منوی دسته بندی

خرید 26 تا از بهترین سبد رخت چرک حصیری، پلاستیکی و پارچه ای (مهر1403)

بهترین سبد رخت چرک از کجا بخرم؟ امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید و پاسخ به سوالات متداول، 26 تا از بهترین سبد رخت چرک را به شما معرفی کنیم. مدل های پیشنهادی از برندهای خوب بازار می باشند و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی بالای مشتری شده اند. تا آخر همراه ما باشید.

یکی از کاربردی ترین و مهمترین وسایل هر آشپزخانه و جهیزیه عروس بدون شک سبد لباس چرک و شسته می باشد. این سبدها یا باکس های مخصوص رخت، به شما کمک می کنند تا ضمن تفکیک لباس های کثیف و آلوده از لباس های تمیز، براحتی لباس هایی که قرار است بشویید را درون آنها قرار داده تا در اسرع وقت آنها را جهت شستشو درون ماشین لباسشویی منتقل کنید. 

برخی از این سبدها علاوه بر کاربرد اصلی یعنی نگهداری از لباس های کثیف و تمیز، کارایی دیگری هم می توانند داشته باشند. برای مثال برخی از این باکس های مخصوص لباس بدلیل داشتن ظاهری زیبا سبب شیک تر شدن دکوراسیون شما می شوند. همچنین برخی از مدلهای سبد لباس چرک بدلیل داشتن استحکام بدنه و درب دار بودن می توانند بعنوان صندلی مورد استفاده قرار گیرند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف سبد لباس یا سبد رخت اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود به مطلب بهترین مارک رخت آویز استیل هم یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشد.

بهترین سبد رخت چرک (خرید 26 مدل پرفروش)

1- سبد رخت چرک مهتاک دکور مدل سبد لباس

✅ بهترین سبد رخت چرک

1- سبد رخت چرک مهتاک دکور مدل سبد لباس
ابعاد۴۰x۴۰x۴۵ سانتی‌متر​
امکانات ظاهریدر​
جنسحصیر​
وزن۳۰۰۰ گرم​

سبد رخت چرک مهتاک دکور مدل سبد لباس در دو رنگ کرم و طوسی موجود می باشد و جزو بهترین سبد رخت چرک می باشد. جنس این جای رخت از حصیر می باشد. بصورت مشخص تر بدنه این محصول از بافته شدن و کنار هم قرار گرفتن ظریف برگ های خرما تشکیل شده است که علاه بر ظاهری بسیار زیبا، استحکام و طول عمر بالایی دارد. 

همچنین نوع بافت این سبد رخت به گونه ای است که منافذ زیادی در هر ردیف وجود دارد که همین موضوع کار تهویه را بخوبی انجام داده و مانع از بو گرفتن لباس های درون سبد می شود. ابعاد سبد رخت مهتاک 40*40*45 سانتی متر در نظر گرفته شده که می توانید لباس های جمع آوری شده در طول هفته را درون آن قرار دهید. لازم بذکر است این سبد دارای درب می باشد.

2- سبد لباس بازن مدل لایف کد 5481 ​

2- سبد لباس بازن مدل لایف کد 5481 ​
ابعاد۴۴*۳۵*۳۰ سانتی‌متر​
رضایت مشتری86 درصد
وزن۱۰۰۰ گرم​
جنسپلاستیک
امکانات ظاهریدر​

سبد لباس بازن مدل لایف کد 5481 در رنگ های کرم، طوسی و صورتی موجود می باشد و جزو بهترین سبد رخت چرک بازار می باشد. تا به امروز 86 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند. بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است و دارای درب نیز می باشد.

وجود سوراخ های متعدد روی بدنه از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری کرده و گردش هوا را تسهیل می کند که ویژگی بسیار کلیدی برای یک سبد رخت باکیفیت محسوب می شود. ابعاد سبد فوق 30*35*44 سانتی متر می باشد که می توانید برای نگهداری البسه کثیف از آن استفاده کنید.

3- سبد لباس هوم کت کد 4248

3- سبد لباس هوم کت کد 4248
جنسپلاستیک
وزن ۸۵۰ گرم​
ابعاد 38*32 سانتی‌متر​
رضایت مشتری 86 درصد

سبد لباس هوم کت کد 4248 یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین سبد رخت چرک موجود در بازار محسوب می شود که از مهمترین دلایل فروش خوب این محصول می توان به: قیمت و کیفیت مناسب آن اشاره کرد. شما می توانید این وسیله کاربردی را در 5 رنگ زیبا و جذاب سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

سبد رخت هوم کت که توسط برندی نام آشنا و معتبر ساخته و روانه بازار شده است تا به امروز موفق شده 86 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده که می توانید روی طول عمر آن حساب کنید.

4- سبد لباس کد 7006

4- سبد لباس کد 7006
ابعاد ۳۲×۳۲×۴۶ سانتی‌متر​
رضایت مشتری76 درصد
وزن۱۲۰۰ گرم​
امکانات ظاهریدر​
جنسچوب با روکش چرم مصنوعی

سبد لباس کد 7006 یکی دیگر از بهترین سبد رخت چرک موجود در بازار است که استقبال خوبی از آن شده و مشتریان بسیاری این محصول را بعنوان گزینۀ نهایی خرید در سبد خریدشان قرار داده اند. شما می توانید این محصول زیبا و کاربردی را در 4 رنگ مختلف سفارش داده تا از این پس لباس های تمیز و کثیف اعضای خانواده خود را از هم تفکیک کرده و از این بابت نگرانی نداشته باشید. 

76 درصد افرادی که این سبد را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. جنس بدنه این سبد از چوب می باشد که جهت زیبایی بیشتر با روکشی از چرم مصنوعی پوشانده شده است. همچنین بدنه محکم این سبد رخت به شما اجازه می دهد تا از آن بعنوان صندلی برای نشستن هم بتوانید استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین جارو برقی ایرانی

5- سبد رخت لباس گلد مدل Rose Baran

5- سبد رخت لباس گلد مدل Rose Baran
ابعاد۵۵x۳۴x۲۲ سانتی‌متر​
وزن ۳۰۰ گرم​
جنس پلاستیک​
مدل Rose Baran

سبد رخت لباس گلد مدل Rose Baran در 5 رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه گردیده و قیمتی منصفانه برای آن در نظر گرفته شده است. 100 درصد افرادی که این سبد رخت را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند که نشان از کیفیت و رضایتمندی بالای آن دارد. جنس این سبد از پلاستیک مقاوم و باکیفیت می باشد که استحکام و تحمل وزن بالایی دارد و از این نظر یکی از بهترین سبد رخت چرک است. 

داشتن دو عدد دستگیره در کناره های این جای لباس و تحمل وزن بالای بدنه، جا به جایی تعداد زیادی البسه را میسر ساخته است. نوع طراحی این سبد رخت به گونه ای است که بهتر است برای قرار دادن البسه شسته شده مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید بعد از اتمام شستشوی ماشین لباسشویی، لباس ها را جهت جا به جایی و پهن کردن روی بند رخت، درون آن قرار دهید.

6- سبد لباس کد 7005

6- سبد لباس کد 7005
ابعاد۳۲×۳۲×۴۶ سانتی‌متر​
رضایت مشتری84 درصد
وزن ۱۲۰۰ گرم​
جنسپارچه​
امکانات ظاهریدر

سبد لباس کد 7005 در چهار رنگ جذاب تولید و روانه بازار شده که می توانید مطابق با سلیقه و نوع دکوراسیون منزل دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید. این محصول تا به امروز فروش بالایی را به ثبت رسانده و بسیاری از مشتریان آن را بعنوان خرید نهایی خود انتخاب کرده اند. سبد رخت فوق تا به امروز موفق شده 84 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. 

جنس بدنه این سبد از چوب می باشد که با روکشی از چرم مصنوعی تزیین شده است. نوع طراحی این سبد و داشتن درب، آن را به گزینه ای برای نگهداری لباس های کثیف که ممکن است در طول هفته چندین بار با آن مواجه شویم بدل کرده است. همچنین بدنه محکم و مقاوم چوبی این محصول به شما اجازه می دهد در صورت لزوم بتوانید بعنوان صندلی برای نشستن از آن استفاده نمایید.

7- سبد لباس چرک مدل استوانه ای

7- سبد لباس چرک مدل استوانه ای
ابعاد۴۵x۴۵x۶۰ سانتی‌متر​
وزن۵ کیلوگرم​
جنسچوب​

8- سبد رخت چرک مدل کلاسیک

✅ بهترین سبد رخت چرک

8- سبد رخت چرک مدل کلاسیک
ابعاد۵۰x۳۵x۶۵ سانتی‌متر
وزن۵۰۰۰ گرم​
جنسچوب​
امکانات ظاهریدر​

9- سبد رخت چرک ریو مدل بافت حصیر

9- سبد رخت چرک ریو مدل بافت حصیر
ابعاد۳۵x۴۵x۵۵ سانتی‌متر​
جنسپلاستیک
وزن۲۰۰۰ گرم​

10- سبد لباس زیباسازان مدل Sarv

10- سبد لباس زیباسازان مدل Sarv
ابعاد44*35*53 سانتی متر
وزن1250 گرم​
جنسپلاستیک
امکانات ظاهریدارای درب​

11- سبد لباس چرک مدل MOR189

11- سبد لباس چرک مدل MOR189
ابعاد۳۵x۳۵x۵۰ سانتی‌متر​
وزن ۱۰۰ گرم​
جنسپلی‌استر​
امکانات ظاهری دسته​

12- سبد رخت چرک مرسه مدل آزالیا

12- سبد رخت چرک مرسه مدل آزالیا
جنسپلاستیک
وزن۳۱۰۰ گرم​
جنسپلاستیک​

13- سبد لباس چرک کد 210

13- سبد لباس چرک کد 210
ابعاد۳۵x۳۵x۶۰ سانتی‌متر​
وزن۵۰ گرم​
جنسپلاستیک​
امکانات ظاهریتا شدن​
رضایت مشتری۸۳% (۵۰) نفر

14- سبد لباس چرک آسیم مدل پاپیون

14- سبد لباس چرک آسیم مدل پاپیون
ابعاد۲۸x۲۸x۴۶ سانتی‌متر​
جنس پارچه​
وزن۲۹۵ گرم​
مدلپاپیون
رضایت مشتری۹۰% (۱۰) نفر

15- سبد رخت چرک ایکیا مدل JALL

15- سبد رخت چرک ایکیا مدل JALL
ابعاد۴۵x۴۳x۶۸ سانتی‌متر
وزن۱۰۰ گرم​
جنسفلز​
رضایت مشتری۸۲% (۴۰) نفر

16- سبد رخت چرک لیمون مدل AT188

✅ بهترین سبد رخت چرک

16- سبد رخت چرک لیمون مدل AT188
ابعاد۳۳x۳۵x۴۴ سانتی‌متر​
وزن۱۳۲۰ گرم​
امکانات ظاهریدر
جنسپلاستیک​
رضایتمندی۱۰۰% (۲۰) نفر

17- سبد رخت چرک رزگلد مدل باران کد 8040 مجموعه 4 عددی به همراه سطل و فرچه توالت شوی

17- سبد رخت چرک رزگلد مدل باران کد 8040 مجموعه 4 عددی به همراه سطل و فرچه توالت شوی
ابعاد۵۳×۳۸×۴۶ سانتی متر
وزن۱۴۳۰ گرم​
جنسپلاستیک​

18- سبد لباس چرک بانیس کد 1235

18- سبد لباس چرک بانیس کد 1235
ابعاد۳۶*۳۵*۳۲ سانتی‌متر​
جنسپلاستیک
وزن۴۰۰ گرم​
رضایت مشتری ۹۰% (۶۰) نفر

19- سبد رخت چرک مدل شمشاد کد MD784

19- سبد رخت چرک مدل شمشاد کد MD784
ابعاد ۳۵x۳۵x۶۰ سانتی‌متر
وزن1090 گرم​
جنسحصیر​
امکانات ظاهریدر​

20- سبد لباس چرک مدل ذوزنقه‌ای​

20- سبد لباس چرک مدل ذوزنقه‌ای​
ابعاد۵۰x۳۰x۶۵ سانتی‌متر​
وزن۴۰۰۰ گرم​
جنسچوب

سبد لباس یک وسیله برای جمع آوری لباس هاست. شما می توانید لباس هایی که قرار است در ماشین لباسشویی شسته شوند را در سبد مخصوص لباس ریخته تا شستن آنها را فراموش نکنید. امروزه تنوع این سبدها بسیار زیاد است و شما می توانید طبق سلیقه و دکور منزل آنها را انتخاب کنید. 

سبد لباس چرک مدل ذوزنقه‌ای یک سبد بسیار شیک و باکیفیت است که می تواند سلیقه های مختلف را در برگیرد. جنس این محصول از چوب روسی سبک و البته مقاوم می باشد و در ابعاد 50*30*65 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. 

طراحی این محصول نگاه هر بیننده را به خود جلب می کند که علاوه بر کارایی اصلی می تواند دکوراسیون منزل را زیباتر نشان دهد. همچنین وجود شیارهای متعدد امکان عبور هوا را فراهم کرده است به همین دلیل هیچگاه لباس های درون سبد بو نمی گیرد. شما می توانید همین حالا این محصول را در 7 رنگ مختلف بصورت اینترنتی سفارش دهید. برای اینکار کافیست تا بر روی تصویر بالا کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

21- سبد رخت چرک ایکیا مدل 147

سبد رخت چرک ایکیا مدل 147
ابعاد۴۱x۴۱x۶۰ سانتی‌متر
وزن۳۷۲۰ گرم
جنسحصیر چوبی

22- سبد رخت چرک برابانتیا مدل laundry 35

سبد رخت چرک برابانتیا مدل laundry 35
ابعاد۳۰x۳۰x۶۴ سانتی‌متر
وزن۶۰۰۰ گرم
جنساستیل ضدزنگ

23- سبد رخت چرک لیمون مدل بافت

✅ بهترین سبد رخت چرک

سبد رخت چرک لیمون مدل بافت
ابعاد۴۳.۵x۳۱.۵x۸۴ سانتی‌متر
جنسپلاستیک
امکانات ظاهریچرخ

24- سبد لباس بازن کد 41010

سبد لباس بازن کد 41010
ابعاد45*31 سانتی متر
وزن۹۱۵ گرم
جنسپلاستیک
قابلیتمنافذ زیاد جهت گردش هوا

25- سبد لباس مدل ترانه S1

سبد لباس مدل ترانه S1
ابعاد۴۴x۴۴x۳۳ سانتی‌متر
وزن۷۲۵ گرم
جنسپلاستیک
امکاناتطراحی خوب دسته ها

26- سبد رخت چرک اکوسبدکو مدل moas920

سبد رخت چرک اکوسبدکو مدل moas920
ابعاد۴۰x۴۰x۶۰ سانتی‌متر
وزن۲۱۳۰ گرم
جنسچوب
طراحی مدرن و مینیمال

سوالات متداول

سبد لباس ارزان چی بخرم؟

در این بخش قصد داریم تعدادی از سبدهای رخت چرک که از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردارند را به شما معرفی کنیم.

  1. سبد رخت چرک مدل تاشو سیلیکونی در ابعاد 2*27*47 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. جنس آن از پلاستیک می باشد. از ویژگی های جذاب این سبد می توان به قابلیت آویز کردن و تاشو بودن آن اشاره کرد. شما زمانی که با آن کار ندارید می توانید آن را تا کرده و کنار بگذارید تا فضای کمتری را اشغال کند. همچنین می توانید آن را به دیوار نصب کرده تا جایی مشخص داشته باشد. قیمت مقرون بصرفه در کنار رنگبندی متنوع این محصول سبب شده تا هر کس با هر سلیقه بتواند آن را خریداری کند. این سبد تا به امروز فروش خوبی را به ثبت رسانده و در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده است. شما می توانید این سبد لباس چرک را بصورت اینترنتی خریداری کنید.
  2. سبد رخت چرک لیمون مدل مستطیل بامبو کد LP39 یکی از بهترین سبد رخت چرک تولید این شرکت نام آشناست که تا به امروز رضایتمندی 96 درصدی مشتریان را به ثبت رسانده است. تنوع رنگ بیش از 12 رنگ متنوع دست شما را برای انتخابی کاملا متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل باز می گذارد. ابعاد این سبد 30*25*35 سانتی متر است که ابعاد مناسبی برای 1 تا 2 نفر محسوب می شود و می توانید لباس های چند روز را درون آن قرار دهید. جنس حصیری این سبد علاوه بر زیبایی فوق العاده، کیفیت خوب و مثال زدنی دارد که می توانید روی طول عمر آن حساب کنید. وجود دو دستگیره در طرفین کار جابجایی را آسانتر کرده است. البته شما می توانید از این سبد به عنوان نظم دهنده وسایل و لباس هم استفاده کنید.

راهنمای خرید سبد رخت چرک

  • اندازه سبد: سبدهای لباس در ابعاد و اندازه های مختلف در بازار وجود دارند. برای انتخاب بهترین گزینه حتما لازم است تا تعداد جمعیت خانواده را مدنظر قرار دهید.
  • جنس سبد: سبدهای رخت در انواع مختلف چوبی، حصیری، فلزی، پارچه ای، پلاستیکی و یا ترکیبی از آنها تولید و روانه بازار می شوند. مدلهای چوبی استحکام بالایی دارند که اغلب با روکشی از چرم مصنوعی یا آستری از پارچه پوشانده شده تا استحکام و زیبایی را برای مشتری به ارمغان بیاورند. مدلهای حصیری اغلب با برگ های درخت خرما بافته می شوند که زیبایی مسحور کننده ای را بوجود آورده و با بیشتر دکورها هماهنگ هستند و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارند. مدل های فلزی معمولا از استیل در ساخت آنها استفاده می شود تا در برخورد با لباس های نمناک دچار زنگ زدگی نشوند. می توان گفت تنوع مدل های پلاستیکی و پارچه ای نسبت به مدلهای دیگر بیشتر است و قیمت مقرون به صرفه تری دارند که این ویژگی های بر خیل مشتریان آنها افزوده است.
  • قیمت: سبدهای لباس در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس و کیفیت سبد لباس در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید، مقدار پولی که قرار است برای خرید سبد لباس صرف کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید سبد لباس نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از سبد لباس مد نظر شما استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.
  • ویژگی های دیگر: بهتر است در هنگام خرید سبد لباس به موارد دیگری همچون: درب دار بودن، طرح و رنگ و غیره توجه کنید. اگر هدف شما از خرید سبد لباس برای نگهداری البسه چرک می باشد پیشنهاد می شود مدلهای که با داشتن منافذ کافی، تهویه و گردش هوا را بخوبی انجام داده و دارای درب می باشند را انتخاب کنید تا از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری گردد. در خصوص طرح و رنگ هم بهتر است مدلهایی که بیشترین هماهنگی را با دیگر وسایل منزل شما دارند را انتخاب کنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 26 تا بهترین سبد رخت چرک و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *