منوی دسته بندی

تفاوت اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 +مقایسه دقیق 2 مدل و [قیمت روز]

تفاوت اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 کدام است؟

تفاوت اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 کدام است؟ تفاوت اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 در چه مواردی است؟ اسپرسوساز دلونگی مدل 685 بخرم یا 680؟ در این بخش به صورت دقیق هر کدام از اسپرسوسازهای دلونگی 680 و 685 را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید مدل دلخواهتان را با خیالی راحت خریداری کنید. این دو مدل برند ایتالیایی و شناخته شده دلونگی می باشند و جزو محبوب ترین و پرفروش ترین اسپرسوسازهای خانگی بازار محسوب می شوند. کیفیت، قیمت و امکانات این دو مدل بسیار شبیه به هم بوده و علاوه بر مصارف خانگی گزینه ای عالی جهت استفاده در سوپرمارکت و کافه های کوچک می باشند.

امروزه خوردن قهوه طرفداران زیادی پیدا کرده و به همین جهت هر کس دوست دارد با خرید یک اسپرسوساز خوب و باکیفیت هر زمان که دوست داشت یک فنجان قهوه گرم و خوشمزه در منزل و محل کار میل کند. اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 جزو باکیفیت ترین و بهترین مدل های اسپرسوساز جهت مصارف خانگی می باشند که شما می توانید با قیمتی مناسب آنها را تهیه کنید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل های اسپرسو ساز دلونگی [معرفی و بررسی 7 مدل فوق العاده]

مقایسه کامل اسپرسوساز دلونگی 680 و 685

✅ کسب رضایتمندی ۷۴% (۲۱۰نفر) مشتریان

✅ رنگبندی متنوع و مناسب هر سلیقه

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

معرفی اسپرسوساز دلونگی 685

اسپرسو ساز دلونگی مدل 685 در ابعاد 35*17*35 سانتی متر و با وزن 5 کیلوگرم تولید شده است. رنگبندی متنوع این مدل در کنار کیفیت بالا، برند معتبر و امکانات فراوان سبب شده جزو محبوب ترین اسپرسوسازهای بازار باشد و حتی برای افراد مشکل پسند یکی از گزینه های خوب محسوب شود.

این دستگاه با داشتن مشخصاتی از جمله: تنظیم بخار 2 حالته، توان 1350 وات، ظرفیت مخزن 1.1 لیتر، فشار بخار 15 بار و دو عدد نازل برای استفاده در منزل و محل کار ایده آل است. شما با این اسپرسوساز می توانید در زمان کم اسپرسو، کافه لاته و کاپوچینو را با طعمی عالی آماده و نوش جان کنید. بدنه دستگاه از جنس فلز است و کیفیت و طول عمر بالایی دارد. علاوه بر اسپرسو ساز دلونگی مدل 685، یک عدد رسوب زدایی، کاپ تک شات و دو شات، پرتافیلتر، تمپر و قاشق پلاستیکی در جعبه وجود دارد.

لازم بذکر است تنظیم بخار این مدل در دو حالت فوم دهی و حالت گرم کردن شیر طراحی شده و این قابلیت مهمترین تفاوت اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 می باشد. حالا که با معرفی اسپرسوساز دلونگی 685 آشنا شدید می توانید آن را در 4 رنگ مختلف سفارش دهید و از خوردن قهوه خوشمزه با طعمی فوق العاده لذت ببرید.

1️⃣ زمانی که روشن میکنم دستگاه رو حباب ایجاد میشه و فشارشم کمه؟ به احتمال زیاد با هواگیری مشکل حل خواهد شد.

2️⃣ این رو بخرم یا هم رده همین رو از برندهای مباشی و نوا؟ مباشی و نوا برند ژاپنی هستند و کیفیت بالایی دارند و در واقع جزو محبوب ترین و پرفروش ترین مارک اسپرسوساز می باشند. اما از لحاظ برندینگ برند دلونگی یک سروگردن بالاتر از مباشی و نوا می باشد. البته اسپرسوسازهای دلونگی قیمت بالاتری دارند. اگر محدودیت بودجه ندارید پیشنهاد ما به شما خرید اسپرسوساز از برند دلونگی ایتالیاست که تا سال ها برای شما کار می کند.

مشخصات کالا
حجم مخزن آب: ۱ لیتر
جنس بدنه: فلزی
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته و کاپوچینو
قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
ابعاد: ۳۵x۱۷x۳۵ سانتی‌متر
توان: ۱۳۵۰ وات

✅ هنوز استفاده نکردم نمیدونم خود دستگاه چطوره ولی بدترین تجربه ارسال رو داشتم قرار بود یک هفته ای دستم برسه بعد کلی پیگیری و هر روز زنگ زدن بعد سه هفته دستم رسید.

✅ مناسب و با کیفیت می باشد.

✅ تازه خریدم واقعا خوبه پیشنهاد میشه.

✅ واقعا هر چی بگی براش کمه چ مارک دستگاه متریال ساخت همه چی عالی.

✅ کیفیت خوبی داره اما تنها تفاوتش با مدل قدیمی ترش داشتن تمپر قهوه است در حالیکه اختلاف قیمتش زیاده البته رنگ هاشم خب فرق داره، کلا دستگاه خوبیه و قهوه خوبی درست میکنه.

سوالات متداول

طعم قهوه تهیه شده با اسپرسوساز دلونگی 685 بسیار عالی است که البته بخشی از این کیفیت به پودر قهوه هم بستگی دارد. اسپرسوساز دلونگی 685 جزو محبوب ترین اسپرسوسازهای خانگیِ نه تنها دلونگی بلکه مباشی، نوا، زیگما، سیج، فیلیپس و تکنو محسوب می شود.

اسپرسوساز دلونگی 685 عصاره غلیظ و باکیفیت تولید می کند که مشخصات فنی دستگاه و نظرات مشتریان مهر تاییدی بر این ادعاست. اسپرسوساز دلونگی 685 برای مصارف خانگی طراحی شده است. این دستگاه فاقد قابلیت های پیشرفته مانند: مخزن شیر، پنل کنترل لمسی، مخزن آسیاب قهوه و فیلتر آب قابل تعویض می باشد که شاید بتوان این موارد را جزو معایب اسپرسوساز دلونگی 685 برشمرد.

شاید هواگیری اسپرسوساز دلونگی 685 برای برخی از افراد کار مشکلی باشد. با راهکاری که در ادامه خواهیم گفت براحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید.

  1. ابتدا اهرم نازل بخار را به سمت پایین چرخانده تا خروجی باز شود.
  2. بعد از مدتی خروج آب بصورت یکنواخت و طبیعی خواهد شد. این مرحله شاید نهایتا حدود 3 دقیقه طول بکشد.
  3. در مرحله آخر اهرم را به حالت اول برگردانید. به همین راحتی شما کار هواگیری اسپرسوساز دلونگی 685 را انجام دادید. هر زمان که دستگاه نیاز به هواگیری پیدا کرد با همین روش براحتی آن را هواگیری کنید. بروز چنین مشکلاتی در دستگاه اسپرسوساز عادی می باشد و هیچ ارتباطی با کیفیت آن ندارد. همچنین اغلب اسپرسوسازهای نو و آکبند نیاز به هواگیری دارند.

این دو مدل جزو پرفروش ترین اسپرسوسازهای خانگی دلونگی می باشند و از نظر مشخصات فنی شبیه به هم هستند. خوب است بدانید توان دستگاه و کیفیت قطعات هر دو مدل مشابه هم بوده و تفاوت زیادی با هم ندارند. در ادامه به برخی از تفاوت های جزیی این دو مدل اشاره می کنیم. حداکثر ارتفاع مجاز در [مدل ec680 8 سانتی متر] است اما این عدد در [مدل ec685 13 سانتی متر] بوده، ضمن اینکه ارتفاع آن قابل تنظیم است.

در اسپرسوساز 685 تنظیم بخار بصورت دو حالته وجود دارد که اسپرسوساز 680 فاقد این قابلیت می باشد و در واقع تفاوت اصلی و مهم این دو مدل را می توان در همین ویژگی دانست. همچنین در مدل 685 از رنگ های مات و باکیفیت بالاتر استفاده شده است.

خیر- اسپرسو ساز دلونگی EC685 مخزن شیر ندارد. برای تهیه فوم شیر در این مدل از نازل بخار استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل اسپرسو ساز نوا خانگی [معرفی و بررسی 6 مدل خانگی و پرفروش]

✅ دارای امکانات و کیفیت خوب ✔ارزش خرید بالا

اسپرسوساز دلونگی مدل EC680

معرفی اسپرسوساز دلونگی 680

اسپرسوساز دلونگی مدل 680 در ابعاد 150*300*330 میلی متر و با وزن 4 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه شده است. توان دستگاه 1350 وات است و قهوه را با فشار بخار 15 بار آماده می کند. از ویژگی های این مدل می توان به: سیستم خاموشی خودکار، گرم کردن فنجان، داشتن دو عدد نازل، اعلام زمان رسوب زدایی و رفتن روی حالت استندبای بصورت خودکار اشاره کرد.

از عمده تفاوت اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 می توان به: تفاوت در ارتفاع، تنظیم بخار و رنگبندی اشاره کرد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. حداکثر ارتفاع مجاز در این مدل 8 سانتی متر است اما این عدد تا 5 سانتی متر در مدل 685 ارتقا پیدا کرده است.

در اسپرسوساز 685 تنظیم بخار بصورت دو حالته وجود دارد که اسپرسوساز 680 فاقد این قابلیت می باشد و در واقع تفاوت اصلی و مهم این دو مدل را می توان در همین ویژگی دانست. تنوع رنگبندی و استفاده از رنگ های باکیفیت تر در مدل 685 به وضوح پیداست. خوب است بدانید توان دستگاه و کیفیت قطعات هر دو مدل مشابه هم بوده و در این مورد تفاوتی با هم ندارند.

مشخصات کالا
وزن: ۴ کیلوگرم
جنس بدنه: فلز و پلاستیک
توان: ۱۳۵۰ وات
امکانات اسپرسوساز: سیستم گرم کردن فنجان
سایر توضیحات: &#۳۴; سیستم کاپوچینوساز قابل تنطیم &#۳۴; این سیستم بخار و هوا و شیر را میکس می کند تا با تولید کف شیر غلیظ، خامه ای و کف دار، کاپوچینویی عالی بدست آید. نگهدارنده فیلتر قهوه حرفه ای، هم برای قهوه آسیاب هم قهوه کیسه ای همراه با ابزاری برای خامه گیری برای یک یا دو پیمانه قهوه آسیاب یا قهوه کیسه ای سیستم سلف پرایمینگ به این معناست که دستگاه همیشه آماده استفاده است امکان خروج آب داغ مخزن آب جداشدنی سینی چکه جداشدنی با نشانگر سطح آب سیستم ضدچکه قفسه گرم کننده فنجان دارای فیلتر آب (اختیاری) دکمه روشن/خاموش با عملکرد استندبای اتوماتیک بعد از یک دوره مدت زمان عدم استفاده به منظور ذخیره انرژی اعلام فرا رسیدن زمان رسوب زدایی

✅ به نظرم برای مصرف خانگی مفیده. بنظرم یکی از مهمترین تفاوت اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 در کیفیتشونه.

✅ عالی هستش اما کف زنش خیلی خوب نیست یعنی بجای اینکه کف کنه بیشتر آب میریزه.

✅ والا از نظر کیفیت دستگاه واسپرسو من بین تمام اسپرسو ساز های دلونگی مدل 420 رو پیشنهاد میدم و مدل 421 که تنها فرق بین 420 و 421 اینه که 421 برا اسپرسو باید دکمه بزنی ولی 420 ولومی هست و هیچ فرق دیگه ای هم نداره.

✅ از نزدیک خیلی زیبا تر هستش و کیفیت خوبی داره.

✅ من مدل 685 این دستگاه رو اخیرا تهیه کردم، فراتر از انتظار من هست. از نقاط ضعف این دستگاه نداشتن صفحه نمایشگر هستش.

✅ سلام من این دستگاه رو سه ماه هست که خریدم و واقعا ازش راضیم و کار با اون خیلی راحته، کاپوچینوی خوبی می دهد و… من یک سوال در مورد فوم گیری برای لاته ارت داشتم، من فیلم های یوتویپ رو که نگاه کردم که لاته درست می کردند اون قسمت استیل نازل بخارش را بر می داشتند و با اون قسمت لاستیکی داخلش بخار می دادن، من هم این کار رو کردم ولی شیر من همش ابکی است. وقتی سر نازل رو میبرم داخل شیر شیر فقط هم میخوره و اصلا نه کف می‌دهد نه خامه ای میشه و وقتی هم میارم تا حدود یک میل زیر سطح شیر هم کف می‌دهد و شیر زیر کف بازهم ابکی است (دمای بین ۶۵ تا ۷۰ رو رعایت می‌کنم) اگر کسی می دونه بگه چی کار کنم که شیر خامه ای و مناسب لاته ارت درست کنم.

سوالات متداول

دلونگی اسپرسوسازهای بسیار باکیفیتی را تولید و روانه بازار می کند. ما به اغلب مشتریانی که با محدودیت بودجه مواجه نبوده و به دنبال خرید یک اسپرسوساز باکیفیت برای مصارف خانگی و تجاری هستند برند دلونگی را پیشنهاد می کنیم. با توجه به بررسی های انجام شده در خصوص معایب اسپرسوساز دلونگی 680 مشخص گردید این مدل عیب خاصی ندارد.

نظرات کاربران و مشخصات دستگاه در واقع نشان می دهد شما می توانید این مدل را با خیالی راحت برای مصارف خانگی و محل کار خود تهیه کنید. لازم بذکر است اسپرسوساز دلونگی 680 بدلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب جزو پرفروش ترین اسپرسوسازهای دلونگی در زمینه مصارف خانگی می باشد و استقبال خوبی از این دستگاه بعمل آمده است. متاسفانه این مدل در حال حاضر در بازار ایران به ندرت پیدا می شود.

برای اینکه متوجه شویم تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و غیر اصل در چه چیزهایی می باشد باید به یکسری نکات مهم در این زمینه توجه کنیم که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • لوگو و فونت: فقط به اینکه نام برند بر روی بدنه و یا بسته بندی درج شده باشد بسنده نکنید چرا که براحتی می توان نام برند را در قالب برچسب بر روی کالا چسباند. البته برچسب، فونت و لوگوهای تقلبی کیفیت خیلی پایینی دارند و براحتی برای افراد خبره و کاربلد قابل تشخیص می باشند.
  • فروشگاه مجاز: حتما اسپرسوساز دلونگی را از فروشگاه و نمایندگی های مجاز خریداری کنید. این یک روش مطمئن برای خرید کالای اصلی است.
  • ضمانت نامه: ضمنا کالاهای اصلی اغلب دارای گارانتی می باشند. پیشنهاد می شود اسپرسوساز دلونگی را همراه با گارانتی (در بیشتر فروشگاه ها 18 ماه می باشد) خریداری کنید.
  • مراجعه به سایت دلونگی: مطابقت دادن کد کالا و تصاویر مدل خریداری شده با تصاویر و کد آن در وبسایت رسمی دلونگی یکی از روش های مطمئن برای اطمینان از اصالت کالاست.
  • قیمت: یکی از مهمترین تفاوت اسپرسوساز دلونگی اصل و غیر اصل در قیمت آنهاست. اگر فروشگاه و یا وبسایتی اسپرسوساز دلونگی را با قیمتی خیلی کمتر تحت عنوان حراج می فروخت به آن شک کنید چراکه به احتمال زیاد کالا فیک می باشد. این یک روش مرسوم و رایج بخصوص در فروش های اینترنتی است. بدین صورت که کالا با عنوان کالای اورجینال و باکیفیت و با قیمتی پایین تر از بازار فروخته می شود. این افراد کلاهبردار در زمان ارسال کالا برای مشتری، کالای فیک و تقلبی ارسال می کنند.

اسپرسوساز دلونگی 685 و 680 ساخت کجاست؟ این سوالی است که بسیاری از مشتریان می پرسند. دلونگی یک برند ایتالیایی و باقدمت است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. البته تمرکز این شرکت بر روی تولید اسپرسوساز می باشد و بیشتر با این محصول خود شناخته می شود. این برند ایتالیایی علاوه بر ایتالیا در کشورهای دیگری مانند چین، مجارستان و اوکراین دارای خط تولید است و کالاهای خود را به سرتاسر جهان صادر می کند.

توجه داشته باشید کیفیت اسپرسوسازهای تولید شده در کشورهای چین، مجارستان و اوکراین بسیار بالاست و مشابه نمونه اصلی می باشد. در واقع آنها مطابق با مهندسی و تکنولوژی دلونگی ایتالیا و فقط در کشورهای دیگر تولید می شوند. اغلب اسپرسوسازهای دلونگی بازار ایران ساخت کشور چین می باشند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با بررسی دقیق اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 و با ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم و به سوال ” تفاوت اسپرسوساز دلونگی 680 و 685 ” پاسخ بدیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.♥♥♥

دلونگی

B2n.ir/u38731

B2n.ir/w88784

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *