منوی دسته بندی

بهترین یخدان مسافرتی +[خرید 20 مدل پرفروش و باکیفیت در سال 1402]

بهترین یخدان مسافرتی از کجا بخرم؟ در این بخش از دقیق شو 20 مدل از بهترین یخدان مسافرتی را به شما معرفی خواهیم کرد. مدل های معرفی شده کیفیت خوب و قیمت مقرون بصرفه ای دارند و فروش بالایی را به ثبت رسانده اند پس اگر به دنبال خرید یک یخدان سفری خوش قیمت و باکیفیت هستید مدل های معرفی شده می توانند برای شما گزینه ای مناسب باشند. پس تا آخر با ما همراه باشید.

اگر اهل مسافرت، کمپینگ و یا ماهیگیری هستید حتما می دانید وسایلی که شما را بیشتر از پیش تجهیز کنند بسیار خوشایند بوده و باعث می شوند سفر بهتری را تجربه کنید. وجود یک یخدان مسافرتی یا کول باکس بخصوص در فصول گرم سال و مناطق گرم و خشک در طول سفر می تواند بسیار حائز اهمیت و کلیدی باشد و به مانند یخچال، با حفظ دمای مورد نیاز موادی که بایستی در یخچال و محیط سرد نگهداری شوند از فاسد و خراب شدن آنها جلوگیری کنند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف یخدان مسافرتی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود یکسری به مطالب: بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر و بهترین گوشت کوب برقی گوسونیک بزنید شاید برای شما مفید باشند.

بهترین یخدان مسافرتی (معرفی 20 مدل پرفروش و درجه1)

1- یخدان مسافرتی کیش ترموس- 18 لیتری​

1- یخدان مسافرتی کیش ترموس؛18 لیتری​

این یخدان مسافرتی دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده و می توانید به عنوان یک وسیله بسیار کاربردی در مسافرت و کمپینگ روی آن حساب باز کنید. یک شیر بصورت فشاری بر روی این مدل از یخدان مسافرتی تعبیه و طراحی شده تا بتوانید به راحتی از آن به عنوان کلمن و یا فلاسک برای استفاده از مایعات بهره مند شوید. یخدان مسافرتی کیش ترموس طبق نظر کاربران از کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است.

وجود دستگیره بر روی بدنه، باعث شده تا جابجایی و حمل آن آسان باشد. وجود یک شیر یدک باعث شده تا مشتری در صورت خرابی احتمالی بتواند آن را تعویض نماید. تعویض شیرهای فشاری بسیار ساده و بدون مشکل انجام می شود. چهار عدد پایه تاشو برای این محصول در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده نماید. این مدل یکی از بهترین یخدان مسافرتی از نگاه مشتری می باشد.

مشخصات
۸۱%(۱۴۰ نفر) از خریداران،این کالاراپیشنهادکرده اند​
وزن ۱۹۸۰ گرم​
جنس پلاستیک​
ابعاد: ۳۱x۲۶x۳۹ سانتی‌متر​
سایر توضیحات: مناسب برای سفر – دارای قابلیت سرد و یا گرم نگه داشتن مواد غذایی – قابلیت نگهداری مایعات – دارای یک شیر فشاری برای خروج مایعات – دارای یک شیر اضافی – دارای یک دسته برای حمل راحت – قابل شستشو – دارای چهار پایه تاشو برای افزایش ارتفاع​
نظر کاربران
1.بسیار عالی بود​. یکی از بهترین یخدان مسافرتی هست
2.کیفیتش خوبه قابل قبوله​
3.کیفیت عالی خوب​
4.عالیه. من راضی بودم​.
5.ظاهرش خوب بود برا من دستش کوتاه بود از جاش درمیومد مرجوع کردم​.

2- یخدان مسافرتی باریکو مدل Cambino​

خرید اینترنتی یخدان مسافرتی

این مدل از یخدان مسافرتی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و جزو بهترین یخدان مسافرتی محسوب می شود. همچنین وجود یک واشر سیلیکونی، دور تا دور درب، باعث شده تا از نشت مواد و مایعات درون آن در صورت کج شدن و یا تکان خوردن جلوگیری شود. 

داشتن ویژگی هایی مانند: ظرفیت 28 لیتری و بزرگ، کیفیت ساخت بسیار عالی و وجود دستگیره متحرک باعث شده تا یخدان مسافرتی باریکو به یکی از پرطرفدارترین یخدان های بازار تبدیل شود. وجود خاصیت آنتی باکتریال در این محصول نگرانی از رشد باکتری ها را برطرف کرده است.

مشخصات
۸۵%(۴۰ نفر) از خریداران، این کالاراپیشنهادکرده اند​
مدل: Cambino
وزن ۱۲۰۰ گرم​
ابعاد: ۴۰ × ۳۰ × ۴۵ سانتی‌متر​
سایر توضیحات: ساخته شده از پلاستیک با ویژگی آنتی‌باکتریال (ضد بو) – دارای دسته متحرک به منظور قفل و باز کردن درب – دارای پایه ضد لغزش – قابلیت ماندگاری سرما برای زمان طولانی – حمل و نقل آسان – ایده آل برای پیک نیک، ماهیگیری و سفر – دارای واشر سیلیکونی به منظور جلوگیری از نشت آب، گنجایش ۲۸ لیتر​
نظر کاربران
1.پیشنهاد میکنم محصول رو خریداری کنید​.
2.کلا کالای خوبیه برای سفر و‌ میشه راحت کلی گوشت و مرغ داخلش گذاشت​.
3.با اولین استفاده دسته شکست خیلی بی کیفیت هست و برای ما بلا استفاده شده است​.
4.من رنگ صورتی خریدم، جنس با کیفیت و محکمی دارد و یخ به مدت طولانی نگهداری می کند.​
5.با وجود همه ی مزایا و معایبی که گفتم خریدش رو پیشنهاد میکنم​.
6.من هر دو سایز رو چند ساله دارم واقعا ازش راضی هستم​ و یکی از بهترین یخدان مسافرتی است.
7.روی کارتن بسته‌ بندی نوشته به همراه دو عدد یخ خشک که متاسفانه موجود نبود​.

3- یخدان سفری مدمان مدل آیسان​

خرید اینترنتی یخدان مسافرتی

یخدان مسافرتی مدمان با ظرفیت 31 لیتری می تواند از فاسد شدن مواد بسیار زیادی در طول سفر و پیک نیک جلوگیری کند. یک شیر بر روی بدنه تعبیه شده تا بتوانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

سایر توضیحات: امکان نگهداری یخ و مواد غذایی سرد را دارد. دارای محل برای نگهداری مایعات می باشد. دارای شیر خروجی مایعات در زیر آن​ است که استفاده از مایعات درون محفظه را تسهیل می کند. این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 88 درصدی مشتریان شده است.

مشخصات
۸۸% (۲۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​
وزن: ۵۳۰۰ گرم​
ابعاد: ۵۳.۷ × ۳۰.۴ × ۳۷.۵ سانتی‌متر​
نظر کاربران
1.بسیار عالی بود​. یکی از بهترین یخدان مسافرتی هست شک نکنید.
2.جادار و زیبا وعالی​
3.کیفیت خوب دارد. اما رنگ ارسالی اشتباه بود.​
4.به خاطر دستگیره های نامناسب حملش خیلی سخته​
5.کیفیت خوبی داره من ازش راضی ام​.
6.خیلی خوب بود هم رنگش و هم اندازش​.
7.باسلام ممنونم از خدمات خوب شما دیجی کالائی ها امیدوارم هرروز موفقتر از دیروز باشید​.

4- یخدان سفری کی سان​

خرید اینترنتی یخدان مسافرتی

این محصول جزو بهترین یخدان مسافرتی می باشد. شرکت سازنده در ساخت این مدلِ یخدان مسافرتی از مواد اولیه و با کیفیت پلی اتیلن استفاده کرده است. درب آن بصورت چرخشی قفل می شود تا از نشت و یا بیرون ریختن مواد داخل آن جلوگیری شود. دیواره های دو لایه و فوم به کار رفته شده در بین آن، باعث شده تا مواد داخل محفظه زمان زیادی را از فاسد شدن در امان باشند.

از یخدان سفری کی سان که کاملا بهداشتی و ایزوله می باشد می توان در جهت استفاده های دارویی و بیمارستانی هم بهره برد. یکی از دلایل محبوبیت این کالا ابعاد و اندازه استاندارد و مناسب آن است که می توان به راحتی آن را حمل کرد و یا در صندوق عقب خودرو قرار داد.

مشخصات
وزن: ۱۵۰۰ گرم​
جنس: پلاستیک​
ابعاد: ۴۲x۲۳x۲۷ سانتی‌متر​
سایر توضیحات: دارای قابلیت قفل کردن در به وسیله چرخاندن دسته – قابلیت ماندگاری سرما برای زمان طولانی – دیواره دو لایه – دارای فوم داخلی میان دیواره های درونی و بیرونی جهت ایزوله بودن – حمل و نقل آسان – ایده آل برای پیک نیک، ماهیگیری و سفر – مناسب جهت استفاده های دارویی و بیمارستانی و آزمایشگاهی – ساخته شده از پلی اتیلن -شامل ۲ عدد لیوان و ۲ عدد نمکدان – گنجایش ۱۰ لیتر​
برند: کی سان
نظر کاربران
1.یکی از بهترین یخدان مسافرتی است و در کل عالی به نظرم​.
2.حمل آسان ـ بسته شدن درب ـ نگهداری سرما متوسط​
3.خیلی جمع و جور و قابلیت جابجایی آسانی دارد​.
4.اندازش مناسب نبود و مرجوع کردم، کوچکتر از چیزی بود که فکر می کردم​.
5.برای داخل ماشین خیلی خوبه فقط ظرفیتش کمه بزرگتر باشه دوباره میخرم​.
6.حدود ۴ ساعت با یخ خشک مواد یخ زده را نگه میداره​.
7.با تشکر از دیجی کالا نسبت به قیمتش ارزش خرید داره​.

5- یخدان مسافرتی استنلی با ظرفیت 15.1 لیتر​

5- یخدان مسافرتی استنلی با ظرفیت 15.1 لیتر​

طراحی ارگونومیک، کیفیت ساخت عالی، عایق بندی کم نظیر و وزن بسیار کم با وجود استحکام بالا باعث شده تا این کول باکس مور توجه و عنایت مشتریان قرار بگیرد. 

استفاده از عایق بندی کم نظیر و بکارگیری متخصصین خبره در ساخت یخدان مسافرتی استنلی باعث شده تا حدود 36 ساعت، سرمای داخل باکس حفظ و از فاسد شدن مواد داخل آن جلوگیری شود و یکی از بهترین یخدان مسافرتی لقب گیرد.

سایر توضیحات: مناسب جهت خنک نگه داشتن مواد غذایی سرد – قابلیت حفظ سرما به مدت ۳۶ ساعت – از جنس پلاستیک پلی پرو پیلن – دیواره دو لایه با عایق فومی – دارای نوار لاستیکی دور در جعبه حهت نگهداشتن سرما – دارای دو عدد چفت جهت محکم نگه داشتن در – محفظه کشی قابل تنظیم روی در جعبه جهت قرار دادن بطری و شیشه‌های مواد غذایی – دارای دستگیره پلاستیک محکم – ظرفیت داخلی ۱۵.۱ لیتر​

مشخصات
۹۱% (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​
وزن: ۲۹۵۰ گرم​
ابعاد: ۲۹ × ۲۸ × ۳۸ سانتی‌متر​
نظر کاربران
1.بهترین و با کیفیت ترین برند​
2.لطفا ثبت تیره موجود کنین ممنون​.
3.کیفیتش عالیه ولی قیمتش تو دیجی کالا بالاست تو بازار پایین تره​
4.اندازش مناسبه. کیفیت ساختش خیلی خوبه.و رنگ سبزشم خوش رنگه.​
5.از لحاظ عایق‌بندی و کیفیت ساخت واقعاً بی‌نظیره، همچنین وزن سبک خود محصول به صورت خالی نیز قابل توجه هست​.
6.کلمن خوبیه خیلی با کلاسه ولی به قیمتش نمی ارزه​ و جزو بهترین یخدان مسافرتی نباید باشه.
7.بنظر من منحصر بفرد هست و برای حرفه ای ها خرید رضایت بخشی است​.

6- یخدان سفری مدل شیر دار کد FAM01 گنجایش 30 لیتر

خرید اینترنتی یخدان مسافرتی
مشخصات
ابعاد: ۵۴x۳۵x۳۲ سانتی‌متر​
وزن: ۲۰۰۰ گرم​
جنس: پلاستیک سخت​
نظر کاربران
1.جنسش خوبه. اندازه اش بزرگه​ و یکی از بهترین یخدان مسافرتی است.
2.ارزش خرید نداره و قیمت آن نسبت به بازار ۲۵ درصد بیشتره​
3.قیمتش نسبت به کیفت و سایزش واقعا خوبه، خیلی خوبه، خیلی با کیفیته، قیمت مناسبه و خیلی راضی ام​.

7- یخدان مسافرتی مدل فوم چرخ دار گنجایش 60 لیتر

7- یخدان مسافرتی مدل فوم چرخ دار گنجایش 60 لیتر
مشخصات
وزن: ۹۰۰۰ گرم​
ابعاد: ۷۰x۴۵x۴۵ سانتی‌متر​
جنس: فوم قابل انعطاف فوم فشرده فوم PVC پلاستیک سخت​
نظر کاربران
1.نگهداری بالایی داره برای غذا​
2.بسیار عالی است و اینکه برند جنرال فوم است​.

8- یخدان مسافرتی دیمو مدل Y51S 39 گنجایش 20 لیتر

8- یخدان مسافرتی دیمو مدل Y51S 39 گنجایش 20 لیتر

یخدان سفری دیمو مدل Y51S 39 با گنجایش 20 لیتر و در ابعاد 48*30*24 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و یکی از بهترین یخدان مسافرتی می باشد. جنس این محصول از فوم فشرده می باشد که با رویه ضدآب پوشانده شده است به همین دلیل دمای داخل باکس تا 15 ساعت حفظ خواهد شد. 

داشتن زیپ های محکم، متریال درجه یک، حفظ دمای داخل باکس بمدت طولانی و دستگیره جهت حمل و نقل آسان از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد. نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این یخدان مسافرتی نشان دهنده رضایتمندی بالای آنها می باشد.

سایر توضیحات: ابعاد داخلی یخدان عبارت است از: طول ۴۲ سانتیمتر عرض ۲۳.۵ سلنتیمتر رویه یخدان از بهترین پارچه ضدآب تهیه شده است.​

مشخصات
وزن: ۵۰۰ گرم​
جنس: فوم فشرده​
ابعاد: ۴۸x۳۰x۲۴ سانتی‌متر​
نظر کاربران
1.کیفیت دوخت کیف کمی پایینه​
2.اگر دنبال یخدان یونولیتی می گردید شدیدا این مورد رو توصیه میکنم پشیمون نمیشید من حدود ۵ ماهه خریدگ ۲ تا مسافرت رفتم باهاش​.
3.به نظرم اینکه یکم بیشتر پول بدین ولی بجای یونولیت خالی با این ساک که هم زیباتره هم بخاطر دستگیره برای حمل راحتتر خیلی گزینه‌ی مناسبیه اندازه‌ش هم خیلی خوبه​.
4.خوبه و زیباست اما بنظرم این قیمت منصفانه نیست براش. بهتر بود بین پارچه و یونولیت یه لایه فوم نرم برای محافظت از یونولیت قرار میدادن. بنظر من حدود صد تا صدو بیست. میرزه نه بیشتر. انقدر پارچه به یونولیت کیپه که اگه بشکنه بعیده بشه عوضش کرد​.

9- یخدان سفری سراب کد LE2 گنجایش 10 لیتر

خرید اینترنتی یخدان مسافرتی

یکی از پرکاربردترین وسایلی که در فصل های گرم سال می تواند به شما کمک کند یخدان مسافرتی است. مشتری این نوع از یخدان ها اغلب راننده ها، مسافرها و مشاغل در معرض مستقیم آفتاب می باشند زیرا با یخدان سفری می توان مایعات خنک و یخ را بمدت طولانی نگهداری کرد. یخدان سفری سراب کد LE2 با حجم 10 لیتر و در ابعاد 13*15*20 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. 

این یخدان یکی از بهترین یخدان مسافرتی می باشد. جنس این محصول از پلاستیک است و وجود یک عدد دستگیره کار حمل آن را آسان کرده است. درب بزرگ به شما اجازه می دهد تا تکه های بزرگ یخ را درون محفظه قرار دهید. بدنه دوجداره و عایق این یخدان سبب شده تا به گفته برخی از کاربران 18 تا 25 ساعت مایعات خنک را نگه دارد. شما می توانید این محصول را در دو رنگ قرمز و آبی سفارش دهید. برای سفارش کافیست تا بر روی تصویر بالا کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید. 

”لازم بذکر است 100 درصد مشتریان از خرید این محصول رضایت داشته و خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند که نشان از کیفیت و ارزش خرید بالای این یخدان مسافرتی دارد“

مشخصات
۱۰۰% (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​
ابعاد: ۲۰×۱۵×۱۳ سانتی‌متر​
جنس: پلاستیک​
وزن: ۱۰۰۰ گرم​
سایر توضیحات: در حجم ۱۰ لیتری پلی‌استایرن انبساطی جنس بدنه از پلی‌اتیلن​
نظر کاربران
1.کاملا راضی بودم​.
2.کیفیت خوب است​.
3.برای دو نفر خوبه. میشه راحت تو ماشین جاش داد بدون اینکه نگران کمبود جا باشید. کیفیت ساختشم خوبه​
به نظر خوب میاد درش خوب محکم میشه جنس پلاستیکش هم خوبه درش تو خالیه ولی بدنه‌ با فوم پر شده​
زیاد بزرگ نیست. نوشابه خانواده توش جا نمیشه ولی واسه دو نفر عالیه​
4.من وقتی خریدمش دیدم که جنس خوبه و پیشنهاد می کنم​.
5.کیفیت بالا وقیمت مناسب محصول​
6.بنظر خوب میاد فقط درش‌ یه کم سخت باز میشه​ ولی میتونه جزو بهترین یخدان مسافرتی باشه

10- یخدان مسافرتی کویر مدل k200 گنجایش 20 لیتر

10- یخدان مسافرتی کویر مدل k200 گنجایش 20 لیتر
مشخصات
۸۱% (۳۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​
ابعاد: ۳۷x۲۶x۳۳ سانتی‌متر​
وزن: ۲۷۰۰ گرم​
جنس: پلاستیک​
یخدان مسافرتی کویر مدل k200
نظر کاربران
1.عالی بود استفاده کردم بسیار راضیم​
2.از بیرون گرون تر است​
3.کیفیت خوبی داره و یکی از بهترین یخدان مسافرتی است.
4.خوب بود. با تشکر از ارسال به موقع​
5.هنوز تستش نکردم ولی کیفیت ساخت به نظر خوب میاد​
6.بطری یخ زده به مدت ۴۸ساعت نگه میدارد عالی برای مسافرت​
11- یخدان سفری شهاب پلاستیک مدل بنیامین گنجایش 10 لیتر
11- یخدان سفری شهاب پلاستیک مدل بنیامین گنجایش 10 لیتر
مشخصات
وزن: ۲۰۰۰ گرم​
ابعاد: ۴۱x۲۲x۲۳ سانتی‌متر​
جنس: پلاستیک و پلاستیک سخت​
نظر کاربران
1.خیلی خوبه، درش قفل میشه​
2.قفل دار جالب و اندازه درست​
3.اولین یخدانی که درش قفل داره و چند بار از دستم افتاده اصلا چیزی از داخلش بیرون نمیریزه و جنس بدنش خیلی محکمه در کل خیلی راضی هستم و نمونش هیچ مغازه ای نمیفروشن و خیلی هم خوش رنگه​
4.شفاف و براق بودن رنگ که باعث میشه کار جلا پیدا کنه. کیفیت بدنه عالی و بی نقص و طراحی زیبا.​
5.من از طراحی ش که باعث جابه جایی راحت و قفل بسیار محکم که با حرکت دادن دسته انجام میشد خیلی خوشم اومد ممنون از دیجیکالا​
6.قیمتش نسبت جاهای دیگه خیلی خوبه چون من خیلی جاها قیمت گرفتم وقتی میخواستم بخرم​.
12- یخدان مسافرتی کیش ترموس کد 48 گنجایش 60 لیتر
12- یخدان مسافرتی کیش ترموس کد 48 گنجایش 60 لیتر
مشخصات
ابعاد: ۶۰x۳۸x۴۲ سانتی‌متر​
وزن: ۱۰۰۰ گرم​
جنس: پلاستیک​
نظر کاربران
1.ظرفیت آب این یخدان ۵۵ لیتر و زیباست ولی یخ رو خوب نگه نمیداره و من مرجوع کردم​
2.باتوجه به قیمتش میتونه خرید مناسبی باشه البته مارک های دیگر مقداری ارزونترن ولی سبکی این کلمن واقعا مناسب بود​.
13- یخدان سفری مدل Y09 گنجایش 9 لیتر
13- یخدان سفری مدل Y09 گنجایش 9 لیتر

با شروع فصل گرما یکی از پرکاربردترین وسایلی که در خودرو، مسافرت و کمپینگ می تواند مفید واقع شود یخدان مسافرتی است. شما می توانید مایعات خنک را در یخدان های سفری قرار داده و به دلیل نوع طراحی و جنس بدنه ای که دارند دمای آنها را حفظ نمایید. ″یخدان سفری مدل Y09 با گنجایش 9 لیتر و در ابعاد 41*21*18 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده و جزو بهترین یخدان مسافرتی می باشد.

شما می توانید نوشابه خانواده، شربت و مالشعیر را در این باکس قرار دهید و بعد از 24 ساعت خنک خنک نوش جان کنید. جنس این یخدان از فوم فشرده می باشد و به همین دلیل عایق خوبی در برابر دما خواهد بود. برای سفارش این یخدان سفری کاربردی و مقرون بصرفه کافیست تا بر روی تصویر بالا کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

سایر توضیحات: ابعاد داخلی عبارت است از ۳۷ سانت طول ۱۷ سانت عرض ۱۳.۵ سانت ارتفاع. در صورتی که آب یخ زده را داخل یخدان قرار دهید و درب را باز نکنید بعد از ۲۴ ساعت آب کاملا خنک مانده فقط یخ آب می شود. یک عدد نوشابه خانواده به راحتی داخل این یخدان مسافرتی جا می شود.​

مشخصات
ابعاد: ۴۱x۲۱x۱۸ سانتی‌متر​
وزن: ۲۰۰ گرم​
جنس: فوم فشرده​
نظر کاربران
1.خوبه کیفیت معمولی به ابعاد خیلی توجه کنید​.
2.واقعا سایزش کوچیک هست هیچی توش جا نمیش​

14- یخدان مسافرتی مدل 20L گنجایش 20 لیتر

14- یخدان مسافرتی مدل 20L گنجایش 20 لیتر
مشخصات
۸۷%(۱۰۰ نفر) از خریداران، این کالاراپیشنهادکرده اند​
وزن: ۵۰۰ گرم​
ابعاد: ۴۸x۲۸x۲۳ سانتی‌متر​
جنس: پارچه و فوم پلیمری​
ظرفیت: 20 لیتر
نظر کاربران
1.بسیار عالی​.
2.تو سفر بدر دمیخوره​.
3.نسبت به قیمتش عالیه​.
4.واسه صندوق ماشین و گردش خیلی خوبه​
5.عالیه برای تابستون. مخصوصا برای پیک نیک​
6.یه کم تو اتصال به کاورش ضعیفه​
7.سلام به قیمت خوب و کاربردی​
8.قیمتش نسبت به اندازه و شکلش خوبه. پلاستیکش باید فشرده باشه.​

15- یخدان مسافرتی بابل کارپت کد tTT100 ظرفیت 22 لیتر

15- یخدان مسافرتی بابل کارپت کد tTT100 ظرفیت 22 لیتر

″یخدان مسافرتی بابل کارپت کد tTT100 با ظرفیت 22 لیتر توسط کمپانی معتبر و شناخته شده در این زمینه تولید و به بازار عرضه شده است و یکی از بهترین یخدان مسافرتی از نگاه مشتری است.

این باکس بصورت دو لایه عایق دار و از جنس پلاستیک و پی وی سی تولید شده که از هدر رفت گرما و سرما جلوگیری می کند و دمای محتویات داخل جعبه را تا یک روز حفظ می کند. ابعاد این یخدان سفری 24*36*40 سانتی متر است که 6 عدد آب معدنی درون آن جا می گیرد و برای سفر و کمپینگ گزینه ای بسیار مناسب می باشد. 

داشتن دستگیره کار شما برای جابجایی این یخدان سفری را راحت کرده است. شما می توانید این محصول را بصورت آنلاین در سه رنگ قرمز، آبی و زرد سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

سایر توضیحات: کول باکس (سرد نگهدارنده) بیست و دو لیتری به صورت دو لایه. دارای عایق های مخصوص بین دو لایه جهت حداقل پرتی حرارتی و برودتی. بسیار مقاوم مقابل نور آفتاب. دارای مخزن جادار و ارتفاع مناسب. امکان قرار گیری ۶ عدد بطری آب معدنی بطور همزمان با سایر اقلام. امکان حفظ دما تا ۲۴ ساعت​ را نیز دارد.

مشخصات
وزن: ۳۰۰۰ گرم​
جنس: پلاستیک PVC​
ابعاد: ۲۴x۳۶x۴۰ سانتی‌متر​
نظر کاربران
1.جادار و با کیفیت​ و یکی از بهترین یخدان مسافرتی می باشد.
2.در کل عملکرد قابل قبول و ظاهر زیبایی داره.​
3.برای چند ساعت مناسبه و بیش از ۷ ساعت جواب نمیده​

16- یخدان سفری مدل General گنجایش 30 لیتر

16- یخدان سفری مدل General گنجایش 30 لیتر

باکس هایی که با نام یخدان سفری شناخته می شوند یکی از پرکاربردترین وسایل مورد استفاده در فصول گرم سال بشمار می روند. شما می توانید نوشیدنی یا مواد خوراکی که باید در جای خنک نگهداری شوند را در آنها قرار داده و بعد از گذشت ساعت ها با خیالی راحت استفاده کنید. ″یخدان مسافرتی مدل جنرال با گنجایش 30 لیتر و در ابعاد 36*38*39 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. 

یخدان مسافرتی فوق از ترکیب فوم فشرده، پلاستیک سخت و استیل ساخته شده است. لایه بیرونی از جنس استیل می باشد که علاوه بر مقاومت در برابر ضربه و شکستگی ظاهر این محصول را بسیار شیک و چشم نواز کرده است. در قسمت میانی از فوم فشرده استفاده شده است که همین موضوع عایق بسیار خوبی بوده و از هدر رفت سرمای درون باکس جلوگیری می کند. 

یک عدد درب بزرگ دست شما را برای قرار دادن تکه های بزرگ یخ درون محفظه باز می گذارد. درب بصورت فیت طراحی شده که از نفوذ گرما به داخل تا حد زیادی جلوگیری می کند. دو عدد دستگیره محکم کار جابجایی و حمل این باکس بزرگ را راحت کرده است. شما می توانید این محصول را در 2 رنگ آبی و طوسی بصورت اینترنتی سفارش دهید. برای اینکار کافیست تا بر روی تصویر بالا کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات
وزن: ۵۰۰۰ گرم​
ابعاد: ۳۶x۳۸x۳۹ سانتی‌متر​
جنس: فوم فشرده پلاستیک سخت استیل​
نظر کاربران
1.عالی وبا کیفیت بود .با تشکر از دیجیکالا.​
2.پلاستیک ضعیف دیواره داخلی ورق استیل بی کیفیت و چفت نشدن درب خلاصه نهایتا ۲۰۰ ارزش داره نه ۹۵۰ تومان چون جنس بی کیفیت چینی هستش​.

17- یخدان سفری باران مدل 2021 گنجایش 20 لیتر

یخدان سفری باران مدل 2021 گنجایش 20 لیتر

یکی از ملزومات مهم خودرو و کمپینگ بخصوص در فصول گرم سال یخدان مسافرتی می باشد زیرا مایع داخل محفظه را خنک نگه داشته تا شما نوشیدنی خنک و تگری را نوش جان کنید. یخدان مسافرتی باران مدل 2021 در ابعاد 42*34*32 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و کیفیت بالایی دارد زیرا از متریال درجه یک و کاملا بهداشتی در تولید آن استفاده شده است.

داشتن دستگیره و طراحی مناسب کار جابجایی آن را آسان تر کرده است. یک عدد شیر دسترسی به مایع داخل باکس را تسهیل می کند. داشتن درب بزرگ به شما اجازه می دهد تا تکه های یخ را براحتی درون آن قرار دهید. ضمن اینکه این محصول برای خانواده 4 تا 6 نفره گزینه ای مناسب خواهد بود و ظرفیتی معادل 20 لیتر دارد.

برای سفارش یخدان مسافرتی باران 2021 کافیست تا بر روی دکمه یا تصویر فوق کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید. لازم بذکر است این یخدان در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده و اکثر افراد از خرید خود رضایت داشته اند.

مشخصات
ابعاد: ۴۲x۳۴x۳۲ سانتی متر
وزن: ۲۴۵۰ گرم
جنس: پلاستیک
نظر کاربران
1.رنگ آبی سفارش دادم ابعاد داخلی محصول طول ۳۵ عرض و ارتفاع ۲۴.۵ بدنه دوجداره است ولی فاقد فوم و الیاف عایق است و اگر تحت فشار قرار بگیرد احتمال شکستن دارد جهت تست ۲ لیوان آب یخزده در داخل یخدان قرار دادم و تا ۱۲ ساعت هنوز در لیوان ها مقداری یخ باقی مانده بود، بعد از بیست ساعت آب قابل خوردن بود مقداری خنکی داشت در این مدت یخ آن در آشپزخانه قرار داشت، البته محل نگهداری، دمای محیط و تعداد دفعات باز و بسته کردن درب در نگهداری سرما داخل تأثیر دارد بین صندلی عقب و پشت صندلی راننده براحتی جا میشود و آخر اینکه ای کاش مقداری ارتفاع آن بیشتر بود نسب به پولی که هزینه میکنید ارزش دارد.
2.در بین جداره بیرونی و داخلی چیزی نیست و هوا است که موجب کاهش استحکام آن شده.
3.محل اتصال دستگیره به بدنه حالت آب شدگی دارد و ظاهراً مشکل قالب پلاستیک بوده.
18- یخدان سفری مدل جنرال گنجایش 60 لیتر
یخدان سفری مدل جنرال گنجایش 60 لیتر
مشخصات
ابعاد: ۶۵x۳۸x۴۰ سانتی‌متر
وزن: ۷۵۰۰ گرم
جنس: فوم پلی‌اتیلن، پلاستیک
نظر کاربران
1.خیلی خوبه و خیلی جاداره و یکی از بهترین یخدان مسافرتی است.
2.حتما بخرید پشیمونی نداره
3.درجه یک…عالی…پشیمون نمیشی
4.سلام من همین کالا رو سفارش دادم و چند بار لغو کردین از کارم بخاطر شما عقب افتادم.
5.مطابق با عکسو اندازه ها هم همون چیزی بود که توی مشخصات بود.
19- یخدان سفری مدل KAVIR کد SF-66 گنجایش 48 لیتر
یخدان سفری مدل KAVIR کد SF-66 گنجایش 48 لیتر
مشخصات
ابعاد: ۴۷x۳۰x۴۰ سانتی‌متر
وزن: ۸۰۰۰ گرم
جنس: پلاستیک، فلز و فوم فشرده
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

20- یخدان سفری کیش ترموس مدل شیردار گنجایش 18 لیتر

خرید اینترنتی یخدان مسافرتی
مشخصات
ابعاد: ۴۱x۲۹x۳۷ سانتی‌متر
وزن: ۲۴۰۰ گرم
جنس: پلاستیک و فوم فشرده
نظر کاربران
1.بد نیست تا چند ساعت خنک نگه میداره.
2.مناسب خانواده است.
3.رنگبندی متنوع و عالی دارد.

راهنمای خرید یخدان مسافرتی +(نکات استفاده از آن)

  1. اگر قرار است مواد گوشتی را برای ساعت های طولانی در یخدان مسافرتی حمل کنید برای بدست آمدن بهترین نتیجه حتما آنها را فریز کرده تا زمان بیشتری بتوانید آنها را نگهداری کنید یا می توانید در کنار مرغ و گوشت، در داخل کول باکس از تکه های یخ استفاده کنید تا مانند فریز عمل کنند.
  2. داشتن دستگیره برای حمل یخدان مسافرتی بسیار مهم و کاربردی است.
  3. در برخی مدل های یخدان مسافرتی، محفظه داخلی تقسیم بندی و طبقه بندی شده، که می توانید از قسمت های مختلف آن برای مواد غذایی یا نوشیدنی استفاده کنید.
  4. وجود شیر تخلیه بر روی بدنه یخدان مسافرتی به شما این امکان را می دهد تا به مایع داخل محفظه به راحتی دسترسی پیدا کنید و برای نوشیدن و یا تخلیه از آن استفاده کنید تا دیگر نیاز نباشد درب آن را هر بار باز کنید که این موضوع در طول عمر چنین محصولاتی موثر خواهد بود.
  5. وجود واشرهای لاستیکی و سیلیکونی دور تا دور درب و یا محفظه داخلی، باعث می شود تا مایعات و یا مواد داخل آن به هیچ عنوان به بیرون نشت پیدا نکند.
  6. حتما به اندازه کول باکس توجه کنید تا محصولی متناسب با نیازتان خریداری کنید. اگر زیاد اهل مسافرت هستید و برای پیک نیک و یا ماهیگیری قصد خرید دارید بهتر است یخدان های مسافرتی که در داخل صندوق عقب خودرو قرار می گیرند را در سبد خریدتان قرار دهید تا دست و پا گیر نباشد.
  7. وزن کول باکس ها بسیار حائز اهمیت است. بهتر است یخدان مسافرتی که در ساخت آنها از مواد اولیه با کیفیت و سبک استفاده شده است را خریداری کنید تا برای حمل آن دچار مشکل نشوید. پلاستیک پلی پرو پیلن در عین سبکی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین برخی شرکت ها از پلاستیک های آنتی باکتریال در ساخت یخدان های مسافرتی استفاده می کنند تا از رشد باکتری ها جلوگیری شود.
  8. برای جلوگیری از ذوب شدن سریع یخ داخل کول باکس، بهتر است آب ناشی از ذوب شدن یخ ها را خارج کنید. با این کار یخ های باقی مانده، مدت زمان بیشتری باقی خواهند ماند.
  9. وجود پایه، این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید در مکان های مختلف با تنظیم ارتفاع برای استفاده از شیر تخلیه بهره مند شوید.
  10. یکی از کاربردهای جالب یخدان سفری زمان ماهیگیری با قلاب است که از این وسیله به عنوان یک نگهدارنده سرمایی برای جلوگیری از فاسد شدن ماهی‌های صید شده استفاده می‌شود. به طور کلی شما ماهیگیری را پیدا نمی‌کنید که برای نگهداری ماهی‌های صید شده خود از یخدان سفری استفاده نکند. در واقع می‌توان گفت از این وسیله برای نگهداری یخ هم می‌توان استفاده کرد، شما قصد دارید مقداری یخ را از محلی به محل دیگر جا‌به‌جا کنید، بدون داشتن یخدان سفری در همان ابتدای مسیر یخ‌های شما آب شده و به مقصد نخواهند رسید. پس کاربرد اصلی این وسیله نگهداری و حمل یخ است، البته به دلیل سرد بودن فضای داخلی می‌توان آن را به یک یخچال سفری تبدیل کرد و از سفر خود نهایت لذت را برد.
  11. یخدان های مسافرتی در انواع مختلف پلاستیکی، فیبری، کلمن شو و فلزی در بازار وجود دارند. مدل فیبری ساده‌ترین نمونه یخدان هستند، جنس بدنه آنها از فیبر یا یونولیت می‌باشد که از اتلاف دما جلوگیری می‌کند. مدل پلاستیکی یکی از رایج‌ترین مدلهای یخدان هستند، در واقع همان نمونه قبلی می باشند، اما برای جلوگیری از شکسته شدن و بالا بردن مقاومت بدنه دور تا دور آن را با پلاستیک محکم پوشش می‌دهند. یخدان فلزی یکی از محکم‌ترین نمونه‌های یخدان مسافرتی هستند که تحمل قرار دادن مواد غذایی با وزن زیاد را دارند، به منظور رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از زنگ زدن جنس فضای داخلی این یخدان از پلاستیک محکم و مقاوم است، اما برای بالا بردن تحمل ضربه و وزن بیشتر قسمت بیرونی آنها را از جنس فلز می‌سازند. یخدان کلمن شو از هر دو جنس پرطرفدار یعنی پلاستیک و فلز ساخته می شود. کاهی شما برای تامین آب آشامیدنی خنک اعضای گروه خود نیاز به یک کلمن بزرگ دارید که بتوان از آن به عنوان یخدان مسافرتی هم استفاده کرد. 

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 20 تا از بهترین یخدان مسافرتی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: پرفروشترین مدلهای قمقمه، بهترین مدلهای کلمن آب، بهترین مدل های باربیکیو، پرفروشترین مدل های چمدان و خرید لوازم مورد نیاز ماهیگیری را پیشنهاد می کنیم.

منبع: آمازون

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

یک نظر

  • سپیده

    خوراکه تابستون?

    09 اردیبهشت 1402 در 08:46
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *