منوی دسته بندی

بهترین دوچرخه تا 15 میلیون تومان (معرفی 6 مدل پرفروش در سال 1402)

بهترین دوچرخه تا 15 میلیون از کجا بخرم؟ بهترین مارک دوچرخه در جهان به ترتیب کدام است؟ بهترین دوچرخه ترک ؟ بهترین دوچرخه سوار جهان چه کسی است؟ انواع دوچرخه ها کدام اند؟ نظرات در مورد بهترین دوچرخه تا 15 میلیون خوبه یا بد؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به سوالات متداول، 6 مدل از بهترین دوچرخه تا 15 میلیون را به شما معرفی خواهیم کرد.

با توجه به تنوع بسیار زیاد دوچرخه های تا 15 میلیون تومان حتما مدل های پیشنهادی در این مقاله را ببینید چرا که مدل های معرفی شده از بهترین برندهای لوازم ورزشی می باشند و کیفیت بالایی دارند. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات دوچرخه های تا 15 میلیون تومان اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود حتما به مطالب: بهترین دوچرخه کوهستان و بهترین دوچرخه تا 10 میلیون تومان یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت 💰
ویوا مدل OXYGEN۱۳,۸۱۲,۵۰۰
دراک مدل ماکان۱۴,۹۰۴,۰۰۰
هایلند مدل G 77۱۴,۹۰۰,۰۰۰
کراس مدل FALCON۱۶,۵۸۸,۰۰۰

بهترین دوچرخه تا 15 میلیون [خرید 6 مدل فوق العاده]

✅ گارانتی ۲۴ ماهه کراس سرویس

دوچرخه کوهستان کراس مدل FALCON سایز طوقه 27.5
نوع دوچرخهکوهستان
طراحی شده برایآقایان و بانوان
وزن۱۸.۵ کیلوگرم
تعداد دنده۲۴ عدد
جنس فریمآلومینیوم

دوچرخه کوهستان کراس مدل فالکون یک دوچرخه نرم، راحت و خوش قیمت است و بدلیل نوع طراحی و داشتن لاستیک های گل درشت، بیشتر برای جاده ها و مسیرهای آفرود و کوهستان طراحی شده هر چند می توانید از آن برای دوچرخه سواری در جاده هم استفاده کنید. با توجه با سایز طوقه ها که 27.5 می باشد این دوچرخه بیشتر برای افراد با قد 181 تا 190 سانتی متر مناسب می باشد.

این محصول تولید برند کراس است که دارای سابقه خوبی در زمینه لوازم نقلیه موتورسیکلت و دوچرخه می باشد و می توان روی کیفیت و طول عمر محصولات این شرکت نام آشنا حساب کرد. این مدل بدلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب فروش بالایی را به ثبت رسانده است.

  • مناسب برای آقایان و خانم ها
  • طراحی خوب و قابل قبول
  • فریم آلومینیومی و محکم
  • دارای 24 دنده و مناسب شیب های مختلف
  • دارای قطعات باکیفیت اعم از سیستم تعلیق، دوشاخ و شیفتر
  • وزن سنگین
  • نداشتن رنگبندی
  • سیم کشی نامرتب ترمز و دنده

✅ بهترین دوچرخه تا 15 میلیون

دوچرخه کوهستان دبلیو استاندارد مدل TY500 سایز 29
تیپ دوچرخهکوهستان
طراحی شده برایآقایان و بانوان
وزن۱۵ کیلوگرم
جنس فریمآلومینیوم
سایز طوقه۲۹ اینچ
دوشاخکمک فنر
کمک فنر عقبندارد

✅ نوع ترمز: دیسکی مکانیکی

دوچرخه کوهستان هایلند مدل G 77 سایز طوقه 27.5
دسته ترمزآلومینیوم
طبق عوض‌کنشیمانو تورنی
دسته دندهکلاجدار شیمانو
تایرپهن حرفه ای
جنس فریمآلومینیوم

✅ بهترین دوچرخه تا 15 میلیون

دوچرخه کوهستان دراک مدل ماکان سایز طوقه 27.5
نوع ترمزهیدرولیک دیسکی
طبق قامهآلومینیوم
تایرگل ریز نرم
تعداد دنده۲۷ عدد
دوشاخکمک دار قفل شو و قابل تنظیم

✅ دوچرخه عالی با ویژگی‌های بی‌نظیر 

دوچرخه تاشو لندرور مدل M best رینگ اسپرت سایز 26
سیستم تعلیقFull Suspension
دسته ترمزshimano
طبق عوض‌کنShimano
خودروشیمانو ۷ سرعته
کمک فنر عقبدارد

✅ بهترین دوچرخه تا 15 میلیون

دوچرخه کوهستان ویوا مدل OXYGEN کد 100 سایز طوقه 26
دسته ترمزآلومینیوم
پنجه رکابتمام آلومینیوم
ترمزویبرک آلومینیوم TEKTRO
نوع دوچرخهکوهستان
میله زینZOOM
وزن۱۴ کیلوگرم
  • تِرک: جزو بهترین مارک دوچرخه در جهان می باشد. این برند متعلق به کشور آمریکا است و بیش از 40 سال از شروع فعالیت آن می گذرد. تنوع دوچرخه های ترک خیلی زیاد است. این شرکت دوچرخه ساز آمریکایی دوچرخه های خود را در سه نوع کوهستان، شهری و کراس تولید و روانه بازار می کند. اگر دوچرخه سوار حرفه ای هستید و با قیمت بالای محصولات ترک مشکلی ندارید در خرید آن شک نکنید چرا که در کیفیت بی همتا هستند.
  • جاینت: جاینت برند کشور تایوان است و در زمینه تولید دوچرخه بسیار موفق عمل کرده است. تنوع زیاد، قیمت مناسب، کیفیت فوق العاده و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت دوچرخه های جاینت سبب شده تا محصولات این شرکت طرفداران زیادی داشته باشد.
  • اسپشالایزد: این برند آمریکایی هم یکی از موفق ترین تولیدکنندگان دوچرخه در جهان می باشد. استحکام بالا، وزن سبک بدنه، استفاده از قطعات درجه یک و راحتی در هنگام رکاب زدن از ویژگی های مهم دوچرخه های اسپشالایزد می باشد.
  • کنوندل: کنوندل یک شرکت کانادایی تولیدکننده دوچرخه است که دوچرخه های بسیار باکیفیت و نرم و راحتی را تولید می کند. کیفیت دوچرخه های کنوندل در سطح بین المللی است و در مسابقات مختلف از دوچرخه های این شرکت به وفور استفاده می شود. در حال حاضر دوچرخه های کنوندل بدلیل وجود تحرم ها در ایران قیمت بالا و تنوع کمی دارند.

همانطور که گفته شد مارک ترک یکی از موفق ترین و بهترین تولیدکنندگان دوچرخه می باشد. ترک دوچرخه های خود را در سه نوع شهری، کوهستان و کراس تولید می کند. از بهترین دوچرخه ترک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دوچرخه کوهستان ترک پروکالیبر کربن 9.7 2023 TREK PROCALIBERR قیمت 282.000.000 میلیون تومان
  • دوچرخه کوهستان ترک پروکالیبر کربن 9.6 2023 TREK PROCALIBERR قیمت 194.000.000 میلیون تومان
  • دوچرخه کوهستان ترک پروکالیبر کربن 9.5 2023 TREK PROCALIBERR قیمت 153.000.000 میلیون تومان
  • دوچرخه کوهستان ترک RESCOE6 2022   TREK
  • دوچرخه کوهستان ترک MARLIN5 2022   TREK

لانس ادوارد آرمسترانگ (زاده تگزاس آمریکا) یکی از بهترین و پرافتخارترین دوچرخه سواران تاریخ جهان است. همچنین می توان ادی مرکس (دوچرخه سوار اهل بلژیک) را یکی از بهترین دوچرخه سواران جهان دانست. او توانست 5 دوره متوالی در سال های 1969 تا 1974 در توردوفرانس قهرمان شود و نام خود را جاودانه کند.

دوچرخه های موجود در بازار را می توان به 6 دسته زیر تقیسم کرد.

  • دوچرخه جاده: این نوع دوچرخه برای استفاده در جاده های هموار، مسابقات و پیست استفاده می شود. نوع طراحی دوچرخه جاده بخصوص فرمان به گونه ای است که راکب در بهترین حالت رکاب زنی قرار می گیرد و با بیشترین سرعت به کار خود ادامه می دهد. این نوع دوچرخه اغلب بصورت تخصصی برای افراد حرفه ای تولید می شود و قیمت بالایی دارند. جنس بدنه دوچرخه جاده بیشتر از کربن و آلومینیوم فوق سبک درست می شود تا ضمن استحکام بالا، شتاب بیشتری داشته باشد.
  • دوچرخه کوهستان: این نوع دوچرخه برای دوچرخه سواری در مسیرهای کوهستانی، آفرود و صعب العبور طراحی شده است. داشتن لاستیک های گل درشت به راندن در مسیرهای اینچنینی کمک زیادی می کند. از بهترین مارک دوچرخه های کوهستان می توان به: جاینت، کیوب، ترک و اسکات اشاره کرد. اگر قرار است از این نوع دوچرخه در مسیرهای سخت استفاده کنید حتما به استحکام بدنه و کمک فنر دوچرخه توجه کنید. موارد زیادی در خصوص شکستگی تنه دوچرخه کوهستان در مسیرهای آفرود گزارش شده است.
  • دوچرخه سایکل (دومنظوره): از این نوع دوچرخه می توانید هم در مسیرهای آفرود و هم مسیرهای هموار آسفالت (آنرود) استفاده کنید. اگر در طول هفته در شهر رکاب می زنید و آخر هفته ها با گروه دوچرخه سواری به دل کوه و مسیرهای آفرود می زنید در خرید این نوع دوچرخه شک نکنید.
  • دوچرخه هیبریدی: این نوع دوچرخه ها با داشتن باتری به شما در رکاب زدن کمک می کند و اجازه نمی دهد به شما فشار زیاد وارد شود. دوچرخه های هیبریدی را می توان از 60 میلیون تومان تا 190 میلیون تومان خریداری کرد. از مهمترین عوامل موثر در قیمت این نوع دوچرخه می توان به: برند، قطعات، جنس بدنه، توان باتری و غیره اشاره کرد.
  • دوچرخه شهری: اگر با دوچرخه تان قرار است در سطح شهر و مسیرهای هموار رکاب بزنید دوچرخه شهری بهترین گزینه خواهد بود چرا که راحتی فوق العاده ای را به شما هدیه می دهد.
  • دوچرخه توریستی: این نوع دوچرخه ها برای مسافت های طولانی طراحی شده است. از این نوع دوچرخه برای پیمایش مسیرهای طولانی استفاده می شود. افراد زیادی با این نوع دوچرخه حتی دور دنیا را پیموده اند و از قاره ای به قاره دیگر سفر کرده اند.

در حال حاضر دوچرخه های در حدود قیمت 15 میلیون تومان جزو پرفروش ترین دوچرخه های بازار محسوب می شوند و طرفداران زیادی دارند. نظرات در مورد دوچرخه تا 15 میلیون تومان هم خوبه و هم بد. در ادامه می توانید تعدادی از نظرات منفی و مثبت ثبت شده در خصوص دوچرخه های تا 15 میلیون تومان را ببینید. گفتنی است مطالعه نظرات ثبت شده در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد یکی از بهترین راهکارهای انتخاب صحیح می باشد. پیشنهاد می شود نظرات زیر را با کمی وقت گذاشتن مطالعه کنید.

  • حسن شریعتی: دوچرخه کوهستان فلش مدل ULTRA H14 کد 1 سایز 26 رو خریدم. خیلی دوچرخه خوبیه به قیمتش می ارزه.پیشنهاد می کنم.
  • کاربر دیجی‌کالا: دوچرخه شهری ترینکس مدل M136 PRO عالی عالی از هر لحاظ حرف نداره.
  • کاربر دیجی‌کالا: دوچرخه شهری اورلورد مدل LED ATX 1.00 سایز 26 در بسته بندی که تحویل من شد مونتاژ شده بود فقط فرمان و چرخ ها به هم وصل نبودند در صورتی که در کاتالوگ ارسالی قطعات میبایست توسط خریدار مونتاژ شود.
  • جواد غریب: دوچرخه کوهستان ویوا مدل JET سایز 26 رو خریدم. هم خوش رنگ هم با کیفیت من دارم راضی ام.
  • کاربر دیجی‌کالا: دوچرخه کوهستان ویوا مدل OXYGEN کد 100 سایز 26 رو خریدم. بنظرم جزو بهترین دوچرخه تا 15 میلیون تومان می باشد و پیشنهاد میشه.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 مدل از بهترین دوچرخه تا 15 میلیون و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *