منوی دسته بندی

بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس [معرفی 6 مدل باکیفیت و پرفروش 1402]

بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس کدام است؟ کیفیت گوشت کوب برقی فیلیپس تک کاره چطوره؟ نمایندگی گوشت کوب برقی فیلیپس؟ نظرات در مورد گوشت کوب برقی فیلیپس؟ قیمت گوشت کوب برقی فیلیپس؟ گوشت کوب برقی فیلیپس ساخت کجاست؟ گوشت کوب برقی فیلیپس خوبه بخرم؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به این سوالات 6 مدل از پرفروش ترین و بهترین گوشت کوب برقی فیلیپس را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا آخر همراه ما باشید.

مدل های معرفی شده در این بخش جزو محصولات اصلی مارک فیلیپس می باشند و همراه با گارانتی برای مشتری ارسال می شوند. توجه داشته باشید برند فیلیپس یکی از بهترین مارک لوازم خانگی خارجی است که در سرتاسر جهان مشتریان زیادی دارد و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات گوشت کوب برقی فیلیپس اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر و بهترین گوشت کوب برقی گوسونیک یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشد.

مدلتصویرقیمت
فیلیپس مدل 1615۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان
فیلیپس مدل HR2531۲,۹۰۲,۰۰۰ تومان
فیلیپس مدل 161۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
فیلیپس مدل HR2652۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان
فیلیپس مدل HR2657۶,۹۳۰,۰۰۰ تومان

بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس (6 مدل اصلی)

✅ همراه با گارانتی ۲۴ ماهه آریا کیش

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652
مشخصات
تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: دو پره
جنس میله: استیل ضد زنگ
شامل ظروف: لیوان
عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
توان: ۸۰۰ وات
ابعاد: ۲۰x۲۰x۳۰ سانتی‌متر
نظر کاربران
1.کالا رو دریافت کردم جنس استیل و بدنه خیلی خوب بود و دقیقا همونی بود که تو تصویر بود.
2.عالی بود خریدمون.

✅ بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2657

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2657 در ابعاد 20*20*30 سانتی متر تولید و عرضه شده است. این محصول به یک موتور 800 واتی مجهز شده که برای مصارف خانگی از جمله له کردن، خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی مختلف مناسب می باشد. همچنین عملکرد توربو در این مدل دست شما را برای زمانی که می خواهید مواد غذایی با بافت سفت را خرد کنید کاملا باز می گذارد. امکان شستشوی لوازم جانبی این مدل در ماشین ظرفشویی وجود دارد. اقلام همراه این محصول شامل موارد زیر می باشد.

  • سری مخصوص رنده
  • یک عدد لیوان شیکر مخصوص آبمیوه با حجم ۰.۵ لیتر
  • رنده درشت
  • رنده چیپس ساز
  • رنده رشته ساز
  • رنده خلال کن
مشخصات
ابعاد: ۲۰x۲۰x۳۰ سانتی‌متر
وزن: ۱.۸ گرم
توان: ۸۰۰ وات
طول کابل برق: ۱.۲
جنس تیغه ها: استیل ضدزنگ
عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین گوشت کوب برقی براون [معرفی 6 مدل پرفروش و باکیفیت در سال 2024]

✅ دارای گارانتی ۱۸ ماهه آریا کیش

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2531
مشخصات
جنس بدنه: فلز
جنس ظرف خردکن: پلاستیک
جنس میله: فلز
توان: ۶۵۰ وات
عملکرد: دارای عملکرد بی صدا
تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: دو پره
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ گارانتی ۱۸ ماهه پارسا الکترونیک

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل 2652

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل 2652 جزو بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس می باشد. این مدل با داشتن کنترل روی دسته و عملکرد توربو آشپزی را به امری لذت بخش برای شما بدل می کند چرا که کار با آن بسیار آسان و سریع می باشد. همچنین امکانات کاربردی مانند پوره ساز و رب ساز از دیگر ویژگی جذاب این محصول می باشد. گوشت‌کوب برقی «فیلیپس» مدل «HR۲۶۵۲» سری Viva Collection یک گوشت‌کوب برقی چندمنظوره با قابلیت‌های‌ خردکن، همزن و یک عدد شیکر برای آبمیوه و مکمل ورزشی میباشد.

جنس تیغه‌ی قدرتمند این دستگاه از استیل ضدزنگ است که کیفیت و ماندگاری آن را افزایش می‌دهد. بدنه‌ی دستگاه از جنس استیل ضدزنگ و پلاستیک باکیفیت ABS بوده که شست‌وشو و نگهداری آن را آسان‌تر ساخته است. این مدل پایه‌ای از جنس استیل دارد که ضدزنگ بوده و از استحکام خوبی برخوردار است. اجزای مختلف این دستگاه غیر از بدنه‌ی اصلی که دارای قطعات الکتریکی است، قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی نیز دارند و کاربر براحتی می‌تواند اجزای آن را در ماشین ظرفشویی بشوید.

با اتصال موتور یا دسته‌ی اصلی به ظرف خردکن، تیغه‌های تیز دستگاه وظیفه‌ی ریزکردن مواد غذایی را به عهده می‌گیرند. برای حالت گوشت‌کوب، کافی است پایۀ گوشت‌کوب را وصل کرده و موادغذایی مانند گوشت پخته یا سیب‌زمینی یا بادمجان را بکوبید و نرم کنید. با همزن مخصوص برای همزدن مواد خوراکی و با شیکر میتوان آبمیوه‌های طبیعی و اسموتی نیز تهیه کرد که برای ورزشکاران بسیار کاربردی میباشد. محل قرارگیری دست روی دسته از جنسی است که هنگام استفاده محکم در دست قرار می‌گیرد و لیز نمی‌خورد (حالت سیلیکونی).

مشخصات
توان: ۸۰۰ وات
طول کابل برق: ۱۲۰
امکانات ظاهری: کنترل روی دسته
محفظه: محفظه ی تیغه
امکانات زنگ: دارای نشانگر
عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
جنس بدنه: پلی اتیلن
امکانات آماده سازی غذا: پوره ساز و رب ساز
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل 1615
مشخصات
توان: ۶۵۰ وات
امکانات ظاهری: پایه ضد لغزش
قابلیت‌ها: تنظیم سرعت
عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
شامل ظروف: کاسه
جنس میله: استیل ضد زنگ
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: تلویزیون آیوا خوبه ؟ [5 مدل پرفروش 1402+ نظرات خریداران]

✅ گارانتی ۱۸ ماهه می سرویس

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل 161
مشخصات
توان: ۶۵۰ وات
حجم لیوان: ۰.۵ لیتر
عملکرد: عملکرد توربو (Turbo)
امکانات: تفکیک قطعات
امکانات ظاهری: پایه ضد لغزش
جنس بدنه: پلاستیک ABS
امکانات آماده سازی غذا: خردکن (ظرف اصلی)
قابلیت‌ها: قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

گوشت کوب برقی های موجود در بازار به دو نوع تک کاره و چندکاره تقسیم می شوند. مدل های تک کاره معمولا برای له کردن و خرد کردن مواد غذایی کاربرد دارند. اما گوشت کوب برقی چندکاره با داشتن قابلیت ها و امکانات بیشتر دست شما را برای کارهای مختلف مثل رنده کردن، پوره کردن، چرخ کردن و آماده کردن رب باز می گذارند. کیفیت گوشت کوب برقی فیلیپس تک کاره واقعا بالاست و جزو بهترین های بازار محسوب می شوند.

داشتن موتور قدرتمند در کنار متریال درجه یک سبب شده تا اعتماد به گوشت کوب برقی های تک کاره مارک فیلیپس زیاد باشد. بررسی نشان می دهد خیلی از افراد که تجربه استفاده از گوشت کوب برقی های تک کاره را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

نظرات در مورد گوشت کوب برقی های فیلیپس در اکثر اوقات مثبت و رضایت بخش ارزیابی می شود. با توجه به اینکه محصولات این شرکت با دستگاه های پیشرفته و با کیفیت بالا تولید می شوند طبیعی است که بیشتر نظرات در مورد آنها مثبت باشد هر چند که ممکن است نظرات منفی هم وجود داشته باشد. توجه داشته باشید اگر قرار است بصورت اینترنتی خرید کنید با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات ثبت شده در خصوص مدل های مختلف می توانید انتخابی بی نقص داشته باشید.

در خرید های اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد نظرات ثبت شده مشتریان می تواند بسیار مثمر ثمر و مفید باشد. در زیر تعدادی از نظرات مشتریان در خصوص انواع مختلف گوشت کوب برقی فیلیپس را مشاهده می کنید.

  • کاربر دیجی‌کالا: گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2657 رو خریدم. کیفیت خود محصول خوب هستش، ولی من تقریبا با تفاوت قیمت ۲۰۰ تومن از فروشنده ای گرفتم که وضعیتش رو تو دیجی کالا عالی زده بود انتظار یه جعبه سالم و پلمپ داشتم چون برای جهیزیه بود ولی اینطور نبود، البته کالا عودتی کسی دیگه نبود خداروشکر و مشخص بود استفاده نشده و راضی بودم، تشکر از دیجی کالا با امکان خرید اقساطی.
  • مهدیه صفرنژاد: گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2657 بسیار کاربردی و قوی هست پیشنهاد میکنم. بنظرم یکی از بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس هستش.
  • کاربر دیجی‌کالا: گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652 رو دریافت کردم جنس استیل و بدنه خیلی خوب بود و دقیقا همونی بود که تو تصویر بود.

اگر بنا به هر دلیلی اعم از خدمات پس از فروش، گارانتی و یا تعمیر محصولات برند فیلیپس بخصوص گوشت کوب برقی فیلیپس به نمایندگی نیاز داشتید می توانید به آدرس های زیر مراجعه و یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  • آدرس: تهران.ستارخان، خ کاشانی پور، تلفن تماس: 44291259
  • آدرس: تهران.تجریش، خ فناخسرو، خ اسدالهی، باغ شاطر، تلفن تماس: 22717796
  • آدرس: تهران.خیابان ری، سه راه امین حضور، کوی میر مطهری، تلفن تماس: 77824370

قیمت گوشت کوب برقی فیلیپس چنده؟ خیلی از افراد قبل از خرید این سوال را می پرسند و اینکه آیا محصولات این برند ارزش خرید دارد؟ قیمت گوشت کوب برقی فیلیپس در حال حاضر (اوایل 1403) از 3 میلیون تومان شروع و به 7 میلیون تومان ختم می شود. گوشت کوب برقی های مارک فیلیپس شاید قیمت بالاتری نسبت به برخی برندها داشته باشند اما خیلی از افراد بدلیل کیفیت بالایشان حاضرند با هزینه های بیشتر آنها را خریداری کنند.

در واقع این افراد بر این عقیده هستند که اگر هزینه بیشتری کنند اما در عوض طول عمر محصول خریداری شده بالاست و دیگر نباید نگران خرابی گاه و بیگاه آن باشند.

گوشت کوب برقی فیلیپس ساخت کشور هلند است. فیلیپس در واقع یک شرکت چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام هلند واقع شده است. این شرکت در سال 1891 توسط فردی بنام جرارد فیلیپس در شهر آیندهون بنا شد و از این نظر یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی برقی می باشد. از محصولات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تجهیزات نورپردازی
  • تجهیزات پزشکی
  • گوشی های تلفن همراه
  • رایانه و تراشه
  • لوازم خانگی برقی (شامل: جاروبرقی، زودپز، چای ساز، غذاساز، گوشت کوب برقی، سرخ کن، هواپز، آون توستر، مایکروویو، ریش تراش، سشوار و غیره)

گوشت کوب برقی فیلیپس خوبه یا نه؟ برای پاسخ به این سوال باید گوشت کوب برقی مارک فیلیپس را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

  • موتور: کیفیت موتور گوشت کوب برقی های فیلیپس بسیار خوب است و براحتی داغ نمی کنند. دقت داشته باشید حتما از مدل های مناسب جهت مصارف مختلف استفاده کنید. از لحاظ قدرت موتور گوشت کوب برقی های مارک فیلیپس در بازه 350 تا 1200 وات قرار می گیرند. برای مخلوط کردن مواد نرم و یا هم زدن فرنی و حلیم بهتر است از مدلهای 350 تا 500 وات استفاده کنید. برای خرد کردن یا له کردن یخ و مواد سفت پیشنهاد می شود از مدل های پرقدرت و 500 وات به بالا استفاده کنید.
  • سرعت: اغلب گوشت کوب برقی های مارک فیلیپس علاوه بر دکمه خاموش و روشن امکان تنظیم سرعت را به شما می دهند. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا متناسب با بافت مواد غذایی سرعت آن را تنظیم کنید. در برخی مدل ها قابلیت توربو وجود دارد که بسیار مفید و کاربردی است. از این قابلیت می توانید برای له کردن مواد سفت استفاده کنید.
  • جنس بدنه: گوشت کوب برقی های فیلیپس اغلب از جنس استیل، پلاستیک و یا ترکیبی از هر دوی آنهاست. جنس بدنه به گونه ای است که عمر طولانی داشته و کاملا برای محیط آشپزخانه مناسب است. استفاده از پلاستیک فشرده و مقاوم و استیل ضدزنگ مهر تاییدی بر کیفیت بدنه گوشت کوب برقی فیلیپس است. بهتر است مدل هایی را در سبد خرید قرار دهید که دارای پایه یا دستگیره ضدلغزش باشند تا در هنگام کار با آن راحت باشید.
  • جنس تیغه: جنس تیغه یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید گوشت کوب برقی می باشد. فیلیپس از تیغه های استیلِ پرسی، بلند و ضدزنگ استفاده می کند که کیفیت بسیار خوبی دارند. تیغه های پرسی عملکردی به مراتب بهتر نسبت به تیغه های پیچ شده دارند. از دیگر ویژگی های تیغۀ گوشت کوب برقی فیلیپس می توان به: استحکام بالا و تیز بودن فوق العاده اشاره داشت.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 مدل از بهترین مدل گوشت کوب برقی فیلیپس و معایب و مزایا و نظرات خریداران، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *