منوی دسته بندی

9 مدل از بهترین ایرپاد سامسونگ باکیفیت عالی +خرید اینترنتی

بهترین ایرپاد سامسونگ کدام است؟👌 در این بخش 9 تا از پرفروشترین و بهترین ایرپادهای سامسونگ را به شما معرفی می کنیم و در مورد هر کدام توضیحاتی ارائه خواهیم کرد. همچنین می توانید نظرات کاربران و مشخصات هر مدل را بصورت جداگانه بررسی کنید. همچنین می توانید مقالات ما در خصوص بهترین مدلهای ایرپاد، بهترین ایرپاد زیر یک میلیون و بهترین هدفون تا 2 میلیون را مطالعه فرمایید.

سامسونگ برندی قابل اعتماد

یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مانند لپتاپ، اسمارت فون و هدفون بدون شک شرکت بزرگ کره ای سامسونگ است که سهم بزرگی از بازار را در دست دارد. محصولات شرکت سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردارند. سیاست شرکت سامسونگ همواره بر این مبنا بوده است که محصولات متنوع با قیمت های مختلف را تولید و روانه بازار کند تا با این استراتژی طیف گسترده ای از سلایق با بودجه های مختلف را پوشش دهد.

هدفون های ساخت شرکت سامسونگ مانند تمام محصولات این شرکت کیفیت بی نظیر و طول عمر بالایی دارند. امروز در این بخش از دقیق شو تصمیم گرفتیم تا تعدادی از باکیفیت ترین و بهترین ایرپاد سامسونگ «بخصوص ایربادزها، که بدلیل اندازه کوچک و امکانات فراوان شان مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته اند» که علاوه بر فروش بالا، موفق به کسب رضایتمندی حداکثری از سوی مشتریان شده اند را خدمتتان معرفی کنیم. تا آخر همراه ما باشید.

رواج استفاده از اسمارت فون ها و گجت های آن

گوشی های هوشمند جایگاه ویژه ای در زندگی امروز ما پیدا کرده اند و در کنار آنها کم کم سر و کلۀ گجت هایی مانند ایربادزها، پاور بانک ها، ساعت های هوشمند و غیره هم پیدا شد. یکی از کاربردی ترین ابزارهایی که در کنار اسمارت فون ها استفاده می شود استفاده از هدفون می باشد. با خرید یک هدفون با توجه به امکاناتی مانند: نویز کنسلینگ، مقاومت در برابر عرق و رطوبت، اتصال با بلوتوث و غیره می توانید تجربه لذت بخشی را داشته باشید.

برای مثال در مکان های شلوغ و پر سر و صدا با فعال کردن نویز کنسلینگ می توانید با حذف صداهای مزاحم به موسیقی، پادکست و کتاب های صوتی با تمرکز بیشتری گوش دهید. مقاومت هدفون در برابر عرق و رطوبت این امکان را فراهم می کند تا با خیالی آسوده بتوان برای ورزش کردن از آن استفاده نمود. اتصال از طریق بلوتوث هم سبب شده تا در مکان های نا امن بدون بیرون آوردن گوشی هوشمندتان به تماس ها پاسخ دهید. داشتن صدای ایزوله هم سبب می گردد تا صدای موسیقی یا مخاطبتان به بیرون نشت نکند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین ایرپاد سامسونگ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

نحوه عملکرد نویز کنسلینگ:این تکنولوژی که در قسمت هدفون و میکروفون بصورت مجزا بکار می رود بدین صورت عمل می کند. ابتدا صداهای مزاحم اطراف را شناسایی، ثبت و ضبط کرده و سپس امواج معکوس و خنثی کننده آنها را تشکیل می دهد تا بدین صورت صداهای مزاحم شنیده نشوند.

بررسی گلکسی بادز ۲ پرو- یکی از بهترین ایرپاد سامسونگ از نظر مخاطب [ویدیو]

 
 
 
 

معرفی 9 تا از بهترین ایرپاد سامسونگ


✅ کسب رضایتمندی ۸۶% (۹۹۹نفر) مشتریان

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

هدفون فوق در سه رنگ نقره ای، مشکی و بنفش موجود می باشد و 85 درصد کسانی که از این هدفون استفاده کرده اند آن را جهت خرید پیشنهاد داده اند. هدفون بی سیم سامسونگ مدل گلگسی بادز پرو جزو بهترین ایرپاد سامسونگ می باشد که در دسته ایرفون ها قرار می گیرد و از نظر ارگونومی نمرۀ بالایی را کسب می کند. بطوری که با اغلب گوش ها سازگار بوده و بدلیل چفت شدن در لاله گوش می توان از آن به عنوان گزینه ای مناسب برای ورزش کردن استفاده کرد. ​

وجود نویز کنسلینگ در این هدفون جدید سامسونگ خیال شما را از بابت حذف صداهای مزاحم راحت کرده است و با خیالی راحت می توانید به موسیقی در مکان های شلوغ گوش کنید و یا به مکالمه ای بسیار با کیفیت با دوستانتان مشغول شوید. کیس یا محفظه شارژ، علاوه بر شارژ کردن هدفون ها، وظیفه مراقبت و محافظت از آنها را در هنگام بلااستفاده بودن و جا به جایی بر عهده دارد. با هر بار شارژ کردن کامل هدفون می توانید تا 8 ساعت به موسیقی، پادکست و کتاب صوتی گوش کنید و تا 5 ساعت با تلفن صحبت کنید. ​

البته آماری که اعلام شد برای زمانی است که نویز کنسلینگ فعال نباشد که در صورت روشن بودن و استفاده از این تکنولوژی اعداد به ترتیب به 5 و 4 ساعت تنزل پیدا خواهد کرد.​

مشخصات
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: در زمان خاموش بودن ANC تا ۸ ساعت و در زمان روشن بودن ANC تا ۵ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: در زمان خاموش بودن ANC تا ۵ ساعت و در زمان روشن بودن ANC تا ۴ ساعت
اقلام همراه هدفون: کیس شارژ / دفترچه راهنما / کابل USB-C
سایر مشخصات: مجهز به تراشه BCM ۴۳۰۱۵ / پشتیبانی از Bixby voice wake-up / پشتیبانی از کدک های SBC و AAC / پشتیبانی از بلوتوث با پروفایل های A۲DP / AVRCP / HFP / مجهز به سنسورهای شتاب سنج، Voice Pickup Unit ،IR و Hall / دارای سه میکروفون روی هر گوشی / قابلیت حذف صدای مزاحم (ANC) / قابلیت پخش ۱۸ ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر در زمان روشن بودن ANC / قابلیت پخش ۲۸ ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر در زمان خاموش بودن ANC / قابلیت ۱۴.۵ ساعت مکالمه با استفاده از کیس شارژر در زمان روشن بودن ANC / قابلیت ۱۷.۵ ساعت مکالمه با استفاده از کیس شارژر در زمان خاموش بودن ANC / پخش ۶۰ دقیقه موسیقی در ازای ۵ دقیقه شارژ / سازگار با گوشی ها با سیستم عامل اندروید ۷.۰ و بالاتر (با رم بیشتر از ۱.۵ گیگابایت) / اسپیکر دوگانه / حذف نویز فعال / میکروفن سه‌گانه / صدای فراگیر ۳۶۰ / استاندارد IPX۷ / پشتیبانی از Bixby / شارژ بدون‌سیم/ جزو بهترین ایرپاد سامسونگ می باشد.
نظر کاربران
1.کیفیت صدا عالیه، میکروفون خوب نیست و توی گوش نمیمونه
2.استفاده کردم خوب بوده
3.در کل ارزش خریدن داره و یکی از بهترین ایرپادهای سامسونگ هستش.
4.از وقتی خریدمش راضیم حدود یک سال و کم نیاورده امکاناتش عالیه بجز یک بخش که پایین تر میگم.
5. سه ساله دارمش، روزی 5 ساعت استفاده مداوم دارم هنوز خراب نشده.
6.من این هدفون رو برنده شدم و بعد از یکسال استفاده میگم که تا به حال عالی بود هیچ مورد منفی ندیدم و جا داره از دیجی تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: بهترین مدلهای ایرپاد شیائومی کدام است؟

هدفون بلوتوثی مدل Galaxy Buds 2 2022

هدفون بلوتوثی مدل Galaxy Buds 2 2022 یکی دیگر از بهترین ایرپاد سامسونگ می باشد که توسط تولیدکننده اصلی تولید نشده است. در واقع این هدفون یک کالای کپی و البته باکیفیت بالا می باشد. عمر باتری برای مکالمه و پخش موسیقی 4 ساعت می باشد. وزن این ایرپاد سامسونگ 60 گرم بوده و طراحی بسیار حرفه ای و مهندسی شده ای دارد که در طولانی مدت شما را خسته و کلافه نخواهد کرد.

کنترلرهای لمسی روی هدفون ها دسترسی آسانی را برای کاربر فراهم کرده است. این هدفون به نویزکنسلینگ مجهز نشده است. اما بیس خوب و صدای شفاف باعث شده بسیاری این هدفون را برای ورزش کردن، گیمینگ و مکالمه انتخاب کنند. شما هم می توانید این محصول را با کلیک بر روی دکمه پایین سفارش دهید.

مشخصات
نوع گوشی: دو گوشی
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۴ ساعت
نوع اتصال: بلوتوث
وزن: ۶۰ گرم
اقلام همراه هدفون: کابل شارژ
نظر کاربران
1.عالی بود خیلی
2.خیلی شبیه اصلی بود اما صدا مزخرفه با این پول انتخاب های زیادی میشه داشت.
3.در کل اگه در زمان تخفیف خریداری بشه، مناسب هست.
4.از نظر شارژ واقعا عالیه و ساعت طولانی شارژ نگه میداره و تفکیک صدای خوبی داره با اصلی هیچ فرقی نداره.

بهترین هندزفری بادز سامسونگ

هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Pro oem

هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Pro oem یکی دیگر از بهترین ایرپاد سامسونگ اصل می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد. این هدفون در سه رنگ متنوع موجود می باشد که می توانید مطابق با سلیقه تان و با کلیک بر روی دکمه، خرید خود را انجام دهید. عمر باتری این ایرپاد سامسونگ برای مکالمه و پخش موسیقی 5 و 8 ساعت می باشد که با روشن بودن نویزکنسلینگ این اعداد کاهش می یابد.

نسخه OEM در واقع یک ایرپاد اصلی با قیمتی ارزان و مقرون بصرفه و البته با یکسری محدودیت در زمینه های مختلف اعم از: اتصال به سیستم های نرم افزاری و برنامه های جانبی می باشد. اگر به دنبال خرید یکی از بهترین ایرپادهای سامسونگ هستید که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشد ما هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds Pro oem را به شما پیشنهاد می کنیم. با خرید این محصول در واقع شما با یک تیر دو نشان زده اید.

مشخصات
قطر درایور: ۱۱ میلی‌متر
مناسب برای: ورزش
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۵ ساعت مکالمه در زمان خاموش بودن ANC و ۴ ساعت مکالمه در زمان روشن بودن ANC ساعت ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۸ ساعت پخش موسیقی در زمان خاموش بودن ANC و ۵ ساعت پخش موسیقی در زمان روشن بودن ANC ساعت ساعت
اقلام همراه هدفون: کیس شارژ
سایر مشخصات: مجهز به تراشه BCM ۴۳۰۱۵ پشتیبانی از Bixby voice wake-up پشتیبانی از کدک های SBC و AAC پشتیبانی از بلوتوث با پروفایل های A۲DP / AVRCP / HFP مجهز به سنسورهای شتاب سنج، Voice Pickup Unit ،IR و Hall دارای سه میکروفون روی هر گوشی قابلیت حذف صدای مزاحم (ANC) حداکثر عمر باتری در گوش دادن موسیقی: ۸ ساعت پخش موسیقی در زمان خاموش بودن ANC و ۵ ساعت پخش موسیقی در زمان روشن بودن ANC حداکثر عمر باتری در مکالمه کردن: ۵ ساعت مکالمه در زمان خاموش بودن ANC و ۴ ساعت مکالمه در زمان روشن بودن ANC قابلیت پخش ۱۸ ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر در زمان روشن بودن ANC قابلیت پخش ۲۸ ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر در زمان خاموش بودن ANC قابلیت ۱۴.۵ ساعت مکالمه با استفاده از کیس شارژر در زمان روشن بودن ANC قابلیت ۱۷.۵ ساعت مکالمه با استفاده از کیس شارژر در زمان خاموش بودن ANC پخش ۶۰ دقیقه موسیقی در ازای ۵ دقیقه شارژ سازگار با گوشی ها با سیستم عامل اندروید ۷.۰ و بالاتر (با رم بیشتر از ۱.۵ گیگابایت ) وزن کیس شارژ: ۴۴.۹ گرم
نظر کاربران
1.کالایی که به دستم رسی پلمب نبود،برچسبها جدا شده بود، کاملا مشخص بود جای هلوگرام پاک شده بود، هدفون خراب بود،و تقلبی به نظر میومد،دیجی سر من کلاه گذاشت چون دلار رفت بالا جنس داغون فرستاد که به من ارزون نده ضرر کنه و بعد یه هفته به دست من رسوند تقلبی و خراب!
2.کالا با اطلاعاتی درجی تفاوت زیادی داشت و کالای باز شده ارسال شده بود.
3.کالا تقلبی و بجای اصلی جایگزین شده و یکی از بهترین ایرپاد سامسونگ نیست حقیقتش.
4.همه چیش خوبه دگ جای تعریف نیست.
5.بعد از کلی تحقیق به این رسیدم چند هفتس دارم استفاده میکنم امتحان خودشو پس داده از همه لحاظ عالیه بشدت پیشنهاد میشه.
هندزفری بلوتوثی مدل Galaxy buds2 pro

هندزفری بلوتوثی مدل Galaxy buds2 pro در دو رنگ سفید و سفید متالیک تولید شده است. این محصول ایرپاد سامسونگ اصلی نمی باشد و به عنوان کالای کپی عرضه شده است. البته کیفیت بسیار بالایی دارد و در بسیاری از موارد مشابه نمونه اصلی می باشد.

برای شارژ کردن این ایرپاد به کابل تایپ سی نیاز دارید. همراه این محصول 2 سری با سایزهای مختلف جهت فیت شدن بهتر هدفون ها داخل گوش برای مشتری ارسال می گردد. شما می توانید با این هدفون از گوش دادن به موسیقی، مکالمه و گیم لذت ببرید.

مشخصات
نوع گوشی: دو گوشی
نوع اتصال: بلوتوث
رابط‌ها: USB Type-C
مناسب برای: آقایان و بانوان
اقلام همراه هدفون: شارژر
نظر کاربران
1.کیفیت عالی با اصلی یکی بود و هیچ فرقی نداشت سریال نامبر سامسونگ و همه چی داشت با قیمت خیلی مناسب تر از اصلی

بیشتر بخوانید: بهترین مدلهای هدفون سونی کدام است؟

✅ کسب رضایتمندی ۸۶% (۹۹۹نفر) مشتریان

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

استفاده از هدفون های کوچک امروزه بسیار رایج و پرطرفدار هستند. بدلیل حجم و وزن کمی که دارند به راحتی می توان آنها را در هر جایی همراه خود حمل کرد زیرا فضای بسیارکمی را اشغال می کنند. وزن کم شان سبب شده تا در استفاده های طولانی دچار خستگی نشوید، ترکیب وزن ایده ال و طراحی مناسب؛ آنها را به یکی از بهترین گزینه ها برای ورزش کردن تبدیل کرده است.

این هدفون ها روز به روز پشرفت های چشمگیری را تجربه کردند تا جایی که اندازه کوچکشان باعث نشد که از آپشن هایی که در هدفون های روگوشی و بزرگتر وجود داشت بی نصیب شوند.

پنجمین هدفونی که در لیست بهترین ایرپاد سامسونگ جایی می گیرد هدفون بی سیم سامسونگ مدل گلگسی بادز 2 می باشد که در 4 رنگ سفید، مشکی، بنفش و زیتونی موجود است و تا به امروز موفق شده 90 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد بطوری که آنها رضایت کامل از خریدشان داشته اند و آن را جهت خرید پیشنهاد کرده اند.

این ایرپاد سامسونگ چه از نظر ظاهر و ارگونومی و چه از نظر کیفیت صدا و داشتن امکانات بروز و مدرن، در جایگاه بالایی قرار می گیرد. در این هدفون از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده شده است تا ضمن سرعت بالا در اتصال، با کیفیت ایده آلی به گوش دادن موسیقی بپردازید. همچنین از نویز کنسلینگ در این هدفون استفاده شده تا از هر نظر هدفون به روز و مدرنی بشمار رود و با حذف صداهای مزاحم، با تمرکز زیاد غرق در موسیقی و پادکست مورد علاقه تان شوید.

مشخصات
پاسخ فرکانسی: ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
نوع آهن‌ربا: نئودیمیوم
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: در زمان روشن بودن ANS تا ۳.۵ ساعت و در زمان خاموش بودن ANS تا ۳.۵ ساعت ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: در زمان روشن بودن ANS تا ۵ ساعت و در زمان خاموش بودن ANS تا ۷.۵ ساعت ساعت
سایر مشخصات: دارای چیپ‌ست پردازشی BES۲۵۰۰ZP قابلیت پشتیبانی از اندروید ۷ به بالا با ۱.۵ گیگابایت رم (RAM) به بالا اسپیکر دوگانه، حذف نویز فعال، استاندارد IPX۲، میکروفن سه‌گانه، پشتیبانی از Bixby، شارژ بدون سیم عمر باتری محفظه شارژ در حالت مکالمه: ۱۳ ساعت با فعال بودن ANC و ۱۴ ساعت با خاموش بودن ANC عمر باتری محفظه شارژ در حالت پخش موسیقی: ۲۰ ساعت با فعال بودن ANC و ۲۹ ساعت با خاموش بودن ANC پخش ۴۰ دقیقه با ۳ دقیقه شارژ (Wired, Wireless, D۲D) پخش ۶۰ دقیقه با ۵ دقیقه شارژ (Wired, Wireless, D۲D) پخش ۱۵۰ دقیقه با ۱۰ دقیقه شارژ (Wired, Wireless) دارای سنسورهای شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyro)، مجاورت (Proximity)، آهنربا (Hall)، تماس‌های لمسی دست (Touch)، واحد سنجش صدا (VPU(Voice Pickup Unit)) پروفایل‌های بلوتوث: HFP ،A۲DP ،AVRCP کدک (Codec) صدا: Scalable (Samsung proprietary) ،AAC ،SBC دارای ۳ عدد میکروفن (VPU) اسپیکر: Dynamic ۲ Way Woofer & Tweeter دارای سیستم‌عامل RTOS
نظر کاربران
1.نسبت به قیمت خیلی خوب است
2.راضی بودم. خیلی خوبه
3.از همه نظر عالی پیشنهاد میکنم از خود نمایندگی سامسونگ خریداری کنید که اگر مشکلی پیش اومد کلا براتون تعویضش کنند و از سلامت کالا مطمعن باشید
4.تازه گرفتم اما تا الان ازش راضیم و بنظرم یکی از بهترین ایرپادهای سامسونگ است.
5.در مورد buds 2 نکته ای که هست اینه که کیسش کیفیت ساخت خیلی بالایی نداره و معمولیه ، خود ارگونومی و طراحی خود لوبیا ها فوق العاده است و خیلی خیلی تمیز و شیک توی گوشتون قرار میگیره . از همه مهم تر برای اونایی که گوشی سامسونگ دارن پشتیبانی و کنترل هندزفریه که با wearable به راحتی قابل انجامه و کلی تنظیمات و حالات فوقالعاده داره . حالت امبیانت مودش تقریبا بی نقصه و خیلی خوب کارو براتون در میاره . در مورد حالت نویز کنسلینگم خوبه بد نیست تا حدی میتونه صدای محیط و بگیره ولی خب فقط در حالت پخش موزیک تاثیرش کامله . من خودم تقریبا بیشترین استفاده گیمینگو ازش انجام میدم با این حال شارژ دهی خود لوبیا ها و کیس بی نظیره . البته بعد از یه مدت گوش چپ به شدت ضعیف شد و دیگه صدای واضح و خوبی نداشت. پیش نمایندگی داریا همراه بردم و گفتن که چون تمیزش نکردید و گرد و غبار توش رفته این طوری شده ولی بعید میدونم چون رو حالت امبیانت مود سوت میکشید و انگار نیم سوز شده بود ! به هر حال این لوازم الکترونیکیم مثل تخم مرغ شانسین ممکنه این طوری بشن البته که من استفاده م خیلیه . در کل انتخاب خوبیه با توجه به قیمتش ولی من جای شما بودم buds 2 pro رو انتخاب میکردم که یه سر و گردن واقعا بالاتره و بی نقصه.
6.از سامسونگ غیر از این توقعی نداشتم. من از بازار تهیه کردم این بادز رو. مهم‌ترین نقطه قوتش باتریش هست که من رو شگفت‌زده کرد. از متریال بسیار خوبی در ساخت این بادز و کیسش استفاده شده. حس پریمیوم بودن به آدم میده. تفکیک صدای فوق‌العاده‌ای داره. اینطور بگم که الان یه موسیقی رو باهاش گوش میکنم، یه اصواتی می‌شنوم که قبلاً نمی‌شنیدم. کیفیت صداش حرف نداره. بلندیِ صداش خوبه. ولی توقعم بالاتر بود. میکروفنش برای مکالمه بیسته بیسته. نیاز نیست داد بزنید. صدا واسه‌ی مخاطب به خوبی می‌ره. قیمتش نسبت به چیزایی که ازش دیدم یه خورده بالاست. به نظرم اگه قیمتش ۲ تا ۲/۵ بود، معقول‌تر می‌شد. فیتش عالیه و اصلا از گوش نمیوفته. تاچ‌پدش هم خوبه و کارتون رو راحت می‌کنه.

بهترین ایرپاد سامسونگ کدام است؟

✅ کسب رضایتمندی ۸۹% (۱۰ نفر) مشتریان

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 89 درصدی مشتریان شده است. این ایرپاد سامسونگ که جزو بهترین ایرپادهای سامسونگ می باشد توسط تولید کننده اصلی تولید و عرضه شده و کیفیت بسیار بالایی دارد و همراه با گارانتی 6 ماهه برای مشتری ارسال می گردد. عمر باتری برای پخش موسیقی حدود 9 ساعت می باشد که البته با روشن بودن ANC این عدد به 6 ساعت کاهش پیدا می کند. علاوه بر نویزکنسلینگ در برابر رطوبت و آب مقاوم شده است.

لازم بذکر است در بین ایرپادهای سامسونگ کیفیت ANC هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE یکی از بهترین هاست. یکی از قابلیت های جذاب و کاربردی هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE قابلیت SMART THINGS FIND می باشد که برای ردیابی و مکان یابی ایرپادها در نظر گرفته شده است.

اگر آنها را بنا به هر دلیلی گم کنید می توانید به سرعت آنها را ردیابی و پیدا کنید. این ایرپاد سامسونگ به سه عدد میکروفون برای تبادل هر چه بهتر صدا مجهز شده است. استفاده از نسخه بلوتوث 5.2 اتصال خوب و پایداری را فراهم کرده است. شما می توانید از طریق اپ مخصوص این هدفون را مطابق با سلیقه و نیازتان شخصی سازی کرده و از امکانات کاربردی و فراوان آن لذت ببرید.

1️⃣ قابلیت شارژ بی سیم هم دارد؟ نه متاسفانه از این قابلیت برخوردار نیست.

2️⃣ برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی هدفون گلگسی بادز2 یا بادز2 پرو بهتره یا این مدل؟ هدفون های بادز2 و بادز 2 پرو کیفیت بالاتری نسبت به این مدل دارند.

3️⃣ بنظرتون از این مدل استفاده کنم یا ایرپاد برند انکر؟ اگر گوشی شما سامسونگ است حتما پیشنهاد می شود از این ایرپاد سامسونگ برای تجربه کاربری بهتر و استفاده از امکانات فوق العاده اپلیکیشن استفاده کنید. ضمنا گزارش ها حاکی بر این است که خرابی ایرپادهای انکر کمی بیشتر از برندهای مطرح دیگر مانند سامسونگ می باشد.

مشخصات
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Headphone
مناسب برای: کاربری عمومی
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: با روشن بودن ANC تا ۶ ساعت و با خاموش بودن ANC تا ۸.۵ ساعت
اقلام همراه هدفون: محفظه شارژ / دفترچه راهنما / کابل شارژ / دو عدد WingTip و دو سری اضافه با ابعاد مختلف
سایر مشخصات: فناوری نویز کنسلینگ فعال (Active Noise Cancellation) و Ambient Sound / سه میکروفون / فناوری Bixby (Seamless Al) دستیار صوتی / قابلیت SmartThings Find برای مکان‌یابی ایربادها / شارژدهی با محفظه شارژر با نویز کنسلینگ فعال تا ۲۱ ساعت / ظرفیت باتری ایربادها: ۶۰ میلی‌آمپر ساعت / ظرفیت باتری محفظه شارژر: ۴۷۹ میلی‌آمپر ساعت
نظر کاربران
1.قیمت مناسب اما گارانتی کالا مطابق با ادعای دیجی کالا نبود.
2.هدفون عالی با کیفیت صدای خوب و در گوش محکم جایگیری خوب در گوش و هنگام ورزش نگران افتادنش نیستم کیفیت خوب در کنار قیمت پایین
3.من این ایرپاد رو دیروز تحویل گرفتم و امروز مرجوع کردم، اگر فقط برای گوش دادن موسیقی و پادکست و… استفاده می‌کنید عالیه اما اگر تماس‌ها و مکالمات‌تون رو باهاش هندل می‌کنید باید بگم میکروفون صدای بَم و ضعیفی داره تا حدی که با وجود کیفیت بالای سیستم شنیداری من مجبور شدم مرجوع کنم.
4.خیلی راضی بودم ممنون از دیجیکالا به خاطر بسته بندی ایمن و مطمعن
5.به نظرم ارزش خرید داره نسبت به قیمتش واقعا عالیه و جزو بهترین ایرپاد سامسونگ هست واقعا.
6.واقعا همه چی عالی و ارزش خرید داره.

بیشتر بخوانید: بهترین مدلهای هدفون مخصوص بازی کدام است؟

هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds2 Pro

هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds2 Pro یک ایرپاد “های کپی” با کیفیت بالا می باشد که می توانید با قیمتی خیلی پایین تر نسبت به مدل اصلی آن را خریداری کنید. عمر باتری برای مکالمه و پخش موسیقی 4 ساعت می باشد و برای شارژ کامل کیس به 4 ساعت زمان نیاز دارید. سری در اندازه های مختلف همراه با این هدفون برای شما ارسال می گردد تا از بهتر فیت شدن آنها درون گوش لذت ببرید.

1️⃣ آیا گارانتی دارد؟ خیر ندارد.

2️⃣ آیا امکان شارژ وایرلس دارد؟ خیر ندارد.

3️⃣ آیا نویز کنسلینگ دارد؟ بله به حذف صداهای مزاحم اطراف مجهز شده و ANC دارد.

4️⃣ آیا این ایرپاد به اپلیکیشن اختصاصی هدفون بی سیم مدل Galaxy Buds2 Pro متصل می شود؟ خیر- متاسفانه این امکان وجود ندارد زیرا ایرپاد سامسونگ اصل نمی باشد.

مشخصات
مناسب برای: آقایان و بانوان
رابط‌ها: USB Type-C
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه: ۱-۲ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۴ ساعت
اقلام همراه هدفون: ۲ جفت سری گوشی کابل شارژ Type C دفترچه راهنما
نظر کاربران
1.حدودا یک ساله دارمش هنوز خوب کار میکنه کیفیت و نگه داری شارژش خوبه زیر ۱ سال خوبه بعد ۱ سال یکم. اذیت میکنه کیسش درش شله با افتادن از ارتفاع ۵ سانتی هردو گوشی پخش و بلا میشه.
2.بخرید واقعا عالیه. از همه نظر عالیه و یکی از بهترین ایرپاد سامسونگ می باشد.
3.عالی بود نظری ندارم
4.واقعا جنس خوبی داره.
5.اصلا صدای خوبی ندارن کیفیت افتضاح به درد نمیخوره یهو یه کوشش کار نمیکنه.
6.کیفیت زیاد بالایی نداره و به نرم افزار galaxy wearable هم متصل نمیشه شاید تو این رنج از برندهای دیگه بشه جنس بهتر تهیه کرد.

معرفی بهترین هدفون های بی سیم سامسونگ

✅ کسب رضایتمندی ۹۰% (۹۲۰نفر) مشتریان

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro در سه رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه شده است و یکی از بهترین ایرپاد سامسونگ اصل می باشد. این ایرپاد سامسونگ تا به امروز فروش بالایی را به ثبت رسانده و موفق به کسب رضایتمندی 90 درصدی مشتریان شده است و همراه با گارانتی 6 ماهه معتبر ارسال می گردد. وزن 5.5 گرمی، طراحی بسیار حرفه ای و ارگونومیک، مودهای متنوع و کیفیت بالا سبب شده تا برای استفاده های طولانی، ورزش کردن، گیمینگ و غیره گزینه ای عالی محسوب شود.

عمر باتری برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه 8 و 4 ساعت است که البته با فعال شدن ANC طبیعتا این اعداد کاهش می یابد. موفق به اخذ مجوز IPX7 شده است و در برابر رطوبت و پاشش آب مقاوم می باشد. استفاده از بلوتوث نسخه 5.3 به اتصال هر چه بهتر و پایدارتر به دیوایس کمک کرده است و این تکنولوژی در هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro نسبت به نسل های قبل ارتقا یافته است.

1️⃣ آیا از شارژ وایرلس پشتیبانی میکنه؟ کالا اصله یا فیکه؟ ساخت کدوم کشور هست؟ بله از شارژ وایرلس پشتیبانی می کند- این هدفون اورجینال و بسیار باکیفیت بوده و ساخت کشور ویتنام است. شما می توانید همین حالا رنگ دلخواهتان را با کلیک بر روی دکمه بالا سفارش دهید.

2️⃣ این هدفون رو با فست شارژ، شارژ کنیم یا با شارژر معمولی؟ با توجه به توان باتری بهتر است از شارژرهای معمولی یا ضعیف (2آمپر) استفاده شود تا آسیبی به سلامت باتری وارد نشود. برخی عقیده دارند برای افزایش طول عمر باتری بهتر است کابل شارژ به پورت لپتاپ برای شارژ شدن متصل گردد. شاید این نوع شارژ کردن زمان بیشتری صرف کند اما سلامت باتری هدفون را تضمین خواهد کرد.

3️⃣ در حین مکالمه با کوچکترین تکان سر، صدای مکالمه کم و زیاد میشه. چیکار کنیم که این مشکل رفع بشه؟ با دانلود و نصب اپلیکیشن مخصوص این ایرپاد سامسونگ می توانید صدای 360 درجه را خاموش و صدای یکنواخت را تجربه کنید.

4️⃣ زمان شارژ کامل این هدفون چقدر است؟ شما می توانید با شارژر گوشی موبایل و پورت لپتاپ آن را شارژ کنید. با کابل شارژ و وایرلس به ترتیب به “75 و “120 دقیقه برای شارژ کامل زمان نیاز دارید.

5️⃣ برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی این بهتره یا ایرپاد پرو اپل؟ هر دوی این ایرپادها برای گوش دادن به موسیقی عملکرد فوق العاده ای دارند. برای مکالمه، طراحی ایرپاد پرو اپل به گونه ای است [پایه دار بودن] که صدا را بهتر منتقل می کند. به همین جهت ایرپاد پرو اپل در مکالمه شاید کمی بهتر از هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro عمل کند.

مشخصات
قطر درایور: ۱۰ میلی‌متر
عمر باتری: تا ۲۹ ساعت
وزن: ۵.۵ گرم
اقلام همراه هدفون: کابل Type-C / سری اضافه هدفون
سایر مشخصات: مقاوم در برابر پاشش آب / پشتیبانی از استاندارد IPX۷ / اسپیکر دوگانه / حذف نویز فعال / قابلیت SmartThings Find / صدای فراگیر ۳۶۰ با پشتیبانی از ۵.۱ و ۷.۱ کانال / دارای حسگرهای شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، حسگر هال، حسگر مجاورت، حسگر لمس، VPU (واحد دریافت صدا) / قابلیت Auto Switch / پشتیبانی از Bixby / سیستم تشخیص کیفیت قرارگیری بادز در گوش / عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۵ ساعت با فعال بودن ANC و ۸ ساعت با خاموش بودن ANC / عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۳.۵ ساعت با فعال بودن ANC و ۴ ساعت با خاموش بودن ANC / عمر باتری محفظه شارژ در حالت مکالمه: ۱۴ ساعت با فعال بودن ANC و ۱۵ ساعت با خاموش بودن ANC / عمر باتری محفظه شارژ در حالت پخش موسیقی: ۱۸ ساعت با فعال بودن ANC و ۲۹ ساعت با خاموش بودن ANC / ظرفیت باتری هدفون و محفظه شارژر به ترتیب ۶۱ و ۵۱۵ میلی‌آمپر ساعت / ابعاد هدفون: ‎۱۸.۷x۱۹.۹x۲۱.۶‎ میلی‌متر / وزن هر هدفون: ۵.۵ گرم / ابعاد محفظه شارژر: ‎۲۷.۷x۵۰.۱x۵۰.۲‎ میلی‌متر / وزن محفظه شارژر: ۴۳.۴ گرم- جزو بهترین ایرپاد سامسونگ
نظر کاربران
1.واقعا عالی و با کیفیته
2.برای موسیقی خوبه
3.از نظر قیمت به کارایی واقعا مناسبه
4.بنظرم محصولات بهتر از این خیلی زیاده. صداش خیلی برای موزیک گوش دادن خوب نیست. برای فیلم دیدن و آموزش دیدن خوبه. وقت صحبت طرف مقابل متوجه تغییر صدا میشه و صدای اطراف رو میشنوه. تا دست بهش میخور و میخوام دو گوشم جابجاش کنم یه دستوری رو اجرا میکنه. بدتر از همه به راحتی از گوشم در میاد و همش نیاز به فیکس شدن تو گوش رو داره. فکر ورزش کردن باهاش رو از سرتون خارج کنین. بیش از ده بار از گوشم افتاده (تو خونه و محل کارم). امروز تو پمپ بنزین افتاد و خیلی اعصابم به هم ریخت و اومد این پست رو گذاشتم. البته که من گوشم یه مقدار بزرگه اما با هیچ کدوم از هدفونهایی که گرفتم این مشکل رو نداشتم. کیفیت صداش خوبه. خوشگله . نور باکسش هم با شارژ تغییر رنگ میده. خیلی آپشن در نرم افزارش هست و جالب کار میکنه. نوز کنسلینگش هم به گوش فشار میاره ولی 360 درجه صداش عالیه. کلا قبل از خرید بیشتر بررسی کنین.
5.نویز کنسلینگ و حالت امبینت در حد عالی نیست. ولی کیفیت صدا و هماهنگی با اتمسفر سامسونگ خیلی خوبه.
6.خیلی زیباست، حس خوبی به آدم میده توی گوش خوب میمونه و کیفیت صداش عالیه، نویز کنسلینگش محشره میتونم به جرات بگم که از ایرپاد ۳ که داشتم بهتر صداهای اطراف رو حذف میکنه و ماندگاری شارژش عالیه.

✅ کسب رضایتمندی ۸۳% (۹۹۹نفر) مشتریان

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

شرکت سامسونگ با تولید ایرفون و ایربادزهای بسیار با کیفیت سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. یکی از برتری های ایربادزهای ساخت شرکت سامسونگ طراحی حرفه ای آنهاست. طراحی ارگونومیک و مهندسی شده باعث می شود تا مشتری، تجربه کاربری بهتری را داشته باشد. یکی از بهترین ایرپاد سامسونگ از نظر کیفیت، طراحی و زیبایی، هدفون بی سیم سامسونگ مدل گلگسی بادز لایو می باشد که در دسته ایرفون ها قرار می گیرد و نحوه قرار گیری آن بصورت تو گوشی است.

هدفون فوق که جزو بهترین ایرپاد سامسونگ می باشد تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 82 درصدی از سوی مشتریان خود شده است و در دو رنگ برنزی و مشکی جهت خرید در دسترس می باشد. این ایرپاد سامسونگ که به شکل لوبیا طراحی شده در بهترین شکل ممکن در لاله گوش کاربر قرار می گیرد. این نوع طراحی علاوه بر انتقال بهتر صدا، سبب شده تا کاربر در استفاده های طولانی هم دچار خستگی یا درد نشود و بدلیل خوب چفت شدن در گوش گزینه ای مناسب برای ورزش های پر تحرک بشمار رود. درایورهای این هدفون با همکاری شرکت معتبر و حرفه ای AKG تولید شده است.

همچنین در این محصول از بلوتوث نسخه 5 استفاده شده تا ضمن اتصال سریع به موبایل و لپ تاپ، بدون نگرانی از قطعی یا اختلال به گوش دادن موسیقی و مکالمه بپردازید. باتری های 60 میلی آمپر با هر بار شارژ تا 8 ساعت شما را برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، کتاب صوتی و مکالمه همراهی خواهد کرد. با توجه به اپلیکیشن مربوط به این هدفون، می توانید به راحتی آن را شخصی سازی کنید. تاچ پد جذاب هدفون بی سیم سامسونگ مدل گلگسی بادز لایو؛ عملکرد بسیار خوبی دارد. با یک ضربه می توانید موسیقی در حال پخش را متوقف کنید، با دو ضربه می توانید آهنگ بعدی را پلی کنید و یا به مکالمه پاسخ دهید یا آن را ریجکت کنید.

البته برای سه ضربه متوالی هم به لطف داشتن اپلیکیشن می توانید آن را شخصی سازی کنید. یکی از ویژگی های متمایز کننده این هدفون سامسونگ داشتن نویز کنسلینگ فعال آن است که با حذف صداهای مزاحم اطراف، شرایط را برای تمرکز کردن شما فراهم می کند. جالب است بدانید این اولین ایربادز سامسونگ بوده که به این تکنولوژی تجهیز گردیده است. داشتن ویژگی گیم مد سبب شده تا این ایربادز به یک گزینه مناسب برای گیمرها بدل شود. با فعال کردن این ویژگی از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable می توانید به بازی کردن با کمترین تاخیر صدا بپردازید.

از دیگر ویژگی های این ایرپاد سامسونگ می توان به: داشتن تراشه مدرن و جدید bcm 43015، پشتیبانی از کدک های AAC-SBC، مجهز به سنسورهای شتاب سنج، داشتن سه میکروفون روی هر گوشی، قابلیت حذف صداهای مزاحم محیط، قابلیت 21 ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر، پخش 60 دقیقه موسیقی و پادکست در ازای فقط پنج دقیقه شارژ، سازگاری کامل با سیسم عامل اندروید و IOS به ترتیت 5 و 10 به بالا، اشاره کرد.

مشخصات
قطر درایور: ۱۲ میلی‌متر
منبع تغذیه هدفون: محفظه شارژر
قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری: نشانگر LED
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: با فعال بودن ANC تا ۴.۵ ساعت و با خاموش بودن ANC تا ۵.۵ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: با فعال بودن ANC تا ۶ ساعت و با خاموش بودن ANC تا ۸ ساعت
نظر کاربران
1.با اینکه هم buds 4 دارم، هم اینو هدیه گرفتم بنظرم نسبت قیمتش خیلی خوبه خیلی خوب تو گوش میمونه و شل نمیشه.
2.در کل نسبت به قیمتش ارزش خرید داره و جزو بهترین هندزفری بادز سامسونگ می باشد.
3.به نظر من که الان یک ماهه استفاده میکنم کاملا راضی هستم. فقط یه خورده استفاده طولانی باعث درد در ناحیه گوشم میشه که فکر کنم اگه یه خورده کوچیکتر بود برای گوش من مناسبتر بود.
4.یکی از کاربرا که عکس کف کیس رنگ برنزه یا رزگلدش رو گذاشته بود، خیلی خوشگل و مرتب توضیحات نوشته بود، ولی منکه مشکیش رو گرفتم هم نوشته روی کیس به نظر کمنگ میاد، هم زیر کیس انگار هیچ نوشته ای نداره و براقه! منکه عینک میزنم نتونستم چیزی ببینم، ولی دوستم گفت یه چیزایی نوشته که به زور میشه دید.
5.کار کردن باهاش خیلی راحته و و صدای شفافی هم داره.
6.کمی برای گوش من بزرگ هست و طولانی مدت اگر داخل گوشم باشه اذیت میشم،کیفیت صدا تقریبا خوب هست و در سطح متوسط هست.
7.در کل بخوام بگم هندزفری خوبی به حساب میاد کانکتینگ بلوتوثی قوی ای داره و با اپلیکیشنش خیلی خوب سینک میشه در باکس هندزفری بنظرم یه مقدار ضعیفه آهن رباش برای گوش دادن آهنگ و حرف زدن با تلفن خوبه نویز کنسلینگ ضعیفی داره.

2 تا از بهترین هدفون های باسیم سامسونگ

1- هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level u2: یکی دیگر از بهترین هدفون های باسیم سامسونگ که در چهار رنگ مشکی، مشکی براق، سفید و سرمه ای تیره موجود می باشد و نحوه قرار گیری آن بصورت پشت گردنی بوده هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level u2 می باشد. هدفون های پشت گردنی بدلیل وزن بسیار کم و جایگاه محکم و امن شان، طرفداران زیادی دارند و یکی از بهترین مدلها برای ورزشکاران محسوب می شوند. نحوه قرار گیری در پشت گردن سبب شده تا در هنگام ورزش های پر تحرک هم نگران افتادن و یا گم شدن هدفون نباشید. با هر بار شارژ کردن کامل Level u2 با خیالی آسوده تا 18 ساعت می توانید به موسیقی و پادکست گوش دهید و یا با دوستان و خانواده تان تا 13 ساعت مکالمه داشته باشید. وجود تکنولوژی کاربردی نویز کنسلینگ میکروفون و نویز کنسلینگ هدفون این امکان را فراهم آورده تا بتوانید با کیفیت بسیار بالا صدای خود را مخابره کرده و در مکان های شلوغ غرق در گوش دادن به کتاب صوتی و موسیقی دلخواهتان شوید.

2- هدفون سامسونگ مدل EO-IC100 BBEGAE: مدتی است که شرکت سامسونگ برای تولید هدفون های خود از شرکت AKG کمک می گیرد تا کیفیت هدفون ها و ایربادزهای خود را بیش از پیش ارتقا بخشد. مشارکت شرکت AKG که بصورت تخصصی در زمینه تولید هدفون و سیستم های صوتی فعالیت دارد سبب افزایش و ارتقای کیفیت هدفون های سامسونگ شده است. چهارمین هدفونی که قرار است به عنوان یکی از بهترین هدفون های باسیم سامسونگ به شما عزیزان معرفی کنیم هدست تو گوشی EO- IC100BBEGAE می باشد که آرم و برند AKG روی آن ثبت و حک شده اما محصول نهایی شرکت سامسونگ می باشد. استفاده از داک داخلی، کیفیت صداهایی که پخش میگردد را به شکل قابل توجهی ارتقا بخشیده تا کاربر از گوش دادن به موسیقی با کیفیت و کتابهای صوتی نهایت لذت را ببرد و تجربه کاربری خوبی را ثبت نماید.

انواع هدفون موجود در بازار از نظر نوع اتصال​

با سیم: هدفون های با سیم موجود در بازار اغلب از طریق پورت یو اس بی و جک 3.5 یا 6.3 میلی متری به منبع صدا متصل می شوند.​

بی سیم: در حال حاضر هدفون های بی سیم از طرفداران بسیار زیادی برخوردارند و از طریق فناوری هایی مانند بلوتوث، NFC و شبکه رادیویی به منبع صدا و لوازم جانبی متصل می گردند که در این بین اکثر محصولات بازار از طریق بلوتوث به رایانه و یا گوشی موبایل متصل می شوند. البته اغلب هدفون های بی سیم قابلیت اتصال بصورت باسیم به منبع صدا را دارا می باشند.​

انواع هدفون و هدست از نظر نحوه قرارگیری​

  1. هدست های دور گوشی: این مدل هدفون ها اندازه بزرگی دارند و این موضوع امکان حمل آنها را کمی مشکل کرده است. جالب است بدانید هدست های دور گوشی بدلیل قرار گرفتن کامل بر روی گوش ها و رعایت فاصله مناسب بلندگو تا پرده گوش، کمترین آسیب را، حتی در استفاده های طولانی مدت به سلامت گوش وارد می کنند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند. تا جایی که اغلب کاربران حرفه ای، تجربه های کاربری خوبی با این مدل داشته و آن را برای کارهای حرفه ای پیشنهاد می کنند. 
  2. هدفون های رو گوشی یا on -ear: این مدل نسبت به ایرفون ها یا اصطلاحا in -ear های موجود در بازار از حجم و اندازه بزرگتری برخوردار هستند. از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید این مدل به آن توجه شود خرید گزینه ای متناسب با اندازه گوش های شماست زیرا اگر گوش بخوبی در داخل کاپها قرار نگیرد در اثر فشاری که به گوش وارد می شود تجربه کاربری بدی را برایتان رقم خواهد زد. هدفون های رو گوشی یا on -ear دارای باتری های بزرگ هستند و همین امر سبب شده تا با هر بار شارژ؛ کاربر بمدت طولانی بتواند از آنها استفاده نماید. یکی از نقاط ضعف هدفون های رو گوشی یا on -earها، شاید حمل و نقل شان باشد که بدلیل اشغال فضای بیشتر نسبت به مدلهای دیگر از لیست انتخابی برخی افراد خارج می شوند. 
  3. هدفون های تو گوشی یا in -ear: ایرفون ها که بصورت کامل درون گوش قرار می گیرند از نظر فروش، سهم بالایی را به خود اختصاص داده اند و طرفداران زیادی دارند. کیفیت بالا، وزن کم و جا به جایی راحتر نسبت به مدلهای دیگر موجود در بازار، ایرفون ها را به یکی از محبوبترین هدفون های موجود در بازار تبدیل کرده است. بهترین ایرپادهای سامسونگ که در این بخش به شما معرفی شد جزو این دسته بندی قرار می گیرند.
  4. هدفون پشت گردنی: این نوع هدفون هم که بصورت گردنبند دور گردن قرار می گیرند به افرادی که دوست ندارند هدفون دائم روی سرشان قرار گیرد پیشنهاد می گردد. علاوه بر آن به علت نوع طراحی و وزن بسیار سبک شان، گزینه ای مناسب برای ورزشکاران بشمار می روند که با تحرک زیاد هم نگرانی از بابت افتادن و یا گم شدن هدفون پشت گردنی وجود ندارد. همچنین گوشی های این مدل از طریق سیم های جمع شونده و یا دستک های ثابت درون گوش کاربر قرار می گیرند. 

بیشتر بخوانید: بهترین مدلهای هدفون و هندزفری از برندهای معتبر را مشاهده کنید.

نکاتی در خصوص خرید انواع هدفون، هدست و هندزفری

سیستم آکوستیک: در واقع منظور از سیستم آکوستیک؛ بسته یا باز بودن هدفون های موجود در بازار است. بصورت خلاصه خوب است بدانید هدفون هایی که از یک عایق بین گوش مخاطب و دنیای بیرون استفاده می کنند از نوع بسته و مدلهایی که از عایق استفاده نمی کنند آکوستیک آنها از نوع باز می باشد. هدفون هایی که آکوستیک از نوع باز دارند هیچگاه دچار پژواک صدا نخواهند شد اما ممکن است سبب شود اطرافیان صدای مکالمه و یا موسیقی شما را بشنوند. اکثر افراد اولین تجربه ی هدفونی خود را با مدل های پشت بسته دارند. این مدلها محبوبیت بیشتری هم دارند. البته مدل های پشت باز هم وجود دارند و محبوبیت آنها هم همچنان برقرار است چرا که کیفیت صدای بهتری دارند.

دیافراگم: در واقع دیافراگم؛ به پوسته نازکی که در داخل بلندگوهای هدست قرار می گیرد و با ایجاد ارتعاش، منجر به صدای نهایی می شود؛ اطلاق می گردد. و در سه نوع شیپوری، مخروطی و گنبدی توسط شرکت های مختلف تولید می شوند که با توجه به نوع کاربری، از آنها در داخل هدفون های مختلف استفاده خواهد شد. 

حساسیت: میزان حساسیت یا فشار صدا توسط دسی‌بل (db) اندازه‌گیری می‌شود. بدین معنی که کمترین صدا یا اصطلاحا آهسته‌ترین صدا ۰ دسی‌بل است و بیشترین صدایی که می‌تواند تقریبا گوش شما را کاملا کر کند، ۸۵ دسیبل است. این میزان صدا پرده گوش را پاره نمی‌کند یا اصطلاحا یکدفعه کر نمی‌شوید اما به مرور زمان و طی مدتی طولانی قطعا آسیب جدی به شنوایی‌تان وارد خواهد کرد. البته گوش‌دادن به موسیقی با صدای آرام برای بسیاری از اشخاص بخصوص افراد کم سن و نوجوان به هیچ عنوان خوشایند نیست.

قیمت هدست: ویژگی هایی از قبیل جنس بدنه، شرکت سازنده و به اصطلاح برند، نویز کنسلینگ هدفون، نویز کنسلینگ میکروفون، مقاومت در برابر رطوبت و عرق و کیفیت صدا بیشترین سهم را در قیمت تمام شده هدفون و هدست خواهند داشت. قبل از خرید با تعیین و مشخص کردن میزان بودجه ای که قرار است برای خرید هدفون صرف کنید علاوه برکوچک کردن محدوده خرید، در وقت و زمان خود صرفه جویی کرده و انتخابی بهتر داشته باشید. 

کیف همراه: چنانچه هدفون، هدست یا ایرفونی که خریداری می کنید فاقد کیف یا کیس جهت محافظت و حمل و نقل است حتما همان ابتدا برای آن؛ یک کیف یا کاور جهت حمل آسانتر و جلوگیری از ضربه و خراب شدن تهیه نمایید. 

فرکانس هدفون: (Frequency Response): بازه‌ی فرکانسی صدا که هدفون‌ها توانایی تولید آن را دارند، فرکانس پاسخ‌دهی نام دارد؛ این مولفه با هرتز سنجیده می‌‌شود. اعداد پایین‌تر بازه‌ی فرکانسی مربوط به اصوات بم و میزان توانایی تولید هدفون در تولید باس (Bass) است. در طرف دیگر فرکانس بالا نیز به معنی صداهای زیر یا تریبل (Treble) است. عموم هدفون‌های بازار توانایی عملکرد در بازه‌ی فرکانسی ۲۰ تا ۲۰٬۰۰۰ هرتز را دارند که برابر با بازه‌ی شنوایی انسان‌ها است.

درایور- Driver: در توضیح درایور باید گفت که این بزرگترین و شاخص‌ترین تفاوت میان هدفون ها اندازه و قدرت Drivers یا درایورهای آن‌هاست؛ هدفون‌های On -Ear (روی گوشی) فضای بسیار زیادی برای قرار گرفتن درایور در گوشی‌ها به کمپانی تولیدکننده می‌دهند که این مورد یکی از نقص‌های In -Ear (ایرفون‌ها) است زیرا ایرفون‌ها بسیار کوچک‌تر از آن هستند که بتوان یک درایور بزرگ یا چندین درایور متنوع را در آنها جا داد. اگر می خواهید بدانید که تعداد درایورها در هدفون‌های قوی و بزرگ معمولا چندتاست؟ باید بگوییم که از ۴ درایور برای پوشش انواع صداهای با فرکانس بالا و پایین بهره می‌برند حال آنکه ایرفون‌ها اغلب از ۲ درایور استفاده می‌کنند که طبعا صدای ضعیف‌تری تولید خواهند کرد. البته یک نکته دیگر نیز وجود دارد که هدفون‌های روی‌گوشی میزان قابل توجهی از صدای تولید شده را هدر داده و نمی‌توانند آن را بصورت متمرکز وارد گوش کنند حال آنکه ایرفون‌ها دقیقا در مجرای گوش قرار‌گرفته و صدا را بسیار کمتر از معمول هدر می‌دهند.

سخن پایانی

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین ایرپاد سامسونگ موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین شما می توانید در بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید💖

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *