منوی دسته بندی

بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان [معرفی 5 مدل قدرتمند و پرفروش]

بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان کدام است؟ جاروبرقی تا 5 میلیون تومان کیفیت خوبی دارد؟ یکی از مهمترین وسایل برقی مربوط به خانه و آشپزخانه جاروبرقی می باشد. جاروبرقی یک وسیله برقی است که با آن می توانید براحتی جاهای مختلف را عاری از گردوغبار کنید. با این وسیله در زمان کمی می توانید محیط های بزرگ را تمیز کنید. در بین مدلهای مختلف موجود در بازار جاروبرقی های رنج قیمتی تا 5 میلیون تومان بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشند. به همین جهت قصد داریم تا پنج مدل از بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. مدلهای معرفی شده در حدود قیمت 5 میلیون تومان بوده و فروش بالایی را به ثبت رسانده اند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر کدام است؟ [10 مدل پرفروش و عالی]

با توجه به متنوع بودن جارو برقی های 5 میلیون تومانی، در این بخش از دقیق شو سعی داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از بهترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

بهترین مارک جاروبرقی تا 5 میلیون تومان

از بهترین مارک های جاروبرقی تا 5 میلیون تومان می توان به: پارس خزر، دوو، نانیوا، اسنوا، امرسان و پاکشوما اشاره کرد که در ادامه بصورت اجمالی به ویژگی های هرکدام اشاره خواهیم کرد.

  1. پارس خزر: یکی از قدیمی ترین، بهترین و محبوب ترین برندهای ایرانی است که لوازم خانگی برقی باکیفیتی را تولید می کند. موتور جاروبرقی های پارس خزر تولید خود این شرکت است و قدرت بالایی دارند. اغلب موتور جاروبرقی های تولید این شرکت 2000 وات و مناسب مصارف خانگی می باشد. پارس خزر جاروبرقی های خود را در دو نوع سطلی و ساده تولید می کند. قیمت مناسب، تنوع بالا، کیفیت خوب و خدمات پس از فروش حرفه ای از مهمترین ویژگی های محصولات این شرکت نام آشناست.
  2. دوو: برند کره ای دوو جاروبرقی هایی با مکش فوق العاده، ابعاد جمع و جور، وزن کم و بدنه مستحکم تولید می کند و قیمت مناسبی هم دارند.
  3. پاکشوما: جاروبرقی های برند پاکشوما تنوع زیادی ندارند. ظاهر زیبا، کیفیت خوب و قیمت مقرون بصرفه را می توان از مهم ترین ویژگی جاروبرقی های این شرکت ایرانی دانست.
  4. نانیوا، اسنوا و امرسان: نانیوا، اسنوا و امرسان سه برند مطرح ایرانی هستند که لوازم خانگی مختلف را باکیفیت خوب و قیمت مناسب تولید می کنند و محبوبیت بسیار زیادی در ایران دارند. امرسان بیشتر با نام یخچال فریزر خود در بازار شناخته می شود. در بین این سه برند اسنوا بیشترین تنوع محصولات را دارد و از این نظر رقیب جدی پارس خزر محسوب می شود.

کیفیت جاروبرقی های 5 میلیونی بالا است؟

راستش شما می توانید با بودجه 5 میلیون تومان جاروبرقی های باکیفیتی را از برندهای پارس خزر، دوو، نانیوا، اسنوا، امرسان و پاکشوما خریداری کنید. این شرکت ها محصولات باکیفیت مناسب و قیمت ارزان را تولید می کنند. اما اگر بخواهیم کیفیت این برندها را با برندهایی مانند: بوش، آاگ، فیلیپس، میله و پاناسونیک مقایسه کنیم قیاس درستی نخواهد بود چراکه کیفیت محصولات برندهای ذکر شدۀ خارجی بسیار بالاتر است. البته توجه داشته باشید جارو برقی های بوش، آاگ، فیلیپس، میله و پاناسونیک اگرچه کیفیت بسیار بالایی دارند اما قیمت شان هم به شکل قابل توجهی بیشتر است.

جاروبرقی های بوش و آ ا گ با داشتن موتور قدرتمند، بدنه محکم و مقاوم، میزان صدای کم بدلیل عایق بودن موتور، کنترل روی دسته، فشرده سازی زباله و متریال درجه یک جزو برترین برندهای جارو برقی می باشند. خرید جاروبرقی های برند بوش و AEG به افرادی که با محدودیت بودجه مواجه نیستند و صرفا به دنبال یک جارو برقی باکیفیت بسیار بالا و مدرن می باشند پیشنهاد می شود.

قیمت جاروبرقی خوب

قیمت جاروبرقی خوب چند است؟ این سوال را خیلی از افراد می پرسند. راستش پاسخ مناسب به این سوال بستگی دارد به اینکه شما جاروبرقی خوب را چه معنا کنید و چه انتظاری از آن داشته باشید. اما اگر قصدتان از جاروبرقی خوب یک دستگاه با امکانات حداقلی و کیفیت مناسب می باشد می توان گفت قیمت جارو برقی خوب در حال حاضر در بازار ایران در بازه 3 تا 8 میلیون تومان می باشد.

ویژگی های جاروبرقی خوب

توجه به یکسری نکات ساده اما مهم در هنگام خرید جاروبرقی به ما کمک می کند تا محصولی متناسب با نیازمان خریداری کنیم.

1️⃣ میزان صدا: با توجه به اینکه موتورجاروبرقی قدرت زیادی دارد طبیعتا صدای آن هم بلند است که می تواند برای برخی افراد آزاردهنده باشد. میزان صدای جاروبرقی بر حسب دسی بل اعلام می شود. برخی شرکت های مطرح مانند بوش و فیلیپس با عایق کردن موتور جاروبرقی صدای این محصولات پرسروصدا را به حداقل رسانده اند.

2️⃣ قدرت موتور: قدرت موتور جاروبرقی های موجود در بازار بین 1300 تا 2500 وات می باشند. شاید بتوان گفت مدل هایی با قدرت موتور 1700 تا 2200 وات بهترین گزینه برای مصارف خانگی خواهد بود.

3️⃣ امکانات دیگر: حتما در هنگام خرید جاروبرقی به امکاناتی مانند: کنترل روی دسته، کابل بلند، بدنه محکم، طراحی، رنگ، نمایشگر دیجیتال و نشانگر پر بودن مخزن توجه فرمایید.

4️⃣ نوع کیسه: جارو برقی ها از نظر نوع کیسه به دو نوع کیسه یکبار مصرف و دائمی تقیسم می شوند. کیسه یکبارمصرف را بعد از هر بار پر شدن باید تعویض کنید. زمان تعویض کیسه یکبار مصرف بستگی به میزان استفاده و ظرفیت مخزن دارد. اغلب جارو برقی های جدید به نشانگر پر بودن مخزن مجهز شده اند که شما را از زمان تعویض  کیسه با خبر می کند. دقت داشته باشید تعویض نکردن به موقع کیسه می تواند فشار زیادی را به موتور وارد کند. اگر از کیسه دائمی استفاده می کنید حتما بعد از گذشت 2 سال آن را تعویض کرده و بعد از هر بار پر شدن خوب بشویید. به عقیده اغلب تعمیرکاران استفاده از کیسه یکبارمصرف سبب افزایش طول عمر موتور جاروبرقی می شود و استفاده از این نوع کیسه گزینه بهتری نسبت به کیسه دائمی خواهد بود.

بررسی 5 مدل از بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان


✅ کسب رضایتمندی ۸۶% (۹۹۹نفر) مشتریان

یکی از بهترین برندهای داخلی در زمینه تولید لوازم برقی کوچک از جمله جاروبرقی شرکت پارس خزر است. جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W هم از دیگر گزینه های مناسب و جزو بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان می باشد. ابعاد 520*320*250 میلی متری و جمع و جور دارد. وزنی در حدود 8.2 کیلوگرم این محصول شاید یکی از نقاط ضعف آن باشد. قدرت موتور 2200 وات است و مکش بسیار زیادی دارد.

شما می توانید در این جارو برقی از سه نوع کیسه: پاکت دائمی، یکبارمصرف و ضدآلرژی هوا استفاده کنید. داشتن سری های متنوع، موتور قوی، بدنه باکیفیت و مقاوم از مهمترین دلایل محبوبیت و فروش بالای این جاروبرقی می باشد.

مشخصات کالا
ابعاد: ۵۲۰x۳۲۰x۲۵۰ میلی‌متر
وزن: ۸.۲ کیلوگرم
اقلام همراه محصول: سری پارویی – سری دو طرفه – دفترچه راهنما
توضیحات پاکت جاروبرقی: سه نوع پاکت دائمی، یکبار مصرف و ضد آلرژی هوا
سایر توضیحات: ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه، برس ضمیمه مبل و درزگیر، مجهز به فیلتر جریان ورودی هوا، مجهز به پاکت هوا و فیلتر اسفنجی برای جریان خروجی هوا
نظرات کاربران
1.خوبه کارکردش تقریبا شبیه توربو است.
2.برای مصرف خانگی مناسب است و بنظرم یکی از بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان می باشد.
3.یکسال قبل خریدم نسبت به قیمت خوبه ایراد اصلیش صدای زیادشه درمجموع اگه نمیخواید ببشتر از این هزینه کنید گزینه مناسبیه.
4.من ده سال پیش برای جهزیه ام خریدم (ولی از دیجی کالا خرید نکردم) ‌که هرروز جاروبرقی میزنم مکشش عالیه ولی بعد ۹سال سیم جم کنش خراب شده که واقعا بازم خوب کار کرده من راضی بودم،
5.خیلی وقت پیش گرفتم اینو، ولی اینکه 10ساله هنوز داره تولید میشه عجیبه، یا انقد خوبه که عجیب بودنش مهم نیست، یا جدید تر و بهینه تر نمیتونیم تولید کنیم.
6.خیلی خوبه. من قبلا هم دو تا دیگه از همین مدل خریدم مکش عالی و عمر طولانی داره.
7.ابیش خیلی قشنگه مکشش هم عالیه.

پیشنهاد مطالعه: بهترین جاروبرقی اسنوا [معرفی و بررسی 7 مدل پرقدرت و پرفروش]

✅ جزو بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون

جاروبرقی اسنوا مدل SVC-RL24RD

جاروبرقی اسنوا مدل SVC-RL24RD یکی از بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان است که در ابعاد 47*31*36 سانتی متر و با وزن 7 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به امکاناتی که دارد قیمت مناسبی داشته و فروش خوبی را تجربه کرده است و در واقع یک کالا با ارزش خرید بالا محسوب می شود.

از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به: صدای کم، مصرف برق کم، مکش قوی و مخزن بزرگ جمع آوری زباله اشاره کرد. این جارو برقی از نوع کیسه دار است. طول کابل 8 متر است و شعاع عملکرد خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. رنگبندی بسیار متنوعی دارد و خرید آن به افراد مشکل پسند و با سلیقه خاص پیشنهاد می گردد.

مشخصات کالا
محدوده میزان صدا: ۷۰-۷۵ دسی بل
ابعاد: ۴۷x۳۱x۳۶ میلی‌متر
نوع جاروبرقی: کیسه دار
طول کابل برق: ۸متر
وزن: 7 کیلوگرم
اقلام همراه محصول: دفترچه راهنما – کیسه اضافه
نظرات کاربران
1.قیمت مناسب تر از نمایندگی اسنو.
2.به نسبت قیمت خوب و جزو بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان
3.مکشش خوبه ولی من فکر میکردم کیسه دائمی داره نه یکبار مصرف به این خاطر یکم خورد تو ذوقم.
4.جارو برقی بسیار پرقدرت و خوبی هست البته چند باره که استفاده میکنم و کارایی یک محصول در طولانی مدت خودش و نشون میده به طور کلی میگم جاروبرقی پر قدرتی که من درجه شو روی وسط قرار دادم چون خیلی مکش خوبی داره وقتی درجه رو روی زیاد بزاری بخاطر مکش عالی که داره سری جارو روی فرش حرکت نمیکنه پس همون وسط عالیه از لحاظ ظاهری هم بسیار زیباست و من دوستش دارم سه تا کیسه اضافه هم روی جاروبرقی هست تنها نکته منفی که داره اینکه سری بزرگ و اصلیش خیلی اذیت کننده اس و روی فرش به راحتی حرکت نمیکنه و مدام به خواب فرش و حتی بر عکس خواب فرش گیر میکنه و حرکت نمیکنه من یه اتاق دوازده متری رو به سختی باهاش جارو کردم و کمر درد گرفتم خوشبختانه سری جاروی قبلیم بهش میخورد و عوض کردم بعد کل خونه رو به راحتی جارو کشیدم این نکته رو هم بخاطر این گفتم که شاید به گوش سازنده عزیز برسه و محصول به این خوبی رو بخاطر یک سری خراب نکنه البته من روی فرش کشیدم شاید روی سرامیک اینجور نباشه. نکته بعدی من فیلتر دوار داشتم که روش امتحان کردم و فیکس شد این فیلتر ها عالین و مانع از پر شدن کیسه جارو برقی میشن و میشه گفت هر کیسه رو برای یک سال میشه استفاده کرد و پیشنهاد میکنم استفاده میکنم.

✅ جزو بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون با مکش عالی

جاروبرقی گوسونیک مدل GSV-3500

یکی دیگر از بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون که به شما معرفی خواهیم کرد جاروبرقی گوسونیک مدل GSV3500 می باشد که علاوه بر کیفیت خوب، ظاهر بسیار زیبایی دارد و به همین جهت گزینه ای عالی برای خرید جهیزیه است. موتور این محصول 2500 واتی و بسیار قدرتمند است. علی رغم داشتن موتور قدرتمند صدای کمی تولید می کند و آزاردهنده نیست و از طرفی مصرف برق کمی دارد.

مجهز شدن به فیلتر هپا13 تا 99% از خروج گردوغبار جلوگیری می کند و هوای پاک را در اختیار شما قرار می دهد. به لطف داشتن سیم بلند دیگر نیازی به جابجایی پریز برق نخواهید داشت.

مشخصات کالا
قدرت موتور: ۲۵۰۰ وات
توان مکش: ۴۲۰ وات
گنجایش مخزن جاروبرقی: ۵ لیتر
سایر توضیحات: لوله تلسکوپی سبک
محدوده میزان صدا: ۷۰-۷۵ دسی بل
نظرات کاربران
1.نسبت به قیمت و هم رده ها عالیست.
2.محصولات گوسونیک خوبه من هم واسه جهیزیه دخترم خریدم.
3.مکش این مدل عالیه.
4.جاروبرقی پر قدرت، مستحکم و بادوام.
5.عالیه،قدرتمند با مکش خیلی عالی. حتما بخرید چون یکی از بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان هستش.

✅ یکی از پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC-5015 G

جاروبرقی پاکشوما مدل pvc-5015G یکی از بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون می باشد که ارزش خرید بالایی دارد. قدرت موتور 2500 وات است که مکش بسیار خوبی دارد تا جایی که در دور تند فرش و موکت را بلند می کند. ظاهر شیک و زیبا در کنار رنگبندی متنوع این محصول را همه پسند کرده است.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به: نشانگر پر بودن مخزن، فشرده سازی زباله و فیلتر خروجی هپا12 اشاره کرد. این جاروبرقی از نوع بدون کیسه و مخزن دار است و نیازی به خرید کیسه یکبار مصرف ندارید. دقت داشته باشید این جاروبرقی قابلیت جذب مایعات را ندارد.

مشخصات کالا
قدرت موتور: ۲۵۰۰ وات
طول کابل برق: ۱۰ متر
نوع فیلتر خروجی: HEPA ۱۲
گنجایش مخزن جاروبرقی: ۱.۵ لیتر
دستگاه نمایش وضعیت: نشانگر پر بودن مخزن
عملکرد جاروبرقی: فشرده‌سازی زباله
نظرات کاربران
1.من خریداری کردم کاراییش خیلی خوب.
2.برخلاف توضیحات، رده مصرف انرژی D است، بعد از یک ماه استفاده، مکش ندارد و موتور آن صدای بدی میدهد. در عرض سه ماه، دوبار به نمایندگیش برده ام، میگویند موتور نیم سوز شده و باید تعویض شود.
3.من این جارو رو از بیرون تهیه کردم ولی واقعا کیفیت نداره و بعد از چند مرتبه استفاده ،کاملا به طور محسوسی قدرت مکش جاروبرقی پایین میاد حتی با شستن و خالی کردن و تمیز کردن مخزن و فیلتر ها کابل کوتاهی داره و اتصالات و لوازم همراهش از کیفیت خوبی برخوردار نیست در کل مورد مناسبی برای خرید نیست.
4.ده بار استفاده نکرده سیم جمع کن خراب شده.
5.همان که در بالا عرض شد این جارو برای منازل با متراژ کوچک مثل منازل باغی و یا ویلایی کارآمد است ولی برای منازل بزرگتر جاروی حرفه ای نیست.
6.ظاهرش خوبه تو امتحان اول تمیز جارو کرد اگر همینطور دوام داشته باشه افتخار می کنم به جنس ایرانی.

✅ دارای موتور بسیار قدرتمند و باکیفیت آلمانی

✅ موتور قدرتمند با صدای بسیار کم

جاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل پارامیس
مشخصات کالا
ابعاد: ۴۵x۴۰x۵۹ میلی‌متر
وزن: ۹۳۵۰ کیلوگرم
میزان صدا: ۵۸ لیتر بر ثانیه دسی‌بل
قدرت موتور: ۱۵۰۰ وات
ویژگی‌های نظافتی: فیلتر قابل شست‌وشو
اقلام همراه محصول: مبل پاک کن – کنج گیر
نظرات کاربران
1.داشتیم از جاروبرقی سپاهان قبلا عالی بوده.
2.بسیار عالی و خوش قیمت است و بدون شک یکی از بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان است.
3.سلام، همه چیز خوب و عالی بود، راضی بودم.
4.جاروبرقی که خریدم مکش خوبی داره ولی موقع دریافت قشنگ چکش کنید از من که یه دونه چرخاش کنده شد خودم دوباره پیچش کردم.
5.دومین خریدم بود اول که خریدم ۳سال پیش بود واقعا عالیه الان هم استفاده میکنم اینم برای جهازیه خریدم.
کلام آخر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 5 تا از بهترین جاروبرقی تا 5 میلیون تومان و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.♥♥♥

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *