منوی دسته بندی

بهترین کولر آبی سلولزی کدام است؟ [معرفی 6 مدل پرفروش از برندهای معتبر]

بهترین کولر آبی سلولزی کدام است؟ معایب کولر ابی سلولزی؟ نظرات کاربران در مورد کولر آبی سلولزی؟ قیمت کولر آبی سلولزی چنده؟ جدیدترین مدل کولر آبی سلولزی؟ کولر سلولزی بخرم یا پوشالی؟ تفاوت کولر آبی و سلولزی در چیست؟ در این بخش از دقیق شو ضمن پاسخ به سوالات متداول، 6 مدل از بهترین کولر آبی سلولزی را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا آخر همراه ما باشید.

مدل های معرفی شده از برندهای معتبر بوده و همراه با گارانتی برای مشتری ارسال می گردند. ضمن اینکه فروش بالایی را به ثبت رسانده و رضایتمندی بالای مشتریان را کسب کرده اند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کولر آبی سلولزی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. همچنین پیشنهاد می شود یکسری به مطالب: بهترین مارک پنکه ایستاده کدام است؟ و نظرات در مورد یخچال فریزر اسنوا بزنید، شاید برای شما مفید باشد.

مدلتصویرقیمت
برفاب مدلBF3-z۴,۹۶۰,۰۰۰
انرژی مدلEC0700۲۱,۰۰۰,۰۰۰
توان مدلTG70C-7000۱۵,۰۰۰,۰۰۰
آبسال مدلAC/CP75R۱۷,۹۵۰,۰۰۰
ایرانشرق مدلIS80S۱۵,۹۰۰,۰۰۰

6 مدل از بهترین کولر آبی سلولزی 1403

✅ کسب رضایتمندی ۷۹% (۲۰ نفر) مشتریان

کولر سلولوزی 8000 ایران شرق مدل ترموستاتیک IS80S

ایران شرق در حال حاضر با تولید انواع مختلف لوازم خانگی برقی جزو بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی محسوب می شود. کولر سلولوزی 8000 ایران شرق مدل ترموستاتیک IS80S جزو پرفروش ترین کولر سلولزی موجود در بازار می باشد که توسط برندی معتبر تولید و عرضه شده است. این کولر با داشتن پدهای سلولزی باد خنک تر، مطبوع تر و فاقد آلرژی را نسبت به کولرهای آبی در اختیارتان قرار می دهد. کولر سلولوزی 8000 ایران شرق مدل ترموستاتیک IS80S با توجه به حجم باددهی برای منازل با حداکثر زیربنای۱۵۰ مترمربع مناسب خواهد بود. در ادامه با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید.

  • نوع موتور: الکتروژن
  • جزو بهترین کولر آبی سلولزی
  • ظرفیت آبگیری تشتک: ۶۵ لیتر
  • خروجی باد از بغل
  • مجهز به کلید محافظ جان
  • مجهز به صفحه کلید لمسی دیجیتال و تایمر خواب
  • مجهز به ریموت کنترل تا برد ۲۰۰ متر
  • قابلیت نمایش و کنترل دمای محیط
مشخصات
وزن خالص: ۸۵ کیلوگرم
جنس بدنه: فلز
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ ولت
حجم کولر: ۸۰۰۰ CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
قدرت موتور: ۳/۴ (hp)اسب‌ بخار
نظر کاربران
1.من برای خونه 100 متری کاملا راضی بودم.
2.من زمستان ۴۰۲ خرید و باید بهار راه اندازی کنم. موتور الکتروژن سیم با هسته سیم پیچ آلومینیوم هست که قاعدتا توان بیشتری مصرف میکنه و طول عمر کمتری نسبت به موتور های موتوژن داره، و سیستم این موتور ها خازنی هست اما موتور های موتوژن بصورت کلاچ دار هستند که استهلاک کمتری دارند. پد های سلولزی هم نازک تر هستند نسبت به پد های کولر های انرژی. من هرچی گشتم مدلی که هم ترموستاتیک باشه هم سلولزی و به بوجه من بخوره چیزی پیدا نکردم. فقط انرژی بود که حدود ۵ میلیون اختلاف داشت که این اختلاف قد پول به کولر گم نام هست. و مجبور شدم اینو بگیرم. امیدوارم جواب بده. در کل اگر بخواهیم از ۱۰ بهش امتیاز بدیم ۷ عادلانه هست.
3.هنوز استفاده نکردم ولی ظاهرش که خوبه.
4.خوب بوده چند ماه پیش خریدم راضی ام و بنظرم بهترین کولر آبی سلولزی هستش
5.خوب بود، ارسال سالمی داشت، قیمتش هم نسبت به بازار بهتر بود.
6.با توجه به کم بودن این برند در بازار و خدمات خوب دی جی کالا مثل تحویل به موقع و برخورد خوب مامور از خریدم خیلی راضی ام.
7.بنده راضی هستم.محصول خوبیه.بسیار قوی می باشد.

مطالب پیشنهادی: بهترین گوشت کوب برقی پارس خزر +[4 مدل باکیفیت در سال 1402]

✅ کسب رضایتمندی ۷۲% (۱۰ نفر) مشتریان

کولر سلولوزی 7500 آبسال مدل AC/CP75R

کولر سلولوزی 7500 آبسال مدل AC/CP75R توسط برند نام آشنا و شناخته شده آبسال تولید شده است و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 72 درصدی مشتریان شده است. آبسال یکی از قدیمی ترین برندهای سازنده کولر است که کولرهای بسیار باکیفیتی را به دست مشتری می رساند. جنس بدنه و اسکلت از گالوانیزه است که طول عمر و مقاومت بسیار بالایی دارد. درب ها از جنس پلاستیک مقاوم می باشند.

یکی از معایب این مدل برچسب انرژی بالای آن است که طبق اعلام شرکت سازنده بر روی F می باشد و مصرف برق نسبتا بالایی دارد. البته بدلیل داشتن تایمر و سیستم قطع کن اتوماتیک تا حد زیادی از هدر رفت انرژی جلوگیری خواهد شد. با امکانات این مدل بیشتر آشنا شوید.

  • جنس پوشال: پد سلولزی ایرانی
  • توان مصرفی: ۸۹۰ ولت
  • دارای کلید الکترونیک و کنترل از راه دور
  • تایمر پمپ ۷ دقیقه روشن- ۳دقیقه خاموش
  • تایمر فن ۴۵ دقیقه روشن- ۱۵دقیقه خاموش
  • قدرت خنک کنندگی در شرایط متعادل: ۳۸۰ متر مکعب
مشخصات
وزن خالص: ۸۳ کیلوگرم
جنس بدنه: گالوانیزه
قدرت موتور: ۳/۴ (hp)اسب‌ بخار
حجم کولر: ۷۵۰۰ CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
حداکثر قدرت باددهی: ۸۳۵۰ متر مکعب در ساعت
نظر کاربران
1.طی دوسال گذشته دوتا دونه یکی برای محل کار یکی برای خونه تهیه کردم که بسیار خوب هست. بهترین کولر آبی سلولزی حقشه.
2.نسبت به کولر قدیمی ما واقعا عالیه، خیلی باد خنک تری میده. تنها بدیش اینه به خاطر سلولزی بودنش اوایل استفاده بوی سوختگی توی خونه میپیچه که بعدا برطرف میشه.
3.برای طبقه اول در آپارتمان ۳ طبقه انتقال برودتش خوب بود.
4.اولا نسبت به برند و قیمت باید بگم خرید خوبی بود ولی گرید مصرف انرژی (F) که فک میکنم زیاده کلید و ریموت ساده و قابل قبولی داره (لمسی نیست) مزیت بزرگ کولرهای جدید و به روز، داشتن قابلیت تنظیم دماست(خودکار قطع کنه) که متاسفانه نداره جنس دربهای جانبی از پلاستیکه که هم مزیت محسوب میشه(وزن کمتر) و هم عیب(طول عمر قطعه. برای من خرید رضایت بخشی بود ولی نکاتو گفتم شاید بدرد سایر خریداران بخوره.
5.کولر بطور کل خوبیه ولی تا 1 هفته که بوی پوشال سلولزی نرفته سردرد میاره و باید حسابی پوشال ها شسته بشه و آبش تخلیه بشه.

✅ گارانتی ۲۴ ماهه توان گاز

کولر آبی 7000 سلولزی توان مدل TG70C-7000
مشخصات
وزن خالص: ۷۸ کیلوگرم
جنس بدنه: گالوانیزه
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ ولت
دهانه خروجی باد: ۵۵۰ * ۵۵۰ سانتی‌متر
حجم کولر: ۷۰۰۰ CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
نظر کاربران
1.سلام این کولر رو خریدم. تماس گرفتم با شرکت شماره تماس نصاب رو داد. و همون روز اومدن نصب کردن. کولر خوبیه. پنل لمسی و هوشمند داره. کنترل داره. درمورد سرماش باید تو فصل گرما نظر بدم.
2.من کولر را دو روزه خریدم از دیجی کالا ممنونم سریع کولر را برام آورد کولر هم فعلا خیلی خوبه و راضی هستم.
3.دست تولید کنندش درد نکنه کیفیتش خیلی خوبه من که خوشم اومد.
4.من این کولرو پارسال خریدم و بنظرم بهترین کولر آبی سلولزی است و کیفیت ساخت خوبی داره.
5.خنک کنندگیش برای 60 متر و فاصله کولر تا دریچه نهایتا 2 طبقه.
6.پیشنهاد خوبیه فقط پوشال ها میگن گرونه که اونم هر سه چهار سال باید عوض کنی سرما نسبت به کولر ابی خیلی بهتره.

✅ جزو بهترین کولر آبی سلولزی

کولر سلولزی 15000 پلیمری نیرو تهویه البرز مدل پایین زن 15000D

✔ کولر سلولزی 15000 پلیمری نیرو تهویه البرز مدل پایین زن 15000D یکی از پرقدرت ترین و بهترین کولر آبی سلولزی موجود در بازار است که در ادامه به ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد. جهت خروجی هوا: پایین، فشار هوای ورودی: ۱۵۰ پاسکال، فضای قابل سرمایش: ۱۷۰-۲۶۰ مترمربع، نوع فن: فن آکسیال ۳ پره، تعداد سرعت فن: اینورتر ۵۰ دور

✔ میزان صدا: ۶۰ دسی بل، ابعاد خروجی هوا: ۶۷x۶۷x۶.۳ سانتی‌متر، دارای فلوتر سطح سنج آب، عمر بالا و عدم پوسیدگی بدنه، طراحی خاص و منحصر به فرد بدنه، دارای ۵۰ دور قابل تنظیم الکتروموتور، نمایش سطح آب تشت کولر روی پنل، شستشو و تخلیه آب موجود در تشت کولر، تنظیم هوادهی متناسب با فضای مورد نظر، ۸۵ درصد کاهش مصرف انرژی با تکنولوژی Soft Start

✔ جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع ناشی از آب راکد در کولر، مقاوم در برابر اشعه uv به جهت استفاده از پلیمر آنتیuv، قابلیت نصب فیلتر آنتی باکتریال ساخته شده از کربن (آپشن)، انتخاب سیستم از نوع بالازن و پایین زن با فن محوری آکسیال، قابلیت زمانبندی جهت شستشو خودکار با توجه به سختی آب، قابلیت کار به عنوان هود به منظور تخلیه سریع و پاکسازی محیط های آلوده، شبکه های در برگیرنده پد سلولز در چهار طرف کولر (حداقل ۴۵ درصد افزایش خنکی)

✔ سیستم توقف عملکرد پمپ آب در صورت پایین بودن سطح آب (جلوگیری از سوختن پمپ)، وجود فیلتر توری در مرحله اول ذرات درشت موجود در هوای آلوده را به خود جذب می کند، کاهش استهلاک دستگاه به دلیل عدم استفاده از شفت، فولی و تسمه موجب کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود. استفاده از پد سلولزی سطح تماس آب با هوا را نسبت به پوشال بیشتر می کند، این امر باعث فیلترینگ ثانویه می شود و هوای کاملا پاک را وارد محیط می کند.

مشخصات
وزن خالص: ۶۸ کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک ABS
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ ولت ولت
دهانه خروجی باد: ۶۳ سانتی‌متر
حجم کولر: ۱۵۰۰۰ CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
حداکثر قدرت باددهی: ۱۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت
نظر کاربران
1.همه چی تموم هست. بسیار عالی من در موردش خیلی تحقیق کرده بودم ولی اصلا تصورشم نمیکردم اینقدر عالی باشه خونمون مثل یخچال شده در صورتیکه من تو خونه قبلیم اسپلیت داشتم ولی این از اسپلیت هم خنک تر میکنه.
2.کاملا بیصدا مگر سرعت فن رو بیاری بالا که یکم صدای باد هست.
3.ظاهرشم متفاوت هست و تراس رو زشت نمیکنه و بنظرم باید تو لیست بهترین کولر آبی سلولزی قرار می گرفت.
4.تجربیات رو بعد از خرید و استفاده بهتون میگم.البته من مدل ایرومکس خریدم.در کل راضیم.صداش خیلی آزار دهنده نیست مخصوصا اینکه شما اغلب در دور کند ازش استفاده خواهید کرد.سرماش عالیه.
5.بسیار عالی برای خانه من که ۲۵۰ متر زیر بنا دارد همه اتاق ها رو تیز خنک میکند تنها با دور کم ۵۰ درجه دارد ولی همیشه روی خانه من درجه ۴ هستش.
6.خوبه ولی اگه برمیگشتم عقب اسپلیت میخریدم.
7.اگه روی دریچه ها فیلتر بزارن عالی میشه دیگه گردوخاک نمیاد من از سال۹۸ دارم استفاده میکنم خدارو شکر مشکلی نداره.

مطالب پیشنهادی: بهترین گوشت کوب برقی براون [معرفی 6 مدل پرفروش در سال 1403]

✅ کسب رضایتمندی ۷۶% (۴۰ نفر) مشتریان

کولر سلولزی 7000 تبخیری انرژی مدل EC0700

جنس بدنه کولر سلولزی 7000 تبخیری انرژی مدل EC0700 تماما از گالوانیزه بوده که در شرایط آب و هوایی مختلف دوام زیادی دارد. این کولر بدلیل داشتن پدهای سلولزی بجای پوشال های قدیمی باد خنک تر و مطبوع تری را تولید می کند. استفاده از این کولر سلولزی برای مکان های مختلف از جمله: مسکونی، تجاری، صنعتی، اداری، آموزشی، بانک ها، مساجد و رستوران ها پیشنهاد می شود. با دیگر امکانات و ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید.

  • سیستم سرمایشی: تبخیری
  • کنترل ترموستاتیک، تایمر و ریموت کنترل
  • خود ایستایی پد سلولزی در مقایسه با پوشال و ثابت ماندن راندمان خنکی
  • کنترل ایمنی RCCB (سیستم حفاظت از جان) و کلید قطع دو قطب
مشخصات
وزن خالص: ۸۶ کیلوگرم
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۷۰۰۰ CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
دهانه خروجی باد: ۵۲۰ × ۵۴۰ سانتی‌متر
قدرت موتور: ۳/۴ (hp)اسب‌ بخار
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ کسب رضایتمندی ۷۲% (۷۰ نفر) مشتریان

کولر سلولوزی 3500 برفاب مدل BF3-z
مشخصات
جنس بدنه: پلاستیک
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ ولت
حجم کولر: ۳۵۰۰ CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
حداکثر قدرت باددهی: ۲۵۵۰ متر مکعب در ساعت
مناسب برای متراژ: بین ۵۰ تا ۷۰ متر مربع
نظر کاربران
1.ارسال سریع بود و همون روز هم از نمایندگی برای نصب اومدن همون چیزی که انتظار داشتیم بود و خنکی و قدرت بالای پخش هوا داره نسبت به قیمت پیشنهاد میشه برای فضای تا هفتاد متر مربع راحت جواب میده.
2.یه تایمر برقی برا قطع و زمان کار بصورت مجزا باهاش هست، که می‌توانست روی خود کولر تعبیه بشه، که جالب تر میشد، متاسفانه شرکت های ایرانی به پیشنهاد های مصرف کننده ها و متخصص ها توجهی نمی کنن.
3.برا جاهایی که آبش نمک و شوره ندارد عالیه.
4.اگه از مرطوب شدن اتاق خوشتون میاد حتما بخرین باد خنک و خوبی داره ولی محیط رو مرطوب هم میکنه من پسندمه.
5.رده مصرف انرژی بالایی دارد، قطعه داخلی اش سولفاته شده بود و گویا در محیط مرطوب بوده و برای فضای خانگی بزرگ است. من مرجوع کردم.
6.در کل خوبه ولی واسه داخل خونه یکم صداش زیاده و میتونه جزو بهترین کولر آبی سلولزی باشه.
7.برای اتاق مناسبه، البته اگر با صداش مشکلی نداشته باشین.

کولرهای سلولزی را در واقع می توان نسل جدید کولرهای ابی پوشالی دانست که دارای عملکرد بهینه تر و باد خنک تر و فاقد آلرژی نسبت به کولرهای نسل قدیم می باشند. در واقع می توان گفت در کولر آبی سلولزی نواقص و معایب تا حد زیادی رفع شده و بیشتر می توان در خصوص مزایا و نقاط قوت این مدل صحبت کرد. در ادامه به برخی از مزایا و معایب کولر ابی سلولزی اشاره کردیم.

  • خنک کنندگی بهتر نسبت به کولرهای نسل قدیم
  • هوا از میان پدهای سلولزی بهتر عبور می کند و خنکای بیشتری نسبت به مدل های پوشالی دارند.
  • تعویض طولانی مدت پوشال (حدود 4 تا 5 سال) که مدت زمان آن با توجه به میزان آلودگی منطقه متفاوت است.
  • استفاده از کولر آبی سلولزی برای افراد مبتلا به آلرژی بسیار ایده خوبی خواهد بود. بررسی ها نشان داده در مواردی سبب رفع کامل سرفه، خس خس و موارد آلرژیک می شود.

  • قیمت بالا
  • وزن زیاد
  • مصرف بالای انرژی (در برخی مدل ها)
  • درب های پلاستیکی و ضعیف (در برخی برندها)

نظرات کاربران در مورد کولر آبی سلولزی خوبه؟ بله. نظرات ثبت شده در خصوص کولر آبی سلولزی اغلب مثبت و رضایت بخش بوده است. در نظر داشته باشید در خریدهای اینترنتی که دسترسی فیزیکی به کالا وجود ندارد مطالعه نظرات کاربران می تواند بسیار مفید باشد. در زیر می توانید تعدادی از نظرات مثبت و منفی کاربران در مورد کولر آبی سلولزی را مشاهده کنید.

  • کاربر دیجی‌کالا: کولر سلولوزی 5 هزار مدل گرمای جنوب 5000 رو باید حضوری خرید کولرش خوبه تجربه ی استفادش رو تو خونه قبلی داشتم دیدم اینجا میفروشن خریدم اما متاسفانه کالا رو معیوب اوردن هزینه حمل هم دادم اقدام به مرجوع کردم اما اینقدر پروسه ی مرجوع کردن طولانی هست با اینکه پول رو همون لحظه ی سفارش پرداخت کردم آنلاین اما هنوز نه اومدن ببرن نه پول رو بهم دادن فرصت خرید کالاهای دیگه رو از بازار از دست دادم چون نقدینگی دیگه ندارم خرید این کالا رو از دی جی کالا پیشنهاد نمی کنم نمیکنم.
  • رامین رنجبرخدیوی: کولر آبی سنگرکار مدل SK-36000 مخزن یخ دار کنترل دار را برای سالن آرایشی خریدم 150 متر میشه خیلی عالی هستش کم صدا و پرقدرت رازی هستم با تشکر از دیجی کالا م معرفی محصولات خوبش.
  • حامد اکبری: کولر سلولوزی 13000 آبسال مدل AC/AX13000 را برای آپارتمان ۱۲۰ متری خریدمش ولی قدرتی که این داره رو یه فضای ۶۰۰ متری هم جواب میده، من فقط از درجه ۱ استفاده میکنه با اینکه تا ۱۲ درجه داره، جنسش از کولرای معمولی فوق العاده بهتر و محمم تره، تسمه هم نداره ، بنظر من پول بیشتری خرج کنید و بجای کولرای معمولی از این بخرید خیلی بهتره.
  • علی نژادرمضانی: کولر سلولوزی 3500 انرژی مدل EC0350 رو خریدم. بهترین کولر ایران با اختلاف من یه ۷۰۰۰ پارسال گرفتم برای خونه ۲۳۰ متری تا الان دور تندش استفاده نشده البته طبقه آخریم این ۳۵۰۰ گرفتم که سمت دیگه خونه رو خنک کنه کلا سلولوزی عالیه پوشال به درد نخوره.
  • زینب قاسمی زهان: کولر سلولزی 5500 انرژی مدل EC0570e خیلی خوبه. خنک کنددگیش برای خونه حدود هفتاد متر با دو خواب عالیه. صداش کمه. فقط کف کولر ما زنگ زد همین امسال.
  • کاربر دیجی‌کالا: کولر سلولوزی 8000 آزمایش مدل AZ-800 Cel رو تابستون نصب کردیم خیلی عالیه یک فضای بزرگ راحت خنک میکنه با کولرهای پوشالی خیلی تفاوت داره تنها مشکلش نیاوردن ریموت بود.
  • فاطمه فیروزکوهی: کولر سلولوزی 3500 برفاب مدل BF3-z بسیار خنک می کند هوا مرطوب است که برای من بسیار خوش ایند و مطبوع است من از خریدم راضی ام متشکرم.

یکی از مهمترین موارد در هنگام خرید کولر سلولزی توجه به قیمت آن است. قیمت کولر آبی سلولزی نسبت به کولرهای نسل قدیم یعنی کولرهای آبی پوشالی گران تر است. البته در نظر داشته باشید قیمت بالاترشان بخاطر وجود پدهای سلولزی و امکانات پیشرفته آنهاست. پدهای سلولزی را هر 4 تا 5 سال یکبار نیاز است تعویض کنید در حالیکه پوشال کولرهای کلاسیک را باید هر سال عوض کنید.

پس در واقع می توان گفت هزینه اضافه تر کولرهای سلولزی در طولانی مدت جبران خواهد شد. قیمت کولر آبی سلولزی چنده؟در حال حاضر (اوایل سال 1403) قیمت کولر آبی سلولزی از حدود 5 میلیون تومان شروع و به 35 میلیون تومان ختم می شود. کولرهای آبی سلولزی تنوع بسیار زیادی دارند که این موضوع کار انتخاب را کمی سخت می کند. عواملی همچون: حجم باددهی، قدرت موتور، ابعاد، مدل و برند در قیمت کولر سلولزی موثر هستند. اگر قرار است کولر را زیاد جابجا کنید و یا برای محیط های کوچک استفاده کنید مدل های پرتابل برای شما مناسب خواهد بود.

همواره مدل های جدید کولر آبی سلولزی در کانون توجه مشتریان می باشند. نواقص احتمالی مدل های قدیمی در مدل های جدید رفع می شوند و از نظر طراحی و ظاهر بهتر می باشند. شرکت های زیادی در زمینه تولید کولر سلولزی فعالیت دارند. از مهمترین آنها می توان به: برفاب، انرژی، وان پلاس سان، نیرو تهویه البرز، سنگرکار، مشهد دوام، سپهر الکتریک، لورچ، ارج، آبسال، ایران شرق، توان، آزمایش، جهان افروز و غیره اشاره کرد. در ادامه با تعدادی از جدیدترین مدل کولر آبی سلولزی آشنا شوید.

  • کولر سلولوزی آزمایش مدل BS 97000 BLDC اکسترا قیمت ۳۳,۰۷۰,۰۰۰
  • کولر آبی 9 هزار نیرو تهویه البرز مدل پرتابل قیمت ۱۰,۶۰۳,۳۲۰
  • کولر سلولوزی کاوه مدل 11000 پلیمری جلوزن BLDC قیمت ۲۹,۰۰۰,۰۰۰
  • کولر سلولوزی مدل 6000 ایرومکس قیمت ۲۹,۳۴۰,۷۰۰
  • کولر آبی مدل DE-49143 قیمت ۱۰,۷۳۶,۰۰۰

رسانه نی نی سایت یکی از سایت های مرجع پرسش و پاسخ است و خیلی از افراد قبل از خرید کالا و یا انجام کاری سعی می کنند تا با مراجعه به این سایت از خرید کردن یا نکردن مطمئن شوند. در این رسانه سوالی تحت عنوان: کولر سلولزی بخرم یا پوشالی مطرح شده که در زیر می توانید پاسخ افراد مختلف را مشاهده کنید.

  • کاربری میگه: اگر با هزینه بیشترش مشکلی نداری سلولزی بخر چون خیلی بهتره.
  • محمد میگه: داشتن ریموت، تنظیم دما و قطع کن اتوماتیک به کل کولر پوشالی می ارزه. از لحاظ امکانات با هم قابل مقایسه نیستن.
  • کاربری میگه: حتما کولر آبی سلولزی بخر چون خیلی بهتره بخصوص برای مناطق آلوده که ریزگردهاش زیاده.
  • جواد میگه: همه چیز کولرهای سلولزی نسبت به آبی بهتره. اما اگر من باشم حتما کولر گازی می خرم تا هم بتونم از سرماش و هم گرماش استفاده کنم. با خرید کولر سلولزی باید یه هزینه جدا برای خریدن وسیله گرمایشی بکنم دیگه. پس نمی خرم.

کولرهای سلولزی را در واقع می توان نسل جدید کولرهای آبی پوشالی دانست. کولر آبی پوشالی و سلولزی هر دو دارای ظاهر تقریبا مشابه بوده و هوای خارج را با فشار به داخل فضای مکعبی خود کشیده و بعد از عبور از پوشال های خیس و فیلترینگ هوا از طریق کانال به داخل منزل یا محل کار پرتاب می کنند تا دمای محیط خنک شود. این مکانیزم و عمکلرد آنهاست که تفاوتی با هم ندارد. در واقع تفاوت اصلی این دو کولر آبی در پوشال و پدهای سلولزی آنهاست.

پدهای سلولزی از لایه های پرتعداد ورقی تشکیل شده اند که موج دار و نازک بوده و با سرعت بیشتری هوا را عبور می دهند و سطح تماس با آب را افزایش می دهند. این در واقع مهمترین مزیت کولرهای سلولزی نسبت به پوشالی است. از دیگر تفاوت کولر آبی و سلولزی می توان به: قطع کن اتوماتیک، ریموت دوربرد برای تنظیم دما، مجهز به کلید محافظ جان، کلید لمسی دیجیتال و تایمر خواب، قابلیت نمایش و کنترل دمای محیط اشاره کرد.

یکی دیگر از تفاوت های مهم کولرسلولزی جدید با کولرهای قدیمی پوشالی در نوع موتور آنهاست. کولرهای سلولزی اغلب به موتورهای نسل جدید الکتروژن مجهز شده اند که قدرت بیشتر و عملکرد بهینه تری دارند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 مدل از بهترین کولر آبی سلولزی و بررسی معایب و مزایا و نظرات مردم، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *