منوی دسته بندی

بهترین ایرپاد هواوی +معرفی 8 مدل برتر و پرفروش (مهر1403)

بهترین ایرپاد هواوی کدام است؟ انواع هندزفری بلوتوث هوآوی؟ راه تشخیص هندزفری هواوی اصل چیه؟ بهترین هندزفری گردنی هواوی کدومه؟ قیمت ایرپاد هوآوی چنده؟ نظر خریداران در مورد ایرپادهای هوآوی خوبه یا بد؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 8 مدل از بهترین ایرپاد هواوی را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده کیفیت بسیار خوبی دارند و رضایتمندی از آنها بالا بوده است. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات ایرپادهای هوآوی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین هدفون تسکو و بهترین ایرپاد اپل هم یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

بهترین ایرپاد هواوی (خرید 6 مدل برتر)

هندزفری بی سیم هوآوی مدل FreeBuds Pro 2
پاسخ فرکانسی۱۴-۴۸۰۰۰ هرتز
گارانتی۱۸ ماهه هوآوی
قطر درایور۱۱ میلی‌متر
عمر باتری محفظه شارژ۳۰ ساعت
وزن۶۴ گرم
نسخه بلوتوث۵.۲
ویژگی‌ خاصNoise Cancelling
هدفون بی سیم هوآوی مدل SER 4i SAW 2020 NEW
نوع گوشیدو گوشی
نوع اتصالبلوتوث
رابط‌هاUSB Type-C
مناسب برایآقایان و بانوان
ویژگی‌های خاصنویزکنسلینگ
مقاوم در برابر رطوبت و عرق
هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds 5i
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
رضایت مشتری۸۲% (۲۰ نفر)
رنگبندیسه رنگ
محدوده عملکردتا ۱۰ متر
وزن۴.۹ گرم
نسخه بلوتوث۵.۲
مقاومت در برابر رطوبت و عرق

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل ایرپاد

هدفون بی سیم هوآوی مدل RE EARBUDS 4I ENC 2021
نوع گوشیدو گوشی
رابط‌هاBluetooth
مناسب برایآقایان و بانوان
مجهز بهنویز کنسلینگ
مقاوم در برابررطوبت و عرق
هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds Pro 3
پاسخ فرکانسی۱۴-۴۸۰۰۰ هرتز
گارانتی۱۲ ماهه
وزن۵.۸ گرم
قطر درایور۱۱ میلی‌متر
اقلام همراه4عدد سری سیلیکونی و کابل USB-C
مقاومت در برابر رطوبت و عرق

یکی از پیشرفته ترین و بهترین ایرپاد هواوی بدون شک مدل FREE BUDS PRO3 می باشد. یکی از نقاط قوت این گجت نویزکنسلینگ آن است که بیشتر خریداران از این قابلیت رضایت داشته اند چراکه حتی در محیط های شلوغ و پرسروصدا عملکرد بسیار خوبی دارد. با هر بار شارژ کامل می توانید تا 6.5 ساعت مداوم به موسیقی گوش کنید البته اگر نویزکنسلینگ روشن باشد این عدد 2 ساعت کاهش پیدا می کند.

وزن کم و طراحی بسیار حرفه ای این هدفون شما را حتی در ساعت های طولانی استفاده خسته نخواهد کرد و وزن آن به سختی درون گوش ها حس می شود. از ویژگی های دیگر این ایرپاد می توان به: قابلیت شارژ وایرلس و امکان اتصال همزمان به 2 دستگاه اشاره کرد. این هدفون به استاندارد IP54 مجهز شده و تا حد زیادی در برابر رطوبت و خیس شدن مقاوم است هر چند ضدآب نیست و البته انتظار می رفت در این رنج قیمت ضدآب باشد. سری های سیلیکونی در 4 سایز مختلف به چفت شدن هر چه بهتر هدفون در گوش کمک کرده است.

نتیجه گیری: اگر به دنبال یک هدفون مجهز، زیبا، باکیفیت و با طراحی عالی هستید بدون شک این مدل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

  • کیفیت خوب بدنه
  • باتری قدرتمند
  • نویزکنسلینگ عالی
  • صدا شفاف و عالی
  • سری های سیلیکونی
  • کنترلر لمسی
  • طراحی حرفه ای
  • وزن سبک
  • ارزش خرید بالا
  • کیس کوچک و جمع و جور

بررسی نظر خریداران تا به امروز نشان می دهد این هدفون باکیفیت و جدید ایراد خاصی نداشته است و شما می توانید با خیالی راحت آن را خریداری کنید. شاید تنها ایراد این ایرپاد قیمت نسبتا بالا و ضدآب نبودن آن باشد.

هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds 4i
نوع گوشیدو گوشی
رضایت مشتری۸۷% (۲۳۰ نفر) 
رنگبندیدارد
گارانتی۱۸ ماهه هوآوی
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
محدوده عملکردتا ۱۰ متر
وزن۴۵ گرم
ظرفیت باتری۲۱۵ میلی آمپرساعت
هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds SE 2
نسخه بلوتوث۵.۳
رضایت مشتری۷۷% (۱۰ نفر)
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
منبع تغذیه هدفونباتری
محدوده عملکردتا ۱۰ متر
وزن۳.۸ گرم
هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds SE
وزن۵.۱ گرم
رضایت مشتری۸۰% (۳۰ نفر)
گارانتی۱۸ ماهه هوآوی
قطر درایور۱۰ میلی‌متر
محدوده عملکردتا ۱۰ متر
نسخه بلوتوث۵.۲
سایر مشخصاتپشتیبانی از استاندارد IPX۴
ویژگی‌های خاصNoise Cancelling

سوالات متداول

هوآوی هندزفری های بلوتوثی خود را 2 دو نوع گردنی و توگوشی تولید و عرضه می کند. هواوی در سال های اخیر پیشرفت قابل توجهی در زمینه تولید هدفون داشته است و از نظر کیفی می توان آنها را برندهای مطرح بازار مقایسه کرد. بطور خلاصه می توان گفت مدل های توگوشی یا همان ایرپاد، وزن سبک و ابعاد کوچکی دارند و برای کارهای روزمره بسیار عالی و کارآمد می باشند. حمل آنها آسان است ضمن اینکه از طریق کیس شارژ می توانید چندین بار هدفون ها را شارژ کنید. مدل های دورگردنی بیشتر به افراد پرمشغله که نگران گم کردن هندزفری خود می باشند پیشنهاد می شود. جالب است بدانید هدست های دورگردنی هواوی جزو گران ترین و البته باکیفیت ترین مدل های موجود در بازار هستند و از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها استفاده می شود.

برای تشخیص هندزفری هواوی اصل از تقلبی راه های مختلفی وجود دارد. بهترین راهکارها را با هم مرور خواهیم کرد.

  1. بهتر است از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. این روش راهی مطمئن برای خرید کالای اصل می باشد. اغلب هندزفری های اصلی هواوی در ایران با گارانتی ارائه می شوند اما مدل های کپی فاقد گارانتی هستند.
  2. می توانید سریال نامبر روی کیس شارژ و جعبه را در سایت هوآوی چک کنید. توجه داشته باشید زمانی که سریال را وارد می کنید علاوه بر تایید اصالت باید هدفون نات اکتیو باشد.
  3. تصاویر هدفون خریداری شده را با تصاویر موجود در سایت اصلی مطابقت دهید. تصاویر باید همخوانی داشته باشند.
  4. نوشته های روی کیس شارژ هندزفری اصلی هوآوی بسیار ظریف و با فونت خاص شرکت است. فونت اغلب مدل های فیک و تقلبی حتی مدل های “های کپی” ضمخت و درشت هک شده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدفون های تا دو میلیون

همانطور که اشاره شد هندزفری های گردنی هوآوی جزو باکیفیت ترین مدل های موجود در بازار می باشند که در ادامه 2 تا از آنها را به شما معرفی می کنیم.

  • هندزفری گردنی هواوی مدل MA BLUETOOTH freelace SPORT در سه رنگ مختلف تولید شده و کیفیت فوق العاده ای دارد. رنگبندی آن طیف گسترده تری از سلیقه ها را به خود جذب کرده است. هدفون ها با زاویه 28 درجه طراحی شده اند و طراحی کم نظیر این هدفون در کنار وزن بسیار سبکی که دارد سبب شده تا در استفاده های طولانی مدت دچار خستگی نشوید. درایورهای 9.2 میلی متری و تکنولوژی خاص در این هدفون به صدای شفاف و باس قدرتمند کمک کرده است. از دیگر ویژگی های این هندزفری می توان به: بدنه باکیفیت آلومینیومی و امکان شارژ هدفون ها بوسیله گوشی موبایل اشاره کرد. اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال خرید یک هدست گردنی فوق العاده باکیفیت و مدرن هستید این مدل می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.
  • یکی دیگر از باکیفیت ترین هدست های دورگردنی هواوی مدل SP FREEIACE PRO می باشد. در ساخت این هدفون از متریال درجه یک استفاده شده و کاملا این کیفیت قابل لمس می باشد. طراحی به شکلی بی نقص انجام شده ضمن اینکه روکش سیلیکونی به تجربه کاربری بهتر کمک کرده است. سری های سیلیکونی سبب شده تا هدفون ها بخوبی در داخل گوش چفت شوند و در واقع صدا ایزوله و نشت به بیرون نداشته باشد. شما از طریق کلید های مکانیکی روی هدست می توانید به تنظیمات مختلف دسترسی داشته باشد. این هدفون هم بصورت بلوتوثی و هم بصورت سیمی قابل استفاده است. استفاده سیمی اگر چه شاید دست و پاگیر باشد اما در مواقعی مانند گیمینگ بدلیل عدم تاخیر در صدا گزینه بهتری خواهد بود. یکی از قابلیت های مهم این هدست وجود نویزکنسلینگ در آن است که برخلاف برخی هدست های بازار به شکل قابل توجهی صداهای مزاحم را کاهش می دهد.

تنوع قیمت و مدل ایرپادهای هواوی بسیار زیاد است و شاید کمتر برندی در این زمینه بتواند با هواوی رقابت کند. شما می توانید ایرپادهای هواوی را از 200 هزار تومان تا 45 میلیون تومان متناسب با بودجه، سلیقه و نوع کاربری تان خریداری کنید. مدل، نوع، امکانات، طراحی و قابلیت های ایرپاد در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. در حال حاضر ارزانترین و گرانترین هندزفری های برند هوآوی به ترتیب مربوط به مدل QC0322 و SP freeiace PRO می باشد.

تعدادی از نظرات مثبت و منفی خریداران در مورد انواع مختلف ایرپاد هوآوی به شرح زیر می باشد.

  • کاربر دیجی‌کالا: هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds 5 رو خریدم. تجربه یه هفته استفاده رو مینویسم. از نظر زیبایی، چشم نواز هست. وزنش سبکه…. البته این اولین تجربه داشتن هندزفری بلوتوثی هست که دارم. نسبت به هندزفری سیمی به نظرم نقاط ضعف داره مخصوصا قابلیت شارژ شدن. اما بی سیم بودنش برتری داره. نسخه چین هست و تغییر حالات بین Noise canceling به زبان چینی گفته میشه. اگه گوش تون کوچیکه ممکنه برای استفاده به مشکل بر بخورید. چون ممکنه روی گوش تون به خوبی قرار نگیره و نگران افتادنش باشید. بعضی هندزفری های سیمی که داشتم سری سیلیکونی کوچیکش حتی برام بزرگ بود. خیلی راحت به گوشیم وصل شد. با برنامه AI life راحت تنظیمات و به روزرسانی میتونید انجام بدید.
  • ایلیا عرفانیان: هدفون بی سیم هوآوی مدل Freebuds Lite رو خریدم. این خارق العاده است. بسیار خوب و زیباست. خوب تو گوش میشینه و کیفیت خارق العاد ای داره من که راضیم. با گوشی من که سامسونگ خیلی مچه. خیلی کیفیت پخشش بالاست مخصوصا با تکنولوژی هواوی که با هر هدستی یه صدایی پخش میکنه. من که بسیار زیاد راضی بودم.
  • مهدی ایمانی: هدفون بی سیم هوآوی مدل RE EARBUDS 4I ENC 2021 رو خریدم. یه کلام عالی اصلا قابله مقایسه یا هیچ هندزفری نیست.
  • کاربر دیجی‌کالا: هدفون بی سیم هوآوی مدل SER 4i SAW 2020 NEW رو خریداری کردم. جزو بهترین ایرپاد هواوی است.
  • کاربر دیجی‌کالا: هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds Pro 3 یکی از باکیفیت ترین و بهترین ایرپاد هواوی بازار می باشد.
  • محمد حافظی: هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds 5i رو خریدم. دوستانی ک قصد خرید ایرپاد رو داریدو امدید کامنتا ببینید چطوریه به هیچ عنوان از خریدش پشیمون نمیشید خودم دو ماهه گرفتمش از همینجا اصلا هیچ ایرادی نتونستم ازش پیدا کنم.
  • امیر خجسته: هدفون بلوتوثی هوآوی مدل FreeBuds 4i رو خریدم. من این نظر رو بعد از چند ماه استفاده از این هدفون براتون می نویسم، امیدوارم مفید باشه. نویز کنسلینگ این هدفون کار خاصی انجام نمی ده فقط باطری مصرف می کنه، من نویز کنسلینگش رو از اول از توی تنظیمات حذف کردم که اشتباها فعال نشه، چون به زحمت تفاوت فعال بودن یا فعال نبودنش رو متوجه می شید، ولی در مجموع خیلی کیفیتش خوبه، هم خیلی سریع گوشی، هدفن رو میشناسه و هم کیفیت صداش خیلی خوبه. 

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 8 تا از بهترین ایرپاد هواوی و بررسی نظرات کاربران در خصوص آنها، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *