منوی دسته بندی

بهترین دوچرخه کوهستان 🚴‍♀️ +[خرید 25 مدل پرفروش و باکیفیت 1403]

بهترین دوچرخه کوهستان کدام است؟ امروز قصد داریم در این مقاله هر آنچه که باید قبل از خرید دوچرخه بدانید را در دقیق شو مورد بررسی قرار دهیم. مواردی مانند اندازه دوچرخه، نوع کاربری، جنس بدنه، قیمت و… پس با ما همراه باشید تا با بدست آوردن اطلاعات کامل در این زمینه انتخابی دقیق و هوشمندانه را تجربه کنید.

همچنین در ابتدای مطلب 25 مدل از بهترین دوچرخه کوهستان که بدلیل کیفیت و قیمت مناسب و مقرون بصرفه مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. مدل های معرفی شده تماما از برندهای معتبر بازار می باشند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف دوچرخه کوهستان اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود یکسری به مطالب: بهترین دوچرخه تا 20 میلیون ، بهترین قفل دوچرخه ضدسرقت و بهترین کلاه دوچرخه سواری بزنید شاید برای شما مفید باشد.

1- دوچرخه کوهستان کراس مدل سیگما سایز 27.5​

1- دوچرخه کوهستان کراس مدل سیگما سایز 27.5​

یکی از مفیدترین وسایل ورزشی دوچرخه است. اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید و در نظر دارید یک دوچرخه کوهستان استاندارد خریداری کنید تا بتوانید با آن در مسیرهای آنرود «شهری» و آفرود «سنگلاخی» رکاب بزنید و لذت ببرید و در عین حال فاکتورهای قیمت و کیفیت برای شما مهم است بدون شک یکی از بهترین گزینه ها که می تواند در سبد خریدتان قرار گیرد دوچرخه کراس مدل سیگما سایز 27.5 می باشد که از نگاه مخاطب جزو بهترین دوچرخه کوهستان محسوب می شود.

در ادامه به تعدادی از ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول، طراحی مهندسی شده آن است. به گونه ای ساخته و طراحی شده که در هنگام سوار شدن؛ بدن در بهترین فرم و حالت خود قرار گرفته و باعث می شود در مسیرهای طولانی و یا به مرور زمان مشکلاتی از قبیل دردهای موضعی، افتادگی شانه، درد کمر و ستون فقرات و گردن و… برای شما بوجود نیاید.

همچنین سیستم تعلیق به گونه ای طراحی شده که بصورت قابل توجه و ملموسی ضربات ناشی از تکانه های شدید در مسیرهای سنگلاخی و ناهموار و ضربات ناشی از دست انداز و چاله مسیرهای شهری را مهار خواهد کرد تا شما هنگام استفاده از آن احساس خوبی داشته باشید.

لوازم این مدل از برند شناخته شده و اصلی شیمانو ژاپن بوده که دارای کیفیت، مقاومت و طول عمر بسیار بالایی است و اگر همین لوازم بر روی تنه یا فریم شرکتی نام آشنا بسته شود قیمت چند برابری نسبت به این محصول خواهد داشت. یکی از شاخصه های محصولات این شرکت ایرانی قیمت مناسب و منصفانه آن است که بسیاری از مشتریان را جذب می کند.

طراحی فریم، بدنه، لاستیک های پهن و آج دار نشان دهنده آن است که براحتی می توانید در مسیرهای سخت و کوهستانی از آن بهره مند شوید. وجود ترمزهای دیسکی با کیفیت «که از مدل های لقمه ای بهتر عمل میکند» در شیب های تند عملکرد خوب و رضایت بخشی دارد که تضمین کننده سلامت شما خواهد بود.

مشخصات
وزن: ۱۸ کیلوگرم​
طوقه: آلومینیوم​
سایز: طوقه ۲۷.۵ اینچ​
جنس: فریم استیل​
نوع ترمز: دیسکی مکانیکی​
دوشاخ: کمک دار​
طبق عوض‌کن: استیل​
نظر کاربران
1.خوبه کیفیت خوبی داره با این قیمت چیز کمی نیست و می تونه یکی از بهترین دوچرخه کوهستان لقب بگیره تو رنج خودش​.
2.بهترین دوچرخه هست واقعا هم نرم است هم بدون تق تاق​
3.بدنه آلومینیوم نیست دقت کنید ولی خوبه با این قیمت فیلم گذاشتم اینطوری به دستتون میرسه​
4.برای استفاده من خوب بود​.
5.خیلی خوبه من تازه خریدم​.

2- دوچرخه کوهستان کراس مدل pulse سایز 27.5​

2- دوچرخه کوهستان کراس مدلpulse سایز 27.5​

دوچرخه کوهستان «کراس» مدل PULSE سایز 27.5 جنس فریمی مستحکم و بادوام از استیل دارد و جزو بهترین دوچرخه کوهستان می باشد. بدنه این دوچرخه از عمر طولانی‌تری در زمان استفاده برخوردار بوده تا بدون نگرانی از طراحی فریم مسیرهای ناهموار و سخت کوهستان پیموده شود. دوچرخه های کوهستان در مقایسه با دوچرخه های شهری از لاستیک‌های پهن‌تر به همراه آج برخوردار است که می‌توانند مسیرهای سخت یا سنگلاخی را به آسانی طی کنند.

همچنین بدنه این دوچرخه در برابر ضربه مقاوم است تا با ایمنی بیشتری در کوهستان و طبیعت دوچرخه‌سواری کنید. به علاوه سیستم تعلیق این دوچرخه‌ی کوهستان از نوع «Hard Tail» است. ترمز این دوچرخه از نوع دیسکی است که باعث توقف سریع دوچرخه به هنگام سواری در مسیر های کوهستانی و مسیر های گوناگون می شود و شرایط دوچرخه سواری را ایمن تر خواهد کرد.

گروه کراس همواره کوشیده است رضایت مشتریان خود را جلب کند گروه کراس از سال 1328 در مشهد و در سال 1335 در تهران فعالیت خود را با عرضه و فروش انواع دوچرخه، از شناخته شده ترین برندهای جهانی آغاز کرده و با تولید سالانه 100.000 دوچرخه در بیش از 50 مدل در جایگاه بزرگترین تولید کننده دوچرخه در ایران قرار گیرد.

مشخصات
وزن: ۲۰ کیلوگرم​
سایر توضیحات: نیاز به مونتاژ نهایی دارد​.
شانژمان: Shimano Tourney​
دسته دنده: SUNRUN​
تعداد دنده: ۲۱ عدد دنده​
کرپی: ALLOY​
سیستم تعلیق: Hard Tail​
نظر کاربران
1.برای کسانی برای تفریح دوچرخه سواری میکنن خوبه​.
2.برای پسرم گرفتم. خیلی خوشش اومد و میگه یکی از بهترین دوچرخه کوهستان های که سوار شده​.
3.بنظرم خیلی عالیه من باشماره قبلم خرید کردم وخیلی الانم راضی هستم​.
4.باسلام حتما خرید این دوچرخه رو پیشنهاد میکنم​ و یکی از بهترین دوچرخه کوهستان در بین مدلهای هم قیمتشه.
5.دوچرخه قشنگی هست ولی بیست روز کار نکرده دسته دنده جلو خراب شد اگر پول دارید بهترشو بگیرید​.

3- دوچرخه کوهستان المپیا مدل سامر اس 60 سایز26​

3- دوچرخه کوهستان المپیا مدل سامر اس 60 سایز26​
مشخصات
طوقه: دوجداره آلومینیوم​
وزن: ۱۶ کیلوگرم​
سایز: طوقه ۲۶ اینچ​
تایر: WANDA۲.۳۵​
طبق عوض‌کن: شرکتی المپیا​
شانژمان: شرکتی المپیا​
خودرو: ۷ سرعته​
نظر کاربران
1.قیمت مناسبی داره ومن وپسرم باهم سوار میشیم و خیلی راحته وکالا سر وقت وبسار سریع به دستم رسید​.
2.خیلی کیفیتش خوبه بهتون پیشنهاد میکنم بخرید.

4- دوچرخه کوهستان ایتنس مدل چمپیون سایز 26​

4- دوچرخه کوهستان ایتنس مدل چمپیون سایز 26​
مشخصات
نوع: ترمز لقمه‌ای​
طبق عوض‌کن: Sunkvh​
شانژمان: Sunkvh​
زین: پلاستیک و فوم​
دوشاخ: آلیاژ فولاد​
کرپی: آهن​
تایر: کندا​
نظر کاربران
1.من از جایه دیگه خریدم نسبت به قیمت سواری و کیفیت مناسبی داره​
2.دوچرخه عالیه خیلی روون و سبک یه دستی میشه راحت ببریش هر جایی​

5- دوچرخه پاور _اسپورت سایز 26

5- دوچرخه کوهستان پاور _اسپورت سایز 26
مشخصات
جنس فریم: آلومینیوم​
طبق عوض‌کن: شیمانو​
دسته دنده: کلاجدار​
تایر: لاستیک پهن– گل درشت​
دوشاخ: کمک فنر دار قفل شو​
خودرو: ۷ سرعته​
دسته: پلاستیک فشرده​
نظر کاربران
1.در کل عالی من خودم سبز این دوچرخه رو دارم و الان ۴ ساله که دارمش که اخ هم نگفته​.
2.خیلی خیلی خوب است​.
3.پیشنهاد می کنم بخرید عالی​ و یکی از بهترین دوچرخه کوهستان هستش.

پیشنهاد مطالعه: بهترین دوچرخه تا 10 میلیون +[خرید 6 مدل پرفروش و باکیفیت]

6- دوچرخه کوهستان رامبو مدل اسنپ سایز 26​

6- دوچرخه کوهستان رامبو مدل اسنپ سایز 26​

در این دوچرخه از لوازم شرکت ژاپنی شیمانو استفاده شده است تا علاوه بر کیفیت بالا از طول عمر آن لذت ببرید. جنس فریم و بدنه از آلومینیوم بوده که از وزن سبک و در عین حال مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند فشار زیادی را تحمل کند.

استفاده از لوازم استاندارد، فریم آلومینیوم، وزن مناسب و قیمت منصفانه با توجه به امکاناتی که وجود دارد ارزش خرید این محصول را بالا برده و آن را به یکی از بهترین دوچرخه کوهستان تبدیل کرده است.

مشخصات
وزن: ۱۴ کیلوگرم​
طوقه: الومینیوم دوجداره​
طبق عوض‌کن: شیمانو تورنی SIHMANO​
دوشاخ: کمک فنر دار قفل شو​
دسته دنده: کلاجدار شیمانو SIHMANO​
نظر کاربران
1.سلام این دوچرخه واقعا عالیه​.
2.فوق العاده بی نظیر خیلی خوب فقط می تونم پیشنهاد بدم ممنون بابت دوچرخه باور نکردنی بود دختر من عاشقش شد​.
3.عالی بود همه چیش خوب ولی باید مراقب کمک جلوش باشی واسه من بعد از ۱ سال صدا داد​.
4.من این دوچرخه رو برای تولد خانمم سفارش دادم وقتی رسید دستم متوجه شدم دوتا چرخ جلو اشتباهی فرستادن با تماس هایی ک گرفتم برام چرخ جدید فرستادن یکم طولانی شد ولی در کل راضیم. دوچرخه خوب و راحتیه و پیشنهاد میکنم​.
5.دوچرخه عالیه خیلی خوبه تمام حرفه ای هس اونایی که نمیخوان برن 30میلیونی بخرم این دوچرخش خیلی خوبه من که شخصا عاشقش شدم​.

7- دوچرخه کوهستان مریدا _ بیگ سون40 سایز 27.5​

7- دوچرخه کوهستان مریدا _ بیگ سون40 سایز 27.5​

یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه تولید، ساخت و طراحی دوچرخه شرکت نام آشنای تایوانی مریدا می باشد که هر ساله محصولات بسیار با کیفیت و حرفه ای را روانه بازار جهانی می کند. دوچرخه کوهستان مریدا مدل بیگ سون 40 سایز 27.5 یکی از بهترین دوچرخه کوهستان این شرکت تایوانی است که می توانید علاوه بر استفاده در مسیرهای کوهستانی و سنگلاخی از آن در مسیرهای شهری استفاده کرده و لذت ببرید.

در ساخت بدنه از آلومینیوم سبک و مقاوم در راستای راحتی فرد، استفاده شده تا در جابجایی آن کار زیاد سختی نداشته باشید. تعداد دنده ها 27 عدد می باشد که می توانید با توجه به نوع مسیر و شیب پیش رو از آنها استفاده کنید. ترمزهای مکانیکی دیسکی به شما تضمین خوبی جهت بهره مندی از سریعترین عملکرد در مسیرهای خاکی و گلی را می دهد.

مشخصات
وزن: ۱۴ کیلوگرم​
طبق عوض‌کن: Shimano Altus​
دوشاخ: SR ۲۷ XCM​
طوقه: Merida Big Seven Comp D​
دسته ترمز: Shimano Altus Rapid Fire​
نظر کاربران
1.دوچرخه مریدا حرف نداره اصلا عالیه شانژمان طراحی وزن. ترمزاش عالی استاندارد هم است زین با کیفیت جلو دوچرخه هم چاق نیست لاغره​
2.قیمت این دوچرخه خیلی بالاست، با این قیمت میشه دوچرخه بهتری خرید مثلا من دوچرخه کیوب مدل اتنشن رو پیشنهاد میکنم که حدود یک میلیون تومن از این ارزان تره اما امکانات بهتری داره مثلا توپی کارتریجی و کمک فنر پیشرفته تر با ریموت روی فرمان دارد.همچنین تایرهای شوالبی داره که از این خیلی سطحش بالاتره. ست دنده هاشم دئور هست که از آلتوس خیلی بهتره. شانژمان یا طبق عوض کنشم اگه اشتباه نکنم xt هست که بسیار سطح بالاتری داره.​
3.برای افراد بالای صد کیلو و بلند قد و افرادی که قصد استفاده زیاد دارند خیلی عالیه من سه سال پیش دو نیم خریدم و الان هم خیلی راضی بودم کیفیت قطعات و بدنه عالیه​ و یکی از بهترین دوچرخه کوهستان می باشد.
8- دوچرخه کوهستان ویوا مدل ELEMENT سایز 27.5
8- دوچرخه کوهستان ویوا مدل ELEMENT سایز 27.5

سایر توضیحات: نیاز به مونتاژ نهایی دارد. آچار آلن دارد. بستن فرمان با (آلن) براحتی انجام می شود. بستن چرخ جلو بسیار راحت بسته و باز می شود (ضامنی). بستن پنجه رکاب با (آچار ۱۵)​ انجام می شود.

مشخصات
دسته دنده: کلاجدار شیمانو SHIMANO-EF۵۰۰
طبق قامه: سه سرعته آلومینیوم ویوا​
طبق عوض‌کن: شیمانو تورنی SHIMANO-Tourney​
شانژمان شیمانو: آسرا SHIMANO-Acera​
دوشاخ: کمک فنر دار قفل کن ریگلاژی​
نظر کاربران
1.درکل دوچرخه خوب و راحتی هستش. و جزو بهترین دوچرخه کوهستان می باشد.
2.من این دوچرخه رو از بیرون تهیه کردم… دوچرخه خیلی خوبیه… شانژمان شیمانو acera هست که در رده‌ی بالاتری نسبت ب التوس و تورنی قرار میگیره… دنده هم 21 سرعته شیمانوئه در سری جدید (بر خلاف قدیم که 24 بود).در کل میشه گفت که برای مصارف عادی و نیمه حرفه ای محشره.​
9- دوچرخه کوهستان کیوب مدل aim sl سایز 29
9- دوچرخه کوهستان کیوب مدل aim sl سایز 29
مشخصات
وزن: ۱۴ کیلوگرم​
طبق عوض‌کن: الویو​
زین: vence​
پنجه رکاب: cube​
دسته دنده: شیمانو​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

10- دوچرخه پاور مدل کمکدار سایز 26

10- دوچرخه کوهستان پاور مدل کمکدار سایز 26
مشخصات
وزن: ۱۵ کیلوگرم​
سایز طوقه: ۲۶ اینچ​
نوع دوچرخه: کوهستان​
زنجیر: kmc​
طوقه: ۳ سانتی آلومینیوم​
نظر کاربران
1.در کل با عکس مطابقت. داشت و چرخ خوبی بود​.
2.من این دوچرخه بابام برام خرید عالی بود​.
3.ممنون از خدمات خوبتون​

11- دوچرخه کوهستان ژیتان مدل 878 سایز 26

11- دوچرخه کوهستان ژیتان مدل 878 سایز 26
مشخصات
وزن: ۱۲ کیلوگرم ​
طبق قامه: Shimano​
طبق عوض‌کن: Shimano Altus​
دوشاخ: قفل شو آلمینیومی​
نوع ترمز: هیدرولیک دیسکی​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

12- دوچرخه کوهستان اورلورد مدل FOSTER سایز 27.5

12- دوچرخه کوهستان اورلورد مدل FOSTER سایز 27.5
مشخصات
طوقه: آلومینیوم
وزن: ۱۲ کیلوگرم​
سایز: طوقه ۲۷.۵ اینچ​
دسته دنده: Shimano Tourney​
مناسب برای گروه سنی: نوجوان بزرگسال​
نظر کاربران
1.بسیار عالی​ و یکی از بهترین دوچرخه کوهستان هستش.
2.خیلی خوبه- حتما پیشنهاد میکنم​.

13- دوچرخه بونیتو مدل استرانگ 3V سایز 26

13- دوچرخه کوهستان بونیتو مدل استرانگ 3V سایز 26
مشخصات
وزن: ۱۴ کیلوگرم​
دوشاخ: کمک دار قفل کن دار​
طوقه: سایز ۲۶ آلومینیوم دوجدار ۳۶ پره​
کرپی: اورسایز الومینیوم بونیتو​
گریپ حرفه ای​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

14- دوچرخه کوهستان فیفا مدل 785 سایز 26

14- دوچرخه کوهستان فیفا مدل 785 سایز 26
مشخصات
طوقه: آلومینیوم دو جداره
شانژمان: Shimano Tourney​
پنجه رکاب: فولادی​
خودرو: شیمانو​
طراحی شده برای: آقایان و بانوان​
نظر کاربران
1.از هر نظر عالی​
2.بنده کاملا راضیم​ و بنظرم یکی از بهترین دوچرخه کوهستان می باشد.
3.عالیه​.

15- دوچرخه کوهستان هیلند مدل بدنه آلومینیوم ترمز دیسکی سایز 24

15- دوچرخه کوهستان هیلند مدل بدنه آلومینیوم ترمز دیسکی سایز 24
مشخصات
وزن: ۱۳ کیلوگرم
طبق عوض‌کن: شیمانو​
دوشاخ: کمک داره قفل شو​
توپی: هیلند دیسکی اسان بازشو​
سیستم تعلیق: Hard Tail​
نظر کاربران
1.اگر همون موقع خرید از داخل کارتن درآورده بودم حتماً مرجوع می کردم. متأسفانه از بی تجربگی ما خریداران سوء استفاده شد.​
2.بهتون پیشنهاد میکنم بهترین انتخاب توی این حدود قیمته و یکی از بهترین دوچرخه کوهستان است. ولی حتما باید رگلاژش بکنید و اچار داشته باشید والا کاری نمی تونید بکنید!!!!​
3.این دوچرخه خیلی خوب و عالیه​
4.روی دوچرخه زدگی و رنگ پریدگی وجود داشت بعد از یک هفته شارژمان و دسته دنده خرد شد توپش شافت چرخ عقب تاب داره و توپی فرمان هم بعد از ده روز خراب شد واقعا جای تأسف داره بی کیفیت ترین کالای چین هم بیشتر کار میکرد بعد از گذشت ۱۰ روز ۸۰۰ هزار تومان خرج دوچرخه شد​.
5.نصب نشده ارسال شده بود و دفترچه راهنما هم نداشت کلا نصب راحتی نداشت و خیلی زمان بر شد کیفیت قطعات زیاد خوب نبود یه قسمت بدنه ضربه خورده بود​.

16- دوچرخه کوهستان های پاور مدل HI 900 سایز 27.5

16- دوچرخه کوهستان های پاور مدل HI 900 سایز 27.5

دوچرخه کوهستان های پاور مدل HI 900 با داشتن طوقه های سایز ۲۷.۵ اینچ و فریم 18 گزینه ای عالی برای جوانان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد. تنه این دوچرخه از آلومینیوم فوق سبک ساخته شده است که این موضوع در خصوص دوچرخه سواری آفرود بسیار حائز اهمیت می باشد.

طراحی تنه به شکلی بسیار زیبا و خاص انجام شده که ظاهری شبیه به دوچرخه های گران قیمت و مدرن دارد. استفاده از خودروی شیمانوی ژاپن در کنار دوشاخ قفل شو HI POWER نشان می دهد با یک دوچرخه مقاوم و قدرتمند روبه رو هستیم و می توان روی کیفیت آن حساب کرد. ترمزها از نوع هیدرولیک دیسکی در نظر گرفته شده اند که البته در مهار دوچرخه کوهستان عملکرد قابل قبولی خواهند داشت.

مشخصات
وزن: ۱۲ کیلوگرم​
دوشاخ: قفل شو HI POWER​
خودرو: Shimano​
نوع ترمز: هیدرولیک دیسکی​
مناسب برای گروه سنی: بزرگسال نوجوان​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

17- دوچرخه ولوپرو مدل Vp9000 سایز 29

17- دوچرخه کوهستان ولوپرو مدل Vp9000 سایز 29
مشخصات
طوقه: آلومینیوم دو جداره​
شانژمان: Shimano Tourney​
تایر: چایویانگ ابریشمی​
سایز: طوقه ۲۹ اینچ​
گریپ ژله ای برند ولو پرو​
نظر کاربران
1.دوچرخه خوبی هست ولی اگه باهاش تصادف خیلی کوچک داشته باشید و قطعه ای بشکند باید روزها دنبال اون قطعه بگردید.​
2.قطعات با کیفیت مارک شیمانو روش نصب شده.

18- دوچرخه کوهستان لوک مدل JUCY سایز 27.5

18- دوچرخه کوهستان لوک مدل JUCY سایز 27.5

یکی از محبوبترین ورزش های دنیا بدون شک دوچرخه سواری است. مزیت این ورزش پرطرفدار و مهیج این است که افراد با مهارت های مختلف از مبتدی تا حرفه ای می توانند تنها با داشتن یک دوچرخه، ورزش دوچرخه سواری را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. 

البته اگر قرار است حرفه ای کار کنید و در قسمت جاده، آفرود و یا حرکات نمایشی فعالیت کنید حتما پیشنهاد می شود تجهیزات ایمنی را بصورت کامل تهیه کنید. از آنجایی که زمین خوردن، سر خوردن و یا مصدومیت جزو لاینفک این ورزش است بهتر است این توصیه را جدی بگیرید و تجهیزات ایمنی را در راستای حفاظت از نقاط حساس بدن و دوچرخه سواری لذت بخش در اسرع وقت تهیه کنید. 

دوچرخه سواری یک ورزش هوازی است که سلامت شما را تضمین می کند. شما با دوچرخه سواری می توانید کالری زیادی بسوزانید و در زمان کمی وزن خود را کنترل و به ایده ال تان نزدیک کنید.

دوچرخه کوهستان لوک مدل JUCY سایز 27.5 یک دوچرخه باکیفیت با قیمتی مناسب است که نیاز شما را در سطح مبتدی برطرف می کند. فریم از جنس آلومینیوم سبک و مقاوم می باشد که تحمل وزن بالایی دارد. طراحی فریم به گونه ای است که به افراد با اندازه قد مختلف اجازه می دهد تا راحت سوار آن شوند. 

طوقه ها از جنس آلومینیوم و بصورت مهندسی شده و به شکل مثلثی 5 سانت در نظر گرفته شده اند که در عملکرد بهتر و ترمز کردن سریعتر، نقش بسزایی دارند. تمامی این ویژگی ها این مدل را جزو بهترین دوچرخه کوهستان قرار داده است. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را همراه با گارانتی 12 ماهه سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
وزن: ۱۶ کیلوگرم​
سایر توضیحات: به همراه قمقمه و جک​
طوقه: آلومینیوم مثلثی ۵ سانت​
طبق قامه: LOOK​
زنجیر: SAIGUAN​
دوشاخ: کمک دار قفل شو – LOOK​
ترمز جلو و عقب: کالیپر​
سیستم تعلیق: Hard Tail​
کمک فنر عقب و کمک فنر جلو دارد​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

19- دوچرخه کوهستان هیلند مدل اسپرت آلومینیوم سایز 29

19- دوچرخه کوهستان هیلند مدل اسپرت آلومینیوم سایز 29
مشخصات
وزن: ۱۳ کیلوگرم
طوقه: سایز ۲۹ دوجداره دیسکی​
شانژمان: شیمانو تی زد​
دوشاخ: کمک دار قفل شو​
توپی: ضامنی آسان بازشو​
گریپ: هلند مدل شاخ گاوی​
مناسب برای گروه سنی بزرگسال​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.
20- دوچرخه کوهستان ترینکس مدل M136 سایز 27.5
20- دوچرخه کوهستان ترینکس مدل M136 سایز 27.5

یکی از محبوب ترین برندها در بین دوچرخه سواران برند ترینکس می باشد. این برند اغلب از تنه های مقرون بصرفه در کنار قطعات باکیفیت در راستای مشتری مداری و قیمت تمام شده اقتصادی استفاده می کند. دوچرخه کوهستان ترینکس مدل M136 سایز 27.5 ساخت همین برند نام آشناست که جزو بهترین دوچرخه کوهستان از نگاه مشتری قرار گرفته است. این دوچرخه سبک کوهستان دارای مشخصاتی است که بصورت اجمالی در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

ترمزها از نوع دیسکی مکانیکی می باشند که در مسیرهای آفرود فوق العاده عمل خواهند کرد. در قسمت تنه از آلومینیوم سبک استفاده شده که در عین سبک بودن مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و پرش های سبک دارد. در قسمت دسته دنده، خودرو و شانژمان از قطعات فوق العاده باکیفیت شیمانو ژاپن استفاده شده است تا دوچرخه سوار از این قسمت های حساس خیالش آسوده باشد.

تایرهای کندا و طوقه های دوجداره آلومینیومی نوید بخش یک دوچرخه سواری مطمئن در مسیرهای صعب العبور و ناهموار را می دهد. این دوچرخه به گروه های سنی مختلف که به ورزش دوچرخه سواری به صورت آماتور تمایل دارند پیشنهاد می شود.

شما می توانید هم اکنون این محصول باکیفیت و مقرون بصرفه را بصورت آنلاین سفارش دهید. لازم بذکر است این دوچرخه با توجه به قطعات باکیفیتی که روی آن استفاده شده ارزش خرید بالایی دارد و مقرون بصرفه محسوب می شود.

مشخصات
شانژمان: Shimano Tourney RD-TY۳۰۰​
زنجیر: KMC​
دوشاخ: آلومینیوم قفل شو هیدرولیک​
خودرو: Shimano MF-TZ۲۱-۷ ۱۴-۲۸T​
دسته دنده: Shimano ST-EF۵۰۰​
میله زین: TRINX Sport​
سایز طوقه: ۲۷.۵ اینچ​
نظر کاربران
1.خیلی عالیه و یکی از بهترین دوچرخه کوهستان می باشد.
2.من که راضی ام.
3.ترینکس یکی از بهترین برندهای دوچرخه کوهستان هستش بنظرم.
21- دوچرخه کوهستان هیلند مدل HIM030 سایز 26
دوچرخه کوهستان هیلند مدل HIM030 سایز 26
مشخصات
وزن: ۱۸ کیلوگرم
فریم: فولاد کربن
باکیفیت و دارای سیستم تعلیق
دسته دنده: شیمانو EF۵۰۰
سیستم تعلیق: Full Suspension
طراحی شده برای: آقایان و بانوان
شانژمان: SHIMANO TY۲۱
نظر کاربران
1.از این دوچرخه خیلی خوشم اومده همه چی داره
2.متاسفانه تمام قطعات بکار رفته در این دوچرخه فیک و تقلبی بوده است اما چون آنرا برای فرزند خودم به عنوان کادو تولد خریده بودم، دیگر آنرا مرجوع نکردم. واقعا در درجه اول برای خودم متاسفم که بیش از حد به دیجی کالا اعتماد کردم و در درجه دوم برای دیجی کالا متاسفم که اعتماد و اعتبار خود را با ادامه این روند در نزد مردم از دست خواهد داد.
3.واقعا عالیه و یکی از بهترین دوچرخه کوهستان می باشد. با سیستم تعلیق کاملی که داره چاله ها و دست انداز ها خیلی کم تر حس میشه و سواری عالی داره
بنده استیل ولی نسبتا سبک تر نسبت به نمونه های مشابه می باشد.

22- دوچرخه کوهستان ویوا مدل MAMBA سایز 26

دوچرخه کوهستان ویوا مدل MAMBA سایز 26

سایر توضیحات: نیاز به مونتاژ نهایی آسان و کم دارد. آچار آلن دارد. بستن فرمان با آچار (آلن) انجام می شود. بستن چرخ جلو (ضامنی) می باشد. بستن پنجه رکاب با (آچار ۱۵) انجام می شود. طوقه ها دوجداره و از آلومینیوم DA۳۰۰ می باشند.

مشخصات
وزن: ۱۴ کیلوگرم
سایز طوقه: ۲۶ اینچ
جنس فریم: آلومینیوم
شانژمان: شیمانو آسرا SHIMANO Acera
طبق عوض‌کن: شیمانو تورنی SHIMANO Tourney tz
طبق قامه: پروفیل آلومینیوم سه سرعته
دسته دنده: شیفتر شیمانو SHIMANO
دسته ترمز: آلومینیوم TEKTRO
دوشاخ: کمک فنر دار آلومینیوم قفل کن ریگلاژی
نظر کاربران
1.متاسفانه دوچرخه دریافتی بسته بندی خیلی بدی داشت از یک سمت پاره شده بود. فروشنده گرامی شاید شما روزانه چندین بسته برای مشتری ها ارسال میکنید و براتون عادی هست ولی در نظر بگیرید که یک مشتری بی صبرانه در انتظار دریافت وسیله خودش هست، وقتی بسته اش رو اونطوری دریافت میکنه از خریدش پشیمون میشه. فکر کنم اگه بسته تون رو اونطوری مرجوع میکردم از خود من تحویل نمیگرفتید.
2.با نگاه اول متوجه کیفیت خوبش می‌شید. پیشنهاد میدم.
3.مفهوم ۲۴دنده یعنی ۸چرخ دنده عقب و سه چرخ دنده جلو دارد.۳*۸=24دنده
4.گفت ۲۴ دنده ولی گولمان زدن استفاده کردیم ۸دنده هم نداره متاسفانه این دیجی کالا میگه کارتن باز نشه بفرستین اگه قراره کارتن باز نشه بایس چطور بدانی اون جنس درسته .شاید افعی توش بود باید کارتن باز نشه.

23- دوچرخه کوهستان اسکات مدل SCALE 980 سایز 29

دوچرخه کوهستان اسکات مدل SCALE 980 سایز 29
مشخصات
فریم: Scale Alloy ۶۰۶۱
سایز طوقه: ۲۹ اینچ
دسته دنده: Shimano Deore
تعداد دنده: ۱۴ عدد دنده
سیستم تعلیق: Hard Tail
کرپی: Syncros Alloy ۶۰۶۱
تایر: Maxxis Rekon Race
ترمز: Shimano MT۲۰۰ Disc
خودرو: Shimano Deore ۱۰-۵۱ T
شانژمان: Shimano Deore Shadow Plus / ۱۲ Speed
طبق قامه: Shimano FC-MT۵۱۱-۱ ۳۲T
طوقه: Syncros / ۳۲H
سایر توضیحات: دارای ۱۲ دنده و تولید سال ۲۰۲۲ می باشد
نظر کاربران
1.دوچرخه بی نظیر و باکیفیت و جزو بهترین دوچرخه کوهستان
2.سلام من این دوچرخه رو دارم (البته از بیرون خریدم) فوق العادست کمک فنر سانتور هست و کمک خوبی هست.

24- دوچرخه کوهستان فلش مدل ULTRA H14 کد 1 سایز 26

دوچرخه کوهستان فلش مدل ULTRA H14 کد 1 سایز 26

سایر توضیحات: نیاز به مونتاژ نهایی دارد.(تک کارتن) بستن چرخ جلو (ضامنی) است. بستن پنجه رکاب (آچار ۱۵ تخت) انجام می شود. بستن فرمان با آلن (آچار آلن ۴و۵ دارد) نیاز دارد. مابقی کامل مونتاژ و تنظیم شده و به همراه سند می باشد.

مشخصات
وزن: ۱۴ کیلوگرم
دسته دنده: کلاجدار شیفتر
تعداد دنده: ۲۱ عدد دنده
تایر: گل مربع پهن ۲.۳۵
ترمز: دیسکی هیدرولیک
دوشاخ: کمک فنر دار فلش قلف کن ریگلاژی (سر آلومینیومی)
طبق عوض‌کن: شیمانو تورنی SHIMANO Tourney tz
طبق قامه: سه سرعته فلش
طوقه: دوجداره آلومینیوم
نظر کاربران
سبک و عالی و با دوام

25- دوچرخه کوهستان جاینت مدل رینکون 1 سایز 27.5

دوچرخه کوهستان جاینت مدل رینکون 1 سایز 27.5

برای دوچرخه سواری شهری و یا کوهستان، اگر قصد خرید دوچرخه دو منظوره دارید، دوچرخه جاینت Rincon 1 2022 محصولی خوش رکاب و باکیفیت بوده که می تواند تمام خواسته های شما را پاسخگو باشد. این دوچرخه مجهز به سیستم دنده 24 سرعته شیمانو، ترمز دیسک هیدرولیک، دوشاخ کمک فنر دار سوار بر یک فریم آلومینیومی مستحکم و سبک ساخت جاینت است و جزو بهترین دوچرخه کوهستان محسوب می شود. این دوچرخه همراه با گارانتی ۱۲ ماهه انرژی موتور برای مشتری ارسال می گردد.

مشخصات
فریم: آلومینیوم اختصاصی جاینت Aluxx
میله زین: الومینیوم برند جاینت
دسته دنده: شیمانو ۲۴ سرعته Shimano SL-M۳۱۵
دوشاخ: SR suntour xce ۲۸ تنظیمی
زین: giant sport
شانژمان: شیمانو آلتوس- Shimano Altus
طبق قامه: آلومینیوم ProWheel
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

انواع دوچرخه بزرگسال

یکی از مهمترین مسائلی که باید حتما به آن دقت شود نوع کاربری وسیله است. شما با توجه به نوع کاربری و استفاده خود باید دوچرخه متناسبی را انتخاب کنید تا در هنگام استفاده کردن از آن، بتوانید سال های سال از آن لذت ببرید. پس حتما باید با انواع، نوع کاربری و ویژگی خاص آن آشنا شوید.

  • دوچرخه هیبریدی: این نوع دوچرخه ها که به توریستی شهرت دارند بیشتر برای کسانی که مسیرهای طولانی را می خواهند پیمایش کنند مناسب است زیرا این نوع بیشتر مشابه دوچرخه های کورسی می باشد که نوع کاربری آنها هم برای مسیرهای طولانی و سرعت تعبیه شده است. این سبک که برای مسیرهای طولانی تعبیه و ساخته شده اند معمولا بدنه های سبک و محکمی دارند و برای مسیرهای داخل شهری، برون شهری و حتی خارج از کشور مناسب می باشند.
  • دوچرخه کورسی: دوچرخه کورسی برای مسابقه طراحی و ساخته شده است حتما بایستی در پیست مخصوص مسابقه استفاده شود. دونکته ای که باید حتما در مورد این سبک از دوچرخه بدانید این است که این مدل صرفا برای مسابقه و سرعت ساخته شده اند. با توجه به اینکه قیمت بالایی دارند در مسیرهای ناهموار و یا حتی مسیرهای شهری ممکن است آسیب هایی جدی ببینند و خسارت هایی را به شما وارد کنند پس توصیه می شود از خرید این نوع از دوچرخه ها غیر از کاربری مسابقه و استفاده در پیست مخصوص خودداری شود.
  • دوچرخه شهری: این نوع دوچرخه برای استفاده و رکاب زنی در سطح شهر وجاده های هموار «آسفالت» بسیار مناسب است و شما می توانید علی رغم ورزش کردن، کارها و خریدهای روزمره تان را هم با آن انجام دهید و علاوه بر حفظ سلامت و بالا بردن سطح ایمنی بدن که در این روزها با شیوع بیماری کرونا به یک ضرورت تبدیل شده در هزینه های خودهم صرفه جویی کنید. استهلاک این وسیله مفید به نسبت وسایل نقلیه دیگر بسیار پایین تر است و از همه مهمتر هیچگونه آلاینده ای هم تولید نمی کند و در صورت فرهنگ سازی و استفاده حداکثری از این وسیله می توان به بالا بردن سطح کیفیت آب و هوای منطقه هم کمک زیادی کرد.
  • دوچرخه کوهستان: این نوع که مجهز به تایر های پهن و آج های برجسته هستند بیشتر مناسب کسانی می باشد که به دنبال طبیعت گردی و سفر در مناطق کوهستانی و رکاب زدن در این نوع مسیرها می باشند. البته از این سبک می توانید در مسیرهای جاده ای هم استفاده کنید و لذت ببرید فقط اگر قرار است از دوچرخه خود در هنگام رکاب زدن در مسیرهای صعب العبور کوهستانی استفاده کنید حتما وزن وسیله و استحکام دوشاخ آن را مدنظر قرار دهید تا در این زمینه به مشکل برنخورید.
  • دوچرخه بی ام ایکس: این نوع که بدون ترمز و کمک فنر می باشد برای آن دسته از جوانانی طراحی شده است که به انجام حرکات نمایشی و هیجانی می پردازند و برای همین هم در ساخت آن به استحکام و وزن کم بسیار دقت شده است تا راکب در زمان استفاده دچار مشکلی نشود و بتواند به خوبی حرکات نمایشی خود را اجرا و در معرض نمایش بگذارد.

سایز دوچرخه بر اساس قد

سایز دوچرخه بر اساس قد چگونه است؟ سایز دوچرخه را از کجا بفهمیم؟ اندازه دوچرخه یک مبحث مهم و کلیدی در هنگام خرید می باشد. همانطور که شما در هنگام خرید لباس و کاپشن به سایز آن دقت می کنید در هنگام خرید دوچرخه هم بایستی حتما به سایز آن دقت کنید تا وسیله ای که می خرید شما را در طول زمان استفاده اذیت نکند و بتوانید به راحتی رکاب بزنید.

دوچرخه ها معمولا در سایزهای M؛ S؛ L و XL در بازار موجود هستند اما در صورت کلی می توان طبق دستورالعمل زیر سایز را انتخاب کرد:

  • قد بین 85 الی 110 سایز شماره 12
  • قد بین 95 الی 110 سایز شماره 14
  • قد بین 110 الی 120 سایز شماره 16
  • قد بین 120 الی 135 سایز شماره 20
  • قد بین 135 الی 145 سایز شماره 24
  • قد بین 135 الی 165 سایز شماره 26

و برای قد 170 و بالاتر بهتر است از سایز 28 استفاده شود. برای تنظیم دقیق زین در هنگام رکاب زدن که موضوع بسیار مهمی می باشد و باعث تبدیل بیشترین میزان رکاب زنی به انرژی و عدم اتلاف آن می شود می توانید از قاعده زیر استفاده کنید.

در هنگام رکاب زدن بایستی زانویی که فشار را وارد میکند تقریبا صاف شود و نباید طوری باشد که در هنگام رکاب زدن زانوی شما زاویه داشته باشد و یا اگر هم صاف می شود بخواهید با زحمت و خم شدن پنجه تان را بر روی پدال ثابت نگه دارید.

انواع تنه دوچرخه بر اساس جنس

  • تنه آهنی: این نوع در کنار استحکام، وزن بالایی دارند که حتما باید دقت داشته باشید زیرا در مسیرهای طولانی راکب را خسته خواهد کرد. اگر زیاد از دوچرخه استفاده نمی کنید و استفاده شما به خریدهای گاه و بی گاه ویا رکاب زدن آخر هفته ختم می شود می توانید این گزینه را در سبد خریدتان قرار دهید و در اقتصاد خود صرفه جویی کنید زیرا قیمت این محصولات مقرون به صرفه و مناسب است.
  • تنه آلومینیومی: علی رغم استحکام بالا وزن بسیار پایین تری نسبت به دوچرخه های آهنی دارند که اگر اهل رکاب زدن های زیاد و طولانی هستید حتما پیشنهاد می کنیم این گزینه را در سبد خرید خود قرار دهید زیرا بدون شک بهترین و پرطرفدارترین گزینه می باشد. فقط دقت داشته باشید که بدنه های آلومینیومی به چند دسته تقسیم می شوند که با توجه به وزن و استحکام، قیمت های متفاوتی هم دارند.
  • کربن: این نوع بدنه ها برای کاربران حرفه ای طراحی و تولید شده است. پس اگر دوچرخه سوار حرفه ای نیستید این گزینه را فراموش کنید زیرا بدنه های ساخته شده از کربن وزن خیلی پایین اما قیمت های بسیار بالا و گزافی دارند.

برند لوازم جانبی و تنه دوچرخه کوهستان​

حتما به لوازم جانبی و برند توجه کنید و سعی کنید بیشتر از اینکه پول برند تنه و بدنه را پرداخت کنید کیفیت لوازم جانبی را مدنظر قرار دهید.

یک مثال در اینجا موضوع را برای شما بیشتر روشن خواهد کرد:

فرض می کنیم دو عدد دوچرخه با برند های جاینت و فلش داریم که قیمت هردوی آنها فرضا 7 میلیون تومان است. اگر استحکام تنه و برند کمپانی زیاد برایتان مهم نیست توصیه می کنیم که محصولی که برند معروفی نیست را انتخاب کنید علت هم این است که در برند جاینت شاید قیمت تنه حدود 4 میلیون تومان باشد و شما از 3 میلیون لوازم جانبی بهره مند شوید اما در مورد مارک کمتر شناخته شده فلش بحث فرق می کند و شما به فرض حدود 2 میلیون هزینه بابت تنه پرداخت می کنید و از 5 میلیوم لوازم جانبی بهره مند خواهید شد.

پس اگر این رشته ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال نمی کنید و زیاد استحکام بدنه برایتان مهم نیست در انتخاب بین دو گزینه که هم قیمت هستند اما یکی از آنها برند معروف و دیگری معروف نیست ما پیشنهاد می کنیم برند کمتر شناخته شده را انتخاب کنید. زیرا خوب است بدانید شرکت های دوچرخه سازی تنه را تولید می کنند و لوازم جانبی بعدا روی آنها نصب می شود که معمولا از شیمانو ژاپن استفاده می شود که کیفیت و طول عمر بالایی دارد.

قیمت بهترین دوچرخه کوهستان​

در مورد قیمت این محصول دو قاعده کلی را به شما آموزش می دهیم که حتما مدنظر قرار دهید:

  1. اول اینکه در یک قاعده کلی و نانوشته قیمت محصولاتی که از آلیاژ آهنی در آن استفاده شده است ½ قیمت آنهایی است که از آلیاژ آلومینیوم در آنها استفاده شده است. در واقع می توان گفت در دوچرخه هایی با برند یکسان یا از نظر قیمتی و شناخته شده بودن تقریبا مشابه اند قیمت دوچرخه های آلومینیومی دو برابر قیمت دوچرخه های آهنی است.
  2. دوم اینکه اگر عجله ندارید توصیه می کنیم در فصلی که متقاضی دوچرخه به دلیل سرمای هوا و دوران تحصیل دانش آموزان بسیار کمتر است دوچرخه را با قیمت مناسب ترو مقرون به صرفه تر خریداری کنید. 
معرفی 3 مدل از پرفروش ترین دوچرخه کوهستان
  1. دوچرخه کوهستان مرداس مدل زئوس 141-1 سایز 27.5 یکی از پرفروشترین و مقرون بصرفه ترین مدلهای دوچرخه کوهستان موجود در بازار است. سایز طوقه ها و فریم آن 27.5 است و گزینه ای مناسب برای بزرگسالان با قدهای مختلف می باشد. جنس فریم از آلومینیوم بوده که سبکی و تحمل فشار بالایی دارد ضمن اینکه در مقابل رطوبت مقاوم است. تعداد 24 دنده به شما اجازه می دهد در مسیرهایی با شیب های مختلف بتوانید براحتی رکاب بزنید و متناسب با شیب مسیر از دنده های متنوع آن (هشت سرعته) بهره مند شوید. دسته دنده، شانژمان و طبق عوض کن، شیمانو ژاپنی می باشد که کیفیت فوق العاده بالایی دارد. در قسمت دوشاخ از کمک فنر قفل شو زوم استفاده شده تا فشارهای وارده را بخوبی مهار کند.
  2. دوچرخه کوهستان لاودیس مدل 166-27.5 سایز 27.5 یکی دیگر از دوچرخه های پرطرفدار است که بصورت 24 دنده تولید و به بازار عرضه شده است. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به کیفیت خوب و قیمت مناسب آن اشاره کرد. در دوچرخه های کوهستان جنس فریم و طوقه یکی از مهمترین فاکتورهاست. جنس فریم و طوقه های این دوچرخه از آلومینیوم می باشد که وزن بسیار سبکی داشته و مقاومت خوبی در برابر فشار و ضربه دارد. شما می توانید در مسیرهای آفرودی روی تحمل بالای آن حساب کنید. تایرهای گل درشت و پهن کاملا مناسب مسیرهای آفرودی و سخت می باشند. نوع ترمزها دیسکی مکانیکی بوده که عملکرد خوبی حتی در سرازیری ها خواهد داشت. نظرات ثبت شده در خصوص این دوچرخه مثبت ارزیابی می شود و در این زمینه موفق عمل کرده است.
  3. دوچرخه کوهستان المپیا مدل اسپایدر 01 کد 2 در سایز 27.5 تولید و به بازار عرضه شده است و برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال مناسب می باشد. فریم در سایز 18و از جنس آهن و طوقه ها در سایز 27.5 و از جنس آلومینیوم می باشند و وزنی در حدود 15 کیلوگرم دارد. استفاده از زین المپیا جدید، دوشاخ کمک فنردار و گریپ های نرم و چسبنده دوچرخه سواری راحت و دلچسبی را برای شما به ارمغان می آورد. تایرهای پهن، کمک فنرهای نرم و 21 دنده کاملا متناسب با مسیرهای آفرودی طراحی شده است. شما می توانید این دوچرخه کوهستان را بصورت اینترنتی سفارش دهید.

حتما به نوع ترمزها و کیفیت لوازم جانبی دوچرخه توجه کنید​

ترمزهای اصطلاحا دیسکی نسبت به ترمز های لقمه ای بسیار قابل اعتمادتر، ایمن تر و مطمئن تر هستند. همچنین اگر راحتی و آرامش در حین رکاب زدن، بخصوص مسیرهای طولانی برایتان مهم است حتما به کمک های موجود در دوشاخ، وجود ریموت قفل شو روی فرمان و یا وجود کپسول در زیر زین دقت کنید.

حتما به گارانتی، ضمانت و خدمات پس از فروش دقت کنید. امروزه خدمات پس از فروش به نوعی پل ارتباطی بین خریدار و فروشنده «شرکت تولیدکننده» می باشد پس سعی کنید حتما دوچرخه ای خریداری کنید که خدمات ارزندۀ پس از فروش و یا همان گارانتی را بمدت مشخصی متعهد شده و شما بتوانید از بابت این موضوع تا مدتی خیالتان راحت باشد و از آن بهره ببرید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 20 مدل از بهترین دوچرخه کوهستان و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین دستکش موتورسواری، بهترین عینک موتورسواری، دوچرخه مناسب کودکان، بهترین مدلهای اسکوتر برقی، بهترین مدل تردمیل برقی، کفش های راحتی زنانه، بهترین کلاه کاسکت موتور، بهترین قفل های دوچرخه و محبوب ترین مدلهای کیف دوچرخه را پیشنهاد می کنیم.

منبع: نمایشگاه دوچرخه

‫2 نظر

  • فاطمه

    عالی بود. ممنونم❤️

    09 اردیبهشت 1403 در 18:34
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *