منوی دسته بندی

بهترین گوشت کوب برقی براون [معرفی 6 مدل پرفروش و باکیفیت در سال 2024]

بهترین گوشت کوب برقی براون کدام است؟ جدیدترین گوشت کوب برقی براون؟ نظرات در مورد گوشت کوب برقی براون؟ انواع گوشت کوب برقی؟ قیمت گوشت کوب برقی براون؟ گوشت کوب برقی براون ساخت کجاست؟ نکات مهم در مورد خرید گوشت کوب برقی؟ اگر می خواهید جواب این سوال ها را بدانید تا آخر همراه ما باشید. ما در این از دقیق شو بخش ضمن پاسخ به سوالات متداول 6 مدل از پرفروش ترین و بهترین گوشت کوب برقی براون را به شما معرفی خواهیم کرد.

توجه داشته باشید گوشت کوب برقی های براون تنوع بالایی دارند که همین موضوع شاید کار انتخاب را کمی سخت کند. ما با معرفی محبوب ترین و پرفروش ترین مدلهای موجود در بازار سعی می کنیم کار انتخاب را برای شما آسان کنیم. مدل های معرفی شده در این بخش اورجینال و دارای گارانتی می باشند و می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید آنها کنید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات گوشت کوب برقی براون اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود یکسری به مطالب مربوط به: بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر و بهترین گوشت کوب برقی گوسونیک بزنید شاید به دردتون خورد.

مدل💥تصویرقیمت💰
مدل MQ500۲,۱۵۵,۰۰۰تومان
مدل MQ100 Soup۲,۶۰۰,۰۰۰تومان
مدل MR540۷,۵۰۰,۰۰۰تومان
مدل MQ5245۴,۹۰۰,۰۰۰تومان
مدل MQ5285۶,۰۹۲,۸۱۰تومان

معرفی 6 مدل از بهترین گوشت کوب برقی براون اصل

✅ بهترین گوشت کوب برقی براون

گوشت کوب برقی براون مدل MQ5285

گوشت کوب برقی براون مدل MQ5285 در ابعاد 25*25*39 سانتی متر تولید شده و جزو بهترین گوشت کوب برقی براون می باشد. این محصول از نظر اقلام همراه و داشتن تیغه های مختلف یکی از کامل ترین هاست. این مدل دست شما را برای آماده کردن غذاهای مختلف باز می گذارد تا حدی که خیلی از کاربران این دستگاه را بیشتر یک غذاساز می دانند تا یک گوشت کوب برقی ساده. گوشت برقی براون مدل MQ5285 با داشتن یک موتور 1000 واتی و عملکرد توربو براحتی از پس له کردن و خرد کردن مواد غذایی مختلف بر می آید. در ادامه با امکانات این محصول بیشتر آشنا شوید.

  • دیسک برش ورقه ای ضخیم
  • موتور قدرتمند و کم صدای DC
  • دارای دسته نرم Touch Soft
  • مجهز به تکنولوژی Easy Click (کلیک آسان)
  • سهولت در جدا كردن پايه با استفاده از دكمه خروج
  • دارای خردکن کوچک مناسب سبزیجات، آجیل، پیاز، گوشت، پنیر و…
مشخصات
جنس ظرف خردکن: پلاستیک
تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: دو پره
جنس میله: استیل ضد زنگ
ابعاد: ۳۹ × ۲۵ × ۲۵ سانتی‌متر
عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
توان: ۱۰۰۰ وات
وزن: ۱۶۰۰ گرم
نظر کاربران
1.کالای اصلی، در مدت زمان بسیار کوتاه و با بسته بندی عالی به دستم رسید. فروشگاه فسیل واقعا درجه یک و مسئولیت پذیر و البته کاردرست هست.
2.تازه خریدم و هنوز ازش استفاده نکردم فقط یه بار زدم به برق که امتحانش کرده باشم ولی به نظر یه وسیله کامل و کار راه اندازه، رو جعبه اش نوشته ساخت رومانی، تیغه های مخصوص چیبس و رنده کن درشت و ریز هم داره.

✅ کسب رضایتمندی ۱۰۰% (۱۰نفر) مشتریان

گوشت کوب برقی براون مدل MQ5245
مشخصات
جنس بدنه: پلاستیک
امکانات ظاهری: پایه ضد لغزش
جنس ظرف خردکن: پلاستیک
تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: دو پره
توان: ۱۰۰۰ وات
قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
نظر کاربران
1.تازه استفاده میکنیم فعلا تا یکی دوبار استفاده خوب بود کلا به خاطر مارک براون بودنش اینو انتخاب کردم بین این همه محصول شبیه.
2.بسیار عالی،ممنون از فروشنده محترم. بنظرم یکی از بهترین گوشت کوب برقی براون می باشد.
3.متاسفانه با ۲۰ روز تاخیر به دستم رسید. کیفیت خوبی داره.
4.کالا خیلی خوب و باکیفیت بود دقیقا مثل قبلی که داشتم عمل میکنه از فروشگاه خیلی ممنونم اما از دیجی کالا گله مندم سفارش قرار بود بازه زمانی ۲۷ ام تا ۱ ام به دستم برسه که ۶ ام به دستم رسید از ۳۰ ام هر روز به دیجی کالا زنگ زدم گفتم سفارشم به دستم نرسیده لطفا پیگیری کنید هر دفعه یه گفته طوطی وار به من گفتم و منو به روز بعد موکول کردن اگر خودم پیگیری نمیکردم و با پشتیبانی خود فروشگاه تماس نمیگرفتم میتونم بگم هیچ وقت این سفارس به دستم نمرسید.
5.دو ماه هست که خریدم و دائم استفاده میکنم. خیلی از خریدم راضی هستم.
6.من این مدل را داشتم بسیار کاربردی هست.
7.خوبه و کار راه انداز نمیدونم اصله یا نه ولی خوبه من دوتا خریدم ازش یکیشو کادو دادم.
8.گارانتیش فعال و واقعی بود و فروشنده سابریل جوابگو هست،پیشنهاد میشه،بنظر وسیله درست حسابی و پر قدرتی میاد،حالا باید استفاده کنم.

مطالب پیشنهادی: تلویزیون مارک بست خوبه ؟ [معرفی 5 مدل پرفروش و باکیفیت 2023]

✅ دارای گارانتی ۱۸ ماهه می سرویس

گوشت کوب برقی براون مدل MR540
مشخصات
توان: ۲۵ وات
طول کابل برق: ۱۰۰ سانتی متر
حجم ظرف خردکن: ۵۰۰ میلی لیتر
امکانات ظاهری: پایه، استند یا سینی
اقلام همراه محصول: استند نگهدارنده، لیوان، ظرف خردکن
امکانات شستشو: قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
نظر کاربران
1.من این دستگاه را سال 95 تهیه کردم و تا به حال تقریبا هر هفته دارم استفاده می کنم. هیچ مشکلی برای پیش نیومده و عالی کار می کنه ولی من سیصد و پنجاه هزار تومن خریدم.

✅ کسب رضایتمندی 88 درصدی مشتریان

گوشت کوب برقی براون مدل MQ100 Soup

گوشت کوب برقی براون مدل MQ100 Soup یکی از ارزان قیمت ترین و پرفروش ترین مدل های این برند نام آشناست. این محصول ساخت کشور لهستان بوده و باکیفیت بالایی تولید شده است. موتور با توان 450 وات این دستگاه گزینه خوبی برای له کردن و خرد کردن مواد غذایی می باشد.

اگر به دنبال یک گوشت کوب برقی ارزان قیمت، باکیفیت، کاربردی و مناسب جهت مصارف خانگی هستید این مدل می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. در ادامه با ویژگی های این مدل بیشتر آشنا شوید.

  • فاقد BPA و مواد سمی و مضر
  • موتور قدرتمند و بسیار کم صدا
  • ساخت لهستان با کیفیت بسیار بالا
  • روشن شدن با تکنولوژی Easy Click
  • تیغه هایی با بهره گیری از تکنولوژی انحصاری power bell
  • مجهز به فناوری Splash Control برای جلوگیری از پاشش مواد در حین کار
مشخصات
شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۵۲۱۷۲۱
جنس بدنه: پلاستیک
توان: ۴۵۰ وات
جنس میله: پلاستیک
ساخت کشور: لهستان
نظر کاربران
1.گوشت کوب برقی های شرکت براون محصول عمری است.
2.جنس خیلی خوبیه، با قیمت پایین تر از امین حضور از دیجی خریدم.
3.قبلا داشتم خوبه، در ضمن ليوان هم داشت.
4.برای مصرف خانگی خوبه.
5.کیفیت در حد معمولی هست کار راه اندازه مناسب کار دائم یا حرفه ای نیست در حد پوره کردن سوپ کاربرد داره.

✅ بهترین گوشت کوب برقی براون

گوشت کوب برقی براون مدل MQ500
مشخصات
ابعاد: ۱۰x۱۹x۲۶ سانتی‌متر
جنس میله: استیل ضد زنگ
قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
تعداد تنظیمات سرعت: ۲ سرعته
توان: ۶۰۰ وات
جنس بدنه: پلاستیک مقاوم
نظر کاربران
1.چیزی که باید بدونید اینه که این مدل فقط یک تریم رنگ داره و اونم ترکیب سفید و طوسیه من سفید رو انتخاب کردم چون از این موضوع خبر نداشتم. رنگ طوسی و نقره ای هم برای انتخاب نوشتن ولی در نهایت فقط (سفید طوسی) وجود داره و ارسال میشه این خوب نیست.
2.جنس اصل و محکم است ویکی از بهترین گوشت کوب برقی براون هستش.
3.من یکی داشتم با همزن و خورد کن موتورش سوخت مجبور شدم یه تک کاره شو دوباره بخرم.
4.خیلی خوبه پیشنهاد می کنم بخرید من حلیم درست کردم غذا را له و یکدست کرد. تیغه هاش عالین.

مطالب پیشنهادی: نظرات خریداران در مورد تلویزیون آیوا ؟ [معرفی 5 مدل پرفروش 1402]

✅ دارای رنگبندی متنوع

گوشت کوب برقی براون مدل MQ 9187XLI

گوشت کوب برقی براون مدل MQ 9187XLI یکی دیگر از گوشتکوب برقی های کامل برند براون است که بدلیل امکانات فراوان می توان بیشتر آن را یک غذاساز دانست. جنس بدنه این محصول از ترکیب پلاستیک و استیل می باشد. در ادامه با اقلام همراه و ویژگی های این مدل محبوب بیشتر آشنا شوید.

  • ابزار رنده ورقه کن
  • ابزار رنده حلقه کن
  • ابزار رنده خلال کن
  • قابلیت شستشو اجزا در ماشین ظرف شویی
  • غذاساز ۲ لیتری و خرد کن ۵۰۰ میلی لیتری
مشخصات
جنس بدنه: استیل و پلاستیک
توان: ۱۰۰۰ وات
طول کابل برق: ۱.۲ متر
حجم لیوان: ۶۰۰ میلی لیتر
حجم ظرف غذاساز: ۱.۵ لیتر
حجم ظرف خردکن: ظرفیت خرد کن : ۳۵۰ میلی لیتر
نوع رنده: رنده خلال کن و رنده ریز
تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: چهار پره
نظر کاربران
1.خوبه فقط اینم در نظر بگیرید که دیجی کالا مثل قبل پیگیری نمیکنه، موردی پیش بیاد قشنگ ی ماه علاف میکنه.
2.بعد از چندین بار استفاده نظر میدم. در یک کلام عالیه!!
3.یکی از بهترین خرید های زندگیم بوده و همیشه عصای دستمه.کار باهاش خیلی لذت بخشه و انقدر کامله که نیاز به هیچ دستگاه برقی دیگه پیدا نمیکنید. فقط قیمت دیجی کالا یکم گرون بود.

جدیدترین گوشت کوب برقی براون همواره در کانون توجه مشتریان است. براون هر ساله محصولات جدید خود را معرفی می کند که در زیر می توانید تعدادی از آنها را مشاهده کنید.

  1. گوشت کوب برقی براون مدل MQ3045
  2. گوشت کوب برقی براون مدل MQ5245
  3. گوشت کوب برقی براون مدل MQ 7035X
  4. گوشت کوب برقی براون مدل MQ 7075x

خیلی از افراد قبل از خرید به سایت نی نی سایت مراجعه می کنند تا از طریق سوال و پرسش و نظر دوستان بهترین مدل را انتخاب کنند. بهترین گوشت کوب برقی های معرفی شده مارک براون در رسانه نی نی سایت بیشتر 500 تا 1000 وات می باشند.

همچنین در این رسانه پیشنهاد شده که از مدل های با توان بالا و قدرتمند برای مخلوط کردن حلیم و یا خرد کردن گوشت استفاده کنید چراکه اگر از مدل های با موتور ضعیف برای چنین کارهایی استفاده شود ممکن است موتور دستگاه دچار سوختگی شود. اطلاعات بیشتر

بررسی ها حاکی از این است که نظرات در مورد گوشت کوب برقی براون اغلب رضایت بخش و مثبت می باشد اما به هر حال نظرات منفی هم وجود دارد. گوشت کوب برقی های مارک براون جزو بهترین های بازار می باشند و کیفیت بالایی دارند. نظرات در مورد گوشت کوب برقی براون در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد می تواند مفید و کمک کننده باشد. در زیر تعدادی از نظرات منفی و مثبت مشتریان را می توانید مشاهده کنید.

  • هدیه نوع دوست: خیلی راضیم از خرید گوشت کوب برقی براون مدل MQ930cc. زیبا نداشتن سیم پایه نگه دارنده ی کم جا و جزو بهترین گوشت کوب برقی براون
  • کاربر دیجی‌کالا: بسیار راضیم از خرید گوشت کوب برقی براون مدل MQ5245. مغزها رو باهاش میخواستم نرم کنم که در حد اسیاب خرد کرد. بسیار راضیم خدا رو شکر از فروشگاهی هم ک خرید کردم بسیار راضیم. اگرچه ک موقع خرید ب دلیل امتیاز کمی ک داشتن دو دل بودم اما خوشحالم ک بهش توجه نکردم و ازشون خرید گردم. با تماس و پیامک پیگیر بودن ک بسته رو تحویل گرفتم یا نه. متشکرم ازشون
  • کاربر دیجی‌کالا: گوشت کوب برقی براون مدل mq500 رو خریدم. برای مادرم سفارش دادم. خیلی راضیه. قدرت دستگاه خیلی خوب و بالاس و تیغه و بدنه فلزی داره و پلاستیک نیست. من از فروشگاه افراسیاب سفارش دادم کاملا از خریدم راضی ام.

گوشت کوب برقی های موجود در بازار از نظر عملکرد به دو نوع ساده و چندکاره تقسیم می شوند.

  • نوع ساده: این مدل از یک موتور، یک استوانه همراه با تیغه و یک کاسه یا لیوان تشکیل شده است. گوشت کوب برقی ساده فاقد لوازم جانبی و امکانات پیشرفته است و برای له کردن و مخلوط کردن مواد غذایی کاربرد دارد. گوشت کوب برقی ساده تنوع زیاد و قیمت مناسبی دارند.
  • نوع چندکاره: این مدل دارای امکانات و قطعات فراوان است و بیشتر عملکردی شبیه به یک غذاساز دارد تا گوشت کوب برقی. با گوشت کوب برقی چندکاره می توانید کارهای مختلفی انجام دهید و روند آشپزی کردن را تسریع کنید. مدل چندکاره با داشتن امکاناتی از جمله: خردکن، همزن، رنده، آسیاب، پوره کن و رب ساز کاربردهای مختلفی دارد. مدل های چندکاره با داشتن امکانات فراوان قیمت بالاتری نسبت به مدل های ساده دارند.

گوشت کوب برقی براون از لحاظ قیمت تنوع بسیار زیادی دارد. در حال حاضر قیمت گوشت کوب برقی براون از 2.5 میلیون تومان شروع و به 10 میلیون تومان ختم می شود. توجه داشته باشید امکانات، برند، مدل و توان موتور از مهمترین عوامل موثر در قیمت گوشت کوب برقی محسوب می شود.

گوشت کوب برقی براون ساخت کجاست؟ این سوال یکی از سوال های پر تکرار مشتریان قبل از خرید محصولات این برند است. این شرکت در سال 1921 توسط فردی بنام مکس براون و در شهر فرانکفورت آلمان تاسیس شد. براون برند مربوط به آلمان است و وسایلی از قبیل: ریش تراش، سشوار، مسواک برقی و انواع لوازم خانگی برقی از جمله گوشت کوب برقی را تولید و به سرتاسر جهان صادر می کند.

در حال حاضر براون علاوه بر آلمان در کشورهای دیگر از جمله: لهستان، رومانی و چین صاحب خط تولید است و محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند. خوب است بدانید دفتر مرکزی این برند در کرونبرگ آلمان واقع شده و دارای حدود 4000 کارمند می باشد. براون یکی از بهترین مارک لوازم خانگی خارجی می باشد که می توان به آن اعتماد کرد.

  • نوع: همانطور که در بالا اشاره شد گوشت کوب برقی ها در دو نوع ساده و چندکاره در بازار وجود دارند که می توانید با توجه به بودجه و نیازتان هر کدام را خریداری کنید.
  • توان: گوشت کوب برقی ها از لحاظ توان در بازه 200 تا 1300 وات قرار می گیرند. توان دستگاه در واقع نشان دهنده قدرت آن است. اگر قرار است از گوشت کوب برقی برای خردکردن یخ، همزدن حلیم و چرخ کردن گوشت استفاده کنید حتما مدل هایی که دارای موتور قدرتمند هستند را خریداری کنید تا به موتور دستگاه فشار وارد نشود.
  • جنس تیغه: جنس تیغه گوشت کوب برقی در دو نوع پلاستیکی و استیل ضدزنگ می باشد. تیغه های پلاستیکی برای خردن کردن و له کردن مواد غذایی با بافت نرم مناسب می باشند. تیغه های فلزی برای خرد کردن مواد غذایی سخت تر مناسب می باشند چراکه کند یا شکسته نمی شوند.
  • قابلیت تنظیم سرعت: قابلیت تنظیم سرعت یکی از مهمترین ویژگی های گوشت کوب برقی می باشد که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. شما با این قابلیت می توانید براحتی متناسب با بافت مواد غذایی از سرعت های مختلف دستگاه استفاده کنید. برای له کردن یا مخلوط کردن مواد غذایی مانند گوشت، مرغ و حلیم بهتر است از حداکثر سرعت دستگاه یا در صورت امکان از حالت توربو استفاده شود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 مدل از بهترین گوشت کوب برقی براون و معایب و مزایا و نظرات خریداران، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *