داره. یه کاور هم دورش بندازید عالیه تمیز میمونه توی سفر
8.جنس خوب زیپها عالی و کاورش هم که خیلی محکم و خوبه در کل کیفیت خوبی داره سایزش هم خوبه برای یک نفر کلا خیلی خوبه فقط چرا نیلپر رنگی تولید نمیکنه
9.یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی است.
10.زیبا و با کیفیت خوب می باشد.
11.بسیار با کیفیت، با بسته بندی خوب و سالم به دستم رسید.
12.ظاهرش که خوبه.
13.با کیفیت.فکر کنم دوام خوبی داشته باشه
14.به نسبت قیمت در شگفت انگیز کاملا خرید عالی هست.
15.کلا بگم خدمتون که لذت بردم از تمیزیه کار.
16.من که خیلی دپست داشتم هم جنس خوب بود و بسیار تمیز کار کرده بودن.خدا برکت بده.سپاس گذارم تمیز بسته بندی شده بود کاور و همه چی عالی

21- چمدان خلبانی هما مدل Hard Case

چمدان خلبانی هما مدل Hard Case
مشخصات
ابعاد خارجی: ۲۱×۳۴×۴۱ سانتی‌متر
ظرفیت وزنی: ۱۵ کیلوگرم
جنس: نیمه سخت و پلی‌کربنات
قفل: زیپ سری TSA
قابلیت های مقاومتی: مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
نظر کاربران
1.اصلا کیفیت خوبی نداره، آرمش هم کنده شده بود من مرجوع کردم قیمتشم اصلا خوب نیست حتی داخل شگفت انگیز
2.کاملا شبیه عکسش هستش دوخت داخل همه چی عالیه محکم هستش کاور نداره.
3.مشخصات ثبت شده کاملا درسته، وزن چمدان خیلی سبکه و گنجایش خوبی داره، جنس آستری ضخیم و مناسبه، چرخ‌ها محکمند و جنسشون خوبه
22- چمدان فوروارد مدل FCLT40105BLK سایز متوسط
چمدان فوروارد مدل FCLT40105BLK سایز متوسط

سایر توضیحات: دارای یک محفظه اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل اصلی می باشد. دارای یک محفظه زیپی در داخل چمدان جهت قرار دادن لباس های خیس و نم دار می باشد. دارای یک محفظه زیپی در داخل چمدان جهت قرار دادن لباس های خشک و دارای یک جیب زیپی در قسمت جلو و بالای چمدان می باشد.

دارای یک جیب زیپی در قسمت جلو و پایین چمدان می باشد. دارای چرخ های اسکیتی ضدضربه بی صدا و روان می باشد. دارای دسته تلسکوپی آلومینیومی دو مرحله ای ضدضربه و دارای پرچ های متفاوت در قسمت های مختلف جهت افزایش مقاومت چمدان می باشد. دارای دو دسته از جنس چمدان جهت حمل آسان است.

دارای یک دسته پلاستیکی در کف چمدان جهت سهولت در حمل هنگام جابجایی چمدان می باشد. دارای زیپ افزایش حجم جهت اضافه کردن فضای داخلی چمدان است. دارای زیپ قابل قفل شدن و دارای قفل رمز دار می باشد. دارای زیپ های استیل متالیک ضدضربه و ضدزنگ می باشد. دارای پارچه قابل شست و شو و ضدآب و دارای ضربه گیر در کناره های بیرونی چمدان می باشد.

مشخصات
ابعاد خارجی: ۳۸x۶۶x۳۹ سانتی‌متر
توضیحات قفل: دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل
توضیحات چرخ: چرخ های اسکیتی روان و بی صدا و ضد ضربه چرخ ها قابلیت جدا شدن و تعویض دارند.
توضیحات دسته: دارای یک دسته از جنس چمدان همراه با پرچ در قسمت بالای چمدان دارای یک دسته از جنس چمدان همراه با پرچ در قسمت کنار چمدان دارای یک دسته پلاستیکی در قسمت کف چمدان جهت سهولت حمل در هنگام جا به جایی دارای یک دسته آلومینیومی دو مرحله ای ضدضربه
توضیحات محفظه لباس: دارای یک محفظه اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل اصلی دارای یک محفظه زیپی در داخل چمدان جهت قرار دادن لباس های خیس و نم دار دارای یک محفظه زیپی در داخل چمدان جهت قرار دادن لباس های خشک دارای یک جیب زیپی در قسمت جلو و بالای چمدان دارای یک جیب زیپی در قسمت جلو و پایین چمدان
نظر کاربران
1.خوبه تو این قیمت ولی کیفیت زیپ پایین بود.
2.متاسفانه این که قیمت رو بالا اعلام کنید و تخفیف زیاد در شگفت انگیز اعلام بشه نمیدونم به این کار چی می کند چون این بدون تخفیف در بازار 13،500،000ریال هست. کیفیت بسیار بسیار پایین است.

23- چمدان نشنال جئوگرافیک مدل PULSE N171 -700616 سایز متوسط

چمدان نشنال جئوگرافیک مدل PULSE N171 - 700616 سایز متوسط
مشخصات
ابعاد خارجی: ۲۷ × ۴۲ × ۶۵ سانتی‌متر
حجم داخلی: ۸۰ لیتر
امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
جنس: پلی‌کربنات
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
توضیحات چرخ: دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
نظر کاربران
1.طراحی و استحکام مناسبی دارد.
2. یکی از بهترین مارک چمدان مسافرتی است و کیفیت خوبی دارد.
3.چمدانی که برای من اوردن قسمت بالاش تورفتگی داشت خیلی ناراحت شدم ولی چون باید سفر میرفتم نمیتونستم مرجوع کنم ولی دیجی کالای عزیز خواهشا کنترل بیشتری داشته باشید. ممنون
باورم نمیشه دیجی کالا کالایی رو قبل از ارسال چک نکنه خط و خش عمیقی روش افتاده بود یه قسمتش هم تورفتگی
4.داشت متاسفم واقعا مرجوعش کردم.
5.خیلی عالی، سبک و محکم می باشد.
6.بنظر جنس خوبی میاد. چرخ ها روان هست. ظاهرش خیلی شیک هست.

سایز چمدان های مسافرتی

این سوالی است که برای برخی قبل از خرید ممکن است پیش بیاید. چمدان ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ در بازار موجود هستند و شما با توجه به تعداد نفرات و مقدار بار همراه خود در طول سفر می توانید یکی از این 3 سایز را خریداری کنید.

  • سایز کوچک: در مورد سایز کوچک باید بگوییم مناسب کسانی است که معمولا انفرادی سفر می کنند و از طرفی هم نمی خواهند چمدانشان را به قسمت بار هواپیما و یا اتوبوس تحویل دهند و بیشتر راغب هستند ساکشان در دسترس شان باشد. ناگفته نماند سایزهای کوچک معمولا توان حمل بار تا 10 کیلوگرم را دارند.​
  • سایز متوسط: می توان گفت بیشتر مناسب خانواده هایی با جمعیت کم می باشد و تا 22 کیلوگرم را می توان با آنها حمل کرد.​
  • سایز بزرگ: این نوع قابلیت حمل بار تا 34 کیلوگرم را هم داراست اما حتما توجه شود که در سفرهای هوایی از پذیرش بسته هایی با وزن بیش از 30 کیلوگرم ممانعت بعمل می آید. پس دقت داشته باشید که به مشکل برنخورید.​

راهنمای خرید چمدان مسافرتی (13 نکته مهم)

  1. خوب است بدانید بطور متوسط و میانگین عمر مفید چمدان های استاندارد و باکیفیت حدود ده سال است و پس از گذشت این زمان و با پایان یافتن گارانتی و خدمات پس از فروش کم کم منتظر خراب شدن چرخ ها، دسته و جنس بدنه حتی در بهترین برندها و بالاترین کیفیت ها باشید. پس احیانا روی مادام العمر بودن و یا شعارهای تبلیغاتی از این دست حساب باز نکنید. توجه داشته باشید میزان استفاده شما از چمدان در طول عمر این محصول بسیار تاثیر گذار می باشد.
  2. قبل از خرید بودجه ای را که برای خرید این کالا در نظر گرفته اید را مشخص کنید.
  3. اگر قرار است چمدان ضد آب خریداری کنید دقت داشته باشید حالا که قرار است هزینه ای اضافی مبنی بر داشتن این آپشن راپرداخت کنید باید بدانید که اغلب اوقات این ویژگی جنبه تبلیغاتی دارد و در راستای جذب مشتری به عنوان آپشن مطرح می شود اگر می خواهید چمدانتان ضد آب باشد حتما دقت کنید که زیپ ها هم ضد آب باشد زیرا معمولا آب از این قسمت ها نفوذ می کند و از فروشنده به نوعی تضمین بگیرید و فقط صرفا با نام ضدآب بودن خریداری نکنید.
  4. اگر شما از آن دسته هستید که یک سری از وسایل شخصی حتما باید در دسترس تان باشد و به آنها نیاز دارید مدل های که دارای زیب افزایش حجم و جیب های اصطلاحا بیرونی هستند را انتخاب کنید تا از این بابت آسوده خاطر باشید.
  5. به سایز چمدان حتما دقت شود. پیشنهاد می شود اگر بیشتر اوقات مسافرت های خود را تنها انجام می دهید بی جهت سایز بزرگ و دست و پاگیر خریداری نکنید چونکه احتمالا یک مدل جمع و جور و یا حتی یک ساک دستی کار شما را راه می اندازد و خب اگر با خانواده سفر می کنید سایزهای بزرگ تر را در سبد خریدتان قرار دهید. ترجیحا چمدان های را خریداری کنید که حتی الامکان در صندوق خودروی شخصی شما قرار بگیرد.حتما حتما در مورد خرید سایز های بزرگ به دو ویژگی کاربردی و مهم یعنی ترمز و فرمان دقت کنید تا در زمان استفاده بسیار راحت تر باشید و از این امکانات کاربردی لذت ببرید.
  6. حتما پیشنهاد می کنیم که به تعداد چرخ های چمدانی که می خواهید خریداری کنید توجه کنید. نمونه های موجود در بازار معمولا یا دارای دوچرخ یا چهارچرخ و یا بدون چرخ هستند. به این نکته مهم توجه داشته باشید که بخصوص اگر می خواهید سایز بزرگ خریداری کنید حتما از نوع چهار چرخ باشد تا در زمان حمل آن دچار کمر درد و مشکلاتی از این قبیل نشوید.
  7. قبل از خرید حتما بدانید که قرار است چه نوع وسایلی را در آن قرار دهید. چمدان هایی که دارای استحکام زیاد و محفظه بیرونی محکم هستند از وسایل شکننده و حساس شما مراقبت بیشتری می کنند همچنین از امنیت بالاتری برخوردارند اما این را هم در نظر داشته باشید که معمولا این مدل ها وزن بالاتر و قیمت بیشتری هم دارند و شاید در سفر هزینه اضافه بار را به شما تحمیل کنند. اما مدل هایی که بدنه نرمی دارند و معمولا از جنس پارچه و برزنت ساخته شده اند با توجه به نوع جنس، وزن بسیار کمتری دارند اما خب طبیعتا برخی ویژگی های نمونه ذکر شده قبلی را ندارند.
  8. به سایز و اندازه دسته دقت کنید. سعی کنید از چمدان هایی با ارتفاع دستۀ استاندارد استفاده کنید تا برای انواع قدها مناسب باشد. البته توجه داشته باشید که برخی از شرکت ها برای پایین آوردن وزن از کیفیت چرخ ها و دستگیره ها به نوعی کم می گذارند تا مثلا بگویند که چمدان هایی سبک را به بازار عرضه کرده اند پس حتما دقت کنید تا کمپانی مربوطه کیفیت را فدای سبک بودن و از این قبیل ویژگی ها نکرده باشد.
  9. اگر زیاد سفر می کنید و از طرفی آدم حساسی هستید پیشنهاد ما این است که از چمدان های با رنگ تیره به جای رنگ روشن استفاده کنید زیرا رنگ های تیره به نوعی چرک تاب هستند و اگر کثیف شوند دیده نمی شود.
  10. حتما قبل از خرید به جنس دستگیره دقت شود زیرا جنس دستگیره در طول عمر چمدان بسیار تاثیر گذار است. در اکثر مواقع جنس دستگیره از پلاستیک، آلومینیوم و استیل ساخته شده که از بین این سه نوع توصیه ما خرید چمدان هایی با دستگیرۀ از جنس استیل است که از نظر کیفیت، مقاومت و طول عمر از بقیه بهتر است و حتی به نسبت آلومینیوم حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری بیشتری دارد و به این راحتی نمی شکند و طول عمربالایی دارد و علاوه بر این ها ضد زنگ هم هستند.
  11. توصیه می کنیم خریدتان را از جاهای معتبر انجام دهید و از خرید چمدان هایی که هیچ گونه گارانتی و ضمانت نامه ای ندارند خودداری کنید زیرا دیده شده که برای برخی از خریداران بلافاصله پس از خرید مشکلی پیش آمده که فروشنده بدلیل نداشتن تعهد و خدمات پس از فروش به هیچ عنوان پاسخگو نبوده و مسئولیت خرابی را به گردن نگرفته است.
  12. ترجیحا محصولی که دارای قفل می باشد خریداری کنید و حتما همان جا از سالم بودن قفل اطمینان حاصل کنید. در این مورد هم خرابی های زیادی گزارش شده است.
  13. البته اگر هم مجهز به قفل نبود لااقل باید حتما دارای زیپ های سوراخ دار باشد که هر وقت دوست داشتید و لازم بود بتوانید به آن قفل بزنید و امنیت آن را تامین کنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی 23 مدل از بهترین مارک چمدان مسافرتی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقالات مربوط به کمپینگ و سفر از جمله: بهترین یخدان های مسافرتی، بهترین مدل های لامپ زنون، پرفروشترین مدل های چتر، عینک های آفتابی زنانه، کفش های راحتی زنانه، بهترین آمپلی فایر خودرو را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *