منوی دسته بندی

معرفی بهترین و پرفروشترین مدلهای کلاه کاسکت +خریداینترنتی

یکی از مهمترین وسایلی که یک موتور سوار برای حفظ جان خود به آن نیاز دارد بدون شک یک کلاه کاسکت استاندارد است. اگر شما هم برای حفظ سلامت، جان و یا اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و جریمه نشدن به فکر خرید کلاه کاسکت افتاده اید با ما در این بخش از دقیق شو همراه باشید تا با توجه به تنوع و گستردگی این محصول، در ابتدا تعدادی از بهترین و ایمن ترین مدل های کلاه کاسکت را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و در ادامه به نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه شود بپردازیم.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف کلاه کاسکت اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. 

1- کلاه کاسکت تی اس پی مدل MTB100

کلاه کاسکت تی اس پی مدل MTB100

کلاه کاسکت تی اس پی مدل MTB100 بدلیل ویژگی هایی از جمله: کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه، وزن سبک و ایده آل، تودوزی بسیار خوب و پد ضدحساسیت به یکی از پرطرفدارترین کلاه کاسکت های موجود در بازار بدل شده است. 

همراه این محصول  یک عدد طلق اضافه هم برای مشتری ارسال می گردد که برای تعویض آن کار سختی نخواهید داشت و براحتی می توان اینکار را انجام داد.

مشخصات

نظر کاربران

2- کلاه کاسکت سابرینا مدل BLASIM102

مشخصات

نظر کاربران

3- کلاه کاسکت رادین مدل WHT_405

یکی از بهترین و پرفروشترین مدلهای کلاه کاسکت موجود در بازار که علی رغم اینکه ساخت ایران است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، کلاه کاسکت رادین مدل  WHT_405است. 

این محصول با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و مهندسین خبره توانسته استانداردهای لازم در این زمینه را کسب نموده و بعلت کیفیت بالا، پای خود را فراتر از مرزهای کشور بگذارد و با قیمتی معقول و منطقی به خارج از کشور صادر شود.

یکی از مهمترین موضوعات در هنگام خرید چنین محصولی قطعا تهویه و جابجایی هواست که در این محصول در راستای راحتی و آرامش راکب محترم، به این موضوع بسیار جدی پرداخته شده و با تعبیه 4 دریچه ورودی و 5 دریچه خروجی تهویه بسیار مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. 

همچنین پد داخلی براحتی برای انجام شستشو و یا تعویض قابل جداسازی است. قابلیت نصب بلوتوث از دیگر ویژگی ها و علل محبوبیت و نشانه به روز بودن این کالا به شما می رود.

مشخصات

نظر کاربران

4- کلاه کاسکت راپیدو مدل _ 859WHT

مشخصات

نظر کاربران

5- کلاه موتورسیکلت ماراتن مدل BK_MT01

ویژگی هایی از جمله: قیمت مناسب، کیفیت خوب، وزن ایده آل و در عین حال محکم و تهویه عالی باعث محبوبیت و فروش بالای کلاه کاسکت ماراتن مدل BK_MT01 شده است. 

تودوزی این محصول بسیار خوش کیفیت و با سلیقه کار شده تا بتواند نظر مشتری را جلب کند. وجود پدهای ضد حساسیت که قابلیت جداسازی و شستشو را دارند از دیگر علل محبوبیت این کلاه کاسکت می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

6- کلاه کاسکت مدل LVS فک ثابت

کلاه کاسکت مدل lvs با فک ثابت در دو سایز لارج و ایکس لارج و در ابعاد 36*27*27 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است که البته قابلیت تنظیم اندازه به صورت هم نیز دارد. 

این کلاه محصول چین است و بدلیل استفاده از متریال خوب و طراحی دقیق طرفداران زیادی پیدا کرده است. جنس این کلاه موتور ترکیبی از پلیمر، فایبرگلاس و ای بی اس می باشد و دوام بالایی در برابر ضربه دارد. وزن 1350 گرم، وزنی مناسب برای کلاه موتورسیکلت محسوب می شود و در استفاده های طولانی مدت شما را کلافه نخواهد کرد. 

وجود دریچه ورود هوا سبب تهویه مناسب و راحتی شما می شود. در نظر داشته باشید نداشتن دریچه ورود و تهویه هوا در استفاده های طولانی بسیار آزار دهنده است و احتمالا راکب را از ادامه استفاده از کلاه کاسکت منصرف می کند. طلق متحرک و شفاف دست شما را برای استفاده در شرایط جوی مختلف باز می گذارد و از ورود حشرات بخصوص در فصل بهار جلوگیری می کند. 

همچنین یک عدد عینک دودی UV با قابلیت جمع شونده برای روزهای آفتابی در نظر گرفته شده است که طبیعتا هر زمان که به آن نیاز نداشتید مثلا شب ها، می توانید آن را جمع کنید. امکان نصب بلوتوث و استفاده از هدست بر روی این کلاه کاسکت وجود دارد. 

شما می توانید همین حالا بصورت اینترنتی این کلاه مخصوص موتور را سفارش دهید. برای اینکار کافیست تا بر روی تصویر فوق کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات

نظر کاربران

7- کلاه کاسکت مدل AB702010

کلاه کاسکت مدل AB702010 در ابعاد 32*18*20 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. طراحی عالی و پدهای نرم داخلی در کنار وزن سبک حس بسیار خوبی را حتی در استفاده های طولانی برای شما فراهم آورده است. 

طلق 100 درصد از جنس پلی کربنات می باشد که در برابر خط و خش مقاوم بوده و شفافیت بالایی برای دید بهتر در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر اینکه داشتن عینک یو وی استفاده در روزهای آفتابی را لذت بخش تر کرده است. 

جنس این کلاه از ABS می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و سبک است. بررسی نظرات کاربران در خصوص این محصول نشان از رضایتمندی حداکثری آنها دارد.

مشخصات

نظر کاربران

8- کلاه موتورسیکلت مدل JYT_B1

کلاه کاسکت مدل JYT-B1 در سه اندازه مختلف و در ابعاد30*30*28 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است. 

نوع این کلاه کاسکت بصورت نیمه می باشد که راحتی در استفاده از آن فوق العاده است. دقت داشته باشید این مدل ایمنی زیاد بالایی ندارد و گزینه ای ایده ال برای استفاده های درون شهری است. 

همچنین قابل استفاده برای ورزش دوچرخه سواری، اسکیت و اسکیت برد نیز می باشد. این محصول از ترکیب چرم و پلیمر ساخته شده است تا زیبایی، سبکی، استحکام و کارایی را به راننده هدیه کند و راننده موتور در استفاده های طولانی دچار خستگی و سر درد نشود. داشتن طلق آفتابگیر و عینک از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی این کلاه کاسکت است گه می توان به آنها اشاره کرد.

مشخصات

نظر کاربران

9- کلاه کاسکت مدل استار mat

مشخصات

نظر کاربران

10- کلاه کاسکت رادین پلیمر مدل WHT

مشخصات

نظر کاربران

11- کلاه موتورسواری حرفه ای بنلی مدل T127

مشخصات

نظر کاربران

12- کلاه کاسکت مدل 845

مشخصات

نظر کاربران

13- کلاه کاسکت راپیدو مدل Chet2Chet 950

مشخصات

نظر کاربران

14- کلاه کاسکت ردلاین مدل NSN-MTBLK

مشخصات

نظر کاربران

15- کلاه کاسکت تفتان مدل FULL FACED

کلاه کاسکت تفتان مدل FULL FACED بصورت فری سایز و در ابعاد 33*25*25 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و ساخت ایران می باشد و تا به امروز فروش خوبی را به ثبت رسانده است. کیفیت مناسب و ایمنی بالا در کنار قیمت مقرون بصرفه از مهمترین دلایل فروش بالای این کلاه کاسکت محسوب می شوند. 

این محصول موفق به اخذ مهر استاندارد ملی ایران شده است که همین موضوع نشان از کیفیت بالا و رعایت استانداردهای ایمنی در ساخت این کلاه موتور دارد. 

از پلاستیک فشرده و پارچه ساخته شده است. استفاده از ضربه گیر در کنار متریال مناسب سبب شده تا دوام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته باشد که این موضوع تست و تحمل بالای آن در برابر ضربه و فشار به تایید مسئولین و متخصصین مربوطه رسیده است. 

شما با خیالی راحت می توانید از آن در هنگام رانندگی با موتور استفاده کنید. داشتن دریچه ورود هوا و عینک UV از دیگر ویژگی های است که ارزش خرید این کلاه کاسکت را بالا برده است. ضمنا 80 درصد افرادی که تجربه استفاده از کلاه کاسکت تفتان را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

مشخصات

نظر کاربران

√راهنمای خرید…

اجزای تشکیل دهنده کلاه کاسکت موتور

اسکلت اصلی: اسکلت یا پوسته بیرونی کلاه کاسکت معمولا از جنس کامپوزیت سخت، ترموپلاستیک، ای بی اس و یا فایبرگلاس است تا در عین استحکام و سختی از وزن سبکی برخوردار باشد. طراحی این محصولات در کنار استحکام و سختی کمک بسیار زیادی در مهار ضربه می کند. طراحی اصولی و درست در کنار جنس سخت لایه بیرونی تا حد زیادی فشار و ضربه را پخش کرده و از صدمات جدی و نقطه ای جلوگیری خواهد کرد.

آستر جاذب ضربه: اگر شدت ضربه زیاد باشد و منجر به شکستگی لایه بیرونی گردد لایه دورنی که اصطلاحا آستر نام دارد مانند سد دفاعی عمل کرده و تا حد زیادی شدت ضربه را در مرحله دوم مهار می کند.

یونولیت: قسمت داخلی اغلب از جنس یونولیت است. یونولیت بسیار سبک بوده و در هنگام ضربه، علی رغم مهار شدت ضربه از برخورد جسم خارجی به سر جلوگیری می کند و بدین شکل به عنوان سومین لایه حفاظتی نقش خود را ایفا خواهد کرد.

بند کلاه کاسکت: بندی که برای این محصولات تعبیه شده معمولا زیر چانه بسته می شود و همین قسمتِ به ظاهر سادۀ کلاه کاسکت در صورت بسته نشدن، تمامی موارد اشاره شده در قسمت قبل را بی معنا کرده و در هنگام تصادف و یا پرت شدن با در نظر نگرفتن و رعایت نکردن همین نکتۀ به ظاهر ساده کلاه کاسکت از سر فرد راکب در آمده و عواقب جبران ناپذیری را بدنبال خواهد داشت.

طلق کلاه: طلق کلاه کاسکت بهتر است شفاف، محکم، ضدخش و تا حدی آفتابی باشد تا علاوه بر داشتن دید مناسب، از چشم، بینی و دهان شما محافظت کند.

نکات مهم در خصوص خرید کلاه موتورسواری

جنس کلاه: با توجه به اینکه کلاه کاسکت ارتباط مستقیم با حفظ سلامت و جان شما دارد توصیه اکید می گردد که در خرید این محصول به هیچ عنوان صرفه جویی نکرده و ضمن خرید از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر؛ کالایی با برند شناخته شده و مطمئن خریداری کنید. کلاه کاسکت همانطور که باید از مقاومت و سختی خوبی برخوردار باشد تا در هنگام تصادفات از ناحیه گردن و بخصوص سر محافظت و مراقبت نماید باید وزن سبکی داشته باشد تا در مسیرهای طولانی باعث سر درد، گردن درد و فشار به مهره های گردن نگردد.

تهویه: امکان گردش هوا در کلاه کاسکت یکی از اصول و فاکتورهای مهم در هنگام خرید این نوع محصولات است. در هنگام خرید به داشتن این موضوع مهم توجه کنید زیرا تهویه نامناسب یا عدم وجود آن می تواند باعث بروز مشکلاتی مانند: اختلال در تنفس، عرق کردن بیش از حد، ماندگاری بوی نامطبوع عرق و کاهش میزان دید با مه آلود شدن طلق، شود.

وزن: کلاه کاسکت باید در کنار محکم بودن از وزن استاندارد و سبک برخوردار باشد تا راکب یا موتور سوار در مسیرهای طولانی خسته نشود. البته مدل های غیر استاندارد به مرور زمان می تواند سوای از خستگی به مهره های گردن آسیب جدی وارد کرده و خود این کالا که در راستای حفظ سلامت و مراقبت از موتور سواران تعبیه شده به سلامت راکب خدشه وارد کند.

اندازه: حتما به اندازه کلاه کاسکت توجه کنید و مدل هایی که متناسب و اندازه سر شما می باشد را خریداری کنید تا در هنگام استفاده و موتور سواری احساس راحتی داشته باشید. یکی از راه هایی که می تواند خیال شما را از بابت بهترین انتخاب راحت کند این است که زمانی که کلاه کاسکت را روی سرتان قرار دادید باید بعد از بستن بند، احساس راحتی داشته باشید و نباید آنقدر بزرگ باشد که زیاد لق بزند و نباید آنقدر کوچک باشد که آرامش و تمرکزتان را به هم بریزد. وجود بالشتک ها در اینگونه محصولات بسیار مهم بوده و علاوه بر آرامش و راحتی، به فیکس شدن بهتر آن کمک خواهد کرد. قابلیت جداسازی قسمت تودوزی و پدها یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید می باشد.

قیمت: با تعیین بودجه می توانید محدوده انتخاب خود را کوچکتر کرده و علاوه بر صرفه جویی در زمان، انتخاب بهتری در خرید کلاه کاسکت متناسب با بودجه تان داشته باشید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای کلاه کاسکت موتورسیکلت و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: پرفروشترین دستکش های موتور، بهترین مدلهای دزدگیر موتور و پرفروشترین مدلهای عینک موتور را پیشنهاد می کنیم.

یک نظر

  • سلیمان

    سلام. راپیدو بخرید عالیه. بنلی که دیگه سلطانه

    25 اردیبهشت 1402 در 16:33
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *