منوی دسته بندی

خرید بهترین مدلهای آباژور رومیزی و ایستاده

یکی از وسایلی که امروز جایگاه ویژه ای در بین وسایل منزل دارد آباژور است. آباژورها چراغ های کلاهک داری هستند که نور لازم را در اختیارمان قرار می دهند. همچنین بدلیل تنوع بسیار زیاد در رنگ و طرح می توانند گزینه ای عالی برای زیباتر کردن دیزاین و ست کردن با دیگر لوازم منزل باشند.

اغلب افراد از آباژورها در اتاق خواب خود استفاده می کنند و سعی می کنند رنگ و طرحی متناسب و هماهنگ با دیگر لوازم انتخاب کنند تا جلوه بهتری داشته باشد. البته مدل های ایستاده گزینه ای مناسب جهت استفاده در محل کار و یا سالن منزل می باشند.

آباژورها در انواع مختلف رومیزی و ایستاده در بازار وجود دارند و در اکثر مدل ها برق شهری تامین کننده انرژی مورد نیاز آنهاست.

با توجه به تنوع فوق العاده آباژورهای موجود در بازار، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از پرفروشترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع آباژور رومیزی و ایستاده اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- آباژور ایستاده مدل 007

آباژور ایستاده مدل 007

آباژور ایستاده مدل 007 یک آباژور بسیار زیباست که به سبکی مدرن و در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تولید شده است. جنس بدنه از فلز می باشد و طول عمر بالایی دارد. منبع انرژی این محصول از طریق برق شهری تامین می گردد. یک عدد سیم برق 2 متری به شما اجازه می دهد براحتی بتوانید آن را در نزدیک ترین پریز برق زده و استفاده کنید.​

کلاهک فلزی نیم دایره سبب تابش بهتر و زیباتر نور می شود و در قسمت زیر کلاهک یک قسمت فلزی دیگر قرار دارد که می توانید برای قرار دادن گلدان، فنجان و دکوریجات استفاده نمایید. پایه این آباژور کاملا متناسب با ابعاد آن طراحی شده و تعادل خوبی برای آن ایجاد کرده است. نگاهی اجمالی به نظرات کاربران نشان می دهد هم نظرات مثبت و هم منفی در خصوص این محصول ثبت شده است. ​

شما می توانید این محصول زیبا، کاربردی و باکیفیت را در سه رنگ متنوع و متناسب با دکور اتاق تان بصورت اینترنتی سفارش دهید. برای نهایی کردن سفارش کافیست تا بر روی تصویر بالا کلیک کرده و آن را سفارش دهید.​

2- آباژور رومیزی سپاس مدل کلاغ کد 001

آباژور رومیزی سپاس مدل کلاغ کد 001 با طرحی خاص و کیفیت عالی تولید و به بازار عرضه شده است و گزینه ای عالی برای افرادی است که به دنبال خرید یک آباژور ویژه با طرحی خلاقانه و متناسب با دکوراسیون خاص هستند.​

جنس بدنه آباژور از ترکیب رزین و پودر گچ می باشد و لامپ استفاده شده در این محصول از نوع رشته ای است تا زیبایی بیشتری به شما و محیط هدیه دهد. انرژی آن از برق شهری تامین می گردد. طول سیم 200 سانتی متر است که براحتی می توانید آن را درون پریز برق قرار دهید. برای خرید می توانید روی تصویر فوق کلیک کنید.​

3- آبـاژور مدل DLT کد B1556

آباژور مدل DLT کد B1556 یکی از پرفروشترین مدلهای آباژور موجود در دیجی کالا می باشد. از مهمترین دلایل استقبال از این محصول می توان به کیفیت خوب، قیمت مقرون بصرفه و طراحی مینیمال و مناسب آن اشاره کرد. بنظر می رسد این آباژور گزینه ای عالی برای افراد مشکل پسند باشد. چرا که این محصول تمام سلیقه ها را در نظر گرفته است.

داشتن 44 رنگ متنوع این آباژور دست شما را برای انتخابی کاملا متناسب با سلیقه و نوع دکور باز می گذارد. جنس بدنه از فلز می باشد و دوام و طول عمر بالایی دارد. 

یک عدد لامپ ال ای دی وظیفه روشنایی را بر عهده دارد و انرژی آن از طریق برق شهری تامین می گردد. شما می توانید همین حالا این آباژور را با قیمتی بسیار مناسب بصورت آنلاین در رنگ های مختلف سفارش دهید.

4- آباژور ایستاده ورساچوب مدل سه پایه A16

آباژور ورساچوب مدل سه پایه A16 بصورت ایستاده طراحی شده و برخلاف مدل های قبلی بصورت رومیزی نمی باشد. این محصول در کسب رضایتمندی مشتری بسیار موفق عمل کرده است. به گفته اغلب مشتریان خرید این محصول ارزش خرید بالایی داشته و خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

شما می توانید در این بخش تعدادی از نظرات بیشمار کاربران در خصوص این محصول را مطالعه کنید. از یک لامپ ال ای دی برای روشنایی محیط اطراف در این آباژور استفاده شده است و انرژی آن از طریق برق شهری تامین می گردد. طول سیم این محصول 1.5 متر می باشد. طراحی فوق العاده ای دارد و می تواند زیبایی بیشتری را به محیط منزل و محل کار شما هدیه دهد.

جنس پایه ها از چوب و کلاهک از جنس مخمل مبلی باکیفیت می باشد. رنگبندی این محصول بسیار متنوع است و می توانید متناسب با سلیقه خود اقدام به خرید کنید.

5- آبـاژور رومیزی مسینا مدل n8

آباژور رومیزی مسینا مدل n8یکی دیگر از آباژورهایی است که با طرحی خاص و در ابعاد 28*22*28 سانتی متری تولید و به بازار عرضه شده است. جنس این محصول از ترکیب چوب طبیعی و پارچه کتان ساخته شده است تا کیفیت و زیبایی را در کنار هم به مشتری ارائه کند.

 یکی از ویژگی های مهم این محصول خاصیت ضدآب آن است که دست شما را برای تمیز کردن آن باز می گذارد. پیشنهاد می شود جهت نظافت و شستشوی بدنه آباژور مطابق با دستورالعمل محصول اقدام کنید.

یک عدد لامپ از نوع ال ای دی برای روشنایی محیط در نظر گرفته شده است که البته مطابق با سلیقه خود می توانید آن را براحتی تعویض نمایید. 

منبع انرژی لامپ از طریق برق شهری تامین می گردد و یک عدد کابل به طول 1.8 متر برای آن در نظر گرفته شده است. محفظه استفاده شده در دور لامپ علاوه بر زیبایی بیشتر محصول، نور ملایم تری را در اختیارتان قرار می دهد.

6- آبـاژور رومیزی نورهام مدل NHM G-B-28

یکی دیگر از آباژورهای پرفروش موجود در دیجی کالا آباژور رومیزی نورهام مدل NHM G – B – 28 می باشد. این محصول توسط برند نورهام تولید و روانه بازار شده است. 

شرکت نورهام قدمت زیادی ندارد اما طی همین سال ها موفق شده با تولید محصولات بسیار باکیفیتی همچون شمعدان، دکوریجات، آباژور و لوستر سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.

جنس بدنه آباژور از ترکیب فلز و شیشه می باشد که در جهت زیبایی بیشتر پرداخت و آبکاری شده است. شید یا کلاهک از حریر و در 6 رنگ متنوع تولید شده است تا سلیقه های مختلف را در بر گیرد. 

جهت سهولت در خاموش و روشن کردن آباژور یک عدد کلید بر روی بدنه آن تعبیه شده است. 89 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

شما می توانید این محصول را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

7- آباژور رومیزی مدل گل کد 001

قیمت مقرون بصرفه در کنار رنگبندی متنوع و کیفیت مناسب سبب شده تا این آباژور یکی از پرفروشترین و محبوب ترین مدل های موجود در بازار باشد. این محصول در ابعاد 20*20*25 سانتی متر تولید و در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است و گزینه ای عالی برای استفاده کنار تختخواب و یا اتاق نشیمن می باشد.

انرژی مورد نیاز لامپ استفاده شده در این محصول از طریق برق شهری تامین می گردد. جنس بدنه از پلاستیک می باشد و طراحی زیبایی دارد. 72 درصد افرادی از این آباژور استفاده کرده اند ضمن اعلام رضایت، خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. 

شما می توانید هم اکنون آباژور فوق را در 26 رنگ مختلف سفارش دهید.

8- آباژور ایستاده مدل کرنر فلور کد L1000

9- آبـاژور ایستاده روستیک دکور مدل U100

10- آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML1264/8-WT

آباژور یک وسیله کاربردی و مفید است. شما می توانید از آباژور بعنوان چراغ شب خواب یا چراغ مطالعه استفاده کنید. همچنین آباژورها یکی از مهمترین بخش دکوراسیون می باشند و سهم زیادی در زیباتر نشان دادن محیط اتاق و محل کار دارند. 

آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML1264/8-WT در ابعاد 35*35*140 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. 

جنس بدنه از فلز، سرپیچ از نوع ایی 14 و وزنی در حدود 6 کیلوگرم نیز دارد. داشتن پایه سنگین بخوبی تعادل استند را حفظ کرده است. این محصول انرژی مورد نیاز خود را از برق شهری تامین می کند و کیفیت بالا و ظاهر زیبا از ویژگی های برجسته آن است. 

در کسب رضایتمندی مشتری نسبتا موفق عمل کرده و اغلب نظرات در خصوص این محصول رضایت بخش می باشد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر، آباژور ایستاده چشمه نور مدل ML1264/8-WT را در سه رنگ متنوع همراه با 12 ماه گارانتی معتبر سفارش دهید.

11- آباژور رومیزی مدل A0134

آباژور رومیزی مدل A0134 یکی از پرفروشترین و زیباترین آباژورهای پیشنهادی در این بخش می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 84 درصدی مشتریان شده است. جنس بدنه این محصول از چوب ساخته شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر خط و خش و نظافت نیز دارد. با خرید این اباژور نه تنها نور محیط تامین خواهد شد بلکه زیبایی فوق العاده ای را به دکوراسیون شما هدیه می دهد. 

ابعاد این محصول 30*13.5*13.5 سانتی متر می باشد و گزینه ای عالی برای استفاده روی میز است. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر، سفارش خود را نهایی کرده و این اباژور را در دو رنگ قهوه ای و مشکی براق خرید نمایید.

12- آباژور رومیزی گلبرگ مدل A2

13- چراغ رومیزی امیران لایتینگ مدل مدرن کد U_G40

14- آباژور رومیزی طرح مروارید مدل کره ماه

15- آباژور رومیزی مدل دایان سه گوی N001

16- آباژور ایستاده امیران لایتینگ مدل مدرن کد SB130

17- آباژور ایستاده طهران لوستر جغد مدل PQ100

18- آباژور رومیزی ام کی لایتینگ مدل مدرن کد AR-L50

19- آبـاژور ایستاده مدل Toopi.Big.Silver.MK

20- آبـاژور رو میزی مدل ژیژیس

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید انواع مختلف آباژور

نوع: آباژورها با نام چراغ های کلاهک دار یا شید دار هم در بازار شناخته می شوند. این نوع از چراغ های زیبا و جذاب در انواع مختلف رومیزی و ایستاده در بازار وجود دارند که می توانید حسب سلیقه و نوع دکوراسیون تان از آنها استفاده نمایید. مدل های رومیزی بیشتر مناسب استفاده در کنار تخت خواب و یا میز مطالعه می باشند و نور ملایم و مناسبی را برای کاربر فراهم می کنند. مدل های ایستاده اغلب دارای ظاهری مینیمال، زیباتر و جذاب تر می باشند و می توان از آنها در سالن منزل و محل کار استفاد کرد. این محصولات از نظر رنگبندی هم بسیار متنوع می باشند. بهتر است در انتخاب رنگ دقت کرده و مدلی متناسب و هماهنگ با دیگر لوازم اتاق و محل کار انتخاب کنید.

اندازه: در هنگام خرید آباژور به ابعاد آن توجه کنید. بخصوص اگر قرار است مدل ایستاده انتخاب کنید ارتفاع آن را در نظر بگیرید تا دچار خطای محاسباتی و کمبود فضا نشوید.

جنس: توجه به جنس کلاهک و بدنه از اهمیت زیادی برخوردار است. شما می توانید آباژورها را در نواع مختلف پلاستیکی، چوبی و فلزی پیدا کنید. در راستای زیبایی بیشتر معمولا در قسمت کلاهک و شید از پارچه های مخمل، حریر و غیره استفاده می گردد.

قیمت: آباژورها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس، اندازه و کیفیت آباژور در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند.

تطابق با دکوراسیون: هنگامی که قصد انتخاب یک‌ آباژور را دارید بهتر است به تمامیت سالن‌ نشیمن، پذیرایی، اتاق‌خواب و یا فضاهای دیگری که نیاز به روشنایی و نورپردازی دارند توجه کنید. اگر می‌ خواهید که آباژور نقطه‌ تمرکز در سالن باشد و جنبه‌ تزئینی آن برایتان خیلی مهم‌ است به سمت رنگ‌ های روشن و چشم نواز بروید.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید آباژور نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از باکیفیت ترین مدلهای آباژور و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدلهای دستمال آشپزخانه، بهترین مدل های قالب شکلات، بهترین قوری های چینی، پرفروشترین قوری های پیرکس، بهترین ظروف سوفله خوری و پرفروشترین مدلهای جا ادویه ای را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *