منوی دسته بندی

خرید بهترین و باکیفیت ترین مدلهای انبر قفلی ارزان و بصرفه

یکی از پرکاربردترین و مهمترین انبرها، انبر قفلی می باشد. انبرهای قفلی کاربرد اساسی و مهمی در عرصه صنعت و تعمیرات خودرو و لوازم خانگی دارند. وجه متمایز کننده این نوع از انبرها ویژگی قفل شوندگی آنهاست. شما می توانید انبر قفلی را بر روی جسم و قطعه مورد نظر قفل کرده تا محکم آن را نگه دارد تا شما با خیالی آسوده نقشه مدنظرتان را پیاده سازی کنید. 

برای اینکار کافیست پیچی که اغلب در انتهای انبر تعبیه شده را پیچانده تا دهانه انبر اندازه جسم مدنظرتان شود. برای رهاسازی کافیست تا شاسی یا اهرم مربوطه که اغلب بر روی دسته قرار دارد را فشار داده تا باز شود. همچنین بدلیل قابلیت تغییر سایز فک و دهانه، براحتی می توانید بدون نیاز به آچار، انواع پیچ و مهره در سایزهای مختلف را باز و بسته کنید.

با توجه به تنوع انبرهای قفلی موجود در بازار، امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید تعدادی از پرفروشترین و باکیفیت ترین مدلهای انبر قفلی را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف انبر قفلی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- انبرقفلی میلواکی مدل w3420 سایز 10 اینچ

خرید باکیفیت ترین مدلهای انبر قفلی

انبر قفلی میلواکی مدل w3420 بر اساس طرح قالب انحصاری کشور آمریکا و توسط کشور تایوان تولید و به بازار عرضه شده است. انبر فوق کیفیت بسیار بالایی دارد و براحتی می توانید آنرا با اطمینان بر روی جسم مورد نظرتان قفل کنید و نگران باز شدن ناگهانی آن که بعضا در برخی برندهای متفرقه دیده می شود نباشید. نظرات کاربران در خصوص این محصول به ثبت رسیده که می توانید برای انتخابی بهتر آنها را مطالعه کنید. 

تا به امروز این انبر موفق شده رضایتمندی 89 درصدی مشتریان را کسب کند. در ساخت این ابزار از بهترین متریال استفاده شده است. جنس بدنه از آلیاژ کروم – موبیدین می باشد که استقامت بالایی در برابر فشار، ضربه و زنگ زدگی دارد. قسمت فک و دسته که ممکن است بیشتر تحت فشار قرار گیرند با پوششی از نیکل آبکاری شده اند تا در برابر زنگ زدگی مقاومت بیشتری داشته باشند. 

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی این ابزار می توان به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد که کار با آن را بسیار ساده تر کرده است. طراحی ارگونومیک سبب می شود شما ساعات بیشتری بتوانید با ابزار کار کنید و کمتر خسته شوید.

مشخصات
نظر کاربران

2- انبر قفلی واتا مدل 4100 سایز 10 اینچ به همراه آچار آلن سایز 6 اینچ

برند واتا یکی از برندهای موفق در زمینه تولید ابزار می باشد که با تولید محصولاتی باکیفیت توانسته سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. انبر قفلی واتا مدل 4100 کیفیت بالایی دارد و ساخت کشور تایوان می باشد. 

جنس این محصول از کروم – مولیبدنیوم میباشد که استقامت خوبی در برابر فشار داشته و نسبت به زنگ زدگی مقاوم است. این انبر قفلی دارای مغزی آلن خور بوده که ویژگی کاربردی می باشد. لازم بذکر است همراه این ابزار یک عدد آلن شماره 6 برای مشتری ارسال می گردد.

مشخصات
نظر کاربران

3- انبرقفلی نوا مدل NTP-8030 سایز 10 اینچ

یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید قطعات خودرو و ابزارالات صنعتی شرکت نووا می باشد. این شرکت با تنوع محصولات خود، دامنه گسترده ای برای انتخاب مشتریان فراهم کرده و عملا دست مشتری را برای انتخابی مناسب باز می گذارد. انبر قفلی مدل NTP – 8030 ساخت شرکت نوا می باشد. از مهمترین ویژگی های این انبر می توان به کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. 

بررسی نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این ابزار نشان می دهد این شرکت در زمینه جلب رضایتمندی مشتری هم موفق عمل کرده است. جنس بدنه این انبر از کروم- مولیبدنیوم و دسته ها از جنس آلومینیوم بوده که در برابر فشار و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند.

مشخصات
نظر کاربران
4- انبر قفلی هانسون مدل 10CJ سایز 10 اینچ

انبر قفلی هانسون مدل 10CJ یکی از پرفروشترین انبرقفلی های موجود در در بازار می باشد که علی رغم فروش بالا موفق شده 90 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. این محصول ساخت کشور آمریکایی هانسون می باشد که سالهای بسیار دور کار خود را در زمینه تولید انواع ابزارالات آغاز کرد و تا به امروز محصولاتی بسیار باکیفیت و با تکنولوژی روز دنیا را روانه بازار می کند.

بدنه این انبر از جنس فولاد بوده که البته برای دوام و مقاومت بیشتر با روکشی از نیکل پوشانده شده است. همانطور که احتمالا می دانید این نوع از انبرها دارای دهانۀ متحرک می باشند. 

شما با چرخاندن پیچ انتهایی می توانید دهانه آن را متناسب با جسم مدنظر خود تغییر داده و انبرقفلی را روی جسم قفل کنید. طبیعتا این نوع انبرها با داشتن این ویژگی کاربردی می توانند برای باز و بسته کردن پیچ و مهره در سایزهای مختلف به شما کمک کنند.

مشخصات
نظر کاربران
5- انبر قفلی رونیکس مدل RH-1413 سایز 10 اینچ

یکی از شرکت های ایرانی که در سالهای اخیر در زمینه تولید ابزارالات برقی و غیربرقی خوش درخشیده و موفق شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و در برخی مواقع از بعضی برندهای معروف خارجی پیشی بگیرد شرکت شناخته شده رونیکس می باشد. انبر قفلی مدل RH-1413 ساخت شرکت رونیکس می باشد. این ابزار در چهار رنگ مختلف تولید و روانه بازار شده است. 

87 درصد افرادی که تجربه استفاده از این انبر قفلی را داشته اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. شرکت سازنده در ساخت این انبر از بهترین متریال استفاده کرده تا مقاومت خوبی در برابر فشار و زنگ زدگی داشته باشد. 

لازم بذکر است شرکت رونیکس همواره محصولات خود را با تنوع گسترده، کیفیت بالا و با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند که ویژگی های بسیار مهم در راستای مشتری مداری محسوب می شود.

مشخصات
نظر کاربران

6- انبر قفلی ایران پتک مدل 001 سایز 10 اینچ

انبر قفلی ایران پتک مدل 001 سایز 10 اینچ یکی دیگر از پرفروشترین انبرقفلی های موجود در بازار می باشد و تا به امروز 91 درصد مشتریان خرید آن را به دیگران پیشنهاد کرده اند که موید این ادعا، نظرات ثبت شده کاربران در خصوص آن می باشد. 

در ساخت این انبر از فولاد استفاده شده تا در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد و بتوانید روی آن حساب کنید. ضمنا برای مقاومت هر چه بیشتر دهانه که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است قسمت فک این انبر به روش آهنگری (فورج) تولید شده است.

مشخصات
نظر کاربران

7- انبرقفلی استنلی مدل E16 سایز 10 اینچ

از مهمترین ویژگی های انبر قفلی استنلی مدل E16 می توان به کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد. شرکت سازنده این محصول از بهترین و مقاوم ترین متریال برای ساخت این انبر استفاده کرده است. حداکثر میزان باز شدن دهانه این انبر قفلی 20 میلی متر می باشد.

براحتی می توانید در بازه ذکر شده، اندازه دهانه را تغییر داده و آن را بر روی جسم مورد نظر قفل نمایید. نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی که شما امکان لمس کالا را ندارید بسیار حائز اهمیت می باشد. پیشنهاد می شود قبل از خرید نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این ابزار را مطالعه کرده تا انتخابی بهتر داشته باشید.

مشخصات
نظر کاربران

8- انبر قفلی ماکسیم مدل locking pliers سایز 10 اینچ

انبر قفلی ماکسیم مدل locking pliers ساخت کشور چین می باشد و با استانداردهای ملی ایران کاملا مطابقت دارد. بدنه این ابزار از فولاد مقاوم با روکش نیکل ساخته شده است. فک های این محصول که ممکن است تحت فشار بسیار زیادی قرار بگیرند برای حداکثر مقاومت و کارایی به روش آهنگری (فورج) تولید و طراحی شده اند. 

حداکثر میزان باز شدن دهانه این انبر قفلی 48 میلی متر است و براحتی می توانید آن را بر روی اجسام مختلف قفل کنید.

مشخصات
نظر کاربران

9- انبر قفلی بی اس مدل ۱۸۱۰ سایز ۱۰ اینچ

مشخصات
نظر کاربران

10- انبر قفلی مدل s10 سایز 10 اینچ

مشخصات
نظر کاربران
11- انبرقفلی سمند مدل YP05 سایز 5 اینچ
مشخصات
نظر کاربران
12- انبر قفلی واستر کد 19
مشخصات
نظر کاربران

13- انبر وایس -گریپ مدل 10WR سایز 10 اینچ

مشخصات
نظر کاربران

14- انبر قفلی تیتان مدل W2011-7 سایز 7 اینچ

مشخصات
نظر کاربران

15- انبر قفلی زنجیری وایس گریپ مدل 20R سایز 18 اینچ

انبر قفلی زنجیری وایس گریپ مدل 20R یکی از باکیفیت ترین مدل های انبرقفلی موجود در دیجیکالا می باشد که توسط شرکت شناخته شده آمریکایی تولید و روانه بازار شده است. شرکت وایس گریپ سالهای زیادی است که در زمینه تولید ابزارالات فعال بوده و با تولید و عرضه محصولات باکیفیت موفق شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. 

این مدل از انبر قفلی که با نام انبر قفلی زنجیردار در بازار شناخته می شود در انجام کارهای خانگی، بویژه صنعت کاربردهای فراوانی دارد. بوسیله زنجیر این انبر می توان اجسام در حال حرکت را متوقف کرد. 

همچنین بوسیله پیچی که در پایین دسته وجود دارد می توان براحتی دهانه آن را تنظیم کرد. استفاده از متریال درجه یک و ساخته شدن طی پروسه ای خاص (سختکاری شده در دماهای بالا)، میزان استقامت و طول عمر این ابزار را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

مشخصات
نظر کاربران

16- انبر قفلی آیرون مکس مدل IXDL-0210 سایز 10 اینچ

مشخصات
نظر کاربران
17- انبر قفلی فیلتر بازکن سیموند مدل جنیوس 10 سایز 10 اینچ
مشخصات
نظر کاربران
18- انبر قفلی درایر مدل ART-DRP-5 سایز 5 اینچ
مشخصات
نظر کاربران

19- انبر وایس گریپ مدل u6749 سایز 10 اینچ

مشخصات
نظر کاربران

20- انبرقفلی هنس مدل 1805-10C سایز ۱۰ اینچ

مشخصات
نظر کاربران

21- انبر جنیوس تولز مدل 530310A سایز 10 اینچ

مشخصات
نظر کاربران

22- انبر قفلی دم باریک اپکس مدل DI-1909 سایز 9 اینچ

مشخصات
نظر کاربران
23- انبر قفلی ایران پتک مدل HK1010 سایز 10 اینچ
مشخصات
نظر کاربران
24- انبر قفلی مدل m7 سایز 7 اینچ
مشخصات
نظر کاربران

25- انبرقفلی بیسو مدل professional سایز 10 اینچ

مشخصات
نظر کاربران

26- انبر قفلی کینگ بو تولز مدل XB-010 سایز 9 اینچ

مشخصات
نظر کاربران

27- انبر قفلی وای دی اس مدل 1710 سایز 10 اینچ

مشخصات
نظر کاربران

28- انبر قفل فیلتر باز کن مدل بلک بول کد YPAP-015 سایز 15 اینچ

مشخصات
نظر کاربران
29- انبر قفلی گریپ آن مدل 1ga سایز 10 اینچ
مشخصات
نظر کاربران

30- انبر قفلی گیره ای اینکو مدل HCCLW0211 سایز 11 اینچ

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در مورد خرید انواع مختلف انبر قفلی

اندازه و ابعاد: یکی از ویژگی هایی که باید در هنگام خرید انبر قفلی به آن توجه شود اندازه و ابعاد آن می باشد. در این خصوص ابعاد جعبه ابزار و راحتی خود را مدنظر قرار دهید. انبرهای موجود در بازار اغلب در بازه 10 تا 18 اینچی می باشند که شما می توانید از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

روکش دسته و طراحی ارگونومیک: دسته برخی از مدلهای انبر قفلی موجود در بازار با روکش پلاستیکی پوشانده می شوند. روکش پلاستیکی علاوه بر ایجاد عایق، سبب می شود شما حین کار کردن با آن کمتر دچار خستگی شوید. داشتن روکش نرم و چسبنده در کنار انحنای لازم جهت گرفتن راحت تر دسته ها سبب می شود تا انبرقفلی ارگونومیک شناخته شود.

ویژگی های دیگر: در هنگام خرید انبر قفلی بهتر است به ویژگی های مهم دیگری همچون: نوع انبر قفلی، اندازه باز شدن دهانه، کیفیت پیچ تنظیم فک، جنس بدنه و دستگیره، جنس فک، حداکثر میزان تحمل فشار هنگام قفل کردن فک و شرکت تولید کننده توجه کرد. انبرهای قفلی در انواع مختلف سی شکل، گیره ای، معمولی، دهانه شش گوش، دم باریک، زنجیری یا زنجیردار در بازار وجود دارند که متناسب با نیاز و نوع کارتان می توانید اقدام به خرید آنها کنید. گفتنی است رایج ترین نوع انبر قفلی نوع ساده آن می باشد که دهانه یا فک آن بصورت قفل شونده روی اجسام طراحی شده است.

قیمت: انبر قفلی ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس، برند، نوع و کیفیت انبر قفلی در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید، مقدار پولی که قرار است برای خرید انبر قفلی صرف کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدلهایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید انبر قفلی نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. در خریدهای اینترنتی مطالعه نظر کاربرانی که از انبر قفلی مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدلهای انبر قفلی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدلهای جعبه ابزار، آچاربکس جغجغه ای، بهترین مدلهای انبر سیم لخت کن، بهترین مدل های انبر دم باریک، بهترین مدلهای دستگاه جوشکاری، ابزار شارژی باکیفیت، بهترین مدلهای آچار چرخ خودرو، پرفروشترین آچارهای آلن و بهترین مدلهای رینگ خودرو را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *