منوی دسته بندی

بهترین اسپرسو ساز خانگی [25 مدل پرفروش1402 از برندهای نوا، مباشی، دلونگی…]

بهترین اسپرسو ساز خانگی کدام است؟ در این بخش از دقیق شو 25 مدل از بهترین اسپرسو ساز خانگی از برندهای معتبر و شناخته شده بازار در سال 1402 را به شما معرفی خواهیم کرد. اسپرسوساز، موکاپات و قهوه ساز جزو محبوب ترین لوازم خانگی برقی می باشند که توسط برندهای مختلف جهان در کیفیت های گوناگون تولید و عرضه می شوند.

قهوه یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در بین تمام مردم کشورهای جهان است. شاید محبوبترین نوشیدنی در ایران چای باشد اما یقینا با اختلاف کمی قهوه در رنک دوم قرار می گیرد. یک قهوه خوشمزه می تواند تمام خستگی و استرس را از شما دور کند و جان تازه ای برای ادامه کار به شما ببخشد. امروز می خواهیم در خصوص اسپرسو ساز و نوشیدنی هایی که می توان با آن تهیه کرد صحبت کنیم. 

طریقه درست کردن قهوه در طعم و مزه نهایی آن نقش مهمی دارد. برای تهیه یک فنجان اسپرسو، لاته، موکا و کاپوچینوی خوشمزه شما نیاز به یک دستگاه اسپرسو ساز استاندارد دارید. دستگاهی که بتواند مقداری آب نزدیک به نقطه جوش را با فشار بالا (نزدیک به 9 بار) از درون قهوه های آسیاب شده عبور دهد تا اسپرسویی ایده آل برای نوش جان کردن در اختیار شما قرار گیرد.

امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید و ذکر نکاتی در خصوص خرید دستگاه اسپرسو ساز، 25 مدل از بهترین اسپرسو ساز خانگی موجود در بازار را به شما دوستان معرفی کنیم تا انتخابی هوشمندانه و درست را تجربه کنید. پس تا آخر همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف اسپرسو ساز اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

پیشنهاد می شود مطالب مربوط بهمقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 ” و ” بهترین مدل های اسپرسو ساز دلونگی ” را مطالعه فرمایید.

معرفی 25 مدل از بهترین اسپرسو ساز خانگی نوا، دلونگی، مباشی، اسمگ…

1- اسپرسو ساز تکنو مدل Te-817

1- اسپرسو ساز تکنو مدل Te-817

این دستگاه قهوه ساز یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی می باشد. اسپرسو ساز تکنو مدل Te -817 با گارانتی 12 ماهه معتبر برای مشتری ارسال می گردد. شما می توانید هم اکنون بصورت اینترنتی این محصول را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. لازم بذکر است 71 درصد افرادی که از این اسپرسوساز استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند. بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ و ضدخش می باشد و طراحی زیبایی دارد.

شما می توانید از طریق آن نوشیدنی های اسپرسو، لاته و کاپوچینو را بشکلی اصولی و با طعمی واقعی درست کرده و نوش جان کنید. این اسپرسوساز یک نازل دارد و در هر مرحله 4 فنجان قهوه خوشمزه و خوش طعم را در اختیارتان قرار می دهد. یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید اسپرسوساز به آن توجه کنید موارد ایمنی دستگاه می باشد.

این دستگاه با مجهز شدن به مقاومت در برابر فشار و دمای بیش از حد، اجازه نمی دهد هیچ گونه خطری شما را تهدید کند و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده نمایید. با توجه به ویژگی های ذکر شده، کیفیت بالا و ضمانت نامه معتبر این محصول ارزش خرید بالایی داشته و برای مصارف خانگی یک گزینه عالی بشمار می رود.

مشخصات
ابعاد: ۱۴۰ × ۲۶۰ × ۳۲۰ سانتی‌متر​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو کافه لاته کاپوچینو​
تعداد نازل: قهوه یک عدد​
قابلیت استفاده از: پودر قهوه​
جنس بدنه: استیل ضدزنگ​
نظر کاربران
1.بسته بندیش خوب،محکم و سالم بود،قطعات کامل بود،بدنه این اسپرسو زیاد مقاوم نیست.​
2.من این دستگاه رو از بیرون خریدم، اگر میخوای با این مدل دستگاه کار کنی باید سلیقه داشته باشی و یه کم سخت است، اول اینکه قهوه آسیاب شده شما نباید خیلی نرم آسیاب شده باشه که دستگاه حریف نمیشه، دوم اینکه باید یه زمان سنج دستت داشته باشی بعد دستگاه رو آب گیری کنی کاپ دستگاه رو از قهوه پر میکنی سرجاش میبندی شیر دستگاه رو رو حالت استپ میزاری و دستگاه رو روشن میکنی و هر وقت فشار داخل مغزن به میزان لازم که تقریبا ۲ دقیقه میشه رسید شیر رو بچرخونی رو حالت اسپرسو فنجون نصفه شد.
3.بخاطر قهوه فرانسه و اسپرسو گرفتم ک قهوه فرانسه نمیگیره​.
4.من پیش از این دستگاه کروپس داشتم ولی به دلیل کوچکی آشپزخانه و کمبود فضا مجبور شدم بفروشم، خیلی اتفاقی این دستگاه را دیدم و چون عاشق اسپرسو بودم برای دفترم سفارش دادم، فوق العاده کارا و کم حجم بود و برای مصرف خانگی و یا دفاتر کوچک خیلی خوبه، قیمتش هم خیلی مناسبه، عطر و طعم قهوه هم قابل قبول بود. من برای خونه هم می گیرم.​

2- اسپرسو ساز مباشی مدل ME -ECM2020

2- اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2020

اسپرسو ساز مباشی مدل ME -ECM2020 در سه رنگ سبز، سبز تیره و مشکی در بازار موجود می باشد و با گارانتی 18 ماهه معتبر برای مشتری ارسال می گردد. 76 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران هم پیشنهاد داده اند چون معتقدند که این دستگاه یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی است.

این دستگاه به سیستم ایمنی و مقاومت در برابر فشار و دمای بیش از حد مجهز شده است. بدنۀ آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد و طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد که اغلب افرادی که از این اسپرسوساز استفاده کرده اند به این موضوع اشاره داشته اند. دستگاه فوق با توان 1350 وات براحتی می تواند اسپرسویی با طعم واقعی را برای شما به ارمغان آورد.

مشخصات
جنس بدنه: استیل​
توان: ۱۳۵۰ وات​
شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۱۲۶۳۱۹۴​
نظر کاربران
1.ظاهر خیلی خوبی داره، نسبت به قیمتش واقعا عالیه، اسپرسویی‌ ک میده یکمی با بیرونیا تفاوت داره نمیدونم لِم خاصی‌ داره و من بلد نیستم یا چی. کار باهاشم راحته در کل راضیم​
2.ما این دستگاهو از بیرون تهیه کردیم عالیه تو رنج قیمت خودش دوساله هرروز ازش استفاده میکنیم امتحانشو پس داده​
3.خیلی خوبه، بعداز چند بار استفاده یاد میگیرید چطور یه اسپرسو خوش طعم و رایحه با ف عالی بگیرید. البته جنس بدنه پلاستیکی است که در توضیحا نوشته استیل. من توی این رنج قیمت بهتر از مباشی ندیدم​

3- اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

3- اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 در هشت رنگ متنوع و زیبا در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید بصورت اینترنتی آن را سفارش داده تا درب منزل تحویل بگیرید. این محصول با گارانتی معتبر 24 ماهه برای مشتری ارسال می گردد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 73 درصدی از سوی مشتریان شده است.

این محصول با توان 1350 وات و پمپی با فشار 15 بار اسپرسویی ایده آل و حرفه ای را برای شما درست می کند تا از نوشیدن آن نهایت لذت را ببرید. با این دستگاه شما می توانید کاپوچینو، کافه لاته و اسپرسو را تهیه کرده و از طریق دو عدد نازلی که برای آن تعبیه شده استفاده نمایید.

در خصوص سیستم ایمنی می توان به سیستم خاموشی خودکار اشاره داشت که در مواقع لزوم بصورت اتوماتیک عمل خواهد کرد و از این نظر یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی است.

مشخصات
ابعاد: ۳۵۰x۱۷۰x۳۵۰ سانتی‌متر​
توان: ۱۳۵۰ وات​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو کافه لاته کاپوچینو​
قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل​
شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۷۵۹۶۳۶​
نظر کاربران
1.این دستگاه عالیه پیشنهاد میشه هم اسپرسوی خوب و غلیظ میده هم فوم خوبی میده یه امتیاز مثبتی که داره نسبت به دستگاه های دیگه اگه رسوب کنه چراغ هشدار داره که نشون میده کارکردن باهاش هم خیلی راحته جای کمی از اشپزخونه میگیره و طراحی خوبی داره​.
2.من رنگ سفید خریدم، واقعا هم خلی خوشگله هم به شدت اسپرسو خوبی میده​.
3.من قبل از خرید با سنجه کیش تماس گرفتم و در مورد گارانتی پرسیدم سنجه کیش صراحتا اعلام میکنه که گارانتی تمام اسپرسوسازها با اسم ما اعتبار نداره بخاطر همین ترجیح دادم از فروشگاه خریداری کنم با قیمتی کمتر، رنگ مشکی و البته یک گارانتی یکساله (که خب طبیعتاً انتظار ندارم اعتبار بالایی داشته باشه ولی مهر و امضای فروشنده را داره) از نظر فنی بسیار حرفه ای و درجه یک هست خیالتون از بابت فنی راحت باشه، من خیلی از سایتهای تخصصی خارجی را بررسی کردم و در نهایت انتخابم این مدل بود​.

4- اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

4- اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

اسپرسو ساز نوا مدل NCM -149EXPF در رنگ نقره ای و استیل در بازار موجود می باشد که می توانید رنگ دلخواهتان را سفارش دهید. طبق نظرسنجی بعمل آمده 83 درصد کاربرانی که تجربه استفاده از این دستگاه را داشته اند آن را جهت خرید به دیگران هم پیشنهاد داده اند.

بدنه این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده که می توانید روی کیفیت، شستشوی آسان و طول عمر بالای آن حساب باز کنید. شما عزیزان می توانید 4 نوع نوشیدنی: کافه لاته، کاپوچینو، اسپرسو و موکا را از طریق این دستگاه بعمل آورده و نوش جان کنید. این دستگاه با فشار 15 بار و توان 1250 واتی که دارد اسپرسویی با فوم عالی و حرفه ای را برای شما می سازد.

از ویژگی های دیگر این محصول که یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی است می توان به: سینی چکه گیر، دکمه توقف عملیات، سیستم شستشوی خودکار، تولید کف شیر و نشانگر آماده به کار اشاره کرد که به ارزش های این کالا افزوده است.

مشخصات
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو کافه لاته موکا کاپوچینو​
تعداد نازل قهوه: یک عدد​
سیستم ایمنی: دکمه توقف عملیات​
دستگاه نمایش: وضعیت نشان گر آماده به کار​
قابلیت‌ها: قابلیت تنظیم میزان آب​
ویژگی‌های نظافتی: سیستم شست‌وشوی خودکار​
امکانات اسپرسو ساز: تمپر قهوه تولید کف شیر حالت آماده به کار سینی چکه گیر نازل بخار​
نظر کاربران
1.فوق العاده زیبا و با کیفیت فک کنم تو این نوع دستگاه ها نوا حرف اول بزنه​
2.با سلام. خیلی کارها میشه باهاش کرد. من با این دستگاه چای و دمنوش هم درست میکنم. حتی زعفرون هم دم کردم. با نازل بخارش هات چاکلت زدم. یه بار هم توش شکر و کره ریختم با چایی. خیلی خوشمزه شده بود. حالا میخوام یه کم زرشک بریزم ببینم آب زرشک میده یا نه. یه بار هم باید لیمو خشک بریزم تا دمنوش لیمو بگیرم ازش برای فشار خون. اگه پورتافیلترش گنجایش داشت و امکان آب سرد داشت توش ماست با نمک میریختم تا آبدوغ درست کنم.​
3.دستگاه خوبیه دیگران نظرات رو گفتند ولی نمی دونم چرا یه عده بجای نقد دستگاه می یان راجب مسائل حاشیه آیی مثل نحوه پست دستگاه حرف می زنند​.

5- اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01

5- اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01

یکی از موفق ترین و بهترین تولید کننده های لوازم خانگی بدون شک شرکت اسمگ می باشد. اگر بخواهیم تعدادی از بهترین شرکت هایی که در زمینه تولید لوازم خانگی مشغول می باشند را نام ببریم به دور از انصاف است که نام این شرکت ایتالیایی را در آن لیست نگنجانیم.

اسپرسوساز اسمگ مدل ECF01 ساخت همین شرکت ایتالیایی است و کیفیت بسیار بالایی دارد و 18 ماه گارانتی هم برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول در 4 رنگ متنوع و زیبا در بازار موجود می باشد و نظرات کاربران نشان می دهد درصد رضایتمندی از این اسپرسو ساز بسیار بالاست و جزو بهترین اسپرسو ساز خانگی است.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به: پایه های ضدلغزش، امکان تنظیم دما در سه سطح، تهیه نوشیدنی های کاپوچینو و اسپرسو با فوم عالی و حرفه ای، جنس بدنه استیل ضدزنگ، توان 1350 واتی و دو عدد نازل اشاره کرد.

مشخصات
ابعاد: ۳۲۹ × ۱۴۹ × ۳۳۰ سانتی متر​
قابلیت: استفاده از پودر قهوه پد​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: کاپوچینو اسپرسو​
تعداد نازل قهوه: دو عدد​
سایر توضیحات: مجهز به سیستم گرمایی Thermoblock، دارای پایه‌های ضدلغزش، امکان تنظیم دما در سه سطح، مبدا برند ایتالیا​
نظر کاربران
1.صرف نظر از قیمت بالای محصول ، به نظرم ارزش خرید دارد.​
2.لطفا رنگ سبزش را هم‌موجود کنید دستگاه خیلی خوبیه من دارم داداشم هم‌ رنگ سبزش را میخواهد با تشکر​
3.دستگاه بسیار شیک و خوش ساختی است اگر می‌خواهید هزینه کنید، حتماً پیشنهاد می‌کنم. اما در نظر داشته باشید که با این هزینه می‌توانید دستگاه‌های با امکانات بیشتر بخرید. این دستگاه علاوه بر عملکردش، بیشتر به عنوان یک وسیله لوکس در آشپزخانه یا… برای شما کاربرد خواهد داشت.​

6- اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

6- اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

اسپرسوساز زیگما مدل rl – 222 در 6 رنگ زیبا در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید رنگ دلخواه خود را بصورت اینترنتی سفارش دهید. نظر سنجی انجام شده نشان می دهد 83 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند آن را جهت خرید به دیگران هم پیشنهاد داده اند.​

با همراه باشید تا با دیگر ویژگی های این محصول مقرون به صرفه و باکیفیت آشنا شوید. این محصول با توان 850 واتی و فشار بخار 15 بار می تواند نوشیدنی های اسپرسو، کافه لاته، موکا و کاپوچینو را با طعمی نسبتا حرفه ای در اختیار شما قرار دهد و به افرادی که به دنبال یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی هستند پیشنهاد می شود. ​

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به: سیستم خاموشی خودکار، وجود دو عدد نازل، امکان تهیه 4 نوع نوشیدنی خوشمزه با طعمی واقعی و ظرفیت مخزن 1.6 لیتری اشاره کرد.​

مشخصات
اقلام همراه: پیمانه- توری استیل- قیف فلزی​
نوع: اسپرسو ساز اسپرسو- کافه لاته- کاپوچینو- کافه موکا​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش اسپرسو کافه لاته موکا کاپوچینو​
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار​
نکات در خصوص نحوه استفاده: برای تهیه یک شات دوبل اسپرسو بهتر است از ۱۸ تا ۲۱ گرم پودر قهوه استفاده کنید. بهترین آب برای استفاده چه در دستگاه اسپرسو ساز برقی و چه گازی آب تصفیه شده می باشد. این دستگاه قابلیت درست کردن همزمان ۲ عدد فنجان قهوه را دارد. دارای ترموستات می باشد. قابلیت تهیه کف شیر را دارد. جنس صافی از آلومینیوم می باشد.
نظر کاربران
1.برای مصرف خونگی مناسبه و راضی هستیم​.
2.من از مارک های معتبر دیگه هم استفاده کردم و این دستگاه رو برای محل کارم خریدم. روزی 4 فنجان ازش اسپرسو میگیرم. عملکرد مطلوبی داره با توجه به قیمت خوبش.​
3.من یک هفته ای میشه خریدم. تقریبا هر روز استفاده شده و تا الان خوب بوده با توجه به قیمتش خوبه برای خونه مناسبه و مشکلی هم ندارد.​

7- اسپرسو ساز گاستروبک مدل 42616

7- اسپرسو ساز گاستروبک مدل 42616

اسپرسو ساز گاستروبک مدل 42616 در دو رنگ قهوه ای و استیل در بازار موجود می باشد. این اسپرسوساز ساخت کشور آلمان بوده و محصولی کاملا حرفه ای و باکیفیت می باشد و از لحاظ کیفیت یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی می باشد.​

شما می توانید با این دستگاه طعم واقعی نوشیدنی هایی مانند: فلت وایت، کافه او له، شیرگرم، امریکانو، لانگو، ریسترتو، ماکیاتو و… را تجربه کنید و یک روز خوب و پر انرژی را آغاز کنید. زیرا شروع خوب یک روز، در کیفیت و روند خوب کل روز تاثیر می گذارد و از اینرو باید به آن توجه ویژه داشت. ​

این دستگاه بی نظیر با داشتن ویژگی هایی مانند: فشار بخار 15 بار، تنظیم میزان آسیاب کردن قهوه، تنظیم میزان غلظت قهوه و داشتن پیچر استیل برای درست کردن کف شیر می تواند قهوه ای ایده آل و کاملا متناسب با ذائقه شما در اختیارتان قرار دهد. ​لازم بذکر است این دستگاه به سیستم شستشوی خودکار و سیستم خاموشی خودکار هم تجهیز شده است که امکاناتی کاربردی و مهم هستند.​

مشخصات
ابعاد: ۳۵۰x۳۱۰x۴۲۵ سانتی‌متر​
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار​
ویژگی‌های نظافتی: سیستم شست‌وشوی خودکار​
قابلیت استفاده از: دانه قهوه پودر قهوه​
اقلام همراه محصول: دارای تمپر – دارای پیچر استیل – دارای وسایل تمیزکاری​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش اسپرسو/ کافه لاته/ موکا/ کاپوچینو/ ماکیاتو/ ریسترتو لانگو/ امریکانو/ شیر گرم/ کافه او له/ فلت وایت​
مشخصات فنی: اسپرسو ساز – ساخت آلمان – توان ۱۵۵۰ واتی – فشار بخار ۱۵ بار – دارای آسیاب قهوه با گنجایش ۲۳۰ گرم قهوه – دارای تنظیم میزان آسیاب کردن قهوه – دارای تنظیم میزان غلظت قهوه – دارای مخزن آب با گنجایش ۲.۸ لیتر – دارای پیچر از جنس استیل برای درست کردن کف شیر​
نظر کاربران
1.در خریدش شک نکنین​
2.عالی بود​.
3.عالیه به نظرم از هر نظر شک نکنید.

8- اسپرسو ساز فوما کد 1510

8- اسپرسو ساز فوما کد 1510

اسپرسو ساز فوما کد 1510 در دو رنگ مشکی و استیل موجود می باشد که هماهنگی خوبی با سلیقه ها و محیط های مختلف خواهد داشت. این اسپرسو ساز کیفیت مطلوب، امکانات کاربردی و قیمت مقرون به صرفه ای دارد که ارزش خرید آن را بالا برده است.

نظرات ثبت شده در خصوص این اسپرسوساز نشان می دهد اکثر افراد از خرید این محصول رضایت داشته اند و آن را جزو بهترین اسپرسو ساز خانگی می دانند. بدنه از استیل ضد زنگ ساخته شده که علاوه بر طول عمر زیاد، براقیت و زیبایی خاصی را به محیط شما هدیه می کند. قدرت بخار اسپر سوساز فوق 5 بار بوده که نوشیدنی های گرمی مانند کاپوچینو و اسپرسو را به شکلی ایده آل برای شما آماده خواهد کرد تا نوش جان کنید.

اگر به دنبال خرید یک اسپرسوساز باکیفیت و مقرون به صرفه برای مصارف شخصی خود هستید در خرید این محصول شک نکنید.

مشخصات
ابعاد: ۱۹۰×۲۱۰×۳۲۰ سانتی‌متر​
جنس بدنه: استیل پلاستیک​
قابلیت استفاده از: پودر قهوه​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو کاپوچینو​
تعداد نازل قهوه: یک عدد​
نظر کاربران
1.بخارش 5 باره خیلی ضعیفه 20 باره بخرید بهتره​.
2.عالی بود​.
3.عالیه به نظرم از هر نظر شک نکنین​.
9- اسپرسوساز دلونگی مدل BCO320
9- اسپرسوساز دلونگی مدل BCO320
مشخصات
ابعاد: ۳۵۰ × ۳۷۰ × ۳۷۰ سانتی‌متر
توان: ۱۷۰۰ وات​
قابلیت استفاده از: پودر قهوه​
شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۴۹۶۶۸۵​
سایر توضیحات: دارای صفحه گرم نگهدارنده​
نظر کاربران
1.خیلی شیک و قشنگه ونمای خوبی داره هنوز استفاده نکردم ازش​ اما بنظرم می تونه جزو بهترین اسپرسو ساز خانگی باشه
2.در کل خیلی خوبه. ظاهری زیبا داره. قدرت خامه گیریش خوبه کارایی زیادی داره و باهاش میشه چندین مدل قهوه درست کرد قیمش هم که بدک نیست​.
3.من از دیجی کالا خریداری نکردم ولی همین مدل رو قبلا خریدم امکاناتش برای خونه خوبه فوم شیر خوبی رو میشه ازش گرفت و موکا ولاته وانواع نوشیدنی که فوم شیر لازم دارن رو درست کرد اگر کمی لوله استیمش بلند تر بود بهتر بود و کار باهاش راحته​
4.همینکه جعبه را باز کردم ولی خوشبختانه به دستگاه اسپرسو ظاهرأ آسیبی نخورده بود. البته الان از خریدم بیش از یک ماه میگذرد و دستگاه اسپرسو را فرستادم پیلای شمال. و هنوز بدلیل محدودیت های کرونا نتونستم برم و دستگاه فوق را چک کنم. امیدوارم که صدمه ندیده باشه و سالم باشد​.
10- اسپرسوساز مدل La Specialista EC9335
10- اسپرسوساز مدل La Specialista EC9335

نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، ریسترتو لانگو و شیر گرم​

مشخصات
سایر توضیحات: ساخت کشور ایتالیا​
امکانات اسپرسوساز: دارای برنامه‌ریزی​
قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل​
قابلیت استفاده از: دانه قهوه پودر قهوه​
شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۷۶۰۲۷۴​
نظر کاربران
1.این دستگاه برای خونه تمام نیازهای شمارو به قهوه برطرف میکنه. واقعا عالیه​.
2.من هم مدل قدیمیتر دلونگی و هم بیالتی رو تو رده قهوه ساز های خانگی داشتم، ولی این کالا به نحوی هستش که در اصل یک کافی شاپ کوچیک در خانه راه اندازی می کنید باهاش و جلوه خاصی به آشپزخانه میدهد.​
3.فوق العاده ترین دستگاه بدون ایراد هست​.
4.یک دستگاه عالی هست و برای مصرف خانگی بسیار اسپرسو بی نظیری رو تهیه میکنه​
5.یکی از باکیفیت ترین محصولات شرکت دلونگی که با ظاهر و ابهت بی مثالش می‌تونه دل هر عاشق قهوه رو ببره.​

11- اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685

11- اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685

سایر توضیحات: “سیستم کاپوچینوساز قابل تنطیم”: این سیستم بخار و هوا و شیر را میکس می کند تا با تولید کف شیر غلیظ، خامه ای و کف دار، کاپوچینویی عالی بدست آید. نگهدارنده فیلتر قهوه حرفه ای؛ هم برای قهوه آسیاب و هم قهوه کیسه ای همراه با ابزاری برای خامه گیری برای یک یا دو پیمانه قهوه آسیاب یا قهوه کیسه ای می باشد. ✔ یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی

سیستم سلف پرایمینگ به این معناست که دستگاه همیشه آماده استفاده است. امکان خروج آب داغ، مخزن آب جداشدنی، سینی چکه جداشدنی با نشانگر سطح آب، سیستم ضدچکه، قفسه گرم کننده فنجان و دارای فیلتر آب (اختیاری)، دکمه روشن و خاموش با عملکرد استندبای اتوماتیک بعد از یک دوره مدت زمان عدم استفاده به منظور ذخیره انرژی، اعلام فرا رسیدن زمان رسوب زدایی دارد که بسیار کاربردی است و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد و از خرابی های نابهنگام جلوگیری می کند.​

مشخصات
ابعاد: ۱۵۰*۳۰۰*۳۳۰ سانتی‌متر​
توان: ۱۳۵۰ وات​
ظرفیت مخزن: ۱​ لیتر
نظر کاربران
1.در کل مناسب و مقرون به صرفه​
2.توی این رنج قیمت تنها گزینست بنظرم که همه نیازهارو تا حدود بالایی پوشش میده از جمله کیفیت اسپسو زیبایی محصول کیفیت ساخت و…​
3.من چند روزی است که این دستگاه رو تهیه کردم، به نظرم دلونگی در ساخت اسپرسو ساز خانگی پرچم دار است. فشار بخار قابل قبولی داره و طراحی بسیار زیبا و کیفیت اسپرسوی خروجی بسیار خوب و در کل خرید این اسپرسو ساز رو توصیه میکنم.​
4.من یک ماه است که از این دستگاه برای تهیه اسپرسو استفاده می کنم، فوق العاده است، فقط در زمان سفارش حتماً یک تمپر خوب سایز ۵۱ میلیمتر هم به همراهش سفارش بدهید، تمپر خودش پلاستیکی است و خوب نیست، علاوه بر آن در فکر تهیه یک آسیاب خوب هم باشید تا بتوانید از عطر و طعم فوق العاده قهوه تازه آسیاب شده لذت ببرید. کیفیت اسپرسو تهیه شده با آن ( البته با احتساب اینکه قهوه عربیکا مرغوب تهیه کنید) در حد لالیگاست.​

بهترین اسپرسو ساز خانگی رو از کجا بخرم؟

12- اسپرسو ساز دلونگی مدل EC850M
12- اسپرسو ساز دلونگی مدل EC850M

نوشیدنی‌های قابل تهیه: امکان آماده سازی آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو و شیر گرم​ با این دستگاه وجود دارد. یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی

مشخصات
ابعاد: ۲۷۰x۳۳۰x۳۱۰ سانتی‌متر​
قابلیت استفاده از: پودر قهوه پد​
شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۷۶۰۵۳۳​
نظر کاربران
1.من سه ساله که این دستگاه رو دارم و تا الان هیچ مشکلی نداشته.فقط فیلتر تمپر سوراخاش گیر کرد که مجبور شدم از فیلتر دوم یا زاپاس استفاده کنم.کلا فیلترش خیلی سخت گیر میاد و باید از فیلتر دهنه 51 دستگاه مباشی استفاده کنید.بنده هم یه دونه از اون مدل فیلترا خریدم و زاپاس نگه داشتم.تو این سه سال اصلا نیاز به سرویس پیدا نکرده و از اب تصفیه برای قهوه استفاده میکنم کلا.جنسی رو که خریدم مستقیم از دبی اومده بود و اصل بود.​
2.با سلام کالای ارسال شده توسط فروشنده بردیشاپ تحت عنوان گارانتی ۲۴ماهه سنجه کیش در سایت بفروش رسیده اما کالای ارسالی (علاوه بر اینکه فاقد پلمپ کارخانه بوده و توسط چسب ۵سانت چسب شده است که یک طرف ان نیز باز شده بود) اساسا فاقد برگه گارانتی بوده است. درون کارتون نیز برگه فاکتوری ارسال شده بود که عکس ان ارسال شد( فاکتور همراه کالا عمدا یا سهوا مربوط به مدل دستگاه دیگری است) و پس از تماس با فروشنده و جویا شدن علل فوق به فروشنده بدهکار هم شدم و طبقه گفته ایشان طرح شکایت در دیجی.
3.دوساله این محصول رو دارم، دلونگی یه مارک با کیفیت و با اصالت هست، حرف نداره، اسپرسو رو دقیق و با کیفیت میگیره، این یه دستگاه نیمه صنعتی هست و نباید توقع کیفیت اسپرسو دستگاه صنعتی رو ازش داشت، من استیل دارم جای آب روش میمونه ولی راحتم پاک میشه، ۲تا برنامه داره واسه کاپوچینو که شما میتونید خودتون تغییرش بدین و میزان اسپرسو و شیرش رو واسه دستگاه تعیین کنید که همیشه اوونجور درست کنه، دستگاه خودش بعد از مدتی خطا میده و ازتون میخواد که رسوب گیریش کنید، خیلی جالبه خودش برنانه رسوب گیری داره باید اوون مایع مخصوص که توو کارتونش داره رو داخل ظرف آبش بریزید و طبق دستور داخل کاتالوگش عمل کنید خودش رو برنامه عمل رسوب گیری رو انجام میده، در کل چیزه خوبیه اینجور بگم واسه منزل عالیه، من که خیلی دوسش دارم​.

13- اسپرسو ساز بوش مدل TIS65621RW

13- اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW

امکانات اسپرسوساز: آسیاب قهوه/ تولید کف/ شیر حالت آماده به کار/ خروجی آب داغ/ سیستم کاپوچینو ساز/ سیستم گرم کردن فنجان/ فوم ساز اتوماتیک/ قابلیت دریافت شیر تازه/ مخزن شیر/ مکانیزم نظافت خودکار و نمایشگر دیجیتال​/ ✔جزو بهترین اسپرسو ساز خانگی

مشخصات
ظرفیت مخزن: ۱.۷ لیتر​
جنس بدنه: پلاستیک با استیل ضد زنگ​
سیستم ایمنی: قفل کودک​
قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو- کافه لاته- موکا- کاپوچینو- ماکیاتو- امریکانو- فلت وایت​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

14- اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

14- اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

سایر توضیحات: پیچ تنظیم میزان بخار خروجی، /دارای نمایشگر حالت آماده به کار قهوه، بخار و میزان دمای آب/، بویلر قوی و ریخته گری شده از جنس آلومینیوم، فیلترها از جنس استیل ضدزنگ، سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن جهت شستشوی آسان، سیستم محافظت و کنترل از فشار بالا و حرارت بیش از حد، دستگاه نیمه صنعتی با فشار بخار قوی، غلظت زیاد قهوه خروجی، صدا و لرزش این دستگاه​ بسیار پایین است. همچنین ۸۴% (۴۱۰) نفر از خریداران، این دستگاه اسپرسوساز را پیشنهاد کرده اند​.

اقلام همراه محصول: دسته هد گروپ، فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ، تمپر و دفترچه راهنما​

مشخصات
تعداد نازل: قهوه دو عدد​
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو کافه لاته موکا کاپوچینو​
جنس بدنه: پلاستیک فشرده و ABS​
نوع اسپرسو ساز: خانگی – نیمه صنعتی (سوپرمارکت ها – کافی شاپ های کوچک)​
نظر کاربران
1.سفارش بسیار دیر ارسال شد.اول خرداد سفارش دادم ۱۵ خرداد به دستم رسید. فنجون داخل جعبه نبود و مخزن آبش هم نشتی داشت.​
2.یه قهوه ی واقعی میده، لازمه که کار باهاش رو یاد بگیرید.​ این محصول یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی است.
3.الان دارم بعد از 1 سال استفاده به صورت روزی یکبار فقط از اسپرسوساز نظر میدم تا الان از قدرتش کم نشده، تو این یکسال چون فقط از آب جوشیده که چند ساعت مونده و املاحش ته نشین شده استفاده کردم، مشکلی برای خروجی آب جوش پیش نیومده در کل نسبت به مبلغی که هزینه کردم ازش راضیم​

15- اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-869

15- اسپرسو ساز گوسونیک مدل GEM-869

مشخصات فنی: اسپرسو ساز دارای پمپ پرقدرت با فشار بخار ۲۰ بار، توان مصرفی ۱۲۰۰ وات، جزو بهترین اسپرسو ساز خانگی، گنجایش مخزن آب ۱.۸ لیتری، استیمر بخار جهت تهیه کف شیر کاپوچینو، لاته و موکا​

مشخصات
جنس بدنه: ساخته شده از استیل مات و پلاستیک​
توان: ۱۲۰۰ وات​
فشار بخار: ۲۰ بار​
شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۱۸۰۲۷۷۵​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو کافه لاته موکا کاپوچینو ماکیاتو لانگو امریکانو شیر گرم​
نظر کاربران
1.درقبال هزینه ای که کردم واقعا عالی و راضی کننده هست​.
2.دستگاه خوبیه؛ اسپرسو ساز عالی.​
3.کارکرد مناسب و قابل قبول و ظاهر زیبا​
4.نسبت به قیمتش خوبه​ و یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی
16- اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2013
16- اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2013
مشخصات
جنس بدنه: پلاستیک ABS​
طول سیم: ۱.۵ سانتی متر​
سیستم ایمنی: دکمه توقف عملیات​
قابلیت‌ها: تنظیم میزان غلظت قهوه​
ویژگی‌های نظافتی: سیستم شست‌وشوی خودکار​
نظر کاربران
1.حتما آب تسویه شده استفاده کنید یا آب جوشیده سرد شده که دستگاهتون رسوب نگیره. به هیچ عنوان از سرکه برای رسوب گیری استفاده نکنید که دستگاهتون خراب میشه. از همین دیجیکالا میتونید پودر رسوب گیر تهیه کنید و با خیال راحت خودتون توی خونه انجام بدید. برای شروع به کار دستگاه یا همون هواگیری، مخزن دستگاه رو تا ماکزیموم پر از آب کنید و کلید چرخشی دستگاه رو به سمت عکس فنجان بچرخونید تا پمپ شروع به کار کنه. بعد از 5 ثانیه آب از جلوی دستگاه شروع به خارج شدن میکنه و تمام. برای گرفتن یک عصاره خوب پیش آب گیری از دستگاه و گرم کردن فنجان و پرتافیلتر فراموش نشه​
2.عصاره گیری خیلی خوبی داره من که راضی ام ازش​.
17- اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2014
17- اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2014
مشخصات
جنس بدنه: استیل​
امکانات اسپرسوساز: تولید کف شیر​
قابلیت: تنظیم میزان بخار دستی​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش اسپرسو کافه لاته موکا کاپوچینو​
سیستم ایمنی: دکمه توقف عملیات​
نظر کاربران
1.من کاپوچینو درست کردم خیلی عالی بود.دستگاه خوبیه .فقط قیمت همه دستگاه ها بالاست و این خرید کردن و انتخاب کردن رو سخت میکنه​
2.من تازه خرید کردم این مدل و عالی و بینظیره و قهوه های خوش طعمی بهت میده همون اول هم قلق هاش دستت میاد چیز پیچیده ای نداره​
3.من یک ساله از این دستگاه دارم کار کردن باهاش سخته و یکم قلق داره ولی همینکه قلقش دستت بیاد میتونی اسپرسو در حد دستگاه های صنعتی بگیری​.
18- اسپرسوساز مدل Mok4c کد 100000188
18- اسپرسوساز مدل Mok4c کد 100000188

اسپرسو ساز مدل Mok4c کد 100000188 یک قهوه ساز دستی مقرون بصرفه و جمع و جور می باشد که در ابعاد 8*8*16 سانتی متر ی تولید و روانه بازار شده است. با خرید این محصول می توانید هر جا که باشید اعم از منزل، محل کار و یا سفر یک قهوه خوشمزه آماده کرده و نوش جان کنید.

جنس این قهوه ساز از استیل ضدزنگ می باشد که علاوه بر کیفیت و طعم بهتر قهوه در طول عمر آن تاثیر گذار است و از این نظر جزو بهترین اسپرسو ساز خانگی می باشد. ظرفیت مخزن 200 میلی لیتر است که با هر بار آماده سازی قهوه حدود 4 فنجان نوشیدنی در اختیار شما قرار می دهد.

این قهوه ساز دستی تا به امروز فروش بسیار خوبی را به ثبت رسانده است و موفق به کسب رضایتمندی 82 درصدی مشتریان شده است. شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول بصرفه و باکیفیت را سفارش داده تا قهوه ای خوش طعم نوش جان کنید.

مشخصات
جنس دسته: عایق​
جنس بدنه: استیل​
۸۲% (۲۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​
نظر کاربران
1.همه چیزش اوکیه فقط دوتا کاپ بیشتر درنمیاد ازش در صورتی که نوشته چهار کاپ.​
2.نسبت به قیمت کیفیت مناسبی داشت و 4 شات اسپرسو میده​
3.شیک و زیبا بود، فقط ظریف باید حواست باشه، من که خیلی باهاش حال کردم، باورم نمیشه ۲۰۰ خریدم​

19- قهوه ساز تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 23.460

19- قهوه ساز  تمام اتوماتیک دلونگی مدل ECAM 23.460

سایر توضیحات: ۱۳ حالت آسیاب قهوه دارد. سیستم لاته کرما دلونگی دارد. برنامه ریزی سختی آب نیز دارد که به طول عمر دستگاه کمک زیادی می کند. نمایشگری ۲ خطی​ نیز دارد.

مشخصات
وزن: ۹ کیلوگرم​
ابعاد: ۴۳۰*۲۳۸*۳۴۰ سانتی‌متر​
قابلیت استفاده از: دانه قهوه پودر قهوه​
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار​
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو کافه لاته کاپوچینو شیر گرم​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

20- اسپرسو ساز نوا مدل NCM-140EXPF

20- اسپرسو ساز نوا مدل NCM-140EXPF

امکانات اسپرسوساز: تمپر قهوه، تولید کف شیر، سیستم گرم کردن فنجان، سینی چکه گیر و نازل بخار​ دارد. دارای سیستم شست‌وشوی خودکار​ می باشد. با این دستگاه می توانید نوشیدنی‌هایی از جمله: اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو و شیر گرم​ را آماده و نوش جان کنید.

مشخصات
جنس بدنه: استیل​
ظرفیت مخزن: ۱.۲​
فشار بخار: ۱۵bar​
سیستم ایمنی: دکمه توقف عملیات​
قابلیت‌ها: تنظیم میزان غلظت قهوه​
نظر کاربران
1.دستگاههای نوا رو همه میشناسن چه تعمیرکارا چه اونایی که حرفه ایی کار میکنن.نقاط قوت و ضعف رو نوشتم​.
2.سلام.عااالیی من با مشورت دوستان این دستگاه رو چن سال پیش از بیرون تهیه کردم و خریدم.قهوش فوق العادس و از لحاظ دوام باید بگم ک عمریه.اگرم یموقه ای خراب شد قطعه هاش موجوده و ب مشکل برنمیخورید.اکثریت از همین برند استفاده میکنن و راضین.همیچنین مخزن ابش فقط کافیه بعد اینک چراغش خاموش شد کمی بازش کنید تا اب های سردش بریزه و بعد وصل کنید و بعد قهوه داغ نوش جان کنید.حتما از اب جوشونده شده استفاده کنید​
3.من ۷ سال ازش استفاده می کنم روزی دو سه تا فنجون دو کاپ می گیرم عالیه، فقط برای طول عمر بیشتر از آب تصفیه حتما استفاده کنید​.
4.پیشنهاد می کنم عالی​ ویکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی هستش
21- اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009
21- اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009

خوردن یک فنجان قهوه داغ و خوشمزه بعد از کار کردن و یا مطالعه بسیار دلچسب است و می تواند خستگی و استرس را کاهش دهد. برای آماده کردن قهوه ای باکیفیت و خوش طعم شما به یک دستگاه قهوه ساز نیاز دارید. اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009 یک دستگاه بسیار باکیفیت می باشد که توسط برندی معتبر و با سابقه و مطابق با تکنولوژی روز کشور ژاپن تولید و روانه بازار شده است.

از مهمترین ویژگی های این اسپرسو ساز که یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی است می توان به: پیچ تنظیم میزان بخار خروجی، دارای نمایشگر حالت آماده به کار قهوه، بخار و دمای آب، بویلر قوی و ریخته گری شده از جنس آلومینیوم، فیلترها از جنس استیل ضدزنگ، سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن جهت شستشوی آسان، سیستم محافظت و کنترل از فشار بالا و حرارت بیش از حد، دستگاه نیمه صنعتی با فشار بخار قوی، غلظت زیاد قهوه خروجی و صدا و لرزش پائین دستگاه اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه نوع طراحی و ظاهر زیبای آن است. شما می توانید با خرید این محصول روحی تازه به دکوراسیون داخل آشپزخانه ببخشید و دکوراسیون آشپزخانه را مدرن تر نشان دهید.

این دستگاه با داشتن صفحه گرم نگه دارنده قهوه، نوشیدنی شما را گرم و خوشمزه نگه می دارد. همچنین با داشتن تکنولوژی روز دنیا قهوه ای غلیظ با کف فراوان را در اختیار شما قرار می دهد. 83 درصد افرادی که تجربه استفاده از اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2009 را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. 

با توجه به امکانات فراوان و کیفیت بالای متریال این اسپرسوساز ارزش خرید بالایی دارد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این دستگاه را در سه رنگ مختلف همراه با 18 ماه گارانتی معتبر سفارش دهید و از این پس قهوه ای خوشمزه با طعمی عالی نوش جان کنید.

مشخصات
ابعاد: ۳۲۰x۲۶۰x۲۰۰ سانتی‌متر​
امکانات نگهداری نوشیدنی: صفحه گرم نگه دارنده قهوه​
نوع قهوه ساز: خانگی – نیمه صنعتی​
اقلام همراه محصول: دسته هد گروپ – فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ – تمپر – دفترچه راهنما​
امکانات و قابلیت‌ها: پیچ تنظیم میزان بخار خروجی – دارای نمایشگر حالت آماده به کار قهوه، بخار و دمای آب – بویلر قوی و ریخته گری شده از جنس آلومینیوم – فیلترها از جنس استیل ضدزنگ – سینی چکه گیر با قابلیت جدا شدن جهت شستشوی آسان – سیستم محافظت و کنترل از فشار بالا و حرارت بیش از حد – دستگاه نیمه صنعتی با فشار بخار قوی – غلظت زیاد قهوه خروجی – صدا و لرزش پائین دستگاه​
نظر کاربران
1.بعضی موقع ها که روشنش میکنم دیگه خاموش نمیشه و باید منتظر بمونی که اتوماتیک خاموش بشه من راضی نیستم​.
2.به میزان پولی که میدی خوبه جنس خوب و با دوامی هم هست​.
3.نسبت به قیمتش کیفیت خیلی خوبی داره، کار باهاش آسونه و کیفیت اسپرسویی که میده کاملا قابل قبوله​
واقعا عالیه من دو ساله دارم استفاده می کنم خیلی خوشم اومد​.
4.من واسه خرید اسپرسو ساز خیلی تحقیق کردم و مدل های زیادی هم از نزدیک دیدم به نظرم تو این رنج قیمت بهترین انتخاب مباشی ۲۰۰۹ هست واقعا قوی و شیک هست​.

22- اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2016

22- اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM2016
مشخصات
فشار بخار: ۲۰​
توان: ۱۳۵۰ وات​
تعداد نازل: قهوه یک عدد​
قابلیت‌ها: تنظیم میزان غلظت قهوه​
ویژگی‌های نظافتی: سیستم شست‌وشوی خودکار​
نظر کاربران
1.سلام و ادب این محصول را نزدیک به ۳ ماه است برای خانگی استفاده میکنم. تجربیات بنده برای این محصول طی این مدت براتون مینویسم که اگر خریداری کردید بهترین قهوه رو استفاده کنید اگر خریداری نکردید با اطمینان کامل انتخاب کنید . ۱- سایز آسیاب قهوه را حتما بین ۴.۲ و ۴.۶ باشد و ریزتر یا درشتتر نباشد چرا که موجب اور شدن قهوه و عدم طعم مناسب میباشد. ۲. به همراه دستگاه حتما تمپر فلزی و لولر خریداری نمایید و تمپر همراه دستگاه مناسب نمیباشد . اگر خریداری نکنید قهوه مناسبی نمیتوانید بگیرید. ۳. آب مصرفی رو آب جوشیده سرد استفاده کنید و آب معدنی خریداری نکنید (عدم کیفیت مناسب و هزینه اضافه) ۴‌. بعد از هربار استفاده از دستگاه آن را با دستمال کامل تمیز کنید. ۵. اگر آسیاب ندارید و از بیرون قهوه میخرید در اندازه مصرف ۲ الی ۳ روز خریداری بکنید و زیاد خریداری نکنید که عطر و طعم قهوه تازه باشد. ۶. برای استفاده از دستگاه از تبدیل ۳ شاخ به ۲ شاخ نیاز دارید. ۷. بعد از استفاده از دستگاه ، انرا از برق بکشید. ۸. قبل استفاده از دستگاه باید هواگیری شود که در گوگل هواگیری مباشی 2016 جستوجو بکنید.
2.دستگاه تازه بدستم رسیده طبق کتابچه راهنما که به دو زبان انگلیسی و عربی بود گفته شده ۲ بار جهت شستشوی اولیه با دستگاه کار کنید بعد اسپرسو بسازید، خوب همینکارو کردم و کل کابینت پر از آب شد از همه جای دستگاه آب خنک نشت میده. در حین کار صداهای از دستگاه بیرون میاد که زیاد خوشایند نیست آبی که از قسمت نازل بخار به بیرون نشت میکرد هم کاملا خنک بود و مشخصه که دستگاه خرابه و حتی آب رو هم داغ نمیکنه خدا میدونه قهوه میریختم توش تحت فشار چه اتفاقی می افتاد. همچنین قسمت جلوی دستگاه سه نقطه ضرب دیدگی دارد و فرورفتگی ها به شکل نوک تیز هستش،مورد آخر هم بنده هیچگونه کارت یا برچسب گارانتی همراه دستگاه یا روی جعبه و…ندیدم!!! دوتا عکسی که گذاشتم نقاط نشت آب هستش. فروشنده شیراز پیشتازان برتر بوده و من درخواست مرجوعی دادم و منتظر بررسی دیجی کالا هستم​.

23- اسپرسوساز دلونگی مدل EC9

اسپرسوساز دلونگی مدل EC9

سایر توضیحات: قدرت بخار ۳.۵ بار، گنجایش ۴ فنجان، صافی قابل شستشو، قابلیت تنظیم خروج بخار، کلید تنظیم غلظت قهوه، سینی جمع آوری چکه، سیستم ایمنی ضدچکه، بدنه به رنگ آبی تیره می باشد.

این اسپرسو ساز همراه با گارانتی ۱۸ ماهه آریا کیش برای مشتری ارسال می گردد. شما می توانید این محصول باکیفیت را بصورت اینترنتی و با خیال راحت با کلیک بر روی تصویر سفارش دهید.

مشخصات
وزن: ۲.۹ کیلوگرم
ارتفاع: ۲۹ سانتی‌متر
عمق: ۲۴ سانتی‌متر
توان: ۸۰۰ وات
قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
تعداد نازل قهوه: دو عدد
نظر کاربران
1.اسپرسو نميزنه بيشتر فرانسه س تا اسپرسو
2.در کل دستگاه خیلی خوبی است و یکی از بهترین اسپرسو ساز خانگی هست.
3.خوشبختانه کالا سالم بدستمون رسید. باید چندین بار باهاش کار کنین تا لمش دستتون بیاد. اما خوبه و کار راه اندازه. بدرد مصارف خونگی و کم مصرف ها میخوره فقط شستشوی وسایلش کمی دردسره
4.من سال۹۳ خریدمش تقریبا هر روزهم ازش استفاده میکنم خیلی خوبه و راضی هستم ازش آدم قهوه بازی نیستم ولی از روزی که یادم میاد تا الان که۳۸سالمه همیشه قهوه میخوردم.
24- اسپرسوساز نسپرسو مدل Creatista Plus همراه با استیمر برای کف شیر
اسپرسوساز نسپرسو مدل Creatista Plus همراه با استیمر برای کف شیر

سایر توضیحات: قابلیت زدن ۸ بافت قهوه، ۱۱ حالت مختلف برای دمای شیر، خاموش شدن خودکار بعد از ۹ دقیقه و قابلیت برنامه‌ریزی دارد. گرمکن سریع ۳ ثانیه‌ای، ظرفیت کپسول: ۸-۱۲ کپسول می باشد.

نوع اسپرسوساز این دستگاه از نوع نسپرسو ساز Creatista Plus می باشد. لازم بذکر است این محصول همراه با گارانتی ۱۸ ماهه آریا کیش برای مشتری ارسال می گردد و کیفیت بالایی دارد و جزو بهترین اسپرسو ساز خانگی می باشد.

مشخصات
قابلیت تنظیم میزان بخار: اتوماتیک
تعداد نازل قهوه: یک عدد
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
دستگاه نمایش وضعیت: نشان گر سطح آب
قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
ویژگی‌های نظافتی: سیستم شست‌وشوی خودکار
نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش/ کافه لاته/ کاپوچینو/ ماکیاتو/ ریسترتو/ لانگو/ شیر گرم و فلت وایت
اقلام همراه محصول: یک عدد Pitcher برای گرم کردن شیر – ۱۶ عدد کپسول قهوه
ظرفیت مخزن: ۱.۵ لیتر
نظر کاربران
1.حدود یکسال گرفتم و از قهوه درست کردن باهاش لذت می‌بریم.
2.من این دستگاه رو از دیجی امروز تحویل گرفتم اول اینکه خوب بسته بندی نشده بود و اومده بودن کارتون نسپرسو رو که جعبه متوسطی داررو تو یه جعبه خیلی بزرگ گذاشته و مدام این بسته داخلش تکون میخورد اما وقتی خود جعبه نسپرسو رو باز کردم یه بسته قهوه 25 داخلش بود تو نگاه اول خیلی زیبا به نظر میرسه و ادم مجذوب خودش میکنه بعدش هم کیفیته قهوه یی که میده با بقیه مدل های نسپرسو زمین تا اسمون فرق داره تنها ایرادش اینه که سرو صدای بدی داره یعنی به قدوقوارش نمیخوره اینقدر صدا بده در اخر اگه این نسپرسو رو تو شگفت انگیز بخرین خیلی ارزشمنده.
25- اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز دسینی مدل 222
اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز دسینی مدل 222

سایر توضیحات: دارای مخزن شفاف ۱.۲ لیتر با قابلیت جدا شدن، قابلیت درست کردن اسپرسو، کاپوچینو و قهوه، دیگ بخار از جنس آلومینیوم درجه عالی، دارای نازل بخار برای تهیه کاپوچینو با کیفیت عالی، فیلتر نگه دارنده فیلتر ضد زنگ و فیلتر آب شیر دارد.

خروجی برای تولید بخار و آب جوش بی خطر و قابل اعتماد همراه با گرمای زیاد، لوله ی جدا برای تولید کف، دارای سینی ضدچکه، دارای ظرف فنجان ضدزنگ برای گرم نگه داشتن فنجان قهوه، قدرت ۶۰۰ وات برای تهیه قهوه قطره ای، ظرفیت برای قهوه قطره ای ۳۵۰ml می باشد.

مشخصات
دارای سینی ضد چکه
لولۀ جدا برای تولید کف
دارای نازل بخار برای تهیه کاپوچینو با کیفیت عالی
دارای ظرف فنجان ضدزنگ برای گرم نگه داشتن فنجان قهوه
قابلیت درست کردن اسپرسو، کاپوچینو و قهوه
نظر کاربران
1.من این محصول را خریداری کردم. ولی اون چیزایی که در قسمت توضیحات نوشته اصلا روی این دستگاه نیست. مثلا آسیاب قهوه. یا گرم کن فنجان.یا استفاده از کپسول.نداشتن مخزن شیر. نمیدونم ما نتونستیم پیداش کنیم یا روش نداره!! کسی اگه خریده راهنمایی بفرماید.
2.عالی به عنوان دستگاه خونگی البته تو توضیحات یه مقدار مغلطه شده
3.کیفیت عالی قیمت بسیار عالی طراحی زیبا

اسپرسو ساز (به انگلیسی: Espresso machine) گونه‌ای دستگاه قهوه‌ساز برقی است که از منبع انرژی تغذیه استفاده می‌کند و انرژی دریافتی را صرف تبدیل آن به انرژی حرارتی می‌کند و شرایط مورد نیاز برای عصاره‌گیری اسپرسو را فراهم می‌کند. امروزه برخی از مدل‌های این دستگاه به تبلت‌ها و موبایل‌ها متصل می‌شوند.

اولین مدل اسپرسوساز در سال ۱۸۸۴- توسط آنجلو موریوندو ساخته شد. اما ماشینی که او ساخته بود یک سری ایرادها داشت که در سال ۱۹۰۱ لوئیچی بتزرا با افزودن بخش‌هایی به دستگاه مانند پرتافیلتر و بهتر کردن عملکرد بویلر، این دستگاه را بهبود بخشید. اطلاعات بیشتر

معرفی پرفروش ترین و بهترین اسپرسو ساز خانگی

در این بخش قصد داریم تا تعدادی از پرفروشترین مدلهای اسپرسوساز را به شما معرفی کنیم.

  • قهوه جوش اسپرسوساز دستی مدل کاپ 3 یکی از پرفروشترین مدلهای اسپرسوساز موجود در بازار است که تا به امروز ضمن فروش بالا موفق به کسب رضایتمندی 80 درصدی از سوی مشتریان شده است. این محصول با رنگبندی متنوع و با قیمتی مناسب عرضه می شود و ارزش خرید بالایی دارد. توجه داشته باشید ابعاد این اسپرسوساز 12*10*15 سانتی متر است و اندازه کوچکی دارد. با این حال می توانید هر بار سه فنجان قهوه با طعم خوشمزه درست کرده و نوش جان کنید. جنس دستگیره از باکالیت و بدنه از آلومینیوم می باشد که طول عمر بالایی خواهد داشت.
  • اسپرسوساز دنور مدل ECM- 2099EXPS یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین اسپرسو ساز خانگی می باشد که به ویژگی های مهم آن اشاره خواهیم کرد. این اسپرسو ساز با توان 850 وات و فشار بخار 15 بار انواع نوشیدنی از جمله اسپرسو، کافه لاته و کاپوچینو را در طعمی فوق العاده برای شما آماده خواهد کرد تا از طعم واقعی این نوشیدنی های پرطرفدار نهایت لذت را ببرید. امکان شستن وسایل و لوازم این اسپرسو ساز درون ماشین ظرفشویی وجود دارد. دو تا از ویژگی های مهم و کاربردی این محصول سیستم خاموشی خودکار و نشانگر سطح آب می باشد. از ترکیب استیل و پلاستیک در ساخت این محصول استفاده شده که طول عمر بالایی خواهد داشت. حجم مخزن 1.6 لیتری به شما اجازه می دهد هر بار بتوانید تعداد زیادی فنجان قهوه آماده و نوش جان کنید.

سهولت در استفاده و نظافت اسپرسو ساز

پیشنهاد می شود در هنگام خرید اسپرسوساز به این دو ویژگی مهم توجه کنید. برخی از مدلها در بازار وجود دارند که کافی است فقط یک دکمه را فشار داده تا نوشیدنی خوشمزه و دلخواهتان را در اختیار شما قرار دهند. اما برخی مدل ها هم نحوه کارکرد آنها بصورت دستی است که باید حتما کار با این اسپرسوسازها را فرا بگیرید.

اسپرسوسازها بعد از هر بار استفاده نیاز به نظافت و شستشو دارند که باید در این خصوص به راحتی در تمیز کردن و ضد زنگ بودنشان توجه داشته باشید. قسمت هایی که نیاز به نظافت دارند اگر قابلیت جداسازی داشته باشند کار شما را برای نظافت بسیار راحت خواهند کرد.

نکاتی مهم در خصوص خرید انواع اسپرسوساز​

  • خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید دستگاه اسپرسوساز کنید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز ، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که تجربه استفاده از آن محصول را داشته اند در خریدهای اینترنتی بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.
  • خدمات پس از فروش: داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر اسپرسو ساز سبب می شود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن بهره مند شوید. دو نکته را در خصوص ضمانت نامه همیشه در نظر داشته باشید. 1_قبل از خرید از در دسترس بودن نمایندگی های مجاز آن در استان خود اطمینان حاصل نمایید. 2_ تاریخ اعتبار گارانتی را مدنظر قرار داده تا از زمان انقضای آن مطلع شوید. توجه به گارانتی بخصوص در مورد لوازم برقی، الکتریکی و الکترونیکی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
  • قیمت: اسپرسو سازها در انواع مختلف و با ویژگی های متعدد به بازار عرضه می گردند که طبیعتا قیمت های متفاوتی خواهند داشت. پیشنهاد می شود قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید اسپرسو ساز خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.
  • اندازه اسپرسو ساز: یکی دیگر از مواردی که باید حتما در هنگام خرید به آن توجه شود اندازه اسپرسو ساز می باشد. فرقی نمی کند قرار است برای محل کار یا مصارف خانگی از دستگاه استفاده کنید. قبل از خرید حتما فضای در دسترس و ابعاد دستگاه را برای خرید بهترین گزینه در نظر بگیرید.
  • نوع اسپرسو ساز: اسپرسوسازها در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که می توان به دستگاه اسپرسوساز روگازی یا موکاپات، اسپرسوساز برقی بدون پمپ، اسپرسو ساز با پمپ دستی، پمپ برقی، پمپ نیمه خودکار و پمپ فوق خودکار اشاره کرد که با توجه به میزان بودجه و نوع استفاده (خانگی یا کافه) می توانید آنها را خریداری کنید. لازم بذکر است با اسپرسو سازها می توان شات اسپر سو، موکیاتو، کاپوچینو، کافه لاته و موکا را درست کرد که در هنگام خرید حتما باید توجه کنید که دستگاه خریداری شده قابلیت درست کردن نوشیدنی مد نظر شما را داشته باشد.

سخن پایانی

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 25 مدل از بهترین اسپرسو ساز خانگی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: بهترین مدلهای چای ساز، پرفروشترین مدلهای موکاپات، بهترین مدل های قهوه ساز، بهترین مدلهای کتری برقی، بهترین مدلهای سماور برقی، پرفروشترین مدلهای سماور گازی، بهترین مدل های مخلوط کن و پرفروشترین مدلهای غذاساز را پیشنهاد می کنیم.

یک نظر

  • بهترین مارک اسپرسوساز خانگی 1402 کدام است؟ | بهترین یاب

    […] بروید. ما قصد داریم تا در این مقاله تعدادی از بهترین مارک اسپرسوساز خانگی را به شما معرفی […]

    23 فروردین 1403 در 01:29
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *