منوی دسته بندی

بستنی خوری -خرید بهترین و پرفروشترین مدلهای ظرف خوردن بستنی

خرید بستنی خوری

با شروع فصل گرما تمایل به خوردن نوشیدنی ها و دسرهای خنک بیشتر می شود و همه دوست دارند با خوردن یک نوشیدنی خنک خود را از گرمازدگی نجات دهند. خوردن نوشیدنی و دسرهای خنک تاثیر زیادی در خنک شدن بدن دارد. یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین دسرهایی که در ایران طرفداران زیادی دارد بستنی است.

بستنی در طعم ها و مزه های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کس می تواند متناسب با ذائقه خود از آنها استفاده کند. خوردن بستنی در جمع خانواده و مهمانی لذتی دو چندان دارد. یکی از وسایلی که هر کدبانویی برای سرو این دسر خوشمزه به آن نیاز دارد ظرف مخصوص بستنی خوری است. 

ظروف مخصوص خوردن بستنی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند و تنوع بسیار زیادی دارند که شاید انتخاب بهترین گزینه را برای برخی افراد سخت کرده باشد. امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم علاوه بر راهنمای خرید ظرف بستنی خوری، تعدادی از شیک ترین و پرفروشترین مدلهای آن را جهت خرید به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف ظرف بستنی خوری اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- ظرف بستنی لمونژ مدل 242 بسته 6 عددی

1- بستنی خوری لمونژ مدل 242 بسته 6 عددی

بستنی خوری لمونژ مدل 242 بسته 6 عددی از جنس چینی می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد. علاوه بر کیفیت بالا، وجود طرحی خاص و زیبا بر روی هر یک از ظرف ها بر زیبایی کار افزوده است. بررسی نظرات کاربران در خصوص این محصول نشان می دهد تمامی نظرات ثبت شده مثبت و رضایت بخش بوده است و هر کدام از آنها خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد کرده اند. 

اگر به دنبال خرید یک ست بستنی خوری زیبا برای سرو بستنی در دورهمی های خود هستید و یا قصد خرید برای جهیزیه عروس را دارید در خرید این محصول شیک و زیبا شک نکنید.

مشخصات
وزن: ۵۰۰ گرم​
تعداد: یک دست (شش عدد)​
جنس: چینی​
ابعاد بسته‌بندی: ۳۴x۱۸x۱۲ سانتی‌متر​
وزن بسته بندی: ۵۰۰ گرم​
  • نظر کاربران
  • با کیفیت​
  • بسیار زیبا و شیک و باکیفیت، برای جهیزیه انتخاب کردیم و رضایت داریم​.

2- ظرف بستنی پاشاباغچه مدل بیسترو بسته 6 عددی

2- بستـنی خوری پاشاباغچه مدل بیسترو بسته 6 عددی

بستنی خوری پاشاباغچه مدل بیسترو بسته 6 عددی توسط شرکت بسیار معروف و نام آشنای ترکیه ای تولید و به بازار عرضه شده است. این شرکت با تولید محصولات بسیار باکیفیت و با روشی خاص موفق شده سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. این محصول در دو رنگ بی رنگ شفاف و عسلی موجود می باشد که می توانید حسب سلیقه، محیط و دیگر بلوریجات خود اقدام به خرید کنید. 

جنس ظرف ها از شیشه می باشد که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی ارزش خرید آن را بیشتر کرده است. هر کدام از ظرف های مخصوص خوردن بستنی به شکل پایه بلند و شیک طراحی شده اند که ضمن جلوگیری از یخ زدن دستهای شما، خوردن انواع دسرهای خنک را در آن دلپذیرتر می کند. لازم بذکر است نظرات ثبت شده در خصوص این کالا نشان از کیفیت بالای آن دارد.

مشخصات
گنجایش: ۰.۱۹ لیتر​
تعداد: یک دست (شش عدد)​
جنس: شیشه​
وزن بسته‌بندی: ۱۳۰۰ گرم​
سایر توضیحات: شش عدد بستنی خوری پایه بلند – ارتفاع: ۱۳.۶ سانتی‌متر – قطر دهانه: ۱۰.۷ سانتی‌متر – ابعاد پایه: ۶.۴ سانتی‌متر – قابل شستشو در ماشین ظرفشویی​
  • نظر کاربران
  • خیلی شیک وقشنگ بود​.
  • من اینو به کسانی که یک بستنی خوری شیک میخوان پیشنهاد میکنم دیروز به دستم رسیدش ممنونم از دیجی کالا​

3- بستنی خوری نوری تازه سری اپرا مدل 242401W

3- بستنی خوری نوری تازه سری اپرا مدل 242401W

بستنی خوری نوری تازه سری اپرا مدل 242401W در رنگ شفاف بی رنگ موجود می باشد. 86 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند. این ست بصورت 6 عددی برای شما ارسال می گردد. جنس ظرف ها از شیشه باکیفیت ساخته شده که دوام و استحکام بالایی دارند. 

چنانچه به دنبال خرید یک بستنی خوری زیبا، شیک، باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب می گردید ما به شما خرید این محصول را پیشنهاد می کنیم. شرکت تولید کننده قیمت منصفانه و مقرون به صرفه ای را برای این محصول در نظر گرفته است تا بیشتر اقشار جامعه توان خرید آن را داشته باشند.

مشخصات
تعداد یک دست (شش عدد)​
جنس شیشه​
سری اپرا مدل 242401W
  • نظر کاربران
  • ظاهرش به نسبت قیمت خوبه اما خیلی زود میشکنن. یعنی بهتره بگم پایه از خود کاسه جدا میشه!!!​
  • هم به موقع تحویل داده شد هم از خریدم راضی بودم​
  • عالی وکاربردی خوب بود بسته بندی هم عالی بود​
  • از نظر کیفیت خوبی داشت هم قیمت مناسبی،خوب بود​
  • خوبه، هرچند میشه جنسای ایرانی رو خیلی زیباتر و شکیل تر ساخت و تحویل داد. ما تو شیشه و بلور تو دنیا حرف اول رو میزنیم، ولی نمیدونم چرا جنس باکیفیت تر تحویل نمیدیم​.
  • خوب بود من راضی بودم البته من تو تخفیف شگفت انگیز خریدم به قیمت ۴۳ تومن​
  • خیلی خوشگل به نظر من ارزش خرید داره حتما اگه لازم دارین بخرین لازم نیست هزینه زیادی خرج کنین این بهترین گزینس.​
  • واقعا با این قیمت بی نظیره تو هر خونه ایی لازمه برای دسر بستنی ژله تخمه هرچیزی.. مورد استفادس​

4- بستنی خوری مدل آنجلیکا بسته 6 عددی

4- بستنی خوری مدل آنجلیکا بسته 6 عددی

بستنی خوری مدل آنجلیکا بصورت ست 6 عددی برای مشتری ارسال می گردد. این محصول به شکلی براق و بسیار شیک تولید شده است و جنس هر کدام از ظرف ها از شیشه می باشد. ثبت نظرات مشتریان در خصوص این محصول نشان می دهد تمامی آنها از خرید خود رضایت داشته اند.​

مشخصات
تعداد: یک دست (شش عدد)​
جنس: کریستال​
بستنی خوری مدل: آنجلیکا
  • نظر کاربران
  • کریستالش جنس خوبی نداشت البته من زیاد از قیمت ها خبر ندارم ولی واقعا کریستال درجه ۱ نبود​.
  • عالی بود بدون شکستگی​
  • بی رنگ گرفتم خیلی زیبا بسته بندی خوب. سالم به دستم رسید​.

5- بستنی خوری کد 777 بسته 6 عددی

5- بستنی خوری کد 777 بسته 6 عددی

بستنی خوری کد 777 به تعداد 6 عدد برای شما ارسال می گردد. 75 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند آن را به دیگران برای خرید پیشنهاد داده اند. این بستنی خوری دارای طرحی خاص، زیبا با رنگ هایی متنوع می باشد که بر جذابیت آن افزوده است. 

علاوه بر اینکه می توانید از این محصول برای سرو بستنی در جمع خانواده و دورهمی های خود استفاده کنید می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده در جشن های کودکان با تم های خاص باشد. جنس ظرف ها از سرامیک می باشد که دوام نسبتا خوبی خواهد داشت.

مشخصات
تعداد: یک دست (شش عدد)​
جنس: سرامیک​
بستنی خوری کد: 777
  • نظر کاربران
  • بسته بندی عالی،خیلی قشنگ​
  • خیلی قشنگه ممنون بابت بسته بندی محکم​
  • خیلی خوشگله.ای کاش تنوع رنگی هر بسته فرق داشت من دو بسته خریدم از عکس کمی بزرگتر دیده میشه​
  • خیلی بزرگتر و قشنگتر از عکسشه. پیشنهاد میکنم بخرید.خیلی دوسش دارم​.
  • بسته بندی خوب و محکمی داشت.مثل عکسش زیبا بود،از چیزی ک انتظار داشتم بزرگتر بود​.
  • عالیه عااالی بزرگ و خوشرنگ البته دقیق همین رنگایی که تو عکس گذاشتن نیست ولی خوشگله​
  • خوشگله من خیلی خوشم اومد فقط یه مشکل ریزی داشت اونم این بود ک لبه یکیش یکم پریده بود اما در کل خوبه​
  • بسته بندی خوب و خودشم خوب ، فقط یکن درونش دون دونه های سیاه بود​.

6- بستنی خوری پاشاباغچه کد 44136 بسته 6 عددی

6- بستنی خوری پاشاباغچه کد 44136 بسته 6 عددی

یکی از بهترین برندهایی که در زمینه تولید محصولات شیشه ای فعالیت دارد و موفق شده گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید شرکت پاشاباغچه ترکیه می باشد. این شرکت بدلیل کیفیت بسیار بالای محصولاتش موفق شده بلوریجات تولیدی خود را به 140 کشور جهان صادر کند. بستنی خوری پاشاباغچه کد 44136 ساخت همین برند نام آشنا بوده و بصورت ست 6 عددی برای شما ارسال می گردد. 

این محصول در دو رنگ بی رنگ و بی رنگ شفاف موجود می باشد که می توانید رنگ دلخواه خود را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. این ظرف مخصوص خوردن بستنی، کیفیت و قیمت مناسبی دارد که سبب شده بسیاری از افراد آن را بعنوان خرید نهایی در سبد خریدشان قرار دهند.

نظرات ثبت شده در خصوص این کالا نشان می دهد علاوه بر تجربه فروش زیاد، 87 درصد افراد خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. جنس ظرف ها از شیشه می باشد که به دلیل ساخت با روشی خاص و با تکنولوژی روز دنیا، براقیت و دوام بسیار بالاتری دارند و امکان شستن آنها درون ماشین ظرفشویی وجود دارد. 

چنانچه به دنبال خرید یک ظرف بستنی خوری زیبا، شیک و همه چی تمام می گردید در خرید آن شک نکنید زیرا این محصول باکیفیت و زیبای پاشاباغچه توقع شما را در این زمینه برآورده خواهد کرد.

مشخصات
گنجایش: ۰.۲۷ لیتر​
تعداد: یک دست (شش عدد)​
پاشاباغچه کد: 44136
جنس: شیشه​
سایر توضیحات: ارتفاع: ۱۳.۲ سانتی‌متر – قطر دهانه: ۹.۵ سانتی‌متر – ابعاد پایه: ۶.۶ سانتی‌متر – قابل شستشو در ماشین ظرفشویی​
  • نظر کاربران
  • خیلی زیبا هست و دقیقا شبیه عکسه​
  • من برای بستنی و دسر خریدم ولی چندان مناسب این کار نیست​.
  • خیلی زیبا و قشنگه و برا مهمانی ها شیک و مناسب است. ولی امکانش برای شکستن زیاده و استحکام نداره​
  • خوب بود من راضی ام اما یه کم نازکه​
  • ساده و شیک هست​.
  • عالی هست من که راضی هستم​.
  • الان به دستم رسید، بسته بندیش خیلی خوب بود. من بی رنگ شفاف سفارش دادم، ظاهرش که خوب بود حالا استفاده کنیم ببینیم چطوره​.
  • توی بازار گرونتر بود نسبت به دیجی کالا برا همین از دیجی کالا سفارش دارم ولی وقتی امروز به دستم رسید دیدم یکی از بستنی خوریا فیک است و خیلی فرق می‌کنه با بقیه و حالا فهمیدم چرا بازار گرونتر بودش​
7- بستنی خوری پاشاباغچه مدل invino بسته 6 عددی
7- بستنی خوری پاشاباغچه مدل invino بسته 6 عددی

بستنی خوری پاشا باغچه مدل invino بصورت بسته 6 عددی برای مشتری ارسال می گردد. این محصول توسط شرکت بسیار معتبر و شناخته شده ترکیه ای که در صنعت کریستال و ظروف شیشه ای مشغول می باشد، تولید و به بازار عرضه شده است. 

بررسی نظرات ثبت شده کاربران در خصوص بستنی خوری فوق کاملا مثبت ارزیابی می شود. شما عزیزان هم اکنون می توانید این مدل بستنی خوری را بصورت اینترنتی در دو رنگ صورتی و بنفش سفارش دهید.

مشخصات
جنس: شیشه​
تعداد: یک دست (شش عدد)​
سایر توضیحات: بستنی خوری پاشاباغچه ساخت ترکیه می باشد و دارای ۲ عدد بستنی خوری بنفش، ۲ عدد صورتی و ۲ عدد مشکی می باشد. ابعاد هر ظرف بستنی خوری: ارتفاع: ۹ و قطر دهانه: ۸ سانتیمتر است. قطر کفه: ۴.۵ سانتی متر​ می باشد.
  • نظر کاربران
  • وای من عاشق ظروف پاشا باغچه شدم حس میکنم خیلی با اصلت و زیبا و چشم نواز​.
8- بستنی خوری پاشاباغچه مدل MANOLYA 51328 بسته 6 عددی
8- بستنی خوری پاشاباغچه مدل MANOLYA 51328 بسته 6 عددی

بستنی خوری پاشاباغچه مدل MANOLYA 51328 کیفیت بسیار بالایی دارد و به تعداد شش عدد در هر بسته برای مشتری ارسال می گردد. این محصول ساخت برند پاشاباغچه ترکیه می باشد. این شرکت نام آشنا تنوع محصولات کم نظیری دارد که دامنه گسترده ای از انتخاب را پیش روی مشتری قرار می دهد و دست مشتری را برای انتخاب متناسب با سلیقه باز می گذارد. 

شرکت پاشاباغچه محصولات خود را به بیش از 140 کشور جهان ارسال می کند که این تنها بخشی از صادرات این شرکت معتبر است. بستنی خوری پاشاباغچه مدل MANOLYA 51328 کیفیت بسیار بالایی دارد و هیچگونه موج، خط و خش، حباب و پریدگی در آنها دیده نمی شود. همچنین از دیگر ویژگی مهم محصولات این شرکت می توان به مقاومت بالا در برابر شوک های دمایی سرد و گرم اشاره کرد.

مشخصات
وزن: ۱۲۸ گرم​
گنجایش: ۱۲۵ لیتر​
تعداد: یک دست (شش عدد)​
جنس: شیشه​
وزن بسته‌بندی: ۲۲۰۵ گرم​
  • نظر کاربران
  • حواستون باشه ک دهانه بزرگی داره​
  • با توجه به قیمت جنس شیشه باید نازک تر و براق تر باشه​
  • زیبا با کیفیت از چیزی که توی عکس میبینید بزرگتره کاربردیه خیلی قشنگه با کیفیت است​.
9- بستنی خوری پاشاباغچه مدل الیسا کد 440436 بسته 4 عددی
9- بستنی خوری پاشاباغچه مدل الیسا کد 440436 بسته 4 عددی
مشخصات
ابعاد: ۲۱x۲۱x۱۷ سانتی‌متر​
وزن: ۱۳۴۴ گرم​
جنس: کریستال​
سایر توضیحات: ۲۶۰ میلی لیتر​ی
بسته: 4 عددی
  • نظر کاربران
  • اینکه دیگه تعریف نمیخواد​
  • به جای مدل الیسا، مدل تایم لس رو فرستادن منم مرجوع کردم و دوباره سفارش دادم. ببینیم چی میشه.

10- ظرف مخصوص بستنی مدل ZAG بسته ۶ عددی

10- ظرف بستنی خوری مدل ZAG بسته ۶ عددی
مشخصات
گنجایش: ۰.۲ لیتر​
تعداد: یک دست (شش عدد)​
جنس: شیشه​
ابعاد بسته بندی: ۳۰×۲۱×۱۱ سانتیمتر​
وزن بسته بندی: ۱۷۵۰ گرم​
ظرف بستنی خوری مدل: ZAG
کسب رضایتمندی 96 درصدی مشتری​
  • نظر کاربران
  • خیلی خوب بود چیزی من میخواستم​.
  • خیلی قشنگه..​
  • به نظرم حتی از عکس هم قشنگتر بود و پیشنهاد میکنم​.
  • خیلی خوبه بخرید جنس ایرانی خوب. بسیار بهتر از جنس های خارجی .بخرید تا چرخ کارخانه های وطن بچرخد.​
  • از نظر ظاهری از عکس قشنگ تر هست قیمتشم مناسبه​
  • نسبت به قیمت واقعا خوبه، ترو تمیزه، به جز اون خطی که هممون میدونیم که اگه اونو برطرف کنن دیگه عالی میشه​
  • برعکس یسری از افراد میگفتن خط و لک داره یا شکسته و یا رد متصل شدن شیشه هست اصلا اینطور نبود خیلی زیبا و سالم بود​.
  • عالیه نسبت به قیمتش خیلی خوبه شفاف و ارزان سایزش هم خوبه​.

11- ظرف بستنی پاشاباغچه مدل کانادا کد 51078 – بسته 6 عددی

11- ظرف بستنی خوری پاشاباغچه مدل کانادا کد 51078 - بسته 6 عددی

سایر توضیحات: ارتفاع: ۱۳ سانتی متر، قطر دهانه: ۱۱.۵ سانتی متر، این محصول شامل ۶ عدد بستنی خوری است و دارای بسته بندی جفتی​ می باشد.

مشخصات
تعداد: یک دست (شش عدد)​
جنس: شیشه​
بستنی خوری پاشاباغچه مدل: کانادا کد 51078
  • نظر کاربران
  • واقعا عالی بود و با یه بسته بندی بی نظیر​.
  • بسیار شیک وممنونون از دیجی​
  • از فروشگاه احسانی به قیمت 198/000 تومان خریدم، خوبه و راضی ام پاشاباغچه اصل بود و مطابق با عکس هست و بسیار زیبا، شیک و عالیه . با تشکر از فروشنده محترم و دیجی کالا​.
  • بسیار زیباست فقط اگر خیلی حساس نباشید چون جای جوش خوردگی و محل اتصال دو قطعه برجستگی داره و محسوس هست بغیر از این هیچ مشکلی نداره کاملا شفاف و زیباست​.

12- بستنی خوری کاوه مدل URANUS بسته 6 عددی

بستنی خوری کاوه مدل URANUS بسته 6 عددی
مشخصات
وزن: ۲۸۰ گرم
گنجایش: ۲۰۰ سی. سی لیتر
تعداد: شش عدد
جنس: شیشه
مدل: URANUS
  • نظر کاربران
  • سعی شود تصاویر با اصل کالا مطابقت داشته باشد.
  • خیلی معمولی بود.
  • عالی عالی خیلی خوبه
  • دو دست طلایی خریدم.داخل یکیش طلایی بود یکیش نقره ای.اگه یکرنگ میبود بهتر بود.
  • سلام من متاسفانه گول برند کاوه رو خوردم و فکر کردم کالا مطابق کاتالوگ محصولات هست هر ۶ عدد بی کیفیت و ۲ عدد کاملا کج هستن که مشخصه ضایعات خط تولید و درجه ۴ به پایین تر هستن کاملا دفرمه بی کیفیت نخرید لطفا از دی جی کالا توقع نداشتم.
  • حتا از عکس هم بهتر بود.
  • خیلی خوب بود.
  • عالی و زیبا بود.
  • خیلی خوشگل و با کیفیت.
  • خوبه.نسبت به قیمتش .فقط یک دست طلایی نیست یه کم تو یک قسمتش رو دسته تفاوت رنگ راده
  • خیلی خیلی خوشگل و بروز هست جنس شیشه جنس خوبیه و نازک نیست اما یکم قیمت زیاد بود.
  • گول ظاهرش رو خوردم متاسفانه رنگ طلایی عکس الکیه فقط شیشه ای بدون رنگ داره خیلی سادست
  • کج و کوله اندازه ها ناهماهنگی داشت قد هر کدوم یه جور بود عکس گذاشتم فقط ببینید چقدر ابرو ریزیه

13- بستنی خوری پاشاباغچه سری ELISIA کد 440437 مجموعه 6 عددی

بستنی خوری پاشاباغچه سری ELISIA کد 440437 مجموعه 6 عددی

سایر توضیحات: برند پاشاباغچه ساخت ترکیه گنجایش هر لیوان: ۵۰ سی سی وزن هر لیوان: ۵۵۰ گرم ارتفاع هر لیوان: ۱۹۷ میلی متر ( تقریبا ۲۰ سانتی متر ) ارتفاع پایه: ۱۱.۵ سانتی متر قطر دهانه: ۱۰ سانتی متر دارای طرح برجسته بیرونی

مشخصات
گنجایش: ۰.۵ لیتر
تعداد: یک دست (شش عدد)
جنس: شیشه
ابعاد بسته بندی: ۲۱x۲۱x۳۲ سانتی‌متر
وزن: ۵۵۰ گرم
  • نظر کاربران
  • پیشنهاد میکنم حتما بخرید.

14- بستنی خوری ایکیا مدل +365 بسته 6 عددی

بستنی خوری ایکیا مدل +365 بسته 6 عددی
مشخصات
وزن: ۲۰۰ گرم
تعداد: یک دست (شش عدد)
جنس: شیشه
سایر توضیحات: جنس شیشه انتی رفلکس به گرما و سرما می باشد.
بستنی خوری ایکیا مدل +365
  • نظر کاربران
  • عالیه عالی عالی
  • خیلی ساده و شبک هست. ضخامت شون هم زیاده و به راحتی نمی شکنه.
  • خود ظرف خیلی قشنگه ولی مارک ایکیا خیلی بزرگ و بد زیرش حک شده میزنه تو ذوق
  • درکل خوبه و ازشون استفاده‌های زیادی میکنم.
  • ارزان تر بودن نسبت یه نمایندگی های ایکیا. حتما بخرید.
  • هم کار ظریفی بود هم اینکه بسته بندی خوبی داشت
  • هنوز استفاده نکردم اما شیک ظریف بود
  • ضخامتش دو میلی هستش. ضخامتش زیاد نیست.
  • با توجه به نمونه عاس موجود از دسر خوری در بازار این طرح ایکیا واقعا قشنگه و قیمت مناسبی داره. طرح های خیلی ضعیف تر با قیمتی که اصلا نمیارزه هستن ولی این کار واقعا قشنگه
  • خیلی خوشگل و ظریفه دوسشون دارم برای دسر و خیلی چیزها میشه ازشون استفاده کرد.

15- بستنی خوری میراکل کد 01 مجموعه دو عددی

بستنی خوری میراکل کد 01 مجموعه دو عددی
مشخصات
وزن: ۴۵ گرم
جنس: ملامین
ظرف بستنی میراکل کد: 01
  • نظر کاربران
  • عالی و جذاب
  • خیلی قشنگ بود.

16- بستنی خوری تیتیز مدل CUPICE کد 9425 مجموعه 4 عددی

بستنی خوری تیتیز مدل CUPICE کد 9425 مجموعه 4 عددی

سایر توضیحات: شامل ۴ ظرف و ۴ قاشق ساخته شده از پلاستیک فاقد BPA و دارای استاندارد مواد غذایی طرح جذاب حجم هر ظرف ۳۰۰ میلی لیتر شستشو با دست ساخت کشور ترکیه می باشد و کیفیت بالایی دارد.

مشخصات
وزن: ۱۵۷ گرم
جنس: پلاستیک
برند: ترکیه ای Titiz
  • نظر کاربران
  • خیلی خوشگل و خوش رنگ از پلاستیک محکم و با کیفیت درست شده برای پسرم خریدم خیلی خوشش امد ترکیه ای هست۳۰۰میل هست BPA free دمای+۹۵ تا -۲۵ تحمل میکنه واقعا ارزش خریدشو داشت اگر فروشنده محترم تخفیف بزاره حتما باز هم میخرم که ۸تا شه
  • به این قیمت نمی ارزید.
  • در کل راضی کننده ست.
  • جنسش عالیه و جذابه بچه های من که خوششون اومد.
  • خیلی قشنگ بود.
  • خیلی با کیفیت و زیبا، برند اصل ترک ، خیلی گوگولی. هستند.

17- بستنی خوری 9 پارچه کیولوکس مدل CARNAVL-16118

بستنی خوری 9 پارچه کیولوکس مدل CARNAVL-16118

سایر توضیحات: شامل ۴ ظرف ۴ قاشق و ۱ اسکوپر ساخته شده از پلاستیک فاقد مواد مضر برای سلامتی طرح جذاب دارای بسته بندی ساخت کشور ترکیه می باشد.

مشخصات
وزن: ۳۷۰ گرم
ساخت کشور ترکیه
تعداد: نه عدد
جنس: پلاستیک
شامل ظروف: قاشق
ابعاد بسته‌بندی: ۲۲x۱۴x۱۱ سانتی‌متر
وزن بسته‌بندی: ۴۵۰ گرم
  • نظر کاربران
  • الان واقعا بعدابنهمه تورم واقعا مبارزه پلاستیکی و باکیفیت و خوش‌ رنگیه
  • سلام لطفا تخفیف بگذارید تا چند دست بخرم.

18- بستنی خوری مدل نگین

بستنی خوری مدل نگین

سایر توضیحات: ارتفاع ۱۲ سانت قطر بیرون ظرف ۱۱ سانتی متر قطر داخل ظرف ۹ سانتی متر نیاز به کاسه با قطر ۹ سانتی متر و ارتفاع ۴ سانتی متر، بدنه از جنس حلقه های فلزی همراه با کریستال ریز و درشت می باشد.

مشخصات
وزن: ۳۳۰ گرم
تعداد: یک عدد
جنس: فلز
  • نظر کاربران
  • این کالا پایه بستنی خوری هست درواقع. بعدا شما باید بگردید دنبال کاسه ای که توش جا بشه. ضمنا دورنماش قشنگه از نزدیک انگار دندون سیم کشی شده هست و تو ذوق میزنه
  • قشنگ و زیباست.

19- بستنی خوری پاشاباغچه مدل Iceville کد 51638 بسته دو عددی

بستنی خوری پاشاباغچه مدل Iceville کد 51638 بسته دو عددی
مشخصات
وزن: ۹۰۰ گرم
تعداد: دو عدد
جنس: بلور
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.

20- بستنی خوری مدل تکسچر طرح کف سنگین

بستنی خوری مدل تکسچر طرح کف سنگین
مشخصات
وزن: ۲۸۰ گرم
گنجایش: ۰.۵ لیتر
جنس: شیشه
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.
21- بستنی خوری کاوه مدل پارس بسته 6 عددی
بستنی خوری کاوه مدل پارس بسته 6 عددی
مشخصات
تعداد: یک دست (شش عدد)
جنس: شیشه
۸۳% (۲۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند
  • نظر کاربران
  • عالی دوباره سفارش میدم.
  • من خودم داشتم میخواستم زیادشون کنم یه دست دیگه بستنی خوری گرفتم لبه های خیلی ها اینجور بود از شیشتا دوتاش اینجوری بود.
  • خوب بود به نظر منم.
  • با این قیمت از این بهتر نیست زیرش یه خرده بد بود نه اینکه خردگی داشته باشه ولی شکل خوبی نداشت ولی در کل عالی است.
  • جنسش خوب بود نسبت به قیمتش.
  • عالی وفوق العاده تمیز بسته بندی شده سالم سالم بدستم رسید.
  • سلام طراحی بسیار زیبایی داشت. عالیه.
  • در کل راضی بودم.
  • ساده است اما برای ژله و بستنی خوبه.
  • عالی وشفاف بود خیلی به قیمتی که پرداخت می‌کنیم ارزش خرید داره
  • کالا با مشخصات یکی نیست تمام محصول بی رنگه لبه های محصول صاف نیست و موج داره
  • خوشگله من خوشم اومد
  • دقت زیادی تو ساخت به کار نرفته ولی در مجموع خوبه
  • خوب بود راضی ام.
  • برای مهمان مناسب نیست.
  • خیلی تمیز و بسته بیندیشم قابل قبول یود فقط لبه‌ی بعضیاش کامل صاف نبود ک موردی نیس چون جنس ایرانی همینه
  • بسیار شیک و تمیز ساخته شده. من که نقطه ضعفی توش ندیدم. با توجه به قیمت فوق العاده خوبه
22- بستنی خوری مدل SFJKIKK بسته 6 عددی
بستنی خوری مدل SFJKIKK بسته 6 عددی
مشخصات
وزن: ۲۸۸ گرم
تعداد: شش عدد
جنس: شیشه
سایر توضیحات: قابل استفاده در ماشین ظرفشویی نمی باشد
بستنی خوری مدل SFJKIKK
  • نظر کاربران
  • خوب و سنگین. فقط بنظر رنگش با سیم ظرفشویی میره
  • زیبا و مطابق عکس بود و باکیفیت
23- بستنی خوری بوهمیا مدل پایه دار خشتی تراش بسته 6 عددی
بستنی خوری بوهمیا مدل پایه دار خشتی تراش بسته 6 عددی
مشخصات
وزن: ۲۲۰ گرم
مدل: پایه دار خشتی تراش
گنجایش: ۰.۱۷۰ لیتر
تعداد: شش عدد
جنس: کریستال
ابعاد بسته بندی: ۲۲x۱۹x۱۵ سانتیمتر
وزن بسته‌بندی: ۱۵۵۰ گرم
  • نظر کاربران
  • قشنگ بود.
  • عالیه من خیلی راضیم.
24- بستنی خوری اشپیگلا مدل BOWL بسته 4 عددی
بستنی خوری اشپیگلا مدل BOWL بسته 4 عددی
مشخصات
وزن: ۳۶۰ گرم
گنجایش: ۰.۳۸ لیتر
تعداد: چهار عدد
جنس: کریستال
بستنی خوری اشپیگلا مدل: BOWL
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.
25- بستنی خوری پاشاباغچه کد 44136 بسته 6 عددی
بستنی خوری پاشاباغچه کد 44136 بسته 6 عددی
مشخصات
گنجایش: ۰.۲۷ لیتر لیتر
تعداد: یک دست (شش عدد)
جنس: شیشه
ابعاد بسته‌بندی: ۳۰.۲۳.۱۷ سانتی‌متر
وزن بسته‌بندی: ۵۰۰ گرم گرم
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.
26- بستنی خوری مدل لاله بسته 6 عددی
بستنی خوری مدل لاله بسته 6 عددی
مشخصات
وزن: ۳۹۵ گرم
جنس: شیشه
سایر توضیحات: قابل شست و شو در ماشین ظرفشویی نمی باشد.
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.

معرفی بهترین مدلهای بستنی خوری جدید عروس

1- بستنی خوری مدل گل رز یکی از محبوبترین مدلهای موجود در بازار می باشد که فروش خوبی را تا به امروز تجربه کرده است. این محصول بصورت بسته 6 عددی برای مشتری ارسال می گردد و قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. از شیشه باکیفیت و مقاوم ساخته شده است. نقش و نگارهای حک شده طلایی رنگ روی این ظروف سبب زیبایی بیشتر کار شده است. شما می توانید این محصول را از دیجی کالا بصورت اینترنتی سفارش دهید.

2- بستنی خوری سرامیکی طرح دریا مدل پایه دار یکی دیگر از جدیدترین مدلهای بستنی خوری موجود در بازار است که با استقبال خوبی مواجه شده است. این محصول در ابعاد 10*10*8 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و جنس آن از سرامیک می باشد. طراحی بسیار شیکی و زیبایی دارد و می توانید علاوه بر بستنی خوری به عنوان زیتون خوری، ترشی خوری و سرو دسر هم استفاده کنید. همچنین قابل استفاده به عنوان دکور در کافه و منزل هم می باشد.

3- بستنی خوری مسی مدل کنگره در ابعاد 10*10*12 سانتی متر و توسط زنجانی های هنرمند و بلدکار تولید و در اختیار مشتری قرار گرفته است. طراحی بسیار زیبا و چکش کاری حرفه ای سبب شده کار نهایی فوق العاده چشم نواز و زیبا باشد. توجه داشته باشید با هر سفارش یک عدد بستنی خوری مسی مدل کنگره برای شما ارسال خواهد شد.

نکاتی در خصوص خرید ظرف مخصوص بستنی خوری​

نوع: ظروف بستنی خوری در انواع مختلف پایه دار و بدون پایه تولید و به بازار عرضه می گردند. مدل های بدون پایه، قاعدتا فاقد پایه می باشند و صد البته که طرفداران خاص خود را دارند. مدل های پایه دار اغلب دارای پایه بلند و شیک می باشند که علاوه بر زیبایی بیشتر، از سرد شدن دستان شما هنگام خوردن بستنی جلوگیری می کند.

جنس: ظرف های بستنی خوری در انواع مختلف شیشه ای، سرامیکی، پلاستیکی، فلزی و چینی در بازار وجود دارند. می توان به جرات گفت طرفداران مدل های شیشه ای و چینی بدلیل تنوع در طرح و زیبایی که دارند بیشتر از مدل های دیگر می باشد.

قیمت: ظروف بستنی خوری در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس، کیفیت و تعداد ظرف بستنی خوری در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید، مقدار پولی که قرار است برای خرید بستنی خوری خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید ظرف بستنی خوری نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از ظرف بستنی خوری مد نظر شما استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

موارد دیگر: بهتر است در هنگام خرید ظرف بستنی خوری به موارد دیگری همچون: ظاهر، وزن و تعداد ظروف توجه کنید تا انتخابی متناسب با نیاز و سلیقه خود داشته باشید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از پرفروشترین و زیباترین مدلهای ظرف بستنی خوری و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: پرفروشترین مدل های بین بگ، بهترین مدلهای دوش حمام، بهترین مدلهای شیرآلات آشپزخانه، محبوب ترین سینک های ظرفشویی، ست کابینتو روشویی و پرفروشترین مدلهای سطل برنج را پیشنهاد می کنیم.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *