منوی دسته بندی

بهترین مدل های راکت تنیس برای افراد مبتدی تا حرفه ای

یکی از مفرح ترین و محبوب ترین ورزش های جهان بدون شک ورزش تنیس می باشد که طرفداران و علاقه مندان بسیار زیادی دارد که بصورت حرفه ای و یا آماتور در این رشته فعالیت دارند. راکت تنیس یکی از مهمترین مولفه ها در این رشته ورزشی پرطرفدار است.

در بسیاری از مواقع می بینید علی رغم استعداد فراوان و حرفه ای بودن یک ورزشکار، اگر لوازم خوب و باکیفیتی در دسترس او نباشد نمی تواند اتفاق های خوبی را رقم بزند و به موفقیت در رشته خود دست پیدا کند. تمامی این موارد در خصوص رشته ورزشی تنیس هم صدق می کند. اگر شما یک ورزشکار حرفه ای باشید حتما باید لوازمی متناسب با مهارت خود خریداری کنید.

در کنار کفش و توپ استاندارد قطعا شما به یک راکت درجه یک هم احتیاج دارید تا تکنیک و مهارت های خود را بتوانید بدون نقص پیاده سازی کنید همانطور که یک فوتبالیست به زمین استاندارد، توپ، کفش و غیره برای ارائه و نمایش تکنیک، مهارت و تاکتیک خود احتیاج دارد.

البته رشته ورزشی تنیس بدلیل محبوبیتی که دارد به هیچ عنوان مختص افراد حرفه ای نیست و بسیاری از افراد بدلیل مهیج بودن این رشته ورزشی سعی می کنند هر چند بصورت مبتدیانه، اما آن را ادامه دهند و از هیجان آن لذت ببرند و صد البته که سلامت خود را هم تضمین می کنند.

در این بخش از دقیق شو قصد داریم علاوه بر راهنمای خرید راکت تنیس، تعدادی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های راکت تنیس از مبتدی تا حرفه ای را خدمت شما دوستان عزیز معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف راکت تنیس، اقدام به خرید مدل دلخواهتان کنید.

1- راکت تنیس مدل BLX - غیر اصل

راکت تنیس مدل BLX در دو رنگ آبی و قرمز موجود می باشد و تا بحال 74 درصد افرادی که از این راکت استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند. در نظر داشته باشید این محصول توسط شرکت سازنده اصلی ساخته نشده است.​

اما بسیار مشابه جنس اصلی می باشد و قیمت و کیفیت مناسبی دارد و برای افراد مبتدی و کسانی که علاقه مند به این رشته ورزشی هستند گزینه ایی مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. ​

مشخصات
نظر کاربران

2- راکت تنیس ویلسون مدل BLX

یکی از قدیمی ترین و در عین حال موفق ترین شرکت هایی که در زمینه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی فعالیت دارد و همواره توانسته با تولید و عرضه محصولات بسیار با کیفیت سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد شرکت ویلسون است که توسط شخصی با همین نام بنیان گذاری شده است. راکت تنیس ویلسون مدل BLX در دو رنگ قرمز و آبی موجود می باشد.​

این محصول ساخت شرکت ویلسون و برند اصلی و بسیار باکیفیت می باشد. این راکت به گونه ای طراحی شده که به شما اجازه می دهد تا به بهترین نحو بتوانید آن را در دست گرفته و ضربات محکم، سریع و بی نقصی را از زوایای مختلف به توپ تنیس وارد نمایید.​

مشخصات
نظر کاربران

3- راکـت تـنیس هد مدل Gravity JR25

راکت تنیس هد مدل Gravity JR25 کیفیت بسیار ایده آلی دارد. این محصول گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال حرفه ای شدن در این رشته ورزشی هستند و می خواهند اصولی و حرفه ای قدم های خود را تا رسیدن به موفقیت و پیروزی بردارند.

راکت فوق برای افراد 9 تا 11 سال گزینه ای بسیار مناسب می باشد و کیفیت این محصول همان کیفیت راکت تنیس تولید شده برای افراد بزرگسال را دارا می باشد و فقط سایز و اندازه آن کوچکتر است. 

چنانچه قصد خرید یک راکت تنیس حرفه ای را دارید و می خواهید از همین ابتدا خیلی قوی تا رسیدن به موفقیت قدم های خود را بردارید ما به شما خرید این محصول را پیشنهاد می کنیم.

ضمنا همراه این راکت یک عدد کاور برای شما ارسال می شود که به لطف داشتن یک بند، براحتی می توانید آن را با خود حمل کنید.

مشخصات
نظر کاربران

4- راکت تنیس مدل roland garros- غیر اصل

همواره رشته تنیس در بین رشته های مفرح و مهیج ورزشی جایی داشته است و بسیاری از افراد چه بصورت حرفه ای و چه بصورت تفریحی در این رشته فعالیت دارند. این رشته ورزشی خود به چند دسته دیگر تقسیم می شود که هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارند. لازمه موفقیت و لذت بردن از این رشته ورزشی داشتن اقلام مناسب این رشته می باشد که در راس آنها می توان به راکت تنیس اشاره کرد.

راکت تنیس مدل roland Garros یکی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای راکت تنیس موجود در بازار می باشد. در نظر داشته باشید این محصول بصورت های کپی و بسیار باکیفیت تولید شده اما برند و تولید شده توسط شرکت اصلی سازنده نمی باشد.

مشخصات
نظر کاربران

5- راکـت تنـیس تکنی فایبر مدل TF-X1 285

راکت تنیس تکنی فایبر مدل TF -X1 285 گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید یک راکت تنیس باکیفیت و استاندارد هستند و تقریبا دوران ابتدایی و مقدماتی این رشته ورزشی را پشت سر گذاشته اند.​

در نظر داشته باشید این راکت مانند تمام راکت های حرفه ای و تخصصی بدون زه کشی می باشد که باید اینکار را متناسب با سلیقه و ایده آل خود انجام دهید.​

مشخصات
نظر کاربران

6- راکت تنیس هد مدل Boom MP

مشخصات
نظر کاربران

7- راکت تنیس ویلسون مدل BLX blck

مشخصات
نظر کاربران

8- راکت تنیس ویلسون مدل six one95

مشخصات
نظر کاربران
9- راکت تنیس ویلسون مدل Roland Garros Blade 98
مشخصات
نظر کاربران
10- راکت تنیس ویلسون مدل tour slam
مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​ راکت تنیس…

انواع مختلف راکت تنیس

نکاتی در خصوص خرید انواع مختلف راکت تنیس

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های راکت تنیس از مبتدی تا حرفه ای و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید پرفروشترین مدل های دوچرخه کوهستان، بهترین مدلهای دوچرخه کودکان، بهترین برندهای تردمیل برقی، بهترین مدلهای اسکوتر برقی، پرفروشترین مدلهای یخدان مسافرتی و کرم ضد آفتاب را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *