منوی دسته بندی

بهترین و پرفروشترین مدلهای گاوصندوق ایمن +خرید اینترنتی

گاوصندوق یکی وسیله ای در راستای حفاظت و مراقبت از اموال با ارزش شماست. شما می توانید اسناد، مدارک، طلا، جواهر و تمامی چیزهای قیمتی و مهم خود را با خیالی راحت در آنها قرار دهید. 

گاوصندوق با داشتن ویژگی هایی از جمله: قفل ضدسرقت و بدنه ای نسوز احتمال سرقت و دزدیده شدن محتویات درون آنها را بشدت کاهش می دهد علاوه بر اینکه در برابر آتش سوزی و سیل هم مقاوم سازی شده اند. گاوصندوق ها یک وسیله کاملا ضروری برای افرادی هستند که می خواهند اموال و اسناد و مدارک قیمتی و مهمشان را در منزل یا محل کار در جایی امن قرار دهند.

با توجه به تنوع بسیار زیاد گاوصندوق های موجود در بازار، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای آن را را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف گاوصندوق اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- گاوصندوق ایران کاوه مدل 250MMR

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250MMR

گاوصندوق ایران کاوه مدل 250MMR در ابعاد 45*35*102 سانتی متر و با وزن 210  کیلوگرم تولید و به بازار عرضه شده است. 

این گاوصندوق با داشتن ویژگی هایی از جمله: درب ضدسرقت و نسوز بخوبی از دارایی ها و مدارک شما در برابر عوامل مختلف بخصوص سرقت محافظت خواهد کرد. این محصول بصورت ایستاده و در دو طبقه غیر همسان طراحی شده است که دست شما را برای قرار دادن وسایل مختلف درون آن باز می گذارد. 

شما می توانید این محصول را در رنگ های متنوع و مطابق با سلیقه تان خریداری کنید. کافیست تا بر روی تصویر بالا کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات

نظر کاربران

2- گاو صندوق راینو سیف مدل RH-32E4 (DG/G)

گاوصندوق راینو سیف مدل RH-32E4 (DG/G) در ابعاد 42*37.5*32.5 سانتی متر و با وزن 45 کیلوگرم محصول مشترک ایران و ویتنام است. 

این محصول قابلیت اتصال به زمین را نیز دارد که کار جابجایی آن را تقریبا غیر ممکن می سازد. با داشتن ویژگی هایی از جمله ضدسرقت، ضداسید و ضدحریق سد بسیار محکمی در برابر سرقت و عوامل غیر مترقبه می باشد. دارای استاندارد UL آمریکا می باشد که نشان از رعایت تمامی استانداردها و استفاده از بهترین متریال در ساخت دارد. 

گاوصندوق راینوسیف با داشتن رمز ترکیبی دیجیتال با کلید (۱ تا ۸ رقم رمز کیبوردی + کلید کامپیوتری) تقریبا احتمال سرقت را به صفر رسانده است. شما می توانید این گاو صندوق را در 5 رنگ مختلف همراه با گارانتی 24 ماهه معتبر بصورت اینترنتی سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

3- گاوصندوق گنجینه مدل GS_1200/2D_TVM

گاوصندوق گنجینه مدل GS_1200/2D_TVM در ابعاد 54*50*121 سانتی متر و با وزن 460 کیلوگرم تولید و روانه بازار شده است. 

از مهمترین ویژگی های این گاو صندوق می توان به: مقاومت در برابر حریق تا ۶۰ دقیقه حرارت مستقیم ۸۰۰ درجه سانتیگراد، دارنده استاندارد ملی ایران، دارای زبانه ضدسرقت، ورق بدنه و درب با ضخامت ۲میلیمتری، دارای چرخ برای سهولت جابه جایی و قابلیت باز کردن چرخ ها اشاره کرد. دارای زبانه های فولادی از چهار جهت درب لولا از نوع جدا شونده جنس ورق فولادی از نوع st۳۷ تقریبا کار سرقت را به صفر رسانده است. 

مواد خاص تزریق شده داخل جداره میانی باعث مقاوم شدن در برابر حریق و دیلم و مته و برش شده است که در کمتر گاو صندوقی دیده می شود. این محصول مطابق با متدهای روز دنیا ساخته شده که امنیت فوق العاده ای ایجاد می کند. اگر به دنبال خرید یک گاوصندوق مطمئن با ضریب ایمنی بسیار بالا هستید در خرید این محصول شک نکنید.

مشخصات

نظر کاربران

4- گاو صندوق یونی هوپر مدل توکار 4138

گاوصندوق یونی هوپر مدل توکار  4138 بصورت توکار و در ابعاد 56.5*40*15 سانتی متر و با وزن 18 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه شده است. 

شما می توانید این گاوصندوق را بصورت توکار درون کمد یا دیوار کار گذاشته و اسناد و اشیای با ارزش تان را با خیالی آسوده درون آن قرار دهید. یک طبقه دارد که البته همان یک طبقه 3 محفظه تفکیک شده را در اختیار شما قرار می دهد. شرکت سازنده دو روش برای باز کردن این محصول در نظر گرفته است. 

یک روش بوسیله اثر انگشت می باشد که براحتی می توانید با تعریف تعداد زیادی اثر انگشت آن را باز کنید. همچنین می توانید با دادن رمز و کلید هم آن را باز کنید. این گاو صندوق برای باز شدن به 4 عدد باتری 1.5 ولتی قلمی نیاز دارد که در صورتی که شارژ آنها رو به اتمام باشد از طریق آلارم برای شما هشدار صادر خواهد شد.

مشخصات

نظر کاربران

5- گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 1000 LE

گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 1000 LE در ابعاد 52*46*100 سانتی متر و با وزن 160 کیلوگرم و در دو طبقه تولید و در اختیار مشتری قرار گرفته است. 

سایر توضیحات گاوصندوق: درب با ورقه فولادی اس تی ۳۷، ۱۰ میلیمتری و ضخامت کلی ۸ سانتیمتری و بدنه با ورقه فولادی اس تی ۳۷، ۴ میلیمتری و ضخامت کلی ۴ سانتیمتری در کنار استفاده از لولای مخفی ضدسرقت کار سرقت را برای سارق به رویا تبدیل کرده است. قابلیت برنامه ریزی رمز دیجیتال دارد. 

دارای صفحه نمایشگر دیجیتال می باشد. رمز قفل دارای پشم سنگ (Rock wool) مقاوم تا ۱۳۰۰ درجه سانتیگراد بین لایه های فولادی بدنه و درب دارای ۸ زبانه ضد سرقت در اطراف درب، دارای ۵ زبانه جلو، ۲ زبانه بالا و ۱ زبانه پایین می باشد. دارای تزیینات داخلی شامل تریم داخلی چرم و طبقه ام دی اف می باشد که فضای لاکچری و کاربرپسند را در اختیار شما قرار می دهد. 

دارای دو محفظه داخلی با قفل مستقل می باشد که فضای خوبی برای اسناد و اشیای قیمتی در اختیارتان قرار می دهد. قابلیت باز شدن درب ها با رمز دیجیتال وجود دارد کما اینکه کلید زاپاس برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است. دارای رنگ کوره ای الکترواستاتیک و طراحی زیبا با گوشه های منحنی می باشد که سبب زیباتر شدن ظاهر گاو صندوق شده است. وزن سبک تر و مقاومت بیشتر نسبت به گاوصندوق های بتنی نیز دارد. 

چراغ اتوماتیک گاوصندوق در هنگام باز شدن درب فضای گاوصندوق را روشن می کند تا تحت هر شرایطی و هر ساعت از شبانه روز دسترسی آسانی به محتویات داخل گاوصندوق داشته باشید. شما می توانید این محصول را بصورت اینترنتی سفارش دهید. 

لازم بذکر است دارای گارانتی ۱۲ ماهه سدید و خدمات پس از فروش ۶۰ ماهه می باشد. همچنین خرید از دیجی کالا بصورت اقساطی فراهم شده است.

اقلام همراه: اقلام همراه ۱ عدد پاور بانک جهت شارژ رمز الکترونیکی در صورت اتمام باتری و ۲ عدد رول بولت جهت اتصال گاوصندوق به زمین، ۴ عدد باتری قلمی، قفل الکترونیکی، کلید اصلی و زاپاس، دارای دفترچه راهنما برای مسلط شدن و رفع مشکلات احتمالی.

مشخصات

نظر کاربران

6- گاو صندوق ایران کاوه مدل 100KK

گاوصندوق ایران کاوه مدل 100KK در ابعاد 35*31*45 سانتی متر و با وزن حدود 50 کیلوگرم و توسط شرکتی معتبر تولید و روانه بازار شده است. 

با توجه به نوع طراحی و ابعاد امکان استفاده بصورت ایستاده، دیواری و رومیزی وجود دارد. بدنه این گاوصندوق با توجه به متریال استفاده شده و میزان ضخامت نسوز می باشد. قفل این محصول بصورت مکانیکی طراحی شده که با داشتن زبانه های بلند امنیت خوبی را در برابر سرقت ایجاد می کند. 

داشتن ویژگی هایی که به آنها اشاره کردیم سبب شده تا این گاوصندوق به عنوان یکی از پرفروشترین گاو صندوقهای موجود در بازار شناخته شود.

مشخصات

نظر کاربران

7- گاوصندوق راینو سیف مدل RH-67E4 (BK/G)

ویژگی‌های صندوق: بدنه فلزی بدنه فلزی روکش‌دار ضد اسید ضدسرقت قابلیت اتصال به زمین لولای خارجی نسوز

سایر توضیحات: کشور سازنده: ایران- ویتنام، برند: راینو_ Rhinosafes، رنگ بدنه: مشکی، استانداردها: UL آمریکا، ISO ۹۰۰۱، ویژگی ها: نسوز در دمای کوره، زبانه‌های قوی ضد سرقت، سیستم رمز ترکیبی، وزن: ۱۲۰ کیلوگرم، ابعاد: ۴۹x۴۸x۶۷ ( عمقx عرضx ارتفاع ) رنگ قفل: طلایی، سیستم محافظت رمزی: رمز ترکیبی دیجیتال با کلید (۱ تا ۸ رقم رمز کیبوردی + کلید کامپیوتری)

″شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این گاوصندوق امن و فوق العاده باکیفیت را همراه با گارانتی 24 ماهه معتبر خریداری کنید.

مشخصات

نظر کاربران

8- گاوصندوق فانتونی مدل 58 کد J418

مشخصات

نظر کاربران

9- گاوصندوق ایران کاوه مدل 150DKR

مشخصات

نظر کاربران

10- گاوصندوق ایران کاوه مدل 250KK

مشخصات

نظر کاربران

11- گاوصندوق فانتونی مدل 58

مشخصات

نظر کاربران

12- گاو صندوق ایران کاوه مدل 250KR

مشخصات

نظر کاربران

13- گاوصندوق گنجینه مدل H250 AC

مشخصات

نظر کاربران

14- گاوصندوق ایران کاوه مدل 150KK

مشخصات

نظر کاربران

15- گاوصندوق ایران کاوه مدل 250DKK

مشخصات

نظر کاربران

16- گاوصندوق الکترونیکی نسوز کراس مدل FP525

سایر توضیحات: رمز دیجیتالی با قابلیت امکان تعریف دو رمز جداگانه، ۴ تا۸ رقم مشاهده زمان های باز شدن درب صندوق با ذکر تاریخ تا ۳۰ مرتبه آخر در صفحه LED رمز سیستم قفل اتوماتیک پس از بسته شدن درب دارای رمز و کلید با قابلیت فعال شدن به صورت رمز الکترونیکی تنها، یا رمز و کلید توام دارای سنسور حساس به حرکت یا ضربه دارای آژیر خطر یک طبقه به صورت سینی کشویی ساخته شده از ورق تمام فلز آلیاژی وجود لایه های مقاوم به حرارت های بالا در ساختار صندوق با تکنولوژی انحصاری کراس

مشخصات

نظر کاربران

17- گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550

مشخصات

نظر کاربران

18- گاوصندوق راینو سیف مدل RH-51E4 (BG/G)

مشخصات

نظر کاربران

19- گاوصندوق فانتونی مدل 48

مشخصات

نظر کاربران

20- گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 800 LE

سایر توضیحات: درب با ورقه فولادی اس تی ۳۷، ۱۰ میلیمتری و ضخامت کلی ۸ سانتیمتری بدنه با ورقه فولادی اس تی ۳۷، ۴ میلیمتری و ضخامت کلی ۴ سانتیمتری لولای مخفی ضد سرقت قابلیت برنامه ریزی رمز دیجیتال دارای صفحه نمایشگر دیجیتال رمز قفل دارای پشم سنگ (Rock wool) مقاوم تا ۱۳۰۰ درجه سانتیگراد بین لایه های فولادی بدنه و درب دارای ۸ زبانه ضدسرقت در اطراف درب، دارای ۵ زبانه جلو، ۲ زبانه بالا و ۱ زبانه پایین دارای تزیینات داخلی شامل تریم داخلی چرم و طبقه ام دی اف دارای دو محفظه داخلی با قفل مستقل قابلیت باز شدن درب ها با رمز دیجیتال و کلید زاپاس رنگ کوره ای الکترواستاتیک طراحی زیبا با گوشه های منحنی، وزن سبک تر و مقاومت بیشتر نسبت به گاوصندوق های بتنی دارای گارانتی ۱۲ ماهه سدید و خدمات پس از فروش ۶۰ ماهه چراغ اتوماتیک گاوصندوق در هنگام باز شدن درب فضای گاوصندوق را روشن میکند.

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید انواع مختلف گاوصندوق

اندازه: یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در هنگام خرید گاوصندوق به آن توجه داشته باشید اندازه آن است. وسایل، مدارک و اشیایی که قرار است در گاوصندوق قرار دهید از یک سو و محل قرارگیری آن از سوی دیگر تعیین کننده اندازه گاوصندوق مناسب شما می باشد. داشتن محفظه های متعدد، تفکیک شده و مجزا دست شما را برای مرتب سازی وسایل داخل آن باز می گذارد. حتما توجه داشته باشید مدلی متناسب با اندازه مدارک و اشیایی که قرار است داخل آن بگذارید انتخاب کنید تا دچار مشکل نشوید. قبل از خرید مکانی که قرار است گاوصندوق را در آنجا قرار دهید تعیین کنید تا براحتی بتوانید آن را در محل مدنظرتان بگذارید.

وزن: حتما به وزن گاوصندوق در هنگام خرید توجه کنید. اگر صاحبخانه هستید بهتر است مدل های سنگین با امکان اتصال به زمین را انتخاب کنید. همچنین مدلهای توکار گزینه ای مناسب خواهند بود زیرا امکان جابجایی و احتمال به سرقت رفتن مدلهای ذکر شده توسط سارقین بشدت کاهش می یابد. اگر قرار است هر ساله نقل مکان کنید بهتر است مدلهای با وزن کمتر را انتخاب کنید. همچنین مدلهای چرخدار هم گزینه ای مناسب برای جابجایی خواهند بود.

ضدحریق: گاوصندوق های ضدحریق همانطور که از نامشان پیداست در برابر آتش سوزی مقاوم بوده و از محتویات درون محفظه مراقبت می کنند. اغلب مدل های نسوز تا دماهای بسیار بالا مقاوم می شوند که البته شرکت سازنده معمولا در بروشور و مشخصات کالا به این موضوع اشاره می کند. دقت داشته باشید ممکن است برخی از شرکت ها در راستای تبلیغ و فروش بیشتر بخواهند با این شعار شما را فریب دهند. برای اطمینان از این موضوع می توانید داشتن استانداردهای معتبر UL را مدنظر قرار دهید.

نوع قفل: گاوصندوق های موجود در بازار دارای قفل های مکانیکی و الکترونیکی هستند که شما می توانید آنها را متناسب با سلیقه و میزان بودجه خریداری کنید. برخی از آنها از ترکیب دو قفل مکانیکی و الکترونیکی در راستای امنیت بیشتر استفاده می کنند. اخیرا گاوصندوق هایی هم توسط برندهای مطرح تولید و روانه بازار شده اند که نحوه باز شدن درب آنها با اثر انگشت است.

قیمت: گاوصندوق در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت ویژگی هایی از جمله: اندازه، برند، ضدحریق، ضدسرقت و کیفیت گاوصندوق در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدل های مختلف موجود در بازار مدلی متناسب با نیاز و بودجه تان خریداری کنید.

خرید اینترنتی یا حضوری: در حال حاضر امکان خرید گاوصندوق به دو صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید بهتر است به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و ایمن ترین مدلهای گاوصندوق و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدل های دستمال آشپزخانه، بهترین مدل های دستگاه غذاساز، پرفروشترین مدل های اسپرسوساز و باکیفیت ترین مدلهای یخچال فریزر را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *