منوی دسته بندی

بهترین لپ تاپهای اپل (مک بوک) پرفروش و با کیفیت همراه با خرید آنلاین

√ معرفی بهترین لپ تاپهای اپل

شرکت اپل در سال 1976 تاسیس شد و از آن زمان تا به امروز با پیشرفت های چشمگیر و قابل توجه، توانست گوی رقابت را از بسیاری رقبا برباید و در بسیاری از عرصه ها سکوی اول را به خود اختصاص دهد. سیاست شرکت اپل از همان زمان آغاز، تولید محصولاتی با کیفیت بی نظیر، طول عمر بالا و قطعات سخت افزاری و نرم افزاری خاص و ویژه بود. افراد مختلف در کل دنیا فارق از نژاد، فرهنگ، درآمد و منطقه سکونت شان حداقل یک مرتبه نام این شرکت پرآوازه را شنیده اند و یا از محصولات آن استفاده کرده اند.​

فارق از تعصب هایی که در خصوص برندهای مختلف داریم اگر بخواهیم بصورت منصفانه قضاوت کنیم در بین لپ تاپ های موجود در بازار که در طرح ها، برندها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند لپ تاپ های شرکت اپل موسوم به مک بوک که در سه نوع مک بوک ایر، مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک پرو 16 اینچی می باشند؛ از کیفیت بی بدیل و بی نظیر برخوردار هستند که کمتر برندی یارای رقابت با این برند خاص و منحصر به فرد میباشد. بسیاری معتقدند بدلیل کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت با یک بار استفاده از آنها دیگر استفاده از برندهای دیگر برایتان خوشایند نخواهد بود و گرایش به سمت استفاده از این برند در شما نهادینه خواهد شد.​

امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا تعدادی از باکیفیت ترین و بهترین لپ تاپهای اپل را خدمت شما دوستان معرفی کنیم. البته با قاطعیت می توان گفت تمامی محصولات این شرکت معتبر از کیفیت بالایی برخوردارند اما در این مقاله ما به مدلهای پرداخته ایم که علی رغم کیفیت بالا، موفق به ثبت بالای رضایتمندی و فروش شده اند. تا آخر همراه ما باشید.​

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین لپ تاپهای اپل اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.​

1- لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020| بهترین لپ تاپهای اپل

خرید بهترین مک بوک ها

محصول فوق که یکی از پرفروشترین و بهترین لپ تاپهای اپل می باشد تا به امروز موفق به کسب 84 درصدی رضایتمندی از سوی کاربران شده است و در رنگ خاکستری همراه با 18 ماه گارانتی در دسترس مشتریان قرار دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. لپ تاپ 13 اینچی اپل macbook air mgn63 2020 در سال 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردید و به محض ورود به بازار از آن استقبال خوبی بعمل آمد.

در این محصول برای اولین بار از تراشه اختصاصی و ویژه شرکت اپل استفاده شد که ضمن بهره وری و سرعت بیشتر نسبت به نسل های قبل، مصرف انرژی کمی را به دنبال داشت. تراشه اختصاصی ام 1 با سیستم خنک کننده پسیو و بدون فن لپ تاپ را خنک می کند که همین امر سهم زیادی در کم کردن مصرف انرژی آن دارد. علاوه بر این موضوع نداشتن فن سبب شده تا کاربر تجربه کاربری بهتری را با لپ تاپ 13 اینچی اپل macbook air mgn63 2020 داشته باشد و با تمرکز بالاتری به انجام کارهای خود بپردازد. 

باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 49.9 وات ساعت با هر بار شارژ کامل تا 15 ساعت برای تماشای فیلم، تایپ، وبگردی و کارهای روزمره شما را یاری خواهد کرد. وزن ایده آل 1.29 کیلوگرمی و ضخامت مناسب این محصول شرکت اپل آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای جا به جایی و استفاده در محیط های مختلف بدل کرده است.

ویژگی های دیگر این محصول شامل: حافظه کش 12 مگابایتی، حافظه رم هشت گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی از نوع اس اس دی و پر سرعت، صفحه نمایش 13.3 اینچی، کیبورد با نور پس زمینه، وبکم 720 پیکسلی، بلندگوهای استریوی داخلی، تاچ پد با قابلیت پشتیبانی از فرمان های چند لمسی و چند انگشتی و تعداد دو عدد پورت USB 4.0 مدرن و پرسرعت، می باشد.

مشخصات
نظر کاربران

2- لپـتاپ 13 اینچی اپـل مدل MacBook Pro MYD92 2020 همراه با تاچ بار

محصول فوق یکی از بهترین لپ تاپهای اپل می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی از سوی مشتریان گردیده است و صد در صد مشتریان و کسانی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید پیشنهاد داده اند. لپ تاپ 13 اینچی اپل PRO myd92 2020 macbook در رنگ خاکستری و همراه با 18 ماه گارانتی در دسترس مشتریان برای اضافه کردن به سبد خریدشان می باشد. سرعت پردازنده گرافیکی در این لپ تاپ نسبت به نسل های قبلی 5 برابر افزایش یافته و در مجموع این مک بوک نسبت به نسل های قبلی خود سرعت سه برابری را به ثبت رسانده است. ​

هر چند نوع تکنولوژی این مدل لپ تاپ شرکت اپل به گونه ای است که نیاز به فن ندارد اما شرکت اپل برای آن یک فن در نظر گرفته تا در مواقع اجرای سنگین ترین عملیات و برنامه ها داغ نکند و فن به کمک این سیستم بیاید. ضخامت کم در کنار وزن 1.4 کیلوگرمی سبب شده تا کاربر برای جا به جایی آن دچار مشکل نشود و براحتی بتواند در محیط های مختلف از آن استفاده نماید ضمن اینکه بدنه تمام آلومینیومی و یک تکه حس بسیار خوب و لذت بخشی را به کاربر القا می کند و ظاهری بسیار چشم نواز و زیبا خلق کرده است. ​

حافظه کش 12 مگابایتی، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی پر سرعت از نوع اس اس دی بخشی از سخت افزار این مک بوک شرکت اپل را تشکیل می دهد. از دیگر ویژگی های این مک بوک حرفه ای می توان به باتری بسیار قدرتمند آن اشاره کرد. با هر بار شارژ کامل باتری PRO myd92 2020 macbook 17 الی 20 ساعت بسته به نوع استفاده می توانید از آن استفاده کنید و کارهایی از قبیل تماشا کردن فیلم، وبگردی، کارهای گرافیکی و برنامه نویسی را انجام دهید. با داشتن تاچ بار می توانید برنامه های مادر شرکت اپل را به نحو احسنت و سرعت بالا اجرا کرده و راحتی و لذت استفاده از مک بوک را تجربه نمایید.​

بلوتوث نسخه 5 سبب اتصال سریعتر و باکیفیت تر به ابزارهای مختلف را ممکن ساخته است. همچنین این مک بوک دارای 22 برنامه پیش فرض کاربردی می باشد که می توانید حسب نیازتان از آنها استفاده کنید. کیبورد با نور پس زمینه این امکان را می دهد تا در محیط های کم نور و یا تاریک بتوانید حروف کیبورد را مشاهد کنید و بدون دغدغه به کارتان ادامه دهید.​

مشخصات​
نظر کاربران

3- لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MWP52 2020 همراه با تاچ بار| بهترین لپ تاپهای اپل

یکی دیگر از بهترین لپ تاپهای اپل تا به امروز, لپ تاپ 13 اینچی اپل PRO mwp52 – 2020 macbook همراه با تاچ بار بوده و دارای مشخصاتی چون: وزن 1.4 کیلوگرمی، سری پردازنده CORE i5، حافظه کش شش مگابایتی، رم 16 گیگابایتی، ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع SSD و پرسرعت، کیبورد با نور پس زمینه، بلندگوهای استریو داخلی با محدوده دینامیکی بالا، وجود تاچ پد با پشتیبانی از فرمان چند لمسی و چند انگشتی و صفحه نمایش با کیفیت می باشد. ​

باتری لیتیوم پلیمری داخلی با ظرفیت 58.2 وات ساعت با هر بار شارژ شما را تا 10 ساعت برای تماشای فیلم، وبگردی و برنامه نویسی یاری خواهد کرد. در نظر داشته باشید که باتری لپ تاپ 13 اینچی اپل PRO mwp52- 2020 macbook غیر قابل تعویض میباشد.​

مشخصات
نظر کاربران

4- لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Air MGND3 2020| بهترین لپ تاپهای اپل

شرکت اپل همواره محصولاتی بسیار با کیفیت و مدرن را تولید و روانه بازار می کند که در سالهای اخیر بسیاری از فناوری ها و تکنولوژی های بکار برده شده در محصولات این شرکت کاملا اختصاصی و خاص این شرکت بوده و برای اولین بار توسط این شرکت پیشرو در در عرصه تکنولوژی به معرض نمایش گذاشته شده است. آیفون و مک بوک دو محصول بسیار محبوب و پرفروش در بین محصولات این شرکت معتبر آمریکایی است. مک بوک فوق که تصویر آن را ملاحظه می فرمایید در رنگ طلایی همراه با هجده ماه گارانتی در دسترس مشتریان برای خرید می باشد.

وزن 1.29 کیلوگرمی و ضخامت کم بدنه سبب شده تا براحتی بتوانید آن را با کیف یا کوله مخصوص جا به جا کرده و در محیط های مختلف از آن استفاده نمایید. پردازنده اپل سری ام 1، حافظه کش 12 مگابایتی، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت از نوع SSD مجموعه سخت افزار لپ تاپ 13 اینچی Air mgn D3- 2020 macbook که یکی از بهترین لپ تاپهای اپل می باشد را تشکیل می دهد. باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 49.9 وات ساعت با هر بار شارژ کامل شما را تا 15 ساعت از شارژر بی نیاز خواهد کرد.

مشخصات
نظر کاربران
5- لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MYD82 2020 همراه با تاچ بار| بهترین لپ تاپهای اپل

مک بوکی که تصویر آن را در بالا مشاهده می فرمایید تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 88 درصدی از سوی مشتریان شده است و در رنگ خاکستری همراه با 18 ماه گارانتی در دسترس برای خرید می باشد و در لیست بهترین لپ تاپهای اپل قرار می گیرد. لپ تاپ 13 اینچی اپل PRO MYD82- 2020 macbook همراه با تاچ بار در سال 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردید تا مشتاقان این برند بار دیگر از محصولی باکیفیت شگفت زده شوند. لپ تاپ جدید شرکت اپل در مجموع سرعتی 3 برابر بیشتر نسبت به نسل های قبلی خود دارد و از این حیث بسیار قابل توجه می باشد.

البته اگر بخواهیم فقط پردازنده گرافیکی این مک بوک را با نسل های قبلی مقایسه کنیم از سرعتی 5 برابر بیشتر برخوردار است که شما را شگفت زده خواهد کرد و با سرعتی بسیار بیشتر می توانید عملیات های سنگین خود را انجام دهید. 

هر چند نوع تکنولوژی لپ تاپ 13 اینچی اپل PRO MYD82- 2020 macbook به گونه ای است که بدون فن می باشد اما این شرکت برای محکم کاری و رضایتمندی بیشتر کاربران, یک عدد فن برای انجام عملیات های خیلی سنگین و طولانی تعبیه کرده است.

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکات عمومی در خصوص نگهداری و استفاده از انواع مختلف لپـتاپ

1- دیده شده برخی برای افزایش طول عمر باتری لپ تاپ، در مواقعی که به باتری نیاز ندارند باتری را در آورده و لپ تاپ را مستقیما به برق وصل می کنند که این کار می تواند خسارت هایی را به لپ تاپتان وارد کرده و یا از طول عمر آن بکاهد. باتری لپ تاپهای جدید اپل غیر قابل جداسازی می باشد.

2- در مواقع نصب لوازم جانبی مانند بلوتوث، یو اس بی، هارد اکسترنال و غیره نهایت دقت را بعمل آورید تا از صدمه و یا کج شدن پورتها جلوگیری گردد. در مواردی دیده شده در صورت بی احتیاطی پورت های لپ تاپ شکسته یا کج می شوند.

3- جنس بدنه یکی دیگر از موارد مهم در خصوص انتخاب لپ تاپ می باشد. اغلب شرکت ها در ساخت مدلهای پرچمدار و قدرتمند خود از فلز استفاده می کنند تا علاوه بر زیبایی بیشتر محصول، بهترین عملکرد را در برابر ضربه و محافظت از قطعات داخلی داشته باشد. البته بدنه های پلاستیکی هم، مزایایی چون وزن کمتر و قیمت مناسبتر نسبت به بدنه های فلزی دارند اما دیگر از طول عمر و استحکام آنها خبری نیست.

4- برای افزایش طول عمر لپ تاپ به هیچ عنوان در مکان های غبار آلود، کثیف و نمناک از آن استفاده نکنید.

5- در مواقعی که متوجه داغ شدن بیش از حد بدنه لپ تاپ شدید بخصوص در زمان هایی که کار گرافیکی و یا مهندسی سنگین انجام می دهید و یا مشغول بازی کردن با آن هستید دستگاه را خاموش کرده و پس از مدتی مجدد استفده نمایید. مک بوک های جدید اپل با سیستم خنک کننده پسیو و بدون فن دستگاه را خنک می کنند اما این شرکت برای محکم کاری بیشتر در برخی مدلهای قدرتمند از فن برای اجرای بهتر برنامه های سنگین استفاده کرده است.

6- در صورتی که از وبکم زیاد استفاده می کنید بهتر است هنگام خرید به کیفیت آن توجه داشته باشید. کیفیت وبکم یا دوربین مک بوک شرکت اپل از کیفیت خوب و 720P برخوردارند و از جمله امکاناتی است که در نسل های جدید این شرکت دستخوش تغییر نشده است.

7- داشتن نور پس زمینه کیبورد به شما این امکان را می دهد تا براحتی در محیط های تاریک و کم نور به تایپ و کارهای شخصی تان بپردازید. اغلب مک بوک های جدید به این تکنولوژی تجهیز شده اند.

8- چنانچه قرار است در محیط هایی با لپ تاپ کار کنید که احتمال دارد به برق دسترسی نداشته باشید حتما به ظرفیت و میزان نگهداری شارژ باتری لپ تاپ دقت کنید تا گزینه ای مناسب را خریداری نمایید. مک بوک های شرکت اپل با هر بار شارژ ساعتهای طولانی بدون نیاز به شارژر شما را به وبگردی، تماشای فیلم، برنامه نویسی و انجام کارهای روزمره دعوت خواهند کرد.

9- اگر قرار است با لپ تاپتان زیاد تایپ کنید و این موضوع اهمیت زیادی برایتان دارد حتما مدل هایی را خریداری کنید که کیبورد روان و جزیره ای داشته باشند تا بتوانید به بهترین شکل و با سرعت بیشتر به تایپ کردن بپردازید. البته مک بوک های شرکت اپل با در نظر گرفتن این موضوع یکی از بهترین گزینه ها برای تایپ کردن های طولانی می باشند.

10- لپ تاپ های بسیار نازک امروزی اگر چه ظاهری بسیار زیبا دارند اما برخی از آنها بدلیل هر چه نازک تر شدن بدنه فاقد درایو نوری می باشند. همچنین در برخی دیگر از اسپیکرهای با کیفیت با صدای زیاد به دلیل کمبود فضا، خبری نیست.

11- برای افزایش طول عمر باتری به محض اینکه شارژ آن کاملا پر شد شارژر را از سوکت و یا پریز در آورید.

12- برای تمیز کردن لپ تاپ از یک دستمال نرم و خشک و اسپری مخصوص استفاده کنید. بهتر است در هنگام تمیز کردن آن، دستگاه خاموش باشد. همچنین برای تمیز کردن نقاطی که به آن دسترسی ندارید می توانید از برس، مسواک و یا فرچه بهره ببرید.

13- لپ تاپ های جدید شرکت اپل دارای باتری های غیر قابل تعویض می باشند.

نکاتی در خصوص خرید بهترین لپ تاپهای اپل (مک بوک)

وزن و اندازه: شرکت اپل در ساخت مک بوک های خود به دو نکته مهمِ اندازه و وزن توجه ویژه داشته است. وزن مک بوک ها بدلیل استفاده از بهترین و مدرن ترین پردازنده ها و قطعات سخت افزاری کاهش قابل توجهی داشته و از وزن ایده الی بهره مند هستند. با توجه به وزن مناسب و اندازه استاندارد؛ کاربران براحتی می توانند اقدام به جا به جایی و استفاده از آنها در محیط های مختلف نمایند. همچنین شرکت اپل در ساخت مک بوک های خود از آلومینیوم یک تکه برای طول عمر و زیبای هر چه بیشتر استفاده کرده است که استفاده از آلومینیوم در ساخت آنها؛ ظاهری بسیار چشم نواز و زیبا به مک بوک ها داده است و جالب است با اینکه شرکت اپل در ساخت بدنه لپ تاپهای خود از فلز استفاده کرده اما باز هم از بسیاری محصولات ساخت شرکتها و برندهای دیگر که بدنه پلاستیکی دارند؛ سبک تر می باشد.

صفحه نمایش: کیفیت صفحه نمایش های مک بوک در حد قابل قبول می باشد. چنانچه از لپ تاپ بمدت طولانی استفاده می کنید وجود روکش مات کمک زیادی به جلوگیری از انعکاس نور و خستگی چشم ها می کند.

قیمت مک بوک: قبل از خرید بودجه ای که قرار است برای خرید لپ تاپ صرف کنید را تعیین کرده تا انتخابی آسانتر و دقیقتر داشته باشید. با تعیین بودجه، بازه قیمتی مشخص شده و دقیقا می دانید که باید در چه رنج قیمتی به دنبال مدل مناسب تان بگردید. مک بوک های شرکت اپل متاسفانه بدلیل بالا رفتن قیمت ارز قیمت بالایی دارند و بسیاری از علاقه مندان و طرفداران این برند طی سالهای اخیر امکان تهیه مدلهای جدید را نداشته اند. البته بخشی دیگر از قیمت بالای آنها بدلیل کیفیت فوق العاده و بالا بودن قیمت جهانی آنهاست که براستی آنها را از نظر کیفیت از محصولات دیگر موجود در بازار متمایز کرده است.

تاچ بار و تاچ آیدی: تاچ بار به شکل نواری و در قسمت بالای صفحه کلید تعبیه شده تا کاربر راحت تر و سریعتر عملیات های مختلف مربوط به نرم افزاری های پیش فرض و مادر را داشته باشد. تاچ آیدی هم در واقع همان تکنولوژی حسگر اثر انگشت بکار رفته در آیفون های این شرکت است که این بار در مک بوک ها ظاهر شده تا امنیت آنها را بیش از پیش تضمین نماید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین لپ تاپهای اپل و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین مدلهای لپ تاپ دل، بهترین مدلهای لپ تاپ لنوو و پرفروشترین لپ تاپ های ایسوس موجود در بازار را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

saz mohammad وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *