منوی دسته بندی

شکرپاش +خرید بهترین و پرفروشترین مدلهای موجود در بازار

یکی از کاربردی ترین وسایل هر آشپزخانه شکرپاش می باشد. این ظروف مخصوص علاوه بر اینکه شکر را در محفظۀ امن و بهداشتی در اختیارمان قرار می دهند استفاده از محتویات داخل آن را اعم از شکر، نمک و غیره به هر میزان که لازم داریم تسهیل می کنند. 

شما براحتی می توانید بوسیله جاشکری به میزان دلخواه، شکر داخل چای و قهوه خود بریزید و نوش جان کنید بدون اینکه به قاشق چای خوری نیاز پیدا کنید. البته برخی افراد از شکرپاش ها استفاده های دیگری هم می کنند. 

مثلا برخی داخل آنها عسل، شیره انگور و خرما می ریزند تا سر میز صبحانه میل کنند. برخی دیگر بعنوان چاشنی خوری از آنها استفاده می کنند. یکی دیگر از استفاده های رایج شکرپاش ها، بعنوان سرو شیر در کنار فنجان قهوه می باشد که به شما اجازه می دهد تا به میزان دلخواهتان شیر را به قهوه اضافه کنید.

با توجه به تنوع شکرپاش های موجود در بازار، امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از پرفروشترین و باکیفیت ترین مدل های آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات باکیفیت ترین مدل های شکرپاش، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- شکرریز کرومی زیباسازان مدل پینگو

خرید بهترین مدلهای شکرپاش

شکرپاش کرومی زیباسازان مدل پینگو علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، موفق شده فروش خوبی را به ثبت برساند. 83 درصد افرادی که این جاشکری را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. 

این محصول در 6 رنگ مختلف موجود می باشد که شما می توانید هم اکنون رنگ دلخواه خود را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

درپوش جاشکری فوق بصورت اهرمی- فشاری طراحی شده که کار با آن بسیار ساده و لذت بخش است و به شما اجازه می دهد دقیقا مقدار شکری که نیاز دارید را به چای یا قهوه تان اضافه کنید. 

همچنین این نوع درپوش ها اجازه ورود کوچکترین حشرات را به درون محفظه نمی دهند.

مشخصات
نظر کاربران

2- ظرف شکر پاشاباغچه کد 78800

یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در زمینه تولید محصولات شیشه ای و بلوریجات بدون شک پاشاباغچه می باشد. این شرکت با تولید محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسب موفق شده سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. 

شکرپاش پاشاباغچه کد 78800 ساخت همین برند نام آشناست و تا به امروز موفق شده رضایتمندی حداکثری مشتریان را به ثبت برساند. 

جنس بدنه این محصول از شیشه بوده و سری آن از جنس آلومینیوم و بصورت قابل تنظیم می باشد.

مشخصات
نظر کاربران

3- شکرپاش زیباسازان مدل sar kaj 2

شکرپاش زیباسازان مدل sar kaj 2 در دو رنگ نقره ای و استیل موجود می باشد که هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی سفارش دهید. این جاشکری، شکر را بصورت کاملا بهداشتی در اختیار شما قرار می دهد. 

به لطف داشتن سری قابل تنظیم، هر میزان از شکر را که نیاز دارید می توانید از آن بردارید. بدلیل داشتن درب محکم هیچگونه حشره موذی نمی تواند درون آن نفوذ کند. 

جنس بدنه این ظرف از آلومینیوم می باشد و سری آن پلاستیکی و قابل تنظیم است. شما می توانید از این محصول کاربردی برای شکر، نمک و ادویه های دیگر استفاده نمایید.

مشخصات
نظر کاربران

4- شکرپاش هومیلا مدل 898

شکرپاش هومیلا مدل 898 به شکلی بسیار زیبا طراحی شده و کیفیت مناسبی دارد. شما با هر بار پر کردن این جاشکری می توانید 100 سی سی شکر را در اختیار داشته باشید. جنس بدنه و سری این محصول به ترتیب از شیشه و کروم می باشد. 

72 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. 

این جای شکر بدلیل مقاومت و کیفیت بالا، علاوه بر امکان شستشو بصورت دستی، قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

مشخصات
نظر کاربران

5- شکرپاش لیمون مدل 110

یکی دیگر از برندهایی معتبر و شناخته شده در زمینه تولید محصولات پلاستیکی و لوازم آشپزخانه برند لیمون می باشد. تنوع بسیار گسترده محصولات این شرکت دامنه وسیعی از انتخاب را پیش روی مشتری قرار می دهد و دست او را برای انتخابی مناسب باز می گذارد.

شکرپاش مدل 110 ساخت شرکت لیمون می باشد و تا به امروز موفق شده رضایتمندی 76 درصدی مشتریان را به ثبت برساند. در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده و فروش خوبی را تجربه کرده است. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به ظاهر زیبا و تنوع رنگ آن اشاره کرد. 

شما می توانید این جاشکری را بصورت اینترنتی در 8 رنگ مختلف سفارش داده و با دیگر لوازم موجود در آشپزخانه ست کنید.

مشخصات
نظر کاربران

6- شکرپاش ایکیا مدل 038

شکرپاش ایکیا مدل 038 علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شیک، کیفیت بالایی دارد. جنس بدنه جاشکری فوق از شیشه و سری آن از آلومینیوم ساخته شده است. شکر پاش ها علاوه بر اینکه شکر، نمک و ادویه های دیگر را در محیطی تمیز و به دور از دسترس حشرات موذی نگه می دارند به شما اجازه می دهند تا از مواد داخل آنها یه میزان دلخواهتان استفاده کنید. 

ضمنا امکان شستشوی این محصول هم بصورت دستی و هم با ماشین ظرف شویی وجود دارد.

مشخصات
نظر کاربران

7- شکرپاش تقدیس مدل Tgh-12

مشخصات
نظر کاربران
8- شکر پاش لیمون مدل 1883
مشخصات
نظر کاربران

9- جای شکر زیباسازان مدل پینگو کد 01

مشخصات
نظر کاربران
10- شکر پاش طرح آی لاو یو کد 59
مشخصات
نظر کاربران

11- شکرپاش پیشگامان مدل توپی کد P_52

مشخصات
نظر کاربران

12- شکر پاش کد 999

مشخصات
نظر کاربران

13- شکرپاش مدل شیدا

مشخصات
نظر کاربران
14- شکرپاش پیشگامان مدل 16
مشخصات
نظر کاربران
15- شکر ریز اشکان کد 212
مشخصات
نظر کاربران
16- شکرپاش کد S89 بسته 3 عددی
مشخصات
نظر کاربران

17- شکر پاش مدل LYST004-1

مشخصات
نظر کاربران

18- شکرپاش کد 799

مشخصات
نظر کاربران

19- شکرپاش پارس بلور مدل پینگو

مشخصات
نظر کاربران
20- شکرپاش لیمون مدل روستیک
مشخصات
نظر کاربران

21- شکر ریز بیتلی کد 2102

مشخصات
نظر کاربران

22- شکر پاش لیمون کد AT759

مشخصات
نظر کاربران
23- شکرپاش استوها مدل Classic
مشخصات
نظر کاربران
24- شکر پاش‌ مدل آدرینا
مشخصات
نظر کاربران

25- شکرریز هروین مدل13150

مشخصات
نظر کاربران

26- شکرپاش چینی تقدیس مدل اوهایو

مشخصات
نظر کاربران

27- ظرف شکر مدل آریون دا کد TR79K

شکرپاش آریون دا در دو رنگ صورتی و نارنجی موجود می باشد و شما می توانید هم اکنون رنگ دلخواه خود را بصورت اینترنتی سفارش دهید. این شکر ریز ساخت کشور ترکیه می باشد و کیفیت بالایی دارد. 

استفاده از بهترین متریال، ظاهر زیبا، بهداشتی بودن و سهولت در استفاده شاید مهمترین ویژگی های این ظرف شکر محسوب شوند. جنس بدنه از کریستال و جنس درب آن از اکریلیک می باشد و کیفیت ساخت بالایی دارد. 

با خرید این محصول می توانید شکر، عسل، کافی میت، شیره خرما، شیره انگور و… را دقیقا به همان اندازه که دوست دارید مصرف کنید.

مشخصات
نظر کاربران
28- شکر پاش مدل g98
مشخصات
نظر کاربران
29- شکرپاش مدل 001
مشخصات
نظر کاربران

30- ظرف شکر نیلوفر مدل سرو

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​ …

نکاتی در خصوص خرید شکرپاش

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از باکیفیت ترین مدلهای شکرپاش و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: راهنمای خرید بهترین مدلهای دستمال آشپزخانه، بهترین مدلهای قالب شکلات، بهترین قوری های چینی، پرفروشترین بستنی خوریها، سوفله خوری، ساطور آشپزی و بهترین ظروف مخصوص برنج را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *