منوی دسته بندی

خرید اینترنتی 20 تا از بهترین مارک سنگ فرز ایرانی و خارجی 1403

بهترین مارک سنگ فرز کدام است؟ با توجه به تنوع بسیار زیاد فرز سنگبری، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، 20 تا از بهترین مارک سنگ فرز را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده تماما از برندهای معتبر ایرانی و خارجی بازار بوده و ارزش خرید بالایی دارند. تا آخر همراه ما باشید. 

یکی از پرکاربردترین ابزارهای برقی موجود در بازار فرز سنگبری است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با فرز می توان چوب، فلز و حتی سنگ را در اندازه های دقیق و دلخواه برش زد یا اینکه قسمت های تیز را صاف و صیقل داد. توجه داشته باشید فرز سنگبری به همان اندازه که کاربرد دارد می تواند خطرناک و حادثه ساز باشد. 

مهارت در استفاده از فرز سنگبری جزو بدیهیات آن بوده و حتما باید به مهارت لازم در این زمینه دست پیدا کرد. فرزها انواع مختلفی دارند. میزان سطح و نوع عملیات مشخص خواهد کرد که باید از چه نوع فلزی استفاده کنیم تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف فرز سنگبری اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین مارک دستگاه جوش ، بهترین دستگاه جوش برند رونیکس و بهترین دریل شارژی ماکیتا یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

1- فرز سنگبری متابو مدل W26 -230 MVT

فرز سنگبری متابو مدل W26-230 MVT

فرز سنگبری متابو مدل W26 -230 MVT یک محصول بسیار باکیفیت و ساخت کشور آلمان است و جزو بهترین مارک سنگ فرز است. یکی از ویژگی های مهم این فرز حفظ سرعت با وجود فشار مضاعف می باشد که سلامت گیربکس را تضمین می کند. 

از مهمترین ویژگی های این فرز می توان به: موتور پیشرفته با تکنولوژی ماراتن (Marathon Motor)، سیستم کلاچ ایمنی جهت ایمنی بالاتر، دارای دسته گردان و ضد لرزش (MVT)، قابلیت تنظیم محافظ صفحه بدون نیاز به ابزار توقف خودکار ذغال اشاره کرد. همچنین شما براحتی می توانید در کمترین زمان اقدام به تعویض صفحه سنگ نمایید. لازم بذکر است این محصول همراه با گارانتی 6 ماهه برای مشتری ارسال می گردد.

مشخصات

نظر کاربران

2- فرز سنگ بری هیوندای مدل 3223G

برند هیوندای یکی از بهترین مارک سنگ فرز است که در زمینه های مختلف فعالیت دارد. کیفیت بالا و تنوع بسیار زیاد محصولات این برند نام آشنا سبب شده تا در اقصی نقاط جهان مشتریان زیادی داشته باشد و سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. 

فرز سنگ بری هیوندای مدل 3223G یکی از محصولات شرکت هیوندای است که از بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده است. این محصول در ابعاد 48*9 سانتی متر و با وزن 5.8 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه شده است. توان 2200 وات در کنار سرعت حرکت آزاد 5800 دور در دقیقه نشان دهنده قدرت فوق العاده این فرز است که براحتی از پس برش، ساب دادن و زاویه دادن به سنگ و قطعات سخت بر خواهد آمد. 

آچار محافظ صفحه و دفترچه راهنما، همراه این فرز سنگبری برای شما ارسال می شود تا ضمن آشنایی با طرز صحیح استفاده و رعایت نکات مهم بتوانید ایمنی آن را بالاتر ببرید. قفل سوییچ، محافظ صفحه، دسته کمکی و قفل اسپیندل در راستای تسلط و امنیت بیشتر دستگاه در نظر گرفته شده است. شما با اتصال دسته کمکی می توانید با تسلط بیشتری به کار کردن و سنگبری مشغول شوید. 

امکان اتصال دسته کمکی متناسب با دست غالب کاربر در هر دو طرف وجود دارد. چرخ دنده های این فرز تماما فلزی و از بهترین متریال می باشد که می توانید روی طول عمر آن حساب کنید. نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این ابزار مثبت و رضایت بخش ارزیابی می شود. چنانچه به دنبال خرید یک فرز سنگبری باکیفیت و پرقدرت از برندی معتبر هستید می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را بصورت آنلاین همراه با گارانتی معتبر 12 ماهه ایران هیوندای سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

3- فرز سنگ بری آاگ مدل WS 2200-230

فرز سنگ بری آاگ مدل WS 2200-230

فرز سنگبری آاگ مدل WS 2200 -230 یک محصول بسیار باکیفیت از برند AEG آلمان است که با توان 220 وات و سرعت حرکت آزاد 6600 دور در دقیقه به بازار عرضه شده است. این فرز با توجه به سرعت زیاد و قدرت فوق العاده موتور گزینه ای مناسب جهت استفاده در برش فلز و سنگ می باشد و می توانید در ساختمان سازی از آن استفاده کنید. 

گیربکس فلزی و تهویه مناسب جهت خروج هوای گرم داخل دستگاه به بیرون دو مولفه مهم در راستای طول عمر بیشتر موتور می باشند که در این فرز رعایت شده اند. فرزهای سنگبری جزو ابزارهای برقی پرخطر محسوب می شوند که در راستای ایمنی بیشتر از قفل اسپیندل و محافظ در این دستگاه استفاده شده است. شما می توانید این فرز سنگبری را بصورت آنلاین همراه با گارانتی 25 ماهه سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

4- فرز سنگبری پوکا کد G1802-02

فرز سنگبری پوکا کد G1802 -02 در ابعاد 55*15*17 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و جزو بهترین مارک سنگ فرز است. قدرت گیربکس و سرعت چرخش صفحه به گونه ای است که می توانید جهت برش و ساب سنگ و سرامیک از آن استفاده کنید. 

اقلام همراه این فرز سنگبری شامل: دسته، آچار و قاب می باشد که می توانید بوسیله آچاری که همراه آن است متعلقات آن را نصب کرده و استفاده کنید. همچنین شما می توانید این محصول را همراه با گارانتی 12 ماهه معتبر سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

5- فرز سنگبری آروا مدل 5534

آروا یکی از برندهای باکیفیت داخلی است که در زمینه تولید ابزارالات صنعتی فعالیت داشته و طی این سال ها با تولید و ارائه محصولاتی باکیفیت موفق به کسب سهم بزرگی از بازار شده است. از دیگر نقاط قوت شرکت آروا می توان به تنوع محصولات آن اشاره کرد. همین موضوع سبب شده تا طیف گسترده تری از مشتریان با مشاغل مختلف از محصولات این شرکت داخلی استفاده کنند. 

فرز سنگبری آروا مدل 5534 با توان 2600 وات و دور 6500 تولید و در اختیار مشتری قرار گرفته است و براحتی می توان برای برش سنگ و سرامیک روی آن حساب کرد. در ادامه به برخی ویژگی های مهم این محصول اشاره خواهیم کرد. طول کابل دو متر می باشد که تا شعاع خوبی می توانید برای انجام امور برش کاری دسترسی داشته باشید. 

قفل سوییچ، گارد محفاظ بزرگ و قفل اسپیندل در راستای ایمنی بیشتر دستگاه در نظر گرفته شده اند که برای ابزاری مانند فرز سنگبری که دستگاهی پرخطر محسوب می شود بسیار حائز اهمیت می باشد. 

این محصول با داشتن ویژگی هایی از جمله: قابلیت چرخش دسته به میزان 90 درجه، قابلیت جذب لرزش و قابلیت نصب دسته کمکی در سه جهت سبب بالاتر رفتن تمرکز و تسلط شما روی کار می شود و در نتیجه ماحصل کار رضایت بخش خواهد بود. شما می توانید این فرز سنگبری را با کلیک بر روی تصویر فوق همراه با گارانتی 12 ماهه معتبر سفارش دهید. برند آروا یکی از بهترین مارک سنگ فرز از نگاه حرفه ای ها می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

6- فرز سنگبری ماکیتا مدل 9020

فرز سنگبری ماکیتا مدل 9020

فرز سنگبری ماکیتا مدل 9020 ساخت کشور رومانی و تحت لیسانس ژاپن می باشد و جزو بهترین مارک سنگ فرز است. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به: استفاده از بهترین متریال در ساخت، گیربکس قدرتمند و کیفیت بالای آن اشاره کرد. 

این فرز سنگبری با توان 2200 وات و سرعت 6600 دور در دقیقه گزینه ای عالی برای انجام کارهای ساختمانی می باشد. وجود دسته کمکی برای تسلط بیشتر کاربر تعبیه شده است. چنانچه به دنبال یک فرز سنگبری قدرتمند و حرفه ای هستید خرید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا بدون شک رضایت شما را جلب خواهد کرد.

مشخصات

نظر کاربران

7- فرز سنگ بری توسن مدل 3062A

فرز سنگ بری توسن مدل 3062A

فرز سنگبری توسن مدل 3062A در ابعاد 21*57*18 سانتی متر و با توان 2200 وات و دور 6500 در دقیقه تولید و به بازار عرضه شده است و جزو بهترین مارک سنگ فرز می باشد. یکی از نقاط قوت این محصول داشتن گیربکس باکیفیت با پوسته آلومینیومی می باشد. 

گارد محافظ و کلید مخصوص قفل کن جهت جلوگیری از روشن شدن ناگهانی بر روی دستگاه تعبیه شده است. طراحی دسته کمکی این محصول بصورت ارگونومیک ساخته شده است که در استفاده های طولانی مدت موجب خستگی شما نمی شود. یک عدد آچار همراه این فرز سنگبری برای شما ارسال می شود که براحتی می توانید نسبت به تعویض ذغال و صفحه برش اقدام کنید. 

سیم کابل دو متری دسترسی خوبی برای انجام امور مختلف برای شما فراهم می کند ضمن اینکه روکش ضخیم کابل، خیال شما را از بابت پارگی احتمالی و قطعی برق دستگاه در محیط های کاری راحت کرده است. لازم بذکر است این محصول همراه با گارانتی 6 ماهه شرکتی برای شما ارسال می گردد. ضمنا شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق، این فرز سنگبری را سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

نظر کاربران

8- فرز سنگبری رونیکس کد 3241
فرز سنگبری رونیکس کد 3241

یکی از برندهای داخلی که در زمینه تولید ابزارالات بسیار موفق عمل کرده است رونیکس می باشد. شرکت رونیکس با داشتن کارخانه هایی در کشورهای مختلف و به لطف تولید ابزارهای برقی و غیر برقی باکیفیت موفق شده است تا محصولات خود را به اقصی نقاط جهان صادر کند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت و موفقیت این برند نام آشنا تنوع گسترده محصولات آن است که موجب رضایتمندی و جذب مشاغل مختلف اعم از حرفه ای و آماتور شده است. فرز سنگبری رونیکس کد 3241 در ابعاد 52*17*16 سانتی متر و با متریالی درجه یک و عالی تولید و به بازار عرضه شده است و یکی از بهترین مارک سنگ فرز موجود در بازار است.

سرعت حرکت آزاد 600 دور و توان 2400 واتی گیربکس نشان دهنده مناسب بودن این دستگاه برای انجام کارهایی از قبیل برش سنگ و سرامیک می باشد. شیارهای متعدد روی بدنه برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور و گردش هوای مناسب در نظر گرفته شده است. هوای داغ دستگاه از طریق این شیارها خارج شده تا آسیبی به فرز سنگبری وارد نشود. با کلیک بر روی تصویر بالا می توانید این فرز را بصورت اینترنتی و همراه با گارانتی 12 ماهه سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

9- فرز سنگبری بوش مدل GWS 2000

فرز سنگبری بوش مدل GWS 2000

بوش یک شرکت آلمانی است که با تولید محصولات بسیار باکیفیت اعم از لوازم خانگی و ابزارالات موفق شده سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد. کیفیت بسیار بالای محصولات این برند سبب شده است تا افراد زیادی در سرتاسر دنیا علی رغم قیمت بالای محصولات این شرکت، خریدشان را از بین محصولات بوش انجام دهند. فرز سنگبری بوش مدل GWS 2000 با توان 2000 وات و 6500 دور در دقیقه تولید و به بازار عرضه شده است و گزینه ای مناسب برای انجام کارهای سخت ساختمانی مانند برش و ساب سنگ محسوب می شود.

دو عدد صفحه همه کاره دست شما را برای انجام کارهای مختلف باز می گذارد. یکی از وجوه تمایز این دستگاه با فرزهای دیگر استفاده از soft start و constant speed است. تجهیز این دستگاه به سافت استارت یا استارت آرام تاثیر بسیار زیادی در عملکرد بهتر و بهینه سازی قطعات داشته و طول عمر آنها را به طرز قابل توجهی افزایش داده است. 

همچنین تکنولوژی پیشرفته constant speed از فشار بار اضافی بر روی گیربکس جلوگیری کرده و دستگاه با قدرت می تواند به کار خود ادامه دهد. موارد ایمنی در این فرز سنگبری به شکلی دقیق و ریزبینانه مورد بررسی قرار گرفته است تا جایی که موفق به تاییدیه موسسه بسیار معتبر NIOSH شده است.

مشخصات

نظر کاربران

10- فرز سنگ بری اینکو مدل AG-24008-2400W

فرز سنگ بری اینکو مدل AG-24008-2400W

سایر توضیحات: Ingco AG۲۴۰۰۸ Angle Grinder ۲۴۰۰ W دارای موتور ۲۴۰۰ واتی سرعت گردش آزاد: ۶۴۰۰ دور در دقیقه قطر صفحه: ۲۳۰ میلی متر دارای کلید پاور به همراه ضامن و قفل کن سوییچ مجهز به قفل کن شفت دارای کولت از نوع M۱۴ همراه با محافظ فلزی صفحه، آچار صفحه و زغال یدک مجهز به دسته جانبی لرزش گیر متصل شونده به سه منطقه‌ی بدنه روکش دسته به صورت آجدار ضدلرزش و ضدتعریق ساخت کشور چین تحت لیسانس

مشخصات

نظر کاربران

11- فرز سنگبری میلواکی مدل 230-AG 22

فرز سنگ بری میلواکی مدل 230-AG 22

مشخصات

نظر کاربران

12- فرز سنگبری دیوالت مدل DWE492

فرز سنگ بری دیوالت مدل DWE492

مشخصات

نظر کاربران

13- فرز سنگبری حدید برش مدل HB31

فرز سنگبری حدید برش مدل HB31

مشخصات

نظر کاربران

14- سنگ فرز سنگبری کنزاکس مدل 3233
سنگ فرز سنگبری کنزاکس مدل 3233

سایر توضیحات: موتور قدرتمند با توان ۲۳۰۰ وات. سرعت در حالت آزاد ۶۶۰۰ دور در دقیقه است. قطر صفحه ۲۳۰ میلی متر است. مجهز به در پوش تعویض ذغال برای راحتی کاربر. سیستم قفل کن کلید جهت کاربری مداوم و جلوگیری از روشن شدن ناخواسته. کلید کنترل سه منظوره مجهز به استارت نرم. طراحی ارگونومیک دسته به منظور خستگی کمتر در حین کار.

مشخصات

نظر کاربران

15- فرز سنگبری اس تی ای مدل PRAG6908D
فرز سنگبری اس تی ای مدل PRAG6908D

مشخصات

نظر کاربران

16- فرز سنگبری اپکس مدل APX-30230

فرز سنگبری اپکس مدل APX-30230

مشخصات

نظر کاربران

17- فرز سنگ بری زوبر مدل KAG230-2500

سایر توضیحات: دارای دخمه پر پیچ و خم جهت جلوگیری از ورود گرد غبار به داخل موتور، دارای سطح نویز ۸۸ دسی بل، دارای قفل سوییچ، دارای چرخ دنده های ضد حرارت، دارای سیم پیچ سنگین مسی، سرعت دستگاه ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد که قبل از خرید دیسک حتما به RPM دیسک یا همان سرعت دیسک توجه کنید. 

  • از خرید دیسک های با RPM کمتر از ۶۰۰۰ شدیدا خودداری کنید.
  • تاکید می شود از محافظ صفحه استفاده کنید.

جهت افزایش عمر مفید دستگاه حتما هر سال روغن کاری کنید. در این صورت برایتان سال ها مثل ساعت کار خواهد کرد زیرا دلیل خرابی اکثر قطعات صنعتی نداشتن روغن کافی و در نتیجه آسیب دیدن قطعات از جمله گیربکس است.

مشخصات

نظر کاربران

18- فرز سنگبری ای پی ان مدل AG 230 P
فرز سنگبری ای پی ان مدل AG 230 P

مشخصات

نظر کاربران

19- فرز سنگبری المکس مدل A.G 389

سایر توضیحات: مجهز به موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی جهت انجام کاربری های طولانی مدت و پرفشار، برش سایش، استفاده از آرمیچر و بالشتک های صنعتی با بالاترین کیفیت، سیم پیچی اتوماتیک مطابق با استاندارد CE، مجهز به بلبرینگ های ضدغبار NSK جهت جلوگیری از استهلاک زودرس دستگاه، مجهز به کلید ضدغبار باکیفیت مطابق با استاندارد CE.

طراحی منحصر به فرد در قسمت پروانه ای آرمیچر جهت بهبود گردش هوا داخل دستگاه و افزایش عمر مفید موتور، مجهز به دسته جانبی ضدلرزش ارگونومیک دسته، کلید گردان ۱۸۰ درجه جهت کار در زوایای مختلف، پر قدرت و صنعتی با کارایی بالا، مجهز به کلید ضدغبار دارای 

  • قابلیت سافت استارت جهت طول عمر و عملکرد بهتر فرز سنگبری
  • دارای کابل ۳ متری مقاوم مطابق با استاندارد VDE آلمان

مشخصات

نظر کاربران

20- فرز سنگبری تانوس مدل AG_2326

مشخصات

نظر کاربران

راهنمای خرید سنگ فرز

  • نوع: فرزها در انواع مختلفی از جمله مدل نجاری، انگشتی، مینیاتوری، آهنگری و سنگبری در بازار وجود دارند که متناسب با میزان مساحت و نوع عملیات می توان از آنها استفاده کرد. مدل انگشتی ابعاد کوچکی داشته و اغلب در صنعت سنگ های تزیینی و انگشترسازی کاربرد دارند. فرز نجاری همانطور که از نامش پیداست در صنعت چوب کاربرد دارد و از آنها برای برش چوب و مشتقات آن استفاده می شود. مدل مینیاتوری اندازه کوچکی دارد و برای انجام کارهای ظریفی مانند حکاکی و منبت کاری مناسب می باشد. فرزهای سنگبری و آهنگری اغلب در اندازه های بزرگ همراه با گیربکسی قدرتمند با توان زیاد تولید و به بازار عرضه می گردند. از این نوع فرزها برای برش و ساب چوب و فلز استفاده می شود.
  • اندازه: می توان گفت اندازه فرز با میزان قدرت و توان آن رابطه مستقیم دارد. به هر اندازه فرز قدرتمندتر باشد طبیعتا اندازه بزرگ تری دارد. مهمترین مولفه و فاکتور برای انتخاب فرز مناسب توجه به نوع استفاده و زمینه کاری شما می باشد.
  • وزن: یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب فرز به آن توجه کرد وزن آن است. با توجه به اینکه فرز بصورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد توجه به وزن آن بسیار مهم می باشد. توجه نکردن به این موضوع بخصوص در زمان هایی که قرار است از فرز بمدت طولانی استفاده شود می تواند منجر به خسته شدن کاربر شود.
  • توان و قدرت: میزان سطح و نوع عملیات تعیین کننده توان مناسب فرز می باشد. برای مثال فرز مینیاتوری هیچگاه نمی تواند نیازهای شما برای برش و ساب سنگ و آهن را برآورده نماید. پس حتما فرزی با توان مناسب برای انجام کارهای خود انتخاب کنید.
  • موارد مهم دیگر: از دیگر مواردی که بهتر است در هنگام خرید فرز به آن توجه شود می توان به طراحی ارگونومیک دسته، سایز دیسک فرز سنگبری و قابلیت تنظیم سرعت اشاره کرد. طراحی ارگونومیک و داشتن دسته با قابلیت چرخش 90، 180 و 360 درجه در استفاده های طولانی و سنگین بسیار مفید خواهد بود. این موضوع نه تنها خستگی شما را کم می کند بلکه تسلط شما را بر روی محل برش بیشتر خواهد کرد. اخذ مجوزهای لازم در خصوص رعایت موارد ایمنی دستگاه یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید فرز سنگبری می باشد. داشتن دکمه کار کردن یکسره و مداوم از دیگر ویژگی های مهم در راستای راحتی استفاده از فرز سنگبری می باشد.
  • قیمت: فرز سنگبری در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت ویژگی هایی از جمله: اندازه، برند، توان و کیفیت فرز سنگبری در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدل های مختلف موجود در بازار مدلی متناسب با نیازتان انتخاب کنید.
  • گارانتی: داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر فرز سنگبری سبب می شود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن بهره مند شوید. دو نکته را در خصوص گارانتی همیشه در نظر داشته باشید. 1_ قبل از خرید از در دسترس بودن دفاتر و نمایندگی های مجاز آن در شهر خود اطمینان حاصل نمایید. 2_ تاریخ اعتبار گارانتی را مدنظر قرار داده و از زمان انقضای آن مطلع شوید تا غافلگیر نشوید. توجه به گارانتی بخصوص در مورد ابزارالات برقی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: در حال حاضر امکان خرید فرز سنگبری به دو صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید بهتر است به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 20 تا از بهترین مارک سنگ فرز و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *