منوی دسته بندی

خرید 19 مدل از پرفروشترین و بهترین مارک آچار آلن ایرانی و خارجی 1403

بهترین مارک آچار آلن کدومه؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 19 تا از بهترین مارک آچار آلن موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم و در ادامه با راهنمای خرید، اطلاعات شما عزیزان در خصوص خرید بهترین مدل این ابزار کاربردی را تکمیل نماییم. مدل های معرفی شده در این بخش از برندهای مطرح بازار بوده و کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارند که همین ویژگی ها سبب فروش بالای آنها شده است. تا آخر همراه ما باشید. 

یکی از ضروری ترین ابزارهایی که بسیاری از افراد آن را جزو ملزومات اصلی منزل و داخل خودرو تلقی می کنند آچار آلن است. آچارهای آلن از نظر ظاهری شبیه به L انگلیسی با مقطع شش ضلعی و یا شش سو می باشند. با آچار آلن براحتی و با کمترین نیرو می توانید پیچ های آلن را در بهترین حالت ممکن بسته یا باز کنید و از این نظر کاربردی تر از آچارهای معمولی می باشند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف آچار آلن اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین مارک جعبه ابزار ، بهترین مارک سنگ فرز و بهترین مارک دستگاه جوش یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

1- آچار آلن ستاره ای مدل داگ کد YPS-ON09 مجموعه 9 عددی

خرید اینترنتی آچار آلن

آچار آلن ستاره ای مدل داگ کد YPS – ON09 مجموعه 9 عددی در نه سایز مختلف تولید و به بازار عرضه شده که بسیار کاربردی و با ارزش می باشد و یکی از بهترین مارک آچار آلن می باشد. این محصول برای راحتی و تسلط بیشتر شما، بصورت دسته بلند طراحی شده و در دسته آلن و ستاره ای تو خالی قرار می گیرد.

جنس آچارها از کروم و وانادیوم (فولاد) می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارند. متریال آن به گونه ای است که حتی با قرار گرفتن در فضاهای مرطوب به هیچ عنوان زنگ نخواهد زد.

مشخصات

نظر کاربران

2- مجموعه 8 عددی اچار آلن سنسو مدل YP08

خرید اینترنتی آچار آلن

مجموعه 8 عددی آچار آلن سنسو مدل Y P08 تا به امروز موفق شده 74 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. این محصول فروش بالایی را در بازار تجربه کرده که از مهمترین دلایل آن می توان به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مطلوب آن اشاره داشت. جنس این آچار از فولاد ضدزنگ می باشد و مقاومت زیادی در برابر فشارهای سنگین دارد.​

محصول فوق که در 8 سایز طراحی شده درون یک کیف شکیل دکمه دار برای مشتری ارسال می گردد تا نگران گم شدن آچارها نباشید. چنانچه تمایل به خرید این محصول دارید می توانید براحتی و با چند کلیک ساده آن را از دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگرید.​​

مشخصات

نظر کاربران

3- مجموعه 9 عددی آچار آلن کد 9-ALN

خرید اینترنتی آچار آلن

یکی دیگر از آچارهای آلن پرفروش و مقرون به صرفه، مجموعه 9 عددی آچار آلن کد 9-ALN می باشد. 78 درصد افرادی که این آچار را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند.​

این مجموعه که در 9 سایز تولید و به بازار عرضه شده از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است و استحکام خوبی در برابر فشار و ضربه دارد.​

مشخصات

نظر کاربران

4- مجموعه 18 عددی آچار آلن و ستاره ای رونیکس مدل RH-2051
خرید اینترنتی آچار آلن

مجموعه 18 عددی آچار آلن و ستاره ای رونیکس مدل RH- 2051 یکی از بهترین مارک آچار آلن ساخت ایران می باشد که توسط شرکتی نام آشنا و معتبر تولید شده است. این محصول علاوه بر فروش خوب، بدلیل کیفیت و استفاده از بهترین متریال در ساخت، موفق شده رضایت 85 درصد مشتریان خود را جلب کند.

این محصول از 9 عدد آچار آلن و 9 عدد آچار ستاره ای تشکیل شده که بسیار کاربردی و کار راه انداز می باشد. در ساخت این مجموعه از کروم – وانادیوم استفاده شده تا دیگر نگران صاف شدن و یا رد کردن آچار در هنگام فشارهای سنگین نباشید. 

این مجموعه 18 عددی در کاوری مخصوص قرار دارد تا از گم شدن آنها جلوگیری شود علاوه بر اینکه به شما اجازه می دهد براحتی آن را به قاب نگهدارنده و تابلو ابزار آویز کنید.

مشخصات

نظر کاربران

5- آچار آلن مدل QiLiang مجموعه 10 عددی
خرید اینترنتی آچار آلن

آچار آلن مدل QiLiang مجموعه 10 عددی، یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین مارک آچار آلن موجود در بازار می باشد که هم اکنون می توانید با چند کلیک ساده آن را از دیجی کالا خریداری کنید. به عقیده افرادی که از این محصول استفاده کرده اند خرید این محصول به نسبت قیمت گذاری منصفانه و کیفیت نسبتا مطلوبی که دارد ارزش خرید بالایی داشته و خرید آن به دیگران پیشنهاد می شود.

لازم بذکر است درجه کیفی این کالا در لِول متوسط قرار می گیرد و بیشتر برای کارهای سبک مناسب است و نباید از آن توقع زیاد مانند باز کردن پیچ هایی با فشار زیاد را داشته باشید.

مشخصات

نظر کاربران

6- آچار آلن بلند اینکو مدل HHK-11092 مجموعه 9 عددی

خرید اینترنتی آچار آلن

آچار آلن بلند اینکو مدل HHK – 11092 مجموعه 9 عددی که ساخت کشور جمهوری خلق چین و تحت لیسانس آمریکا می باشد، بصورت دسته بسیار بلند طراحی شده است. دسته های بسیار بلند در کنار طراحی اصولی و ارگونومیک به شما اجازه می دهد تا با تسلط، قدرت و فشار بیشتری پیچ ها را سفت و یا باز کنید.

استفاده از بهترین متریال (فولاد ضد زنگ) در ساخت این محصول سبب شده حتی با فشارهای زیاد هم نگران سایش، صاف شدن و یا به اصطلاح رد کردن آن نباشید و با خیالی آسوده به کار خود مشغول شوید.

این محصول در کاور مخصوص با امکان آویز برای مشتری ارسال می شود تا ضمن جلوگیری از گم شدن آلن ها، براحتی بتوانید آن را در جایگاه دلخواهتان نصب کنید.

مشخصات

نظر کاربران

7- آچار آلن چند کاره مکس تاپ مدل MX20

خرید آچار آلن

آچار آلن وسیله ای ضروری است که بدون شک در خانه و خودرو به آن نیاز خواهیم داشت. آچار آلن چند کاره مکس تاپ مدل MX20 از 6 عدد آچار آلن، پیچ گوشتی های دوسو، چهارسو، بکس های سایز 8*9*10 تشکیل شده است. جنس این مجموعه از فولاد کربنی می باشد. فولاد کربنی ضمن وزن کم، مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.

دسته این محصول به شکلی ارگونومیک طراحی شده است که به شما اجازه می دهد با فشار زیاد سخت ترین پیچ ها را باز کنید. بسیاری از افراد با خرید آچار آلن نگران گم شدن آن می باشند اما این آچار به گونه ای طراحی شده که تمام آچارها در کنار هم قرار دارند و احتمال گم شدن یکی از آنها وجود نخواهد داشت.

ویژگی های ذکر شده ارزش خرید این محصول را بالا برده است و آن را جزو بهترین مارک آچار آلن دسته بندی می کند. شما عزیزان می توانید بصورت اینترنتی این محصول باکیفیت و مقرون به صرفه را از دیجی کالا خریداری نمایید.

مشخصات

نظر کاربران

8- مجموعه 9 عددی آچار آلن ستاره ای بیسو مدل CR-V

خرید آچار آلن

مجموعه 9 عددی آچار آلن ستاره ای بیسو مدل CR -V یک ابزار کاربردی و باکیفیت است که در هر خانه و خودرو به آن نیاز خواهید داشت. در ساخت این محصول از متریال خوب و باکیفیتی استفاده شده است تا در برابر فشار و سایش مقاومت خوب و بالایی داشته باشد.​

شما عزیزان هم اکنون می توانید این مجموعه 9 عددی مقرون بصرفه را که شامل شماره های 0.5- 1.5- 2- 2.5- 3- 4- 6- 8- 10 می باشد بصورت اینترنتی سفارش دهید. ​

مشخصات

نظر کاربران

9- آچار آلن تاپتول مدل GAAL0924 مجموعه 9 عددی

خرید اینترنتی آچار آلن

آچار آلن تاپتول مدل GAAL0924 مجموعه 9 عددی از فلز بسیار مقاوم در برابر فشار ساخته شده است و براحتی هرز نخواهد شد. نوع این آچار، آلن و ستاره ای است و هر دو پیچ از این نوع را می توانید با آن باز کنید. دسته های این آچار بصورت بلند طراحی شده که به شما دسترسی بیشتری برای باز کردن انواع پیچ ها می دهد.

مشخصات

نظر کاربران

10- آچار آلن ستاره اي هکس کي تولز مدل PA 2501 مجموعه 8 عددي

خرید باکیفیت ترین مدلهای آچار آلن

مشخصات

نظر کاربران

11- آچار آلن اینکو کد K0-0014081 مجموعه 8 عددی
خرید باکیفیت ترین مدلهای آچار آلن

مشخصات

نظر کاربران

12- اچار الن دسته تی پروکسون مدل 22652 مجموعه 10 عددی

خرید باکیفیت ترین مدلهای آچار آلن

آچار آلن دسته تی پروکسون مدل 22652 مجموعه 10 عددی گزینه ای عالی برای افرادی است که به دنبال خرید آچار آلن باکیفیت و متنوع از لحاظ سایز می باشند. این محصول ساخت کشور آلمان می باشد و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده است و جزو بهترین مارک آچار آلن است.

جنس این مجموعه از کروم- وانادیوم است که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد. طراحی ارگونومیک دسته ها و سایزبندی متنوع این مجموعه علاوه بر اینکه کار با آن را راحت کرده است دسترسی بسیار خوبی برای باز کردن کورترین و غیرقابل دسترس ترین پیچ ها به شما خواهد داد. شما می توانید این محصول را بصورت اینترنتی سفارش دهید. برای اینکار کافیست تا بر روی تصویر کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات

نظر کاربران

13- آچار آلن وای دی اس مدل 94082 مجموعه 9 عددی

خرید باکیفیت ترین مدلهای آچار آلن

مشخصات

نظر کاربران

14- آچار آلن رونیکس مدل ART-LA-R18 مجموعه 18 عددی
خرید باکیفیت ترین مدلهای آچار آلن

مشخصات

نظر کاربران

15- اچار الن بهکو مدل RB_011 مجموعه 9 عددی

خرید اینترنتی آچار آلن

مشخصات

نظر کاربران

16- مجموعه 8 عددی آلن سوپرتولز مدل ST08
خرید اینترنتی آچار آلن

مشخصات

نظر کاربران

17- مجموعه 8 عددی آچار الن ستاره ای کد 2020
خرید اینترنتی آچار آلن

مشخصات

نظر کاربران

18- مجموعه 8 عددی آچار الن ستاره ای رونیکس مدل RH-2021

خرید اینترنتی آچار آلن

یکی از موفق ترین و معتبرترین شرکت های ایرانی که در زمینه تولید ابزارالات فعالیت دارد بدون شک شرکت رونیکس است. این شرکت با داشتن کارخانه هایی در اقصی نقاط جهان از جمله: چین، آلمان، ویتنام و… به فعالیت حرفه ای خود ادمه می دهد و محصولات خود را به سرتاسر جهان صادر می کند. مجموعه 8 عددی آچار الن ستاره ای رونیکس مدل RH -2021 یکی از پرفروشترین و بهترین مارک آچار آلن است.

کیفیت بالا، قیمت مناسب و جمع و جور بودن شاید از مهمترین دلایل استقبال از این محصول باشد. جنس محصول از فولاد مقاوم و ضدزنگ می باشد و طول عمر بالایی دارد. این آچار تا به امروز فروش فوق العاده ای را تجربه کرده و البته موفق شده رضایت 95 درصد مشتریان را به ثبت برساند.

مشخصات

نظر کاربران

19- مجموعه 8 عددی آچار آلن مدل Super

خرید اینترنتی آچار آلن

مجموعه 8 عددی آچار آلن مدل Super یک محصول کاربردی و ضروری برای هر منزل و داخل خودرو می باشد. 8 سایز مختلف این آچار دست شما را برای باز کردن پیچ های مختلف باز می گذارد. جنس محصول از آهن مقاوم می باشد و گزینه ای عالی برای کارهای سبک و نیمه سبک محسوب می شود.

بهتر است با توجه به متریال استفاده شده برای کارهای سنگین و صنعتی مورد استفاده قرار نگیرد. آچارها در داخل یک کیف دکمه دار برای مشتری ارسال می گردد تا از مفقود شدن آنها جلوگیری گردد. شما می توانید بعد از هر بار استفاده آچارها را در داخل کیف مخصوص آن قرار دهید.

این ابزار بدلیل قیمت مناسب و کیفیت خوبی که دارد مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و به گفته بسیاری از آنها ارزش خرید بالایی دارد. همچنین تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 79 درصدی مشتریان نیز شده است. شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

راهنمای خرید آچار آلن

  • نوع: آچارهای آلن در انواع مختلفی چون: آچار آلن کوتاه، آلن ستاره ای، آلن چاقویی، آلن دسته T، آلن سه راهی، آلن جغجغه ای و آلن دسته P در بازار وجود دارند که حسب نیاز خود می توانید بهترین آنها را خریداری کنید. لازم بذکر است اغلب این آچارها از نظر کارایی مانند هم هستند و علت نام گذاری و متمایز شدنشان شکل ظاهری آنهاست. برخی از آلن ها بمانند آچار بوکس، بوسیله دسته های کمکی بلند، کوتاه و غیره دست شما را برای باز کردن محکم ترین پیچ ها باز می گذارند و سبب تسلط بیشتر شما بر روی کار می شوند که می توانید در هنگام خرید این موضوع را مد نظر داشته باشید.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید آچار آلن نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی کاملا هوشمندانه داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از آچار آلن مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.
  • جنس: آچارهای آلن را از نظر جنس می توان به سه دسته فولادی، آهنی و استیل تقسیم بندی کرد. اغلب این نوع از آچارها از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و البته فولاد در بین موارد ذکر شده بیشترین مقاومت را در برابر ضربه، فشار، پیچش و خم شدن دارد. پس بهتر است با کمی هزینه بیشتر آچار آلن فولادی را خریداری کنید تا از بابته طول عمر و کیفیت آن خیالتان راحت باشد.
  • قیمت: آچارهای آلن در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس، کیفیت، تعداد و برند آچار آلن در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای آچار صرف کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.
  • کیف همراه: با توجه به اینکه آچارهای آلن اغلب کوچک بوده و براحتی گم می شوند، در هنگام خرید آچار آلن های تعداد بالا، حتما مدل هایی را خریداری کنید که کاور، ساک، کیف و یا گیره نگهدارنده داشته باشند. داشتن کیف و یا کاور نه تنها سبب می شود آنها را گم نکنید بلکه در هر زمان که لازم بود می توانید به آنها دسترسی سریع تری داشته باشید. لازم بذکر است برخی از کاورها به شما این امکان را می دهند که بتوانید آنها را به تابلو ابزار و یا صفحه نگهدارنده نصب کنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 19 تا از بهترین مارک آچار آلن و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *