منوی دسته بندی

بهترین مدل جاروبرقی ال جی کدام است؟ [5 مدل فوق العاده قدرتمند]

بهترین مدل جاروبرقی ال جی کدام است؟ کیفیت محصولات ال جی خوبه؟ یکی از اصلی ترین لوازم مربوط به خانه و آشپزخانه که ممکن است هر روز مورد استفاده قرار گیرد جاروبرقی می باشد. با استفاده از جاروبرقی محیط منزل و یا محیط کار را تمیز می کنیم. سری های مختلف جاروبرقی این امکان را فراهم می کند تا بتوانیم نقاط غیرقابل دسترس را نظافت کنیم. یکی از موفق ترین برندهایی که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی و مشخصا جاروبرقی فعالیت دارد ال جی کره می باشد.

جاروبرقی های ال جی کیفیت بالایی دارند و به همین خاطر افراد بسیاری حاضرند با صرف هزینه بیشتر نسبت به برخی برندهای دیگر، جاروبرقی ال جی را خریداری کنند. یکی دیگر از ویژگی های متمایزکننده جاروبرقی LG تنوع و ظاهر زیبا و شیک آنهاست که سبب شده گزینه ای مناسب برای خرید جهیزیه محسوب شوند. در این بخش 5 تا از بهترین مدل جاروبرقی ال جی را به شما معرفی خواهیم کرد.

با توجه به متنوع بودن جاروبرقی ال جی، در این بخش از دقیق شو سعی داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از پرفروش ترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین مدل جاروبرقی ال جی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

شما می توانید مطالب مربوط به: بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس، بهترین مدل جاروبرقی بوش و بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر را مطالعه کنید.

نکاتی در خصوص استفاده از جاروبرقی

  • جاروبرقی ها جزو وسایل برقی پرمصرف محسوب می شوند و بهتر است از آنها در ساعات اوج مصرف برق استفاده نکنید.
  • دوشاخه برق جاروبرقی را بصورت مستقیم در داخل پریز برق بزنید تا عملکرد بهتری داشته باشد. مواردی گزارش شده که نشان می دهد استفاده از چند راهی و محافظ برق در هنگام استفاده از جاروبرقی ممکن است مشکل ساز شود.
  • پیشنهاد می شود هر چندوقت یکبار قطعات قابل شستشوی جاروبرقی از جمله: برس، لوله و شلنگ را بشویید تا عملکرد بهتری داشته باشد. برای طول عمر بیشتر بلافاصله بعد از شستشوی قطعات پلاستیکی آنها را خشک کنید.
  • اگر از کیسه دائمی استفاده می کنید حتما قبل از پر شدن کامل، آن را تخلیه کنید تا به موتور دستگاه فشار وارد نشود. شستشوی مرتب کیسه های دائمی تاثیر زیادی در سلامت و عملکرد جاروبرقی خواهند داشت. همچنین پیشنهاد می شود هر 2 سال یکبار کیسه دائمی جاروبرقی را تعویض کنید.
  • استفاده از کیسه یکبار مصرف کمک می کند تا موتور جاروبرقی طول عمر بیشتری داشته باشد چرا که از کیسه های یکبارمصرف گردوغبار عبور نمی کند و همین موضوع به سلامت موتور کمک خواهد کرد.
  • بعد از 15 تا 20 دقیقه استفاده از جاروبرقی آن را خاموش کنید. بهتر است بعد از هر 15 تا 20 دقیقه استفاده از جاروبرقی آن را بمدت 10 دقیقه خاموش کنید تا موتور آن خنک شود. داغ شدن بیش از حد موتور جاروبرقی ممکن است منجر به سوختن آن شود.
  • مطالعه دفترچه راهنمای جاروبرقی کمک می کند تا مطابق با دستورالعمل صحیح از آن استفاده کرده و بدین ترتیب طول عمر آن را افزایش دهیم.
  • سیم جاروبرقی را به آرامی باز کنید تا دچار قطعی نشود. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از قطعی سیم جاروبرقی هیچگاه آن را تا انتها باز نکنید. پارویی جاروبرقی را بصورت روتین تمیز کنید. چک کنید که شی یا مقدار زیاد مو مسیر پارویی و خرطومی را مسدود نکرده باشد. رعایت همین موضوع ساده توان مکش جاروبرقی را افزایش می دهد و باعث می شود فشار کمتری به موتور وارد گردد.

معرفی و بررسی 5 تا از بهترین مدل جاروبرقی ال جی


✅ وجود 4 سنسور فاصله سنج روی بدنه

جاروبرقی ال جی مدل VB-8720HBK

جاروبرقی ال جی مدل VB-8720HBK هم یکی دیگر از بهترین جاروبرقی های ال جی می باشد که در کنار کیفیت، زیبایی فوق العاده ای دارد و گزینه ای مناسب برای خرید جهیزیه عروس می باشد. ابعاد این جاروبرقی 316*305*445 میلی متر است و وزنی در حدود 7.2 کیلوگرم دارد.

قدرت موتور 2000 وات و میزان صدای آن 77 دسی بل است که شاید از نگاه برخی از افراد زیاد باشد. از نوع بدون کیسه با ظرفیت مخزن 1.2 لیتر است و به کنترل روی دسته مجهز شده است. مجهز شدن به فیلتر خروجی HEPA13 تا حد زیادی از خروج گردوغبار جلوگیری می کند.

مشخصات جاروبرقی ال جی
ویژگی‌های نظافتی: فیلتر بهداشتی
تعداد سری: دو عدد
نوع فیلتر خروجی: HEPA ۱۳
امکانات ظاهری: کنترل روی دسته
ابعاد: ۳۱۶x۳۰۵x۴۴۵ میلی متر
نظرات جاروبرقی ال جی
1.عالی بود و کارآمد.
2.عالی است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدلهای جارو شارژی (30 مدل پرفروش)

بهترین مدل جاروبرقی ال جی با قیمت

✅ یکی از فوق ارزان قیمت‌ترین جاروبرقی‌ LG

جاروبرقی ال جی مدل VN-2316C

جاروبرقی ال جی مدل VN-2316C در ابعاد 545*354*245 میلی متر تولید شده است. وزن 5.5 کیلوگرمی این محصول سبب شده تا برای جابجایی آن دچار مشکل نشوید. با تولید صدای 72 دسی بل در این رنج قیمتی یکی از کم صداترین مدلهای جاروبرقی است. از نوع کیسه دار و دارای مخزن 4 لیتری و بزرگ می باشد. با داشتن قابلیت لوله منعطف با چرخش 360 درجه دیگر نگران پیچ خوردن لوله نخواهید بود.

قدرت موتور 1600 وات بوده و کم مصرف است ضمن اینکه مکش خوبی ایجاد می کند و گزینه ای مناسب جهت مصارف خانگی می باشد. شاید بتوان یکی از نقاط ضعف این مدل را کیفیت پایین بدنه دانست. این مدل یکی از ارزانترین و بهترین مدل جاروبرقی ال جی در رنج قیمتی خود می باشد و با توجه به امکانات و کیفیت خوبی که دارد ارزش خرید بالایی خواهد داشت. به همین دلیل تا به امروز فروش بالایی را به ثبت رسانده است و طرفداران زیادی دارد. شما می توانید برای خرید این محصول بر روی دکمه پایین کلیک کرده و براحتی آن را سفارش دهید.

مشخصات جاروبرقی ال جی
ابعاد: ۵۴۵x۳۵۴x۲۴۵ میلی‌متر
وزن: ۵.۵ کیلوگرم
میزان صدا: ۷۲ دسی‌بل
قدرت موتور: ۱۶۰۰ وات
گنجایش مخزن جاروبرقی: ۴ لیتر
سایر توضیحات: مجهز به فیلتر میکرو، طراحی سبک و جمع و جور، قابلیت کنترل قدرت مکش از روی بدنه، دارای برس مخصوص فرش و موکت (Master Carpet)، قابلیت چرخش لوله به صورت ۳۶۰ درجه
نظرات جاروبرقی ال جی
1.علیرغم اینکه سایز کوچکی داره، ولی مکش خوبی داره. چون سایزش کوچیک هست، موقع جارو شدن باید کمی کمرتون رو خم کنید. ولی با این حال ازش راضی هستم.
2.اگر دوباره برگردم به 6 سال پیش بزرگترش رو می خریدم.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین مارک جارو برقی [22 مدل پرقدرت و باکیفیت]

✅ قدرت زیاد و کیفیت ساخت خوب

جاروبرقی ال جی مدل VI-3870
مشخصات جاروبرقی ال جی
ابعاد: ۳۱۲x۲۵۰x۴۸۴ میلی‌متر
وزن: ۵.۵ کیلوگرم
قدرت موتور: ۷۰۰ وات
میزان صدا: ۷۴ دسی‌بل
نوع فیلتر خروجی: HEPA۱۴
امکانات ظاهری: کنترل روی دسته
توضیحات پاکت جاروبرقی: ضد آلرژی
اقلام همراه محصول: پاکت جاروبرقی نازل درز و گوشه برس ۲ در ۱
سایر توضیحات: میزان مکش روی فرش ۸۳ درصد میزان مکش روی درز و گوشه ۱۰۲ درصد موتور اینورتر هوشمند کم‌صدا دسته‌ی خلبانی ارگونومیک لوله آلومینیومی خرطومی سبک و قابل انعطاف فیلتر ضدآلرژی هپا کم صدا
نظرات جاروبرقی ال جی
1.نزدیک به چهار ساله استفاده میکنم این جاروبرقی رو خیلی راضیم ازش.
2.من این مدل جارو برقی رو از مغازه گرفتم نه از دیجی کالا تو رو خدا نخرین چون بزرگترین ایرادش دسته اونه که زود میشکنه (اون قسمت کوچیک پلاستیکی که وثله به دسته فلزی) و هیچ کجا هم درست نمیکنن خودشونم میگن باید نمایندگی درست کنه بعد از کلی زنگ زدن به نمایندگی اومدن بردن و برامون چسب کرده بودن که بعد یه هفته باز شکست مجبور شدیم بدیم تعمیر گاه لوازم خانگی برامون درست کنه که برامون درست کردن ولی گفته بود دیگه ثابت میمونه و چرخشی نیست الان باز سویچ روشن و خاموشش کار نمیکنه که فقط روی دسته است و روی بدنه نداره تزیینیه اونم زنگ زدیم میگن باید کل لوله خرطومی عوض شه چون به هم ربط دارن و 700 یا بیشتر براتون هزینه داره تو رو خدا پولتونو دور نریزین.
3.بعد از ۱۸ ماه استفاده تا کنون خیلی خوب بوده و راضیم.
4.پیشنهاد میکنم این محصول را خریداری نفرمایید .کیسه این دستگاه حالت نشتی دارد و گردو غبار ب داخل موتور میرود باعث آسیب موتور میشود و نسبت ب قیمتی ک دارد مناسب نیست و هنگام جارو کردن شونه درد میگیری
5.یک سال پیش این جارو را گرفتم به خیال اینکه مارکش ال جی بوده و اخرین مدل جارو برقی توی بازار هستش. وقتی استفاده کردیم دیدیم که مکش ان انقدر زیاد هستش که استفاده از ان را روی فرش خیلی سخته و باید با فشار و در یک خط از ان استفاده کرد.همین فشار روی دسته موجب شکستن دسته شد وقتی به نمایندگی مراجعه کردیم گفتن که موجود نیست.
6.جاروبروقی خوبیه ولی خب از نظر دسته مشکل داره و زود میشکنه همه چیش عالیه.
7.سلام .من این جاروبرقی رو از نمایندگی ال جی خریدم یه ماه بعد دستش شکست. تا الان که نزدیک به دوسال رد شده بلا استفاده است. من بیشتر محصولات ال جی رو خریدم از همه آنها خیلی راضی هستم ولی متاسفانه این مدل جاروبرقی ال جی اصلا بدرد نمیخوره پارویی جاروبرقی نیز خیلی بدرد نخوره و دسته خلبانی بودنش فشار زیادی به کمر، گردن، کتف، مچ وارد میکنه
8.من بعد از کلی تحقیق این جارو رو انتخاب میکنم. خیلی ها به من گفتن جاروبرقی بوش خوب هست ولی این جاروبرقی ال جی با توجه به ویژگی هایی که داره واقعا خیلی بهتر از جاروبرقی های گرون قیمت بوش هستش. کنترل این جارو به طور منحصر بفردی روی دسته تعبیه شده. در صورتی که جاروبرقی های بوش کنترل رو دسته ندارند. چیزی که خیلی برام جالب بود تکنولوژی جدید و پیشرفته موتور اینورتر ال جی هستش. جالبه بدانید موتور این جاروبرقی هفتصد وات هستش. یعنی با مصرف فقط هفتصد وات برق قدرت مکشی حدودا معادل جاروبرقی های دو هزار و دویست وات بوش را بهتون میده. که این خودش نشان از به روز بودن و قوی بودن تکنولوژی این جارو داره. موتور این جاروبرقی هم ده سال گارانتی تعویض داره. گارانتی ده ساله ای که من توی هیچ جاروبرقی ندیدم. فیلتر های این جاروبرقی هم در بالاترین و بهترین سطح ممکنه قرار داره. اگر خیلی حساس هستید به گرد و خاک های ریز یا کودک خردسال تو خونه دارید این جاروبرقی می تونه بهترین گزینه با قیمت مناسب باشه.
9.به دوستان پیشنهاد میکنم اگه میخواید جارو برقی بخرید حتما حتما حتما این مدل رو خریداری کنید چون هم به نسبت امکانات و کیفیتش قیمتش خیلی مناسبه و هم کارکردش فوق العادس…دیگه از ما گفتن بود…هر مدل دیگه ای بخرید ضرر کردید.
10.خیلی پشیمونم از خرید این جاروبرقی خیلی زود دستش شکست و دیگه هم درست نمیشه.

بهترین جاروبرقی های ال جی

✅ کسب رضایتمندی ۱۰۰% (۱۰نفر) مشتریان

جاروبرقی ال جی مدل VB-4220H

جاروبرقی ال جی مدل VB-4220H در ابعاد 266*352*260 میلی متر تولید و به بازار عرضه شده است. ابعاد جمع و جور و وزن کمی دارد و براحتی می توانید آن را جابجا کنید. ظاهر زیبا و طراحی ارگونومیک این محصول توجه هر سلیقه ای را به خود جلب می کند. میزان صدای این جاروبرقی 77 دسی بل است که از نظر تولید صدای مزاحم در رده متوسط قرار می گیرد. توان مکش و قدرت موتور به ترتیب 380 و 2000 وات است.

کنترل روی دسته به شما اجازه می دهد تا بتوانید بدون خم شدن تنظیمات دلخواه را انجام دهید. این جاروبرقی از نوع مخزن دار و بدون کیسه می باشد. ظرفیت مخزن 1 لیتر است و دیگر نیازی به خرید کیسه یکبارمصرف و دائمی ندارید. فقط کافیست هر چندوقت یکبار مخزن را تخلیه کنید. نوع فیلتر خروجی از نوع هپا12 بوده که بخوبی از خروج گردوغبار جلوگیری می کند. این مدل جاروبرقی ال جی بسیار زیبا طراحی شده است.

خرید این مدل به افرادی که علاوه بر کیفیت جاروبرقی، ظاهر و طراحی آن برایشان مهم است پیشنهاد می شود. جاروبرقی ال جی مدل VB-4220H موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی مشتریان شده است که از این حیث رکوردار است و یکی از بهترین مدل جاروبرقی ال جی محسوب می شود.

مشخصات جاروبرقی ال جی
ابعاد: ۲۶۶x۳۵۲x۲۶۰ میلی‌متر
وزن: ۴.۳ کیلوگرم
میزان صدا: ۷۷ دسی‌بل
قدرت موتور: ۲۰۰۰ وات
توان مکش: ۳۸۰ وات
نوع فیلتر خروجی: HEPA ۱۲
اقلام همراه محصول: سرلوله اصلی – سرلوله مخصوص فرش – سری مخصوص گوشه – سری پارکت
سایر توضیحات: قدرت مکش پایدار، مجهز به سیستم مکش گردبادی – توان مصرفی نرمال: ۱۸۰۰ وات – کنترل از روی دسته
نظرات جاروبرقی ال جی
1.برای متراژ زیر ۱۲۰ متر عالی و مناسب است. برای بیشتر باید دو مرحله ای جارو کنید چون طول می کشد تا دوباره خنک و روشن شود.
2.عالم، برای مادرم خریدم، پیشنهاد می کنم، سری پت اش فوق العاده اس.
3.قیمت خوب بود ولی با عکس متفاوت بود.
4.در مجموع خوب و ظریف هست قدرت مکش بالایی دارد.
5.بعداز سالها استفاده فرش و موکت رو از جا بلند میکنه.
6.من این جاروبرقی سال 98 از دیجی کالا 700تومن خریدم تو این مدت تنها نقطه ضعفش مخزن هست که بعد از هر بار استفاده باید شست بشه و قطرات آب بین لایه داخلی و بیرونی قطرات آب میمونه وبا زحمت زیاد باید با دستمال کاغذی پاک بشه اگه خشک هم نکنی به مرور لکه ها باعث کدر شدن میشه
7.سلام من امروز خریدم فعلا که بازش، کردم راضی بودم مکشش، هم عالی مخصوصا رو دسته کنترل سرعت و روشن و خاموش داره. خیلی هم سبک هستش.

پیشنهاد مطالعه: بهترین جاروبرقی پاناسونیک [12 مدل فوق العاده]

✅ دارای کنترل گر روی دسته

جاروبرقی ال جی مدل VB-7720 RoboSense
مشخصات جاروبرقی ال جی
ویژگی‌های نظافتی: فیلتر بهداشتی
تعداد سری: دو عدد
نوع فیلتر خروجی: HEPA ۱۳
قدرت موتور: ۲۰۰۰ وات
میزان صدا: ۷۲ دسی‌بل
وزن: ۵.۱ کیلوگرم
ابعاد: ۵۰۵x۳۰۵x۲۴۵ میلی‌متر
اقلام همراه محصول: دو پارویی – سری گوشه – سری برسی
سایر توضیحات: جاروبرقی RoboSense ال جی – مجهز به سیستم اتوماتیک تعقیب کاربر – نسل جدید جاروبرقی Follow Me – مجهز به سیستم فشرده سازی زباله (KOMPRESSOR) – مجهز به کنترلگر روی دسته – مجهز به فیلتر اسفنجی – قابلیت تخلیه آسان و بهداشتی مخزن – دارای ۳ سنسور روی بدنه و ۱ سنسور روی دسته جهت تشخیص موقعیت و حرکت به صورت اتوماتیک – فیلتر ضد آلرژی HEPA۱۳+ کربن اکتیو – دارای سیستم گردبادی جهت جلوگیری از افت مکش – دارای گواهینامه ضد آلرژی BAF انگلستان و کیفیت SLG آلمان
نظرات جاروبرقی ال جی
1.بسیار بسیار عالی.
2.ظاهر زیبا و شیک و کارایی بالا.
3.محصولات ال جی بسیارخوب هست من حدود 2.5 سال عست دارم استفاده میکنم راضی عستم از دیجی خریدم تعقیصداش کمی زیاده البته اون هم بخاطر قدرت بسیار زیاد موتور و گردبادی بودن استبگرش بسیار خوبه تمام خاک ها و پرزها رو به خوبی جمه میکنه و فشرده میکنه به آسانی تمیز میشه.
4.این جارو رو بتازگی خریدم و باوجود اینکه از نمایندگی گلدیران گرفتم کیفیت قطعات رضایت بخش نیست اما در کل خوبه ولی قیمتش بیشتر از کیفیتشه! من مدل VB-7820 رو گرفتم که همون VB-7720 هست فقط یک برس اضافه تر داره
5.سلام. من یکساله این جارو برقی رو خریدم. هنوزم که هنوزه از کیفیت کارش چیزی کم نشده. به اونایی که در خریدش شک دارن پیشنهاد میکنم بخرن. البته اینم بگم که این نوع جارو برقی بخاطر نوع ساختش در استفاده بیشتر به مراقبت نیاز داره.

قیمت بهترین جاروبرقی ال جی

قیمت بهترین جاروبرقی ال جی به موارد زیادی از جمله متریال، امکانات و مدل آن بستگی دارد. متاسفانه با توجه به تحریم های ایران محصولات این شرکت کره ای که کیفیت و تنوع بسیار بالایی دارند در بازار کم شده است. شما می توانید جهت مشاهده بهترین مدل جاروبرقی ال جی با قیمت مناسب بر روی دکمه بالا کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل جاروبرقی نانیوا [9 مدل فوق العاده و پرفروش]

قیمت جاروبرقی ال جی دست دوم

قیمت جاروبرقی ال جی دست دوم به مواردی از جمله: میزان کارکرد دستگاه، اورجینال بودن، مدل و کیفیت آن بستگی دارد. شما می توانید جهت مشاهده و استعلام قیمت جاروبرقی ال جی دست دوم به سایت های فروش کالاهای دست دوم مراجعه کنید. البته برخی از تعمیرگاه های سطح شهر هم اقدام به فروش کالاهای دست دوم از جمله جاروبرقی می کنند. بهتر است قبل از خرید جاروبرقی ال جی دست دوم با کارشناس و فردی که در این زمینه سررشته دارد مشورت کرده تا دچار ضرر و زیان نشوید.

نمایندگی جاروبرقی ال جی در تهران

شرکت ال جی هم مانند دیگر شرکت ها برای معرفی محصولات جدید خود و ارائه خدمات بهتر پس از فروش و جلب رضایتمندی مشتری، نمایندگی هایی دارد. در زیر آدرس و شماره تلفن تعدادی از نمایندگی جاروبرقی ال جی در تهران را مشاهده می کنید. شما می توانید جهت گارانتی خدمات و قطعات اورجینال به این آدرس ها مراجعه کنید.

تماس با نمایندگی شمال تهران
تماس با نمایندگی غرب تهران
تماس با نمایندگی شرق و جنوب تهران
آدرس: تجریش– خ فناخسرو– خ اسدالهی– باغ شاطر
آدرس: ستارخان– خیابان کاشانی پور
آدرس: خیابان ری– سه راه امین حضور– کوچه میر مطهری
تلفن تماس: ۲۲۷۱۸۵۳۵ – ۲۲۷۱۷۷۹۶
تلفن تماس: ۴۴۲۹۱۲۲۴ – ۴۴۲۹۱۲۵۹
تلفن تماس: ۳۳۵۰۵۳۸۵ – ۳۳۵۱۴۴۶۰
مناطق: جردن، نیاوران، پاسداران، میرداماد، پارک وی، شریعتی، سیدخندان، سعادت آباد، گاندی، زعفرانیه، ولی عصر، ظفر، فرمانیه، الهیه، هفت تیر، فرشته، دروس، کاشانک، عباس آباد، یوسف آباد
مناطق:‌ پونک، شهرک غرب، جنت آباد، فرحزاد، صادقیه ، شهرک اکباتان، سردار جنگل، فردوس، شهران، شهر زیبا، ستارخان، ایوانک، جلال آل احمد، آزادی، گیشا ،مرزداران، دهکده، اوین
مناطق: نارمک، امام حسین، رسالت، افسریه، هفت‌ حوض، مجیدیه، بهار، سبلان، دروازه شمیران، دردشت، علم و صنعت، پیروزی، حکیمیه، پلیس، کرمان، تهران‌ نو، هنگام، فرجام، دلاوران، نیرو هوایی، پیروزی، صفا، بهارستان، شکوفه، کیان شهر، مشیریه، شهر ری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران

قیمت جاروبرقی ال جی 3000وات چقدر است؟

ال جی یکی از برندهایی است که جاروبرقی های بسیار متنوعی تولید می کند تا هرکس با هر سلیقه بتواند مدل دلخواهش را خریداری کند. متاسفانه بدلیل تحریم هایی که در کشور ما وجود دارد محصولات برخی از برندها از جمله ال جی در بازار ایران بسیار کمیاب و یا نایاب شده اند. به همین خاطر اگر به دنبال پاسخ سوال “قیمت جاروبرقی ال جی 3000وات چقدر است” می گردید شاید نتوان پاسخ دقیقی به آن داد. اما اگر هم این مدل را پیدا کنید با توجه به بالا رفتن قیمت ارز بدون شک قیمت بالایی خواهد داشت. یکی از راهکارهای پیدا کردن قیمت جاروبرقی ال جی 3000وات این است که آن را در سایت اصلی ال جی پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل جاروبرقی دوو [5 مدل با مکش فوق العاده]

کیفیت محصولات ال جی خوبه؟

ال جی یک شرکت چند ملیتی کره ای است که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی، لوازم الکتریکی و الکترونیکی فعالیت دارد. کیفیت بالای محصولات این شرکت سبب شده تا ال جی سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. اگر سوال “کیفیت محصولات ال جی خوبه؟” ذهن شما را مشغول کرده است باید در پاسخ بگوییم بله- کیفیت محصولات ال جی واقعا خوبه و در بیشتر موارد کاربرانی که تجربه استفاده از محصولات این برند را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد کرده اند. لازم بذکر است ال جی از سال 2021 از حوزه بسیار پر رقابت تولید گوشی هوشمند بدلیل ضرردهی کناره گیری کرد تا در حوزه های دیگر متمرکز شود. محصولات این شرکت کره ای از نظر کیفیت با محصولات شرکت های مطرح اروپایی و آمریکایی در حال رقابت می باشند و کیفیت بالایی دارند.

بهترین مدل جاروبرقی ال جی بی صدا کدام است؟

جاروبرقی های مارک ال جی کیفیت بالایی دارند و بدلیل رعایت استانداردهای بین المللی و عایق بندی حرفه ای صدای زیادی تولید نمی کنند. تعدادی از بهترین مدل جاروبرقی ال جی بی صدا در زیر آمده است.

  • جاروبرقی ال جی مدل VN2320 با میزان صدای 70 دسی بل جزو کم صداترین و بهترین مدل جاروبرقی ال جی می باشد.
  • جاروبرقی ال جی مدل VB14450H با میزان صدای 70 دسی بل جزو کم صداترین و بهترین مدل جاروبرقی ال جی می باشد.
  • جاروبرقی ال جی مدل VB7320H با میزان صدای 72 دسی بل جزو کم صداترین و بهترین مدل جاروبرقی ال جی می باشد.
  • جاروبرقی ال جی مدل 8320HTS با میزان صدای 77 دسی بل صدای متوسطی ایجاد می کند و راستش ایده ال نیست.
  • جاروبرقی ال جی مدل VB20710H با میزان صدای 72 دسی بل صدای کمی ایجاد می کند.
  • جاروبرقی ال جی مدل VB20410CBK با میزان صدای 72 دسی بل جزو کم صداترین و بهترین مدل جاروبرقی ال جی می باشد.
  • جاروبرقی ال جی مدل VB8320 با میزان صدای 77 دسی بل صدای متوسطی ایجاد می کند و ایده ال نیست.
  • جاروبرقی ال جی مدل VI3870 با میزان صدای 74 دسی بل صدای متوسط رو به پایینی ایجاد می کند و گزینه مناسب می باشد.
  • جاروبرقی ال جی مدل VN2820 با میزان صدای 75 دسی بل صدای متوسط رو به پایینی ایجاد می کند و گزینه مناسب و خوش قیمت می باشد.
  • جاروبرقی ال جی مدل VB8720HBK با میزان صدای 77 دسی بل صدای متوسطی ایجاد می کند و از این حیث ایده ال نیست.
  • جاروبرقی ال جی مدل VN3824H با میزان صدای 82 دسی بل صدای زیادی تولید می کند و یکی از پرصداترین و البته ارزان قیمت ترین جاروبرقی های ال جی می باشد.

کلام پایانی

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 5 تا از بهترین مدل جاروبرقی ال جی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.♥♥♥

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *