منوی دسته بندی

معرفی بهترین و پرفروشترین مدلهای آیفون تصویری همراه خرید آنلاین

خرید اینترنتی آیفون تصویری

همواره یکی از دغدغه های انسان تامین امنیت خودش می باشد زیرا بدون امنیت زندگی بی معنا خواهد بود. یکی از وسایلی که در تامین امنیت خانواده ها نقش بسیار زیادی دارد آیفون، دربازکن یا به اصلاح همان اف اف ها می باشند. با ورود درب باز کن های صوتی به بازار استقبال گسترده ای از آنها بعمل آمد و اغلب ساختمان ها، مجتمع ها و منازل شخصی از درب باز کن های صوتی جهت تامین امنیت و اهراز هویت مراجعه کنندگان استفاده می کردند. اما کمی بعد با پیشرفت تکنولوژی در این عرصه، شاهد ورود آیفون تصویری به بازار بودیم که می توان گفت به سرعت جایگزین درب باز کن های صوتی شد. 

زیرا آیفون های تصویری در احراز هویت عملکرد بسیار بهتری داشتند. حتی برخی از مدل های آیفون تصویری با بهبود صفحه نمایش و تجهیز به دوربین دید در شب امکان تشخیص چهره و هویت مراجعه کنندگان را حتی در تاریکی شب فراهم می کردند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

با توجه به تنوع گسترده دربازکن تصویری امروز در این بخش از دقیق شو تصمیم گرفتیم تا تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های آیفون تصویری موجود در بازار را خدمت شما دوستان معرفی کنیم.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف آیفون تصویری اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

آیفون تصویری: دربازکن تصویری یا آیفون تصویری نوعی در بازکن است که در مجموعه‌های مسکونی یا تجاری نصب می‌شود تا تأمین‌ کننده زنگ در، مکالمه و بازکننده در باشد. مشخصه این وسیله آن است که شخص می‌تواند فرد پشت در را ببیند و تنها اگر مایل باشد در را بر او باز کند. در بازکن‌های تصویری از لحاظ صفحه نمایش به دو نوع سیاه سفید و رنگی در سایزهای ۴٫۳ اینچ ۴ اینچ و ۷ اینچ و ۱۰ اینچ به بازار عرضه می‌شوند. سیستم‌های ارتباطی که ما به آن‌ها آیفون تصویری می‌گوییم، مکمل آیفون‌های صوتی قدیمی می‌باشند. آیفون تصویری می‌تواند علاوه بر اینکه صدا را منتقل کند، تصویر را نیز به مانیتور داخل ساختمان منتقل کند و این امر امنیت را نیز بالا می‌برد. آیفون‌های تصویری جدید و پیشرفته تر معمولاً دارای امکانات مانند ضبط صدا و تصویر و همچنین ارتباط از راه دور هستند که در صورت لزوم کاربر میتواند از آن استفاده کند. منبع

1- آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

1- آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 یکی از زیباترین و جدیدترین مدل های درب باز کن شرکت الکتروپیک می باشد و قابلیت نصب به دو پنل درب باز کن و یا دو دوربین مدار بسته را بصورت همزمان دارد. صفحه نمایش لمسی کاربری آسان و لذت بخشی را برایتان فراهم می کند و بدون شک تجربه خوبی برایتان رقم خواهد زد.

صدای شفاف و بدون نویز و کیفیت تصویر بالا از ویژگی های مهم این آیفون تصویری محسوب می شوند. لازم بذکر است این کالا توسط شرکت سازنده بمدت 3 سال گارانتی شده تا مشتری با خیالی آسوده اقدام به خرید این محصول کند.

مشخصات
ابعاد بسته‌بندی: 18x21x31 سانتی‌متر​
ابعاد صفحه نمایش: 7​ اینچ
ابعاد پنل: 21x31x18 سانتی‌متر​
تعداد واحد: 1​
شامل: گوشی​
  • نظر کاربران
  • نظری تا کنون در خصوص این کالا به ثبت نرسیده است.​

2- آیفون تصویری سوزوکی مدل 727BM-1v-c مجموعه 2 عددی

2- آیفون تصویری سوزوکی مدل 727BM-1v-c مجموعه 2 عددی

با ورود درب بازکن های تصویری به بازار امنیت و رفاه افراد بیش از پیش تامین گردید. با توجه به داشتن دوربین براحتی می توان افراد را احراز هویت کرد. برخی از در بازکن ها که به دوربین دید در شب مجهز شده اند براحتی می توانند در محیط های کم نور هم هویت افراد را تشخیص دهند.

آیفون تصویری سوزوکی مدل 727BM – 1v – c مجموعه 2 عددی یک مجموعه ای کامل شامل: صفحه نمایش، پنل و گوشی، تگ و ترانس است که با خرید آن دیگر نیاز به خرید وسیله دیگری ندارید. این درب بازکن را می توانید بر روی آپارتمان های چند واحدی ویلایی نصب کرده و با توجه به دوربین سونی ژاپنی و لنز دید در شب؛ بسیار باکیفیت و براحتی هویت افراد مراجعه کننده را تشخیص دهید.

مزیت دیگر این آیفون تصویری امکان ضبط تصاویر می باشد که اینکار را می توانید هم بصورت دستی و هم بصورت اتوماتیک انجام دهید که ویژگی بسیار کاربردی و مهم محسوب می گردد. اسپیکر های این آیفون تصویری در شرایط مختلف جوی عملکرد فوق العاده ای خواهند داشت و بدلیل ضد آب بودن حتی در روزهای بارانی از کیفیت آنها کاسته نخواهد شد.

اسپیکرهای این محصول صدای واضح و پر قدرتی را منتقل می کنند و صدای وزوز، خشش، پارازیت و قطعی که در برخی درب بازکن ها متداول است در این مدل به هیچ عنوان دیده نمی شود و صدای باکیفیتی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

مشخصات
اقلام همراه: یک عدد پنل تک واحدی کارتی یک عدد گوشی حافظه دار ۷ اینچ یک عد ترانس​
ابعاد بسته‌بندی: 20x20x20 سانتی‌متر​
شامل: گوشی , پنل , منبع تغذیه​
توضیحات ضبط: تصاویر قابلیت ضبط تصاویر در فیلم و حافظه داخلی به صورت دستی و اتوماتیک​
سایر توضیحات: صفحه نمایش ۷ اینچ رنگی/ دارای کلید لمسی قابلیت اتصال به دو پنل/ قابلیت ضبط تصاویر در فیلم و حافظه داخلی به صورت دستی و اتوماتیک/ دارای کیفیت و صدای واضح و شفاف/ قابلیت نصب بر روی آپارتمان های چند واحدی ویلایی/ دید در شب با کیفیت بالا با حداقل نور (دارای LED دید در شب)/ دارای دوربین سونی ژاپن مقاوم در سخت ترین شرایط جوی (۳۰ درجه) ۸۰۰/ تیوی لاین صدای واضح با قابلیت تنظیم اسپیکر ضدآب/ دارای دو اسپیکر ضدآب/ دارای لولای نگهدارنده جهت نصب آسان/ قابلیت نصب بر روی آپارتمان های چند واحدی ویلایی​ می باشد.
  • نظر کاربران
  • دوماهی استفاده می کنم راضیم​.
  • استفاده از کارت واسه بازکردن درب خیلی واسه من که باکلید مشکل دارم خوبه.کارت جاگیر نیست تصاویری هم که ثبت میکنه کیفیت مناسبی داره لااقل وقتی خونه نیستم میدونم کی اومده بطور کلی باخریدش موافقم و قیمتش هم به نسبت شهرخودم واقعا مناسب بود​.

3- دربازکن تصویری سیماران مدل HS-43TK

3-  دربازکن تصویری سیماران مدل HS-43TK

آیفون تصویری سیماران مدل HS- 43TK بمدت 30 ماه توسط شرکت سازنده گارانتی شده است و با خیالی راحت می توانید اقدام به خرید آن کنید. این دربازکن کیفیت بسیار خوبی دارد و تا 1000 عکس را می توانید در آن ذخیره کنید که ویژگی کاربردی در راستای امنیت بیشتر محسوب می شود.

یکی از آپشن های جذاب این مدل داشتن اپلیکیشن اختصاصی آن است که به شما امکان باز کردن و صحبت کردن از راه دور را خواهد داد. آیفون تصویری سیماران قابلیت نصب به دو پنل یا دوربین مدار بسته را بصورت همزمان دارد و 16 ملودی مختلف دست شما را برای انتخاب زنگ دلخواهتان باز گذاشته است.

مشخصات
شامل: گوشی​
توضیحات: ضبط تصاویر حافظه 1000 عکس را دارا می باشد​ که بسیار کاربردی است.
ابعاد پنل: 19x15x4 سانتی‌متر​
ابعاد بسته‌بندی: 22X16X4 سانتی‌متر​
سایر توضیحات: با استفاده از اپلیکیشن دربازکن های تصویری سیماران با امکان نظارت، صحبت کردن و باز کردن درب های ورودی پارکینگ از راه دور LCD​
  • نظر کاربران
  • مشکلی با این محصول نداشتم ولی تو مشخصات فنی محصول رو با حافظه معرفی کرده بود و من بعنوان حافظه دار خرید کردم و با مشخصات عنوان شده فرق داشت مرجوع کردم.​

4- مانیتور آیفون تصویری تک نما مدل D70

4- مانیتور آیفون تصویری تک نما مدل D70

مانیتور آیفون تصویری تک نما مدل D70 از کیفیت و ظاهر بسیار زیبا برخوردار است. از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید درب بازکن به آن توجه داشت موضوع وضوح تصویر و کیفیت صدای دریافتی می باشد. این دو ویژگی در مانیتور آیفون تصویری تک نما مدل D70 بصورت محسوسی دیده می شود و کیفیت تصویر و صدای بسیار خوب و بی نقصی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

در راستای امنیت و رفاه حال بیشتر مشتریان، امکان نصب به دو پنل و قابلیت ارتباط با نگهبانی در این مدل وجود دارد و براحتی می توانید از این ویژگی های کاربردی بهره ببرید. قابلیت ارتباط تمام واحدها با یک واحد این امکان را فراهم می کند که در هر لحظه که نیاز بود بتوانید با حراست، نگهبانی یا بخش مدیریت ساختمان ارتباط برقرار کرده و گزارشی را ارئه کنید.

در نظر داشته باشید در بازکن های شرکت تک نما فقط با پنل های مارک این شرکت سازگار بوده و با دیگر مدل های ست نمی شوند.

مشخصات
ابعاد بسته‌بندی: 21x5x5 سانتی‌متر​
ابعاد پنل: 20x4x4 سانتی‌متر​
ابعاد صفحه: نمایش 7​
شامل: گوشی​
سایر توضیحات: دارای نمایشگرLED 7 اینچ رنگی با وضوح تصویر بالا/ طراحی زیبا و منحصر به فرد با کلیدهای لمسی/ قابلیت ارتباط همه واحدها با یکی از واحدها (نگهبانی)/ دارای صدای شفاف و بدون نویز حتی از بالاترین طبقات/ قابلیت نمایش تصویر دو دوربین/ قابلیت فرمان به جک برقی پارکینگ بدون نیاز به ریموت کنترل​ می باشد.
  • نظر کاربران
  • نظری به ثبت نرسیده است.​

5- پنل در بازکن تصویری آلدو مدل AL-4CM

5- پنل در بازکن تصویری آلدو مدل AL-4CM

پنل آیفون تصویری آلدو مدل AL – 4CM یکی دیگر از باکیفیت ترین آیفون های تصویری موجود در بازار می باشد و بمدت 1 سال توسط شرکت سازنده گارانتی شده است. 

دوربین این درب بازکن تصویری، ژاپنی و مجهز به دید در شب با کیفیت بسیار بالا می باشد تا حدی که در محیط هایی با حداقل نور هم عملکرد خوبی خواهد داشت و تصاویر قابل قبول و واضحی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. دو عدد اسپیکر ضدآب و مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف، صدای شفاف و واضحی را در اختیارتان قرار می دهد.

مشخصات
ابعاد پنل: 5*12.5*19 سانتی‌متر​
ویژگی‌های دربازکن: قابلیت دید در شب​
وزن بسته بندی: 350 کیلوگرم​
اقلام همراه: سوکت پشت پنل,- قاب پلاستیکی پشت پنل,- دفترچه راهنمای نصب و کارت گارانتی​
سایر توضیحات: دید در شب با کیفیت بالا با حداقل نور(دارای LED دید در شب)/ دارای دوربین سونی ژاپن/ مقاوم در سخت ترین شرایط جوی (30- درجه) 800 تیوی لاین/ صدای واضح با قابلیت تنظیم اسپیکر ضدآب/ دارای دو اسپیکر ضدآب/ دارای لولای نگهدارنده جهت نصب آسان/ قابلیت نصب بر روی آپارتمان های چند واحدی و ویلایی​
  • نظر کاربران
  • باهر آیفونی سازگاره​
  • جنس خوب و قیافع خوشکل راضی ام​.
  • نمیدونم درسته یا نه با اینکه گفته شده ساخت ژاپنی هست نصاب گفت ایرانین وای تا الان ک کیفیت دثربیمش خوبه​
  • ازدیجی کالاکاملا راضی هستم​.
  • یکی از نقاط قوتی که هر پنل ایفون تصویری باید داشته باشه کیفیت دوربین و قابلیت دید در شب اونه که این پنل بسیار خوب عمل میکنه​.

6- آیفون تصویری تابا مدل TVD-5-43

6- آیفون تصویری تابا مدل TVD-5-43

شرکت تابا مدتهای زیادی است که در زمینه تولید دربازکن صوتی و تصویری فعالیت دارد. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد می باشد که می تواند هر سلیقه ای را به خود جذب کند. دربازکن های این شرکت با جدیدترین و مدرن ترین متدها تولید و روانه بازار می شوند و از این جهت دارای امکانات و ویژگی های کاربردی در راستای تامین امنیت کاربران می باشند.

آیفون تصویری تابا مدل TVD- 5- 43 یکی از زیباترین و در عین حال باکیفیت ترین مدل های ساخت شرکت تابا می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 91 درصدی مشتریان خود شده است. دربازکن فوق بمدت 3 سال از طرف شرکت سازنده گارانتی شده است که نشان از اطمینان بالای شرکت سازنده به این محصول دارد. آیفون تصویری تابا مدل TVD-5- 43 دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. 

صفحه نمایش این دربازکن جزو باکیفیت ترین مانیتورها در بین رقبا می باشد و تصاویر بسیار واضح و مشخصی از مراجعه کنندگان را در اختیار شما قرار می دهد تا امنیت شما به خطر نیفتاده و در احراز هویت دچار مشکل نشوید. صفحه نمایش بصورت غیرلمسی می باشد و شما می توانید توسط 5 دکمه فیزیکی تنظیمات آن را کاملا مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنید.

مشخصات
اقلام همراه: دفترچه راهنما​
ابعاد بسته‌بندی: 10x23x21 سانتی‌متر​
ابعاد پنل: 21x23x10 سانتی‌متر​
ابعاد صفحه نمایش: 4.3​
وزن: 800 گرم​
  • نظر کاربران
  • محصول کیفیت خوبی داره و از نظر ظاهری هم خوبه​
  • راضیم ازش​
  • قیمت نسب به بیرون ارزان تر بود​
  • محصول بسیار با کیفیت و قیمت بسیار مناسب با توجه به بازار و همرده های خود​
  • نسبت به قیمت مناسب بود فقط لطف کنید مشخص کنید چه وسایلی همراه سفارش هست​.
  • نسبت به فقط اگه سیمی که به داخل خانه اومده ۴تاست سیم شماره ۵ رو با شماره ۴ ببندید بعد به سیم شماره ۴ وصل کنید کیفیت ساخت مناصب داره آرم تابا روی ایفون لامپ داره و روشن میشه قیمت مناسب بود فقط لطف کنید مشخص کنید چه وسایلی همراه سفارش هست​.

7- دربازکن تصویری پاناسونیک مدل VL-SF70 BX

7- دربازکن تصویری پاناسونیک مدل VL-SF70 BX

آیفون تصویری پاناسونیک مدل VL- SF70 BX یکی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای درب بازکن موجود در بازار می باشد. با خرید این محصول دیگر شما نیاز به خرید لوازم دیگر ندارید و این آیفون تصویری یک پکیج کامل می باشد. همراه این محصول یک عدد آداپتور، پیچ دیوار و دفترچه راهنما برای مشتری ارسال می گردد و می توانید بصورت همزمان دو پنل را با آن مدیریت نمایید.​

کیفیت مانیتور و صدا در راستای تشخیص درست و دقیق هویت فرد مراجعه کننده بسیار مهم است. کیفیت صفحه نمایش و تصویر فوق العاده و صدای باکیفیت از ویژگی های مهم دربازکن تصویری پاناسونیک مدل VL- SF70 BX می باشند که امنیت شما را تامین کرده و از این پس بدون نیاز به باز کردن درب منزل می توانید افراد را احراز هویت کنید.​

مشخصات
اقلام همراه: پیچ دیوار/ آدابتور/ دفترچه راهنما​
سایر توضیحات: مدیریت دو پنل درب ورودی​
ابعاد بسته‌بندی: 29x22x10 سانتی متر​
شامل: گوشی, پنل​
وزن: 1100 گرم​
  • نظر کاربران
  • مشکل بزرگش اینه که آداپتور داره . و مشکل بعدی اینه که وقتی یکی زنگ میزنه حدودا ۱۰ ثانیه پشت سر هم زنگ میزنه و قطع نمیکنه و روی اعصابه​

8- آیفون تصویری اف اف مدل 4PNCV1 مجموعه 4 عددی

8- دربازکن تصویری اف اف مدل 4PNCV1 مجموعه 4 عددی

یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای درب باز کن چه از نوع تصویری چه از نوع صوتی برند اف اف می باشد. بدلیل قدمتی که این برند دارد بسیاری از افراد هنوز هم درب باز کن ها را با نام این برند معروف می شناسند. 

از ویژگی های آیفون تصویری اف اف مدل 4PNCV1 مجموعه 4 عددی می توان به: دوربین هوشمند رنگی با کیفیت، زاویه دید وسیع، دارای سیستم دزدگیر، مقاوم در برابر دماهای مختلف، تنظیم ملودی های گوناگون، قابلیت دید در شب و صدای شفاف و باکیفیت اشاره کرد.

همراه این محصول قفل زنجیری و منبع تغذیه برای مشتری ارسال می گردد که پکیجی کامل محسوب شده و دیگر نیازی به خرید دیگر متعلقات نخواهید داشت.

مشخصات
اقلام همراه: قفل زنجیری​
ابعاد پنل: 20x20x20 سانتی‌متر​
شامل گوشی: پنل , منبع تغذیه​
ویژگی‌های دربازکن: قابلیت دید در شب​
سایر توضیحات: صفحه نمایش 4 اینچ رنگی با تکنولوژی LCD/ بدنه پلاستیکی و به رنگ سفید/ دارای دوربين هوشمند رنگی باكيفيت بالا/ لنز 1/3 اینچ امكان ديد در شب تا فاصله يك متر (بدون نیاز به روشنایی)/ دارای پنل آلومینیومی ضدخش/ ضدرطوبت و مقاوم در برابر نور خورشيد/ زاويه ديد وسيع/ قابليت تنظيم زاويه ديد دوربين/ دارای سیستم دزدگیر و دارای صدای شفاف​ می باشد.
  • نظر کاربران
  • نظری تا کنون به ثبت نرسیده است.​

9- دربازکن صوتی گویا مدل BTG-600 مجموعه 2 عددی​

9- دربازکن صوتی گویا مدل BTG-600 مجموعه 2 عددی​

سایر توضیحات: سیستم دربازکن صوتی متشکل از: پنل بیرونی گوشی می باشد.​ از مهمترین ویژگی‌های این دربازکن می توان به نصب به صورت روکار​ اشاره کرد.

مشخصات
ابعاد گوشی: ۱۲x۶x۱۹.۵ سانتی‌متر​
شامل: گوشی​
وزن بسته بندی: ۴۵۰ کیلوگرم​
  • نظر کاربران
  • خیلی عالی بود​.
  • کیفیت بینظیر محصولی عالی بادوام تضمینی شد برای مشتری های عزیز​.
  • من راضی بودم و پيشنهاد میکنم و سپاس از فروشنده تیکا​

10- دربازکن صوتی تابا مدل 680 مجموعه 4 عددی​

10- دربازکن صوتی تابا مدل 680 مجموعه 4 عددی​
مشخصات
ابعاد گوشی: ۱۵x۱۵x۱۵ سانتی‌متر​
شامل منبع تغذیه: گوشی پنل​
وزن بسته بندی: ۰.۵ کیلوگرم​
ویژگی‌های دربازکن: نصب به صورت توکار​
۹۲% (۲۰) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​
  • نظر کاربران
  • هنوز نصبش نکردم ولی محصولات تابا همیشه بهترین بوده​
  • نسبت به قیمت خوبه سیستم برقی شم اطلاح شده و ac کردن که نصب راحت و بی دردسری داره​
  • عالی بود بسته بندیش که خیلی خوب بود کاملا محکم حتما پیشنهاد میکنم​
  • از نظر کیفیت خوبه هنوز وصل نکردم ولی شنیدم خیلی خوبه​
  • خیلی عالی بود،سالم بدستم رسید واقعا صداش واضحه و هیچ مشکلی نداره اعتماد. کنید​.
  • اگه بدنبال آیفون صوتی هستید پیشنهادمیکنم خریداری نمایید.​
  • کلید آیفون تابا دیرتر خراب میشه هنوز نصب نکردم ولی یکی از بهترین کیفیت ها رو در آیفونهای ایرانی تابا داره​
  • به نظرم عالیه جنس تابا در خریدش شک نکنید اگر دنبال یه ایفون صوتی خوب و با قیمت نسبتا مناسب هستید بخرید اما شانس من تو اوج قیمت با بالاترین قیمت 739 تومن خریدم که گرون پام افتاد . فقط کاش قیمت ها اینقدر نوسان نداشت . یه چیزی ثابت و یا با تخفیف گذاشته میشد نه اینکه یروز قیمت ها بره بالاتر و یروز خیلی بیاد پایین تر​
11- آیفون تصویری پاناسونیک مدل VL-SW251BX​
11- دربازکن تصویری پاناسونیک مدل VL-SW251BX​

آیفون تصویری فوق که توسط شرکتی معتبر و شناخته شده تولید و روانه بازار شده است شامل گوشی، پنل و منبع تغذیه می باشد. صفحه نمایش آیفون پاناسونیک مدل VL- SW251BX 5 پنج اینچی بوده اما کیفیت قابل توجهی دارد و نسبت به مدلهای قبلی ارتقا یافته است.

از ویژگی های متمایز کننده و بسیار کاربردی این آیفون تصویری می توان به: داشتن ریموت قابل حمل و تصویری با مانیتور 1.8 اینچی اشاره کرد که کار مدیریت درب را بسیار ساده کرده است. همچنین این آیفون قابلیت ذخیره 8 عکس متوالی از یک مخاطب را دارد که بسیار کاربردی و مفید می باشد.

چنانچه به دنبال خرید یک آیفون تصویری باکیفیت و با طول عمر بالا می گردید دقیق شو خرید این محصول بی نقص را به شما پیشنهاد می کند. شما می توانید با کلیک بر روی دکمۀ بالا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

مشخصات
ابعاد پنل: ۳۶x۲۹x۷​
شامل گوشی: پنل منبع تغذیه​
ویژگی‌های دربازکن: قابلیت دید در شب​
مدل: VL-SW251BX
سایر توضیحات: متعلقات در بسته: پنل درونی پنل بیرونی/ سیم برق/ پنل درونی/ گوشی بیسیم/ شارژر گوشی بیسیم/ پایه دیواری گوشی بیسیم/ باطری گوشی بیسیم/ پایه شارژ گوشی بیسیم و دفترچه راهنما​
  • نظر کاربران
  • عالی بود با توجه به قیمت مناسبش عالی بود​.
12- آیفون تصویری تابا مدل TB5 -43cardV2 مجموعه 5 عددی​
12- آیفون تصویری تابا مدل TB5 -43cardV2 مجموعه 5 عددی​
مشخصات
اقلام همراه: مانیتور پنل کارتی قفل و ترانس ۲ عدد تگ
ابعاد صفحه نمایش: ۴.۳ اینچ​
ویژگی‌های دربازکن: نصب به صورت توکار/ قابلیت دید در شب صفحه نمایش​
ابعاد گوشی: ۱۵x۱۵x۱۵ سانتی‌متر​
شامل: منبع تغذیه گوشی پنل​
تعداد واحد: ۲​
توضیحات: ضبط تصاویر مانیتور بدون حافظه​
  • نظر کاربران
  • خوب عالیه خیلی​
  • با توجه به قیمت کیفیت و امکانات خوب و قابل قبولی داره​
  • لوازم جانبی از یه مارک دیگه برام ارسال شد که چون عجله داشتم و کارم لنگ بود مرجوع نکردم کاملا دور از انتظار و یکی از نقاط ضعف دی جی کالا محسوب میشه​
  • راضیم از خریدم ولی مشابه عکس نبود کالا و یکشم شکسته بود سه تا هم تگ داشت فقط به هر نصابی ندید نصب کنه چون کارتی هست نمی تونن ثبت کنن ممنون از دیجی کالا​
13- آیفون تصویری تابا مدل TVD -2070​
13- دربازکن تصویری تابا مدل TVD -2070​

یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید دربازکن های تصویری و صوتی شرکت تابا می باشد. این شرکت با تولید محصولاتی باکیفیت و مقرون به صرفه موفق شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. محصولات شرکت تابا تنوع بی نظیری دارند که این موضوع دامنه گسترده تری از انتخاب را پیش روی مشتری قرار می دهد. دربازکن تصویری مدل TVD -2070 ساخت همین شرکت می باشد و کیفیت بالایی دارد.​

صفحه نمایش 7 اینچی و باکیفیت بالایی برای این مدل در نظر گرفته شده است که شاید بتوان از آن به عنوان نقطه قوت این مدل یاد کرد. ضمن اینکه صفحه نمایش این مدل تمام لمسی بوده که کار با آن را بسیار آسان و لذت بخش کرده است. دربازکن فوق بصورت حافظه دار طراحی شده و امکان ذخیره 200 عدد عکس مخاطب را نیز دارا می باشد. ​

البته بدلیل داشتن شیار کارت حافظه امکان اضافه کردن مموری اس دی و سیو عکس های بیشتر و همچنین فیلم های 15 ثانیه ای را هم دارد.​

مشخصات
ابعاد پنل: ۱۴x۲۳x۶​
وزن: ۷۰۰ گرم​
شامل: گوشی​
ابعاد بسته‌بندی: ۶x۲۳x۱۴ سانتی متر​
وزن بسته بندی: ۷۰۰ کیلوگرم​
  • نظر کاربران
  • بنظر من که خیلی خوبه.​
  • سلام دیجی کالا خیلی راضی هستم که سر موقع و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار میدهد​.
  • قیمت نسبت به فروشگاه های سطح شهر بالاتر هست​.

14- آیفون تصویری کوماکس مدل 4pnc​

14- دربازکن تصویری کوماکس مدل 4pnc​

سایر توضیحات: گوشی آیفون تصویری رنگی، ال سی دی سفید رنگ کیفیت خوب، این محصول کالای ایرانی می باشد. صدای زنگ زیبا با طراحی مطلوب، متداول بازار بوده و لوازم و قطعات در تمام نقاط​ کشور در دسترس است. شما می توانید این محصول زیبا و باکیفیت را با قیمتی مناسب و مقرون بصرفه تهیه کنید. کافیست تا بر روی تصویر فوق کلیک نمایید و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات
اقلام همراه: سیم سوکت رابط پایه دیواری دفترچه​
ابعاد صفحه نمایش: ۴اینچ​
ابعاد گوشی: ۵۸x۱۸۰x۲۱۰ سانتی‌متر​
شامل: سوکت سرسیم​
ویژگی‌های دربازکن: نصب به صورت روکار صفحه نمایش​
  • نظر کاربران
  • کیفیت بدنه خوبه شکیله کیفیت تصویر خوبه​
  • ممنونم از دیجی کالا، سفارشم سریع، به موقع و سالم به دستم رسید. تقریبا یک هفته میشه نصبش کردیم خدارو شکر تا الان هیچ مشکلی نداشته​.

15- دربازکن تصویری تابا مدل 5-43VS3 مجموعه 6 عددی​

15- دربازکن تصویری تابا مدل 5-43VS3 مجموعه 6 عددی​

ویژگی‌های دربازکن: نصب به صورت روکار می باشد. نصب به صورت توکار وجود دارد. قابلیت دید در شب صفحه نمایش​ بدون نور که ارزش خرید این محصول را بالا برده است.

مشخصات
اقلام: همراه مانیتور پنل قفل زنجیری ترانس​
ابعاد گوشی: ۳۰x۳۰x۳۰ سانتی‌متر​
ابعاد صفحه نمایش: ۴.۳ اینچ​
توضیحات: ضبط تصاویر بدون حافظه داخلی و جانبی​
شامل: منبع تغذیه گوشی پنل​
  • نظر کاربران
  • کیفیت خوب. صدا و تصویر عالی. من دارم استفاده میکنم راضی هستم​.

16- آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090M​

16- دربازکن تصویری تابا مدل TVD-1090M​
مشخصات
ابعاد پنل: ۲۰x۲۰x۶ سانتی‌متر​
آیفون تصویری تابا مدل: TVD-1090M​
اقلام همراه: دفترچه راهنما​
شامل: گوشی​
ابعاد بسته‌بندی: ۶x۲۰x۲۰ سانتی‌متر​
  • نظر کاربران
  • خیلی عالی بود​.
  • خوب هست معمولیه​
  • کیفیتش خوبه. رم میخوره و ضبط فیلم و عکس داره که تو مشخصات بهش اشاره نشده​.
  • خوبه فقط قیمتش بالاست​.
  • دقیقا مثل عکس، کارکرد عالی، خرید این محصول رو توصیه میکنم​.

17- دربازکن تصویری سوزوکی مدل SU-4PNC​

17- دربازکن تصویری سوزوکی مدل SU-4PNC​

سایر توضیحات” صفحه نمایش: B&W Flat CRT Monitor جریان: ۶۵۰ میلی آمپر DC ولتاژ: ۱۰۰V~۲۴۰V صدای زنگ: ملودی نوع اتصال: ۴ سیمی زمان ارتباط: ۶۰ ثانیه دمای کارکرد: -۱۰ تا ۵۵ درجه سانتی گراد​

مشخصات
سوزوکی مدل: SU- 4PNC
ابعاد پنل: ۱۸x۲۱x۵.۸ سانتی‌متر​
وزن: ۱۶۰۰ گرم​
اقلام همراه: فیش و پیچ های اتصال​
ابعاد صفحه نمایش: ۴​
  • نظر کاربران
  • این محصول رو خریداری کردم و با بسته بندی مناسب و سالم بدستم رسید ممنون از فروشنده و سایت دیجی کالا​

18- دربازکن تصویری تابا مدل TVD -1040M​

18- دربازکن تصویری تابا مدل TVD -1040M​
مشخصات
ابعاد پنل: ۲۰x۲۲x۶ سانتی‌متر​
ابعاد صفحه نمایش: ۳.۵​
تعداد واحد: ۱​
شامل: گوشی​
ابعاد بسته‌بندی: ۶x۲۲x۲۰ سانتی‌متر​
  • نظر کاربران
  • دیر به دستم رسید اما محصول اوکی بود​.

19- دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 1286

دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 1286

اقلام همراه: دفترچه نصب، کارت گارانتی، سوکت نصب و براکت همراه این دربازکن تصویری می باشد. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و همراه با گارانتی ۳۶ ماهه معتبر الکتروپیک برای شما ارسال خواهد شد.

مشخصات
ابعاد پنل: ۲۲x۲۱x۷ سانتی‌متر
ابعاد صفحه نمایش: ۲۱x۲۳x۱۰
ابعاد گوشی: ۴.۳ سانتی‌متر
توضیحات ضبط تصاویر: ندارد
ویژگی‌های دربازکن: قابلیت دید در شب
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.

20- دربازکن تصویری سیماران مدل 46TKM

دربازکن تصویری سیماران مدل 46TKM

دربازکن سیماران مدل 46TKM مجهز به حافظه داخلی جهت ذخیره عکس و حافظه جانبی جهت ذخیره عکس و فیلم با صدا می باشد. همراه این محصول یک عدد Micro SD 4G نیز برای ذخیره تصویر و فیلم می باشد. همراه آیفون تصویری گارانتی ۳۰ ماهه سیماران برای اطمینان خاطر مشتری در طول زمان استفاده ارسال خواهد شد.

مشخصات
ابعاد پنل: ۲۰x۱۷۰x۱۶۰ سانتی‌متر
وزن: ۴۵۰ گرم
ابعاد صفحه نمایش: ۴.۳
تعداد واحد: ۲
سایر توضیحات: رنگ مشکی
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.

21- در بازکن تصویری تابا مدل کدینگ

در بازکن تصویری تابا مدل کدینگ

سایر توضیحات: ویژگی های پنل کدینگ رنگی تابا: باز کردن درب به وسیله کارت و تگ جنس صفحه از آلومينيوم و پلاستیک (ABS) می باشد. مقاوم در برابر حرارت و برودت/ وجود روشنايي ملايم جهت تشخيص شماره واحدها/ غيرقابل نفوذ در برابر باران/ پخش صداي زنگ همزمان با داخل ساختمان براي مراجعه كننده/ قابلیت تنظیم زاویه دید دوربین (توسط پیچ پشت دوربین)/ قابلیت حذف و اضافه نمودن کارت بصورت تکی و کلی/ امکان ذخیره ۵ کارت برای هر واحد دوربين: ‍CCD ۱/۳ اينچ سوني سوپر HAD رنگي/ قابلیت جداسازی تصویر ۹۰۰ خط تلویزیونی از یکدیگر را دارد.

حداقل روشنايي: ۰.۰۵ لوكس/ سيستم رنگ و مرور تصوير: پال -۶۲۵ خط خروجي تصوير: يك ولت پيك تو پيك/ لنز دوربین ۳/۶ میلی متر نسبت سيگنال به نويز: بهتر از ۵۲ دي بي زاويه ديد دوربين: ۷۵ درجه دارای کیبورد لمسی/ ابعاد: عرض ۱۱cm – ۶cm – ۲۸cm/ تعداد واحدهای تحت پشتیبانی ۱~۲۵۵ میباشد/ ولتاژ پنل باید ۱۵V AC باشد.

برای نصب این پنل کدینگ باید خاطر نشان کنیم که برای هر ۴ واحد نیاز به یک سوییچر کدینگ تابا می باشد و به ازای هر ۴ سوییچر می بایستی از یک ترانس ۷۳۵ استفاده کرد. این دربازکن تصویری همراه با گارانتی ۳۶ ماهه تابا الکترونیک برای مشتری ارسال می گردد.

مشخصات
وزن: ۳۵۰ گرم
اقلام همراه: دفترچه راهنمای نصب
تعداد واحد: ۱ تا ۱۲۸ واحد
ابعاد بسته‌بندی: ۷x۱۵x۳۲ سانتیمتر
شامل: پنل
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.

22- دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 1096

دربازکن تصویری الکتروپیک مدل 1096

سایر توضیحات: دارای رابط گرافیکی برای تنظیمات محصول (GUI)/ قابلیت افزودن حافظه جانبی: تا ۱۶ GB کارت (SD)/ قابلیت اتصال به ۲ پنل درب ورودی و ۱ دوربین امنیتی/ قابلیت عکس برداری و ضبط فیلم/ بهره گیری از فناوری ساخت (SMT)/ جنس بدنه (ABS) آنتی استاتیک/ دارای صفحه کلید لمسی و تقویم/ دارای حافظه داخلی/ دارای نشانگر مراجعه بدون پاسخ و ۱۰ ملودی زنگ/ دارای فراخوان آسانسور و انتخاب زبان فارسی و انگلیسی/ نوع صفحه نمایش رنگی – LCD TFT ارتباط داخلی ندارد.

دارای سوئیچ ضدسرقت و قابلیت چرخش دوربین در تمام جهات/ چندین کلید غیر لمسی در قسمت های جانبی این آیفون وجود دارد از جمله کلید روشن یا خاموش (power) که در زیر این مانیتور قرار گرفته و در سمت راست قسمت مربوط به حافظه خارجی یا همان SD card و در پایین آن کلید mode که برای باز کردن منو و دو کلید بعدی با نشان های (+) و (-) برای بالا و پایین رفتن در منو به کار می رود.

نکاتی برای حفظ و نگهداری از آیفون تصویری ۱۰۹۶: از بازکردن و تعمیر خودسرانه محصول اجتناب کنید زیرا هرگونه دستگاری موجب برق گرفتگی و آسیب به محصول می شود. از پاشیدن آب بر روی محصول خودداری کنید زیرا باعث آسیب و برق گرفتگی یا شوک الکتریکی می شود. از پاک کردن محصول با دستمال خیس اجتناب فرمایید زیرا باعث شوک الکتریکی یا آتش سوزی می شود.

محصول را با مایعات فرار مانند الکل تمیز نکنید زیرا باعث آسیب به محصول می شود. از وارد کردن ضربات سنگین به محصول، کشیدن یا آویزان شدن و همچنین کشیدن اشیا نوک تیز بر روی دربازکن تصویری خودداری کنید. از نصب آیفون در مجاورت منابع گرمایی مانند بخاری و رطوبت مانند آکواریوم و همچنین در مجاورت نور شدید مانند نور خورشید خودداری کنید.

مشخصات
اقلام همراه: دفترچه راهنما
ابعاد صفحه نمایش: ۴.۳
ابعاد گوشی: ۱۳x۶.۵x۲۷.۲ سانتی‌متر
شامل: گوشی و پایه
توضیحات ضبط تصاویر: قابلیت ذخیره عکس و فیلم ۲۵۰ عدد فیلم ۱۰ ثانیه ای (در حافظه ۸ گیگ) ذخیره ۸ فریم در حافظه داخلی و ۱۰۰ فریم در حافظه خارجی قابلیت حذف تکی و کلی عکس و فیلم قابلیت انتقال محتوا از حافظه داخلی به خارجی
ویژگی‌های دربازکن: نصب به صورت روکار، قابلیت ضبط تصاویر و صفحه نمایش
گارانتی ۳۶ ماهه الکتروپیک
  • نظر کاربران
  • شیک و زیبا راضی هستم.
  • با سیستم نصب شده در ساختمان ما این شرکت سازگار هستش منم بعد از کلی تحقیق و پرس و جو به این مدل رسیدم.
  • هنوز نصبش نکردیم، انشاالله بعد از نصب باز نظر میدم.
  • کیفیت خوبی بود.
  • بنظرم مورد اعتماد ترین فروشگاه آیفون تصویری هستید. خواستم از همینجا خسته نباشید به شما و تیمتون بگم
  • این مدل نسبت به کارکرد و آپشن های که داره قیمت مناسبی داره خیلی راضی ام.

23- دربازکن تصویری سیماران مدل HS43FL

دربازکن تصویری سیماران مدل HS43FL
مشخصات
ابعاد پنل: ۱۹x۱۹x۳ سانتی‌متر
اقلام همراه: دفترچه راهنما
ابعاد صفحه نمایش: ۴.۳
تعداد واحد: ۱
گارانتی ۳۰ ماهه سیماران
  • نظر کاربران
  • چندروزه خریدم از کارکردش راضی هستم.
  • قیمتش از بیرون مناسب تر بود.
  • خوب اگه باتوجه به مدل دستگاه مورد نیازتونه حتما این مدلو انتخاب کنید.
  • خوبه اروزن و با کیفیت
  • خوبه راضیم قیمتش با بازار یکیه ولی اینجا اعتبار دیجی کالا پشتشه
  • تا حالا که عالی بوده قبلا هم از این داشتم خیلی کار کرد.
  • هنوز استفاده نکردم ولی بسته بندی و زیبایی محصول فوق العاده بود.
  • فقط تصویر و صدا یعنی حتی نوع زنگم نمیتونی تغییر بدی .کف امکانات
24- پنل دربازکن تصویری کوماکس مدل 14nUDC
پنل دربازکن تصویری کوماکس مدل 14nUDC

سایر توضیحات: دید در شب با کیفیت بالا با حداقل نور (دارای LED دید در شب)/ دارای دوربین سونی ژاپن/ مقاوم در سخت ترین شرایط جوی (۳۰- درجه)/ ۸۰۰ تیوی لاین/ صدای واضح با قابلیت تنظیم اسپیکر ضد آب/ دارای دو اسپیکر ضدآب/ دارای لولای نگهدارنده جهت نصب آسان/ قابلیت نصب بر روی آپارتمان های چند واحدی را داراست.

مشخصات
ابعاد پنل: ۴۵x۲۰x۱۰ سانتی متر
وزن: ۹۰۰ گرم
تعداد واحد: ۱۴
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.
25- دربازکن تصویری سیماران مدل 72TKM_M100
دربازکن تصویری سیماران مدل 72TKM_M100

سایر توضیحات: مجهز به دکمه های لمسی/ قابلیت اتصال به دو پنل تصویری/ مجهز به دربازکن دوم (پارکینگ)/ دارای ۱۳ ملودی زنگ/ دارای منوی داخلی جهت تنظیمات حافظه، تاریخ و زمان و حجم ملودی زنگ/ مجهز به حافظه داخلی و خارجی/ ضبط عکس و فیلم (بر روی sd card) و قابلیت ارتباط داخلی بین واحدها را دارد. این آیفون تصویری همراه با گارانتی ۳۰ ماهه سیماران برای مشتری ارسال می گردد.

مشخصات
ابعاد پنل: ۳۴x۲۰x۳۴ سانتی‌متر
اقلام همراه: کارت ضمانت کانکتور ۵ تایی. ۱عدد کانکتور ۴ تایید. ۲عدد کانکتور۲ تایی. ۱عدد گوشی پیج استوانه‌ای ۷×۳. ۲عدد رول پلاک ۲عدد پیچ M۴دیواری ۲عدد دفترچه راهنما پایه نگهدارنده
ابعاد صفحه نمایش: مانیتور۷اینچ کلید لمسی حافظه دار
توضیحات ضبط تصاویر: قابلیت گرفتن عکس تا ۱۰۰ عکس بر روی حافظه داخلی وضبط فیلم بر روی sd card
ویژگی‌های دربازکن: قابلیت ضبط تصاویر
  • نظر کاربران
  • خیلی خوبه همچی تموم.

معرفی پرفروش ترین آیفون تصویری الکتروپیک

در این بخش قصد داریم تا تعدادی از پرفروش ترین مدلهای آیفون تصویری الکتروپیک که از کیفیت بالایی برخوردارند را به شما عزیزان جهت خرید پیشنهاد کنیم.

1- درب بازکن تصویری با کد 797 یکی از پرفروشترین و محبوبترین مدلهای آیفون تصویری برند الکتروپیک موجود در بازار است که در ادامه به ویژگی های آن خواهیم پرداخت. شما براحتی می توانید آن را به دو پنل مجزا، یک دوربین امنیتی و آسانسور متصل سازید. قابلیت تنظیمات با رابط گرافیکی دست شما را برای تنظیم مطابق با سلیقه تان باز می گذارد. از طریق تنظیمات از بین ملودی های متنوع و زیبا می توانید زنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید. این آیفون تصویری به اصطلاح رم خور است و می توانید با اتصال کارت حافظه تصاویر و فیلم های مدنظرتان را ذخیره کنید. وضوح تصویر، کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و زیبایی ظاهری از دیگر ویژگی های جذاب این محصول است. نظرات ثبت شده در خصوص این محصول تا به امروز مثبت و رضایت بخش بوده است.

2- مجموعه دربازکن الکتروپیک مدل 1195/1renda/996×1-white از دیگر محصولات پرفروش این شرکت نام آشناست که با 36 ماه گارانتی در بازار عرضه می شود. ابعاد پنل 28*13*4 سانتی متر است و نصب آسان، مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و باران، قابلیت دید در شب، کیفیت بالای تصویر، صفحه تمام لمسی، امکان ارتقای حافظه تا 32 گیگابایت و ثبت تصویر و فیلم از مهمترین ویژگی های این آیفون تصویری است. این مجموعه شامل یک عدد مانیتور تصویری، یک عدد پنل لمسی، قفل زنجیری و منبع تغذیه است و با خرید این پکیج، دیگر نیازی به هیچ وسیله دیگر ندارید. چنانچه به دنبال خرید یک آیفون تصویری باکیفیت و کامل می گردید در خرید این محصول شک نکنید.

3- مجموعه دربازکن تصویری الکتروپیک مدل FD-1086-1286/1 شامل یک عدد گوشی تصویری و یک عدد پنل دم دری یک واحدی می باشد. دوربین این آیفون تصویری با قابلیت دید در شب امکان ثبت تصاویر باکیفیت و شفاف را در دل شب فراهم کرده است. دقت داشته باشید این مدل فاقد حافظه جهت ثبت تصویر و فیلم می باشد. چنانچه این ویژگی برایتان مهم است پیشنهاد می شود مدلهای دیگر که دارای حافظه هستند را خریداری کنید. دربازکن مدل FD-1086-1286/1 با توجه به امکانات و کیفیتی که دارد ارزش خرید بالایی خواهد داشت و شما می توانید همین حالا آن را سفارش دهید.

قابلیت انتقال زنگ در آیفون تصویری چه کاری انجام می دهد؟

شاید برای افرادی که خیلی وقت است از مانیتور های قدیمی نصب شده در خانه هایشان استفاده می کنند شنیدن این قابلیت ها در آیفون های تصویری امروزی کمی عجیب به نظر برسد. این افراد تا زمانی که قصد خرید یک آیفون تصویری را نگرفته بودند اطلاعی از این قابلیت ها نداشتند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تولید آیفون های تصویری نیز دست خوش تغییر شده و شرکت های تولید کننده ی آیفون های تصویری وارد رقابتی سخت و نفس گیر در تولید مانیتور هایی که بتواند نیاز های بیشتری از مشتریان را برطرف کند شده اند به وسیله ی این قابلیت می توانید زمانی که در خانه حضور ندارید کنترل دربازکن تصویری تان را به واحد دیگری انتقال دهید تا آنها جوابگوی مخاطبین شما باشند. در واقع زمانی که زنگ واحدتان زده شد هم مانیتور شما و هم مانیتور واحدی را که انتخاب کرده اید به صدا در می آید.

آیفون تصویری لمسی بهتره یا غیرلمسی

در هنگام خرید دربازکن تصویری به این نکته حتما توجه داشته باشید که درب باز کنی که انتخاب کرده اید بصورت لمسی کار می کند و یا بوسیله دکمه های فیزیکی. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها مدل های جدید و پیشرفته خود را بصورت لمسی به بازار عرضه می کنند تا از سایر رقبا جا نمانند.

چنانچه قصد خرید مدل های لمسی را دارید بهتر است در خصوص نوع عملکرد صفحه لمسی شرکت سازنده تحقیق کنید زیرا دیده شده برخی از شرکت ها در این زمینه هنوز عملکرد خوبی را نداشته اند و در برخی مواقع صفحه لمسی کار نکرده یا با فشار زیاد کار می کنند.

نکاتی مهم در خصوص خرید انواع آیفون تصویری​

اندازه صفحه نمایش: دربازکن های تصویری دارای صفحه نمایش های مختلفی می باشند. اندازه صفحه نمایش ها اغلب از 3 تا 10 اینچ بوده که می توانید حسب نیاز و نوع سلیقه اقدام به خرید آنها کنید. در نظر داشته باشید اندازه صفحه نمایش هیچ ارتباطی با میزان کیفیت آن ندارد. در این خصوص رزولوشن و نوع تکنولوژی ساخت صفحه نمایش تعیین کننده خواهد بود که باید مورد توجه قرار گیرد.

کیفیت صدا و تصویر: در هنگام خرید دربازکن تصویری حتما به این نکته مهم توجه کنید. وضوح تصویر و صدا باید به گونه ای باشد که براحتی بتوانید هویت افراد مراجعه کننده را تشخیص داده و صدای آنها را بدون پارازیت و خش خش بشنوید. برخی از شرکت های سازنده آیفون تصویری در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان از اسپیکرهای ضد آب و دوربین دید در شب در محصولات خود استفاده می کنند که این ویژگی ها سبب می شوند در روزهای بارانی هم صدای باکیفیتی در اختیارتان قرار گیرد و در محیط های کم نور تصاویر قابل قبول و قابل تشخیصی را دریافت نمایید.

ارتباط داخلی: چنانچه قرار است دربازکن تصویری را برای آپارتمان های چند واحده خریداری کنید مدلهایی را انتخاب کنید که قابلیت ارتباط تمام پنل ها با یکی از پنل ها (نگهبانی یا قسمت مدیریت ساختمان) وجود داشته باشد. با داشتن این ویژگی هر واحد بصورت مستقل می تواند مواردی را به بخش نگهبانی یا مدیریت گزارش دهد.

قابلیت پشتیبانی از چند پنل: این ویژگی دربازکن تصویری به شما اجازه خواهد داد بصورت همزمان به دوربین های مدار بسته و یا پنل های مختلف متصل شوید.

حافظه آیفون تصویری: حتما در هنگام خرید به این ویژگی مهم توجه داشته باشید. دربازکن های تصویری دارای حافظه، با توجه به میزان حافظه ای که دارند می توانند تعداد تصاویر مختلفی را ثبت و ضبط کنند. در راستای امنیت بیشتر شما پیشنهاد می شود مدل های حافظه دار که به ثبت تصاویر مجهز شده اند را در سبد خریدتان قرار دهید اگر چه قیمت بالاتری نسبت به مدل های معمولی و فاقد حافظه داشته باشند.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید آیفون تصویری نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه و مطابق با سلیقه خود داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات دربازکن تصویری مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از محصول مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

قیمت: آیفون تصویری یا همان دربازکن تصویری دارای تنوع بسیار زیادی هستند که طبیعتا قیمت های متفاوتی خواهند داشت. شاید بتوان گفت امکانات و برند بیشترین سهم را در قیمت تمام شده این محصول دارند. بهتر است قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید آیفون تصویری خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست انتخابی تان بصورت خودکار حذف گردند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای آیفون تصویری موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان خرید پرفروشترین مدلهای قفل فرمان خودرو، بهترین مدلهای جارو برقی، پرفروشترین مدلهای کارواش خانگی، بهترین مدلهای یخچال، جدیدترین مدلهای ماشین ظرفشویی و بهترین مدلهای ماشین لباسشویی را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *