منوی دسته بندی

بهترین مدلهای ایرپاد [معرفی 20 هدفون باکیفیت و پرفروش+ لینک خرید]

بهترین مدلهای ایرپاد کدام است؟ در این بخش 20 تا از بهترین مدلهای ایرپاد از برندهای معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیالی راحت از میان مدلهای معرفی شده خرید خود را انجام دهید. ضمنا می توانید بخش های مربوط به بهترین هدفون تا 2 میلیون و بهترین ایرپاد زیر یک میلیون را مطالعه کنید.

در زندگی امروز ما انسان ها نیاز به گوشی هوشمند و اینترنت یک ضرورت غیر قابل انکار است. در کنار اسمارت فون های امروزی، وسایل و ابزارهایی مانند ساعت های هوشمند، هدفون و هندزفری، پاور بانک و غیره ساخته و روانه بازار گردید که بسیار مفید و کاربردی هستند و در بسیاری از مواقع در کنار استفاده از گوشی های هوشمند به آنها نیاز مبرم خواهیم داشت. در دنیای لوازم دیجیتال یکی از مهمترین و محبوبترین بخش آن مربوط به هدفون و هندزفری می باشد که تنوع بسیار زیادی دارد. امروز قصد داریم در مورد بهترین مدلهای ایرپاد با شما صحبت کنیم که بدلیل حجم کم، سبکی، طراحی ارگونومی، استفاده از درایورهای متناسب و کیفیت صدای عالی مورد استقبال ویژه ای، بخصوص در بین قشر جوان جوامع قرار گرفته اند.

ما در دقیق شو پرفروشترین و بهترین مدلهای ایرپاد از برندهای مختلف موجود در بازار که موفق به کسب درصد بالای رضایتمندی از سوی مشتریان شده اند را معرفی و جهت خرید پیشنهاد می کنیم. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین مدلهای ایرپاد اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

آنباکس ایرپاد مدل Soundcore Life P3 را مشاهده کنید (ویدیو)

 
 
 
 


1- هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro همراه با محفظه شارژ

خرید بهترین مدلهای ایرپاد

ایرپاد اپل چی بخرم؟ یکی از بهترین مدلهای ایرپاد موجود در بازار قطعا همین هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro می باشد که بسیار حرفه ای و درجه یک ساخته شده و زمانی که آن را از گوش تان در بیاورید بصورت خودکار شاهد توقف موسیقی و یا کتاب صوتی خواهید بود. از نظر طراحی باید گفت بسیار حرفه ای، ارگونومیک، سبک و خوش ساخت می باشد به گونه ای که در هنگام استفاده شاید فراموش کنید که ایرپادی در گوش شماست.

سری های سیلیکونی بسیار با کیفیت علاوه بر چفت شدن هر چه بهتر ایرپاد در داخل گوش شما، به حذف و مهار صداهای مزاحم کمک زیادی می کند تا شما با آرامش بیشتری به مکالمه و گوش دادن به موسیقی و پادکست مشغول شوید.

با هر بار شارژ کامل باتری تا 4.5 ساعت می توانید به موسیقی، مکالمه، کتاب صوتی گوش کنید و البته کیس یا محفظه ای که در کنار این ایرپاد وجود دارد با هر بار شارژ کامل 19.5 ساعت شارژ اضافه را در اختیارتان قرار خواهد داد تا در مواقع لزوم از آن استفاده نمایید.

شرکت اپل در ایرپاد مدل AirPods Pro از چیپست اپل اچ 1 و درایورهای مدرن در راستای تولید هر چه بهتر صدا با بیس کوبنده استفاده نموده است. طراحی ارگونومیک و حرفه ای و مقاومت در برابر عرق و رطوبت این ایرپاد را به یکی از بهترین گزینه ها برای ورزش کردن بدل کرده است. بدلیل تجهیز این هدفون به فست شارژ با هر 5 دقیقه شارژ کردن آن می توانید تا مدت 1 ساعت مکالمه کنید یا پادکست گوش کنید.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به استفاده از چیپست اپل اچ 1، فورس سنسور، پشتیبانی از دستیار صوتی، قابلیت پخش موسیقی تا مدت 24 ساعت با در نظر گرفتن شارژ محفظه، ساخته شده از مواد با کیفیت و سازگار با محیط زیست و داشتن 3 عدد سری های مختلف برای استفاده گروه های سنی مختلف اشاره کرد. همین ویژگی ها این هدفون را به یکی از بهترین مارک ایرپاد اپل بدل کرده است.

ضمنا این هدفون به نویز کنسلینگ میکروفون در راستای مکالمه هر چه باکیفیت تر مجهز شده و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 84 درصدی از سوی مشتریان گردیده است. شاید بتوان گفت تنها نقطه ضعف هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro قیمت بالای آن است که آن هم بخاطر وضعیت آشفته بازار ارز می باشد.

مشخصات
وزن: 5.4 گرم​
برند: اپل (اورجینال)
نوع گوشی: دو گوشی​
مناسب برای: مکالمه , کاربری عمومی
نظر کاربران
1.یکی از بهترین مدلهای ایرپاد حال حاضر بازار خداییش.​
2.برای دخترم خریدم، آیفون ۷ پلاس داره، قبلا وقتی باهاش صحبت میکردم صداش خیلی گنگ و نامفهوم بود ولی با ایرپاد پرو به راحتی صداش رو میشنوم، راحت شدم.​

2- هدفون بی سیم بوز مدل SoundSport Free Limited Edition

بهترین مدلهای ایرپاد

شرکت بوز همواره هدفون هایی بسیار با کیفیت و حرفه ای را تولید و روانه بازار می کند و به زعم بسیاری جزو پیشروان در عرصه تولید بهترین مدل های ایرپاد است. هدفون بی سیم بوز مدل SoundSport Free Limited Edition یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد که علی رغم اندازه و سایز کوچکی که دارد از کیفیت و بیس خیره کننده برخوردار است.

سری های سیلیکونی و چسبنده کمک زیادی به فیت و چفت شدن این ایرپاد در داخل گوش کرده و آن را به گزینه ای بسیار عالی برای ورزش کردن بدل کرده است. علاوه بر سبکی و طراحی ارگونومیک، مقاومت در برابر رطوبت و عرق، رزومه این ایرپاد ساخت شرکت بوز را برای استفاده های ورزشی کامل نموده است. با هر بار شارژ کامل، این ایرپاد تا 5 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. یکی از آپشن های جذاب این محصول داشتن اپلیکیشنی ساده اما کاربردی آن است که در صورت گم شدن هدفون بی سیم بوز مدل SoundSport Free Limited Edition مکان آن را به شما نشان خواهد داد. اگر به دنبال خرید یکی از بهترین ایرپادهای بازار ایران هستید این مدل را از دست ندهید.

مشخصات
عمر باتری: 5 ساعت​
نوع آهن ربا: نئودیمیومی​
اقلام همراه: هدفون کیس حمل و شارژ هدفون​
نظر کاربران
1.یکی از بهترین مدلهای ایرپاد هستش بنظرم.
2.خیلی کیفیت خوبی داره. اولاً تفکیک صدای خوبی داره. دوماً بیس خیلی خوبی داره. تو گوش هم خیلی خوب کیپ میشه. باطریش هم حرف نداره. در کل من که خیلی راضی هستم.

3- هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N

هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N| بهترین مدلهای ایرپاد​

شرکت سونی هم یکی دیگر از تولید کننده های هدفون می باشد که همواره محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است و از نظر بیس و کیفیت جزو برترین ها بوده و هدفون های این شرکت نام آشنا در زمره بهترین مدلهای ایرپاد قرار می گیرند. هدفون بی سیم سونی مدل WF – SP800N به اکسترا باس مجهز شده تا باس قوی تر و در عین حال با کیفیت تری را برای کاربر به ارمغان آورد.

نویز کنسلینگ فعال هم از دیگر ویژگی های این محصول شرکت سونی می باشد که با حذف صداهای مزاحم اطراف علاوه بر اینکه بر کیفیت پخش موسیقی و تمرکز شما می افزاید مکالمه ای بهتر و متمرکزتر را برای تان فراهم می کند.

چنانچه اهل ورزش کردن و دو و میدانی هستید باید بگوییم این هدفون یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود که وجود قلاب های مخصوص، نیفتادن ایرپادها حتی هنگام دویدن و تحرک های زیاد را تضمین خواهد کرد. در کنار وزن مناسب و وجود قلاب های مخصوص ورزش کردن، مقاومت در برابر رطوبت و عرق؛ خیال شما را از بابته محصولی حرفه ای و همه چیز تمام راحت کرده است.

با هر بار شارژ کامل این هدفون، با روشن بودن نویز کنسلینگ تا 9 و بدون آن تا 13 ساعت می توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی و مکالمه استفاده کنید. همچنین مجهز شدن به فست شارژ این امکان را بوجود آورده تا با هر 10 دقیقه شارژ کردن بتوانید تا 1 ساعت از آن بهره مند شوید. اگر به دنبال خرید یکی از بهترین هدفون های سونی با ابعاد جمع و جور هستید هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N همان است.

مشخصات
وزن: 45.9 گرم​
عمر باتری محفظه شارژ: 26 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: 13 ساعت
نظر کاربران
1.یه هندزفری عالی بی نقص و عالی​
2.بلندی صدا کاملا کافیه ولی میتونست بلندتر باشه. در رابطه با قیمت گذاری هم این earbud قیمت اصلیش از مدل wf1000xm3 کمتر ولی اینجا هم قیمتن.​

بیشتر بخوانید: 18 مدل از بهترین مدلهای هدفون سونی را مشاهده کنید.

4- هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

کسب رضایتمندی 86 درصدی مشتری

5- هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro| بهترین مدلهای ایرپاد​

بهترین مارک ایرپاد سامسونگ کدام است؟ شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های دنیا می باشد که علاوه بر ساخت قطعات و لوازم الکتریکی و الکترونیکی مانند لوازم خانگی، لوازم برقی، اسمارت فون، پاور بانک، هدفون و لپ تاپ در ساخت ادوات و تجهیزات نظامی و کشتی رانی هم دستی بر آتش دارد و همواره محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید و روانه بازار کرده است.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro یکی از ایرپادهای جدید و مدرن ساخت این ابر شرکت است و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 85 درصدی از سوی مشتریان خود شده است و دارای 12 ماه گارانتی معتبر می باشد و در لیست بهترین مدلهای ایرپاد قرار می گیرد.

در زمان انتشار این مطلب هدفون بی سیم سامسونگ مدل گلگسی بادز پرو، در سه رنگ نقره ای، مشکی و بنفش موجود می باشد. هدفون بی سیم سامسونگ مدل گلگسی بادز پرو جدیدترین هدفون بلوتوثی شرکت سامسونگ می باشد که در دسته ایرفون ها قرار می گیرد و از نظر ارگونومی نمرۀ بالایی را کسب می کند. به طوری که با اغلب گوش ها سازگار بوده و بدلیل چفت شدن در لاله گوش می توان از آن به عنوان گزینه ای مناسب برای ورزش کردن استفاده کرد.

وجود نویز کنسلینگ در این هدفون جدید “که یکی از بهترین مارک ایرپاد سامسونگ” می باشد خیال شما را از بابت حذف صداهای مزاحم راحت کرده است و با خیالی راحت می توانید به موسیقی در مکان های شلوغ گوش کنید و یا به مکالمه ای بسیار با کیفیت با دوستانتان مشغول شوید.

کیس یا محفظه شارژ، علاوه بر شارژ کردن هدفون ها، وظیفه مراقبت و محافظت از آنها را در هنگام بلااستفاده بودن و جابجایی بر عهده دارد. با هر بار شارژ کردن کامل هدفون می توانید تا 8 ساعت به موسیقی، پادکست و کتاب صوتی گوش کنید و تا 5 ساعت با تلفن صحبت کنید. البته آماری که اعلام شد برای زمانی است که نویز کنسلینگ فعال نباشد که در صورت روشن بودن و استفاده از این تکنولوژی اعداد به ترتیب به 5 و 4 ساعت تنزل پیدا خواهد کرد. اگر به دنبال بهترین ایرپاد می گردید در خرید این هدفون بسیار باکیفیت که یکی از بهترین ایرپادهای بازار ایران می باشد شک نکنید.

مشخصات
اقلام همراه: هدفون کیس شارژ​
وزن: ۶.۳+۴۴.۹ گرم
قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری: نشانگر LED​
قطر درایور: ۱۱ میلی‌متر
منبع تغذیه هدفون: محفظه شارژر
محدوده عملکرد: ۱۰متر
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: در زمان خاموش بودن ANC تا ۵ ساعت و در زمان روشن بودن ANC تا ۴ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: در زمان خاموش بودن ANC تا ۸ ساعت و در زمان روشن بودن ANC تا ۵ ساعت
نظر کاربران
1.قرار گرفتنش در گوش قلق داره که اول متوجه نمیشید، من یک هفته طول کشید تا فهمیدم، جالب اینکه در نظرات قبلی این موضوع بیان شده شد.در حالت درست در گوش محکم میشه و اصلا تکون نمیخوره و حتی در حین دویدن هم نمیوفته، قیمتش در برابر مدل های دیگه ساسونگ بالا هست ولی در کل خوبه​.
2.تقریبا هیچ ایرادی نداره فقط باید برای دیدن واقعی نویز کنسلنینگ باید خیلی خوب چفت بشه وگرنه کارایی خاصی نداره و در ضمن کیفیت صدای مکالمه هم نقص نداره و با هدفون های ده میلیونی میشه مقایسه اش کرد​.
3.من پارسال خریدم، یه هدفون کاملا حرفه‌ای و جون سخت تا الان هیچ مشکلی باهاش نداشتم، باتری های هدفون و کیس فوق العادن. نویز کنسلینگ خوبه، بنظرم اگه میخواین نهایت استفاده رو ببرین حتما گوشیتون سامسونگ باشه که بتونین نرم افزار samsung wearable نصب کنین. اگه دوس دارین از قابلیتاش تو ویندوزم بهره ببرین تو استور ویندوز نرم افزارش هست و میتونین نصب کنین. فقط به عنوان کسی که خیلی رو صدای خروجی حساسم باید بگم که بیس قدرتمندی نداره یعنی تو صداهای متوسط خوبه ولی تو صدای بلند کم میاره که البته هرکسی به این موضوع توجه نمیکنه، در کل الان که ناموجوده ولی حتما هدفون سری pro سامسونگ بگیرین حالا یا این یا سری 2 پرو. دریک کلام عالی بوده
4. دو ساله که دارمش، فکر میکنم این مدل برای آقایون بهتر باشه، برای گوش خانم‌ها یک مقدار بزرگه بعد اینکه خریدم و استفاده کردم فهمیدم باید buds 2 رو میگرفتم، چون برای خودم که اینقدر از گوشم افتاده که یک طرفشو که بیشتر استفاده میکنم آسیب دیده و دیگه برای تماس گرفتن صداش نمیره؛ به غیر از بزرگیش؛ هر چیز دیگه‌ای که داره عالیه؛ صدا و کیفیتش خیلی خوبه
5.با کلی تحقیق این مدل رو خریدم و واقعا کیفیت صدای فوق العاده ای داره و تو گوش راحت جا میگیره.

بهترین ایرپاد با قیمت مناسب

5- هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل AirBass Lovesn

7- هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل AirBass Lovesn| بهترین مدلهای ایرپاد​

شرکت شیائومی همواره محصولاتی باکیفیت و با قیمت های مختلف را تولید و روانه بازار کرده تا طیف گسترده ای از مشتریان با بودجه ها، سلیقه ها و نیازهای مختلف را پوشش دهد و همین امر سبب شده تا انتخاب بسیاری از مشتریان از میان محصولات این شرکت باشد. هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل AirBass Lovesn هم یکی دیگر از بهترین ایرپادهای بازار ایران می باشد که علی رغم فروش بالا، از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار می باشد و ایرپادی بسیار شبیه به ایرپادهای اپل است و تفکیک آن دو از نظر ظاهری راحت نخواهد بود.

همچنین برای این ایرپاد با قیمت مناسب و منصفانه، بلوتوث نسخه 5 در نظر گرفته شده تا ضمن اتصال هر چه سریعتر به لپ تاپ و موبایل ضمن کیفیت و وضوح بالاتر صدا، شاهد اختلال یا قطعی در حین استفاده نباشیم. با هر بار شارژ کامل باتری تا 5 ساعت می توانید برای گوش دادن به موسیقی و پادکست روی آن حساب کنید که البته با احتساب شارژ محفظه این عدد تا 24 ساعت بیشتر خواهد شد.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به: مگنت بسیار قوی از جنس نئودیوم برای اتصال سری ها به کیس شارژ و نگهداری، مجهز به چیپست اچ 1، اتصال بسیار سریع به اسمارت فون، مجهز به سنسور اپتیکال و شتاب سنج، سازگاری با تمامی سیستم عامل ها، امکان شارژ بی سیم، پشتیبانی از فرمان لمسی برای کنترل حجم صدا و تعویض موسیقی، میکروفون دو گانه برای ارتقای کیفیت و وضوح موسیقی و حذف صداهای مزاحم و مقاومت در برابر رطوبت اشاره کرد. ویژگی های ذکر شده کافیست تا این هدفون را جزو بهترین مدلهای ایرپاد دسته بندی کنیم.

مشخصات
مناسب برای: مکالمه, گیمینگ, ورزش, کاربری عمومی​
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: تا 5 ساعت پخش موسیقی
نظر کاربران
من دیروز این محصول به دستم رسید اما وقتی بسته رو گرفتم دستم فقط یه آرم شیائومی روی جعبه بود که اونم به صورت برچسبی زده بودن و هیچ جای دیگه ی جعبه اسمی از شیائومی نبود حتی وقتی جعبه ی پلمپ شده رو بازش کردم با کمال تعجب دیدم کیس هدفون مقداری خط و خش داره و از همه جالب تر اینکه وقتی درب کیس رو باز کردم دیدم یکی از گوشی ها تمیز نیست.

6- هدفون بی سیم هارمن کاردن مدل فلای – fly​

9- هدفون بی سیم هارمن کاردن مدل فلای - fly​

اگر به دنبال خرید یک ایرپاد حرفه ای و بی نقص می گردید ما به شما هدفون بی سیم هارمن کاردن مدل FLY را پیشنهاد می کنیم. این ایرپاد بدون شک یکی دیگر از بهترین ایرپادهای بازار ایران می باشد.

شرکت آمریکایی هارمن کاردن در ساخت این ایرپاد از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها در راستای قرار دادن بالاترین کیفیت در اختیار مشتری استفاده کرده است. درایورهای 5.6 میلی متری، پاسخ فرکانسی 10 تا 2000 هرتزی با حساسیت 97 و امپدانس 17 اهم سبب شده تا صدایی با کیفیتِ بی نظیر و فوق العاده در اختیار شما قرار گیرد.

از دیگر ویژگی های این هدفون بی سیم می توان به مواردی همچون: استاندارد IPX5، دستیار صوتی Google Assistant و دستیار صوتی الکسا اشاره کرد. اگر سوال ایرپاد خوب چی بخرم ذهن شما را درگیر کرده می توانید این گزینه را بررسی کنید تا در صورتی که برای شما مناسب است و با میزان بودجه تان همخوانی دارد آن را بصورت اینترنتی و مطمئن خریداری نمایید.

مشخصات
نسخه بلوتوث: 5​
نوع اتصال: بی‌سیم​
آمپدانس: 17 اهم​
پاسخ فرکانسی: ۱۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
قطر درایور: ۵.۶ میلی‌متر
عمر باتری: ۲۰ ساعت
سایر مشخصات: استاندارد IPX۵ – دستیار صوتی Google Assistant – دستیار صوتی الکسا
نظر کاربران
1.کیس بسیار زیبا کیفیت ساخت بسیار بالا فقط سنهایزر از این بهتره​
2.بهترین هدفونی که میتونی برای گوش دادن به موسیقی بخرید. ایر پاد اپل به هیچ وجه به گرد پاش نمیرسه.من ایر بادزهای سامسونگ هم داشتم همشون رو، ولی هیچکدوم به پای این نمیرسن. هیچ ایرفونی بهش نمیرسه.شک نکن توی خریدش.​
3.هندزفری چپ رو برمیدارم در جعبه رو میبندم به صورت تکی قطع میکنه کلا و حیف که این مشکل رو داشت وگرنه عالی بود
4.سلام دوستان خوبه ولی بزگترین مشکلش اینه که سنگین و موقع راه رفتن از گوش می افته یعنی یجورایی نه به درد کار میخوره و نه به درد ورزش من ترجیهم اینه که برای موضوعات کاری یه هنسفری سیمی یا گردنی و یا یه هدست سبک و ارزون بخرین که احتمال افتادنش موقع حرف زدن کم باشه و اگه هم یه وقت افتاد و براش اتفاقی افتاد قیمت زیادش باعث ناراحتی تون نشه و برای موزیک خوب گوش دادن با صدای خوب و یا گیم زدن با حس عالی از صدا یه هدفون مارک خوب ترجیحا سنهایزر بخرین و با خرید این محصول حس نکنین که این دو تا رو یکی کردین و هم برای تماس و کار به دردتون میخوره و هم برای گوش دادن آهنگ خوب . در واقع یه چیزی بین این دو تاست ساختن که هیچکدوم و خوب انجام نمیده
5.بنده این کالا را از جای دیگری تهیه کردم تجربه خریدم را بازگو میکنم. از نظر کیفیت توی پخش موزیک عالی به طوری که ریز و بم صدا رو کامل تو موزیک دارید مخصوصا اگه گوشیتون اپل میشه.دوست عزیزی گفته بودند تک کار نمیکنه که اشتباهه به صورت تکی،هم سمت چپ هم سمت راست کار میکنه. دوست عزیز دیگری گفته بودند که تاچش تو کم و زیاد کردن گیج میزنه که اینم اشتباهه این برند اینقدر دقیق کار کرده که شما باید به درستی جهت های مختلف گوشی رو لمس کنید تا به درستی فرمان های شما اجرا بشه
6.من این رو توصیه میکنم به یه دلیل اونهایی که عاشق صدای خوب هستند اما یه نکته اگر دنبال مکالمه عالی هستین فقط اپل این تخصص در ایجاد صدای عالی در پخش صدا هستند حتی اگر تی وی خرید کردین حتما باند اون هارمون کاردون باشه.

7- هدفون بی سیم اسکال کندی مدل Indy ANC

10- هدفون بی سیم اسکال کندی مدل Indy ANC

خب می رویم سراغ یکی دیگر از بهترین مدل های ایرپاد موجود در بازار یعنی هدفون بی سیم اسکال کندی مدل Indy ANC که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. این هدفون بی سیم با توجه به عایق بندی فوق العاده ای که دارد تا حد زیادی صداهای مزاحم اطراف را مهار می کند.

اما شرکت سازنده ریسک نکرده و با تمام این اوصاف برای رقابت با برندهای نام آشنای بازار و کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان، این مدل را به نویز کنسلینگ تجهیز کرده است. برای در اختیار قرار دادن بهترین و متناسب ترین صدا به مشتری، با تکنولوژی بسیار پیشرفته، تست های اولیه از شما گرفته می شود تا بهترین و ایده آل ترین حجم و نوع صدا برایتان تنظیم گردد.

دقت داشته باشید در صورت شارژ کامل این هدفون بی سیم، شما می توانید حدود 32 ساعت همراه با کیس از آن استفاده کنید. که البته در صورت روشن بودن نویز کنسلینگ این عدد به 19 ساعت تنزل پیدا خواهد کرد. این ساعت ها برای استفاده های مداوم اعلام شده است. تجهیز این ایرپاد به ردیاب بلوتوثی، از دیگر امکانات کاربردی آن می باشد.

شما براحتی از طریق این تکنولوژی، می توانید مشخصات آخرین نقطه ای که به ایرپاد متصل شده بودید را با شنیده شدن صدای بوق های ممتد پیدا کنید. توجه داشته باشید قاعدتا باید ایرپاد در همان محدوده باشد تا صدای بوق شنیده شود.

مشخصات
نسخه بلوتوث: 5/0​
امپدانس: 32 اهم​
نوع اتصال: بی‌سیم​
نظر کاربران
1.همه ی دوراتو که زدی به این می رسی​
2.اسکال کندی یعنی خدای هدفون روی سیاره زمین این هدفون محشره فقط همین و دیگر هیچ.
3.من قبلن ایرپاد پرو داشتم که موقع ورزش از گوشم می افتاد، اخرم یکی از بادزهاش کلن کار نکرد، گارانتیم نداشت این مدل رو تو یه پیج دیدم خریدم و برای ورزش استفاده میکنم. در کل صداش که خیلی خوبه، از گوشم هم نمی افته، هر چیزی که ازش توقع داشتمو داره. خدا از تولیدکنندش راضی باشه​.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی هدفون انکر مدل soundcore space NC را مشاهده کنید.

8- هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro

کسب رضایتمندی 74% مشتری

بهترین مدلهای ایرپاد

مگر می شود مقاله ای با عنوان بهترین مدلهای هدفون بیسیم یا بهترین ایرپادهای بازار ایران منتشر کرد اما مدلی از ایرپادهای باکیفیت شرکت بیتس را در آن جایی نداد. یکی از بهترین شرکت هایی که همواره باکیفیت ترین مدلهای هدفون و هندزفری را روانه بازار کرده و از جدیدترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده کرده شرکت بیتس می باشد. هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro ساخت همین شرکت معتبر و پرآوازه آمریکایی است. 

اگر به دنبال خرید یک ایرپاد استاندارد، باکیفیت و یک هدفون بیتس اصل برای ورزش کردن می گردید ما هدفون بی سیم بیتس مدل Power beats Pro را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا این مدل با داشتن امکاناتی از جمله وزن کم، کلید مدیریت میزان صدا، نگهدارنده گوشی و مقاومت در برابر رطوبت و عرق یکی از بهترین هدفون های موجود در بازار برای ورزش های پر تحرک می باشد. وزن کم در کنار ساخت ارگونومیک و گیره های مخصوص باعث شده تا ساعت های طولانی بتوانید از آن استفاده کنید بدون اینکه دچار خستگی شوید و یا نگران افتادن آنها از داخل گوشتان باشید.

استفاده از بلوتوث پیشرفته Class1 در کنار چیپ انحصاری اپل H1 نشان از کیفیت و به روز بودن این محصول دارد. همچنین این محصول به فست شارژ تجهیز گردیده است که می توانید با هر 5 دقیقه شارژ کردن آن، بمدت 1.30 از مکالمه یا گوش دادن به موسیقی یا پادکست لذت ببرید.

مشخصات
وزن: 20.3 گرم​
عمر باتری گوشی ها: تا 9 ساعت ، همراه با کاور شارژ تا 24 ساعت​
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق​
نظر کاربران
1.عالی پیشنهاد می کنم اگر برای ورزش پیاده روی می خواهید​.
2.ایرپاد خیلی خوبی هست حتا توی کیفیت ایرپاد اپل پرو هم به پایش نمیرید خیلی ایرپاد خوبیه​
3.صدای خوب. وزن کم. عمر باتری خوب ولی قیمت بالا​
4.یکی از خرید بهترین مدلهای ایرپاد بنظرم​.

بهترین ایرپادهای بازار ایران کدام است؟

9- هدفون بی سیم ال جی مدل TONE-FN7

بهترین مدلهای ایرپاد

یکی دیگر از بهترین مدلهای ایرپاد موجود در بازار، هدفون بی سیم ال جی مدل TONE _ FN7 می باشد. این ایرپاد شرکت معتبر و شناخته شده شرکت ال جی به نویز کنسلینگ هدفون و نویز کنسلینگ میکروفون تجهیز گردیده است تا با خیالی آسوده و باکیفیت بالا بتوانید حتی در مکان های عمومی و شلوغ به مکالمه با دوستان خود، گوش دادن موسیقی، پادکست و کتاب صوتی مورد علاقه تان مشغول شوید.

یکی از معضلات بسیاری از افراد صحبت کردن در مکان های شلوغ است. سر و صدا از یک سو و حس عدم اطمینان از سوی دیگر سبب شده تا مکالمه در محیط های شلوغ خوشایند بسیاری از افراد نباشد. شرکت ال جی هدفون بی سیم ال جی مدل TONE -FN7 را بصورت بی سیم طراحی و تولید کرده و شما بدون اینکه نیاز باشد گوشی موبایل خود را در مکان های شلوغ از جیب تان در بیاورید می توانید به مکالمه و گوش دادن به موسیقی بپردازید و به هیچ وچه نگران دزدیده شدن گوشی موبایلتان نباشید.

همچنین طراحی اصولی و ارگونومیک این ایرپاد در کنار مقاومت در برابر رطوبت و عرق آن را به مدلی بسیار مناسب برای ورزش کردن و ورزشکاران حرفه ای بدل کرده است تا با خیالی آسوده بدون ترس از افتادن از داخل گوش بتوانید از این هدفون استفاده کنید.

مشخصات
نوع آهن‌ربا: نئودیمیوم​
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق​
نظر کاربران
نظری تاکنون به ثبت نرسیده است.​

10- هدفون بی سیم وان مور مدل True Wireless ANC

بهترین مدلهای ایرپاد

هدفون بی سیم وان مور مدل True Wireless ANC بدون اغراق جزو بهترین مدلهای ایرپاد می باشد. از نظر ظاهر و زیبایی نمره بالایی را به خود اختصاص می دهد. از نظر کیفیت و قطعات سخت افزاری هم ایده آل محسوب می شود. این ایرپاد تاکنون جوایز بسیار مهمی را به خود اختصاص داده است و تاییدیه یکی از بزرگترین و شاخص ترین مهندسین موسیقی جهان را یدک می کشد که هر شرکتی موفق به کسب این مجوز و مهر تایید آن نشده است.

نویز کنسلینگ این ایرپاد بر اساس مدرن ترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و مهار صداهای مزاحم را به نحوی درست و دقیق انجام می دهد تا حدی که براحتی و بدون مشکل در مکان های عمومی و شلوغ می توانید به مکالمه با دوستان خود مشغول شوید و نگران سر و صداهای اطراف نباشید.

قابلیت شارژ بیسیم و شارژ سریع از دیگر مشخصه های این هدفون بی سیم به روز و زیبا می باشد. این محصول بصورتی مهندسی شده و ارگونومیک تولید شده که سبب می شود کاملا فیت و محکم در گوش قرار بگیرد و براحتی نیفتد. همچنین این هدفون در برابر رطوبت و عرق مقاوم شده است. این دو ویژگی یعنی مقاومت در برابر رطوبت و طراحی ارگونومیک در کنار هم، این محصول را به گزینه ای ایده آل برای ورزشکاران بدل کرده است. اگر به دنبال ایرپاد باکیفیت زیر سه میلیون هستید هدفون وان مور مدل True Wireless ANC که یکی از بهترین ایرپادهای بازار ایران است می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

مشخصات
نوع گوشی: دو گوشی​
نوع آکوستیک: بسته​
عمر باتری در حالت شارژ کامل: 6 ساعت
نظر کاربران
1.گوشی چپ خراب بود​.
2.وان مور همیشه بهترین جنس توی هر رنج قیمت میزنه​.
3.یک دوستی دیگه نوشته بود گوشی چپ خراب بوده ولی فکر نمیکردم همون جنس خراب را برای من بفرستند و من هم مرجوع کردم. این همه بخوای پول بدی و جنس خراب تحویل بگیری ارزش نداره.

11- هدفون بی سیم مانستر مدل Mission V1

16- هدفون بی سیم مانستر مدل Mission V1

یکی دیگر از بهترین مارک ایرپاد برند مانستر است که طرفداران زیادی دارد. هدفون بی سیم مانستر مدل Mission V1 یکی از زیباترین و در عین حال باکیفیت ترین مدل های ایرپاد موجود در بازار می باشد که در وهله اول ظاهر آن هر کسی را شگفت زده می کند. از نظر ظاهری این ایرپاد نمرۀ فوق العاده ای را کسب می کند و در نوع خود شاید بتوان گفت کم نظیر یا حتی بی همتاست. امکان شارژ کردن کیس این محصول بصورت بی سیم وجود دارد که با هر بار شارژ کامل تا 25 ساعت شما را یاری خواهد کرد.

داشتن ویژگی هایی از جمله: استفاده از نسخه 5 بلوتوث، شارژ کیس بصورت وایرلس، مقاومت در برابر عرق و رطوبت، Active Noise Canseling و قابلیت فرمان لمسی نشان از ایرپادی کاملا مدرن و به روز دارد که می توانید برای کارهای روزمره، ورزش کردن، گوش دادن به موسیقی، پادکست و کتاب های صوتی مورد علاقه تان روی آن حساب کنید. بدلیل ویژگی هایی ذکر شده و ظاهر زیبا می توان این مدل را جزو بهترین مدلهای ایرپاد معرفی کرد.

مشخصات
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق​
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: 5 ساعت​
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Microphone​
نظر کاربران
نظری تاکنون به ثبت نرسیده است.​

بیشتر بخوانید: بررسی هدفون سامسونگ گلکسی بادز2 پرو را مشاهده کنید.

12- هندزفری بی سیم لنوو مدل EFM 12PL MJU

17- هندزفری بی سیم لنوو مدل EFM 12PL MJU

هندزفری بی سیم لنوو مدل EFM 12PL MJU می تواند گزینه ای بسیار مناسب و مقرون بصرفه برای شما محسوب شود. شرکت نام آشنا و شناخته شده لنوو که شاید بیشتر با لپ تاپ ها و تبلت های خود در بازار جهانی شناخته می شود و کیفیت خود را به رخ می کشد این بار با تولید ایرپادی باکیفیت و حرفه ای این کار را انجام داده است.

محصولات شرکت لنوو کیفیت بالایی دارند که این موضوع بر کسی پوشیده نیست و قیمت گذاری آنها معقول و منطقی می باشد که ارزش خرید محصولات این شرکت را بالا برده است و سبب شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

اگر به دنبال خرید یک ایرپاد باکیفیت و مقرون به صرفه می گردید ما به شما عزیزان خرید هندزفری بی سیم لنوو مدل EFM 12PL MJU را پیشنهاد می کنیم. این محصول به شکلی زیبا و ارگونومیک طراحی شده که هر شخصی می تواند از مزایای آن بهره مند گردد.

این ایرپاد به نویز کنسلینگ میکروفون تجهیز گردیده تا با خیالی آسوده در مکان های شلوغ و عمومی مانند مترو با صدایی ایزوله با مخاطبتان صحبت کنید. طراحی فوق العاده در کنار مقاومت در برابر رطوبت و عرق آن را به گزینه ای مناسب جهت ورزش کردن، حتی انجام ورزش های پر تحرک تبدیل کرده است.

مشخصات
نوع اتصال: بلوتوث​
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Microphone​
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق​
نظر کاربران
نظری تاکنون به ثبت نرسیده است.​

معرفی بهترین مدلهای ایرپاد

13- هدفون بی سیم دبلیو کی دیزاین مدل Price AirPods3

بهترین مدلهای ایرپاد

دبلیو کی دیزاین شرکتی است که محصولات های کپی شرکت اپل را با بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار می کند که از نظر کیفیت بسیار مشابه و نزدیک مدل های اصلی شرکت پرآوازه اپل می باشد اما با این تفاوت که قیمت محصولات این شرکت بصورت نیم بها به بازار عرضه می شود.

آرم اپل و نام شرکت سازنده هدفون بی سیم دبلیو کی دیزاین مدل Price AirPods3 بر روی بدنه این ایرپاد ثبت شده و مطابق با تکنولوژی و استانداردهای جهانی تولید و روانه بازار شده است و بهترین کپی محصولات شرکت اپل می باشد. از ویژگی های تخصصی این ایرپاد که یکی از بهترین مدلهای ایرپاد موجود در بازار می باشد می توان به: مقاومت در برابر آب و رطوبت، نویز کنسلینگ میکروفون، دستیار صوتی سیری و شارژ بصورت بی سیم اشاره کرد.

حالت ارگونومیک، قیمت مناسب، ویژگی های تخصصی، سریال نامبر معتبر و طراحی بسیار زیبای این محصول که کاملا از نظر ظاهر و کیفیت متریال مشابه نمونه اصلی می باشد سبب استقبال گسترده از آن شده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید این ایرپاد را بصورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب​
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه: ۱ ساعت
ویژگی‌های خاص: Noise Cancelling Microphone
نظر کاربران
نظری تاکنون به ثبت نرسیده است.​

14- هدفون بی سیم لیتو مدل LT-9

بهترین مدلهای ایرپاد

در حال حاضر هدفون بی سیم لیتو مدل LT- 9 در رنگ سفید موجود می باشد که هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی از دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

طبق نظر سنجی بعمل آمده: 93 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند و بسیاری از کاربران این هدفون را یکی از بهترین مدلهای ایرپاد موجود در بازار می دانند. این هدفون باکیفیت همراه با کیس شارژ تا 24 ساعت شما را از شارژ مجدد بی نیاز می کند که البته در حالت استندبای این عدد به 15 روز می رسد. طراحی ارگونومی و مطابق با فرم خاص داخل گوش، به شما اجازه می دهد تا ساعت ها بدون خستگی و احساس درد بتوانید از گوش دادن به موسیقی و پادکست مورد علاقه خود لذت ببرید.

البته طراحی ارگونومیک این هدفون باعث نشده شرکت سازنده از پرداختن به زیبایی و ظاهر آن غافل شود و این محصول بسیار زیبا و چشم نواز تولید و به بازار عرضه شده است. طراحی ارگونومی، استفاده از درایورهای 12 میلی متری داینامیک، بلوتوث 5.1 همه نشان از یک ایرپاد حرفه ای و به روز دارد که می تواند توقع شما را در این رنج قیمت برآورده کند.

مشخصات
عمر باتری هدفون در حالت استندبای: ۱۵ روز​
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۴.۵ ساعت​
ویژگی‌های خاص: کلید مدیریت میزان صدا​
نظر کاربران
1.این محصول رو توی آف خریدم راضیم. کیفیت صدا خوب، داخل گوش ثابت قرار میگیره حتی طولانی مدت، جزو بهترین مدلهای ایرپاد​
2.انقدر خوبه دلم نمیاد از گوشم در بیارم صدای شفاف و زیبایی داره همینطور تفکیک صداش​
3.خیلی خوبه. مخصوصا اینکه قشنگ تو گوش میشینه. موقع دراز کشیدن هم از گوش نمیفته.​

✅ بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی هدفون گلگسی بادز لایو را مشاهده کنید.

15- هدفون بی سیم بیتس مدل Fit Pro- بهترین مدلهای ایرپاد

23- هدفون بی سیم بیتس مدل Fit Pro

بدون شک یکی از بهترین مارک ایرپاد بیتس می باشد که محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و روانه بازار می کند. هدفون بی سیم بیتس مدل Fit Pro در رنگ های بنفش، مشکی، سفید و خاکستری در بازار موجود است و ساخت شرکت پرآوازه و شناخته شده بیتس می باشد. بررسی نظرات مشتریان در خصوص این هدفون مثبت ارزیابی می شود و اغلب آنها خرید این محصول را به دیگر علاقه مندان به این برندِ نام آشنا پیشنهاد کرده اند. 

طراحی بسیار حرفه ای و ارگونومیگ، وزن کم و مقاومت در برابر رطوبت و عرق این محصول را به گزینه ای ایده آل برای ورزشکارانی که به ورزش های پرتحرک مانند دو و میدانی، پارکور و ورزش های هوازی گرایش دارند بدل کرده است.

شرکت بیتس که همیشه از جدیدترین و بروزترین تکنولوژی ها در محصولات خود استفاده می کند ایرپاد بیتس مدل Fit Pro را به ANC مجهز کرده که تا حد زیادی صداهای مزاحم اطراف را مهار می کند تا شما با خیالی راحت و کیفیتی بالا به مکالمه بپردازید. برای مشاهده لیست هدفون بیتس اصل اینجا کلیک کنید.

مشخصات
وزن: ۵.۶ گرم​
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: ۶ ساعت​
قابلیت‌های مقاومتی: مقاومت در برابر رطوبت و عرق​
نظر کاربران
1.من رنگ سفید خریدم از همه جهت عالی هستش بیس صداش از air pad pro خیلی بهتره من برای آیفون خریدم​
2.بسیار عالی… فقط همین!!! وقتی گوشیت ایفون باشه هزار دلیل داری که ایرپاد پرو رو استفاده کنی چون امکاناتشون تقریبا یکی هست ولی fit pro گرونتره!!! گارانتی نداره و طبعا هیچگونه خدماتی هم نداره!

16- هدفون بی سیم انکر مدل Soundcor life dot 2

25- هدفون بی سیم انکر مدل Soundcor life dot 2

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcor life dot 2 یک ایرپاد باکیفیت و زیباست و به افرادی که به دنبال خرید یک ایرپاد باکیفیت و در عین حال مقرون بصرفه هستند پیشنهاد می گردد. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این هدفون سبب شده تا کیفیت مکالمه نسبت به رقبای پیشین ارتقای محسوس و قابل توجهی داشته باشد و کاربر هنگام مکالمه شاهد قطعی و یا نوسان صدا نباشد. این هدفون برند انکر موفق به اخذ IPX5 شده است که نشان می دهد شما یک ایرپاد کاملا ضدآب خریداری می کنید و می توانید در شرایط مختلف جوی از آن با خیالی راحت استفاده کنید و از گوش دادن به موسیقی و مکالمه لذت ببرید. 

همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این هدفون این است که: در صورت شارژ کامل همراه به کیس می توانید تا 100 ساعت بصورت مداوم از آن استفاده کنید که میزان قابل توجهی است. شرکت سازنده در کنار طراحی کم نظیر این هدفون، 6 جفت سری مختلف را برای کاربر در نظر گرفته تا کاربر بتواند از سری متناسب با گوش خود و بصورت کاملا فیت از این ایرپاد استفاده کند. 

بررسی نظرات کاربران نشان می دهد اغلب خریداران در خصوص کیفیت بالای ساخت، طراحی خوب، باتری فوق العاده و صدای باکیفیت این ایرپاد اتفاق نظر دارند. 90 درصد افرادی که تجربه استفاده از این ایرپاد را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را بصورت اینترنتی سفارش دهید.

مشخصات
وزن: ۱۰۰ گرم​
ویژگی‌های خاص: کلید مدیریت میزان صدا
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۸ ساعت​
نظر کاربران
1.من اینو در زمان شگفت انگیز از دیجی کالا خریدم و برام یک میلیون و دویست تموم شد در صورتی که اینو انکر تو سایت خودش دو میلیون و دویست گذاشته بود.​
2.تو شگفت انگیز گرفتم و نسبت به قیمتی که گرفتم خوبه واقعا​.
3.این نظرات بعد از دو هفته استفاده از این هدفون است. در کل محصولات انکر خوبه و من پیشنهاد میکنم​.
4.من راضی ام ازش بنظرم یکی از خرید بهترین مدلهای ایرپاد هستش​

بهترین مارک ایرپاد

17- هدفون بی سیم توتو مدل AirPods 3​

26- هدفون بی سیم توتو مدل AirPods 3​

هدفون بی سیم توتو مدل AirPods 3 یکی از پرفروشترین و محبوبترین هدفون های موجود در دیجیکالا می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 71 درصدی مشتریان شده است. از ویژگی های جذاب این هدفون می توان به: طراحی خوب، قیمت اقتصادی، بیس زیاد و کیفیت مطلوب آن اشاره کرد. شما با هر بار شارژ هدفون ها می توانید تا 6 ساعت از گوش دادن به موسیقی و مکالمه با دوستان استفاده کنید. 

وضوح و تفکیک جزئیات صدا در این هدفون در حد قابل قبول است اما ویژگی برجسته آن در گوش دادن به موسیقی می باشد که صدای قدرتمندی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال یک ایرپاد باکیفیت هستید دقیق شو این مدل را به شما پیشنهاد می کند.

مشخصات
نوع کابل: USB ۲.۰ لایتنینگ
زمان موردنیاز برای شارژ هدفون: ۱ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۲ ساعت​
نظر کاربران
1.پیشنهاد میکنم عالی الان دو ماه دارم راضی هستم​.
2.از گوشم لیز میخوره کاش کوچیک تر بود سریش، شارژشم زود به زود خالی میشه.​
3.من توی تخفیف خریدم و با این قیمت راضی بودم. ولی یه ذره خش داره صداش​.

18- ایرپاد لیتو مدل LT-100

27- ایرپاد لیتو مدل LT-100

هدفون فوق یکی از بهترین مدلهای ایرپاد موجود در بازار می باشد که شاید مهمترین دلیل استقبال از این محصول کیفیت مطلوب و قیمت مقرون بصرفه و اقتصادی آن باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های کاربردی و مهم این ایرپاد داشتن نویز کنسلینگ میکروفون آن است.

نویز کنسلینگ میکروفون با حذف صداهای مزاحم محیط، شرایط را برای مکالمه ای باکیفیت تر و گوش دادن موسیقی فراهم خواهد کرد. از دیگر ویژگی های جذاب این هدفون بلوتوثی می توان به پشتیبانی از شارژر مگاسیف و امکان شارژ بی سیم اشاره کرد.

شما با هر بار شارژ این ایرپاد می توانید بمدت 5 ساعت به مکالمه و یا گوش دادن به موسیقی بپردازید. طراحی ارگونومیک و مناسب ایرپاد لیتو مدل ال تی 100، استفاده طولانی مدت و بدون خستگی را به کاربر هدیه می دهد و از اینرو می تواند گزینه مناسب برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری محسوب شود.

مشخصات
وزن: ۵۵ گرم​
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه: ۲ ساعت​
یکی از پرفروشترین و بهترین مدلهای ایرپاد​
نظر کاربران
1.با نگه داشتن چند ثانیه روی محل لمسی روی گوشی راست، یه صدایی میده و بعدش تمام نویزهای بیرون رو قطع میکنه. به جرئت میگم نویز کنسلینگش خیلی خوبه| بهترین مدلهای ایرپاد.
2.بنظر من خیلی خوب بود و خیلی با کیفیت وقتی آهنگ گذاشتم صداش زیاد بود ولی اصلا از کیفیتش کم نمیشه تو مکالمه هم خوب بود من حتی باهاش صدا هم ضبط کردم راضی بودم.

19- هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots New J05LS

28- هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi AirDots New J05LS

شرکت شیائومی همواره سعی داشته محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه را به بازارهای جهانی عرضه کند تا شرایط برای رقابت با دیگر برندهای مطرح و سرشناس فراهم شود. شرکت شیائومی در حال حاضر سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص داده و مشتریان فراوانی در اقصی نقاط جهان دارد. ایرپاد فوق توسط شرکت شیائومی ساخته و به بازار عرضه شده است که نسبت به قیمت تعیین شده امکانات کاربردی و خوبی دارد که در ادامه بصورت اجمالی به آنها اشاره می کنیم.

جنس سیلیکونی بخش داخلی هدفون در کنار طراحی ارگونومیک سبب شده تا این مدل گزینه ای مناسب برای ورزش کردن و پیاده روی محسوب شود و کاربر نگران افتادن هدفون از داخل گوش خود نباشد. این هدفون به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده تا کاربر از پایداری اتصال اطمینان داشته باشد و نگران قطعی ناگهانی آن نباشد. اگر به دنبال خرید بهترین ایرپاد شیائومی با قیمت مناسب می گردید این مدل می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

مشخصات
وزن: ۳۵ گرم​
پاسخ فرکانسی: ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز​
رابط‌ها: Bluetooth​
نظر کاربران
1.بنظرم یکی از بهترین مدلهای ایرپاد هستش​​.
2.با توجه به مبلغ پرداختی ارزش خرید داره​.
3.بسیار عالی، من که از خریدم خیلی راضیم، توی این رنج قیمتی بهترینه​.
4.بسیار خوب و باکیفیت من که از این محصول فوق العاده راضیم و خیلی قیمت مناسبی هم دارد​.
5.عالی هست هندسفری خوبه ماسک هم عالیه​.

20- هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

کسب رضایتمندی 89% مشتری

34- هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

یکی از بهترین مدلهای ایرپاد حال حاضر بازار بدون شک هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل galaxy buds2 pro می باشد که از زمان معرفی تا به امروز فروش فوق العاده ای را به ثبت رسانده است. در ادامه به مهمترین ویژگی های این ایرپاد اصل سامسونگ اشاره خواهیم کرد. این ایرپاد از نظر طراحی، وزن و قرارگیری در لاله گوش بسیار ایده ال است که بدون شک در استفاده های طولانی تجربه کاربری فوق العاده ای را برایتان رقم خواهد زد و سبب خستگی و درد در ناحیه گوش نمی شود. 

پشتیبانی از IPX7 بدین معناست که دیگر با خیالی راحت می توانید در زیر باران به موسیقی دلخواهتان گوش کنید یا با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید بدون اینکه نگران آسیب و خرابی آن باشید. برای اتصال این هدفون به دستگاه کافیست تا کیس را باز کرده تا بصورت خودکار این اتفاق بیفتد. 

به عقیده اغلب کاربران نویز کنسلینگ در این مدل ایرپاد سامسونگ اصل نسبت به نسل قبلی یعنی galaxy buds pro بهبود یافته و صداهای مزاحم به شکلی واقعی تر و محسوس تر حذف می شوند تا مکالمه ای بهتری داشته باشید. البته در صورتی که مایل باشید در حین مکالمه، آگاهی محیطی خود را حفظ کنید و یا با اطرافیان خود ارتباط داشته باشید می توانید با استفاده از قابلیت Ambient mode، نویز کنسلینگ را غیرفعال کنید. 

با هر بار شارژ کامل هدفون ها تا 5 ساعت (در صورت فعال بودن نویز کنسلینگ) و تا 18 ساعت (غیرفعال بودن نویز کنسلینگ) شما را همراهی خواهند کرد. ساعت های اعلام شده در مورد مکالمه و گوش دادن به موسیقی می باشد که با روشن و یا خاموش بودن نویز کنسلینگ متغیر است.

در زمان انتشار این مطلب هدفون galaxy buds2 pro در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش موجود می باشد که می توانید حسب سلیقه هر کدام را سفارش دهید. برای خرید ایرپاد سامسونگ اصل مدل Galaxy Buds2 Pro و آشنایی با قیمت بهترین ایرپاد سامسونگ کافیست تا بر روی تصویر یا دکمه بالا کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید. ضمنا این ایرپاد تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 88 درصدی مشتریان شده است که درصد بسیار خوبی محسوب می شود.

مشخصات
مدل: Galaxy Buds2 Pro
اقلام همراه هدفون: کابل Type-C / سری اضافه هدفون
قطر درایور: ۱۰ میلی‌متر
عمر باتری: تا ۲۹ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت مکالمه: تا ۴ ساعت
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی: ۵ ساعت با فعال بودن ANC و ۸ ساعت با خاموش بودن ANC ساعت​
نظر کاربران
1.عالی توصیه میشه​
2.از خریدش پشیمون نمیشید​.
3.عالی عالی عالی​
4.عالی و قیمت مناسب​.
5.بسیار پیشنهاد میشه​.
6.من الان یک ماهه خریدم واقعا حرف نداره.​
7.سلام بعد یه هفته استفاده میگم هم بلندی صدا و هم بیس عالی نویز کنسلینگ هم خوبه در کل پیشنهاد میکنم.
8.بعد از استفاده یک هفته ای ازین محصول سعی کردم تمام نقاط قوت و ضعف این محصول و با دقت براتون توضیح بدم که کمکی کرده باشه برای انتخابتون اگه مردددین به خرید اگه گوشیتون سامسونگ ه ببینین اصلأ تو خرید محصول شکی نکنین چون بی‌شک بهترین هندزفری موجود در بازار میشه که رو گوشیتون کاملا جوابه و کیفیت مکالمه بینظیر هم بهتون تحویل میده فقط مثل من تو انتخاب رنگ اشتباه نکنین من سفیدشو خریدم و کاملا پشیمونم که چرا مشکیشو برنداشتم آخه تمام اکسسوری های سامسونگ مشکین اینیکی سفید و متمایز ضمنا مشکی تی گوش شیکتر بنظر میرسه تا سفید بنظرم مثل من اشتباه نکنین و حتما اگه مرددین مشکی رو بخرین.
9.بازم بگم بهتره بهترین هندزفری موجود در بازار برای مکالمه بنظرم هر چی از کیفیت مکالمه ش بگم کم گفتم.

منظور ما از بهترین مدلهای ایرپاد مدلهایی است که ضمن استقبال کاربران از آنها، از کیفیت و فروش مطلوبی برخوردار بوده اند. ایرپادها وزن کمی دارند و در ابعاد بسیار کوچکتر نسبت به هدفون های رو گوشی طراحی می شوند که این ویژگی ها سبب شده تا کاربر برای جا به جایی آنها کار مشکلی نداشته باشد و در استفاده های طولانی بدلیل وزن بسیار کم، دچار خستگی نشود.

جالب است که بدانید علی رغم اینکه اندازه ایرپادها بسیار کوچک است اما کوچکی آنها به هیچ عنوان باعث کاهش کیفیت صدا نسبت به هدفون های رو گوشی نگردیده و در برخی مواقع توانسته اند از آنها پیشی بگیرند که البته این موضوع رو بصورت کلی از ما قبول کنید زیرا برند و قیمت هدفون و ایرپاد در کیفیت آن بسیار تاثیر گذار می باشد. براستی بهترین ایرپاد از نظر هر کس معنای متفاوتی دارد. ایرپادها دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که هر کدام می تواند در زمان خاص خود بسیار کارآمد و کاربردی باشد.

به عنوان مثال در مدل هایی که نویز کنسلینگ وجود دارد با حذف صداهای مزاحم اطراف می توانید مکالمه با کیفیت تری داشته باشید و یا با تمرکز بیشتری به پادکست، موسیقی و یا کتاب صوتی مورد علاقه تان گوش کنید. یا مثلا با بلوتوث بدون دغدغه و بدون اینکه نیاز باشد گوشی موبایل خود را بیرون بیاورید به تماس های خود پاسخ دهید.

ضمنا ایرپادهای ارگونومیک، در کنار وزن کمی که دارند یکی از بهترین گزینه ها برای ورزش کردن حتی ورزش های پرتحرک به شمار می روند. البته برخی مدلها اگر چه بصورت ارگونومیک نیستند اما گیره ها یا قلاب هایی همراه آنها وجود دارد که سبب چفت شدن شان با گوش کاربر می شود و دیگر براحتی نخواهند افتاد. ویژگی های بهترین مدلهای ایرپاد بصورت چک لیست و خلاصه به شرح ذیل می باشد.

  1. یک ایرپاد خوب باید حجم صدا و کیفیت صدای خوبی داشته باشد.
  2. از قیمت مناسبی برخوردار باشد. (بودجه خود را مشخص کنید)
  3. طراحی ارگونومیک داشته باشد. طراحی اصولی و اندازه مناسب ایرپاد سبب می شود تا کاربر در حین استفاده احساس راحتی داشته باشد. این موضوع برای افرادی که از ایرپاد برای ورزش کردن، گیمینگ و کارهای طولانی استفاده می کنند اهمیت بیشتری خواهد داشت. اگر به دنبال خرید یک ایرپاد خوب برای ورزش کردن می گردید بهتر است مدلهایی که بخوبی در گوش فیت شده و دارای گیره می باشند را خریداری نمایید.
  4. عمر باتری و شارژدهی آن زیاد باشد.
  5. نویز کنسلینگ هدفون و نویز کنسلینگ میکروفون به حذف صداهای مزاحم حین مکالمه و گوش دادن به موسیقی کمک زیادی می کند. کیفیت نویز کنسلینگ در برندها و قیمت های مختلف، متفاوت است. به عقیده بسیاری از مشتریان در زمینه حذف صداهای مزاحم شرکت سونی و اپل عملکرد فوق العاده ای نسبت به رقبا داشته اند.
  6. کیفیت جعبه شارژ و میزان شارژدهی
  7. وجود پدهای کنترلر روی ایرپاد می تواند دسترسی شما به تنظیمات را آسان تر کند.

معرفی 2 ایرپاد خوب با قیمت مناسب

از مهمترین ویژگی های بهترین مدلهای ایرپاد می تونیم به: طراحی ارگونومیک و راحتی، کیفیت صدای HD، استفاده از جدیدترین نسخه بلوتوث، تراشه مدرن، عمر باتری و شارژدهی مناسب، داشتن نویز کنسلینگ و پدهای کنترلر روی ایرپاد اشاره کنیم. در کنار این ویژگی ها یکی از مهمترین فاکتورها در زمان خرید توجه به قیمت ایرپاد است. کیفیت، برند و اپشن های مختلف در قیمت ایرپاد تاثیرگذارند. ما سعی کردیم در این بخش دو تا از ایرپادهایی که این ویژگی ها را دارند به شما معرفی کنیم.

1- ایرپاد ساویار مدل AIRPODS N12 یکی از بهترین مدلهای ایرپاد موجود در بازار می باشد که فروش بالایی را تا به امروز به ثبت رسانده است. همچنین در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده و بیشتر نظرات در خصوص این محصول مثبت می باشند. شما با خرید مقرون بصرفه این ایرپاد می توانید صدای قدرتمند و باکیفیت را تجربه کنید. موسیقی گوش کنید و مکالمه ای واضح داشته باشید. در مجموع با توجه به قیمت و امکاناتی که دارد خریدی اقتصادی و ارزشمند خواهد بود. اگر به دنبال یک ایرپاد باکیفیت و اقتصادی هستید ایرپاد ساویار مدل AIRPODS N12 می تونه یکی از گزینه های مناسب باشه.

2- یکی دیگر از مواردی که می توان به عنوان ایرپاد خوب و یکی از بهترین ایرپادهای بازار ایران معرفی کرد هندزفری بلوتوثی مدل Airpods Pro New می باشد. شما برای شارژ کامل کیس و هندزفری به یک ساعت زمان احتیاج دارید. با هر بار شارژ کامل این ایرپاد می توانید 2.5 تا 3 ساعت جهت استفاده های روزمره، مکالمه و گوش دادن به موسیقی روی آن حساب کنید. شرکت تولید کننده از نسخه 5.0 بلوتوث در این هندزفری خوش قیمت استفاده کرده است و شما می توانید بدون قطعی و باکیفیت خوب به مکالمه و گوش دادن به موسیقی بپردازید. همچنین این هدفون به نویز کنسلینگ مجهز شده که در این رنج قیمتی کم نظیر است. با این تکنولوژی شما می توانید صداهای مزاحم اطراف را حذف و از بهترین ایرپاد خود لذت ببرید.

قیمت بهترین ایرپاد به عوامل زیادی بستگی دارد. اول اینکه باید ببینیم بهترین ایرپاد از نظر ما باید دارای چه ویژگی هایی باشد. اگر ایرپاد را برای بازی کردن نیاز داریم ویژگی های متفاوتی دارد با ایرپادی که مثلا برای کارهای تخصصی موزیک نیاز داریم. پس معنی بهترین ایرپاد بستگی به نوع استفاده و نیاز ما دارد و می تواند ویژگی های آن متفاوت باشد.

همچنین قیمت ایرپاد به عواملی مانند: برند، کیفیت، نوع تکنولوژی و آپشن های بکار رفته در آن بستگی دارد. ایرپادهای موجود در بازار از نظر قیمت بسیار متنوع می باشند. شما می توانید برای مشاهده مدل ها و رنج های مختلف قیمتی اینجا کلیک کرده و مدل دلخواهتان را خریداری کنید.

معرفی 3 مدل از بهترین ایرپاد گیمینگ

یکی از محبوبترین و پرفروشترین مدلهای ایرپاد، هدفون و هندزفری مربوط به بازی کردن می باشد. طراحی مهندسی شده و وزن کم از مهمترین فاکتورهایی است که باید در ایرپاد گیمینگ رعایت شود زیرا گیمر یا بازیکن گاها ساعت ها به بازی کردن مشغول می شود. اگر هدفون مخصوص بازی طراحی ارگونومیک و خوبی نداشته باشد قطعا خیلی زود موجب خستگی و کلافه شدن گیمر خواهد شد. و بالعکس یک ایرپاد گیمینگ مناسب و حرفه ای تجربه ای کاربری خوبی را رقم می زند و تمرکز گیمر را حین بازی بالاتر می برد. به همین جهت در این بخش 3 تا از بهترین ایرپادهای مخصوص بازی را به شما معرفی می کنیم. ضمنا شما می توانید در مقاله ای جدگانه 12 تا از بهترین هدست گیمینگ با سیم و بی سیم را مشاهده کنید.

1️⃣ ایرپاد مخصوص بازی مانستر مدل AIRMARS XKT09 به گونه ای طراحی و ساخته شده که کاملا مناسب گیمینگ می باشد. ظاهر فضایی هدفون در نگاه اول نظر شما را جلب می کند. داشتن چیپست دو حالته به شما این امکان را می دهد تا برای تجربه بهترین کیفیت بر روی حالت دلخواهتان سوییچ شوید. در واقع شما می توانید برای گوش دادن به موسیقی و بازی کردن حالت مخصوص آن را انتخاب کنید. داشتن باس قوی و حذف هوشمند نویزهای مزاحم از دیگر ویژگی های جذاب این ایرپاد می باشد. شما می توانید این هدفون خوب و باکیفیت را در دو رنگ آبی و زرد سفارش دهید.

2️⃣ ایرپاد گیمینگ بلوتوثی هایلو مدل جی 3 یکی دیگر از بهترین ایرپادهای مخصوص بازی موجود در بازار می باشد. از مهمترین ویژگی های این ایرپاد می توان به: باتری قدرتمند با ماندگاری 20 ساعت، داشتن کیس شارژ، مقاوم در برابر آب و رطوبت، نورپردازی جذاب RGB، طراحی زیبا، وزن کم و صدای باکیفیت اشاره کرد. این هدفون به گونه ای طراحی شده که بیشتر مناسب گیمینگ می باشد. البته برای استفاده روزمره، گوش دادن به موسیقی و مکالمه هم می تواند مورد استفاده واقع شود. 83 درصد مشتریان ضمن اعلام رضایتمندی، خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد کرده اند.

3️⃣ ایرپاد گیمینگ بلوتوثی مدل K55 یکی هدفون کاملا مناسب بازی می باشد که با قیمتی ارزان و کیفیتی مطلوب به بازار عرضه شده و تا به امروز فروش فوق العاده ای را به ثبت رسانده است. زمان ماندگاری شارژ این هدفون بازی، در صورت استفاده مداوم حدود 5 ساعت اعلام شده است. بیس زیاد و فیت شدن هدفون درون گوش ها از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. 86 درصد افرادی که تجربه استفاده از این ایرپاد را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدلهای ایرپاد از برندهای مختلف موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین شما می توانید در بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.♥♥♥

‫14 نظر

  • رستم فرهادی

    درود بر شما بخاطر این مطلب مفید. مدل های پیشنهادی بسیار خوب بودن.

    27 تیر 1401 در 23:05
    • مدیروب

      با سلام. بسیار خوشحالیم که این پست مورد پسند شما قرار گرفته است.

      28 تیر 1401 در 10:24
  • ابوذر تال

    یکی از مدلهای موجود در این پست را پسندیدم. جهت خرید کلیک کردم اما با ارور مواجه شدم و فوروارد انجام نشد. مساله چیه حاجاقا.

    28 تیر 1401 در 15:06
    • مدیروب

      با سلام. لطفا صفحه رو رفرش کنید احتمال زیاد مشکل برطرف میشه. ما در تلاشیم تا در اسرع وقت این مشکل بصورت کامل برطرف شود.

      28 تیر 1401 در 16:45
  • جواد قارایی

    عالی بود. تشکر
    همشون خوبن خداییش. بصرفه و باکیفیت

    13 شهریور 1401 در 12:38
    • مدیروب

      با سلام خدمت شما. خوشحالیم که مورد پسند شما بوده. درود بر شما

      13 شهریور 1401 در 15:35
  • H.Nico

    سلام وقت بخیر
    من یه مدل ایرپاد از انگلیس برام فرستادن که من تو هر سایتی رفتم نتوستم مدل و مشخصات و قیمتشو به دست بیارم، valley هست، ممنون میشم راهنماییم کنید

    15 اسفند 1401 در 23:40
    • مدیروب

      با سلام
      برند وینلی (VINLLEY) در حوزه محصولات کامپیوتری و محصولات الکتریکی فعالیت می کند. انواع تجهیزات الکترونیکی از جمله هدفون، مگافون، و کابل های شارژ را تولید می‌کند و محصولات تولیدی این برند مورد استقبال کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی قرار گرفته است.
      مشخصات: هدفون بلوتوثی وینلی مدل V1
      …این هدفون مجهز به بلوتوث 5.0 است. دارای تکنولوژی حذف نویز و صدا های اضافی است. دارای برد 15 متری است. جعبه هدفون دارای صفحه نمایش LED است که میزان شارژ را نشان می دهد. با هربار شارژ کردن تا 5 ساعت می توانید از آن استفاده کرد و در جعبه شارژ بیست ساعت اضافی را دارد. ضد آب است.

      16 اسفند 1401 در 11:27
  • H.Nico

    سلام وقت بخیر
    من یه مدل ایرپاد از انگلیس برام فرستادن که من تو هر سایتی رفتم نتوستم مدل و مشخصات و قیمتشو به دست بیارم، vinlley هست، ممنون میشم راهنماییم کنید

    15 اسفند 1401 در 23:42
    • مدیروب

      با سلام
      برند وینلی (VINLLEY) در حوزه محصولات کامپیوتری و محصولات الکتریکی فعالیت می کند. انواع تجهیزات الکترونیکی از جمله هدفون، مگافون، و کابل های شارژ را تولید می‌کند و محصولات تولیدی این برند مورد استقبال کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی قرار گرفته است.
      مشخصات: هدفون بلوتوثی وینلی مدل V1
      …این هدفون مجهز به بلوتوث 5.0 است. دارای تکنولوژی حذف نویز و صدا های اضافی است. دارای برد 15 متری است. جعبه هدفون دارای صفحه نمایش LED است که میزان شارژ را نشان می دهد. با هربار شارژ کردن تا 5 ساعت می توانید از آن استفاده کرد و در جعبه شارژ بیست ساعت اضافی را دارد. ضد آب است.

      16 اسفند 1401 در 11:26
      • H.Nico

        بله ممنون از اطلاعاتتون، فقط حدود قیمتش رو هم میتونید بگید به من؟

        16 اسفند 1401 در 12:27
        • مدیروب

          خواهش می کنم. متاسفانه این محصول در فروشگاه های انلاین ایرانی و حتی سایتی مانند مالتینا موجود نیست. بررسی ها نشان می ده حتی در سایت آمازون هم ناموجود شده و بدلیل ناموجود بودن بیشتر از 3 ماه رنج قیمتی آن قابل دسترسی نیست.

          16 اسفند 1401 در 12:42
  • پیمان

    سلام داخل لیست کدام یک بهترین بیس رو دارد؟
    ممنون میشم کمکم کنید

    17 فروردین 1402 در 02:55
    • جواد محبی

      با سلام. پیشنهاد می کنیم از بین مدلهای سونی موجود در لیست انتخاب خود را انجام دهید. یکی دیگر از مواردی که به صدای باکیفیت تر و بیس بیشتر میتونه کمک کنه این هست که برند ایرپاد شما با دستگاهتون یکی باشه تا خروجی کار بهتری را دریافت کنید. موفق باشید.

      17 فروردین 1402 در 06:02

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *