منوی دسته بندی

کریر نوزاد +خرید بهترین و پرفروشترین مدلهای موجود در بازار

صندلی قابل حملی که مخصوص نوزادان می باشد کریر نام دارد و وسیله ای مناسب برای حمل و جابه جایی نوزادانی که هنوز فرم و اسکلت آنها شکل نگرفته است خواهد بود. در مسیرهای کوتاه و گردش های روزانه وجود آغوشی یا کریر نوزاد یکی از وسایل کار آمد و مفید می باشد. صندلی مخصوص نوزادان، با نام صندلی خودروی کودک هم شناخته می شوند و علت این نامگذاری قابلیت نصب کریر بر روی صندلی خودرو است.

بهترین و ایمن ترین وسیله در هنگام جابه جای نوزادان با ماشین می باشد و با نصب بر روی صندلی خودرو، از کودکان در داخل خودرو مراقبت بسیار زیادی خواهند کرد. طبق آمارهای رسمی متاسفانه نوزادان و کودکانِ بدون صندلی مخصوص ماشین، در اغلب تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند و تلف می شوند که البته وجود صندلی خودرویِ کودک از تلفات و صدمه های احتمالی در هنگام تصادفات به طرز قابل توجهی جلوگیری خواهد کرد.

با توجه به تنوع بسیار زیاد کریر نوزاد، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدل های آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف کریر نوزاد اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- کریر نوزاد دلیجان مدل zoo plus

شرکت دلیجان در سال های اخیر یکی از بهترین ها در زمینه تولید سیسمونی کودکان بوده و درصد بالایی از رضایت مندی مشتریان را به خود اختصاص داده است. لوازم تولیدی این شرکت ضمن داشتن کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسب تری نسبت به برندهای مشابه خارجی دارد. می توان گفت بدلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب «با توجه به حساسیت بسیار بالای نوزادان» و رعایت اصول ساخت و بهره گیری از متخصصین در این زمینه، توانسته با برندهای خارجی رقابت داشته باشد. 

کریر دلیجان مدل zoo plus ضمن استحکام بالا، از وزن بسیار ایده آلی برخوردار است. تا هنگام حمل آن کمتر دچار خستگی شوید. داشتن سایه بان قابل تنظیم از دیگر ویژگی ها و دلایل محبوبیت این کریر می باشد.

در راستای پیشگیری از بروز حساسیت در نوزاد، در این کریر از تشک ضد تعریق و طبی و همچنین پارچه ضد حساسیت استفاده شده است تا دلبندانتان تا حد ممکن از حساسیت و تعریق در امان باشند و در بهترین فرم استراحت کنند. بدلیل داشتن ملزومات نصب در خودرو، می توان در صورت لزوم از این محصول در خودرو استفاده کرد.

مشخصات
نظر کاربران

2- کریـر نـوزاد ورسا کد 1089 به همراه ساک لوازم کودک

مشخصات
نظر کاربران

3- کریر نوزاد آریا بی بی مدل 9590

کریر نوزاد آریا بی بی مدل 9590 یکی از پرفروش ترین کریرهای کودک موجود در بازار می باشد و از ویژگی های مهم آن می توان به طراحی ارگونومیک، وجود پدهای جانبی برای مراقبت از سر و داشتن کمربند ایمنی اشاره کرد.

همچنین از کریر آریا بی بی مدل 9590 می توانید به عنوان ننوی کودک استفاده کنید. قابلیت استفاده در خودرو از دیگر محاسن این صندلی قابل حمل کودک می باشد. با توجه به استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت این کریر و داشتن بدنه محکم و دسته فلزی، تا 13 کیلوگرم وزن را تحمل خواهد کرد. شما می توانید همین حالا این کریر نوزاد زیبا و باکیفیت را بصورت اینترنتی سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران

4- کریر نوزاد اسپرینگ مدل 025

داشتن سایه بان و دستگیره قابل تنظیم، قیمت مناسب، وزن بسیار سبک و در عین حال استحکام بالای بدنه، کریر نوزاد اسپرینگ مدل 025 را به یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین کریرهای موجود در بازار تبدیل کرده است. داشتن ویژگی هایی مانند: کمربند Y شکل و بدنه محکم، ایمنی کریر اسپرینگ مدل 025 را تضمین می کند. 

مشخصات
نظر کاربران

5- کریر نوزاد ورسا کد 1065 به همراه ساک لوازم کودک

مشخصات
نظر کاربران

6- کریر نوزاد کم مدل area zero

پدهای جانبی در کریر نوزاد مدل کم area zero بخوبی از سر نوزاد مراقبت و محافظت می کند. سایبان قابل تنظیم، به شما این امکان را می دهد تا در موقعیت های مختلف از سایزهای گوناگون آن استفاده کنید. داشتن کمربند 5 قسمتی «که بهترین و ایمن ترین نوع کمربند برای صندلی قابل حمل کودکان است» نگرانی شما را با توجه به ایمنی بسیار بالا برطرف خواهد کرد. قابلیت تنظیم سایز کمربند، باعث می شود تا با توجه به جثه و سن نوزاد از آن بهره مند شوید.

داشتن پایه های ضد لغزش از لقی و تکان خوردن کریر کم مدل area zero در زمانی که آن را بر سطح زمین یا نیمکت می گذارید جلوگیری خواهد کرد. این کریرِ مدرن و به روز با داشتن نمایشگر جانبی، نحوه صحیح قرارگیری نوزاد در داخل آن را گزارش می کند. 

یکی از مهم ترین ویژگی های این صندلیِ قابل حمل، با توجه به عدم رعایت نظافت در نوزادان، قابلیت شستشوی روکش آن است که در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید با دمای 30 درجه سانتی گراد آن را بشویید. در صورت نیاز، با داشتن کمربند مخصوص نصب در اتومبیل، می توانید آن را در قسمت عقب خودرو فیکس نمایید.

مشخصات
نظر کاربران
7- ست کالسکه و کریر مادرکر مدل جورنی

سایر توضیحات: کیسه خواب کاور شیشه ای باران کاور سرما کاور کریکات

توضیحات کریر: دارای پد طبی سایبان متحرک دسته آلومینیوم پد برای گودی داخل کریر

توضیحات کالسکه: دارای بدنه آلومینیومی و سبک دارای لاستیک‌های پلی‌اورتان مقاوم در برابر سایش با هسته مرکزی از جنس فوم فشرده و با کیفیت قابلیت چرخش صندلی به سمت مادر یا خیابان دارای کمربند قابل تنظیم از سه نقطه جهت ایمنی بیشتر قابلیت تنظیم شیب پشتی طراحی محور جلو و عقب دارای کمک فنر چرخ‌ها دارای قابلیت جذب ارتعاشات ناشی از حرکت روی سطوح ناهموار

مشخصات
نظر کاربران
8- ست کالسکه و کریر ایون فلو مدل pivot xpand

توضیحات کالسکه: وزن کالسکه با سیت ۱۳ کیلوگرم می باشد. قابلیت حمل دو کودک قابلیت نصب کریر و سیت کالسکه به صورت همزمان و در چندین حالت مناسب برای خانواده هایی که دو کودک با فاصله سنی نزدیک به هم دارند. 

دارای اسکلت کالسکه سیت کالسکه کریر و بیس کریر دارای ۲۲ حالت مختلف سیت کالسکه با قابلیت تبدیل به کریکات قابل استفاده از بدو تولد تا حدود ۶ سالگی. قابلیت استفاده از کریر یا سیت کالسکه به صورت تک دارای قابلیت تنظیم زاویه سیت تنظیم ارتفاع و دسته کالسکه تنظیم زاویه زیرپایی.

مشخصات
نظر کاربران

9- ست کالسکه و کـریر کیدز گلوری مدل گرند کد EG360-G&ampN به همراه ساک لوازم کودک

ست کالسکه و کریر کیدز گلوری مدل گرند کد EG360 -G&ampN یک مجموعه فوق العاده برای فرزند شماست. علاوه بر کالسکه و کریر یک عدد کیف مخصوص لوازم نوزاد که فضا و قسمت های تفکیک شده متعددی دارد برای شما ارسال می گردد تا براحتی بتوانید وسایل مورد نیاز فرزندتان را همراه خود داشته باشید. 

ظرفیت وزنی کالسکه و کریر به ترتیب 50 و 15 کیلوگرم می باشد و برای کودکان تا 4 سال گزینه ای عالی محسوب می شود. جنس بدنه از آلومینیوم مقاوم و سبک ساخته شده است که برای زیبایی و محافظت از نوزاد با پارچه پوشانده شده است. پارچه استفاده شده در کالسکه و کریر از جنس نانو بوده که کاملا ضدآلرژی و ضدحساسیت می باشد و هیچگونه مشکلی برای پوست لطیف و حساس نوزاد بوجود نخواهد آورد. ضمن اینکه براحتی می توانید در هر زمان که نیاز بود آن را جدا کرده و بشویید.

بدلیل داشتن ویژگی های از جمله: تاشو بودن، انفصال تمام  چرخ ها، حجم و وزن کم شما براحتی می توانید در مسافرت ها این ست را همراه خود داشته باشید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قیمت مناسب، داشتن کمک فنر، داشتن ترمز روی دسته و لاستیک نرم و راحت آن اشاره کرد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر این ست زیبا و باکیفیت را با قیمتی مناسب سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران

10- ست کالسکه و کریر کیکابو مدل Allure_2022

توضیحات کالسکه: قاب آلومینیومی لوکس و سبک با پوشش کروم، سیستم تاشو سریع و آسان صندلی عقب و رو به جلو، صندلی با پد اضافی گارد حفاظتی جلو، قابل جدا شدن سیستم مهار ۵ نقطه ای SoftTouch، سبد ذخیره سازی بزرگ چرخش ۳۶۰ درجه چرخ های جلو با مکانیزم قفل کردن ترمز چرخ های عقب، چرخ های جلو و عقب قابل جدا شدن می باشند، سایبان بزرگ قابل تنظیم ۶ حالته، صندلی خوابیده قابل تنظیم ۲ حالته، زیر پایی قابل تنظیم 6حالته.

توضیحات کریر: دسته حمل ارگونومیک چند حالته با پد لاستیکی سایبان بزرگ قابل تنظیم ۶ حالته سایبان متحرک سیستم مهار ۳ نقطه ای SoftTouch پد نرم صندلی ۰-۱۳ کیلوگرم

مشخصات
نظر کاربران

11- ست کالسکه و کریر اسپرینگ مدل اسپیدا بدنه برنز

قابلیت تنظیم در ۳ حالت: نشسته، نیمه خواب، حالت خواب کامل، قابلیت رو به مادر شدن، قابلیت جدا شدن چرخ‌ها، قابلیت تنظیم دسته کالسکه، دارای کاور زمستانی، قابلیت تبدیل به کری کات، دارای کیف 

لوازم ۴ تکه شامل: کیف لوازم. تشک تعویض. گرم نگهدارنده مواد غذایی و محفظه ای با قابلیت نصب به صندلی خودرو و دیگر فضاها برای سهولت استفاده مادر قابلیت نصب بر روی کالسکه

توضیحات کریکات (سبد حمل): قابلیت مدرج شدن و تبدیل شدن به سیت، دارای کاور زمستانه، قابلیت رو به مادر شدن

توضیحات کریر: استفاده به عنوان صندلی ماشین از بدو تولد تا ۱۸ ماهگی، بسیار سبک، حمل آسان، قابلیت رو به مادر شدن

توضیحات کالسکه: لاستیک های از جنس eva، جمع شدن آسان، قابلیت تنظیم در ۳ حالت: نشسته، نیمه لمیده، حالت خواب کامل، قابلیت رو به مادر شدن قابلیت جداشدن چرخ‌ها، قابلیت تنظیم دسته کالسکه، دارای کاور زمستانی، قابلیت تبدیل به کری کات

مشخصات
نظر کاربران

12- ست کالسکه و کـریـر هات مام مدل 360

توضیحات کالسکه: چرخش ۳۶۰ درجه، دسته متحرک، تنظیم زاویه دسته، تنظیم زاویه خواب نشیمن، استفاده از کریکات روی زمین چرخش ۳۶۰ درجه، چرخهای جلو دارای ترمز پدالی، کمک فنر عقب و جلو، داپتور کریر کاور باران و کاور پشه بند.

مشخصات
نظر کاربران

13- ست کالسکه و کریر نوزاد کونکورد مدل CONA0990

توضیحات کریربهترین انتخاب برای راحتی و آسایش شما والدین عزیز و فرزند دلبندتان در تفریح و مسافرت.

توضیحات کالسکهدارای بدنه آلومینیومی و سبک محافظ در برابر اشعه فرابنفش (UV۵۰+ Protection) دارای لاستیک‌های پلی‌اورتان مقاوم در برابر سایش با هسته مرکزی از جنس فوم فشرده و با کیفیت قابلیت چرخش صندلی به سمت مادر یا خیابان دارای کمربند قابل تنظیم از سه نقطه جهت ایمنی بیشتر قابلیت تنظیم شیب پشتی طراحی محور جلو و عقب دارای کمک فنر چرخ‌ها دارای قابلیت جذب ارتعاشات ناشی از حرکت روی سطوح ناهموار تکنولوژی ساخت مواد ثابت (Proved Materials)

مشخصات
نظر کاربران

14- ست کالسکه و کریر نوزاد ریچ کیدز به همراه ساک لوازم

توضیحات کالسکه: سرویس کالسکه ریچکیدز دارای سه تکه محصول می باشد که میتوان از نوزادی تا سنین بالا از آن استفاده کرد این محصول شامل کالسکه کریر و ساک لوازم نوزاد می باشد. کالسکه این برند با توجه به سبک بودن و کابین سایز بودن آن محصولی فوق العاده کاربردی می باشد که از قابلیت های آن می توان به نصب کریر بر روی بدنه ی کالسکه اشاره کرد. 

پارچه قابل شستشو و ضد تعریق اشاره کرد همچنین دارای دید مادر و کمربند ۵ نقطه ای می باشد از قابلبیت های دیگر این کالسکه می توان به بسته شدن با یک دست و دستگیره ی چمدانی بابت حمل و نقل در زمان بسته بودن کالسکه اشاره کرد و تا وزن ۱۳ کیلو گرم تحمل وزن دارد.

مشخصات
نظر کاربران

15- کالسکه و کریر کولار مدل ALOIS به همراه ساک لوازم کودک

کالسکه و کریر کولار مدل ALOIS به همراه ساک لوازم کودک یک ست کامل و باکیفیت می باشد که در سه رنگ طوسی، مشکی و سرمه ای روشن موجود می باشد. در ساخت این مجموعه از بهترین متریال استفاده شده است. 

استفاده از پارچه ضدحساسیت، بدنه فلزی مقاوم و سبک، چرخ های نرم و بیصدا، فرمان قابل تنظیم، تحمل وزن بالا، داشتن کمربند ایمنی، سبد، سایبان و امکان تغییر جهت سیت از مهمترین ویژگی های این مجموعه محسوب می شوند که می تواند رضایتمندی هر مشتری سخت پسندی را جلب نماید. لازم بذکر است شما عزیزان می توانید این ست زیبا و کاربردی را بصورت قسطی و با شرایط ویژه خریداری کنید.

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید و استفاده از کریر نوزاد

اندازه کریر نوزاد: در هنگام خرید کریر نوزاد به اندازه محصول دقت کنید. قبل از خرید، محاسبه و اندازه گیری قد نوزاد کمک زیادی در انتخاب دقیق تر شما خواهد کرد. با توجه به سرعت رشد بالای کودکان، بهتر است مدل هایی که از سایز فعلی فرزندتان بزرگ تر است را انتخاب کنید تا ضمن استفاده طولانی از آن، فرزندتان در هنگام دست و پا زدن راحت باشد.

ایمنی و راحتی کریر نوزاد: داشتن پدهای داخلی در راستای محافظت از سر کودک و کمربند استاندارد جهت امنیت او از مولفه های بسیار مهم در هنگام خرید می باشند. وجود پدهای محافظت و نگهداری از سر و گردن، در کریر نوزاد، بعلت اینکه آنها تا حدود 1سالگی قادر به کنترل و نگه داشتن سر و گردن شان نیستند بسیار حائز اهمیت است. استفاده از طراحی ارگونومیک، پارچه های ضدحساسیت و ضدتعریق در این صندلی خودروی کودک، از دیگر مولفه های مهم در راستای راحتی، آرامش و سلامت کودکان خواهد بود.

قیمت کریر نوزاد: با توجه به تنوع و قیمت های مختلف کریر نوزاد، بهتر است بودجه خود را قبل از خرید معین کنید تا محدوده خرید شما کوچکتر شده و انتخاب آسان تری داشته باشید.

کمربند کریر نوزاد: از دیگر فاکتورهای مهم در هنگام خرید کریر نوزاد، داشتن کمربند محکم است. البته از دو ویژگی مهم دیگر در همگام خرید این کالا، نباید غافل شد. اول اینکه کمربند در عین استحکام باید نرم و لطیف باشد تا فشار و صدمه ای به بدن نوزاد وارد نکند. قفل را بررسی کنید تا به راحتی باز نشود.

قابلیت نصب بر روی کالسکه: داشتن این ویژگی باعث می شود تا در صورت تمایل بتوانید آن را بر روی کالسکه نصب کنید و در حمل آن راحت تر باشید.

قابلیت نصب در خودرو: این ویژگی باعث می شود بتوانید کریر نوزاد را در مواقع لزوم به راحتی بر روی صندلی خودرو نصب کنید. درج علامت “یونیورسال” بر روی بدنه و یا دفترچه راهنما، نشانگر این است که کالای مورد نظر با تمام خودروها سازگاری داشته و می توانید از آن در تمام خودروها استفاده کنید.

داشتن قابلیت شستشو: اغلب مدل های کریر نوزاد موجود در بازار فاقد این ویژگی می باشند. با توجه به اینکه نوزادان قادر به رعایت نظافت نیستند و کثیف کردن اطرافشان جزء جدایی ناپذیر آنهاست با خرید مدل هایی که قابلیت شستشو دارند می توانید در صورت کثیفی روکش، آن را جدا کرده و براحتی بشویید.

استحکام و وزن: جنس اغلب مدل های کریر نوزاد از پلاستیک فشرده می باشد که علی رغم استحکام بالا از وزن مناسبی برخوردارند تا کاربر در مسیرهای طولانی کمتر دچار خستگی شود.

دسته: با توجه به اینکه در گشت و گذارها و برای جابه جایی آن، باید از دسته استفاده کنید پس در نتیجه جنس دسته کریر بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. توصیه می شود مدل های که دارای دسته فلزی و محکم می باشند را در سبد خرید قرار دهید تا براحتی دچار خرابی و یا شکستگی نشوند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای کریر نوزاد و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: پرفروشترین مدل های پوشک بچه، پرفروشترین مدلهای کفش نوزادی، باکیفیت ترین مدلهای روغن بچه، پرفروشترین مدلهای ماشین شارژی و بهترین مدل های موتور شارژی را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *