منوی دسته بندی

بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه، موسیقی و گیم کدام است [15 مدل فوق العاده]

بهترین ایرپاد شیائومی کدام است؟ ایرپادهای شیائومی تنوع بسیار زیادی دارند که این موضوع کار انتخاب را کمی سخت می کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این بخش 15 مدل از پرفروشترین و بهترین ایرپاد شیائومی را به شما معرفی کنیم. ضمن معرفی کامل هر مدل شما می توانید به مشخصات فنی و نظرات مشتریانی که بصورت واقعی از ایرپاد شیائومی استفاده کرده اند دسترسی داشته باشید. این موارد قطعا به شما در انتخابی دقیق و مناسب کمک خواهد کرد.

ایرپاد شیائومی گجت دوست داشتنی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی بخصوص در زمینه اسمارت فون؛ که جایگاه ویژه ای در زندگی امروزی ما انسان ها ایفا می کنند نیاز به یکسری لوازم جانبی مانند هدفون و هدست حس می شود. هدفون های جدید با توجه به قابلیت هایی همچون اتصال به موبایل و لپ تاپ از طریق بلوتوث، حذف صداهای مزاحم پیرامون ما، طراحی ارگونومیک و صدای ایزوله، شرایطی را فراهم کرده اند تا بتوانیم براحتی در مکان های شلوغ با تمرکز به مکالمه بپردازیم، به موسیقی، پادکست و کتاب های صوتی گوش کنیم، بدون اینکه صداهای مزاحم تمرکزمان را بهم بزند.

صدای ایزوله سبب می شود تا اطرافیان صدای مخاطبمان را به هیچ عنوان متوجه نشوند. اتصال بی سیم سبب شده تا در مکان هایی که مایل نیستیم بدون بیرون آوردن گوشی موبایل از جیب مان، به تماس های خود پاسخ دهیم. طراحی ارگونومیک سبب شده تا ضمن راحتی بیشتر، بدلیل طراحی اصولی و مهندسی شده براحتی به ورزش های مختلف هوازی و پر تحرک بپردازیم و نگران افتادن هدفون از داخل گوش نباشیم.

ایرپاد شیائومی با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی

در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا تعدادی از بهترین هدفون های شیائومی که موفق به کسب رضایتمندی بالایی از سوی مشتریان شده اند و فروش بالایی را به ثبت رسانده اند خدمت شما دوستان معرفی کنیم. شاخصه های اصلی هدفون های شیائومی قیمت گذاری معقول و منطقی، کیفیت خوب و امکانات فراوان آنهاست که سبب شده فروش بالایی داشته باشند و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند.

امکانات کاربردی و قیمت منصفانه، ارزش خرید محصولات شرکت شیائومی را بالا برده تا حدی که توانسته با بهترین تولید کننده های هدفون در بازار وارد عرصه رقابت شود و آنها را به چالش بکشد. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین ایرپاد شیائومی اصل آشنا شوید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین ایرپاد شیائومی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین هدفون تا 2 میلیون [10 مدل باکیفیت]

معرفی 12 مدل از بهترین ایرپاد شیائومی اصل برای موسیقی و مکالمه


هدفون بی سیم مدل Redmi AirDotspro کد13

برند شیائومی یکی از برندهایی است که تنوع محصولات بسیار گسترده ای دارد. تنوع محصولات، دامنه گسترده تری از انتخاب را پیش روی مشتری قرار می دهد و دست مشتری را برای خریدی مطمئن باز می گذارد.

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDotspro کد 13 یکی از بهترین ایرپاد شیائومی و جزو مدلهای مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت این شرکت می باشد که با استقبال خوبی در بازار مواجه شده است. از مهمترین ویژگی های این ایرپاد می توان به: طراحی ارگونومیک، قیمت مناسب و وزن سبک اشاره کرد. شما عزیزان می توانید هم اکنون این هدفون را بصورت اینترنتی و تنها با چند کلیک ساده سفارش دهید.

مشخصات
نوع گوشی: دو گوشی
نوع اتصال: بلوتوث
رابط‌ها: USB Type-C
مناسب برای: مکالمه
زیبا و بادوام
نظر کاربران
1.جعبه هدفون همین محصوله ولی داخل جعبه یه محصول دیگست بعد من با گارانتی خریدم ولی گارانتی نداشت و مرجوع کردم.
2.کالا اصل نبود.
هدفون بلوتوثی مدل Airdots 3

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Airdots 3 یکی دیگر از بهترین ایرپاد شیائومی است. این هدفون در 5 رنگ مختلف و زیبا تولید و روانه بازار شده است تا در برگیرنده سلیقه های مختلف نیز باشد. مهمترین ویژگی های این ایرپاد نویز کنسلینگ هدفون و مقاومت در برابر عرق و رطوبت می باشد. نویز کنسلینک هدفون با حذف صداهای مزاحم سبب می شود حتی در مکان های شلوغ مانند مترو و بوستان هم بتوانید با آرامش به موسیقی و پادکست مورد علاقه خود گوش کنید و لذت ببرید. 

این ایرپاد بدلیل طراحی خوب و ابعاد مناسبی که دارد بصورت کاملا فیت درون گوش ها قرار گرفته و صدای باکیفیت همراه با جزییات را به کاربر هدیه می دهد. ضمن اینکه در استفاده های طولانی سبب خستکی و درد در ناحیه گوش نخواهد شد.

مشخصات
نوع گوشی: دو گوشی
نوع اتصال: بلوتوث
مناسب برای: مکالمه
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Headphone
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
نظر کاربران
1.یکی از گوشی ها سوت می کشید و ناچارا کالا را مرجوع کردم.
2.کالا اصل نبود و یکی از گوشیها خراب بود.
3.کیفیت صدا مزخرف خیلی خیلی بد.
4.چراغای گوشیا وقتی در حال شارژ هستن از پشت کاور دیده میشه که ضایس. کیفیت صدا معمولیه. باطریشم باید بگذره یه شیش ماه یه سالی که بفهمم چقد موندگاره.
5.کاملا متفاوت با عکس ها است و ۱۰۰ تومنم نمی ارزه جنس تقلبی حتی چراغ شارژ که روی بدنه هست رو نداره بسته بندی هم پلمپ نبود.
6.سلام و درود دوستان امروز به دستم رسید فیک و قلابیه شارژر تایپ C هم نمیخوره بهش میخوام مرجوع کنم.

بیشتر بخوانید: معرفی 12 مدل از بهترین ایرپاد زیر یک میلیون

بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه

هندزفری بی سیم شیائومی مدل KAT AirDots3 MIEarbudsWireless Headphones

چنانچه به دنبال خرید یک هدفون بی سیم باکلاس، مقرون بصرفه با امکانات فراوان که ارزش خرید بالایی داشته باشد، می گردید دقیق شو هندزفری بی سیم شیائومی مدل KAT AirDots3 MIEarbudsWireless Headphones را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

با خرید این هدفون زیبا، کاربردی و مهندسی شده می توانید امکاناتی از قبیل: رابط‌ USB Type -C و Noise Cancelling Microphone و مقاومت در برابر رطوبت و عرق را در اختیار داشته باشید. با نویز کنسلینگ میکروفون مکالمه ای فوق العاده را تجربه کنید. با پورت تایپ سی کاملا بروز باشید.

طراحی ارگونومیک به شما اجازه می دهد ساعت ها بدون خستکی مکالمه کنید و یا به کتاب صوتی مورد علاقه تان گوش کنید و از آن لذت ببرید. مقاومت در برابر رطوبت و عرق شما را به پیاده روی در زیر باران بهاری و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان دعوت می کند. شما می توانید همین حالا و با چند کلیک ساده این هدفون که جزو بهترین ایرپاد شیائومی می باشد را سفارش دهید. برای اینکار کافیست تا بر روی تصویر فوق کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات
نوع گوشی: دو گوشی
رابط‌ها: USB Type-C
مناسب برای: کاربری عمومی
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Microphone
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
نظر کاربران
1.خراب بود مرجوع کردم و کاور کارتونش طوری بود انگار قبلا استفاده شده بوده.
2.عالیه تمام نکات ذکر شده نقاط بدی نداره از نظر من
3.عالیه توصیه میکنم چون بنظرم یکی از بهترین ایرپاد شیائومی بازار می باشد.
4.بعد از ده روز کالا بالاخره رسید.بسته ای که قبلا باز شده بود جعبه ای پر از خش و یکی از دو گوشی خراب و دیگری ضعیف
5.خیلی خوبه عالیه توصیه میکنم.
هدفون بلوتوثی شیائومی مدل  Mi True Wireless Earphones 2 Basic

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Mi True Wireless Earphones 2 Basic در دو رنگ سفید و سفید صدفی تولید و به بازار عرضه شده و قیمت منصفانه و مقرون به صرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است. این ایرپاد مطابق با الگوی ایربادز اپل طراحی شده است.

طراحی ارگونومیک این محصول سبب شده ضمن راحتی بیشتر در گوش، صدای بهتری را در اختیار داشته باشید و گوش شما دچار خستگی یا درد در قسمت حلزونی نشود یا حداقل کمترین خستگی را تجربه کنید.

وزن بسیار کم، طراحی اصولی و استاندارد در کنار مقاومت در برابر رطوبت باعث شده بسیاری از ورزشکاران این ایرپاد را به عنوان خرید نهایی خود برگزینند. داشتن نویز کنسلینگ میکروفون یکی دیگر از ویژگی های جذاب هدفون معرفی شده در این بخش از دقیق شو و در این رنج قیمت می باشد.

مشخصات
نوع اتصال: بلوتوث​
مناسب برای: مکالمه​
نوع گوشی: دو گوشی​
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Headphone​
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق​
نظر کاربران
1.خیلی عالیی​
2.خیلی خیلی راضیم​
3.همه چیز تمام عالی​
هدفون مخصوص بازی بلوتوثی شیائومی مدل SUS AirDots 3: Xiaomi launches affordable TWS earphones with Bluetooth 5.2

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی شیائومی مدل SUS AirDots 3 :Xiaomi launches affordable TWS earphones with Bluetooth 5.2 یکی از بهترین ایرپاد شیائومی 2023 می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد.

این گجت در 6 رنگ زیبا و متنوع تولید و روانه بازار شده است که هم اکنون می توانید رنگ مورد علاقه تان را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. این ایرپاد دو ویژگی بسیار مهم اتصال پایدار و صدای ایزوله شده را یدک می کشد. همچنین بدلیل داشتن نویز کنسلینگ میکروفون، صداهای مزاحم را در هنگام مکالمه حذف خواهد کرد تا مکالمه ای بهتر را تجربه کنید.

طراحی ارگونومیک و مقاومت در برابر رطوبت و عرق سبب شده تا علاوه بر استفاده برای گیم و بازی گزینه ای بسیار ایده آل جهت ورزش کردن بشمار رود. منبع انرژی این ایرپاد از طریق باتری 600 میلی آمپر ساعت تامین می گردد که با هر بار شارژ تا 7 ساعت نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت.

مشخصات
نوع گوشی: دو گوشی
نوع اتصال: بلوتوث
مناسب برای: آقایان و بانوان
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Microphone
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
نظر کاربران
1.به نظر بد نمیاد اما من مشکی سفارش داده بودم رنگ سفید برای من ارسال شد.
2.محصول رو وقتی دریافت کردم هندزفری پلمپ نداشت.من از خریدم پشیمون شدم مرجوعش کردم شرکت قبول نکرد گفت پلمپش رو باز کردید هرچقدر گفتم بابا محصول ارسالی پلمپ نبود قبول نکردن و حقم رو خوردن مراقب باشید.
3.گول عکسی که دیجی کالا گزاشته رو نخوره من سوپرایز شدم در جعبه رو باز کردم چون اصلا شبیه به عکس نبود عکس میزارم مقایسه کنید با عکس دیجی کالا.
4.جعبه ی اورجینال رو براتون می فرستن ولی تو ایرداتس پرو سه هست که مدل فیکشه.

بیشتر بخوانید: بهترین مدلهای ایرپاد [معرفی 20 هدفون باکیفیت و پرفروش]

بهترین ایرپاد شیائومی برای موسیقی

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 pro

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 pro در دو رنگ مشکی و خاکستری در دیجیکالا موجود می باشد و یکی از محبوبترین هدفون های بی سیم شیائومی بشمار می رود. طراحی ارگونومیک، داشتن سری های سیلیکونی و چسبنده در کنار وزن سبک و مقاومت در برابر رطوبت و خیس شدن این مدل را به یکی از بهترین گزینه ها برای ورزش کردن تبدیل کرده است.

از دیگر ویژگی های جذاب هدفون Redmi Buds 3 pro می توان به خاصیت نویز کنسلینگ هدفون اشاره کرد که سبب می شود شما حتی در مکان های عمومی و شلوغ مانند مترو و پارک هم بتوانید با تمرکز به پادکست، کتاب صوتی و موسیقی مورد علاقه تان گوش کنید. شما عزیزان می توانید با خیالی راحت این هدفون را بصورت اینترنتی از فروشگاه معتبر دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
نوع اتصال: بلوتوث​
مناسب برای: مکالمه​
نوع گوشی: دو گوشی​
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Headphone​
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ کسب رضایتمندی ۷۸% (۱۸۰نفر) مشتریان

7- هدفون بی سیم شیائومی مدل mi true wireless earphones 2s

برآیند نظرات مشتریان در خصوص هدفون بی سیم شیائومی مدل mi true wireless earphones 2s نشان از رضایت حداکثری آنها دارد. هدفون بی سیم شیائومی مدل mi true wireless earphones 2s به نسخه 5 بلوتوث مجهز شده و براحتی می توانید در هر زمان به موبایل خود متصل شوید و نگران قطعی آن باشید.

طراحی ارگونومیک و حرفه ای این ایرپاد به شما اجازه می دهد ساعت ها با آن به گوش دادن به موسیقی، پادکست، مکالمه و حتی ورزش کردن بپردازید بدون اینکه نگران افتادن آن از داخل گوش های خود باشید زیرا به گونه ای طراحی شده اند که بصورت فیت در داخل گوش قرار گرفته و از طرفی موجب احساس خستگی نمی شوند.

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی این ایرپاد که جزو بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه می باشد می توان به نویز کنسلینگ میکروفون اشاره کرد. با داشتن این ویژگی با خیالی راحت می توانید با این هدفون شیائومی حتی در محیط های عمومی و شلوغ مانند مترو هم با مخاطب تان صحبت کنید و صداهای مزاحم را به فراموشی بسپارید.

مشخصات
اقلام همراه هدفون: کابل USB-C
نوع آهن‌ربا: نئودیمیوم
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۳.۵ ساعت ساعت
عمر باتری محفظه شارژ: ۱۰ ساعت ساعت
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
سایر مشخصات: وزن: ۴.۵ گرم وزن به همراه کیس: ۵۰ گرم وزن کیس: ۴۵.۵ گرم دارای فناوری شارژ QI قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های عامل iOS, Android و Windows
نظر کاربران
1.اگر دنبال هندزفری خوب هستید که سیلیکونی نباشه و کیفیت خوبی داشته باشه و عمر باتری خیلی خوبی داشته باشه حتما این مدل رو بخرید من 2 ساله گرفتم واقعا کار راه بندازه راستی میکروفن خیلییی خوبی داره برعکس ایرپاد.
2.بسیار واضح و با کیفیت.
3.خیلی خوبه سریع وصل میشه صدا عالی واضح.
4.خیلی خوبه بیس خوبی هم داره. فقط یکم بزرگه و هی از گوش خانومم و خواهرم درمیاد. از گوش خودم نه.
5.کیفیت خوبی داشت و یکی از بهترین ایرپاد شیائومی می باشد.
6.خیلی با کیفیته و جزو بهترین ایرپاد شیائومی می باشد.
7.کیفیتش خوبه راضیم واقعا.
8.سلام بعضی از دوستان جوری ازش تعریف میکنن و ذوق زده میشن انگار از سر راه پیداش کردن بابا اروم باشید پول که با زحمت بدست اومد بجاش پرداخت کردین من تازه خریدمش چند ماه باهاش کار میکنم اگه افت کیفیت پیدا نکرد نظر مثبتمو میدم.
9.خیلی خوب بود تحویل به موقع جنس و صدای کارا بسیار عالی بود ممنون.
10.خوبه من راضیم دوتا ازش خریدم یکی برای خودم و یکی هم هدیه دادم.
11.بسیار عالی و راضی کننده هست یکم قسمت باطری خود گوشی ها بزرگ هست ایراد دیگه ای نداره
12.در کل هندزفری خوب و قوی هست نسبت به قیمتش زود کانکت میشه شارژش زیاد دوام میاره میکروفون قوی صدای با کیفیت.
13.اگر برای اولین باره که هندزفری می‌خرید اینرو بدونید که محصولات شیائومی بد نیستن ولی میتونید بیشتر هزینه کنید و محصولات هواوی و سامسونگ رو خریداری کنید با تشکر از دیجی کالا.
14.برای دوستانی میخواهند هدفون با این قیمت بخرند وگوشی شیائومی بهتربن هدفون است.
هدفون بی سیم مدل Redmi Airdots Pro 3

شرکت شیائومی در سال های اخیر در زمینه تولید ایرپاد بسیار موفق عمل کرده و با تولید ایرپادهایی با قیمت ها و امکانات مختلف توانسته نیازها و سلیقه های گوناگون را پوشش دهد و سهم بزرگی از بازار داشته باشد. هدفون بی سیم شیائومی مدل PRO 3 redmi Airdots در دو رنگ سفید و مشکی با قیمتی مناسب در دسترس مشتریان قرار دارد.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به: استفاده از آهن ربای نئودیمیوم، عمر باتری 150 ساعته در حالت استندبای، نویز کنسلینگ هدفون و میکروفون اشاره کرد. باتری 300 میلی امپر ساعت با هر بار شارژ کامل شما را برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه تا 12 ساعت همراهی خواهد کرد و برای مکالمه، ورزش، گیمینگ و کاربری عمومی بسیار مناسب می باشد.

مشخصات
پاسخ فرکانسی: ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری: نشانگر LED
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۱۰ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۱۲ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت استندبای: ۱۵۰
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: ۱.۵ ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه: ۲ ساعت
نظر کاربران
1.اوایل خیلی خوب بود ولی بعد از گذشت ۱ ماه گوش سمت چپش باطریش درحد ۳۰ ثانیه کار میکرد.
2.خیلی وقت بود حریده بودم ولی استفاده نمی کردم تا که در رایطی خواستم استفاده کنم که به از کمی استفاده یکی از گوشیها سریع خاموش میشه معمولا بعداز 4یا5 دقیقه استفاده.
3.عمر باتری بسیار کم _ بعد از یک هفته استفاده معمولی خراب شد.
4.خیلی عالی.
5.یه کم بیشتر هزینه کنین بهترشو بخرین.
6.زیاد از خریدش راضی نیستم.
7.عالیه بنظر من مکالمش عالیه حتی جاهای شلوغ.
8.خوبه عالیه قیمتش هم مناسبه.
9.امروز خریدم و کاملاً راضی هستم.
10.صدای خوب و قابل قبولی داره صدایی که موقع مکالمه میره هم خوبه یه سری حسگرای لمسی هم داره که کاربردیه ولی گوشی سمت چپ در عرض پنج دقیقه شارژش میرسه به ده درصد و ده بیست ثانیه یه بار میگه please charge و بعد چند بار گفتن خاموش میشه ولی یکم بعد دوباره روشن میشه و با همون please charge گفتنه به پخشش ادامه میده ولی گوشی سمت راست مشکلی نداره و شارژدهیشم خوبه.
11.عالی بود بعد از ۲ سال دارم میگم عالی.

بهترین هندزفری شیائومی 2023

هدفون بی سیم  شیائومی مدل EFM2s 2021​

نهمین هدفون پیشنهادی دقیق شو که در بین بهترین ایرپاد شیائومی اصل جا خوش کرده است هدفون بی سیم شیائومی مدل EFM2 s 2021 می باشد که مناسب برای مکالمه، گوش دادن به موسیقی، پادکست، کتاب صوتی، گیمینگ، ورزش کردن و کاربری عمومی، می باشد و در دسته ایرفون ها قرار می گیرد. دو ویژگی مهم و کاربردی؛ ارزش خرید این محصول را بالا برده است.

نویز کنسلینگ هدفون با حذف صداهای مزاحم در مکان های شلوغ، صدای با کیفیت و واضحی را برای کاربر به ارمغان می آورد. نویز کنسلینگ میکروفون هم سبب شده تا در هنگام مکالمه، صداهای مزاحم حذف شوند و بتوانید صدای بسیار باکیفیتی را منتقل کنید.

مشخصات
مناسب جهت: مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی​
ویژگی‌های خاص: میکروفون , کلید مدیریت میزان صدا , Noise Cancelling Microphone , Noise Cancelling Headphone​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید 9 مدل از بهترین ایرپاد سامسونگ باکیفیت عالی

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Earphone 2 Basic

محصول فوق که در رنگ های سفید و سفید صدفی در بازار موجود می باشد موفق به کسب رضایتمندی 76 درصدی از سوی مشتریان شده است. این محصول شرکت شیائومی علاوه بر ظاهری بسیار زیبا و خوش ساخت که شبیه ایربادزهای شرکت اپل است، از امکانات خوب و کاربردی بهره مند است و نسبت به قیمت تعیین شده، ارزش خرید بالایی دارد. بلوتوث 5 امکان اتصال هر چه سریعتر به دستگاه های مختلف را فراهم کرده است.

سنسورهای پیشرفته سبب شده اند تا به محض خروج این ایربادز از داخل گوش، شاهد توفق خودکار موسیقی در حال پخش باشید. استفاده از چیپست های مدرن صدای باکیفیت و واضحی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

با هر بار شارژ کامل این ایربادز می توانید تا 5 ساعت مداوم به مکالمه بپردازید و یا به موسیقی، پادکست و کتابهای صوتی گوش دهید که البته در صورت استفاده نکردن و حالت استندبای این عدد به 36 ساعت هم می رسد. البته کیس که برای محافظت از ایربادزها در نظر گرفته شده، با هر بار شارژ کامل شما را تا 20 ساعت از شارژر بی نیاز خواهد کرد. دو ویژگی قابل توجه این محصول که در کمتر ایربادزی با این قیمت دیده می شود، وجود نویز کنسلینگ میکروفون و مقاومت در برابر رطوبت و عرق می باشد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا این مدل را جزو بهترین ایرپاد شیائومی قرار دهیم.

به لطف نویز کنسلینگ میکروفون با حذف صداهای مزاحم می توانید مکالمه ای شفاف و واضح را تجربه کنید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به: بلوتوث 5 برای اتصال به دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و ios، درایور 14.2 میلی متری، پشتیبانی از فرمان لمسی برای کنترل میزان صدا، میکروفون دو گانه برای حذف نویز محیطی و مزاحم، فرمان صوتی حسگر فروسرخ برای تشخیص پوشیده شدن توسط کاربر اشاره کرد.

“توضیح فرمان صوتی حسگر فروسرخ برای تشخیص پوشیده شدن توسط کاربر: بدین صورت که اگر هدفون را در گوش قرار دهید و موسیقی شروع شود و تصمیم بگیرید ایربادز را از گوش تان در بیاورید خواهید دید که موسیقی متوقف شده است و نیازی نیست شما کاری در این خصوص انجام دهید”

مشخصات
پاسخ فرکانسی: ۲۰ -۲۰۰۰۰ هرتز
منبع تغذیه فرستنده: باتری داخلی لیتیوم
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۵ ساعت ساعت
عمر باتری محفظه شارژ: ۲۰ ساعت ساعت
سایر مشخصات: بلوتوث ۵ برای اتصال به دستگاه‌های مبتنی‌بر سیستم‌های عامل اندروید و iOS درایور ۱۴/۲ میلی‌متری پشتیبانی از فرمان لمسی برای کنترل حجم صدا و عوض کردن موسیقی میکروفون دوگانه برای فناوری حذف نویز محیطی (Environmental Noise Cancellation) و فرمان‌ صوتی حسگر فرو سرخ برای تشخیص پوشیده‌شدن توسط کاربر؛ اگر هدفون را در گوش بگذارید موسیقی آغاز می‌شود و اگر آن را از گوش دربیاوربد شاهد توقف پخش موسیقی خواهید بود وزن ۴/۷ گرم (برای هر هدفون) و ۵۸ گرم (برای کیس شارژ) طراحی Sport،ساخته شده از مواد اولیه مرغوب،قابل استفاده به عنوان هندزفری و پاسخگویی به مکالمات پشتیبانی از قابلیت های SBC و AAC برای بالا بردن کیفیت صدا، استاندارد IPX۴
نظر کاربران
1.قرار گیری مناسب در گوش – کیفیت مکالمه معمولی.
2.مثل تمام محصولات شیائومی، خوش‌قیمت و باکیفیت.
3.خوب بود صداش واضح بود.
4.عالی بود یکی از بهترین ایرپاد شیائومی می باشد.
5.کیفیت قابل قبول و در حد انتظار
6.من 2 ساله ازش استفاده میکنم راضیم، با اینکه گوشیم آیفونه اما راحت کانکت میشه
7.خوب، ولی کانکشن ب دستگاه یکم بد بود.
8.این رو کادو دادم راضی بود، فقط میگن گه گاهی یکی از ایرپاد ها قطع میشه و صدا نمیاد بعد از یه مدت دوباره خوب میشه!
9.من هم یکسالی هست این را خریده ام و خیلی راضی هستم البته کنی در تماس صدا ضعیف هست که من بیشتر استفاده ام در فایل گوش دادن است و زیاد اون موضوع برام مهم نیست. البته که امسال دوباره یکی هم برای همسرم سفارش دادم.
10.کیفیت صدای عالی چیزی از ایرپاد ایفون کم نداره نشبت به قیمتش عالیه.
11.عالیه برا موزیک تماس باتریشم فوق العادس نسبت به قیمت عالیه تو خریدش شک نکنید.

✅ کسب رضایتمندی ۷۴% (۹۹۹نفر) مشتریان

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi AirDots

شرکت شیائومی هدفون هایی با قیمت های مختلف، طرح ها و رنگ های گوناگون را راهی بازار کرده تا سلیقه ها و کاربری های مختلف را تحت پوشش قرار دهد و تا حد زیادی هم موفق عمل کرده است. هدفون بی سیم شیائومی مدل redmi Airdots یکی از ایربادزهای پرطرفدار ساخت شیائومی می باشد.

طبق نظر سنجی بدست آمده 74 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید به مشتریان پیشنهاد داده اند. یکی از بهترین ایرپاد شیائومی که تا به امروز فروش بالایی را به ثبت رسانده و از محبوبیت زیادی بین علاقه مندان به ایربادز برخوردار بوده، ردمی ایرداتس شیائومی مدل redmi Airdots می باشد.

کیفیت خوب و قیمت گذاری مناسب این محصول سبب شده تا سهم بزرگی از بازار فروش داشته باشد و گوی سبقت را از ایربادزهای ساخت شرکت سونی، اپل، بیتس و یا سامسونگ بِرباید. ​

درست است که کیفیت ایربادزهای ساخت شرکت های ذکر شده بالاتر می باشد اما بسیاری از افراد مایل نیستند پول زیادی صرف خرید ایربادز کنند که شاید فقط برای مکالمه پشت فرمان خودرو نیازشان شود. وزن کم، طراحی اصولی و مقاومت در برابر عرق و رطوبت سبب شده تا بتوانید برای ورزش کردن هم روی این ایربادز حساب باز کنید.​

از نظر طراحی و ساخت هم نمره قابل قبولی را با توجه به قیمت تعیین شده دریافت می کند. وجود سه سری گوشی این امکان را می دهد تا گروه های سنی مختلف بتوانند از ایرداتس ردمی استفاده کنند. کیفیت صدا و بیس این محصول به نسبت قیمت تمام شده، رضایت بخش و مطلوب است. ​

ایرداتس ردمی، برای اتصال به لپ تاپ و موبایل از بلوتوث نسخه 5 بهره می برد که بلوتوث نسخه 5 این عمل را سریعتر کرده است. ضمنا محدوده 10 متری برای اتصال به ابزارهای مختلف در نظر گرفته شده و بیشتر از این مقدار فاصله، سیگنال قطع خواهد شد.​

مشخصات
حساسیت: ۱۰۰ دسی‌بل
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Microphone
قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری: نشانگر LED
اقلام همراه هدفون: سری اضافه / دفترچه راهنما / کابل شارژر
سایر مشخصات: کنترل‌کننده‌ی صدا و مکالمه / تغییر محتوای در حال پخش و مکالمه، روی هر دو گوشی
نظر کاربران
1.کیفیت عالی.
2.کیفیت ساخت و صدای عالی ای داره.
3.در کل نسبت به قیمتش منطقی و کار راه انداز بود انتظار ایرپاد نداشته باشید.
4.یکی از بهترین محصولاتی که از دیجی کالا خریدم ، ممنون از دیجی کالا.
5.کیفیت صدای خوبی دارد ، فقط برای موزیک گوش کردن مناسب است.
6.عالیه واقعا هم کیفیت صدا هم نویز گیریش
7.خیلی صدای باکیفیتی داره اما زود شارژش تموم میشه.
8.خیلی خوبه من چندساله دارمش باطریش دیگه در حد یه بار اونم در حد یک ساعت جواب میده.

بهترین ایرپاد شیائومی اصل

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل FlipBuds Pro

یکی از بهترین ایرپاد شیائومی موجود در بازار بدون شک هدفون شیائومی مدل flipbuds Pro می باشد. با خرید این هدفون با خیالی آسوده حتی زمانی که سوار موتورسیکلت هستید به لطف میکروفون اضافه، می توانید با مخاطبتان با کیفیت و بدون شنیده شدن صدای باد، صحبت کنید زیرا تکنولوژی نویز کنسلینگ تا 40 دسیبل صداهای مزاحم اطراف را کاهش خواهد داد. ​

با توجه به سری های تنظیم شونده هدفون شیائومی مدل flipbuds Pro برای گروه های سنی مختلف مناسب و قابل استفاده می باشد. استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 نشان دهنده یک هدفون مدرن، بروز و با کیفیت است که در سریعترین زمان ممکن می توانید به موبایل یا لپ تاپ متصل شوید. با هر بار شارژ کامل محفظه یا کیس، که بمدت 1 ساعت طول می کشد، می توانید تا 28 ساعت بدون نیاز به شارژر از آن استفاده کنید.​

البته این در صورتی است که نویز کنسلینگ مورد استفاده قرار نگیرد. در صورت فعال بودن این تکنولوژی این زمان به 24 ساعت کاهش می یابد. با توجه به قابلیت شارژ سریع در این گجت، با هر 5 دقیقه شارژ می توانید بمدت 2 ساعت از آن استفاده کنید.​

مشخصات
نسبت سیگنال به نویز: ۴۰ دسی‌بل
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Headphone
نوع اتصال: بی‌سیم , بلوتوث
وزن: ۵۷.۵ گرم مجموع
عمر باتری محفظه شارژ: ۲۸ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۷ ساعت
سایر مشخصات: ۵ دقیقه شارژ ، تا ۲ ساعت استفاده
نظر کاربران
1.در کل ارزش خرید دارد ولی اگه این دو عیب برطرف بشه حس بهتری بهتون میده تعصبی برخورد نکنید پول این محصول در جیب ما نمی رود ولی کیفیت و حس خوب بله.
2.بی کیفیت ،بیشتر هزینه کنید جنس باکیفیت بگیرید.
3.من این هدفون رو نزدیک به دو هفته هست که دارم استفاده میکنم همه جوره قانع کننده هست. با ایرپاد پرو اپل مقایسش کردم که بدون شک میگم این از ایرپاد خیلی سر تر هست.تنها برتری ایرپاد شاید نسبت به flip buds pro ابعاد ی کم کوچیکترش باشه (ابعاد ایرپادها) وگر نه هیچ برتری دیگه ای به فلیپ بادزپرو نداره اگه شک دارین تو خریدش بنظر من با خیال راحت بخرین همه جوره تستاشو با موفقیت پشت سر گذاشه
4.دومین محصول رو خرید کردم چون از سری قبلی یکی از هدفون ها رو گم کردم.
5.عالی فقط اختصاص به این ایرپاد دارد و تمام.
6.در کل میتونیم بگیم که با ایر پاد پرو میتونه برابری کنه حتی نویز کنسلینگ anc اون از ایرپاد پرو بهتره و سعی کنید یه جا بزارید که خط و خش روش نیفته و چون براقه ممکنه بعد ها تو ذوقتون بزنه اگه خط بیفته گارد هم که براش پیدا نمیشه . من تو پارچه های جا عینکی میزارم.
7.این مدل یکی از بهترین ایرپاد شیائومی اصل است و چه بسا بهتر از ایرپادز پرو اپل.
8.فوق العادست. یعنی رو دست نداره شک نکنید تو خریدش بالاترین در هم نوع های خودش.جای حرفی باقی نگذاشته.خیلی از خریدش راضی هستم البته من این محصول رو از دیجی کالا تهیه نکردم.

بیشتر بخوانید: معرفی 12 مدل از بهترین هدست گیمینگ با سیم و بی سیم

✅ کسب رضایتمندی ۸۳% (۲۰نفر) مشتریان

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Pro

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل REDMI BUDS 4 PRO در دو رنگ مشکی و سفید موجود می باشد و 83 درصد مشتریان خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. این ایرپاد شیائومی به نویزکنسلینگ فعال هیبریدی مجهز شده است و به نحوی اصولی و موثر صداهای مزاحم را حذف می کند. مقاومت در برابر آب یکی دیگر از ویژگی های این هدفون مدرن و جدید است.

این هدفون جزو بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه می باشد چراکه صدای بسیار شفاف و بدون خش را مخابره می کند و از این حیث جزو بهترین هاست. شما می توانید با کلیک بر روی دکمه این محصول با ارزش و کاربردی را سفارش دهید. لازم بذکر است نسخه گلوبال این مدل برای مشتری می شود.

مشخصات
مناسب برای: آقایان و بانوان
رابط‌ها: USB Type-C
نوع اتصال: بی‌سیم و بلوتوث
نوع گوشی: دو گوشی
اقلام همراه هدفون: ۱ عدد هدفون Redmi Buds ۴ Pro کتابچه راهنمای کابل شارژ Type-C ۳ جفت گوش گیر در سایز های کوچک، نرمال و بزرگ
نظر کاربران
1.کیفیت عالی، امکانات عالی به نسبت قیمت.
2.من واقعاً از کیفیتش راضی هستم.
3.با یدونه از هنذفری ها امکان فعالسازی نویز کنسلینگ وجود نداره.
4.جنس بدنه و ارگونومی خیلی خوبی داره ولی به جز این دو تا مورد چیز خوبه دیگه ازش ندیدم کیفیت صداش به شدت معمولیه فقط بیسش خوبه لمسش بده طول میکشه تا بهش عادت کنین کیفت‌ مکالمشم معمولیه و حذف نویزش مفت نمی ارزه در کل من که buds pro سامسونگ رو استفاده می کنم به نظرم تو این رنج قیمت سامسونگ یا انکر خیلی گزینه بهتری هستن خواهشا گول نظرات خوب مردم رو نخورین.

✅ کسب رضایتمندی ۷۵% (۱۰۰نفر) مشتریان

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Buds 3 Pro

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل BUDS 3 PRO در دو رنگ مشکی و طوسی موجود می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 75 درصدی مشتریان شده است. این هدفون که یکی از بهترین ایرپاد شیائومی می باشد دارای امکاناتی است که بصورت اجمالی به آنها اشاره خواهیم کرد. عمر باتری برای مکالمه و پخش موسیقی به ترتیب 3 و 6 ساعت می باشد. وزن هدفون ها 30 گرم است و بدلیل داشتن سری های نرم و سیلیکونی و طراحی ارگونومیک در استفاده طولانی مدت شما را خسته نمی کند.

نسخه بلوتوث استفاده شده در این هدفون 5.2 می باشد که اتصال پایدار و باکیفیت را فراهم کرده است. از دیگر ویژگی های هدفون بلوتوثی شیائومی مدل BUDS 3 PRO می توان به: مقاومت در برابر رطوبت و عرق و ANC اشاره کرد. با ANC یا همان قابلیت حذف نویز فعال در این ایرپاد، صداهای مزاحم را به فراموشی بسپارید زیرا این ایرپاد به سه عدد میکروفون نویزکنسلیشن مجهز شده است و بخوبی این کار را انجام می دهد.

1️⃣ هدفون بلوتوثی شیائومی مدل BUDS 3 PRO آیا برنامه و اپلیکیشن اختصاصی دارد؟ بله- شما می توانید برنامه mi buds pro را برای نسخه گلوبال دانلود و از امکانات فوق العاده آن بهره مند شوید و آن را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید. همچنین برای پک چین باید برنامه مخصوص آن یعنی MI BUDS M8 را دانلود و استفاده کنید. توجه داشته باشید زبان پک چین، چینی می باشد.

2️⃣ چیکار کنم که توی گوشم فیت بشه و بیرون نزنه؟ همراه این ایرپاد شیائومی سری های مختلف برای شما ارسال می شود. شما می توانید با انتخاب سری مناسب به هرچه بهتر فیت شدن هدفون درون گوش کمک کنید. رعایت همین مورد باعث می شود ایرپادها بخوبی درون گوش قرار گیرند.

3️⃣ از کجا بفهمم هدفون بلوتوثی شیائومی مدل BUDS 3 PRO اصله یا فیک؟ شما می توانید اصالت نسخه اصلی این هدفون را از طریق هولوگرام و کد مخصوص، در وبسایت این شرکت بررسی کنید و استعلام بگیرید.

4️⃣ از کجا بفهمیم نسخه گلوباله یا چینه؟ نسخه چینی این ایرپاد با نام AIRDOTS 3 PRO عرضه شده است و نسخه گلوبال آن تحت عنوان BUDS 3 PRO عرضه شده است. لازم بذکر است از لحاظ کارایی، امکانات و کیفیت این دو نسخه با هم تفاوتی ندارند.

5️⃣ آیا این ایرپاد شیائومی ANC دارد. اگر دارد کیفیت نویز کنسلینگ آن چگونه است؟ بله این مدل به ANC مجهز شده است. نویز کنسلینگ این ایرپاد جزو بهترین ایرپاد شیائومی می باشد و به شکلی عالی صداهای مزاحم محیط را با ارسال نویزهای خنثی کننده حذف می کند. این تکنولوژی در محیط های شلوغی مانند مترو بسیار موثر و مفید است. شرکت های سازنده ایرپاد از این تکنولوژی بیشتر در ایرپادهای گران قیمت و بهترین ایرپادهای خود استفاده می کنند. حقیقت این است که اگر هم ANC در مدلهای ارزان قیمت دیده شود یا آن مدل فیک است یا تاثیر چندانی نخواهد داشت.

6️⃣ من میخوام با این ایرپاد بازی کنم. آیا گیمینگ مود داره؟ بله گیمینگ مود دارد. شما با تنظیم روی حالت مخصوص بازی می توانید ضمن صدای پاگرفتن در بازی هایی مانند پابجی صدا را با کمترین تاخیر دریافت کنید.

7️⃣ هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Buds 3 Pro برای پخش موسیقی چطوره؟ در نظر داشته باشید برای استفاده از تمامی امکانات ایرپاد و کیفیت بالا پیشنهاد می شود مارک ایرفون و اسمارت فون یکی باشد. برای گوش دادن به موسیقی ایرپاد BUDS 3 PRO یکی از بهترین ایرپاد شیائومی برای موسیقی می باشد. با تنظیم دقیق و درست از طریق اپ می توانید صدای نرم و باکیفیت را تجربه کنید. همانطور که گفته شد تنظیمات بخش موسیقی در اپلیکیشن بسیار مهم است و از این طریق می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت بیشتری ببرید.

مشخصات
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Microphone
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: ۱ ساعت
اقلام همراه هدفون: سری اضافه / دفترچه راهنما / کابل شارژر
سایر مشخصات: سه میکروفون نویز کنسلیشن / شارژ سریع / شفافیت صداهای محیط / اتصال همزمان به دو دستگاه / تنظیم لمس اختیاری
نظر کاربران
1.صدای عالی بیس و مکالمه خوب.
2.اگر گوشی شیامی داری بخرینش چون امکاناتش فقط با اپ خود این برند کار میکنه و خیلی سریع ست میشه باهاش.
3.به نسبت قیمتش خوبه.
4.یک ماه خریدمش، تا الان که ازش استفاده کردم خیل خوب بوده، نسبت به قیمتش انتخاب خوبیه.
5.شارژ اگوشی راست زود تر از گوشی چپ تمام می شود. کیفیت خوبه من برام صدای موزیک مهم بود که عالیه و مکالمه هم نویز کنسلینگ داره و ازش راضی ودم کیسشم شارژ رو به خوبی نگاه می دارد.
6.برای کسی خریدم که خیلی ازش راضیه.
7.خیلی راضی هستم از خریدش، با کیفیت و شارژ خوب.
8.صداش به نسبت ضعیفه که با نویز کنسلینگ باعث میشه صدای اطراف و نداشته باشی و فقط موسیقی و بشنوی ولی وقتی تو گوش هست حتی اگه روی حالت نویز کنسلینگ نباشه شنوایی صدای اطراف خیلی ضعیف میشه.
هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Buds 4 Pro-M2126E1

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل BUDS 4 PRO- M2126E1 در دو رنک مشکی و طلایی موجود می باشد. طراحی ارگونومیک، کیفیت عالی و ظاهر چشم نواز سبب شده تا این محصول فروش بالایی را تجربه کند و طرفداران زیادی داشته باشد. نسخه استفاده شده در این ایرپاد 5.3 می باشد که اتصال پایدار و آسان به دیوایس های مختلف از جمله: لپ تاپ و موبایل را ممکن ساخته است.

این ایرپاد را می توان جزو بهترین ایرپاد شیائومی برای مکالمه دانست زیرا هدفون های پیشرفته متعدد و درایورهای عالی به ارسال و دریافت صدای شفاف کمک کرده است و شما قطعا مکالمه ای واضح و رضایت بخش را تجربه خواهید کرد. باتری قدرتمند در کنار وزن سبک و طراحی مهندسی سبب شده تا با هر بار شارژ بتوانید تا ساعت ها از این محصول لذت ببرید.

1️⃣ هدفون بلوتوثی شیائومی مدل BUDS 4 PRO- M2126E1 نسخه چین هست یا گلوبال؟ این مدل پک چین است و هنوز پک گلوبال آن تولید نشده است.

2️⃣ آیا فقط به گوشی های شیائومی کانکت میشه؟ خیر- به تمام دستگاه های دارای بلوتوث متصل می شود. قاعدتا یکی بودن برند ایرپاد و اسمارت فون کیفیت بالاتری را ارائه خواهد کرد.

مشخصات
منبع تغذیه هدفون: محفظه شارژر
محدوده عملکرد: ۱۰ متر
نوع گوشی: دو گوشی
اقلام همراه هدفون: دارای سری اضافه / کابل شارژر
سایر مشخصات: وزن هر ایرباد: ۵ گرم / وزن محفظه شارژر: ۳۹.۵ گرم / ظرفیت باتری ایرباد: ۵۳ میلی‌آمپر ساعت / ظرفیت باتری محفظه شارژر: ۵۶۵ میلی‌آمپر ساعت / آمپدانس: ۱۶ اهم
نظر کاربران
1.طراحی بسیار زیبا و کارایی عالی
2.انتقال صدای موزیک عالیه.

راهنمای خرید بهترین ایرپاد شیائومی

  1. طراحی و وزن: توجه به طراحی و وزن در هنگام خرید ایرپاد شیائومی بسیار حائز اهمیت است. اگر قرار است در طول روز ساعت های طولانی از ایرپاد استفاده کنید این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا توجه نکردن به وزن و طراحی ارگونومیک بدون شک خیلی زود شما را خسته خواهد کرد. درست است که ایرپادها بدلیل داشتن ابعاد خیلی کوچک وزن زیادی ندارند اما بهتر است برای استفاده های طولانی مدت سبک ترین مدل را انتخاب کنید.
  2. ANC: قابلیت نویزکنسلینگ فعال که بیشتر در مدل های پیشرفته، گران قیمت و بهترین ایرپاد شیائومی دیده می شود کمک زیادی به حذف صداهای محیط اطراف می کند. مثلا زمانی که شما در محیط شلوغ و عمومی مانند مترو و اتوبوس هستید به لطف این تکنولوژی می توانید مکالمه ای بسیار باکیفیت تر را تجربه کرده و صدای شفاف تر را مخابره کنید. پس حتما در هنگام خرید ایرپاد شیائومی به این نکته مهم توجه کنید.
  3. توان باتری: حتما در هنگام خرید ایرپاد شیائومی به توان باتری توجه کنید. باتری ایرپادهای شیائومی با توجه به ظرفیتی که دارند برای موسیقی و مکالمه 3 تا 7 ساعت شارژ نگه می دارند. بهتر است مدلهای که فست شارژ هستند و شارژ بیشتری نگه می دارند را خریداری کنید. البته سرعت شارژ شدن ایرپاد به ظرفیت باتری هم بستگی دارد.
  4. کیفیت صدا: یکی از مهمترین عوامل در کیفیت صدای خروجی، قطر درایورهای استفاده شده در ایرپاد می باشد. در واقع به هر میزان قطر درایورها بیشتر شود کیفیت و قدرت صدای خروجی بالاتر می رود. البته شرکت های مطرح سازنده ایرپاد برای اینکه می خواهند ایرپاد طراحی شده شان کوچک و سبک باشد دستشان برای افزایش قطر درایور زیاد باز نیست. به همین دلیل شرکت شیائومی در ایرپادهای گران قیمت خود از درایورهایی با جنس متفاوت و مرغوب [تیتانیوم و آلومینیوم] برای افزایش کیفیت صدای خروجی استفاده می کند.

4 مدل از بهترین هندزفری گردنی برند شیائومی

1️⃣ هدفون بی سیم شیائومی مدل mi Bluetooth earphones Basic تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 79 درصدی از سوی مشتریان خود شده است و در سه رنگ: نارنجی، قرمز و مشکی موجود می باشد. وزن سبک و ایده آل، رنگبندی متنوع، استفاده از چیپست مدرن و به روز، صدای مطلوب، قیمت مناسب و مقاومت در برابر عرق و رطوبت این هندزفری را به یکی از بهترین هدفون های شیائومی بدل کرده است. همچنین کیفیت صدا و بدنه این محصول مطلوب و متناسب با قیمت آن است و بصورت پشت گردنی یا دور گردنی مورد استفاده قرار می گیرد.

2️⃣ دومین هدفونی که در لیست بهترین هدفون های شیائومی قرار می گیرد هدست بلوتوثی شیائومی مدل EL LINE FREE 2021 می باشد که دارای وزن 122 گرمی و ایده ال بوده و در زمان های طولانی به هیچ وجه سبب خستگی نخواهد شد. از نظر طراحی و رنگ بندی بصورتی است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. مقاومت در برابر عرق و رطوبت و نحوه قرار گیری بصورت پشت گردنی، این مدل را به یکی از بهترین گزینه ها برای ورزش کردن بدل کرده است. زیرا شما می توانید در زیر نم باران با خیالی راحت به موسیقی گوش دادن و مکالمه ادامه دهید و به لطف مدل گردنی به هیچ عنوان نگران گم کردن و یا جا گذاشتن آن نباشید. وجود نویز کنسلینگ هدفون هم از دیگر ویژگی های کاربردی این هدست است که می توانید با فعال کردن آن حتی در مکان های بسیار شلوغ هم از گوش دادن به موسیقی، پادکست و کتابهای صوتی باکیفیت بالا و بدون صداهای مزاحم لذت ببرید.

3️⃣ یکی از شرکت هایی که علاوه بر تولید اسمارت فون در دنیای گسترده گجت های موبایل حرف های زیادی برای گفتن دارد و بِرندهای بزرگ را همواره به چالش دعوت کرده است برند شناخته شده و معتبر شیائومی می باشد. تنوع محصولات این شرکت دامنه گسترده ای را پیش روی مشتری می گذارد و مشتری برای انتخاب متناسب با سلیقه، دستش باز خواهد بود. هدفون بلوتوثی مدل Xmi Basic ساخت شرکت شیائومی می باشد و کیفیت بالای صدا و اتصال پایدار از جمله ویژگی های بارز این محصول می باشند. خرید این هدفون به افرادی که به دنبال خرید یک هدفون گردنی باکیفیت، زیبا و مقرون به صرفه هستند پیشنهاد می گردد. برای اینکار کافیست تا بر روی تصویر هدفون کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

4️⃣ هدفون بلوتوثی شیائومی مدل AH NECK REDMI3 کیفیت بسیار بالایی دارد. این هدفون به شکل گردنی طراحی شده است و هر زمان که به آن نیاز ندارید می توانید آنها را از داخل گوشتان در آورده بدون اینکه نگران گم شدنشان باشید. شواهد حاکی بر این است که نوع طراحی این نوع از هدفون ها، احتمال مفقود شدن و یا به سرقت رفتن آنها را به شدت کاهش می دهد. گوشی ها به شکلی اصولی و متناسب با انحنای گوش ساخته شده اند تا به شکلی فیت و درست در داخل گوشها قرار گیرند. همین موضوع سبب شده تا صدا با بهترین کیفیت در اختیار کاربر قرار گیرد. در صورت تمایل می توانید این محصول برند شیائومی را از طریق لینک بالا و بصورت اینترنتی سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

2 مدل از بهترین هدفون های دورگوشی شیائومی

1️⃣ شرکت شیائومی که واقع در شهر پکن چین است قطعا یکی از موفق ترین شرکت های سازنده لوازم الکترونیکی مانند: اسمارت فوق، پاور بانک و هدفون می باشد. در کنار ویژگی اصلی محصولات شیائومی مبنی بر قیمت معقول و کیفیت استاندارد، یکی از سیاست های قاطع این شرکت، تولید محصولاتی است که بتواند سلایق مختلف با بودجه های گوناگون را پوشش دهد و بازار را در مشت خود داشته باشد که البته در این زمینه عملکردی بسیار موفقیت آمیز داشته است. این شرکت که از سال 2010 میلادی کار خود را در زمینه تولید لوازم الکترونیکی آغاز کرد با سرعت زیادی توانست خود را به ابر غولهای جهان در این زمینه نزدیک کند و حتی در مواقعی با تنوع بیشتر محصولات و قیمت مقرون به صرفه، آنها را به چالش بکشاند. هدفون شیائومی مدل hifi یکی دیگر از بهترین هدفون های شیائومی است که از امکانات خوبی برخوردار می باشد و نحوه قرار گیری و استفاده آن بصورت روگوشی است. اتصال این هدفون از طریق سیم می باشد و یک مبدل جک 3.5 به 6.5 هم برای آن در نظر گرفته شده تا کاربر برای استفاده های مختلف آزادی عمل بیشتری داشته باشد. استفاده از درایور 50 میلی متری سبب شده تا صدای بسیار قدرتمندی در اختیار کاربر قرار گیرد. وزن مناسب، کاپ های نرم و بزرگ و هدبند استاندارد سبب شده تا در استفاده های طولانی دچار خستگی نشوید. علاوه بر تمام موارد ذکر شده ترکیب رنگ مشکی و طلایی جلوه ای بسیار زیبا به این هدفون با سیم بخشیده است.

2️⃣ هدفون بلوتوثی شیائومی مدل TDLYEJ01JY به دلیل داشتن وزن مناسب (235 گرم) و طراحی ارگونومیک و اصولی در استفاده های طولانی مدت سبب خستگی شما نخواهد شد. شما می توانید با این هدفون از گوش دادن به موسیقی، انجام مکالمه و گیمینگ لذت ببرید. با هر بار شارژ کامل باتری 400 میلی آمپری این هدفون تا 10 ساعت می توانید برای انجام مکالمه، گوش دادن به موسیقی، پادکست و کتاب صوتی روی آن حساب کنید. لازم بذکر است در حالت استندبای این عدد به 200 ساعت افزایش پیدا می کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این هدفون داشتن سربندهای سیلیکونی می باشد که حس بسیار لذت بخشی را برای کاربر ایجاد میکند. سری های مختلف سیلیکونی به شما اجازه می دهد که اندازه مناسب گوش خود را انتخاب کرده و از گوش دادن به موسیقی باکیفیت بیشتر لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین هدفون های سونی [18 مدل اورجینال و باکیفیت]

انواع هدفون های موجود در بازار از نظر نوع اتصال​

با سیم: هدفون های با سیم موجود در بازار اغلب از طریق پورت یو اس بی و جک 3.5 یا 6.3 میلی متری به منبع صدا متصل می شوند.​

بدون سیم: در حال حاضر هدفون های بی سیم از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند و از طریق فناوری هایی مانند بلوتوث، NFC و شبکه رادیویی به منبع صدا و لوازم جانبی متصل می گردند که در این بین اکثر محصولات بازار از طریق بلوتوث به رایانه و یا گوشی موبایل متصل می شوند. البته اغلب هدفون های بی سیم قابلیت اتصال بصورت باسیم به منبع صدا را دارا می باشند.​

انواع هدفون های موجود در بازار از نظر نحوه قرارگیری​

هدفون های تو گوشی یا in -ear: این ایرفون ها که بصورت کامل درون گوش قرار می گیرند از نظر فروش، سهم بالایی را به خود اختصاص داده اند و طرفداران زیادی دارند. کیفیت بالا، وزن کم و جابجایی راحت تر نسبت به مدل های دیگر موجود در بازار، ایرفون ها را به یکی از محبوبترین هدفون های موجود در بازار تبدیل کرده است. بسیاری از این هدفون‌ها همراه با سری های متنوع در سایزهای مختلف ارائه می شوند تا بسته به اندازه گوشتان، مدل مورد نیاز خود را استفاده کنید. از مزایای این نوع از هدفون ها، وزن کم، اندازه جمع‌ و جور و راحتی در حمل و نقل آنهاست. هدفون‌های تو گوشی بلوتوث در انواع متنوعی تولید میشوند. مدلهای ساده با یک سیم به هم متصل شده‌اند و معمولاً باتری، در یک بخش کوچک بین دو هدفون قرار می گیرد. مدلهای دورگردنی دارای یک بخش نعلی شکل هستند که باتری و سایر بخش‌ها را در خود جای داده و در عین حال سیم‌های دو گوشی از دو طرف آنها خارج می‌شوند. این مدلها که روی گردن قرار می‌گیرند شاید از دید بسیاری از کاربران چندان راحت نباشند. اما در عوض در این مدلها خبری از مشکل تاخیر صدا بین دو گوشی، عدم اتصال موقت یکی از گوشی‌ها یا احتمال گم شدن یکی از آنها نیست.

هدست های دور گوشی: این مدل هدفون ها اندازه بزرگی دارند و این موضوع امکان حمل آنها را کمی مشکل کرده است. جالب است بدانید هدست های دورگوشی بدلیل قرار گرفتن کامل بر روی گوش ها و رعایت فاصله مناسب بلندگو تا پرده گوش، کمترین آسیب را حتی در استفاده های طولانی مدت به سلامت گوش وارد می کنند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند. تا جایی که اغلب کاربران حرفه ای، تجربه های کاربری خوبی با این مدل داشته و آن را برای کارهای حرفه ای پیشنهاد می کنند. 

هدفون های رو گوشی یا on -ear: این مدل نسبت به ایرفون ها یا اصطلاحا in-ear های موجود در بازار از حجم و اندازه بزرگتری برخوردار هستند. از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید این مدل به آن توجه شود خرید گزینه ای متناسب با اندازه گوش های شماست زیرا اگر گوش بخوبی در داخل کاپ ها قرار نگیرد در اثر فشاری که به گوش وارد می شود تجربه کاربری بدی را برایتان رقم خواهد زد. هدفون های رو گوشی یا on-ear دارای باتری های بزرگ هستند و همین امر سبب شده تا با هر بار شارژ، کاربر بمدت طولانی بتواند از آنها استفاده نماید. یکی از نقاط ضعف هدفون های رو گوشی یا on-earها، شاید حمل و نقل شان باشد که بدلیل اشغال فضای بیشتر نسبت به مدلهای دیگر از لیست انتخابی برخی افراد خارج می شوند. 

هدفون پشت گردنی: این نوع هدفون هم که بصورت گردنبند دور گردن قرار می گیرند به افرادی که دوست ندارند هدفون روی سرشان قرار گیرد پیشنهاد می گردد. علاوه بر آن به علت نوع طراحی و وزن بسیار سبک شان، گزینه ای مناسب برای ورزشکاران بشمار می روند که با تحرک زیاد هم نگرانی از بابت افتادن و یا گم شدن هدفون پشت گردنی وجود ندارد. همچنین گوشی های این مدل از طریق سیم های جمع شونده و یا دستک های ثابت درون گوش کاربر قرار می گیرند. 

سخن پایانی

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین ایرپاد شیائومی 2023 موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین شما می توانید در بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.♥♥♥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *