منوی دسته بندی

تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 [بررسی معایب و مزایا] +خرید اینترنتی

تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 در چه مواردی است؟ در این بخش با مقایسه دقیق اسپرسوساز دلونگی 421 و 431، معایب، مزایا و نظر مشتریان در خصوص هر دو مدل سعی می کنیم تا کار انتخاب را برای شما آسان کنیم. این دو مدل اسپرسوساز دلونگی جزو محبوب ترین اسپرسوسازهای دلونگی می باشند و کیفیت بسیار بالایی دارند. این دو مدل تفاوت زیادی با هم ندارند. عمده ترین تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 در صفحه نمایش و قیمت آنهاست که در این مطلب بیشتر به آن می پردازیم.

خوردن یک فنجان قهوه در طول روز بسیار لذت بخش است. قهوه امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. با داشتن اسپرسوساز شما می توانید هر زمان که دوست داشتید در خانه یا محل کار یک فنجان قهوه خوشمزه نوش جان کنید. حالا اگر دستگاه شما از برند معروف دلونگی باشد کیفیت نهایی نوشیدنی شما بهتر خواهد بود. توجه داشته باشید که برند و مدل دستگاه در طعم و کیفیت قهوه تاثیر زیادی دارد. پس حتما در انتخاب مدل و برند دستگاه اسپرسوساز دقت زیادی کنید و مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. برای مثال اگر هدف شما از خرید اسپرسو ساز خوردن چند فنجان قهوه در طول روز است نیاز نیست با صرف هزینه زیاد مدل های تجاری را خریداری کنید چراکه یک مدل خوب خانگی نیاز شما را رفع خواهد کرد.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. ضمنا ما در مقاله های جداگانه بهترین مدل اسپرسو ساز نوا خانگی و بهترین اسپرسوساز مباشی خانگی را مورد بررسی قرار دادیم که می توانید مطالعه کنید. مباشی و نوا هم در کنار دلونگی جزو بهترین اسپرسوسازهای موجود در بازار می باشند که طرفداران زیادی دارند.

تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 همراه با معرفی کامل هر دو مدل

✅ تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431

1- اسپرسو ساز دلونگی مدل bco421

معرفی اسپرسوساز دلونگی 421

اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421 در ابعاد 436*422*455 سانتی متر و با وزن 6.5 کیلوگرم تولید شده است که نسبت به مدل 431 ابعاد بزرگتر و وزن سنگین تری دارد. طراحی زیبا و ظاهر شیک این مدل قبل از هر چیز نگاه شما را جلب می کند. بسیاری از دستگاه های اسپرسوساز در حین کار صدای زیادی تولید می کنند. اما این دستگاه یکی از کم صداترین دستگاه های اسپرسوساز در این رنج قیمتی می باشد. جنس بدنه از ترکیب استیل و پلاستیک فشرده می باشد که طول عمر بالایی دارد.

این دستگاه با توان 1750 وات و 15 بار فشاربخار انواع قهوه از جمله: فرانسه، ماکیاتو، کاپوچینو، کافه لاته و اسپرسو را آماده می کند که طعم نهایی قهوه بدلیل قدرت بالای دستگاه فوق العاده خواهد بود. البته میزان مهارت شما در طعم نهایی قهوه تاثیرگذار است. از مهمترین امکانات این دستگاه می توان به سیستم خاموشی خودکار و امکان برنامه ریزی اشاره کرد که بسیار کاربردی هستند.

یکی از ویژگی های جذاب اسپرسوساز دلونگی مدل BCO421 این است که بخاطر داشتن دو مخزن مجزا شما می توانید بصورت همزمان قهوه اسپرسو و فرانسه را آماده کنید. باز شدن قسمت نگهدارنده فیلتر و جداشدن سینی چکه گیر دستگاه باعث شده تا نظافت آن خیلی راحت باشد.

مشخصات کالا
ابعاد: ۴۳۶x۴۲۲x۴۵۵ سانتی‌متر
وزن: ۶.۵ کیلوگرم
اقلام همراه محصول: دارای بویلر (اسپرسو) از جنس استیل ضدزنگ
جنس بدنه: پلاستیک و استیل
توان: ۱۷۵۰ وات
مشخصات فنی اسپرسو ساز: قابلیت استفاده از قهوه‌های یکبار مصرف کیسه‌ای- دارای نازل بخار برای تهیه کاپوچینو با کیفیت عالی- دارای سینی چکه جداشدنی برای تمیزکاری آسان
سایر توضیحات: امکان تهیه‌ی ۱۰ فنجان قهوه‌ی فرانسه قوری شیشه‌ای مدرج مقاوم در برابر حرارت صفحه‌ی گرم نگه‌دارنده‌ی قوری برای داغ نگه‌داشتن قهوه امکان بازشدن قسمت نگه‌دارنده‌ی فیلتر برای تمیزکاری آسان دارای فیلتر دائمی قهوه امکان تهیه‌ی همزمان قهوه‌ی اسپرسو و فرانسه (دو مخزن جداگانه)

نظرات در مورد اسپرسوساز دلونگی 421

1️⃣ من ۲ سال دارم عالیه

2️⃣ کیفیت کلی خوبه ولی توجه شود گرم نگه دارنده بعد از چند دقیقه اتومات خاموش میشه و اسپرسو ساز کمی صدا داره نمیدونم آیا همه مدل ها اینجوری یا نه.‌

3️⃣ پمپ دستگاه که از دیجی کالا گرفتم قدرت ندارد و یا ضعیف است یا خراب که گارانتی از تعویض دستگاه تفره می رود.

4️⃣ پس از دو ماه استفاده راضیم ازش روزی دو شات اسپرسو ازش میگیرم با کیفیت خوب.

5️⃣ من تازه خریدم و از کیفیت و سرعت حاظر به کار شدن قسمت اسپرسو خیلی راضیم و خامه قهوه را به خوبی استخراج میکنه.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل های اسپرسو ساز دلونگی [معرفی و بررسی 7 مدل فوق العاده]

✅ توان: ۱۷۵۰ وات و بسیار قدرتمند

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431

معرفی اسپرسوساز دلونگی 431

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431 در ابعاد 360*300*355 میلی متر و با وزن 4.2 کیلوگرم تولید شده است. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک و فلز می باشد. توان و فشار بخار اسپرسو ساز 431 هم مانند مدل 421 به ترتیب 1750 وات و 15 بار می باشد. این دستگاه با توجه به امکاناتی که دارد در واقع یک مدل خانگی باکیفیت محسوب می شود که البته برخی هم آن را در دسته نیمه صنعتی قرار می دهند و آن را برای استفاده در کافه و سوپرمارکت مناسب می دانند. این مدل به سیستم خاموشی خودکار، دو عدد نازل و سیستم گرم کن فنجان مجهز شده است.

دلونگی برند ایتالیایی است که انواع مختلف لوازم خانگی برقی را تولید می کند و در کشورهای چین، مجارستان، اوکراین و ایتالیا کارخانه دارد. لازم بذکر است مدل معرفی شده در این بخش برند ایتالیایی است اما تحت لیسانس ایتالیا و در کشور چین تولید شده و کالای اصل محسوب می شود. در واقع این محصول مطابق با تکنولوژی، مهندسی و طراحی دلونگی ایتالیاست و فقط در کارخانه های چین تولید شده است.

مشخصات کالا
ابعاد: ۳۶۰x۳۰۰x۳۵۵ سانتی‌متر
وزن: ۴.۲ کیلوگرم
جنس بدنه: ترکیب استیل و پلاستیک
مشخصات فنی اسپرسوساز: اسپرسوساز قهوه جوش سیستم گرم کن فنجان مصرف ارژی استاندارد
نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینوف شیر گرم و فرانسه

نظرات در مورد اسپرسوساز دلونگی 431

1️⃣ بشدت اشغال و بدرد نخوره اصلأ ایتالیایی نیست چینیه شکسته بود مرجوع کردمش.

2️⃣ عالیه پیشنهاد می کنم خرید کنید.

3️⃣ کارکردن با این دستگاه خیلی راحت هست و قهوه فرانسه هم به طور مجزا درست میکنه و کیفیت قهوه خوبی داره.

4️⃣ بسته بندی که اصلاً نداشت و جعبه آن نیز پاره شده بود. خود دستگاه هم پر از گرد و خاک بود. واقعاً خجالت آور بود.

❌✔ معایب و مزایای اسپرسوساز دلونگی 421 و 431

اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 جزو بهترین و محبوب ترین مدل اسپرسوساز دلونگی خانگی می باشند. قدرت این دو مدل به اندازه ای است که برخی آنها را حتی برای استفاده در کافه و سوپرمارکت کوچک مناسب می دانند. بررسی ها نشان می دهد که این دو دستگاه عیب خاصی ندارند و با خیالی راحت می توانید آنها را خریداری کنید. تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 در صفحه نمایش و امکانات آنهاست.

مدل BCO431 به یک صفحه نمایش مجهز شده است. شما می توانید در اسپرسوساز دلونگی 431 همه چیز را به آن بسپارید. کافیست مشخص کنید که در چه ساعتی چه تعداد کاپ یا فنجان قهوه را نیاز دارید تا دستگاه برای شما آماده کند. اسپرسوساز مدل 421 فاقد این قابلیت می باشد اما هر دو به گرم نگهدارنده فنجان و سیستم خاموشی خودکار مجهز شده اند. در واقع مورد ذکر شده مهمترین وجه تمایز و تفاوت این دو مدل است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. وگرنه در مشخصات فنی و قابلیت های دیگر هر دو مدل بسیار شبیه به یکدیگر هستند.

تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 در چیست؟

اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 تفاوت زیادی با هم ندارند با این حال در ادامه هر کدام را بصورت دقیق و از جهات مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.

  • توان و فشار بخار: اسپرسوساز 421 و 431 هر دو با توان و فشار بخار یکسان قهوه را آماده می کنند. شما می توانید با این دو مدل انواع مختلف قهوه اعم از فرانسه، ماکیاتو، کاپوچینو، کافه لاته و اسپرسو را آماده کنید. خوب است بدانید توان 1750 دستگاه سبب شده تا قهوه کیفیت بسیار بالاتری نسبت به دستگاه های با توان پایین تر داشته باشد و سریعتر هم آماده شود.
  • سیستم ایمنی: شرکت سازنده هر دو مدل را به سیستم خاموشی خوکار مجهز کرده است. این قابلیت ضمن ایجاد ایمنی سبب طول عمر بیشتر دستگاه می شود.
  • جنس بدنه: جنس بدنه هر دو مدل 421 و 431 از ترکیب پلاستیک و فلز می باشد که در این رنج قیمتی بسیار خوب است.
  • طراحی: از نظر طراحی و ظاهر این دو مدل بسیار مشابه هم می باشند. اسپرسوساز دلونگی 431 به یک صفحه نمایش کوچک دیجیتالی مجهز شده است که مدل 421 فاقد آن است.
  • تنظیم بخار: شما می توانید در هر دو مدل 421 و 431 فشار بخار را بصورت دستی تنظیم کنید.
  • تهیه انواع نوشیدنی: شما می توانید با هر دو مدل انواع نوشیدنی از جمله فرانسه، ماکیاتو، کاپوچینو، کافه لاته و اسپرسو را با طعمی عالی و حرفه ای تهیه کنید. از این نظر هر دو مدل کاملا شبیه به هم می باشند.
  • قیمت: از لحاظ قیمت مدل 431 قیمت بالاتری نسبت به 421 دارد و پیشرفته تر است. در واقع این اختلاف قیمت بدلیل امکانات بیشتر، صفحه نمایش دیجیتالی و نوع تکنولوژی آماده کردن قهوه بصورت از پیش برنامه ریزی شده می باشد که مدل 431 به آنها مجهز شده است.
اسپرسوساز دلونگی ساخت کدام کشور است؟

دلونگی یک شرکت ایتالیایی است که در زمینه تولید انواع مختلف لوازم برقی کوچک و بزرگ اعم از: تهویه هوا، جاروبرقی، اسپرسوساز، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی کوچک فعالیت دارد. دفتر مرکزی دلونگی در ترویزو ایتالیا می باشد و حدود 120 سال از شروع فعالیت این برند فوق العاده می گذرد. خوب است بدانید شرکت دلونگی علاوه بر ایتالیا در کشورهای دیگر از جمله چین، مجارستان و اوکراین صاحب کارخانه بوده و محصولات خود را به سرتاسر جهان صادر می کند. جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه: مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 [بررسی کامل هر دو مدل]


مدلاسپرسوساز دلونگی مدل BCO421اسپرسوساز دلونگی مدل BCO431
حجم مخزن۱.۲ لیتر۱.۱ لیتر
حداکثر ارتفاع مجاز لیوان10سانتیمتر۱۰سانتی متر
نوشیدنی‌های قابل تهیهآب جوش،اسپرسو،کافه لاته،کاپوچینو،شیرگرم،فرانسهاسپرسو،کافه لاته،کاپوچینو،شیرگرم،فرانسه
توان۱۴۵۰وات۱۷۵۰وات
وزن6.5کیلوگرم۴.۲کیلوگرم
ابعاد 436*422*455سانتی متر۳۶۰x۳۰۰x۳۵۵سانتی‌متر
کلام آخر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با مقایسه دلونگی 421 با 431 و ارائه نکاتی در خصوص خرید این دو مدل، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم و به سوال ” تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 در چیه ” پاسخ بدیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

مشاهده مدل های بیشتر اسپرسوساز دلونگی اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *