منوی دسته بندی

معرفی پرفروشترین مدلهای ظروف هفت سین +خرید اینترنتی

√ خرید سفره هفت سین

نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می شود و البته در کشورهایی مانند عراق، روسیه، گرجستان، چین، پاکستان، هندوستان و جمهوری آذربایجان تعطیلی رسمی می باشد و مردم این کشورها به جشن و پایکوبی سرگرم می شوند. این عید بزرگ در واقع پیوند دهنده نژادها و قومیت های مختلف می باشد و بهانه ای برای نزدیک شدن انسان ها و انجام صله رحم است. عید نوروز قدمت بسیار زیادی دارد و با عنوان روز بین المللی نوروز توسط یونسکو به عنوان میراث فرهنگی و معنوی به ثبت جهانی رسیده است.

ایرانیان بر حسب عقاید و فرهنگ دیرینه خود نوروز را آغازگر رستاخیز طبیعت می دانند و معتقدند که این عید بهانه بسیار خوبی برای نو شدن و شروع فصل جدیدی از زندگی بانشاط و زیباتر است. با شروع عید نوروز ایرانیان سفره ای با نام سفره هفت سین می چینند. درون این سفره سیر، سمنو، سکه، سماق، سنجد، سرکه و سبزه وجود دارد که هر کدام نماد یک پیام مهم و انرژی بخش می باشند. البته در بسیاری از مواقع قرآن، آینه و ماهی هم به این سفره باطراوت اضافه می گردند. سفره هفت سین می تواند زیبایی منزل و محل کارتان را در این ایام میمون و بهاری بیشتر و انرژی فوق العاده ای را به شما و اطرافیان منتقل کند.

با توجه به تنوع فوق العاده ظروف هفت سین، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. 

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف ظروف هفت سین اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- مجموعه ظروف هفت سین 7 پارچه مدل شیشه های رنگی ارسی

مجموعه ظروف هفت سین 7 پارچه مدل شیشه های رنگی ارسی

مجموعه ظروف هفت سین 7 پارچه مدل شیشه های رنگی ارسی یکی از محبوبترین ظروف هفت سین موجود در بازار می باشد. قیمت مناسب، امکان تمیز کردن با دستمال مرطوب و کیفیت بالا از مهمترین ویژگی های این مجموعه محسوب می شوند. 

جنس ظروف از خمیر چوب می باشد که بسیار سبک و مقاوم هستند. این ظروف با اکرلیک و بصورت چندرنگ، رنگ آمیزی شده اند که زیبایی فوق العاده ای را خلق کرده اند. شما می توانید با خرید این ظروف هفت سین زیبا سفره ای متفاوت و زیبا بچینید که تحسین هر مهمانی را به دنبال داشته باشد.

2- مجموعه ظروف هفت سین 5 پارچه مدل NA 10

یکی دیگر از سفره های هفت سین محبوب موجود در بازار مجموعه ظروف هفت سین 5 پارچه مدل NA 10 می باشد. در ساخت و تهیه این مجموعه از چوب استفاده شده است که انتقال دهنده امواج مثبت به مخاطب می باشد. در این مجموعه؛ سفره هفت سین روی یک تخت سنتی به شکلی زیبا و با ظرافت چیده شده است. 

علاوه بر مجموعه هفت سین (که اندازه هر کدام بندانگشتی می باشد) یک تشک و دو عدد بالش به زیبایی کار افزوده است. دقت داشته باشید اجزای موجود در سفره 7 سین ثابت بوده و دیگر اجزا قابلیت جابجایی دارند. شما می توانید قبل از نهایی کردن سفارش نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این محصول را مطالعه کنید.

3- مجموعه ظروف هـفت سـین 10 پارچه خونه خاص مدل پروانه

یکی دیگر از زیباترین مدلهای هفت سین که در این بخش به شما پیشنهاد می گردد مجموعه ظروف هفت سین 10 پارچه خونه خاص مدل پروانه می باشد. این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 95 درصدی مشتریان شده که قابل توجه است. شش عدد استند، 2 عدد جاشمعی گود، یک عدد آینه و یک عدد رحل قرآن این مجموعه را تشکیل می دهند. 

جاشمعی ها بصورت گود طراحی شده اند تا امکان استفاده از شمع وارمر وجود داشته باشد. توجه داشته باشید رنگ سفید این سفره 7 سین از جنس پی وی سی می باشد و قابلیت شستشو نیز دارد اما در رنگ های قهوه ای و نسکافه ای بدلیل جنس ام دی اف امکان شستشو وجود ندارد. 

شما می توانید نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این محصول را مطالعه کنید. همچنین امکان خرید ظروف هفت سین 10 پارچه خونه خاص مدل پروانه بصورت اینترنتی وجود دارد. برای اینکار کافیست تا بر روی تصویر فوق کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

4- مجموعه ظروف هفت سین 7 پارچه طرح نخل

مجموعه ظروف هفت سین 7 پارچه طرح نخل یکی دیگر از مدل های پیشنهادی در این بخش می باشد. جنس این مجموعه از سفال می باشد که زمینه آن به رنگ سفید و گل های آن به رنگ طلایی رنگ آمیزی شده اند که زیبایی چشم نوازی را بوجود آورده اند. 

از ویژگی های مهم این مجموعه می توان به قیمت مناسب و امکان نظافت با دستمال مرطوب اشاره کرد. بررسی نظرات کاربران نشان می دهد تا به امروز هم نظرات مثبت و هم نظرات منفی در خصوص این هفت سین به ثبت رسیده است.

5- مجموعه ظروف هـفت سـین 10 پارچه مدل صدف

مجموعه ظروف هفت سین 10 پارچه مدل صدف از جنس سنگ می باشد که قابلیت شستشو نیز دارد. این مجموعه از شش عدد ظرف در ابعاد 9 سانتی متر، دو عدد شمعدان، یک گلدان و یک آینه تشکیل شده است که کاملا مناسب سفره هفت سین یک ایرانی اصیل طراحی شده است. 

این ظروف هفت سین بصورت دست ساز ساخته شده اند که همین موضوع سبب زیبایی و ظرافت بیشتر این ظروف هفت سین شده است.

6- هفت سین مدل عروسک طرح لی لی پوت

هفت سین مدل عروسک طرح لی لی پوت یکی دیگر از زیباترین و البته متفاوت ترین نوع ظروف هفت سین است. اجزای هفت سین در این مجموعه به شکلی زیبا و خلاقانه بر روی کلاه یک عروسک بامزه سوار شده اند. 

چنانچه به دنبال یک هفت سین متفاوت، خاص و البته جمع و جور می گردید در خرید این عروسک زیبا شک نکنید. جنس این هفت سین از پارچه می باشد و شما می توانید آن را در دو رنگ سرمه ای و سبزآبی بصورت آنلاین سفارش دهید.

7- هفت سین طرح نگار مدل گل کد B84

هفت سین طرح نگار مدل گل کد B84 با قیمتی مقرون بصرفه توسط گروه شهر هنر ایران و در سه رنگ متنوع تولید و روانه بازار شده است. 85 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. 

در ساخت و تهیه این مجموعه از ام دی اف استفاده شده است که سالهای آینده هم مجدد می توانید از آن استفاده نمایید. این مجموعه از یک استند آینه و هفت عدد دایره جهت چیدن هفت سین تشکیل شده است و گزینه ای عالی برای استفاده در سر سفره سال تحویل می باشد.

8- مجموعه ظروف هفت سین 10 پارچه مدل صنم

9- مجموعه ظروف هفت سین 6 پارچه مدل گیلاس طرح گل چیپسی

10- مجموعه ظروف هفت سین 10پارچه طرح سنتی کد DEK_069

11- مجموعه ظروف هفت سین 8 پارچه کد 494

دقت داشته باشید رنگ گل هایی که روی حصیرها نصب شده اند متنوع بوده و منظور از رنگبندی رنگ گلهاست.

12- مجموعه هـفت سیـن مهدی یار مدل سنتی

13- مجموعه ظروف هفت سین 10 پارچه مدل چوبی

این محصول دارای ۱۰ قسمت است (آینه، هفت قسمت چوبی هفت سین و دو تا جاشمعی). یکی از کارهای شیرین و لذت بخشی که با فرا رسیدن سال نو انجام می پذیرد چیدن سفره هفت سین به شکل های مختلف است. با نزدیک شدن سال نو همه در تکاپوی آماده کردن تدارکات مخصوص عید نوروز هستند. 

چیدن یک سفره هفت سین زیبا که یک سنت دیرینه و کهن محسوب می شود از جمله تزییناتی است که افراد به شکل های مختلف برای سال تحویل انجام می دهند. چیدن سفره هفت سین علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون منزل و محل کار حس بسیار خوبی را به افراد منتقل می کند.

انواع مدل سفره هفت سین ساده و زیبا تنوع بالایی دارند که هفت سین چوبی یک نمونه خاص و بی نظیر از این مجموعه می باشد. سفره‌ی هفت سین چوبی متشکل از ده تیکه چوب است. آینه ای در سایز ۳۱x۲۱ هفت قسمت چوبی هفت سین، هر کدام به سایز ۱۱x۱۵ و دو پایه‌ی جا شمعی می باشد.

14- مجموعه ظروف هفت سین 10 پارچه مدل گلبهار

15- مجموعه ظروف هفت سین 7 پارچه مدل PEL 200

16- مجموعه ظروف هفت سین 7 پارچه مدل E77

17- مجموعه ظروف هفت سین هفت پارچه مدل چشم نظر

18- مجموعه ظروف هـفت سـین 8 پارچه مدل برگ انجیری

19- مجموعه ظروف هفت سین 8 پارچه مدل s84

20- مجموعه ظروف هفت سین 7 پارچه مدل مرغ آمین

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید انواع مختلف ظروف هفت سین

جنس: شما می توانید ظروف هفت سین را در انواع مختلفی همچون: چوبی، فلزی، سفالی، سنگی، شیشه ای، پارچه ای و پلاستیکی در بازار پیدا کنید. انتخاب هرکدام از این ظروف هفت سین به سلیقه و میزان بودجه تان بستگی دارد. ظروفی که در ساخت آنها از سفال و چوب استفاده شده است بیشتر حال و هوای سنتی دارند. چنانچه به دنبال چیدن سفره هفت سین مدرن و چشم نواز هستید می توانید به دنبال مدلهای شیشه ای، سنگی یا فلزی بروید. مدل های پارچه ای که بیشتر به شکل عروسک به بازار عرضه می شوند در دسته بندی فانتزی قرار می گیرند.

قیمت: ظروف هفت سین در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت ویژگی هایی از جمله: اندازه، تعداد و کیفیت سفره هفت سین در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدل های مختلف موجود در بازار مدلی متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

خرید اینترنتی یا حضوری: در حال حاضر امکان خرید ظروف هفت سین به دو صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید بهتر است به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای ظروف هفت سین و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدل های دستمال آشپزخانه، پرفروشترین مدل های اسپرسوساز و زیباترین مدلهای تابلو دکوراتیو را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *