منوی دسته بندی

خرید بهترین مدل های دستگاه تصفیه کننده آب خانگی با کیفیت بالا: راهنمای خرید دستگاه تصفیه کن آب

اگر قصد خرید یک دستگاه تصفیه کننده آب خانگی را دارید تا آب گوار و خوشمزه نوش جان کنید در این بخش از دقیق شو همراه ما باشید تا با معرفی بهترین مدل های این کالا و ارائه نکاتی در خصوص خرید، شما عزیزان را به انتخابی هوشمندانه نزدیکتر کنیم. در ابتدا قصد داریم تا تعدادی از بهترین مدل های دستگاه تصفیه کننده آب خانگی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کالا؛ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

 

 

1.دستگاه تصفیه کننده آب خانگی آکوآ اسپرینگ _ کروم ba7

  • گارانتی 18 ماهه
  • عملکرد:خوب

برند آکوا اسپرینک مربوط به شرکت تایوانی است که محصولاتی بسیار با کیفیت و مدرن را در این زمینه تولید و روانه بازار می کند. دستگاه تصفیه کننده آب خانگی آکوآ اسپرینگ مدل کروم اصلی بوده و در ساخت آن تماما از استیل استفاده شده است که نشانگر طول عمر و کیفیت بالای آن می باشد. تمامی استانداردهای داخلی و اروپایی را کسب کرده که این نشانگر کیفیت و سلامت بسیار بالای آن است. از ویژگی های برجسته و مهم محصول جدید این شرکت نسبت به مدلهای قبلی می توان به دو موضوع اشاره کرد:1.مصرف برق در این محصول به نحو چشم گیر و قابل توجهی کاهش پیدا کرده و مهندسین شرکت توانسته اند بهینه سازی خوبی در این زمینه انجام دهند. 2.وجود هوش مصنوعی و سنسورهای فوق پیشرفته کوچکترین اختلال در روند و عملکرد مناسب تصفیه آب را توسط آلارم یا چراغ های تعبیه شده گزارش خواهند کرد.

  • مشخصات

وزن

19 کیلوگرم

ظرفیت

12 کیلوگرم

جنس بدنه

تمام استیل

2.دستگاه تصفیه کننده آب خانگی آکوآ اسپرینگ مدل ro_nf2700

  • دارای 18 ماه گارانتی

  • مشخصات

وزن

17.5

ظرفیت

16 لیتر

جنس بدنه

استیل ضدزنگ و پلاستیک

3.دستگاه تصفیه کننده آب خانگی آکوآکلیر خانگی مدل نیودیزاین 2020

  • گارانتی 18 ماهه

  • مشخصات

وزن

18 کیلوگرم

دقت پاکسازی

99%

تعداد فیلتر

10 عدد

4.دستگاه تصفیه کننده آب خانگی آکوا مدل اینلاین508 i

  • دارای 12 ماه گارانتی معتبر

این دستگاه تصفیه کننده آب خانگی با داشتن ویژگی های برجسته ای از جمله: ابعاد کوچک و مناسب، داشتن فیلتر قلیایی و وجود پمپ بی صدا به یکی از محبوب ترین مدلها در هنگام خرید تبدیل شده است. نحوه نصب و قرار گیری آن زیر سینک می باشد. عمر متوسط فیلترهای آن حدود 2 سال بوده و دقت بالایی در فیلتراسیون داشته به نحوی که می تواند گل و لای، رنگ و بو و مزه و فلزات سنگینی همچون کلر_نیترات_نیتریت_جیوه و سدیم را فیلتر نماید.

  • مشخصات

وزن

12 کیلوگرم

جنس بدنه

فلز

تعداد فیلتر

7 عدد

5.دستگاه تصفیه کننده آب خانگی اولانسی

  • گارانتی 18 ماهه

این تصفیه کننده آب خانگی دارای ویژگی هایی از جمله: گارانتی 18 ماهه طلایی و خدمات پس از فروش واقعی، توانایی از بین بردن تمامی املاح مضر مانند: میکروبها، آرسنیک و غیره، دارای فیلتر محافظ ممبران، دارای فیلتر نانو ذرات کاملا گیاهی، از بین برندۀ شوری آب، دارای فیلتر اضافه کننده املاح مورد نیاز بدن و قابلیت نصب به یخچال می باشد که انتظار مشکل پسندترین مشتریان را هم در این زمینه برطرف نموده است. این برند ساخت شرکت تایوان است که همواره توانسته بهترین و مدرن ترین محصولات در این زمینه را روانه بازار کند و رضایت حداکثری مشتریان را بدست آورد.

  • مشخصات

وزن

19 کیلوگرم

ظرفیت

16 لیتر

دقت پاکسازی

99 درصد

 

نکات مهم در خصوص خرید و استفاده از دستگاه تصفیه کننده آب خانگی

طبق تحقیقات به عمل آمده توسط دانشمندان کشورهای مختلف ثابت گردیده ، افرادی که از آب آشامیدنی با کیفیت و سالم استفاده می کنند هم در طول زندگی از سلامت بالاتری برخوردارند و هم عمر طولانی تر و با کیفیتی تری دارند و از آنجایی که انسان در طول روز از این مایع حیاتی به وفور «در قالب نوشیدنی هایی مانند قهوه ، آب اشامیدنی ، آب میوه و غیره» استفاده می کند لازم است که حتما به فکر خرید یک دستگاه تصفیه کننده ی آب باشد تا سلامت خود را در این زمینه تضمین و تایید کنید.تصفیه کن های آب علاوه بر اینکه آب را عاری از هرگونه آلاینده ، مواد مضر و باکتری ها می کنند باعث می شوند که یک آب بدون بو ، بدون رنگ «تیره گی» و بدون طعم «خوشمزه» را در اختیار داشته باشید و آبی گوارا بنوشید و لذت ببرید.
دستگاه های تصفیه کننده آب خانگی به دو دسته کلی تقسیم می شوند و هر شخص متناسب با درجه کیفی که می خواهد می تواند دست به انتخاب بزند و یکی از دو مدل زیر را انتخاب کنند.
1_دستگاه تصفیه کننده آب خانگی که مخزن و پمپ ندارد.
2_دستگاه تصفیه کننده آب خانگی RO یا به اصطلاح اسمز معکوس
در مورد دستگاه های که در آن ها از پمپ و مخزن استفاده نشده است باید بدانید که در این نوع دستگاه ها معمولا از از 1 تا 10 عدد فیلتر استفاده می شود. برای افراد عادی که به دنبال کیفیت خاصی از آب نیستند مناسب است و در مجموع می توان گفت که به شما آب با کیفیت مطلوب را ارائه خواهند داد علاوه بر اینکه قیمتی مناسب تر و مقرون به صرفه تر نسبت به انواع دیگر دارند.

اما لازم است بدانید که این نوع دستگاه ها نمی توانند رسوبات و یک سری از آلودگی ها و باکتری ها را را فیلتر کنند و همچنین در برابر کنترل سختی آب عاجزند و نمی توانند سختی آب را تحت تاثیر قرار داده و آن را کاهش دهند.

اما در مورد دستگاه های نوع دوم باید گفت که حقیقتا این نوع دستگاه ها از با کیفیت ترین و برترین دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشند که به لطف داشتن فیلتر “ممبران” در مرحله چهارم تصفیه خود تمام آنچه که برای بدن ما مضر است را از بین می برند و با از بین بردن تمام و کمال سختی آب یک آب ایده ال و با کیفیت که در بالاترین سطح از بهداشت و سلامت قرار دارد را برای ما آماده می سازند.

جالب است بدانید که این نوع دستگاه قادرند موادی که حتی با جوشاندن آب هم از بین نمی روند را از بین ببرند و خیال مارا از هر جهت راحت کنند.

شاید انتخاب بهترین گزینه در بین برندهای متنوع و مختلف موجود در بازار کمی سخت باشد اما ما در مطلب امروز دقیق شو سعی داریم تا شما را با خصوصیات و ویژگی برندهای مختلف آشنا سازیم تا شما انتخابی دقیق و درست داشته باشید و با خیالی آسوده خریدتان را انجام دهید.

 

 انواع دستگاه های تصفیه کننده آب خانگی

این نوع دستگاه ها دارای تنوع بسیار زیادی در برند می باشد و در این مواقع شما لازم است با چشمانی باز و با آگاهی از مدل های مختلف و نوع کاربری دست به انتخاب بزنید.

  • دستگاه تصفیه کننده آب خانگی آب زیرسینکی:

این نوع دستگاه تصفیه کننده آب خانگی به یک شیرآب مجزا نیاز دارند و بصورت مستقیم به شیرآب متصل می شوند و آب را تصفیه می کنند و همانطور که از نامشان پیداست در زیر سینک و درون کابینت قرار می گیرند که به خاطر اینکه حالت مخفی دارند و اصطلاحا دست و پاگیر و در معرض دید نیستند طرفداران زیادی دارند.

  • دستگاه تصفیه کننده آب خانگی رو میزی:

این نوع دستگاه تصفیه کننده آب خانگی بیشتر بر روی کابینت و داخل آشپزخانه قرار می گیرد.اگر بخواهیم در مورد مکانیسم ، نوع و چگونگی و یا تفاوت های تصفیه کردن آب رومیزی و زیرسنکی بپردازیم بهتر است بگوییم این دو دستگاه تقریبا با یک مکانیسم آب را تصفیه می کنند و نمی توان در بین دوبرند مشابه رومیزی و زیرسینکی با قطعیت یکی از آنها را پیشنهاد کرد.یکی از مهم ترین مسائلی که برای انتخاب بین این دوگزینه باید به آن توجه شود سلیقه است.بایستی ببینید که شما از آن دسته ای هستید که دوست دارید دستگاه تصفیه کننده آب در معرض دید باشد و می خواهید آن را با دیگر لوازم منزل و بخصوص وسایل آشپزخانه ست کنید و یا نه جزو آن دسته ای هستید که ترجیح می دهید آن را در معرض دید قرار ندهید و آن را در کابینت جاساز کنید تا دیده نشود و با این ترفند فضای بیشتری هم برای وسایل دیگرتان فراهم کنید.

نکته: این را هم در نظر بگیرید که دستگاه های رومیزی چون در معرض دید هستند و باید به ظاهر ، طراحی و زیبایی آنها پرداخته شود قاعدتا از قیمت بالاتری نسبت به نوع زیر سینکی برخوردارند.

انتخاب دستگاه با فناوری اسمز معکوس RO بهترین گزینه

خرید دستگاه تصفیه کننده آب خانگی مجهز به این نوع تکنولوژی به خاطر از بین بردن تمامی سموم و مواد مضر حتما پیشنهاد می گردد.دستگاه های مجهز به این نوع تکنولوژی بخصوص از نوع زیر سینکی در ایران و حتی جهان طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا هم در جای مخصوص و مناسب خود قرار می گیرد و هم بهترین و با کیفیت ترین نوع آب را هم از نظر سلامت و بهداشت و هم از نظر بو و مزه به مشتریان ارائه می دهد.

 

چگونه می توان تشخیص داد که کالا اصلی است یا تقلبی

نکته ای که در مورد خرید دستگاه تصفیه کننده آب خانگی مطرح است این است که متاسفانه چون کالاهای اصلی این دستگاه ها معمولا در تایوان تولید می شوند و با این کشور شناخته شده اند ، فروشندگان تا جایی که می توانند «تعمدی یا غیر عمدی» دستگاه هایی با مارک تایوانی اما ساخت کشورهای دیگر (متفرقه) ارائه می دهند چونکه هم راحت تر بفروش می رسد و هم به قیمت بالاتری می توانند آنها را به مشتریان بفروشند.پس دقت کنید و صرف برچسبی با عنوان made in Taiwan اعتماد نکنید زیرا بسیاری از مواقع دیده شده که کالاهایی با این عنوان بیشتر تولید کشور چین و یا ایران هستندو در این زمینه بیشتر تحقیق کنید و از فروشنده بخواهید تا جای ممکن اصالت کالا را به شما اثبات کند.

یکی از روش های که پیشنهاد می شود تا از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید این است که حتما دقت کنید تمامی اجزای دستگاه تصفیه کننده آب خانگی یک برند مشخص باشد زیرا معمولا در دستگاه هایی که از اصالت برخوردار است حتما این مورد رعایت می شود و همچنین کالاهای اصل در اکثر مواقع دارای یک کد مشخص و منحصر به فرد می باشند که در این صورت به راحتی می توانید آن را در اینترنت سرچ کنید تا از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

 

 

  • دو نکته بسیار مهم

توجه داشته باشید به خاطر اینکه این نوع دستگاه ها به طور مستقیم با سلامت شما در ارتباط هستند هیچ گاه کیفیت کالا را فدای قیمت نکنید و فقط به دنبال کالای ارزان قیمت نباشید. منظور ما این نیست که اصلا قیمت اهمیتی ندارد بلکه می گوییم ابتدا کیفیت را مدنظر قرار دهید و از بین چند گزینه با کیفیت کالایی را که در کنار کیفیت از قیمت مناسبی برخوردار است را برگزینید. ضمنا یکی از نکاتی که بسیار حائز اهیمت است و بیشتر خریداران در هنگام خرید به آن بی توجه اند این است که فیلتر های دستگاه را مدنظر قرار نمی دهند. حتما کالایی را خریداری کنید که فیلترهای آن به راحتی در بازار یافت شود و اینطور نباشد که بعداز مدتی که لازم شد فیلترها را تعویض کنید برای خرید فیلتر مناسب به دردسر بیفتید. پس دستگاهی را خریداری کنید که به اصطلاح رند باشد و لوازم آن به راحتی در بازار پیدا شود.

اگر در بین دو گزینه که یکی دارای شیربرقی و دیگری دارای چهار راهی بود شک داشتید بی تردید محصولی که دارای شیربرقی است را انتخاب نماییدکه بسیار به صرفه تر ،مدرن تر ، دارای طول عمر بیشتر و با کیفیت تر است.

 

  • مخزن پلاستیکی یا مخزن استیل

حتما پیشنهاد می کنیم که در وهله اول دستگاه تصفیه کننده آب خانگی را انتخاب کنید که مخازن آن استیل است و اگر چنین گزینه ای در دسترس نبود و یا قیمت بالاتری داشت و برایتان مقرون به صرفه نبود انتخاب دو متان حتما مخازن سه لایه با لایه داخلی استیل باشد و تا حد امکان سعی کنید که تصفیه کننده آب با مخزن پلاستیکی خریداری نکنید.

 

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهم ترین موارد در هنگام خرید لوازم برقی داشتن گارانتی واقعی است. منظور از گارانتی واقعی این است که اولا گارانتی صرفا یک شعار تبلیغاتی و در راستای جذب مشتری نباشد و دوما نمایندگی در شهرستان شما وجود داشته باشد که در صورتی که به مشکلی برخوردید و دستگاهی که خریداری کردید نیازمند تعمیر شد در اسرع وقت در محل حاضر شوند و نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های دستگاه تصفیه کننده آب خانگی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید تصفیه کننده هوا؛ راهنمای خرید غذاساز و راهنمای خرید بهترین کولرگازی و کولر آبی را پیشنهاد می کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *