منوی دسته بندی

کفش ورزشی زنانه -راهنمای خرید بهترین کفش های ورزشی زنانه

√ کفش ورزشی زنانه

همیشه ورزش کردن نقش مهمی در هماهنگی عصب و عضله و سلامتی ما دارد. تمرکز، اعتماد به نفس و کیفیت زندگی ما را افزایش می دهد و ما را در رسیدن به اهدافمان مصمم تر و صبورتر می کند. اما ورزش کردن ثمربخش مستلزم یکسری آیتم هایی مانند اراده، تلاش، استمرار و غیره است. یکی از مهمترین و ضروری ترینِ این آیتم ها، داشتن کفش ورزشی مناسب است. با داشتن کفش ورزشی مناسب؛ باکیفیت و انگیزه بیشتری می توان به ورزش کردن پرداخت.

البته توجه نکردن به یکسری نکات مهم در هنگام خرید کفش ورزشی می تواند نتیجه عکس داشته باشد و به کمر و پاها آسیب جدی وارد کند.

امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا با راهنمای خرید بهترین کفش های ورزشی زنانه در خدمت شما باشیم. همچنین در ادامه تعدادی از پرفروشترین کفش های ورزشی زنانه موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. پس به امید انتخابی هوشمندانه و دقیق، تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کفش ورزشی زنانه، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- کفش ورزشی زنانه مدل هامون کد 680 KER

کفش پیاده روی زنانه مدل هامون کد 680 KER در سایزهای 37*38*39*40*41 در بازار موجود می باشد که براحتی می توانید بصورت اینترنتی آن را از فروشگاه معتبر دیجی کالا سفارش دهید. این کفش از ترکیب موادی همچون پارچه، چرم مصنوعی، مش و میکرو پلی اورتان ساخته شده است.

این کفش با داشتن ویژگی های تخصصی همچون مقاومت در برابر سایش، انعطاف پذیری بالای زیره، کاهش فشارهای وارده و داشتن قابلیت ارتجاعی بخوبی از کمر و پاهای شما در حین ورزش کردن و پیاده روی های طولانی محافظت و مراقبت خواهد کرد.

در ساخت این کفش از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده شده که ضمن طول عمر و استحکام خوب در برابر پاره شدن، وزن مناسبی دارد تا پای شما دچار خستگی نشود. 

همچنین جنس این کفش به گونه ای است که می توانید هر زمان که لازم بود با ابر کفی و یا دستمال خیس آن را بشویید تا تمیز شود.

مشخصات
نظر کاربران

2- کـفش ورزشی سعیدی مدل Sa10000

یکی از شرکت هایی که در زمینه تولید کفش پیاده روی و ورزشی فعالیت دارد و توانسته در بسیاری از مواقع رضایت مشتریان خود را جلب کند و سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد شرکت کفش سعیدی می باشد. می توان گفت کفش های این شرکت بدلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت منصفانه و مقرون به صرفه در بازار شهرت و مقبولیت پیدا کرده اند.

کفش ورزشی زنانه سعیدی مدل Sa10000 در سایز 41 موجود می باشد. 75 درصد افرادی که این کفش را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. جنس این کفش ورزشی از پلی اورتان می باشد و کیفیت و وزن مناسبی برای ورزش کردن و پیاده روی دارد.

طراحی ارگونومیک بیشترین راحتی را هنگام ورزش کردن یا پیاده روی به شما هدیه می دهد ضمن اینکه با داشتن کفی و زیره مناسب تا حد زیادی فشارهای وارده را مهار خواهد کرد. 

این محصول با داشتن ویژگی های تخصصی، قیمت مناسب و ظاهری زیبا، گزینه ای ایده آل برای استفاده های روزمره، پیاده روی و ورزش کردن بشمار می رود. 

لازم بذکر است کفش ورزشی زنانه مدل Sa10000 یکی از پرفروشترین محصولات این شرکت می باشد.

مشخصات
نظر کاربران

3- کفش ورزشی زنانه مخصوص دویدن مدل Epic React Flyknit

کفش ورزشی زنانه مخصوص دویدن مدل Epic React Flyknit در سایزهای 38*39*40*45 در بازار موجود می باشد و بررسی نظرات کاربران نشان از کیفیت بالای این کفش دارد.

این محصول با طراحی حرفه ای و زیره منحنی علاوه بر زیبایی کم نظیر، سلامت شما را تضمین می کند و تا حد زیادی فشارهای وارده را کاهش می دهد. 

شما عزیزان هم اکنون می توانید سایز دلخواهتان را از دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
نظر کاربران

4- کـفش ورزشی مدل شهباز کد 984

کفش ورزشی زنانه مدل شهباز کد 984 در دو سایز 37 و 40 در بازار موجود است و جنس آن از مواد مصنوعی می باشد. جنس زیره از اتیلن وینیل استات می باشد که انعطاف پذیری و حالت ارتجاعی خوبی دارد. اگر به دنبال خرید یک کفش ورزشی برای انجام کارهای روزمره، پیاده روی و ورزش کردن می گردید که قیمت مناسبی هم داشته باشد در خرید این محصول شک نکنید.​

این محصول علاوه بر داشتن کیفیت بالا، ظاهر بسیاری زیبایی دارد که نسل جوان را راضی نگه می دارد. مشتریان این کفش بیشتر گروه سنی جوان و نوجوان اند که به دنبال تیپ های اسپرت می باشند.​

مشخصات
نظر کاربران

5- کفش ورزشی زنانه نهرین مدل Nancy کد 3

متاسفانه کفش ورزشی زنانه نهرین مدل Nancy کد 3 فقط در سایز 36 در دیجی کالا موجود می باشد. این محصول یکی از پرفروشترین و مقرون به صرفه ترین مدل های کفش این شرکت نام آشنا می باشد که اغلب خریداران به کیفیت بالا، راحتی و زیبایی آن اذعان داشته اند و آن را به دیگر هموطنان پیشنهاد کرده اند.​

کفش ورزشی زنانه نهرین مدل نانسی کیفیت مطلوبی دارد که در کنار قیمت گذاری منصفانه ارزش خرید بالایی پیدا کرده است.​

مشخصات
نظر کاربران

6- کـفش ورزشی زنـانه مدل شارک

کفش ورزشی زنانه مدل شارک با داشتن کفی طبی و زیره منعطف و مرتفع تا حد زیادی از فشارهای وارده می کاهد و سلامت شما را هنگام ورزش کردن، دویدن و پیاه روی های طولانی تضمین می کند.

نحوه بسته شدن این کفش ورزشی بصورت بندی طراحی شده که البته با داشتن قالب و جنس مناسب و استاندارد براحتی می توانید آن را از پا در آورده و مجددا بپوشید. 

جنس رویه کفش از مش می باشد که با داشتن ویژگی هایی مانند امکان گردش هوا، سبکی، راحتی و نرمی حس خوبی را برایتان به ارمغان می آورد.

مشخصات
نظر کاربران

7- کفش پیاده روی زنانه راکی مدل AIR 2

مشخصات
نظر کاربران

8- کفش ورزشی زنانه مدل Ca006

مشخصات
نظر کاربران

9- کفش پیاده روی زنانه کالای ورزشی پروین مدل MADAEN.me

مشخصات
نظر کاربران

10- کفش راحتی زنانه لاگوست کد 50207-741SFA0071.06C

مشخصات
نظر کاربران

11- کفش ورزشی زنانه مل اند موژ مدل W06998-101

مشخصات
نظر کاربران
12- کفش مخصوص دویدن زنانه لاگوست کد 50205-739SFA0037.CD8
مشخصات
نظر کاربران

13- کفش زنانه نسیم مدل K.N.07

کفش ورزشی زنانه نسیم مدل K.N.07 یک کفش بسیار راحت و البته زیبا برای استفاده های روزمره، پیاده روی و حتی ورزش کردن می باشد. نوع طراحی و ظاهر اسپرت کفش گزینه ای بسیار عالی برای استایل های ورزشی می باشد و مورد استقبال گروه های سنی مختلف قرار گرفته است. جنس رویه این کفش از پارچه و بصورت جورابی طراحی شده که راحتی فوق العاده ای را به شما هدیه می کند.​

رویه پارچه ای علاوه بر راحتی فوق العاده، گردش هوا را تسهیل کرده و از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. زیره نرم و انعطاف پذیر در کنار کفی طبی ضمن کاهش فشارهای وارده، سلامت شما را تضمین خواهد کرد. 88 درصد افرادی که از این کفش ورزشی استفاده کرده اند ضمن اعلام رضایتمندی، خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.​

شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول زیبا و باکیفیت را سفارش دهید.​

مشخصات
نظر کاربران
14- کفش پیاده روی زنانه کالای ورزشی پروین مدل RAHIL.to.kal
مشخصات
نظر کاربران

15- کفش ورزشی زنانه ال سی وایکیکی مدل S2DA17Z8

مشخصات
نظر کاربران

16- کـفش اسپرت زنانه نهرین مدل 2 ایکس 4

مشخصات
نظر کاربران
17- کفش تمرین زنانه مدل ni55
مشخصات
نظر کاربران
18- کفش پیاده روی زنانه مل اند موژ مدل W07261-305
مشخصات
نظر کاربران

19- کفش مخصوص دویدن زنانه مدل 892

مشخصات
نظر کاربران

20- کفش ورزشی زنانه مدل AD16

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​ …

نکاتی در خصوص خرید کفش ورزشی زنانه

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از باکیفیت ترین مدلهای کفش ورزشی زنانه و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: راهنمای خرید بهترین مدل های کاپشن زنانه، پرفروشترین دستبندهای نقره زنانه، بهترین مدلهای عینک آفتابی زنانه، بهترین مدلهای کیف رودوشی زنانه، بهترین مدلهای ست کیف و کفش، پرفروشترین مدلهای کفش راحتی زنانه، بهترین مدل های کفش طبی زنانه، پرفروشترین مدل های کانسیلر، محبوب ترین مدل های کرم پودر، بهترین دستگاه های لاک خشک کن، پرفروشترین مدل های کرم ضد آفتاب و بهترین مدل های کرم روشن کننده را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *