منوی دسته بندی

بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر [معرفی 4 مدل پرفروش و باکیفیت در سال 1402]

بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر کدام است؟ قیمت گوشت کوب برقی پارس خزر؟ مشخصات گوشت کوب برقی خوب؟ نظرات در مورد گوشت کوب برقی پارس خزر؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به سوالات متداول، 4 مدل از پرفروش ترین و بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا آخر همراه ما باشید. در نظر داشته باشید محصولات پارس خزر کیفیت بالایی دارند و با قیمت مناسب و همراه با گارانتی برای مشتری ارسال می شوند.

گوشت کوب برقی یک وسیله کاربردی و ضروری آشپزخانه است و کارایی آن مشابه مخلوط کن و غذاساز می باشد. بصورت کلی اجزای یک گوشت کوب برقی ساده از یک موتور، یک میله استیل بلند با تیغه و یک ظرف تشکیل شده است. گوشت کوب برقی در دو نوع تولید و عرضه می شود. یک نوع ساده است که از آن برای مخلوط کردن و له کردن مواد غذایی استفاده می شود که به این مدل تک کاره گفته می شود. اما برخی از گوشت کوب برقی های چندکاره که از نظر کارایی مشابه غذاساز می باشند علاوه بر مخلوط کردن و له کردن مواد غذایی برای خرد کردن، پوره کردن، همزدن و رنده کردن مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع مدل های چندکاره با داشتن تیغه ها و ظرف های متنوع کارایی زیادی در آماده سازی انواع مختلف غذا دارند و از این نظر با غذاساز مقایسه می شوند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات گوشت کوب برقی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: فرق بین غذاساز و خردکن و مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 هم یکسری بزنید.

مدلتصویرتوان
مدل HB-5501AP
۳۵۰وات
مدل HB-5503AP
۳۵۰وات
مدل HB-5501S
۱۶۰وات
پارس‌خزر مدل سالسا
۳۵۰وات

بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر (4 مدل پرفروش و قدرتمند)

✅ کسب رضایتمندی ۸۵% (۱۴۰نفر) مشتریان

گوشت کوب برقی پارس‌خزر مدل سالسا

پارس خزر جزو بهترین مارک لوزام خانگی ایرانی می باشد. گوشت کوب برقی پارس‌خزر مدل سالسا به یک موتور 350 واتی مجهز شده که براحتی می تواند مواد غذایی را برای شما مخلوط و له کند. تیغه تیز استیل در کنار تنظیم سرعت کار با این دستگاه را جذاب تر کرده است. کار به اینجا ختم نمی شود زیرا این دستگاه با داشتن لوازم دیگر کاربردهای بیشتری دارد. در زیر ضمن مشاهده اقلام این دستگاه با مشخصات فنی آن بیشتر آشنا شوید.

  • همزن سیمی
  • لیوان پلاستیکی
  • محفظه خردکن پلاستیکی
  • تیغه خردکن
  • درپوش خردکن
  • قطعه نصب دیواری
  • کارت گارانتی
  • ابعاد کارتن: ۳۹۰×۲۱۰×۱۵۰ میلیمتر
  • دارای پایه های ضدلغزش
  • قابلیت جدا شدن تیغه
  • مصرف برق کم
  • کم صدا
مشخصات
جنس بدنه: پلاستیک
توان: ۳۵۰ وات
جنس تیغه ها: استیل ضدزنگ
امکانات ظاهری: پایه ضد لغزش
قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: دو پره
نظر کاربران
1.در خریدش شک نکنید واقعا با نمونه آلمانی که دارم فرق نداره تنها فرقش تنظیم سرعت هست که اصلا مهم نیست بدون صدا این مدل سری گوشگوب فلزی هست که به مرور زمان بو نمی‌گیرد سرعت عالی دارد من برای امتحان مخلوط کنش سیب مونده یعنی پوستش جمع شده بود رو چند قاچ کردم تا ببینم چجوری خورد میکند که دیدم له نکرد و عالی خورد کرد ممنون از دیجی.
2.من هم مولینکس و هم تفال و هم بران داشتم همه ظاهر خوبی داشتن ولی دوام خوبی نداشتن این از همشون بهتره دو بازه زمانی یک ماه
3.از دیجیکالا خرید کردم و متاسفانه قسمت سَری همزن بسختی با قسمت اصلی جفت میشد و با کوچکترین حرکتی از هم باز میشد. مشکل هم از قفل های پلاستیکی کوچک و بسیار بی کیفیت قسمت اصلی هست که حتی در صورت تعویض بازهم پابرجاست و مطمئنا به مرور به مشکل میخوره.
4.کادویی گرفتیم، قبلا هم این مدل و برای خودمون گرفته بودیم همین مارک پارس خزر خیلی خوب بود.
5.کیفیت خوب دارای گارانتی پارس خزر و بسیار کاربردی

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد ماشین لباسشویی پاکشوما [5 مدل پرفروش و باکیفیت 6 تا 9 کیلویی]

✅ کسب رضایتمندی ۸۷% (۴۷۰نفر) مشتریان

گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5503AP

گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5503AP یکی دیگر از بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر می باشد. این دستگاه بصورت ساده تولید و طراحی شده و تا به امروز فروش بالایی را تجربه کرده است. با این دستگاه می توانید در زمان کم و خیلی سریع مواد غذایی مختلف را مخلوط و له کنید. با مشخصات این مدل بیشتر آشنا شوید.

  • دارای پایه های ضدلغزش
  • قابلیت جدا شدن تیغه
  • سری همزن
  • لیوان پلاستیکی
  • محافظ تیغه
  • محفظه خردکن
  • محافظ و تیغه خردکن
  • درپوش خردکن
  • قطعه نصب دیواری
مشخصات
جنس ظرف خردکن: پلاستیک
شامل ظروف: لیوان
ابعاد: قطر ۷ و ارتفاع ۳۶ سانتی‌متر
جنس تیغه ها: استیل ضد زنگ
توان: ۳۵۰ وات
وزن: ۱.۴ گرم
نظر کاربران
1.محصولات پارس خزر مورد اطمینان است.
2.خیلی خوبه هم قشنگ هم بسته بندی خوب
3.خیلی عالی و کاربردی من برای مادرم خریدم که در بستر بیماری هستن و بنظرم یکی از بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر است.
4.کلا پارس خزر برند خوبیه؛ من چندین سال هست که انواع محصولات آشپزخونه رو ازش دارم استفاده میکنم موردی نداشته، هم میدونم اصل هست و هم میدونم تولید داخل کشور خودمون هست. دم مجموعه پارس خزر گرم
5.خوبه و قیمت نسبتا مناسب.
6.با توجه به قیمت کالای خوب و با کیفیتی بوده . شرکت پارس خزر در برخی محصولات توان رقابت با نمونه های خارجی رو داره.

✅ کسب رضایتمندی ۸۵% (۴۰۰نفر) مشتریان

گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501AP

گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501 AP یکی از بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر می باشد که علاوه بر مخلوط کردن امکان پوره ساز و رب ساز را برای شما فراهم می کند. این دستگاه یک وسیله کاربردی است که می تواند روند غذا درست کردن را تسریع بخشد و این کار را برای شما لذت بخش کند. موتور 350 وات و تیغه های استیل ضدزنگ بخوبی از پس له کردن مواد غذایی سخت مانند یخ و گوشت بر خواهند آمد. در ادامه با ویژگی های این مدل بیشتر آشنا شوید.

  • دارای قابلیت پوره کردن غذاهای نیمه آماده
  • دارای تیغه و محور تمام استیل
  • دارای قابلیت خرد کردن غذاهای پخته
  • دارای قابلیت جدا شدن مجموعه تیغه از دستگاه
  • دارای قابلیت نصب بر روی دیوار
مشخصات
وزن: ۰.۸۵ گرم
اقلام همراه محصول: لیوان مندرج
جنس بدنه: پلاستیک
توان: ۳۵۰ وات
تعداد تنظیمات سرعت: یک سرعت
جنس تیغه ها: استیل
امکانات آماده سازی غذا: پوره ساز و رب ساز
تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: دو پره
نظر کاربران
1.قیمتش خوب بود، یکم نسبت به نسخه های غیر ایرانی ضعیف تر بود.
2.محصولات پارس خزر همشون خوبن لطفا جنس ایرانی بخرید تا این چار تا کارخونه هم لا اقل تعطیل نشن.
3.محصولات پارس خزر دیگه نیاز به تعریف نداره.
4.من چون میخواستم سریع برسه سفارش دادم اینو خیلی معمولیه و چون پلاستیکیه نمیشه برای غذای داغ استفاده کرد. اگر محصول دیگه ای بود که ارسال سریع داشت اینو نمی خریدم.
5.ارساله موقع و مطابق تصویر هست اما قدرت‌ش کم هست اما پارس خزر همیشه خوب بوده، خدا کنه این هم خوب کار کنه الان که بدستم رسید راضی هستم سالم و بسته بندی خوب.

✅ کسب رضایتمندی ۸۵% (۶۰نفر) مشتریان

گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501S
مشخصات
جنس بدنه: پلاستیک
جنس میله: استیل ضد زنگ
توان: ۱۶۰ وات
حجم لیوان: ۰.۵ تا ۱.۰ لیتر
جنس تیغه ها: فولادی
نظر کاربران
1.به نسبت قیمت از کیفیت مناسبی برخوردار است. خریدش رو با این قیمت پیشنهاد میکنم.
2.نسبت به قیمتش کارایی خوبی داره و یکی از بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر هستش.
3.سری دستگاه از بدنه دستگاه، بدون فشردن دکمه انفصال به راحتی جدا می‌شد مرجوع کردم.
4.قیمت مناسبی داره و محصولات قابل قبولی تولید میکنه این برند.
5.حدود 6 ماه است که خریدیم و استفاده می کنیم فعلآ که راضی هستیم. نکته کلا این سری از گوشت کوب های برقی برای استفاده مستمر چند ساعته نیست.
6.بسیار با کیفیت و قطعات به راحتی جدا و شسته میشود وصدای کم ولی موتور قوی دارد آویز دیواری محکمی هم دارد که برای نصب به دیوار کار را راحتتر کرده در کل حتما خریدش را پیشنهاد می کنم.
7.حتما توصیه میکنم اگه دنبال گوشتکوب برقی با قیمت مناسب میگردین، این مدل رو بخرید و حتما پایه استیل باشه چون برای همه چی میشه استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: تلویزیون مارک بست خوبه ؟ [معرفی 5 مدل پرفروش و باکیفیت 2023]

قبل از خرید گوشت کوب برقی بهتر است به برخی از نکات دقت کرده تا خریدی بهتر را تجربه کنیم. همراه ما باشید تا به برخی از این ویژگی ها اشاره کنیم.

  • وزن: به وزن دستگاه توجه کنید. گوشت کوب برقی های موجود در بازار از نظر جنس در 2 نوع پلاستیکی و فلزی تولید می شوند. مدل های پلاستیکی سبک و جابجایی شان راحت تر است. مدل های فلزی اگر چه وزن بیشتری دارند اما طول عمر و استحکام شان بیشتر است.
  • نوع: گوشت کوب برقی ها از لحاظ کارایی به دو نوع تک کاره و چندکاره تقسیم می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه هر کدام را خریداری کنید. در واقع گوشت کوب برقی چندکاره با داشتن تیغه و ظروف مختلف مانند: رنده کن، خردکن، مخلوط کن، آسیاب و غیره بمانند غذاساز کارهای مختلفی را انجام می دهد.
  • میزان صدا: اگر به صدا حساس هستید بهتر است به سراغ مدل های کم صدا بروید. در خریدهای اینترنتی با مراجعه به مشخصات فنی دستگاه و در خریدهای حضوری با مشورت با فروشنده می توانید از میزان صدای دستگاه که بر حسب دسی بل اعلام می شود مطلع شوید.
  • قیمت: یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید گوشت کوب برقی قیمت آن می باشد. کیفیت، برند، امکانات و قطعات همراه دستگاه از مهمترین عوامل موثر در قیمت گوشت کوب برقی می باشند. بهتر است قبل از خرید با مشخص کردن میزان بودجه انتخابی سریع تر داشته باشید. اینکار باعث می شود تا در رنج قیمتی مشخص به دنبال مدل دلخواهتان بگردید و دیگر وقت شما هدر نمی رود.
  • توان: توان گوشت کوب برقی در واقع نشان دهنده قدرت آن است. اگر یک دستگاه قدرتمند می خواهید یک مدل با توان بالا انتخاب کنید. همچنین یکی از امکانات مفید گوشت کوب برقی داشتن تنظیمات سرعت است که می توانید در هنگام خرید به آن توجه کنید. برخی از برندهای مطرح گوشت کوب برقی با توان 1000 تا 1200 وات تولید می کنند که قدرت بسیار بالایی برای له کردن مواد مختلف دارد.
  • قابلیت جداشدن قطعات: پیشنهاد می شود مدل هایی را انتخاب کنید که قابلیت جدا شدن قطعات در آن وجود داشته باشد. در اینصورت شما براحتی می توانید قطعات را جدا کرده و با دست یا با ماشین ظرفشویی بشویید. البته اگر می خواهید قطعات را با ماشین ظرفشویی بشویید حتما مطمئن شوید که امکان شستشوی قطعات با ماشین ظرفشویی وجود دارد.

خیلی از افراد قبل از خرید نظرات ثبت شده در خصوص کالای مدنظرشان را مطالعه می کنند تا از این طریق از خریدن یا نخریدن آن محصول مطمئن شوند. نظرات ثبت شده در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد بسیار اهمیت دارد. نظرات در مورد گوشت کوب برقی پارس خزر خوبه یا بد؟ این سوالی است که خیلی از مشتریان قبل از خرید گوشت کوب برقی پارس خزر می پرسند. در زیر می توانید تعدادی از نظرات مثبت و منفی مشتریان را در این خصوص ببینید.

  • کاربر دیجی کالا: گوشت کوب برقی پارس‌خزر مدل سالسا در خریدش شک نکنید واقعا با نمونه آلمانی که دارم فرق نداره تنها فرقش تنظیم سرعت هست که اصلا مهم نیست بدون صدا این مدل سری گوشگوب فلزی هست که به مرور زمان بو نمی‌گیرد سرعت عالی دارد من برای امتحان مخلوط کنش سیب مونده یعنی پوستش جمع شده بود رو چند قاچ کردم تا ببینم چجوری خورد میکند که دیدم له نکرد و عالی خورد کرد.
  • کاربر دیجی کالا: من هم مولینکس و هم تفال و هم براون و هم گوشت کوب برقی پارس‌خزر مدل سالسا داشتم همه ظاهر خوبی داشتن ولی دوام خوبی نداشتن گوشت کوب برقی پارس‌خزر مدل سالسا از همشون بهتره دو بازه زمانی یک ماه.
  • محمدرضا رمضان: گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5503AP رو دارم. با توجه به قیمت کالای خوب و باکیفیتی بوده. شرکت پارس خزر در برخی محصولات توان رقابت با نمونه های خارجی رو داره. این مدل یکی از بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر می باشد بنظرم.
  • محمد نجف لو: فکر نمی کردم گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501AP برای استفاده در منزل مناسب باشد، ولی پس از خرید و استفاده، نظرم عوض شد. در این رده قیمتی بسیار مناسب و کاربردی است.
  • مجید صالحی: حدود 6 ماه است که گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501S را خریدیم و استفاده می کنیم فعلآ که راضی هستیم. نکته کلا این سری از گوشت کوب های برقی برای استفاده مستمر چند ساعته نیست.
  • کاربر دیجی کالا: گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5501S اصلا کیفیت خوبی نداره و بسیار ضعیفه، حتی ارزش مرجوع کردن هم نداشت گذاشتیمش کنار، به نظرم پول بیشتری بدید و کالای خوب بخرید.

پارس خزر محصولات خود را با قیمت منصفانه و کمتر از رقبای خارجی تولید می کند و به همین خاطر طرفداران زیادی دارد و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. علاوه بر قیمت مناسب موارد دیگری از جمله: داشتن گارانتی، تنوع زیاد، کیفیت خوب و خدمات پس از فروش واقعی از دیگر دلایل محبوبیت برند پارس خزر است. توجه داشته باشید توان، امکانات و مدل دستگاه در قیمت آن موثر است. در حال حاضر قیمت گوشت کوب برقی پارس خزر بین 1.5 تا 3.5 میلیون تومان می باشد.

طرز استفاده از گوشت کوب برقی پارس خزر بسیار راحت است و همین موضوع یعنی کاربری راحت یکی دیگر از دلایل محبوبیت گوشت کوب برقی های پارس خزر است. برای اینکه دستگاه آماده بکار شود کافیست تا مراحل زیر را انجام دهید.

  1. آن را به برق متصل کنید.
  2. از طریق کلید خاموش و روشن دستگاه را روشن کنید.
  3. از بخش تنظیمات سرعت، سرعت آن را متناسب با بافت مواد غذایی تنظیم کنید.
  4. حالا دستگاه آماده خرد کردن، له کردن و مخلوط کردن مواد غذایی مختلف است.

خیلی از فراد قبل از خرید کالاهای مختلف از جمله گوشت کوب برقی پارس خزر به رسانه نی نی سایت مراجعه می کنند. در این وبسایت در پاسخ به سوال گوشت کوب برقی پارس خزر چند وات برای مصارف خانگی مناسب است مدل های 200 تا 250 وات را پیشنهاد داده اند. مدل های 200 تا 250 وات برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. دقت داشته باشید گوشت کوب برقی با توان کمتر از 200 وات ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد. همچنین اگر قرار است از گوشت کوب برقی برای له کردن و خرد کردن موادی مانند گوشت یا یخ استفاده کنید بهتر است مدل های 300 وات به بالا را خریداری کنید تا به موتور دستگاه فشار وارد نشود. در زیر می توانید تعدادی از نظرات و دیدگاه های مشتریان را مشاهده کنید.

  • من پارس خزر دارم خوبه راضیم کارمو راه میندازه ولی خب معلومه که به مولینکس و ایناها نمیرسه
  • خواهرم. سه کاره شو داشت. می‌گفت بعد یه مدت خراب میشه.
  • گوشتکوب برقی تک کاره پارس خزر چطوره؟ پایینش زنگ میاد بیرون ولی کامل کار میکنه احتمالا فلز داخلش استیل نیستن 
  • من خردکن و همزن رو جدا خریدم. دلم میخواست یه گوشتکوب قیمت مناسب و باکیفیت برای دم دست بخرم. اطلاعات بیشتر

برند و شرکت تولیدکننده گوشت کوب برقی بسیار مهم است. حتما از میان برندهای مطرح و معتبر موجود در بازار خرید کنید حتی اگر قیمت بالاتری داشته باشند. تجربه نشان داده اکثر افرادی که از میان برندهای متفرقه و بی کیفیت خرید انجام می دهند از خرید خود پشیمان می شوند. در این بخش قصد داریم تا تعدادی از بهترین مارک گوشت کوب برقی ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

  • پارس خزر
  • اسنوا
  • میگل

  • براون
  • فیلیپس
  • بوش
  • فکر
  • مولینکس
  • اسمگ
  • گوسونیک
  • پاناسونیک
  • کنوود
  • کندی

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 مدل از بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر و معایب و مزایا و نظرات خریداران، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *