منوی دسته بندی

معرفی بهترین و پرفروشترین مدلهای ترازو آشپزخانه +خرید اینترنتی

یکی از وسایل و لوازم کاربردی که امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها دیده میشود ترازو آشپزخانه می باشد که براحتی می توان مقدار لازم مواد اولیه جهت استفاده در غذا را بصورت دقیق اندازه گیری کرد و با این کار کیفیت غذا، کیک و یا نان را بالاتر برد. ترازوهای آشپزخانه در دو نوع عقربه ای و دیجیتال در بازار موجود می باشند که شما عزیزان می توانید مطابق با سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. اما دانستن یکسری نکات قبل از خرید تاثیر زیادی در انتخاب بهتر شما خواهد داشت.

امروز ما در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پرداختن به این نکات شما را با تعدادی از بهترین مدلهای ترازوی آشپزخانه که علی رغم کیفیت بالا توانسته اند رضایت حداکثری مشتریان را جلب نمایند آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف ترازو آشپزخانه اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- ترازو آشپزخانه الکترونیک مدل sf400 با ظرفیت 10 کیلوگرم

ترازو آشپزخانه الکترونیک مدل sf400 با ظرفیت 10 کیلوگرم

داشتن ویژگی های از جمله: قیمت مناسب و کیفیت بالا، ابعاد کوچک و مناسب، وزن کم، سنسور بسیار دقیق فشار، قابلیت اندازه گیری در دو حالت اونس و گرم، دقت اندازه گیری بالا، نمایشگر ال سی دی خوانا و با کیفیت برای سهولت در خواندن و قابلیت صفر کردن خودکار، باعث شده تا این مدل از ترازو آشپزخانه به یکی از بهترین و محبوبترین مدلهای ترازوی آشپزخانه تبدیل شود.

مشخصات

نظر کاربران

2- ترازو آشپزخانه کمری مدل 4350

برای اندازه گیری مواد لازم جهت استفاده در دستور غذایی در راستای کسب بهترین نتیجه در آشپزی، نیاز به یک ترازو آشپزخانه بسیار ضروری است. 

ترازو آشپزخانه کمری مدل 4350 دارای ویژگی هایی از جمله: بدنه تمام استیل ضدزنگ، امکان وزن کشی شیر و آب، استفاده از آن بدون کاسه، دقت بالا در اندازه گیری و درصد خطای 1 گرم و قابلیت اندازه گیری در دو حالت اونس و گرم می باشد و تقریبا نیاز و انتظار شما را در این زمینه برطرف و براورده خواهد کرد. 

″منبع تغذیه در این محصول دو عدد باتری AAA می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

3- ترازو آشپزخانه دیجیتال مدل g500

مشخصات

نظر کاربران

4- ترازو آشپزخانه دبلیو ام اف مدل wage

مشخصات

نظر کاربران

5- ترازو آشپزخانه اطمینان مدل 201

مشخصات

نظر کاربران

6- ترازو جیبی ام اچ مدل cmp100200 بسته 2 عددی

یکی از پرکاربردترین وسایلی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد ترازو آشپزخانه است. شما با این وسیله می توانید خیلی دقیق و به اندازه دلخواهتان از ادویه و مواد مورد نیاز استفاده کنید. در بسیاری از مواقع رعایت نکردن دقیق دستور و مواد مورد نیاز برای پخت یک غذا باعث می شود نتیجه نهایی مطابق انتظار نشود. 

ترازو جیبی ام اچ مدل cmp100200 بسته 2 عددی در ابعاد 20*60*120 میلی متر تولید و روانه بازار شده و کیفیت و دقت بسیار بالایی دارند. 

پک ارسال شده حاوی دو عدد ترازو با این مشخصات می باشد. ترازو با دقت ۰.۰۱ گرم و حداکثر وزن قابل تحمل ۲۰۰ گرم و یک عدد ترازو با دقت ۰.۱ گرم و حداکثر وزن قابل تحمل ۵۰۰ گرم بوده و بصورت جیبی طراحی شده اند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. نحوه تنظیم ترازوها بصورت اتوماتیک می باشد. 

امکان تنظیم صفر و داشتن نمایشگر ال سی دی از دیگر ویژگی های کاربردی این ترازوهاست. این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 73 درصدی مشتریان شده است. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر بالا این پک را با قیمتی مناسب و در دو رنگ نقره ای و طوسی سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

7- ترازوی هایتک مدل HI-K72

سایر توضیحات: میزان خطای احتمالی: مثبت/ منفی ۱ گرم، نمایشگر خطا برای وزن بالای ۳ کیلوگرم، دارای عملکرد تارا (Tare) جهت اندازه‌گیری وزن خالص مواد غذایی (بدون محاسبه ظرف)، مجهز به سنسور هوشمند، دارای صفحه از جنس شیشه با قطر ۱۵.۷ سانتی‌متر و نشکن، قابلیت اندازه‌گیری گرم، اونس و پوند، منبع تغذیه ۲ باتری AAA، دارای قابلیت نشان دادن اتمام شارژ باتری، قابل نصب روی دیوار، قابلیت نشان دادن ساعت به صورت ۱۲ و ۲۴ ساعته و تاریخ با فونت بزرگ و واضح، دارای تایمر و آلارم، محدوه شمارش ۹۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه، خاموش شدن خودکار بعد از ۶۰ ثانیه، 

قابلیت تاشو جهت صرفه جویی در فضا را نیز دارد و براحتی می توانید آن را همراه خود داشته باشید.

مشخصات

نظر کاربران

8- تـرازوی آشـپزخانه جی پاس مدل GKS46513

سایر توضیحات: قابلیت سنجش و نمایش حجم آب وشیر به واحد های لیتر و میلی لیتر خاموش شدن خودکار بعد از ۲ دقیقه عدم استفاده از دستگاه نمایش ضعیف بودن باتری بر روی نمایشگر با نمایش LO نمایش Over Load با نمایش O-Ld برای روشن کردن دستگاه لمس بر روی دکمه ON/Off برای خاموش کردن دستگاه لمس دکمه ON/Off بمدت ۳ ثانیه

مشخصات

نظر کاربران

9- ترازو آشپزخانه مدل SF400-A

مشخصات

نظر کاربران

10- ترازو آشپزخانه همارا مدل S001

ترازو آشپزخانه همارا مدل S001 یکی از پرفروشترین ترازوهای موجود در بازار می باشد که در ابعاد 210*185*95 میلی متر تولید و به بازار عرضه شده است. 

قابلیت نشان دادن مقدار مایعات با دقت ۱ میلی‌لیتر را نیز دارد که بسیار مفید و کاربردی می باشد. دارای سنسور سنجش وزن با دقت بالا می باشد. قابلیت نمایش خطای بار اضافه را نیز دارد. قابلیت خاموش شدن به صورت اتوماتیک را  دارد. منبع تغذیه این ترازو آشپزخانه ۲ عدد باتری نیم قلمی است که در همه جا به وفور یافت می شود. 

قابلیت نمایش زمان تعویض باتری به شما اعلام می کند که چه زمانی باید باتری آن را تعویض کنید. یک دفترچه راهنما به همراه این محصول برای مشتری ارسال می گردد تا هر کجا که نیاز بود براحتی بتواند از آن استفاده کرده و مشکل را رفع نماید. 

لازم بذکر است این ترازوی آشپزخانه علاوه بر فروش بالا موفق به کسب رضایتمندی 77 درصدی مشتری شده است. شما می توانید این محصول را بصورت اینترنتی در دو رنگ سفید و صورتی  سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

11- ترازو آشپزخانه مدل W-B05

مشخصات

نظر کاربران

12- ترازو آشپزخانه مدل LFGB

سایر توضیحات: اندازه گیری وزن مواد غذایی، مناسب آشپزخانه، پلاستیک مقاوم درجه یک و فلز عمق پیمانه ۲۰ میلی متر، نمایشگر وزن دارای LCD، واحد های اندازه گیری ct ،gr و oz بازه قابل اندازه گیری ۰.۱ تا ۵۰۰ گرم، قابلیت ها تبدیل واحد، قابلیت اندازه گیری ۳ واحد مختلف ct ،gr، oz و خاموشی خودکار پس از ۱ دقیقه و دارای دکمه تنظیم مجدد و صفر شدن می باشد.

′منبع تغذیه باتری نیم قلمی

″اقلام همراه دفترچه راهنما + ۲ عدد باتری نیم قلمی آک

مشخصات

نظر کاربران

13- ترازو آشپزخانه اورانوس مدل UKS-210

ترازو آشپزخانه اورانوس مدل UKS -210 باکیفیت بالا و اندازه گیری دقیق و در ابعاد: طول ۲۰.۵، عرض ۹، ارتفاع ۲۴.۵ سانتی‌متر تولید و روانه بازار شده است. 

این ترازو آشپزخانه بصورت آنالوگ و عقربه ای طراحی شده که شاید قبل از هر چیز ظاهر زیبا و طراحی آن نظر شما را جلب کند. این محصول با داشتن ظاهری شیک و زیبا نه تنها مقدار مواد مختلف را برای شما اندازه گیری می کند بلکه زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه شما هدیه خواهد کرد. جنس بدنه این محصول فلزی و مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. 

جنس کاسه اندازه‌گیری از پلاستیک می باشد. ابعاد کاسه اندازه‌گیری: قطر ۲۲.۵، ارتفاع ۵.۵ سانتی‌متر می باشد. دقت اندازه گیری این ترازو در حد 200 گرم و حداکثر ظرفیت اندازه گیری آن 5 کیلوگرم می باشد که گزینه ای عالی برای استفاده در آشپزخانه است. شما می توانید این محصول را در 4 رنگ متنوع بصورت اینترنتی سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

14- ترازوی کمری کد 8461

مشخصات

نظر کاربران

15- ترازو آشپزخانه مدل KE-5

سایر توضیحات: خاموش شدن خودکار بعد از ۱ دقیقه عدم استفاده، ابعاد ترازو ۲۰x۱۴٫۵x۵ سانتی متر، سینی شیشه‌ای قابل جدا شدن جهت تمیز کردن و نگهداری آسان، قطر سینی شیشه‌ای ۱۵ سانتی‌متر، جنس بدنه پلاستیکی، ترازو دیجیتالی آشپزخانه دقیق، ظریف و مینیاتوری و با کاربرد آسان برای بزرگ‌ترین و کوچک‌ترین مواد آشپزی و غیره تا وزن ۵۰۰۰ گرم، دارای دکمه پارسنگ (صفر کردن)، دکمه تنظیم اتوماتیک سه واحد مختلف (گرم، اونس، پوند)، صفحه‌نمایش ال سی دی، منبع انرژی ۲ عدد باتری نیم قلم، شامل یک جفت باتری موجود در بسته بندی

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکاتی مهم در خصوص خرید ترازو آشپزخانه

دیجیتال یا آنالوگ: ترازوهای دیجیتال دقت بسیار بالایی دارند و معمولا بنا به نوع طراحی و ساخت ظریف تر آنها نسبت به مدلهای آنالوگ برای اندازه گیری مقدار کم مواد در نظر گرفته شده اند. منبع تغذیه در آنها باتری قلمی و یا سکه ای می باشد. در برخی مدلهای جدیدتر و پیشرفته تر ویژگی هایی از جمله: آلارم؛ حافظه، واحدهای مختلف اندازه گیری و قابلیت صفر کردن دیده می شود که البته در قیمت تمام شده و نهایی تاثیرگذار می باشند. مدل های آنالوگ یا عقربه ای دقت بالای مدلهای دیجیتال را ندارند اما مقدار بیشتری مواد را می توان با آنها اندازه گیری کرد و یکی از بزرگترین محاسن آنها کارکردشان بصورت مکانیکی و توسط یک فنر می باشد که خیال شما را از بابت تامین انرژی راحت کرده و دیگر نیاز به شارژ کردن و یا تعویض باتری ندارید.

حداکثر میزان ظرفیت اندازه گیری: قبل از خرید حتما با توجه به نوع استفاده و انتظاری که از آن دارید دست به انتخاب بزنید. برخی مدلها دارای حساسیت بسیار بالا بوده اما ظرفیت اندازه گیری آنها کم می باشد و نهایتا تا سقف 500 گرم را می توانند اندازه گیری کنند. مدل های دیگری هم وجود دارد که ظرفیت اندازه گیری بیشتری داشته و می توان با آنها مقدار بیشتری مواد را حتی در برخی مدلها تا 20 کیلوگرم و بیشتر را اندازه گیری کرد. پس حتما به میزان ظرفیت اندازه گیری در هنگام خرید توجه کرده تا مدلی متناسب را خریداری کنید.

دقت اندازه گیری و میزان خطا: اگر مواد یا هر آن چیزی که قرار است با ترازو اندازه گیری کنید بسیار با ارزش است و مقدار دقیق آن مهم است حتما به درصد خطای اندازه گیری و یا همان دقت اندازه گیری که توسط شرکت سازنده اعلام شده توجه کنید.

سطح یا ظرف نگهدارنده: قبل از خرید با توجه به نوع و میزان موادی که قرار است بر روی کفه یا صفحه نگهدارنده، برای اندازه گیری قرار دهید به اندازه ظرف مربوطه توجه کنید تا گزینه ای مرتبط و متناسب با نوع استفاده خود خریداری نمایید.

قابلیت بیشتر: برخی مدل های دیجیتال دارای امکاناتی از قبیل: قابلیت صفر کردن و وزن کردن چند مواد مختلف و در نهایت جمع کردن وزن آنها با یکدیگر، داشتن حافظه و ذخیره آخرین اندازه گیری ها و قابلیت تبدیل یک واحد به واحد دیگر می باشند که با توجه انتظارتان از آن، می توانید اقدام به خرید کنید.

قیمت کالا: با توجه به تنوع بسیار زیاد ترازو آشپزخانه موجود در بازار که در انواع مختلف آنالوگ و دیجیتال موجود می باشد با تعیین بودجه می توانید محدوده انتخاب خود را کوچکتر کرده و دست به انتخاب گزینه ای متناسب با میزان بودجه خود بزنید و علاوه بر صرفه جویی در وقت از سردرگمی در هنگام خرید راحت شوید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای ترازو آشپزخانه و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: لوازم مورد نیاز پخت کیک، بهترین دستگاه کیک پز برقی و بهترین مدل سرویس پخت و پز را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *