منوی دسته بندی

بهترین تلویزیون 4k ایرانی +خرید 6 مدل پرفروش و باکیفیت (شهریور1403)

بهترین تلویزیون 4k ایرانی از کجا و از چه برندی بخرم؟ پرفروش ترین برند تلویزیون در ایران؟ بهترین تلویزیون های 4k ارزان قیمت؟ بهترین مارک تلویزیون 4k ایرانی؟ کیفیت تلویزیون های 4k ایرانی خوبه؟ نظرات در مورد تلویزیون های 4k ایرانی؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 6 مدل از بهترین تلویزیون 4k ایرانی را به شما معرفی کرده و به سوالاتی در این خصوص پاسخ دهیم. مدل های پیشنهادی در اندازه های مختلف بوده و از برندهای معتبر بازار می باشند و شما می توانید با خیالی راحت مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. تلویزیون های 4k ایرانی بدلیل وضوح تصویر عالی، امکانات زیاد و قیمت مناسب محبوبیت زیادی در بازار پیدا کرده اند و انتخابی خوب و مقرون بصرفه برای شما می باشند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات تلویزیون های 4K ایرانی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود مطالب: بهترین تلویزیون 65 اینچ ساخت ایران ، بهترین تلویزیون ایکس ویژن 65 اینچ و بهترین تلویزیون 65 اینچ اسنوا که مرتبط با موضوع این مقاله می باشند را هم مطالعه فرمایید.

بهترین تلویزیون 4k ایرانی (خرید 6 مدل محبوب)

1-تلویزیون هوشمند پارس مدل P55U620

تلویزیون پارس
ابعاد تلویزیون۷۴۲×۲۴۳×۱۲۲۸ میلی‌متر
گارانتی۱۸ ماهه پارس الکتریک
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژهرابط هوشمند
پردازندهچهار هسته‌ای
امکانات و قابلیت‌هااندروید ۱۱

2-تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6500TH

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6500TH
رضایتمندی۷۶% (۲۰ نفر) 
گارانتی۲۴ ماهه سام سرویس
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سیستم ایمنیقفل کودک
ابعاد تلویزیون۱۱۲.۵x۷۱x۶ میلی‌متر

3-تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XCU655

تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن سری 6 مدل XCU655
رضایتمندی۸۶% (۲۰ نفر)
گارانتی۲۴ ماهه مادیران
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
پردازندهچهار هسته‌ای
ابعاد تلویزیون۱۴۴۵×۳۲۷×۸۹۸ میلی‌متر

بدون شک یکی از بهترین تلویزیون 4k ایرانی موجود در بازار تلویزیون ایکس ویژن سری 6 مدل XCU655 می باشد و تا به امروز درصد رضایتمندی از آن بالا بوده است. کیفیت تصویر این مدل اولترا اچ دی 4K می باشد که تصاویر را با جزییات بسیار زیاد و کیفیت عالی برای شما نمایش می دهد. خوب است بدانید تعداد پیکسل تلویزیون های 4K دو برابر نسبت به تلویزیون های فول اچ دی بیشتر است.

ایکس ویژن در این محصول خود با استفاده از تکنولوژی پیشرفته HDR10 با تاثیر بر کنتراست و نمایش طیف گسترده تری از رنگ ها، تصاویری با وضوح بیشتر خلق کرده که به عقیده برخی از کاربران همین تکنولوژی سبب شده تا این مدل یک سروگردن بالاتر نسبت به رقبا قرار گیرد. از دیگر قابلیت های این مدل می توان به: صدای واضح و شفاف، اندروید 11، درگاه های متنوع، وای فای اسکرین میرور و غیره اشاره کرد.

نتیجه گیری: چنانچه به دنبال خرید یکی از بهترین تلویزیون 4k ایرانی هستید در خرید این محصول شک نکنید. این مدل یکی از بهترین تلویزیون های فورکی ایکس ویژن است و از قطعات بسیار باکیفیت در آن استفاده شده و از نظر سخت افزار و نرم افزار خود را به رقبای خارجی نزدیک کرده ضمن اینکه فروش بالایی را به ثبت رسانده است. این محصول با توجه به ابعاد و کیفیتی که دارد برای سالن های بزرگ مناسب می باشد. چنانچه برای اتاق خریداری می کنید بهتر است فاصله نشیمنگاه تا صفحه نمایش حداقل 3.5 تا 4.5 متر باشد.

  • قطعات باکیفیت
  • دارای گارانتی
  • پر سرعت و بدون هنگ
  • اسکرین میرور با سرعت و بدون تاخیر
  • پشتیبانی از شبکه های اچ دی صداوسیما
  • خدمات پس از فروش خوب شرکت
  • طراحی زیبا و مدرن با بدنه باریک و پایه های فلزی که حس یک تلویزیون تمام عیار را القا می کند و مدرن بودن را به ارمغان می آورد.

بطور کلی و در مقایسه با دیگر تلویزیون های هم رده ایرانی نمی توان از تلویزیون ایکس ویژن سری 6 مدل XCU655 ایراد خاصی گرفت. فقط برخی از کاربران از دکمه های به هم چسبیده ریموت کنترل و صدای ضعیف بلندگو ناراضی بوده اند. برخی هم کیفیت آن را در مقایسه با تلویزیون های هوشمند سونی پایین دانسته اند که البته طبیعی است چراکه برند سونی یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده مانیتور در جهان است.

4-تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD
رضایتمندی۷۸% (۳۰ نفر)
گارانتی۲۴ ماهه انتخاب سرویس
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
قابليت اتصال به اينترنت دارد
استانداردهای صوتیDolby
خروجی صدای دیجیتالکواکسیال

5-تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU764S

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU764S
رضایتمندی۸۸% (۱۴۰ نفر)
گارانتی۲۴ ماهه گلدیران
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
ابعاد تلویزیون۲۴x۱۱۱x۶۹ سانتی‌متر
ظرفیت حافظه داخلی۱۶ گیگابایت
 ظرفیت حافظه رم۴ گیگابایت
کاهش دهنده نویز تصویردارد

6-تلویزیون هوشمند نكسار مدل NTV-U50E616N

تلویزیون هوشمند نكسار مدل NTV-U50E616N
رضایتمندی۹۲% (۱۲۰ نفر)
گارانتی۲۴ ماهه گلدیران
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
کیفیت تصویرUltra HD – ۴K
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
امکانات ویژهرابط هوشمند
پردازندهچهار هسته‌ای
نوع پنلA+ (باکیفیت)

از پرفروش ترین برندهای خارجی تلویزیون در ایران می توان به: ال جی، ایوولی، بست، آیوا، پاناسونیک، تی سی ال و سونی اشاره کرد. همچنین پرفروش ترین برندهای ایرانی: اسنوا، ایکس ویژن، صنام، شهاب، دنای و جی پلاس می باشند. بنظر می رسد علت فروش بالای تلویزیون های برند ایرانی قیمت مناسب، تنوع زیاد و خدمات پس از فروش مناسب آنهاست و اینکه در صورت خرابی شما خیلی راحت و با هزینه کم می توانید آنها را تعمیر کنید. همچنین مهمترین علت فروش بالای تلویزیون های خارجی از جمله سونی، سامسونگ، شیائومی و ال جی کیفیت فوق العاده آنهاست. در واقع افرادی که محدودیت بودجه برای خرید تلویزیون ندارند حتما به سراغ برندهای خارجی می روند زیرا کیفیت آنها بخصوص در مدل های هوشمند بسیار بهتر است.

  • یکی از بهترین تلویزیون های 4k ارزان قیمت موجود در بازار تلویزیون الیو مدل 50UG8540 می باشد که در سایز 50 اینچ عرضه شده است. این مدل طراحی بسیار زیبایی دارد و بدون شک زیبایی و مدرن بودن را به دکوراسیون شما هدیه می دهد. شما می توانید آن را با قیمت 16 میلیون تومان خریداری کنید.
  • تلویزیون هوشمند وینسنت مدل 50VU7510 از بهترین تلویزیون های فورکی است که با قمیت ارزان می توانید خریداری کنید. از امکانات این مدل می توان به: اندروید 11، اسکرین میرور و حافظه داخلی 8 گیگابایتی اشاره کرد. 4 عدد درگاه HDMI و 2 عدد USB به شما اجازه می دهد تا بتوانید کنسول بازی، فلش، دوربین فیلم برداری و هارد را به آن نصب کنید. ضمنا با اسکرین میرور می توانید بدون نیاز به کابل از طریق گوشی هوشمند و تبلت به این تلویزیون 50 اینچی متصل شوید. قیمت این مدل با تخفیف در حال حاضر 15 میلیون تومان می باشد.
  • در حال حاضر ارزانترین تلویزیون 4K در بازار، تلویزیون نکسار مدل NTV-U50E616N است که در حال حاضر قیمت آن همراه با تخفیف 12 میلیون تومان می باشد و با توجه به امکاناتی که دارد ارزش خرید بالایی خواهد داشت. از امکانات آن می توان به: صفحه نمایش فورکی با رزولوشن بالا، صفحه نمایش 50 اینچی و بزرگ، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی 4K و قابلیت کوئیک میرور اشاره کرد.

از بهترین مارک تلویزیون 4k ایرانی می توان به: اسنوا، جی پلاس و ایکس ویژن اشاره کرد که در این زمینه عملکردی موفق از خود نشان داده اند و رضایتمندی بالایی مشتری را جلب کرده اند. در ادامه در خصوص هر برند توضیحات بیشتری خواهیم داد.

  • اسنوا: این شرکت از سال 1384 کار خود را در اصفهان آغاز کرد و در ابتدا تنها کولر آبی و اجاق گاز تولید می کرد. اما در حال حاضر لوازم خانگی برقی از جمله: تلویزیون، یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، جارو برقی، لوازم توکار و لوازم خانگی کوچک مانند خردکن و سه کاره را باکیفیت خوب و قیمت مناسب عرضه می کند. تلویزیون های 4k اسنوا جزو بهترین ها در بین برندهای ایرانی می باشند. اسنوا بیشتر از پنل IPS در تلویزیون های خود استفاده می کند که زاویه دید گسترده تری را در اختیار کاربر قرار می دهد و در برابر ضربه مقاوم تر است.
  • جی پلاس: یکی دیگر از برندهایی که تلویزیون فورکی را باکیفیت عالی تولید می کند جی پلاس است. جی پلاس با استفاده از خط تولید پیشرفته، تجربه مهندسین خارجی و قطعات باکیفیت چینی به این موفقیت دست پیدا کرده است و رزولوشن و وضوح فوق العاده ای را به کاربر ارائه می کند.
  • ایکس ویژن: ایکس ویژن یکی از بهترین مارک لوازم برقی است و محصولاتی از جمله: تلویزیون، یخچال، لباسشویی و مانیتور را تولید و به بازار عرضه می کند. یکی دیگر از بهترین مارک تلویزیون 4K همین برند ایکس ویژن است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی HDR10 موفق به خلق تصاویری با وضوح بالاتر، رنگبندی واقعی تر و جزییات بیشتر شده است. این برند در واقع یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ مادیران است و تجربیات این شرکت قدیمی در این زمینه به آنها کمک زیادی کرده است.

کیفیت تلویزیون های 4k ایرانی خوب و قابل قبول است. برندهای مانند اسنوا، جی پلاس و ایکس ویژن در حساس ترین قسمت های تلویزیون فورکی خود از قطعات و متریال باکیفیت خارجی استفاده می کنند که همین موضوع سبب ارتقا کیفیت و کسب رضایتمندی حداکثری مشتری آنها شده است.

در سال های اخیر کیفیت تلویزیون های ایرانی بطرز چشمگیری بهتر شده است و دیگر معایب مدل های قدیمی مانند کنتراست پایین، رنگ های غیرطبیعی، زاویه دید کم و رزولوشن پایین در آنها دیده نمی شود. ضمنا یکی از معایب شایع در تلویزیون های قدیمی ایرانی، زرد شدن تدریجی حاشیه صفحه نمایش تلویزیون بود که خوشبختانه این مشکل در مدل های جدید برطرف شده است.

نکته مهم: اگر تلویزیون را برای بازی کردن خریداری می کنید حتما به سراغ مدل هایی که به گیم مود مجهز شده اند بروید. تلویزیون های 4k ایرانی عمدتا دارای قابلیت گیم مود و نصب بازی می باشند. توجه داشته باشید نرخ بروزرسانی تصویر در بیشتر آنها 60 هرتز است که برای کارهای عادی مانند تماشای فیلم و سریال مناسب می باشد. اما اگر آنها را به قصد گیمینگ خریداری می کنید برای تجربه ایده ال بهتر است به سراغ مدل هایی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز بروید تا شاهد لگ و باگ در حین اجرای بازی نباشید. همچنین پنل VA با داشتن رنگ های سیاه عمیق تر و تیره تر برای گیمینگ گزینه مناسب تری خواهد بود.

  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU785 سایز 55 اینچ رو خریدم. حدودا یک سال پیش تلویزیون xcu735 رو برای خودم خریداری کرده بودم و مدل 55XYU785 رو برای اقوام خریداری کردم. کیفیت تصویرش خوبه خدایی، چیزی کم نداره از برند های خارجی. کیفیت صدا هم خوب قابل قبوله به شفافیت برندهای خارجی نیست ولی به نسبت ایکس ویژن قبلی بهتر شده کیفیت صدا. نکته قابل توجه کنترل این تلویزیون فول موسی هستش. دکمه موس رو روی کنترل میزنی کاملا موسی میشه. مدل قبلی دکمه موس میزدی علامت موس ظاهر میشد اما سانت سانت جابه جا میشد اونم با فشردن دکمه های جهت نما اما این تلویزیون با تکان دادن خود کنترل علامت موس جابجا میشه و راحت تره استفاده ش. رابط کاربری خیلی بهتر شده به نسبت قبلی. حافظه داخلی از 8 به 16 ارتقا پیدا کرده. ظاهر خود تلویزیون هم زیبا تر شده قاب و پایه هاش.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-55RU726N رو خریدم. کیفیت خوب صدا و تصویر، ظاهر خوب، پاسخ دهی سریع نمایندگی برای نصب و گارانتی.
  • محمد شهروئی: تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU795 رو خریداری کردم. عالیه تو نظرات دیدم میگفتن سرعتش خوب نیست و هنگ میکنه همچین چیزی نیست خیلیم سریع و بدونه باگه و من راضی ام.
  • کاربر دیجی‌کالا: تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU775 رو خریدم. با این قیمت تلویزیون بهتری پیدا نمی کنید، با مدل های پایین رده سامسونگ و سونی قابل مقایسه است. این یکی از بهترین تلویزیون 4k ایرانی است.
  • الهام آریائی نژاد: تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU764S رو خریدم. در فروش ویژه با قیمت خوبی خریدم و به نسبت قیمت عالیه.
  • رسول مرآتی: تلویزیون هوشمند نكسار مدل NTV-U50E616N رو خریدم. از نظر خرید و ارسال و قیمتی که تخفیف خورده بود و همچنین خدمات نصبش واقعا عالی و اروپایی بود و یکی از بهترین تلویزیون 4k ایرانی از لحاظ قیمته. البته با توجه به اختلاف قیمت فاحش با برند های مطرح کاملا با کیفیت و قابل قبول هست و نباید انتظاری در حد برند های اول دنیا داشت. کیفیت ساخت بدنه خوبه پایه های فلزی داره که اونم عالیه و قابلیت نصب روی دیوار هم داره که حتی 4تا پیچش هم پشت تلویزیون وصل شده ، پورت های ورودی و خروجی تقریبا کامل و کار راه اندازه کیفیتش هم که الترا اچ دی و سیستم عامل اندروید و دارای وایفای و شبکه و 16گیگ حافظه داخلی هست.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین تلویزیون 4k ایرانی و بررسی نظر مشتریان در خصوص آنها، شما عزیزان را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *