منوی دسته بندی

معرفی بهترین مدل های رژ گونه همراه با خرید اینترنتی

یکی از لوازم آرایش هایی که می تواند چهره ایی بسیار جذاب تر، بشاش تر و زیباتر به شما هدیه کند رژ گونه می باشد. استفاده از رژگونه می تواند گونه های شما را برجسته و صورت شما را جوان تر نشان دهد بخصوص در زمانی که شما از کرم پودر و میکاپ استفاده کرده باشید. یکی از مهمترین نکاتی که باید حتما در کنار کیفیت و برند محصول به آن توجه کنید رنگ آن است.

چنانچه رنگ رژ گونه با رنگ پوست شما تناسبی نداشته باشد بدون شک نتیجه ای مطلوب حاصل نخواهد شد و در برخی مواقع سبب بدتر شدن شرایط می شود. از آنجایی که محصولات آرایشی بهداشتی در سلامتی نقش مستقیم دارند حتما خریدتان را از برندهای معتبر که موفق به اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو شده اند انجام دهید.

با توجه به تنوع فوق العاده رژ گونه، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای رژ گونه را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. مدل های پیشنهادی در این بخش دارای مجوز سازمان غذا و دارو و از برندهای معتبر و شناخته شده موجود در بازار می باشند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف رژ گونه اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- رژ گونه شون سری Charming شماره B03

رژگونه شون سری Charming شماره B03

رژگونه سری Charming شماره  B03 تولید برند معتبر و شناخته شده شون می باشد. 

کمپانی شون یک شرکت ایرانی است که با تولید محصولات بسیار باکیفیت موفق شده مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. رنگ پایه رژ گونه فوق هلویی و به شماره رنگ b 03 میباشد که مجوز لازم از سازمان غذا و دارو را اخذ نموده است. 

استفاده از روغن جوانه گندم در ترکیبات این محصول سبب نشاط و جوانی پوست شما خواهد شد. پس علاوه بر زیباسازی چهره، خاصیت تقویت کنندگی نیز دارد. این محصول بسیار زیبا طراحی شده و براحتی می توانید آن را در کیف خود همراه داشته باشید. داشتن یک آینه کوچک به شما اجازه می دهد تا بتوانید هر جا که بودید آرایش خود را چک کنید. 

86 درصد افرادی که از این رژ گونـه استفاده کرده اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

2- رُژ گـونه مایع شگلم مدل Rose Ritual شماره 62

رژ گونه مایع شگلم مدل Rose Ritual شماره 62 محصول کشور سنگاپور است و کیفیت بسیار بالایی دارد. 

شماره رنگ این محصول rose ritual می باشد و با هر تناژ رنگ پوستی هماهنگ است. این محصول بصورت مایع تولید شده که استفاده از آن راحت تر می باشد و پس از استفاده بصورت یکنواخت و سبک روی پوست قرار می گیرد. 

شما براحتی می توانید با نوک اسفنجی که همراه این محصول می باشد اینکار را انجام دهید. این محصول ماندگاری بالایی دارد و با داشتن ویتامین C می تواند به جوانسازی پوست در استفاده های مجدد کمک زیادی کند. 

همچنین شما می توانید از این محصول علاوه بر رژگـونه بعنوان تینت لب و سایه چشم هم استفاده کنید. توجه داشته باشید رژگونه های مایع یکی از باکیفیت ترین مدلهای رژگونه می باشند که اغلب در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات

نظر کاربران

3- رژ گونه لالاتاپ شماره 03

رژ گونه لالاتاپ با شماره رنگ 03 و با حجم 5 گرم توسط کشور ایران تولید و به بازار عرضه شده است که تا به امروز فروش خوبی را تجربه کرده است. 

همچنین مجوز بهداشتی لازم از سازمان غذا و دارو را اخذ نموده است و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید. این محصول کیفیت خوبی دارد و با قیمت گذاری بسیار مناسب ارزش خرید بالایی پیدا کرده است که بسیاری آن را بعنوان خرید نهایی خود انتخاب می کنند. 

نظرات بسیاری زیادی در خصوص این محصول ثبت شده که می توانید تعدادی از آنها را در قسمت پایین مطالعه کنید. ضمن اینکه تصاویر محصول که توسط کاربران به ثبت رسیده است قابل دسترسی خواهد بود.

مشخصات

نظر کاربران

4- رژگونه تراکوتا باریش مدل Silky touch شماره 204

رژ گونه تراکوتا باریش مدل Silky touch با شماره 204 و با رنگ پایه صورتی کرم تولید و به بازار عرضه شده است و بیشتر به افرادی با پوست های روشن پیشنهاد می گردد. 

این محصول تولید کشور ایران می باشد و تا به امروز فروش بسیار خوبی را به ثبت رسانده است. شاید از مهمترین دلایل استقبال گسترده از این محصول بتوان به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

83 درصد افرادی که تجربه استفاده از این رژگــونه را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. شما می توانید همین حالا با چند کلیک ساده این محصول را سفارش داده تا زیبایی بیشتری را به خود هدیه دهید.

مشخصات

نظر کاربران

5- رژ گونه کالیستا مدل Color and Art شماره B01

رژ گونه کالیستا مدل Color and Art با شماره  B01 و با وزن 8 گرم تولید و به بازار عرضه شده است.

این رژگونه محصول کشور ایران می باشد و موفق به اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو شده است. پایه رنگ هلویی این محصول در کنار استفاده از کرم پودر سنگین و سبک زیبایی فوق العاده ای را به شما هدیه می کند و آرایش شما را خاص و منحصر بفرد خواهد کرد. 

این محصول برای انواع مختلف پوست مناسب می باشد و پس از استفاده بصورت یکنواخت و یکدست روی پوست قرار می گیرد تا جلوه بهتری داشته باشد. این محصول تا به امروز موفق شده رضایتمندی 88 درصدی مشتریان را به ثبت برساند. شما می توانید بصورت آنلاین این رژگونـه زیبا و باکیفیت را سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

6- رژ گونه آنیکا مدل 6

رژ گونه آنیکا مدل 6 با رنگ پایه مسی تولید و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار گرفته است. جلوه رنگ مات محصول در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارد نتیجه مطلوب و دلخواه را در اختیارتان قرار خواهد داد. این محصول بصورت یکدست روی پوست قرار می گیرد و ماندگاری طولانی مدتی دارد. 

قیمت مناسبی برای این محصول در نظر گرفته شده که به زعم اغلب مشتریان ارزش خرید بالایی دارد. 

یکی از بهترین راه های تقویت و تامین ویتامین های مور نیاز پوست استفاده از کرم ها و لوازم آرایشی حاوی ویتامین است. زیرا از این طریق ویتامین های مورد نیاز بصورت مستقیم در اختیار پوست شما قرار می گیرد که تاثیر سریعتر و ملموس تری خواهد داشت.

رژ گونه آنیکا با داشتن ویتامین پوست شما را تقویت خواهد کرد. ضمنا این محصول تا به امروز موفق شده رضایتمندی 84 درصدی مشتریان را به ثبت برساند.

مشخصات

نظر کاربران

7- رُژ گـونـه آلپین شماره 03

رژ گونه آلپین شماره 03 یکی از پرفروشترین رژگونه های موجود در بازار می باشد که ارزش خرید و ماندگاری بالایی دارد. 

این محصول با اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو سبب شده تا مشتریان با خیالی راحت بتوانند از آن استفاده کنند. پیگمنت بالا و قرارگیری یکنواخت روی پوست از مهمترین ویژگی های این رژگونه می باشد. 

84 درصد مشتریان خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد کرده اند. شما می توانید همین حالا این محصول را با قیمتی بسیار مناسب بصورت آنلاین سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

نظر کاربران

8- رژگونه این لی مدل Harmony شماره 01

مشخصات

نظر کاربران

9- رژ گونه کالیستا سری Terracotta شماره B21

مشخصات

نظر کاربران

10- رژ گونه ویولت مدل Aqua شماره 24

مشخصات

نظر کاربران

11- رژ گونه تراکوتا میستار مدل MTS03 شماره 3

یکی از لوازم آرایش هایی که سهم زیادی در آرایش هر چه بهتر شما دارد رژگونه می باشد که در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند و شما می توانید متناسب با رنگ پوست صورتتان از آنها استفاده نمایید. 

رژگونه تراکوتا میستار مدل MTS03 شماره 3 یک محصول ایرانی است که در رنگ پایه طلایی روشن و در وزن 5 گرم تولید و به بازار عرضه شده است. 

پوشش دهی و اثر محوشوندگی بالا از مهمترین ویژگی های آن است که اغلب کاربران به این نکته اشاره داشته اند. بافت پودری، نرم و مخمل گونه این محصول یک حس لذت بخش را برای شما ایجاد می کند. اندازه کوچک و داشتن آینه و برس مویی کار با آن را در هر شرایطی آسان کرده است. 

ضمن اینکه در آهنربایی از باز شدن ناخواسته آن جلوگیری می کند. کاملا ضدحساسیت بوده و با خیالی راحت می توانید از آن برای رسیدن به آرایش دلخواهتان استفاده کنید. رژگونه تراکوتا میستار مدل MTS03 شماره 3  تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 77 درصدی مشتریان شده است. شما می توانید این محصول را با کلیک بر روی تصویر فوق سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

12- رژ گونه نوت سری Luminous Silk شماره 06

مشخصات

نظر کاربران

13- رژگـونه مایع کیس بیوتی شماره 01

مشخصات

نظر کاربران

14- رژگونه پرولایز مدل PINKY شماره 804

مشخصات

نظر کاربران

15- رژگونـه باربین شماره A1 کد 2

مشخصات

نظر کاربران

16- رژ گونه پوپا مدل Luminys شماره 301

مشخصات

نظر کاربران

17- رژ گونه اسنس شماره 60

مشخصات

نظر کاربران

18- رژ گونه گلدن رز مدل silky شماره 15

مشخصات

نظر کاربران

19- رژ گونه مای شماره 11

مشخصات

نظر کاربران

20- رژ گـونـه مای شماره 09

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید

نکاتی در خصوص خرید انواع مختلف رژ گونه

رژگونه یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی در بین خانم ها است که باعث برجسته دیده شدن گونه های فرد می شود. یافتن رژگونه ای که با فرم صورت شما و رنگ پوست تان هماهنگ باشد، کار سختی است. تشخیص اینکه کدام رنگ برای رنگ چشم و پوست تان مناسب است، نقش مهمی در زیبا شدن آرایش تان دارد. همراه ما باشید تا با نکاتی در راستای انتخاب مناسب رژ گونه آشنا شوید.

انوع: رژگــونه ها در انواع مختلف پودری، کرمی و مایع در بازار وجود دارند که باید متناسب با نوع پوستتان آنها را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود. مدل پودری بیشتر به افرادی با پوست های مختلط و چرب پیشنهاد می گردد. از مهمترین ویژگی این مدل می توان به حفظ حالت طبیعی چهره پس از استفاده و داشتن قیمت مقرون بصرفه اشاره کرد. مدل های کرمی استفاده بسیار آسانی دارند و بیشتر برای افرادی با پوست نرمال مناسب هستند. جذب سریع و ماندگاری بالایی داشته و یکی از محبوبترین نوع رژگونه های موجود در بازار می باشند. مدل مایع دوام و ماندگاری طولانی تری نسبت به رژگونه های پودری و کرمی دارد و اغلب در آرایشگاه ها و گریم های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند. از مهمترین ویژگی مدل مایع می توان به سازگاری با انواع مختلف پوست اشاره کرد.

رنگ: رژگونه ها در رنگ های مختلف پایه نارنجی، مسی، هلویی، مرجانی، صورتی، بنفش و غیره تولید و به بازار عرضه می شوند. در هنگام خرید حتما علاوه بر رنگ رژگونه به تناژ رنگ پوست خود توجه کنید تا گزینه ای متناسب با رنگ چهره تان انتخاب کنید. در نظر نگرفتن این موضوع ساده اما بسیار مهم می تواند نتیجه دلخواه را برایتان به همراه نداشته باشد.

قیمت: رژگونه ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت حجم، برند، نوع و کیفیت رژ گونه در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدل های مختلف موجود در بازار مدلی متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

خرید اینترنتی یا حضوری: در حال حاضر امکان خرید رژ گونه به دو صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از باکیفیت ترین مدلهای رژ گونه و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: پرفروشترین کرم های روشن کننده، بهترین مدلهای کرم ضد آفتاب، بهترین مدلهای کرم ترمیم کننده و باکیفیت ترین کرم های ضد چروک موجود در بازار را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *