منوی دسته بندی

معرفی بهترین مدلهای آبمیوه گیری پرفروش و ارزان قیمت +خرید اینترنتی

نوشیدن آبمیوه خنک و خوشمزۀ دلخواهتان بخصوص در فصل گرم تابستان بسیار دلچسب است. برای اینکه در هر ساعتی از شبانه روز که دوست داشتید یک لیوان آبمیوه مطابق با ذائقه خود میل کنید نیاز به یک دستگاه آبمیوه گیری استاندارد دارید. 

امروزه با توجه به تنوع این محصولات شاید انتخاب از بین صدها نوع مختلف با ویژگی های متفاوت کمی کار سختی بنظر برسد. ما در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا با مد نظر قرار دادن تمامی نکات مهم در هنگام خرید این کالا، شما را به سمت انتخابی هوشمندانه و دقیق سوق دهیم پس همراه ما باشید.

در ابتدا تعدادی از بهترین و پرفروش ترین مدلهای آبمیوه گیری که توانسته اند رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنند خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف آبمیوه گیری اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

آبمیوه گیری بوش

شرکت بوش آلمان سال های متمادی است که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی فعالیت دارد. محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار می کند. قیمت محصولات این شرکت آلمانی شاید کمی بالاتر از محصولات دیگر موجود در بازار باشد. 

اما کیفیت، طول عمر و قابلیت های فراوان آنها سبب شده تا محصولات این شرکت ارزش خرید بالایی داشته باشند. همچنین سهم بزرگی از بازار فروش را مال خود کنند. محصولی که تصویر آن را مشاهده می کنید یکی از دستگاه های با کیفیت شرکت بوش است که دارای توان 700 واتی و دو مخزن جداگانه آبمیوه و تفاله می باشد.

قابلیت جدا شدن آنها کار شستشو را بسیار راحت تر می کند. همچنین برای راحتی حال مشتریان امکان شستن لوازم و قطعات آبمیوه گیری بوش مدل 3500 درون ماشین ظرفشویی وجود دارد. در ساخت این محصول از استیل ضد زنگ و پلاستیک بسیار با کیفیت استفاده شده تا تضمین گر طول عمر بالای آن باشد. 

گنجایش مخزن آبمیوه گیری این دستگاه 1.25 لیتر و گنجایش مخزن تفاله حدود 2 لیتر می باشد. ضمنا بکارگیری پایه های ضدلغزش در این دستگاه سبب شده تا در هنگام استفاده در دور تند، کاربر نگرانی نداشته باشد و خبری از لرزش، تکان خوردن و جا به جایی نخواهد بود.

مشخصات

نظر کاربران

2- آبمیوه گیری پارس خزر مدل JBG-610P

شرکت پارس خزر یکی از شرکت های ایرانی موفق، در زمینه تولید لوازم خانگی برقی می باشد. که طی سال های طولانی توانسته با تولید محصولاتی باکیفیت و قیمتی مناسب سهم بزرگی در بازار داشته باشد و رضایت حداکثری مشتریان را کسب نماید. 

محصولی که تصویر آن را مشاهده می کنید یکی از محصولات باکیفیت و در عین حال مقرون بصرفه و خوش قیمت این شرکت نام آشنای ایرانی است.

به علت داشتن گارانتی 24 ماهه معتبر با خیالی آسوده میتوانید اقدام به خرید آن کنید. با آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر مدل 610 پی که در مقایسه با رقبای خود با همین امکانات از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار است، می توانید علاوه بر آبگیری میوه های مختلف و نوش جان کردن آبمیوه خوشمزه، اقدام به آسیاب کردن و خرد کردن انواع دانه مانند فلفل سیاه یا پودر کردن زعفران، گردو، هل و غیره نمایید.

مشخصات

نظر کاربران

3- آب میوه گیری ویداس مدل VIR-3615

شرکت ویداس یک شرکت ایرانی بوده که اخیرا توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد. کیفیت بالای محصولات و قیمت گذاری منصفانه سبب شده تا بسیاری محصولات این شرکت را در سبد خرید خود قرار دهند. آبمیوه گیری ویداس مدل VIR3615 یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین محصولات این شرکت ایرانی است.

آبمیوه گیری ویداس مجهز به موتور بسیار قدرتمند 1000 واتی بوده و بصورت 4 کاره تولید و روانه بازار گردیده است. همچنین می توانید با آن براحتی اقدام به خرد کردن، آسیاب کردن و مخلوط کردن مواد مختلف نمایید.

مشخصات

نظر کاربران

4- آبمیوه گیری مدل GPJ600

مشخصات

نظر کاربران

5- آبمیوه گیری بایترون مدل BAM-800

مشخصات

نظر کاربران

6- آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02

یکی از کاربردی ترین و مهمترین وسایل هر آشپزخانه و جهیزیه بدون شک آبمیوه گیری می باشد. شرکت کنوود محصولات خانگی بسیار متنوعی را تولید می کند و موفق شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. تنوع محصولات در کنار قیمت مناسب سبب شده تا بسیاری از افراد انتخاب خود را از میان محصولات این برند نام آشنا انجام دهند. 

آبمیوه گیری کنوود مدل JEM02 در ابعاد 41*34*22 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. توان مصرفی این دستگاه 800 وات و تیغه آن از جنس استیل ضدزنگ و بسیار تیز می باشد. 

در کنار موتور قدرتمند ویژگی هایی از جمله: تنظیم سرعت و امکان چرخش دوطرفه به سهولت در آبگیری میوه های مختلف کمک زیادی کرده است. تنظیم سرعت در دو حالت، دست شما را برای استفاده متناسب با بافت میوه باز می گذارد. 

طول سیم 110 سانتی متر است که اجازه می دهد براحتی با آن کار کنید ضمن اینکه دارای محفظه جمع آوری سیم نیز می باشد. 

جنس این آبمیوه گیری از ترکیب پلاستیک و استیل می باشد. پایه ضدلغزش کار با آن را لذت بخش تر کرده است و حتی در دور تند هم بخوبی در سر جایش ثابت می ماند. مجهز شدن به سیستم ایمنی و سیستم ضد چکه از دیگر ویژگی های جذاب و کاربردی این آبمیوه گیری است. 

همراه این دستگاه یک عدد مخزن آبمیوه گیری 1.1 لیتری و یک محفظه تفاله گیر برای مشتری ارسال می گردد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق، این دستگاه آبمیوه گیری را در دو رنگ سفید و استیل همراه با 18 ماه گارانتی معتبر سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

7- آب میوه گیری میگل مدل GPJ 802

مشخصات

نظر کاربران

8- آبمیوه گیری مودکس مدل SJ595

مشخصات

نظر کاربران

9- آبمیوه گیری براون مدل J700

مشخصات

نظر کاربران

10- آبمیوه گیری سیج مدل SJB815BSS

اگر به دنبال یک آبمیوه گیری بسیار باکیفیت و کاربردی می گردید در خرید آبمیوه گیری سیج مدل SJB815BSS شک نکنید زیرا نیاز شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد. جنس بدنه از استیل مات می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار بالا ظاهر آن را فوق العاده کرده است. از مهمترین قطعات آبمیوه گیرها می توان به قدرت موتور و جنس تیغه آنها اشاره کرد. 

موتور قدرتمند 1350 واتی در کنار تیغه از جنس تیتانیوم بخوبی از پس آبگیری میوه های مختلف برخواهد آمد. 10 تنظیم سرعت در کنار 5 برنامه لمسی متنوع به شما اجازه می دهد تا در کمترین زمان بتوانید نوشیدنی و معجون های خوشمزه ای را آماده و در کنار خانواده نوش جان کنید. 

شما می توانید این آبمیوه گیری را در رنگ استیل همراه با گارانتی 18 ماهه معتبر سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

نظر کاربران

11- آب میوه گیری همیلتون مدل 151

مشخصات

نظر کاربران

12- آب میوه گیری پارس خزر مدل آواکادو

برند پارس خزر یکی از برندهای ایرانی باکیفیت است که با تولید محصولات بسیار متنوع و خوش قیمت موفق شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. در واقع می توان گفت تنوع محصولات پارس خزر آنقدر زیاد است که هر سلیقه ای را در بر می گیرد. همچنین پارس خزر بدلیل رعایت استانداردهای بین المللی موفق شده تا محصولات خود را علاوه بر ایران به دیگر کشورها هم صادر کند.

آبمیوه گیری پارس خزر مدل آواکادو در ابعاد 240*180*240 سانتی متر تولید شده است. موتور این محصول 450 وات است که گرینه ای مناسب برای مصارف خانگی است و بخوبی از پس آبگیری میوه هایی با بافت نرم بر می آید. 

داشتن تیغه تیز از جنس استیل ضدزنگ از دیگر نقاط قوت این محصول است که با کیفیت بالایی تولید شده و کند نمی شود. یک عدد مخزن 1.3 لیتری و یک پارچ 0.7 لیتری به عنوان تفاله گیر و ظرف آبمیوه برای شما ارسال می گردد. 

دهانه ورودی دستگاه آبمیوه گیری، بزرگ و گشاد طراحی شده است و دیگر نیاز نیست میوه ها را جهت آبگیری به تکه های خیلی کوچک برش بزنید. شرکت تولید کننده در قسمت کف این آبمیوه گیری از پایه های ضدلغزش جهت ایستایی بهتر استفاده کرده است.

90 درصد افرادی که از این دستگاه استفاده کرده اند خرید آن را به دیگران هم پیشنهاد داده اند. شما می توانید همین حالا این دستگاه آبمیوه گیری را در دو رنگ سفید و مشکی همراه با گارانتی معتبر دو ساله سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

13- آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-726

مشخصات

نظر کاربران

14- آبمیوه گیری کوپکس مدل JCX-5550

مشخصات

نظر کاربران

15- آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکات مهم در خصوص خرید آبمیوه گیری

توان موتور دستگاه: آبمیوه گیری ها توانی در بازۀ 500 تا 1500 وات دارند که یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها جهت مصارف خانگی نمونه های 600 تا 700 وات می باشد. وات مصرفی این دستگاه ارتباط مستقیمی در قیمت نهایی «بودجه» و مصرف برق شما خواهد داشت.

سرعت چرخش تیغه: هر چه سرعت چرخش تیغه و یا موتور بیشتر و بالاتر باشد طبیعتا با سرعت بیشتری کار آبمیوه گیری انجام خواهد شد.

جنس بدنه: جنس بدنه این محصولات معمولا از جنس استیل ضد زنگ و یا پلاستیک فشرده و با کیفیت و یا ترکیبی از هر دوی آنها می باشد. انتخاب در این زمینه را به عهده خود شما می گذاریم. بدلیل اینکه جنس بدنه تاثیر چندانی در طول عمر این کالا ندارد مطابق با سلیقه خود دست به انتخاب دلخواهتان بزنید. در نظر داشته باشید مدل هایی که از جنس پلاستیک در ساخت بدنه آنها استفاده شده سبک تر و مدل هایی که از استیل و فلز استفاده شده سنگین تر می باشند.

جنس تیغه: جنس تیغه این محصولات معمولا از فولاد، تیتانیوم و پلاستیک می باشد. فولاد از نظر مقاومت بی همتاست. تیتانیوم هم از این حیث گزینه خوبی می باشد. تیغه های پلاستیکی قاعدتا از مقاومت کمتری برخوردارند اما حُسنی که دارند این است که به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی شوند.

مخزن تفاله: مدل هایی وجود دارد که با توجه به اندازه مخزن تفالۀ آن؛ می توانید مقدار متفاوتی آبمیوه را در هر نوبت بگیرید و باید بعد از هر بار پر شدن مخزن آن را خالی کنید و مجددا به کار خود ادامه دهید. البته برخی مدل ها فاقد مخزن هستند و شما در هنگام کار با آنها بایستی از یک ظرف و یا مخزن جدا مانند قابلمه و یا سطل برای اینکار استفاده کنید.

کیفیت ساخت و متریال: با توجه به اینکه بعد از هر بار استفاده شما باید تمام قطعات آن را بشویید توجه داشته باشید آبمیوه گیری مورد پسندتان را از شرکت معتبر و شناخته شده خریداری کنید تا ضمن اطمینان از مواد اولیۀ با کیفیت در ساخت محصول، از طول عمر بالای آن بهره مند شوید.

میزان صدا: صدای این محصولات جزو جدایی ناپذیر آنها هستند و شرکت های سازنده در تلاش اند تا هر چه زودتر در محصولات جدید خود، آن را کاهش دهند. میزان صدای تولید شده رابطه مستقیم با قدرت موتور و سرعت چرخش تیغه دارد. یکی از مولفه هایی که به میزان قابل توجهی در صدای تولید شده تاثیر دارد پایه های ضد لغزش و یا لرزش است. برخی مدل ها بدلیل نداشتن این ویژگی صدایی دو برابر در هنگام کار کردن تولید می کنند که بسیار آزار دهنده است.

دهانه آبمیوه گیری: هر اندازه دهانه آبمیوه گیری بزرگ تر باشد  شما راحت تر می توانید میوه هایی با قطعات بزرگ تر را در مخزن یا پارچ قرار دهید و دیگر نیازی به خرد کردن و تبدیل به تکه های کوچک تر ندارید.

میکروسوییچ: وجود این تکنولوژی به روز بر روی دستگاه باعث می شود تا در صورتی که قطعات آبمیوه گیری به خوبی و سرجای خود بسته نشده باشند دستگاه شروع به کار نکند و از خسارات احتمالی جلوگیری خواهد شد.

عملکرد توربو: این عملکرد باعث می شود تا در مقطع کوتاهی از زمان؛ دستگاه با حداکثر توان خود کار را انجام دهد و با سرعت بیشتری آبمیوۀ خوشمزه شما آماده شود.

طول سیم: مدلی که خریداری می کنید اگر دارای سیم بلند باشد راحت تر و با کمترین محدودیت جا به جایی می توانید اقدام به کار با آبمیوه گیری نمایید. مدل هایی که دارای جمع کننده سیم می باشند می توانند گزینه بهتری برای خرید به شمار بروند.

ضمانت نامه: مشتریان و خریداران همیشه به کالاهایی که دارای ضمانت نامه، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند راحت تر اعتماد می کنند. شما ضمن توجه به این نکته می توانید تا زمانی که گارانتی فعال می باشد با خیالی آسوده با آن کار کنید و در صورت خرابی از تمامی خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید. ضمنا به تاریخ شروع و اتمام گارانتی توجه داشته باشید.

سیستم ضدچکه: باعث می شود در هنگام کار با دستگاه دیگر نگران چکه کردن و نشتی نباشید.

تنظیمات سرعت: این ویژگی برای شما این امکان را فراهم می کند که با توجه به نوع میوه ای که در داخل آبمیوه گیری قرار میدهید سرعتی متناسب با آن را انتخاب کنید. برای آبمیوه گیری میوه هایی که بافت محکم تری دارند از سرعت های بالاتر و برای آبمیوه گیری میوه های نرم تر می توانید از سرعت های کمتر استفاده کنید.

خرید اینترنتی یا حضوری: در خریدهای حضوری به راحتی با مدنظر قرار دادن نکات ذکر شده می توانید انتخابی متناسب با سلیقه خود داشته باشید و در خریدهای اینترنتی می توانید با مطالعه نظرات کاربرانی که تجربه استفاده از کالا را داشته اند و مشخصات کالا دست به انتخابی هوشمندانه بزنید.

نکات مهم در خصوص استفاده از آب میوه گیری

1- قبل از هر بار استفاده حتما دقت داشته باشید تمامی قطعات سرِ جای خود بسته شده باشند.

2- قبل از پر شد کامل محفظه یا مخزن مخصوص تفاله بهتر است آن را خالی کنید.

3- در صورتی که دستگاه تکانه ها و یا لرزش های غیر معمول داشت حتما آن را سریعا خاموش کرده و قسمت های مختلف آن را بررسی کنید.

4- بدلیل چرب نبودن میوه ها، برای شستشو نیازی به استفاده از آب گرم و مایع ظرفشویی نخواهید داشت و می توانید به راحتی فقط با آب سرد آن را بشویید.

5- این محصول در هنگام کار، با توجه به احتمال نداشتن پایه های ضدلغزش و یا دمپرها ممکن است تکان بخورد پس حتما آن را در یک سطح صاف و تراز شده قرار دهید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری گردد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای آبمیوه گیری و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین مدلهای ماشین لباسشویی، بهترین مدلهای ماشین ظرفشویی و پرفروشترین مدل های غذاساز را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *