منوی دسته بندی

خرید اینترنتی 16 تا از بهترین مارک آچار بکس قوی ایرانی و خارجی 1402

بهترین مارک آچار بکس کدام است؟ با توجه به تنوع زیاد آچار بکس در بازار در این بخش از دقیق شو تصمیم گرفتیم تا علاوه بر راهنمای خرید، 16 تا از پرفروش ترین و بهترین مارک آچار بکس را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده از برندهای مطرح بازار بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند و همین ویژگی ها سبب فروش بالای آنها شده است. تا آخر مطلب همراه ما باشید.

ابزارها به ما کمک می کنند تا راحت تر کار مورد نظرمان را انجام دهیم. مثلا با دریل می توانیم سوراخ هایی را در سطوح مختلف مانند فلز، بتن و غیره ایجاد کنیم. با انبردست می توانیم پیچ و مهره های گوناگون را باز یا بسته کنیم، قطعه ای فلزی را خم یا مفتولی را قطع کنیم. همچنین بوسیله دم باریک به قسمت های غیر قابل دسترس، دسترسی پیدا کنیم.

در این بین یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزارها و آچارها، آچار بکس جغجغه ای می باشد که باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره ها را برای ما تسهیل می کند. با این ابزار کاربردی می توان با سرعت بسیار بیشتری پیچ و مهره ها را باز یا بسته کرد. این نوع آچار به گونه ای طراحی شده که دیگر نیازی به جدا کردن سر آچار نیست و با تعویض سری و اتصال به پیچ و مهره با حرکات رفت و برگشتی یا حرکات چپگرد و راستگرد، بسیار سریعتر می توان کارها را پیش برد.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف آچار بکس جغجغه ای اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین مارک جعبه ابزار ، بهترین مارک سنگ فرز و بهترین مارک آچار آلن یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

بهترین مارک آچار بکس (16 مدل برتر و پرفروش 2023)

1- آچار بکس جغجغه ای مدل ae46 سایز 1/2 اینچ

✅ بهترین مارک آچار بکس

آچار بکس جغجغه ای مدل ae46 سایز 1/2 اینچ

سایر توضیحات: قابلیت تغییر جهت قفل جغجغه‌ای، دارای دکمه‌ی رها سازی سری بکس، دارای دسته‌ی مستحکم، دارای محلی برای آویزان کردن، آچار دارای دسته‌ی ضدلغزش می باشد.

مشخصات
وزن: ۴۵۰ گرم
شماره آچار: ۱/۲
ویژگی‌های آچار: درایور ۱/۲ اینچ
نوع آچار: جغجغه‌ای
جنس کالا: کروم
نظر کاربران
1.دیگه قیمتش نسبت به تورم هست.
2.دومین اچاریه که خریدم از هردوش راضیم.
3.تو این رنج قیمت برا کار دم دستی خیلی خوبه.
4.انصافا خیلی خوبه وقیمت مناسب.
5.خیلی خیلی خوب عالی عالی و یکی از بهترین مارک آچار بکس می باشد.
آچار بکس جغجغه ای باس مدل GERMANOLPC مجموعه 24 عددی

سایر توضیحات: ✔ درایو ۱/۲ (سایز بزرگ) ✔ دارای ۱۸ عدد بکس ( سایزهای: ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۲) ✔ دارای جغجغه ضامن دار کله گاوی و قدرتمند ✔ به همراه دو عدد کمک بکس ۱۲.۵ و ۲۵ سانتی متری ✔ دارای دسته بکس کشویی ✔ به همراه رابط بکس تاشو ۱/۲ ✔ دسته بکس هندلی می باشد.

مشخصات
وزن: ۴۵۰۰ گرم
نوع آچار: بکس، دسته جغجغه
توضیحات کاور: کیف فلزی مستحکم
نظر کاربران
1.از هر لحاظ عالی
2.بسیار خوب و عالی
3.یک روز دیر آوردن. ضعیف و این تخفیفی که خورده اصلا واقعی نیست. من باطریسازم کارمو را میندازه ولی واسه کارای سنگین تر جواب نمیده.
4.با سلام هنوز ازش استفاده نکردم ولی تو همون نگاه اول پشیمونم کرد نوشته های آبی رنگ دور بکس ها اکثر کنده کنده شده دسته بکس ها وبقیه وسایل هم خط خش دارن اگه میشود مرجوع کنم خیلی خوب میشد.

3- آچاربکس جغجغه سیموند مدل M-01.4 سایز 1.4اینچ

آچار بکس جغجغه ای سیموند مدل M-01.4 سایز 1.4اینچ

آچار بکس جغجغه ای سیموند مدل m -01.4 در سایز 1/4 اینچ تولید و طراحی شده است و می تواند ابزار بسیار کاربردی و خوب برای شما محسوب شود. جنس این ابزار از کروم وانادیوم می باشد و در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاوم شده است. آچارها تنوع بسیار زیادی دارند.

دسته این آچار از نوع جغجغه ای با درایور 1.4 اینچ است که با حرکات رفت و برگشتی سرعت کار شما را چند برابر می کند و جزو بهترین مارک آچار بکس است. این آچاربوکس در کنار کیفیت مطلوب، قیمتی مقرون بصرفه ای دارد که همین موضوع سبب شده بسیاری از افراد آن را به عنوان انتخاب نهایی خود برگزینند.

مشخصات
وزن: ۲۱۰ گرم
تعداد: ۱
جنس کالا: کروم وانادیوم
نظر کاربران
1.واقعا عالی
2.بکار های سنگین بدرد نمیخوره در حد خلاصی گرفتن خوبه.
3.خوش دست و کیفیتش خیلی خوبه.
4.جنس خوب و کارراه انداز نه خیلی عالی نه ضعیف
5.اندازه‌اش کوچک است (درایور ¼) و مخصوص بکس های کوچک.
6.من برای کار های خانگی گرفتم نسبتا خوبه یک سری سر بکس قبلا گرفته بودم که به خوبی بهش خورد و کار من رو که راه انداخت
7.در مجموع برای کارهای سبک خوبه و یکی از بهترین مارک آچار بکس است.
8.جغجغه خوب و مناسبیه برای کارای سبک

4- آچار بکس جغجغه ای مدل DR3/8 سایز 3/8 اینچ

آچار بکس جغجغه ای مدل DR3/8 سایز 3/8 اینچ

آچار بکس جغجغه ای مدل DR3.8 سایز 3.8 اینچ یکی دیگر از بهترین مارک آچار بکس می باشد. این ابزار تا به امروز فروش خوبی را به ثبت رسانده است و شاید قیمت مقرون بصرفه مهمترین دلیل این اتفاق باشد. دقت داشته باشید این اچار بصورت مجموعه 1 عددی ارسال می گردد و فاقد سری و متعلقات دیگر است. این محصول برای بوکس ها با درایور 3.8 مناسب است، البته بواسطه تبدیل برای درایورهای 1.2 و 1.4 هم قابل استفاده خواهد بود.

دستگیره ضدلغزش و ضدتعریق سبب تسلط بیشتر شما در حین کار می شود. در ساخت این محصول از متریال باکیفیت استفاده شده تا در برابر سایش، رطوبت و خوردگی مقاوم باشد. به عقیده کاربران این ابزار بیشتر برای کارهای شخصی، خانگی و نیمه صنعتی مناسب است. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول کاربردی را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

مشخصات
وزن: ۲۰۰ گرم
شماره آچار: ۳/۸
نوع آچار: دسته جغجغه
جنس کالا: آلیاژ کروم وانادیوم
سایر توضیحات: آچار بکس جغجغه ای با درایو ۳/۸
نظر کاربران
1.ظاهرش تمیز نیست زده داره ولی برای کار خونه خوب هستش
2.خیلی جمع و جور و خوش دسته و من واسه کارم یکی از ابزار های مهمه و به دوستان پیشنهاد میکنم نسبت به قیمتی که داره کاملا مناسبه
3.نسبتا خوب و کار راه انداز هست در رنج قیمتی و کیفیت متوسط قرا داره ارزش خرید داره برای کارهای شخصی و حتی تعمیرات کار اه اندازه.

5- آچار بکس جغجغه ای اوکاپی کد OKP0014 سایز 1.4 اینچ

✅ بهترین مارک آچار بکس

آچار بکس جغجغه ای اوکاپی کد OKP0014 سایز 1.4 اینچ

سایر توضیحات: دسته جغجغه درایو ۱.۴ اینچ، ساخت شرکت OKP اوکاپی تایوان، طول کلی دسته جغجغه ۱۴.۵ ساتیمتر است. دارای کیفیت عالی ساخت و کاربردی می باشد.

مشخصات
وزن: ۲۲۶ گرم
شماره آچار: ۱/۴
ویژگی‌های آچار: دسته استاندارد و متریک
نوع آچار: بکس و جغجغه‌ای
جنس کالا: فلز
نظر کاربران
1.خیلی کوچیک بود اما قطعا مورد استفاده هست و جزو بهترین مارک آچار بکس است.
2.بدون در نظر گرفتن لقی مجاز در قفل کن تولید شده است و قفل ان فنر ضعیفی دارد بنظر میرسد ساخت تایوان نیست و ایرانیست
3.به اندازه یه کف دسته خیلی کو چیکه ولی بازم کاراییهای خاص خودشو داره
4.با سلام کیفیتی عالی دارد و مخصوص جاهایی که دسترسی کمه
5.خیلی کوچیک هست اندازه کف دست با توجه به متریال ساختی که داره بعید هست که تایوانی باشه

6- آچاربکس جغجغه ای توسن کد BTN-1/2-10 سایز 1/2 اینچ

آچار بکس جغجغه ای توسن کد BTN-1/2-10 سایز 1/2 اینچ

سایر توضیحات: دارای درایو ۱/۲ اینچ از جنس مولیبدن، مجهز به ۷۲ دندانه، طول ۱۰ اینچ یا ۲۵ سانتی‌متر، مجهز به دکمه آزاد‌کننده بکس و ضامن تغییر جهت که از کیفیت بالایی برخوردار است، تولید شده از بهترین مواد اولیه کروم وانادیوم با استحکام و طول عمر بالا، دارای پوشش کروم وانادیوم با ضخامت بالا جهت جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی، همچنین دسته به منظور جلوگیری از خستگی کاربر بصورت ارگونومیک طراحی شده است.

مشخصات
وزن: ۵۹۷ گرم
ویژگی‌های آچار: درایور ۱/۲ اینچ، دسته استاندارد و متریک
نوع آچار: بکس و دسته جغجغه
جنس کالا: ساخته شده از فولاد کروم وانادیوم با روکش کروم
نوع سری: بکسی/ جغجغه ای
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

7- آچار بکس اینکو مدل HKTS-42441-1/2+1/4inch مجموعه 44 عددی

آچار بکس اینکو مدل HKTS-42441-1/2+1/4inch مجموعه 44 عددی

آچار بکس اینکو مدل hkts-42441-1/2+1/4 inch یکی دیگر از بهترین مارک آچار بکس می باشد. این مجموعه دارای 44 قطعه مختلف است و می توان از آن به عنوان یکی از کامل ترین آچاربوکس های جغجغه ای نام برد. این محصول ساخت کشور چین می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد.

بوکس جغجغه ای، سری بوکس با درایور 1.2 و 1.4 اینچ در سایزهای بسیار متنوع، هولدر، دسته T لغزنده، کیف و لقلقه، قطعات تشکیل دهنده این مجموعه 44 عددی می باشند.

جنس تمامی قطعات از فولاد کروم وانادیوم می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و خوردگی دارند. تمامی قطعات درون یک عدد کیف دسته دار قفل شونده چیده شده اند که کار حمل و جابجایشان را راحت کرده ضمن اینکه از گم شدن قطعات جلوگیری می کند.

مشخصات
تعداد: ۴۴
ویژگی‌های آچار: درایور ۱/۲ اینچ، درایور ۱/۴ اینچ
نوع آچار: بکس، دسته جغجغه، رابط آچار بکس
وزن: ۵۰۰۰ گرم
نظر کاربران
یه مجموعه عالی و به نظرم ارزش خرید داره.

8- آچاربکس جغجغه ای هند تولز مدل BF-1/2 سایز 1/2 اینچ

✅ بهترین مارک آچار بکس

آچار بکس جغجغه ای هند تولز مدل BF-1/2 سایز 1/2 اینچ

سایر توضیحات: سایز ۱/۲ اینچ- کیفیت عالی و ساخت درجه یک- مقاوم در برابر فشار- کاربردی و مفید

مشخصات
وزن: ۳۴۰ گرم
ویژگی‌های آچار: درایور ۱/۲ اینچ و دسته استاندارد
نوع آچار: دسته جغجغه
جنس کالا: کروم وانادیوم
تعداد: ۱ عدد
نظر کاربران
1.بد نیست خوبه
2.برای کارهای سبک عالیه و یکی از بهترین مارک آچار بکس است.
3.از آمازون تولز خریدم جنس اصلی نیست و هیچگونه مارکی روی بدنه دسته بکس درج نشده است.
9- آچار بکس جغجغه ای و سری بکس اپکس مدل 1METAL BOX – 21 مجموعه 21 عددی
آچار بکس جغجغه ای و سری بکس اپکس مدل 1METAL BOX - 21 مجموعه 21 عددی

آچار بکس جغجغه ای و سری بکس اپکس مدل 1METAL BOX-21 از 16 عدد سری بکس، یک عدد بوکس جغجغه ای به طول 47 سانتی متر، یک عدد بوکس کشویی به طول 43 سانتی متر و دو عدد واسطه کوچک و بزرگ تشکیل شده است و ساخت کشور تایوان است. این مجموعه از متریال درجه یک ساخته شده است و مقاومت فوق العاده بالایی در برابر فشار دارد و در واقع ابزاری برای یک عمر می باشد.

برای باز کردن سخت ترین پیچ و مهره ها روی این مجموعه حساب کنید زیرا این مجموعه ابزاری برای حرفه ای هاست و باکیفیت بالا ساخته شده است. واسطه های کوچک و بزرگ، دسته های مختلف و سری های گوناگون دسترسی بسیار خوبی برای شما فراهم کرده است.

در واقع این ابزار بصورت جداشونده طراحی شده و می توانید در وضعیت های مختلف از گزینه بهتر استفاده کنید. لازم بذکر است این محصول در داخل جعبه فلزی با ابعاد 8*17*53 سانتی متر برای مشتری ارسال می گردد و جزو بهترین مارک آچار بکس است.

مشخصات
وزن:۱۲۰۰۰ گرم
ویژگی‌های آچار: درایور ۳/۴ اینچ، کاور یا جعبه
نوع آچار: بکس، دسته جغجغه و مبدل
تعداد: ۱ عدد
نظر کاربران
در مشخصات ذکر شده ساخت تایوان اما کپی بدون کیفیت است.

10- آچار بکس جغجغه ای سامکو مدل ریلی کد YPM-SM-8-24M-1/2INCH مجموعه 12 عددی

آچار بکس جغجغه ای سامکو مدل ریلی کد YPM-SM-8-24M-1/2INCH مجموعه 12 عددی

آچار بکس جغجغه ای سامکو مدل ریلی کد YPM-SM-8-24M-1/2 inch باکیفیت بالا و طراحی استاندارد تولید و به بازار عرضه شده است و جزو بهترین مارک آچار بکس می باشد. این مجموعه از یک عدد دسته بکس جغجغه ای با طول 24 سانتی متر، یک رابط 12 سانتی متری و 10 عدد سری در اندازه های مختلف تشکیل شده است که کار باز کردن سخت ترین پیچ و مهره ها را فراهم می کند. این مجموعه از کروم وانادیوم ساخته شده است که برای مقاومت و طول عمر بیشتر سری های آن، از جنس فولاد می باشد.

یکی از معضلات تعمیرکاران و یا خدمات فنی و حرفه ای این است که ابزارهای کوچک خود، مانند سری های آچار بکس جغجغه ای را گم می کنند. این مجموعه 12 عددی دارای یک جعبه می باشد که از از گم شدن آنها جلوگیری می کند. می توانید خیلی مرتب بعد از هر بار استفاده، هر یک از آنها را سر جای خود قرار دهید. جنس جعبه از پلاستیک فشرده و سخت می باشد و امکان آویزان کردن آن وجود دارد.

مشخصات
شماره آچار: 10، 12، 13، 14، 16، 17، 19، 22، 24، 8
ویژگی‌های آچار: درایور ۱/۲ اینچ- دسته استاندارد- دسته کوتاه- کاور یا جعبه و متریک و SAE
نوع آچار: بکس جغجغه‌ای و مبدل
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

11- آچار بکس جغجغه ای مدل 21-F 8

آچار بکس جغجغه ای مدل 21-F 8
مشخصات
شماره آچار: 8، 10، 12، 13، 14، 17، 19، 21
وزن: ۵۷۰ گرم
ویژگی‌های آچار: دسته بلند و متریک
نوع آچار: بکس و جغجغه‌ای
دارای ضامن چپ گرد، راست گرد می باشد. 
نظر کاربران
1.کیفیت فوق العاده ای دارد و جزو بهترین مارک آچار بکس می باشد.
2.خیلی خوبه تازه دستم رسیده ظاهرش خیلی راضی کننده هست فقط ترتیب اچرهاش اشتباه 8 10 12 13 16 17 19 21
3.با سلام آچار فوق دو سر دو طرفه میباشد که هر سری آن دو سایز پیچ را باز و بسته مینماید به این صورت که مثلا داخل سری 14 یک سری 8 جاشده و وقتی شما پیچ 8 را میخواهید باز و بسته نمایید عمل میکند و وقتی با همان سری بخواهید پیچ 14 را باز کنید با قرار دادن سری روی پیچ 14 سری 8 داخلی بصورت فنری به داخل میرود و شما دسترسی پیدا میکنید به شماره 14و به همین ترتیب سری های دیگر و در مجموع 8 سایز مختلف در اختیار شما هست.

12- آچار بکس جغجغه ای جنیوس تولز کد 280222R سایز 1.4 اینچ

✅ بهترین مارک آچار بکس

آچار بکس جغجغه ای جنیوس تولز کد 280222R سایز 1.4 اینچ

سایر توضیحات: ساخته شده از آلیاژ کروم وانادیوم – ساخت شرکت جنیوس تایوان – نوع محصول: آچار جغجغه ای – سایز: ۱.۴ اینچ – طول ۱۳۰ (میلی متر)

مشخصات
وزن: ۲۶۶ گرم
تعداد: ۱ عدد
جنس کالا: آلیاژ کروم وانادیوم
نظر کاربران
1.قیمت ۲۰۰ هزار تومان گرانتر از سایرین است.
2.عالی بود.

13- آچار بکس جغجغه ای توتال مدل THT141121 مجموعه 12 عددی

آچار بکس جغجغه ای توتال مدل THT141121 مجموعه 12 عددی
مشخصات
شماره آچار: 10، 11، 12، 13، 14، 15، 17، 19، 21، 24
ویژگی‌های آچار: درایور 1/2 اینچ
نوع آچار: جغجغه‌ای
جنس کالا: فولاد CR-V
وزن: ۶۰۰ گرم
نظر کاربران
1.در شگفت انگیز و تخفیف بخرید، ابزار کاربردی و خوب و یکی از بهترین مارک آچار بکس می باشد.
2.کاور پلاستیکی بسته دریافتی پاره و باز بود و یکی از بکسها داخلش نبود. مرجوع کردم.
3.یه ابزار خوش ساخت هستش.کیفیتش حرف نداره استاندارد اروپا رو داره
14- دسته بکس و سری رینگی جغجغه ای مدل سویفت کد YP-TAIWAN -08 مجموعه 8 عددی
دسته بکس  و سری رینگی جغجغه ای مدل سویفت کد YP-TAIWAN-08 مجموعه 8 عددی

دسته بکس و سری رینگی جغجغه ای مدل سویفت کد YP- TAIWAN 08 بصورت مجموعه 8 عددی تولید و به بازار عرضه شده است که شامل یک دسته بکس با 7 عدد سری رینگی جغجغه ای می باشد. جنس فولادی بسیار مقاوم سبب شده تا از پس باز و بسته کردن سخت ترین پیچ و مهره ها بر بیاید. ضمن اینکه دستگیره ضدلغزش و ضدتعریق تسلط شما را حین کار کردن بالاتر می برد.

این محصول ساخت کشور تایوان بوده و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده است و جزو بهترین مارک آچار بکس می باشد. شاید قیمت این محصول کمی بالا باشد اما یقینا کیفیت بالای ساخت و استفاده از متریال درجه یک، سبب شده تا افرادی که به دنبال یک ابزار قدرتمند و مقاوم برای انجام کارهایشان هستند در خرید آن شک نکنند. همچنین وزن و ابعاد مناسب این آچار بکس جغجغه ای حمل و جابجایی آن را آسان تر کرده است.

مشخصات
شماره آچار: 8، 10، 12، 13، 14، 17، 19
بکس، جغجغه‌ای، رینگی
وزن: ۱۰۳۵ گرم
مجموعه 8 عددی
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.
15- آچار بکس جغجغه‌ای نووا مدل CR.V سایز 1/4 اینچ

✅ بهترین مارک آچار بکس جغجغه ای

آچار بکس جغجغه‌ای نووا مدل CR.V سایز 1/4 اینچ
مشخصات
وزن: ۱۲۵ گرم
شماره آچار: ۱/۴
ویژگی های آچار: درایور ۱/۴ اینچ و دسته کوتاه
نوع آچار: جغجغه‌ای
جنس کالا: کروم‌ وندیوم
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

16- آچار بوکس جغجغه ای سامکو کد YPSD-1.2INCH مجموعه 12 عددی

✅ بهترین مارک آچار بکس جغجغه ای

آچار بکس جغجغه ای سامکو کد YPSD-1.2INCH مجموعه 12 عددی
مشخصات
شماره آچار: 10، 12، 13، 14، 16، 17، 19، 22، 24، 8
ویژگی‌های آچار: درایور 1/2 اینچ، دسته استاندارد، متریک و SAE
نوع آچار: بکس، دسته جغجغه، مبدل
وزن: ۱۵۲۵ گرم
مجموعه 12 عددی
نظر کاربران
1.امیدوارم کیفیت مواد و آلیاژها در حد مطلوب باشد.
2.ارزش داره ولی من اینو ۳۸۰ هزار پیدا کردم تو بازار تخفیفش الکیه.
3.دسته عالی و سنگینی دارد ویکی از بهترین مارک آچار بکس از این نظر است.

راهنمای خرید آچار بکس جغجغه ای

  • جنس: یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید آچار بکس جغجغه ای به آن توجه شود جنس بدنه آن است. آچاربوکس های متداول بازار اغلب از جنس کروم وانادیوم هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه، رطوبت و خوردگی دارند. شرکت های تولید کننده در برخی از مدلهای حرفه ای و صنعتی از روکش فولاد استفاده می کنند تا مقاومت آنها را به طرز چشمگیری افزایش دهند. چنانچه برای استفاده شخصی و خانگی به دنبال خرید آچار بوکس جغجغه ای هستید مدلهای معمولی کار راه انداز خواهند بود. اما بهتر است برای استفاده در تعمیرگاه و استفاده های حرفه ای به دنبال برندی معروف با متریال درجه یک فولادی باشید که طبیعتا قیمت بالاتری خواهند داشت. همچنین بهتر است مدلهای که دسته آنها به روکش ضدتعریق و ضدلغزش مجهز شده اند را خریداری کنید تا تسلط شما حین کار کردن افزایش قابل توجهی پیدا کند.
  • اندازه درایور: درایور آچار بکس های جغجغه ای در سایزهای 1.2- 1.4- 3.4 و 3.8 اینچ در بازار وجود دارند که می توانید مطابق با نوع حرفه و یا نیازتان دست به انتخاب آنها بزنید. برخی از این آچاربوکس ها به شما اجازه می دهند براحتی و با یک تبدیل بتوانید درایور آنها را مطابق با نیازتان تغییر دهید.
  • قابلیت تعویض: دسته و سری برخی از مدلهای آچار بکس جغجغه ای بصورت جداشونده طراحی می شوند که شما خیلی راحت می توانید دسته و سری آنها را تعویض کنید. داشتن مبدل و واسطه در مدل های جداشونده بسیار کارساز و موثر خواهند بود. برای مثال می توانید از دسته T شکل بجای دسته معمولی یا جغجغه ای در وضعیت های خاص استفاده کنید. البته در برخی مواقع هم دسته جغجغه ای کارساز خواهد بود که براحتی می توانید آن را جایگزین کنید.
  • قیمت: آچار بکس جغجغه ای در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت ویژگی هایی از جمله: جنس، برند، تعداد قطعات و کیفیت آچار بکس جغجغه ای در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدلهای مختلف موجود در بازار مدلی متناسب با بودجه و نیارتان انتخاب کنید.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: در حال حاضر امکان خرید آچار بکس جغجغه ای به دو صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید بهتر است به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک زیادی کند.  
سخن پایانی

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 16 تا از بهترین مارک آچار بکس و ارائه نکاتی در خصوص خرید این ابزار، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *