منوی دسته بندی

بهترین ایرپاد اپل کدام است؟ +خرید 4 مدل اصلی (مهر1403)

بهترین ایرپاد اپل کدومه؟ کیفیت ایرپاد اپل؟ ایرپاد اپل ضدآب است؟ ایرپاد اپل برای چه گوشی هایی مناسب است؟ پرفروش ترین ایرپادهای اپل کدام است؟ نظر کاربران در مورد ایرپاد اپل خوبه؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوالات پرتکرار، 4 تا از محبوب ترین و بهترین ایرپاد اپل را به شما معرفی کنیم. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات ایرپادهای اپل که جزو بهترین مارک هدفون و هندزفری می باشند، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود مطالب: بهترین مدل ایرپاد و بهترین ایرپاد زیر 1 میلیون که مرتبط با موضوع این مقاله می باشند را هم مطالعه فرمایید.

بهترین ایرپاد اپل (خرید 4 مدل اصلی)

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods 3 Wireless Charging
منبع تغذیه هدفونمحفظه شارژر
رضایتمندی۹۴% (۱۰ نفر)
نوع گوشیدو گوشی
محدوده عملکردتا ۱۰ متر
عمر باتری محفظه شارژ۳۰ ساعت
مجهز بهچیپست Apple H۱ 
هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C
رضایتمندی۸۷% (۵۰۰ نفر)
منبع تغذیه هدفونمحفظه شارژر
محدوده عملکردتا ۱۰ متر
عمر باتری محفظه شارژتا ۳۰ ساعت
نسخه بلوتوث۵.۳
چیپ هدفون‌هاچیپست Apple H۲
چیپ محفظه شارژرچیپ U۱
اقلام همراه4عدد سرگوشی و کابل USB-C
هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods New Generation
وزن۸ گرم
رضایتمندی۸۷% (۹۹۹ نفر) 
پاسخ فرکانسی۲۰۰۰۰ هرتز
مجهز بهچیپست Apple H۱
قطر درایور۱۱ میلی‌متر
عمر باتری محفظه شارژتا ۲۴ ساعت
قابلیت‌های مقاومتیمقاوم در برابر ضربه
اقلام همراهکابل شارژر
هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2022 Lightning
قابلیت نویز کنسلینگنویز کنسلینگ هدفون
رضایتمندی۸۵% (۵۹۰ نفر) 
عمر باتری محفظه شارژتا ۳۰ ساعت
نسخه بلوتوث۵.۳
چیپ در هدفون‌هاچیپست Apple H۲
چیپ محفظه شارژر چیپ U۱
قابلیتکاهش نویز 2برابری نسبت به نسل گذشته

ایرپاد اپل مدل airPods PRO 2ND GENERATION 2022 lightning یکی از بهترین ایرپاد اپل موجود در بازار می باشد و دارای کیفیت بالا و امکانات فراوان است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. طراحی ارگونومی و وزن بسیار کم هدفون ها (5.3گرم) سبب شده تا در ساعت های طولانی استفاده دچار درد و یا خستگی نشوید و از گوش دادن به موسیقی و یا مکالمه لذت ببرید.

4 عدد سری مختلف به شما اجازه می دهد تا هدفون را با توجه به سایز گوش تان بتوانید فیت و اندازه کنید. کاهش صدای مزاحم و نویز در این ایرپاد به شکل محسوسی نسبت به مدل های قدیمی بهبود پیدا کرده است و از این نظر اگر بگوییم یکی از بهترین هاست اغراق نکرده ایم. همچنین صدا نسبت به مدل های قبلی از نظر وضوح، بهتر و شفاف تر شده و باس بهتری دارد.

عمر باتری برای انجام مکالمه و موسیقی به ترتیب 4.5 و 6 ساعت است و محفظه شارژ با هر بار شارژ کامل تا 30 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. از دیگر امکانات این مدل می توان به: مقاومت در برابر رطوبت و عرق، قابلیت شارژ بوسیله شارژر وایرلس، استفاده از چیپ های نسل جدید و درجه یک اپل و سنسور تشخیص سطح پوست اشاره کرد. دو ویژگی مهم: مگا سیف جهت شارژ کردن مطمئن و امکان ردیابی کیس از موارد ایمنی این گجت کوچک و پیشرفته می باشند.

  • متریال بسیار باکیفیت
  • صدای واضح و شفاف
  • رضایتمندی بالا
  • عمر طولانی باتری
  • دارای ردیاب پیشرفته
  • حذف نویز موثر و ارتقا یافته
  • استفاده از جدیدترین چیپست شرکت اپل

سوالات متداول

کیفیت ایرپاد اپل بسیار بالاست و در ادامه از جهات مختلف آنها را بررسی می کنیم.

  • طراحی و وزن: از نظر طراحی کیفیت بسیار بالایی دارند که حتی در ساعت های طولانی استفاده شما را دچار خستگی نمی کنند. طراحی ارگونومی آنها به گونه ای است که کاملا مطابق با فرم داخل گوش بوده و بخوبی در گوش قرار می گیرند. ایرپادهای جدید شرکت اپل وزنی در حدود 5.3 گرم دارند که خیلی سخت درون گوش حس می شوند و این یکی از نقاط قوت آنهاست.
  • شارژ دهی: ایرپادهای پرو نسل دو با هر بار شارژ کامل 4.5 تا 6 ساعت برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی قابل استفاده می باشند. کیس شارژ این سری تا 30 ساعت شارژدهی دارد و این بدین معناست که شما با هر بار شارژ کامل می توانید چندین بار ایرپادها را شارژ و استفاده کنید. خوب است بدانید شما می توانید با تنها 5 دقیقه گذاشتن ایرپادها درون کیس شارژ، تا 1 ساعت مکالمه انجام دهید. ایرپادهای پرو نسل 2  از نظر شارژدهی نسبت به نسل 3 و 2 بهبود نسبی داشته اند.
  • فرمان لمسی: ایرپادهای اپل از نظر قابلیت های لمسی عملکرد بسیار خوب و بی نقصی ارائه می دهند. شما خیلی راحت می توانید با تنها یک لمس ساده موسیقی را متوقف یا پخش کنید و به مکالمه پاسخ دهید. یا مثلا پرش به جلو و عقب داشته باشید. البته برای فرمان های مختلف تعداد ضربات متفاوت است. برای مثال با یک ضربه می توانید موسیقی را پخش و یا به مکالمه پاسخ دهید. با دو ضربه می توانید پرش رو به جلو و با سه ضربه پرش رو به عقب داشته باشید. بالا و پایین کشیدن انگشت روی بدنه لمسی ایرپاد، برای اجرای دستورات تنظیم صداست. لازم بذکر است این موارد در ایرپادهای نسل جدید اپل قابل اجراست و در مدل های قدیمی نسل دو تنها 1 بار لمس، برای قطع و وصل موسیقی و مکالمه تعریف شده بود. پس برای بهره مندی از تمام امکانات پیشرفته ایرپاد اپل بهتر است به سراغ مدل های جدید آن بروید.
  • حذف نویز: اگر شما می خواهید تا حد زیادی از شر صداهای مزاحم اطراف در هنگام گوش دادن به موسیقی و مکالمه راحت شوید ایرپادهای سری pro اپل اینکار را به بهترین شکل ممکن برایتان انجام خواهند داد. همانطور که اشاره شد برای بهره مندی از این قابلیت باید با صرف هزینه بیشتر ایرپادهای گران قیمت اپل را خریداری کنید زیرا این قابلیت تنها در سری پرو وجود دارد. نویز کنسلینگ یا همان حذف صداهای مزاحم محیط در سری های جدید نسبت به مدل های قدیمی تا دو برابر بهبود پیدا کرده و از این نظر عملکرد بی نقصی دارند و صداهای مزاحم تا حد زیادی مهار می شوند.
  • قیمت: قیمت ایرپاد اپل در حال حاضر از حدود 5 میلیون تومان شروع و به 12 میلیون تومان ختم می شود. قیمت این گجت های پیشرفته به مواردی همچون: سال تولید، کیفیت، امکانات، طراحی، نوع و اصل بودن آنها بستگی دارد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین هدفون تا 2 میلیون

توجه داشته باشید ایرپادهای اپل ضدآب نیستند. آنها با مجهز شدن به تکنولوژی IPX4 تنها در برابر عرق و رطوبت مقاوم می باشند. شما می توانید روی خیس شدن ایرپادها در حد قدم زدن زیر باران و رطوبت ناشی از ورزش کردن حساب کنید.

ایرپاد اپل علاوه بر اتصال به محصولات این شرکت (مک بوک و آیفون) قابلیت اتصال به سیستم عامل اندروید را دارد پس شما می توانید از آنها برای گوشی های رند بازار از جمله: سامسونگ، هوآوی و شیائومی هم استفاده کنید. برای تجربه بالاترین کیفیت بهتر است گوشی و ایرپاد شما از برند شرکت اپل باشد تا بتوانید از تمامی امکانات آن از جمله شخصی سازی برنامه بهره مند شده و از کیفیت فوق العاده آن لذت ببرید.

  1. یکی از پرفروش ترین و بهترین ایرپاد اپل مدل AIRpods new Generation می باشد که با قیمت حدود 6 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می شود. عمر باتری محفظه شارژ این مدل تا 24 است و با هر 15 دقیقه شارژ می توانید تا 2 ساعت مکالمه داشته باشید.  وزن بسیار کم، مقاومت در برابر ضربه، استفاده از چیپست اپل H1 و طراحی کم نظیر از ویژگی های مهم این مدل است.
  2. یکی دیگر از بهترین ایرپاد اپل مربوط به مدل AIRpods pro 2nd 2023 می باشد. این ایرپاد در حال حاضر پیشرفته ترین ایرپاد اپل بوده و این شرکت از جدیدترین تکنولوژی در آن استفاده کرده و تا به امروز فروش خوبی را تجربه کرده است. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به: نسخه بلوتوث 5.3، قابلیت کاهش نویز حرفه ای، استفاده از جدیدترین چیپست ها در هدفون و محفظه شارژ، مقاومت در برابر عرق و رطوبت و سنسور پیشرفته تشخیص سطح پوست اشاره کرد. شما می توانید با هر 15 دقیقه شارژ بوسیله محفظه، تا 3 ساعت مکالمه داشته باشید. امکان موقعیت یابی این ایرپاد از طریق قطعه ای که در اسپیکر داخلی محفظه تعبیه شده وجود دارد. پس نگران گم گردن این گجت پیشرفته نباشید.
  • کاربر دیجی‌کالا: هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods 4 رو خریدم و بنظرم یکی از بهترین ایرپاد اپل می باشد.
  • صهیب پاپی: هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods 3 Wireless Charging رو خریداری کردم. من برای استفاده با موبایل سامسونگ و همچنین کامپیوتر و لپ تاپ خریدم. چند تا نکته (برای استفاده با دستگاههای غیر اپل) رو دقت کنید: 1-اگر در لیست دستگاههای بلوتوث نیاورد، گوشی ها رو بزارید تو کیس، در کیس رو باز کنید و 5 ثانیه دکمه پشت کیس رو فشار بدید. 2-وقتی کیس رو تو شارژ میزارید، چند ثانیه ال ای دی روشن میشه و سپس خاموش میشه، انتظار نداشته باشید ال ای دی دایم روشن بمونه. 3-میزان شارژ کیس رو با زدن دکمه پشت کیس نشون میده. سبز یعنی شارژ کافی و فول داره. 4-دکمه های حسی روی گوشی ها برای دستگاههای غیر اپل کار نمیکنه (به نظر من ایراد نداره چون کلی کیفیت بهتون میده). در پایان، من استفادم از هندزفری بسیار بالاست در روز، هندز فری های زیادی خرید و باهاشون کارکردم. این عالی بوده.
  • کاربر دیجی‌کالا: هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods New Generation رو خریدم. نکات مثبت: کیفیت ساخت خوب، کیفیت پخش خوب، اتصال و استفاده خیلی راحت (خصوصاً با آیفون)، تشخیص خودکار قرار گرفتن در گوش، ارگونومی خوب و اندازه جمع و جور/ نکات منفی: باتری معمولی، قیمت زیاد، عدم حذف صدای اطراف هندزفری های زیادی تست کردم. بدترینش شیائومی و QCY و هایلو بوده. بهترینش Anker و فلیپس (خصوصا با توجه به قیمت) و اپل اگر گوشی آیفون دارید بجز هندزفری اپل به چیز دیگه‌ای فکر نکنید.
  • کاربر دیجی‌کالا: هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods 3 رو خریدم. نیازی به تعریف نداره واقعا ولی خب اگه دیوایس اپل ندارید خیلی منطقی نیست خریدنش… از طرفی اگر دیوایس اپل دارید بهترین سازگاری رو محصولات خود اپل دارن. ضمن اینکه اصل و آکبند بود و متشکرم.
  • مهدی بهمنی: هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C رو خریدم. اگه دنبال یه هندزفری بی‌سیم خفن هستی، AirPods Pro 2 عالیه! کیفیت صداش حرف نداره و حذف نویزش واقعاً خوب کار می‌کنه، حتی توی جاهای شلوغ. حالت شفافیت صداش هم خیلی طبیعی شده. از لحاظ راحتی، تو گوش عالی جا می‌گیره و سری‌های سیلیکونی جدیدش باعث میشه طولانی مدت اذیت نشی. باتریشم طولانیه و با کیس شارژ، تا ساعت‌ها جواب می‌ده. در کل، خیلی راضی‌کننده‌ست و ارزش خرید داره.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 تا از بهترین ایرپاد اپل و بررسی نظرات در خصوص آنها ، شما عزیزان را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *