منوی دسته بندی

معرفی بهترین و پرفروشترین مدلهای نیمکت به همراه خرید آنلاین

شاید اسم نیمکت، ما را یاد مدرسه و حال و هوای دوران تحصیل بیندازد. امروزه نیمکت ها تنوع بسیار زیادی دارند. نیمکت ها می توانند در داخل منزل و در کنار میز نهار خوری استفاده شوند. یا در داخل حیات منزل نصب شوند. در رستوران ها، کافی شاپ ها، کافی نت ها، ویلاها، باغ ها، کافه گیم ها و لابی هتل هم از این کالا استفاده می شود. برخی از نیمکت ها آنقدر زیبا و هنرمندانه ساخته می شوند که می توانند دکوراسیون منزل یا محل کار را دستخوش تغییر کرده و جلوه ای خاص به محیط ببخشند.

امروزه تنوع نیمکت ها آنقدر زیاد شده که شاید همین مساله سبب شود کار انتخاب بهترین و متناسب ترین گزینه کمی سخت شود. به همین دلیل در این بخش از دقیق شو تصمیم گرفتیم تا تعدادی از زیباترین و شیک ترین مدل های نیمکت موجود در بازار را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین در آخر مقاله با راهنمای خرید نیمکت در خدمت شما خواهیم بود. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف نیمکت اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- نیمکت مدل مشبک

خرید اینترنتی نیمکت

نیمکت مدل مشبک یکی از زیباترین مدل های نیمکت موجود در بازار می باشد که ظرفیت نشستن سه نفر و تحمل وزن تا 1500 کیلوگرم را دارد که از این نظر در جایگاه خوبی قرار می گیرد و با ظاهری فوق العاده حس بسیار خوب و خوشایندی را به شما القا خواهد کرد. این محصول تماما از چوب بسیار باکیفیت و ضخیم روس ساخته شده است که طول عمر و تحمل وزن بالایی دارد.

سبک سنتی و طرح این مدل نیمکت بدلیل نوع طراحی و زیبایی خاصی که دارد گزینه ای ایده آل برای افرادی است که به دنبال نیمکتی زیبا و خاص برای رستوران سنتی، باغ و ویلای خود هستند. 

همچنین می توانید از عسلی یا جلو مبلی های هماهنگ با این محصول هم استفاده کنید. ضمنا این محصول در 9 رنگ زیبا تولید و به بازار عرضه شده است تا به نوعی تمام سلایق را در بر گیرد.

2- نـیمـکت مدل DZ264

نیمکت مدل DZ264 ساخته شده از رزین و تحمل وزن بالایی دارد. سازنده این نیمکت سعی کرده با طرح الهام گرفته شده از گذشته، محصولی کاملا شبیه به سازه های تاریخی را بسازد. 

نیمکت فوق از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است و تحمل وزن خوبی دارد و گزینه ای بسیار مناسب برای فضاهای باز و بسته مانند رستوران ها، حیاط منازل و ویلاها، باغ ها و یا محیط های تاریخی و قدیمی مانند برخی امارت هایی که پس از بازسازی به رستوران سنتی بدل شده اند می باشد.

3- نــیمکت مدل BENCH 4

نیمکت مدل BENCH 4 یکی از زیباترین و مقرون به صرفه ترین مدلهای نیمکت موجود در بازار می باشد که دارای ویژگی های از جمله: مناسب برای دو نفر و تحمل وزن بالاست. نیمکت فوق که تصویر آن را مشاهده می کنید در 9 رنگ بسیار زیبا و خاص تولیده شده که می توان گفت گزینه ای ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک نیمکت زیبا، خوش قیمت و با رنگی خاص می گردند. این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی از سوی مشتریان خود شده است.

بدنه این نیمکت از چوب ساخته شده و در قسمت نشیمن برای راحتی و رضایتمندی مشتری از اسفنج با تراکم بالا با روکشی از مخمل پورشه مبلمان استفاده شده است. این محصول برای استفاده در محیط های سر بسته ای مانند منازل، کافی شاپ ها، کافی نت ها و رستوران ها بسیار مناسب می باشد که هم اکنون می توانید بصورت اینترنتی رنگ دلخواهتان را سفارش دهید.

4- نیمکت مدل Rustlux

نیمکت مدل Rustlux در دو رنگ قهوه ای تیره و قهوه ای روشن تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول ساخته شده از چوب راش با پایه های فلزی است تا استحکام، طول عمر و زیبایی را در کنار هم داشته باشید. برای زیبایی هر چه بیشتر و براقیت سطح این محصول، پایه ای فلزی آبکاری شده و قسمت چوبی هم با روکش رزین پوشانده شده تا علاوه بر زیبایی بر طول عمر محصول افزوده شود. 

ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده که گزینه ای مناسب برای دو نفر می باشد. ظاهر و مقاومت فوق العادۀ این نیمکت به گونه ای است که دست شما را برای استفاده در محیط های باز و سربسته مختلفی مانند منزل، رستوران، باغ و غیره باز می گذارد.

5- نیمکت مدل BENCH5

نیمکت مدل BENCH5 تماما از چوب ساخته شده و در قسمت نشیمن از پارچه زیبا و اسفنج نرم جهت نشستن راحت تر استفاده شده است. این محصول ظاهر بسیار زیبایی دارد و گزینه ای عالی برای استفاده در منزل، رستوران های سنتی، ویلاها، باغ ها و غیره می باشد. 

در کنار نیمکت مدل BENCH5 می توانید از جلو مبلی و یا عسلی برای زیبایی و راحتی بیشتر بهره ببرید.

√ راهنمای خرید​…

انواع مختلف نیمکت موجود در بازار

مدل خانگی: همانطور که از نام این مدل پیداست بیشتر مناسب استفاده در منازل می باشد. تنوع بسیار بالای نیمکت های خانگی امکان استفاده از آنها را در محیط هایی غیر از منزل مانند کافی شاپ، کافی نت، کافه گیم و محیط های رسمی و غیر رسمی فراهم کرده است. براحتی می توانید این نوع نیمکت ها را با انواع مختلف دکوراسیون ست کرده و محیطی جذاب تر را برای خودتان رقم بزنید.

مدل شهری: این نوع از نیمکت ها بیشتر از فلز و سنگ ساخته شده و در محیط های باز و غیر مسقف استفاده می شوند. در بعضی مدل ها برای زیباتر شدن محصول نهایی، در برخی از قسمت ها مانند قسمت نشیمن از چوب استفاده می شود. این مدل تنوع زیادی نداشته و بیشتر با نام صندلی یا نیمکت پارک در بازار شناخته می شوند.

مدل رستورانی: این مدل هم بیشتر مناسب استفاده در رستوران، باغ و ویلا می باشد. تنوع مدل رستورانی بالا بوده و در سایزها و ظرفیت های مختلفی در بازار وجود دارند.

نکاتی در خصوص خرید انواع مختلف نیمکت

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید نیمکت نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه و مطابق با سلیقه خود داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از محصول مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

مدل: همانطور که پیش تر اشاره کردیم نیمکت ها را می توان به سه دسته خانگی، رستورانی و شهری تقسیم کرد که شما حسب نیاز و محل استفاده می توانید اقدام به خرید مدل دلخواهتان کنید.

دارای پشتی: داشتن پشتی سبب می شود تا کاربر در حالتی راحت تر و در پوزیشنی استاندارد قرار بگیرد. چنانچه قصد دارید نیمکت را برای محیط هایی مانند رستوران، باغ، ویلا و یا قهوه خانه خریداری کنید بهتر است به این آپشن توجه ویژه داشته باشید زیرا در جلب رضایت مشتری تاثیر زیادی خواهد داشت.

طرح: نیمکت ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در رنگ ها و طرح های مختلف می توانید آنها را در بازار پیدا کنید. بهتر است مدل هایی که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون شما دارند خریداری کنید تا جلوه و نتیجه نهایی ایده آل تر شود.

قیمت: نیمکت ها در طرح، مدل و جنس های مختلفی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت های متفاوتی خواهند داشت. بهتر است قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید نیمکت خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست انتخابی تان بصورت خودکار حذف شوند.

اندازه: یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید نیمکت به آن توجه شود اندازه محصول است. قبل از خرید حتما فضای در دسترس تان را مورد بررسی قرار داده تا مدلی متناسب خریداری کنید.

جنس: نیمکت ها در جنس های مختلفی مانند: فلز، سنگ، رزین، پلاستیک، چوب و غیره در بازار موجود می باشند. برای انتخاب بهترین گزینه باید مشخص کنید که نیمکت را برای استفاده در چه محیطی می خواهید. مدل هایی که از جنس فلز و سنگ ساخته می شوند بیشتر برای محیط های غیر مسقف و رو باز مناسب اند. مدل های فانتزی بیشتر از ترکیب چوب، فوم و پلاستیک ساخته می شوند و برای محیط های مسقفی مانند کافی شاپ ها و منازل مناسب می باشند. در اغلب مدل های فانتزی در قسمت نشیمن از اسفنج و پارچه های لطیفی مانند مخمل برای راحتی هر چه بیشتر کاربر استفاده می شود. البته در برخی مدل ها در راستای زیبایی هر چه بیشتر نیمکت، از چوب در قسمت نشیمن استفاده می شود که طرفداران زیادی هم دارد.

جنس کفی و رویه: قطعا نیمکتی که شما در کنار میز ناهارخوری و یا مبلمان خانگی تان استفاده خواهید کرد، باید دارای کفی نرم و منعطف برای راحتی بیشتر شما به هنگام استفاده و نشستن بر روی خود باشد. امروزه اغلب نیمکت های درجه ۱ با فوم سرد که از دوام بالایی برخوردارند، تولید می شوند و روکش آنها نیز می تواند بسته به سلیقه و نظر شما از هر رنگ و پارچه ای که دلتان بخواهد، در نظر گرفته شود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از جدیدترین و باکیفیت ترین مدلهای نیمکت موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: پرفروشترین مدل های مبل راحتی، زیباترین مدل های بین بگ، بهترین تخت خواب های یکنفره و پرفروشترین مدل های کمد لباس را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *