منوی دسته بندی

آویز گردنبند طلا -خرید اینترنتی بهترین آویزهای گردنبند طلا

زیورآلات که شامل ست، نیم ست، آویز گردنبند طلا، گوشواره، گردنبند و غیره می شود طرفداران زیادی در بین بانوان دارند. خانم ها دوست دارند برای هر چه جذاب تر و زیباتر نشان دادن خود از اینگونه زیورآلات در مراسم های رسمی و غیر رسمی مانند مهمانی، عقد، عروسی و غیره استفاده کنند.

یکی از پرفروشترین و محبوب ترین زیورآلات موجود در بازار، آویز گردنبند طلاست. این آویزهای طلا در اشکال، طرح ها، اندازه ها و اسم های مختلفی در بازار موجود می باشند و می توان گفت تمام سلایق را پوشش می دهند.

اما تنوع بسیار زیاد آویز گردنبند طلا انتخاب را برای برخی افراد مشکل کرده است. امروز در این بخش از دقیق شو تصمیم گرفتیم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از بهترین و زیباترین آویزهای گردنبند طلا را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع آویز گردنبند طلا، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- گردنبند طلا 18عیار طرح شعر مدل SG039

خرید آویز گردنبند طلا

آویز گردنبند طلا 18عیار طرح شعر مدل SG039 در 4 اندازه مختلف در دیجی کالا موجود می باشد. این آویز با طرح پلاک شعر طراحی شده که زیبایی فوق العاده ای را خلق کرده است.​

عیار این گردنبند 18 عیار است. این آویز به شعر جان بی جمال جانان که بخشی از یک مصرع شعر حافظ است مزین گردیده که برای زیبایی بیشتر با خط خوشنویسی کار شده است. ​

لازم بذکر است نظر ثبت شده در خصوص این کالا مثبت بوده و به زیبایی چشم نواز آن اشاره کرده است.​

مشخصات
نظر کاربران

2- آویز گردنبند طلا 18عیار طرح هیچ مدل SG073

آویز گردنبند طلا 18 عیار طرح هیچ مدل SG073 در 10 وزن مختلف در بازار موجود می باشد که می توانید حسب سلیقه و میزان بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید آن را در سبد خرید خود قرار دهید.

طرح پلاک این آویز؛ کلمه هیچ می باشد و جنس آن از طلای 18 عیار است. نظرات ثبت شده در خصوص این گردنبند مثبت بوده و خریداران، خرید آن را به دیگر افراد پیشنهاد کرده اند.

مشخصات
نظر کاربران

3- طلا 18عیار الن نار مدل EL80

آویز گردنبند طلا 18 عیار الن نار مدل EL80 در دو اندازه مختلف در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی از دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

طرح پلاک این آویز طلای زیبا، ماه و ستاره می باشد و در ساخت آن از طلای هجده عیار براق استفاده شده است که سبب شده کار نهایی بسیار جذاب و چشم نواز باشد.​

ضمنا این محصول در بیشتر موارد موفق به کسب رضایتمندی مشتریان شده است.​

مشخصات
نظر کاربران

4- آو یــز طلا 18 عیار زنانه کد DG046

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه کد DG046 در 9 اندازه مختلف در دیجی کالا موجود می باشد. اندازه تقریبی پلاک 2.5*2.5 می باشد و طرح پلاک به بسم الله الرحمن الرحیم با طلای 18 عیار مزین شده است.​

این گردنبند تا به امروز فروش خوبی را تجربه کرده و در بیشتر موارد نظرات مثبتی در مورد آن به ثبت رسیده است.​

مشخصات
نظر کاربران

5- گردنبند طلا 18 عیار بهگلد طرح قلب

آویز گردنبند طلا 18 عیار بهگلد طرح قلب در هشت اندازه مختلف در بازار موجود می باشد. در ساخت این آویز گردنبند از طلای 18 عیار استفاده شده و طرح پلاک بصورت دو قلب توپر و توخالی و به هم چسبیده می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز است.​

این گردنبند یکی از محبوب ترین و پرفروشترین آویزهای طلا می باشد که تاکنون نظرات مثبتی در خصوص آن به ثبت رسیده است.​

مشخصات
نظر کاربران

6- طلای 18 عیار شانا مدل N-SG83

آویز گردنبند طلا 18 عیار شانا مدل N – SG83 در 9 اندازه و وزن مختلف موجود می باشد که با توجه با میزان بودجه و سلیقه خود می توانید آن را از فروشگاه معتبر دیجی کالا خریداری کنید. طرح پلاک این گردنبند شکل پروانه می باشد و در ساخت آن از طلای 18 عیار استفاده شده است.​

در نظر داشته باشید ابعاد تقریبی پلاک 2*2 سانتی متر می باشد. بررسی نظرات مشتریان در خصوص این کالا نشان می دهد که اکثر آنها از خرید این محصول رضایت کامل داشته اند.​

ضمنا تا به امروز این گردنبند هم یکی دیگر از گردنبندهای پرفروش دیجی کالا بوده است.​

مشخصات
نظر کاربران
7- آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه کاپانی مدل وان‌یکاد کد kp030
مشخصات
نظر کاربران

8- آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه ماهک مدل MM0780

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه ماهک مدل MM0780 در ابعاد تقریبی ۱.۵ × ۰.۷ سانتی‌متر با طرح گل پروانه تولید و به بازار عرضه شده است. آویز این پلاک از جنس طلای 18 عیار می باشد. این پلاک به یک سنگ سواروسکی اورجینال زرد رنگ و بسیار زیبا مزین شده است.

این پلاک زیبا تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 77 درصدی مشتریان شده است. شما عزیزان می توانید نظرات ثبت شده در خصوص این محصول را در پایین مطالعه کنید. ​

همچنین می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر فوق این پلاک زیبا و چشم نواز را بصورت آنلاین و مطمئن سفارش دهید.​

مشخصات
نظر کاربران

9- گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM1431

مشخصات
نظر کاربران

10- طلا 18 عیار رزا مدل N018

مشخصات
نظر کاربران

11- آویز گردنبند طلا 18 عیار کد P106

آویز گردنبند طلا 18 عیار کد P106 یکی از محبوب ترین آویزهای گردنبد طلای موجود در بازار می باشد. این گردنبد با ظرافت و دقت زیادی طراحی شده است و عیار بکار رفته در آن 18 عیار می باشد. با خرید این طلا در واقع با یک تیر دو نشان زده اید چرا که ظرافت و اصالت را در کنار هم خواهید داشت.

74 درصد افرادی که این آویز طلا را خریداری کرده اند آن را به دیگران هم جهت خرید پیشنهاد داده اند. قبل از نهایی کردن خرید برای اطمینان بیشتر می توانید نظرات ثبت شده کاربران را بصورت اجمالی مطالعه کنید.​

مشخصات
نظر کاربران

12- گردنبند 18 عیار زنانه جواهری میکا طرح برف کد 0110047

مشخصات
نظر کاربران

13- آویز طلای 18 عیار زنانه مدل پروانه کد K07

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​ …

نکاتی در خصوص خرید آویز گردنبند طلا

کیفیت: یکی از مهمترین نکاتی که باید حتما در هنگام خرید زیورآلات طلا بخصوص آویز گردنبند طلا به آن توجه داشته باشید اصل بودن آن است. در این خصوص می توانید با یک کارشناس و فرد خبره برای خرید مراجعه کنید. یا اینکه قبل از خرید، مطالعاتی در خصوص تشخیص طلای اصل از تقلبی و بدلی داشته باشید. زیورآلات طلا در عیارهای مختلف 18 تا 24 عیار در بازار موجود می باشند. بهتر است برای خرید زیورآلات طلا حتما به مراکز و فروشگاه ها معتبر و شناخته شده مراجعه کرده و حتما از آنها فاکتور خرید دریافت نمایید.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید آویز گردنبند طلا نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی کاملا هوشمندانه و مطابق با سلیقه و استایل خود داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از آویز گردنبند طلای مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

طرح: انتخاب طرح پلاک آویز گردنبند طلا کاملا سلیقه ای و شخصی است. تنوع طرح و مدل آویزهای طلا بسیار زیاد است و شما می توانید حسب سلیقه، محفل و مراسمی که قرار است در آن استفاده کنید بهترین انتخاب را داشته باشید.

قفل و زنجیر: حتما به ضخامت و استحکام قفل و زنجیر آویز گردنبند طلا توجه داشته باشید. زنجیر و قفل برخی مدل های موجود در بازار آنقدر ضعیف و نازک هستند که با کوچکترین فشار ممکن است پاره شوند. برخی افراد به دلیل اینکه لاغر اندام هستند بیشتر به دنبال آویزهای گردنبند ظریف و فانتزی هستند که در این مورد توجه داشته باشید که حتما زنجیر و قفل گردنبند تحمل وزن پلاک را داشته باشد.

قیمت: آویزهای طلا در انواع و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت عیار و وزن آویز گردنبند طلا در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید، مقدار پولی که قرار است برای آویز گردنبند طلا صرف کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از زیباترین و محبوب ترین مدل های آویز گردنبند طلا و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدلهای هودی زنانه، پرفروشترین دستبند نقره زنانه، بهترین عینک آفتابی زنانه، کیف رو دوشی زنانه، ست کیف و کفش زنانه، بهترین کفش راحتی زنانه، پرفروشترین کفش طبی زنانه، بهترین کفش ورزشی زنانه و بهترین مدلهای لاک ناخن را پیشنهاد می کنیم.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *