منوی دسته بندی

اتو مو – خرید بهترین مدلهای اتو مو پرفروش، باکیفیت و ارزان قیمت

موهای آراسته؛ مرتب و خوش حالت یکی از ویژگی های افراد شیک و خوش تیپ است که به ظاهر خود اهمیت می دهند. برای داشتن موهای صاف و بدون چروک نیاز به یک اتو مو خوب احساس می شود.

 

خرید بهترین مدل های اتو مو

 

با داشتن آن می توانید موهای خود را زیبا؛ خوش حالت و به شکل دلخواهتان در آورید. با ظاهری مرتب و بی نقص با افزایش اعتماد به نفس عملکرد بهتری در بین دوستان خود داشته باشید. بدون شک ظاهری مرتب و موهای خوش حالت در راندامان و عملکرد ما در طول روز نقش مهمی دارد.

ما قصد داریم در این مقاله از دقیق شو به نکاتی در خصوص خرید اتو مو و نحوه صحیح کار آن اشاره کنیم. تا شما عزیزان با خیالی آسوده دست به انتخاب بزنید.

 

انواع مختلف اتو مو بر اساس جنس صفحه

بر اساس جنس کف اتو مو؛ این محصولات به چند دسته تقسیم می شوند که به آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد. همچنین انتخاب درست و صحیح متناسب با نوع و جنس موی شما برای رسیدن به نتیجۀ مطلوب بسیار حائز اهمیت می باشد. پس با ما همراه باشید.

  • صفحۀ معمولی «کفی فلزی»

اگر به دنبال یک مدل ارزان قیمت هستید و توقع زیادی از آن ندارید و می خواهید برای شما مقرون به صرفه باشد این همان مدلی است که به دنبالش بودید. این مدل معمولا از درجه تنظیم حرارت برخوردار نیست و ویژگی خاصی ندارد. شاید بتوان گفت برای مصارف خانگی گزینۀ بدی نباشد و کار شما را راه می اندازد. اما برای آرایشگاه ها؛ کارهای حرفه ای و موهای نازک زیاد مناسب نیستند.

  • صفحۀ سرامیکی اتو مو

می توان گفت محبوب ترین و پرطرفدارترین نوع اتو مو همین مدل صفحه سرامیکی است. که توانسته اند رضایت بخش اعظمی از مشتریان خود را جلب کرده و به انتخابی هوشمندانه بدل شوند.

 

خرید بهترین مدل های اتو مو

 

جنس کفی سرامیکی باعث شده تا آسیبی به بافت و جنس مو «موخوره» وارد نشود. البته کیفیت کفی سرامیکی متفاوت است و بر حسب نوع کیفیت؛ قیمت این نوع دستگاه ها متغیر می باشد. طبق نظر کارشناسان این زمینه؛ بهتر است افرادی با موهای شکننده و نازک از این مدل استفاده کنند.

  • اتوی مو با صفحۀ آیونیک

این مدل اتوی مو که از قیمت بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار است بیشتر برای موهای خشک توصیه میشود. با توجه به نوع جنس کفی باعث می شود آسیبی به موهای خشک و کم رطوبت وارد نشود. با توجه به اینکه موهای خشک از رطوبت بسیار پایینی برخوردار هستند بهتر است از این مدل برای اتوکشی آنها استفاده شود.

در قاعده کلی استفاده از این محصولات درصد قابل توجهی از رطوبت موها را از بین خواهد برد. اما این مدل به لطف مجهز شدن به صفحۀ آیونیک این اتفاق را به حداقل رسانده است.

  • صحفۀ تورمالین

در اتو مو هایی با صفحه ای از جنس تورمالین با توجه به داشتن کفی تورمالین؛ ضمن گرم شدن تدریجی، گرمای بدست آورده را به مدت بیشتری حفظ خواهد کرد. همین امر باعث درخشندگی و براق شدن بیشتر موها نیز می شود .

  • صفحه تیتانیومی

ویژگی بارز تیتانیوم این است که در کمترین زمان ممکن به حداکثر دمای ممکن می رسد. که بیشتر برای افرادی که دارای موهای ضخیم و قطور می باشند مناسب است. افرادی که دارای موهای نازک و شکننده می باشند بهتر است این اتو مو با صفحه تیتانیومی را خریداری نکنند. زیرا ممکن است به موهای آنها آسیب وارد کند.

 

خرید بهترین مدل های اتو مو

 

انواع مختلف اتو مو بر اساس اندازه

  • اتو مو باریک

این مدل بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای حجم موهای کمتری هستند و موهای آنها زیاد بلند نیست.

  • اتو مو بلند

شما می توانید به راحتی موهای بلند با حجم زیاد را؛ در کمترین زمان ممکن با این دستگاه به حالت صاف و لخت در بیاورید.

  • لبه تیز یا گرد

اتوهای که لبۀ آنها زاویه دارد و اصطلاحا دارای لبه های تیز می باشند برای صاف کردن موها مناسب هستند. اما توجه داشته باشید نمی توان با آنها به موها حالت خاصی داد. مدل هایی که لبۀ گرد و یا به اصطلاح پَخ دارند علاوه بر اینکه به صاف و یکدست شدن موهای شما کمک می کنند می تواند به آنها بخوبی حالت بدهند.

 

ویژگی های دیگر اتو مو که بهتر است در هنگام خرید به آنها توجه شود

  • تنظیم درجه حرارت

این ویژگی بسیار حائز اهمیت است و توجه نکردن به آن می تواند باعث صدمه به موها و یا موخره شود. شما با در اختیار داشتن این ویژگی می توانید به راحتی، با توجه به ضخامت و نوع جنس موهایتان از درجه متناسب برای اتو کشیدن استفاده کنید.

  • ایـــــمنی اتو مو

با توجه به اینکه اتوهای مو در هنگام استفاده به دمای بسیار بالایی می رسند حتما توصیه می شود از مدل های استاندارد که به سنسور قطع کن خودکار مجهز می باشد استفاده کنید. تا در صورتی که سهوا فراموش کردید آن را خاموش کنید دستگاه بصورت خودکار خاموش شود. و از آتش سوزی و خطرات احتمالی جلوگیری نماید.

  • طول کابل برق

با انتخاب اتو مو هایی که دارای سیم برق بلند می باشند محدودیت حرکتی خود را کاهش دهید. بدون استفاده از سیم سیار در موقعیت های مختلف با کمترین محدودیتِ جابه جایی؛ به کار خود ادامه دهید.

 

خرید بهترین مدل های اتو مو

 

آموزش صحیح کار با اتو مو

با دانستن و رعایت کردن چند نکته قبل از اتو کشیدن موها به کیفیت و مدل ایده آل خود نزدیک تر شوید :

  • قبل از اتو کشیدن با اتو مو، شستن موها و خشک کردن آنها کمک بسیار زیادی برای رسیدن به نتیجه مطلوب خواهد کرد.

  • از حرارت متناسب با جنس موهای خود استفاده کنید. برای موهای نازک و شکننده از حرارت و دمای پایین و برای موهای ضخیم و فری از درجه حرارت بالاتر بهره ببرید.

  • با توجه به اینکه اتو مو در هنگام استفاده به درجه حرارت بسیار زیاد می رسند برای جلوگیری از آسیب احتمالی به موهای خود بهتر است قبل از استفاده از آنها؛ موهای خود را به واکس و یا کرم مخصوص مو آغشته کنید. تا بدون نگرانی و با خیالی آسوده به اتو کشیدن موهای خود ادامه دهید.

  • توصیه می گردد بلافاصله پس از اتمام کار با اتو مو از ژل موی سر استفاده نکنید.

  • با توجه به دمای بالای اتو در هنگام استفاده به هیچ وجه آن را به پوست بدن و سرتان نزدیک نکنید و با احتیاط زیاد با آنها کار کنید. لازم بذکر است همانطور که اشاره شد مدل هایی که به قطع کن اتوماتیک مجهزند را در سبد خریدتان قرار دهید.

خرید بهترین مدل های اتو مو

 

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدلهای اتو مو و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید مداد چشم؛ راهنمای خرید شامپو ضد شوره و راهنمای خرید بهترین مدل سشوار را پیشنهاد می کنیم.

مطالب مرتبط
مطالب منتخب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *