منوی دسته بندی

بهترین یخچال تی سی ال +خرید 4 مدل پرفروش کمبی و سایدبای ساید [مهر 1403]

بهترین یخچال تی سی ال کدام است؟ معایب یخچال تی سی ال چیه؟ یخچال تی سی ال ساخت کجاست؟ یخچال ساید تی سی ال خوبه؟ موتور یخچال تی سی ال ساخت کجاست؟ یخچال ایکس ویژن بهتر است یا تی سی ال؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به سوالات متداول و بررسی نظرات در مورد یخچال های TCL، 4 تا از بهترین یخچال تی سی ال را به شما معرفی خواهیم کرد. مدل های معرفی شده تماما دارای گارانتی و خدمات از پس از فروش بوده و می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید مدل دلخواهتان کنید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات یخچال های تی سی ال، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: پرفروش ترین یخچال ایرانی و نظرات در مورد یخچال دوو یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
تی سی ال مدل -T575-AWD/ASD۲۳,۵۰۰,۰۰۰
تی سی ال مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD۳۳,۰۰۰,۰۰۰
تی سی ال مدل F540-AWD/AMD/AMD/ASD۳۷,۸۰۰,۰۰۰
تی سی ال مدل S660-AGD/AWD/ASD/AMD۳۴,۹۰۰,۰۰۰

بهترین یخچال تی سی ال (خرید 4 مدل پرفروش)

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت تی سی ال مدل S660-AGD/AWD/ASD/AMD
گنجایش یخچال۳۹۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال۴
گنجایش فریز۲۰۷ لیتر
تعداد طبقات فریزر۴
میزان صدا۴۳
رضایتمندی۷۳% (۳۰ نفر)
نمودار مصرف انرژیA+

یکی از بهترین یخچال تی سی ال مدل s660-agd/agd/awd/asd/amd می باشد. در ساخت این یخچال که محصول کشور چین است از متریال خوب و قطعات باکیفیت استفاده شده و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده است. تعداد زیاد کشو و طبقه در این یخچال دست شما را برای نظم دهی و تفکیک مواد غذایی مختلف باز می گذارد. دمای یخچال از 2 تا 8 درجه و دمای فریزر از منفی 15 تا منفی 22 درجه قابل تنظیم است پس شما هیچ نگرانی از بابت خرابی مواد غذایی نخواهید داشت. سیستم آن نوفراست و ضدبرفک است و نیازی نیست که بصورت دوره ای برفک زدایی کنید. از نظر طراحی شیک و زیبا می باشد و کاملا با سبک زندگی مدرن مطابقت دارد.

خیلی از کاربران این مدل را از نظر طراحی و امکانات با یخچال های سامسونگ مقایسه کرده اند که نشان دهنده کیفیت بالای آن است. متاسفانه بدنه این یخچال کمی ضعیف است و دوام زیادی در برابر ضربه ندارد بطوری که ممکن است در جابجایی و بی احتیاطی دچار فرورفتگی شود. در همین راستا برخی از کاربران از خط و خش روی بدنه و فرورفتگی در زمان تحویل گلایه مند بوده اند. موتور کم مصرف و استفاده از لامپ های ال ای دی باعث شده گرید مصرف انرژی این مدل بر روی A+ است که از این لحاظ عملکرد بسیار خوبی دارد. صدای کمپرسور خیلی کم است تا جایی که حتی در سکوت شب آزار دهنده نیست.

نتیجه گیری: اگر به دنبال خرید یک یخچال ساید ارزان، باکیفیت و با امکانات خوب می گردید این مدل یکی از بهترین گزینه هاست و از نظر سرمادهی و گردش هوا عملکرد بسیار خوبی دارد. بطوری که فن تهویه شده هوای سرد را به صورت دورانی به تمام نقاط یحچال و فریزر می رساند. به عقیده بسیاری از کاربران این یخچال ارزش خرید بالایی دارد و از مهمترین ویژگی های آن می توان به موتور کم صدا، سرمایش عالی، قیمت خوب، قفسه های شیک و نورپردازی حرفه ای اشاره کرد. ضمنا یکی دیگر از برندهای محبوب یخچال در بازار ایران که محصولات باکیفیت و خوش قیمتی را تولید می کند دیپوینت است. شما می توانید با مراجعه به مقاله ای که تحت عنوان – نظرات در مورد یخچال های دیپوینت – منتشر کردیم با 6 مدل پرفروش آن آشنا شوید.

✅ بهترین یخچال تی سی ال

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت تی سی ال مدل F540-AWD/AMD/AMD/ASD
گنجایش یخچال۲۹۶ لیتر
تعداد طبقات یخچال ۳
گنجایش فریز۱۳۳ لیتر
تعداد کشوی فریزر۶
نمودار مصرف انرژیA+
میزان صدا۴۲

پیشنهاد مطالعه: نظرات خریداران در مورد یخچال هیمالیا

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت تی سی ال مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD
گنجایش یخچال۳۲۱ لیتر
تعداد طبقات یخچال۴
گنجایش فریز۱۳۸ لیتر
تعداد طبقات فریزر۴
وزن۸۳ کیلوگرم
نمودار مصرف انرژی A+
رضایتمندی۸۹% (۱۰۰ نفر)
یخچال و فریزر 26 فوت تی سی ال مدل T575-AWD/ASD
گنجایش یخچال ۳۹۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال۳
گنجایش فریز۱۲۳ لیتر
تعداد طبقات فریزر۱
میزان صدا۴۲
نمودار مصرف انرژی A+
رضایتمندی۸۳% (۱۰ نفر)

راهنمای خرید و سوالات متداول

یخچال های تی سی ال از کیفیت و امکانات متوسطی برخوردارند. اما از لحاظ قیمت جزو یخچال های ارزان و خوب خارجی محسوب می شوند و به همین دلیل فروش بالایی دارند. یخچال های تی سی ال در کنار مزایا و امکانات خوب، یکسری معایب دارند. در ادامه به برخی از مشکلات و معایب یخچال های تی سی ال که توسط خریداران گزارش شده اشاره خواهیم کرد.

  1. مصرف انرژی و صدای زیاد در برخی مدل های ارزان قیمت
  2. امکانات کم در برخی مدل ها گزارش شده است.
  3. اغلب یخچال های ساید تی سی ال تنوع کم و ظاهر ساده ای دارند.
  4. گرید مصرف انرژی بالا و چکه کردن آب از پایین یخچال های تی سی ال گزارش شده است.
  5. کم بودن فضا و گرم شدن یخچال در مدل های دوقلو گزارش شده است.
  6. گزارش هایی مبنی بر نازک بودن بدنه یخچال تی سی ال وجود دارد که در زمان حمل و نقل ممکن است باعث فرو رفتگی بدنه شود.

شرکت تی سی ال در واقع یک شرکت چندملیتی چینی است که کار خود را با تولید تلفن های ثابت در سال 1981 آغاز کرد. اما این شرکت امروزه لوازم خانگی برقی متنوعی از جمله: یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، تهویه مطبوع، تلویزیون و تلفن همراه را تولید و به سرتاسر جهان صادر می کند.

جالب است بدانید تی سی ال در سال 2023 به عنوان چهارمین برند پرفروش دنیا شناخته شد. ضمن اینکه این برند پنجمین برند پرفروش در آمریکا بشمار می رود. یخچال تی سی ال ساخت کشور چین است که با قیمتی مناسب عرضه می گردد و جزو یخچال های خوش قیمت خارجی بازار ایران محسوب می شوند. این شرکت یخچال های خود را در سه نوع ساید، دوقلو و کمبی به بازار عرضه می کند. اطلاعات بیشتر💭

یخچال های ساید تی سی ال از کیفیت متوسط، تنوع، طراحی مینیمال، امکانات بروز و قیمت مناسب برخوردارند و همین موارد سبب شده تا فروش بالایی در بازار ایران و حتی کشورهایی مانند آمریکا و چین داشته باشند. در بحث کسب رضایتمندی مشتری محصولات این برند عملکردی موفق داشته اند و در بیشتر موارد موفق به کسب حداکثری رضایت مشتری شده اند. البته در برخی از مدل ها یکسری معایب و مشکلات گزارش شده که در بخش قبل بصورت خلاصه به آنها اشاره کردیم.

از امکانات و ویژگی های یخچال ساید تی سی ال می توان به: طراحی مینیمال، دستگیره های مخفی، فضای خوب، کشوهای متعدد، طبقات با ارتفاع گوناگون، داشتن پنل لمسی زیبا، داشتن آبسرد کن و یخساز، سیستم هوای چندگانه برای نگهداری بهتر از مواد غذایی، سیستم نوفراست و حالت بهینه مصرف انرژی اشاره کرد. اگر به دنبال خرید یک یخچال ساید با امکانات کاربردی، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می گردید یخچال های TCL قطعا یکی از بهترین انتخاب ها خواهند بود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مارک یخچال برای جهیزیه

بررسی ها نشان می دهد موتور یخچال تی سی ال ساخت کشور چین هستند که کیفیت و طول عمر بالایی دارند. تی سی ال بیشتر از کمپرسورهای برند هایتک و دانپر استفاده می کند که 5 سال گارانتی دارند. لازم بذکر است برند دانپر یک برند بزرگ آمریکایی است اما کمپرسورهای این شرکت بدلیل هزینه های کمتر کارگر و مالیات در کارخانه های چین تولید و عرضه می شوند.

برند ایکس ویژن و tcl دو تا از بهترین مارک لوازم خانگی برقی می باشند که محصولات متنوعی از جمله: یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و تلویزیون را تولید و به بازار عرضه می کنند. یخچال ایکس ویژن بهتر است یا تی سی ال؟ اگر این سوال، سوال شما هم هست همراه ما باشید. در ادامه دو یخچال فریزر هم رده از هر دو برند را با هم مقایسه کردیم تا شاید در انتخاب بهتر به شما کمک کند.

مدلTCL مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMDایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD
رضایتمندی89 درصد94 درصد
گارانتی2ساله مادیران18ماهه مادیران
گنجایش کل 459 لیتر551 لیتر
نمودار مصرف انرژیA+A
حدود قیمت 32.000.000 تومان31.000.000 تومان
ویژگی هادارای یخساز دستی، دستگیره سراسری مخفی، آبسردکن دستی، گردش هوای چندگانه، سیستم نوفراستگردش هوای چندگانه، دریچه گردش هوای هوشمند، قفل کودک، انجماد سریع، سرمایش سریع، رنگبندی متنوع

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 تا از بهترین یخچال تی سی ال و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *