منوی دسته بندی

خرید اینترنتی بهترین گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان

گوشی موبایل در زندگی بشر امروزی به یک ابزار و وسیله بسیار ضروری بدل شده است و نبود این وسیله عملا زندگی روزمره را مختل خواهد کرد. می توان گفت بدون داشتن یک گوشی موبایل مناسب بسیاری از کارها مختل شده و یا با سرعت بسیار کمتری انجام خواهد شد. با توجه به اینکه گوشی تلفن همراه به یک ابزار کاربردی در زندگی مدرن امروز بدل گردیده است بر آن شدیم تا تعدادی از بهترین گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان را در این بخش از دقیق شو با یکدیگر مقایسه کرده و امکانات و مشخصات شان را بررسی کنیم تا شما عزیزان سریعتر و ساده تر به جمع بندی نهایی برای خرید بهترین گزینه در این بازۀ قیمتی دست پیدا کنید.

در نظر داشته باشید گوشی های موبایلی که در این مقاله معرفی شده اند توانسته اند در طول حضور خود در بازار رضایتمندی خوبی از سوی مشتریان کسب کنند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. مدل هایی که در این بخش گردآوری کرده ایم همگی گوشی های قدرتمند و دارای مشخصات فنی خوبی هستند و از پَس اغلب کارها مانند بازی کردن، برگزاری کلاس های آنلاین، انجام کارهای گرافیکی و محاسباتی بر خواهند آمد. 

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل A72 دوسیمکارت با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت- موبایل 10 تا 15 میلیون تومان

مشخصات
وزن
203 گرم
اندازه
6.7 اینچ
سیستم عامل
اندروید 11
باتری
5000 میلی آمپر
فست شارژ
با توان 25 واتی

طی بررسی های بعمل آمده یکی از بهترین گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان گوشی موبایل سامسونگ مدل A72 دوسیمکارت با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی است که از هر نظر در قامت یک پرچمدار جلوه می نماید.

چهار عدد ماژول دوربین در قاب پشتی طراحی شده که دوربین اصلی به لنزی 64 مگاپیکسلی مجهز شده است و سه دوربین با سنسورهای 12، 8 و 5 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی در مواقع لازم وارد عمل می شوند تا تصویر هر چه بهتر، زیباتر و با جزئیات بیشتر ثبت نمایند.

در قسمت دوربین سلفی، سنسوری 32 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر زیبا و با کیفیت پذیرای شما خواهد بود. باتری 5000 میلی آمپر ساعت قدرتمند تا ساعتها با توجه به میزان و نوع مصرف تان شما را از شارژ مجدد بی نیاز خواهد کرد و با خیالی آسوده می توانید به انجام کارهای روزمره و استفاده از شبکه های اجتماعی بپردازید.

در کنار باتری قدرتمند امکان شارژ با توان 25 واتی از دیگر جذابیت های این میان رده شرکت سامسونگ است و می توانید در زمان بسیار کمتر نسبت به حالت معمول، اقدام به شارژ باتری نمایید.

صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ مدل A72 سوپر آمولد می باشد و این امر سبب وضوح و کیفیت بیشتر تصاویر شده است. استفاده از جدیدترین و مدرن ترین فناوری و قطعات سخت افزاری در ساخت این مدل سبب شده تا تشخیص و تفکیک آن از یک پرچمدار کمی سخت باشد.

استفاده از پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند این امکان را میدهد تا بتوانید سنگین ترین بازی ها را با آن به اجرا در آورید و از چندین برنامه بصورت همزمان استفاده کنید در حالیکه داغ کردن و هنگ کردن را به فراموشی می سپارید.

ویژگی ها
نظر کاربران

2- گوشی موبایل اپل مدل iphone SE 2020 با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم سه گیگابایتی

مشخصات
وزن
148 گرم
اندازه
4.7 اینچ
نسخه بلوتوث
5.0
سیستم عامل
ios
تعداد دوربین
1عدد

شرکت بزرگ اپل همیشه گوشی های موبایل هوشمند بسیار با کیفیت را روانه بازار جهانی کرده است و کیفیت محصولات این شرکت همیشه زبانزد و از بارزترین شاخصه های آن بوده است.

اینکه در بسیاری از زمینه های فناوری و تکنولوژی، شرکت اپل سردمدار و پیشگام بوده است هیچ جای بحثی ندارد. متاسفانه در کشور ما با بالا رفتن قیمت ارز طی چند سال اخیر قدرت خرید مردم بخصوص در مورد خرید محصولات شرکت اپل که قیمت منصفانه ای درسطح جهانی دارد بسیار پایین آمده و بسیاری توان خرید محصولات شرکت اپل را ندارند.

با تمام این تفاسیر یکی از گزینه هایی که توانستیم در بین بهترین گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان جایی دهیم ارزانترین اسمارت فون حال حاضر این شرکت با نام اپل مدل iphone SE 2020 بود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

از دیگر گوشی های موبایلی که امروز در این بخش از مقاله به آن خواهیم پرداخت اسمارت فونی نیست جز گوشی موبایل اپل مدل iphone SE 2020 که موفق به کسب رضایتمندی 88 درصدی از سوی مشتریان گردیده است.

گوشی موبایل اپل مدل iphone SE 2020 در دو رنگ مشکی و سفید همراه با 18 ماه گارانتی و 12 ماه بیمه ایران موجود است که می توانید اقدام به خرید آن کنید.

گوشی موبایل اپل مدل iphone SE 2020 با وزن 148 گرم اندازه 4.7 اینچی در 15 آوریل 2020 میلادی معرفی و روانه بازار شد. شرکت اپل در ساخت این محصول خود از ترکیب شیشه و آلومینیوم استفاده کرده است. به این نحو که در قسمت قاب جلو و عقب از شیشه و در فریم آن از آلومینیوم بهره برده است.

از صفحه جمع و جور و 4.7 اینچی که هنوز طرفداران خاص خود را دارد در این محصول استفاده شده است تا طرفداران اسمارت فون هایی با صفحه نمایش های کوچک همچنان گزینه دلخواهشان را در دسترس داشته باشند.

گوشی موبایل اپل مدل iphone SE 2020 دارای ظرفیت 128 گیگابایتی می باشد تا بتوانید از آن برای ذخیره و نگهداری انواع فایل ها استفاده کنید توجه داشته باشید امکان ارتقا ظرفیت داخلی از طریق کارت حافظه جانبی امکان پذیر نخواهد بود.

به اذعان بسیاری از مشتریان یکی از نقاط ضعف این محصول باتری آن است که 1821 میلی آمپرساعت بوده و البته در صورت استفاده معمول کارهای روزانه یقینا تا یک روز شما را از شارژ کردن بی نیاز خواهد کرد.

اما در صورت بازی کردن یا تماشای مداوم فیلم و وبگردی تنها چند ساعت می توانید روی آن حساب کنید. خبر خوش اینکه امکان شارژ سریع باتری با توان 18 واتی وجود دارد و در کمترین زمان ممکن می توانید اقدام به شارژ مجدد آن نمایید.

ویژگی ها
نظر کاربران

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy s20 FE 5G دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایت

مشخصات
وزن
190 گرم
اندازه
6.5 اینچ
سیستم عامل
اندروید 10
رزولوشن عکس
12 مگاپیکسل
دوربین پشت
سه عدد ماژول دوربین

این محصول شرکت سامسونگ که در 23 سپتامپر 2020 معرفی و روانه بازار شد تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 91 درصدی مشتریان خود گردیده است و در هشت رنگ مختلف و زیبا همراه با گارانتی 18 ماهه در دسترس مشتریان قرار گرفته است تا طیف گسترده ای از سلیقه مشتریان را پوشش دهد.​

در قاب پشت گوشی سه عدد ماژول دوربین تعبیه شده که می توانید برای ثبت تصاویر از آنها استفاده کنید. ​

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و قدرتمند می باشد تا تصاویر با کیفیتی را بتوانید با آن ثبت کنید. استفاده از صفحه نمایش سوپر آمولد یکی دیگر از جذابیت های گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy s20 FE 5G می باشد که از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به صفحه نمایش های معمولی برخوردار است.​

استفاده از پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی مناسب این اطمینان را به شما می دهد تا بازی ها و نرم افزارهای مختلف را به اجرا در آورید و بصورت همزمان از چندین برنامه استفاده کنید و نگرانی از بابت داغ کردن و یا هنگ کردن نداشته باشید. ​

باتری گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy s20 FE 5G 4500 میلی آمپر ساعت میباشد و تا ساعتها و با خیالی آسوده می توانید به انجام کارهای مختلف بپردازید و نگران خالی شدن زود هنگام آن نباشید.​

در کنار باتری قدرتمند شرکت سامسونگ گوشی موبایل galaxy s20 FE 5G را به فست شارژ 15 واتی بیسیم و 25 واتی با سیم تجهیز کرده تا گوشی مدرن و هیجان انگیزی را به مشتریان ارائه کرده باشد. همچنین از باتری این مدل می توانید به عنوان شارژر معکوس هم استفاده کرده و گجت هایتان را بدون دغدغه شارژ نمایید.​

ویژگی ها
نظر کاربران

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy s9 plus دو سیمکارت با ظرفیت 64 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی- موبایل 10 تا 15 میلیون تومان

مشخصات
وزن
182 گرم
اندازه
6.2 اینچ
باتری
لیتیم یونی 3500
شارژ مکالمه
25
فناوری صفحه
سوپر امولد

گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy s 9 plus در سال 2018 معرفی و روانه بازار گردیده است. این گوشی ساخت شرکت سامسونگ یک گوشی به روز محسوب نمی شود و از زمان معرفی آن تا به امروز حدود 2 سال می گذرد اما با توجه به امکانات و مشخصات خوبی که داشت ترجیح دادیم آن را در لیست گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان قرار دهیم.​

گوشی موبایل سامسونگ مدل galaxy s9 plus تا به امروز موفق شده 87 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.​

ویژگی ها
نظر کاربران
5- گوشی موبایل دوجی مدل s90 دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایتی همراه با ماژول دوربین عکاسی در شب و گیم پد و پاور بانک- موبایل 10 تا 15 میلیون تومان
مشخصات
وزن
300 گرم
تراکم پیکسلی
403 پیکسل بر اینچ
حافظه داخلی
128 گیگابایت
پشتیبانی از SD
دارد
باتری
5050 میلی آمپر

ویژگی های گوشی موبایل دوجی مدل s 90 که می توان آن را با عنوان گوشی موبایلی خاص و قدرتمند معرفی کرد به شرح ذیل خدمتتان ارائه می گردد.​ لازم بذکر است این گوشی در حال حاضر پرچمدار شرکت دوجی محسوب می شود و از امکانات سخت افزاری قدرتمندی بهره برده است.​

نقاط قوت
ویژگی ها
نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید گوشی موبایل 10 تا 15 میلیون تومان که باید مد نظر قرار گیرد

مشخصات گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان: از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید گوشی موبایل به آنها توجه شود ظرفیت باتری، تراشه، پردازنده مرکزی و گرافیکی، ظرفیت داخلی، رم، دوربین های عقب و جلو و کیفیت صفحه نمایش می باشد. البته اهمیت برند گوشی هوشمند را هم در هنگام خرید نمی توان نادیده گرفت که تاثیر زیادی در اجرای برنامه ها، طول عمر اسمارت فون و لوازم جانبی خواهد داشت. قبل از خرید گوشی موبایل 10 تا 15 میلیون تومان مشخصات آن را بصورت کامل و دقیق در راستای بهترین انتخاب بررسی نمایید. لازم بذکر است مواردی که در این مقاله ارائه و پیشنهاد شد بدلیل مشخصات فنی مناسب، گزینه هایی ایده آل برای استفاده گیمرها، دانش آموزان، دانشجویان و برگزاری کلاس های آنلاین می باشند و بدون نگرانی می توانید در این زمینه از آنها استفاده کنید.

قیمت اسمارت فون: بدون شک یکی دیگر از مهمترین عوامل و فاکتورها در هنگام خرید گوشی موبایل قیمت آن است. موارد بسیاری همچون کیفیت صفحه نمایش، جنس بدنه، قطعات سخت افزاری و نرم افزاری و برند در قیمت نهایی تاثیرگذارند که شما می توانید با توجه به میزان بودجه و نوع نیازتان انتخابی هوشمندانه داشته باشید. در نظر داشته باشید که در بین گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان موجود در بازار، میان رده های بسیار خوب و قدرتمند، در حد یک پرچمدار برای خرید کردن وجود دارد که البته ما سعی کردیم تعدادی از بهترین گزینه ها را در این مقاله برای شما عزیزان گردآوری کنیم.

گارانتی موبایل: یکی از مهمترین مواردی که بخصوص در هنگام خرید لوازم دیجیتال و برقی بایستی به آن توجه گردد گارانتی، ضمانت نامه و یا بیمه است. حتما در هنگام خرید دقت داشته باید محصولاتی که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی می باشند را خریداری کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از مزایای آنها بهره مند شوید. همیشه تاریخ انقضای گارانتی را در هنگام خرید مورد توجه قرار دهید. اخیرا اغلب شرکتها، گارانتی خود را همزمان با فعال شدن ریجستری گوشی خریداری شده در سامانه همتا آغاز می کنند.

خرید اینترنتی یا حضوری گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان: در صورت خرید بصورت حضوری می توانید با مد نظر قرار دادن نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم انتخابی مناسب داشته باشید. در صورتی هم که قصد خرید گوشی موبایل بصورت اینترنتی را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک خریدی مطابق با سلیقه خود و مطمئن را تجربه کنید. در خریدهای اینترنتی بهتر است با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات کاربران به انتخاب بهترین گزینه نزدیکتر شوید. نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی کمک زیادی به انتخاب دقیق شما خواهد کرد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین گوشی های موبایل 10 تا 15 میلیون تومان موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید درست و انتخابی دقیق نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: پرفروشترین مدلهای گوشی موبایل ال جی، بهترین میان رده های موبایل شیائومی و بهترین گوشی های 2 تا 4 میلیون تومان را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *