منوی دسته بندی

خرید اینترنتی 20 تا از بهترین مارک جعبه ابزار خانگی و حرفه ای در سال 1403

بهترین مارک جعبه ابزار چیه و از کجا بخرم؟ با توجه به تنوع زیاد جعبه ابزار قصد داریم تا در این بخش از دقیق شو علاوه بر راهنمای خرید، 20 تا از بهترین مارک جعبه ابزار را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده از برندهای مطرح بازار بوده و تا به امروز فروش بالا و رضایتمندی مشتریان را کسب کرده اند. تا آخر همراه ما باشید. 

جعبه ابزار یک وسیله کاربردی و جزو وسایل مهم مربوط به ابزار و خودرو است که از طرفی ابزارهای شما را خیلی مرتب در یک فضای کوچک جایی می دهد و از طرفی از مفقود شدن و جا گذاشتن آنها جلوگیری می کند. شما می توانید متناسب با تعداد ابزارها و نوع فعالیت تان اقدام به خرید یک جعبه ابزار مناسب کنید. 

خرید جعبه ابزار محدود به افراد تعمیرکار حرفه ای نیست و بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای دسترسی آسان و مرتب سازی ابزارهای داخل خانه و صندوق عقب خودروی خود و جلوگیری از گم شدن گاه و بیگاه آنها یک تولباکس تهیه کنند. 

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف جعبه ابزار اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین مارک سنگ فرز ، بهترین دریل شارژی ماکیتا و بهترین مارک دستگاه جوش یکسری بزنید باشد برای شما مفید باشند.

1- جعبه ابزار رونیکس مدل 9174RH

جعبه ابزار رونیکس مدل 9174RH

بدون شک برند رونیکس یکی بهترین برندهای داخلی است که در زمینه تولید ابزارالات صنعتی فعالیت دارد. بسیاری از افراد کیفیت محصولات این شرکت را با برندهای خارجی مقایسه کرده و عقیده دارند حتی در برخی موارد کیفیت محصولات شرکت رونیکس گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده است. 

رونیکس با تاسیس کارخانه های متعدد در کشورهای مختلف جهان و بکارگیری دستگاه های مدرن و مهندسین مجرب موفق شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و در اقصی نقاط جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. از طرفی قیمت گذاری مناسب و تنوع محصولات شرکت رونیکس سبب شده تا افراد حرفه ای و آماتور ابزارهای مورد نیازشان را از میان محصولات این شرکت انتخاب کنند. 

جعبه ابزار رونیکس مدل 9174RH در ابعاد 45*20*20 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و جزو بهترین مارک جعبه ابزار است. جنس این محصول از فلز می باشد و بدلیل ضخامت زیاد ورقه های بکار رفته شده در ساخت آن، مقاومت و طول عمر بالایی خواهد داشت. تعداد 2 طبقه و قسمت های تفکیک شده متعدد دست شما را برای همراه داشتن ابزارهای ریز و درشت باز می گذارد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این جعبه ابزار را بصورت آنلاین سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

نظر کاربران

2- جعبه ابزار تایگ مدل N43

جعبه ابزار تایگ مدل N43

جعبه ابزار تایگ مدل N43 در ابعاد 38*15.5*37 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و جزو بهترین مارک جعبه ابزار است. این محصول ساخت کشور اسپانیا می باشد و بدلیل استفاده از بهترین متریال در ساخت آن، کیفیت بالایی دارد. تعداد زیادی محفظه در اندازه های مختلف در این جعبه ابزار تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا ابزارها و قطعات کوچک و بزرگ را همراه خود داشته باشید. 

درب پلاستیکی و شفاف سبب روئیت و دسترسی بهتر به ابزارهای مختلف می شود. داشتن دستگیره و قفل نگهدارنده درب از دیگر ویژگی های کاربردی این جعبه ابزار است که می توان به آنها اشاره کرد. 

82 درصد مشتریان خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد داده اند. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را در رنگ سرمه ای سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

3- تولباکس مهر مدل inverter

جعبه ابزار مهر مدل inverter ساخت ایران می باشد و در ابعاد 43*30*20 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول بصورت تخصصی برای حفاظت و جابجایی اینورتر طراحی شده است و جنس آن از پلاستیک مقاوم و باکیفیت می باشد. یک محفظه بزرگ و یک محفظه کوچک تر تفکیک شده به شما اجازه می دهد تا ابزار و وسایل مورد نیازتان را همیشه بصورت مرتب همراه خود داشته باشید. 

همچنین دو عدد قفل روی درب این جعبه برای جلوگیری از باز شدن ناگهانی وجود دارد. در صورت تمایل شما می توانید این محصول را بصورت آنلاین و در دو رنگ مشکی و عسلی سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

4- جعبه ابزار صنایع فلزی لوکس درویشیان مدل P403

جعبه ابزار صنایع فلزی لوکس درویشیان مدل P403

جعبه ابزار صنایع فلزی لوکس درویشیان مدل P403 در ابعاد 40*22*20.5 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. بدنه این محصول از ورقه های ضخیم فلزی درست شده که دوام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. یک عدد دستگیره حمل بوسیله پرچ های فولادی بسیار محکم به طبقات این جعبه ابزار متصل شده است. دستگیره به شکلی مهندسی شده و اتوماتیک به طبقات پرچ شده است که با هر بار فشار به سمت پایین و بالا شاهده باز و بسته شدن جعبه ابزار خواهیم بود. 

تعداد 5 عدد محفظه بزرگ فلزی برای مرتب سازی ابزارهای مختلف در نظر گرفته شده است. شرکت سازنده 4 عدد محفظه کوچک پلاستیکی را برای وسایل کوچکتری مانند واشر، روپلاک، پیچ، مهره، چسب و غیره در نظر گرفته است. 

جعبه ابزار صنایع فلزی لوکس درویشیان مدل P403 یکی از بهترین مارک جعبه ابزار است و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 97 درصدی مشتریان شده است. برای سفارش دادن کافیست تا بر روی تصویر فوق کلیک نموده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات

نظر کاربران

5- جعبه ابزار کارا مدل KA21i

جعبه ابزار کارا مدل KA21i یک محصول کاربردی و و جزو بهترین مارک جعبه ابزار است که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتری قرار گرفته است. ابعاد 43*21*23 سانتی متر، وزن 1700 گرم و جنس بدنه پلاستیکی از دیگر مشخصات این محصول می باشد. تعداد دو طبقه بزرگ و 12 محفظه مجزا و تفکیک شده به شما اجازه می دهد وسایل زیادی را در آن قرار دهید. یکی از ویژگی های مهم این جعبه ابزار استحکام بسیار بالای آن است. 

جالب است بدانید با جنس پلاستیکی و وزنی در حدود 1.5 کیلوگرم تحمل وزن ابزار و قطعات مختلف تا 120 کیلوگرم را نیز دارد. همچنین دو عدد قفل بر روی این محصول تعبیه شده که وظیفه بسته نگه داشتن درب در شرایط مختلف را بر عهده دارد.

این جعبه ابزار تا به امروز فروش خوبی را به ثبت رسانده است. 86 درصد مشتریان خرید این کالا را به دیگران پیشنهاد داده اند. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این جعبه ابزار را در دو رنگ مختلف و با قیمتی مناسب سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

6- جعبه ابزار مدل الفنت کد YP-AUTOMATIC-413

جعبه ابزار مدل الفنت کد YP -AUTOMATIC -413 در ابعاد 40*21*22 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است و یکی از و جزو بهترین مارک جعبه ابزار استاستفاده از ورق های ضخیم و چند لایه در کنار پرچ های محکم تضمین کننده طول عمر این محصول است. طراحی بصورت حرفه ای انجام شده که با هر بار کشیدن دسته به سمت بالا و پایین شاهد باز و بسته شدن درب ها خواهیم بود. 

تعداد سه طبقه و محفظه های تفکیک شده متعدد به شما اجازه می دهد وسایل مختلفی را بصورت مرتب در اختیار داشته و دسترسی سریع تری به آنها داشته باشید. بدنه با رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده که علاوه بر زیبایی، دوام بالایی در برابر خط و خش خواهد داشت.

مشخصات

نظر کاربران

7- جعبه ابزار سوپر مدرن مدل دو طبقه
جعبه ابزار سوپر مدرن مدل دو طبقه

جعبه ابزار سوپر مدرن مدل دو طبقه در ابعاد 32*19*19 تولید و روانه بازار شده است و یکی از و جزو بهترین مارک جعبه ابزار استقیمت مقرون بصرفه، کیفیت مطلوب، داشتن دو طبقه، محفظه های متعدد، رنگبندی متنوع و کسب رضایتمندی بالای مشتری از مهمترین ویژگی های این جعبه ابزار می باشند. جنس این محصول از پلاستیک مقاوم و فشرده است که دوام خوبی دارد. 

با توجه به اینکه وزن این محصول سبک است حتی با قرار دادن ابزارهای مختلف درون محفظه برای جابجایی آن دچار مشکل نخواهید شد. 76 درصد افرادی که تجربه استفاده از این جعبه ابزار را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

مشخصات

نظر کاربران

8- جعبه ابزار تایگ مدل N59

جعبه ابزار تایگ مدل N59

سایر توضیحات: دارای ۶ بخش مجزا شامل: ۱ جعبه ارگانایزر با ۲۵ محفظه‌ی متحرک و ۹ محفظه‌ی ثابت، ۱ جعبه ارگانایزر با ۱۳ محفظه‌ی متحرک و ۹ محفظه‌ی ثابت، ۱ جعبه ارگانایزر بدون محفظه‌ی متحرک و ۹ محفظه‌ی ثابت، ۱ جعبه ابزار دارای: ۱ سینی قابل حمل با ۱۰ محفظه ، ۴۷ محفظه‌ی کوچک در حاشیه‌ی داخلی جعبه، ۱ محفظه در قسمت زیرین سینی، ۱ جعبه ابزار دارای: ۴۷ محفظه‌ی کوچک در حاشیه‌ی داخلی جعبه، ۱ محفظه‌ی بزرگ، ۱ جعبه‌ی بزرگ ۱ محفظه‌ای برای قرار دادن جعبه‌های فوق با ۷۴ محفظه کوچک در حاشیه، دارای دسته با قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت نصب قفل آویز، دارای قفل پلاستیکی، دارای چرخ. 

این جعبه ابزار ساخت کشور اسپانیاست و کیفیت فوق العاده ای دارد و خرید آن به تکنسین های حرفه ای پیشنهاد می گردد. این محصول جزو بهترین مارک جعبه ابزار از نگاه مشتری است.

مشخصات

نظر کاربران

9- جعبه ابزار تویو مدل GT-350

جعبه ابزار تویو مدل GT-350

مشخصات

نظر کاربران

10- جعبه ابزار رسام کاوه کد 26700

مشخصات

نظر کاربران

11- جعبه ابزار تک پلاستیک مدل 2000

مشخصات

نظر کاربران

12- جعبه ابزار مانو مدل BS-1001

مشخصات

نظر کاربران

13- جعبه ابزار مدل S10

مشخصات

نظر کاربران

14- جعبه ابزار مدل B500

جعبه ابزار مدل B500

مشخصات

نظر کاربران

15- جعبه ابزار مدل A03

سایر توضیحات: شامل ۱۵ کشو در ۳ طبقه و ۵ ردیف، ابعاد ارگانایزر: ۳۳*۱۳*۱۳ سانتی متر، ابعاد هر کشو: ۲۰*۵.۵*۳.۵ سانتی متر معادل ۰.۲۵ لیتر، وزن کم و مقاوم در برابر ضربه، دارای کشوهای شفاف جهت دید بهتر نسبت به محتویات کشو، مناسب برای دسته بندی و مرتب سازی لوازم الکترونیکی، برقی، اشیاء کوچک و …، در محیط های آموزشی، بهداشتی، تجاری قابل استفاده می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

16- جعبه ابزار و قطعات مدل نیک 110-AD000k

جعبه ابزار وقطعات مدل نیک 110-AD000k

مشخصات

نظر کاربران

17- جعبه ابزار اشکان مدل 1

مشخصات

نظر کاربران

18- جعبه ابزار مدل بلک بول کد YP-3TIKE-40 CM

سایر توضیحات: جعبه ابزار ۳ طبقه پلاستیکی مدل بلک بول، دارای ۳ طبقه جدا شونده و ۱۷ محفظه (یک محفظه بزرگ در کف و ۱۶ محفظه در ۲ طبقه بالا)، کف جعبه ابزار مناسب برای جاگذاری ابزار تا ۴۰ سانتیمتر، ۲ طبقه بالا مناسب برای منظم گذاشتن تمام ابزار کوچک از پیچ و رول پلاک تا پیچ گوشتی و چسب و…، جنس پلاستیک فشرده، طول: ۴۰ سانتیمتر، عرض: ۲۴ سانتیمتر، ارتفاع: ۲۰ سانتیمتر، وزن: ۲۱۰۰ گرم می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

19- جعبه ابزار 18 کشو مدل کریستالی

مشخصات

نظر کاربران

20- جعبه ابزار کاوه مدل فلزی کد 303

جعبه ابزار کاوه مدل فلزی کد 303

مشخصات

نظر کاربران

راهنمای خرید جعبه ابزار

  • اندازه: در هنگام خرید جعبه ابزار به اندازه آن حتما توجه کنید. اندازه آن باید به گونه ای باشد که برای جابجایی دچار مشکل نشوید و البته بزرگترین ابزاری که قرار است درون جعبه ابزار قرار دهید درون آن جا شود.
  • جنس: جعبه ابزارها در جنس پلاستیک و فلز در بازار وجود دارند. جعبه های فلزی دوام و مقاومت بالاتری در برابر فشار دارند و ابزارهای سنگین تری را می توان به آنها جابجا کرد. البته دقت داشته باشید مدلهای پلاستیکی وزن کمتری دارند و چنانچه شما تمام طبقات آنها را پر از ابزار کنید خیلی شما را برای حمل و جابجایی به زحمت نمی انذازند و در مجموع حمل آنها راحت تر است.
  • تعداد طبقات و محافظه: حتما در هنگام خرید جعبه ابزار به تعداد طبقات و محفظه های آن دقت کنید. خب طبیعتا در این خصوص تعداد و اندازه ابزارالات تعیین کننده خواهد بود. اگر متناسب با نوع شغل تان با ابزارهای کوچکی سر و کار دارید داشتن کشوها و محفظه های متعدد بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
  • قیمت: جعبه ابزار در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت ویژگی هایی از جمله: اندازه، برند، جنس، تعداد طبقات و کیفیت جعبه ابزار در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدل های مختلف موجود در بازار مدلی متناسب با نیازتان انتخاب کنید.
  • داشتن قفل: داشتن قفل یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید جعبه ابزار می باشد. قفل، از باز شدن ناگهانی و ریختن ابزارهای داخل جعبه جلوگیری می کند. در مدل های فلزی که اصطلاحا دسته به طبقه ها پرچ شده و در واقع باز شدن جعبه ابزار بصورت اتوماتیک انجام می شود تا مادامی که دستگیره در دستان شما باشد به هیچ عنوان درب آن باز نخواهد شد.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: در حال حاضر امکان خرید جعبه ابزار به دو صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید بهتر است به قسمت مشخصات جعبه ابزار مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 20 تا از بهترین مارک جعبه ابزار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

یک نظر

  • Saeid

    سلام. باحال بود

    07 اردیبهشت 1402 در 21:23
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *