منوی دسته بندی

یخچال دوقلو سام خوبه؟ +(خرید 2 مدل پرفروش با امکانات عالی -تیر1403)

یخچال دوقلو سام خوبه؟ معایب یخچال فریزر دوقلو سام چیه؟ موتور یخچال سام ساخت کجاست؟ نظرات در مورد یخچال سام؟ پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی کدام است؟ قیمت یخچال دوقلو سام چنده؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوالات متداول 2 تا از بهترین یخچال دوقلو سام را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و درصد بالای رضایتمندی مشتری را کسب کرده اند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات یخچال دوقلو سام، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین مدل یخچال ساید دوو ، یخچال اسنوا بهتره یا دوو و بهترین یخچال فریزر امرسان یکسری بزنید شاید برای مفید باشند.

یخچال دوقلو سام خوبه؟ (خرید 2 مدل اصل و باکیفیت)

✅ مصرف انرژی A

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت سام مدل RR40-RZ40
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۸۴ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۸
گنجایش فریز: ۲۱۲ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۷
گنجایش کل به لیتر: ۵۹۶
گنجایش کل به فوت: ۴۰
نظر کاربران
1.من از دیجی کالا خرید نکردم ولی از خریدم خیلی پشیمونم پولم حیف شد,نزدیک یکسال ک این یخچال هارو خریداری کردم هر بار ی قطعه اش خرابی نمایندگی هم اصلا پاسخگو نیست,دوهفته است فن فریزرم خراب شده هنوز نمایندگی برای تعمیر نیومده با اینکه چندبار تماس گرفتم,
2.خیلی یخچال و فریزر بدی هست…من از نمایندگی خریدم…الان ۱سال و نیم از خریدم میگذره تا الان ۱۰۰بار اومدن تعمییرش کردن یه بار برد فریزر سوخت یه بار فن یخچال سوخت‌‌‌‌….فقط پولمو انداخت دور…اصلا ازش راضی نیستم ….خیلی هم موتورش صدا داره کل فضای خونه صدای موتور این میگیره وقتی صداش قطع میشه همه تو خونه میگن آآخیییششش….
3.سلام من این یخچال رو تقریبا یکسال و نیم هست خریدم خوشبختانه صدا نمی ده و کم مصرفه و همه چیش خوبه به نظر من انتخاب خوبیه نسبت به هزینه ای که می کنین. خیلیا می پرسن ایا یخچال دوقلو سام خوبه؟ من میگم بله و خیالت راحت من که راضی ام.
4.این یخچال دارای طراحی ظاهری خوبیه من قصد خرید داشتم، خوشبختانه نخریدم چون فروشنده به خوبی منو آگاه کرد، متاسفانه سیستم برفکگیر نداره و پشتش رو اگه نگاه کنید (دارای شبکه خنک کننده قدیمی) سیستم کار این یخچال مثل یخچال های قدیمی و فقط ظاهرش جدیده و احتمالا پر مصرف
5.سلام من به هفتس خریدم.ازس راضیم.صداش در حد معمول،جا دار وخوبه،طراحیشم خوبه. آبسردکنش آب نمیده،گفته بودن آب میده.موقع لیوان آب کردن نباید خیلی اهرم فشار داد. سرمایش اون خوبه،الان میوه هامو طبقه پایین میذارم،نگهداریش خوبه. اینکه سرمایش سریع و فریز سریع هم داره،حالت تعطیلات داره،حالت کم مصرف هم داره. ظاهرش همون سام سونگه فرقی ندارن. بنظرم با این قیمت گزینه خوببه،الکی پول برند نمی‌دین.

✅ گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت سام مدل RR60-RZ60/S
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۶۵ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۳۱۰ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۲
نمودار مصرف انرژی: A
وزن: ۱۴۵ کیلوگرم
گنجایش کل به لیتر: ۶۷۵
سایر ویژگی‌ ها: یخساز نیمه اتوماتیک
نظر کاربران
1.از نظر بسته بندی خیلی خوب بود. حمل و ارسال با ماشین روباز وانت انجام شده بود که جالب نبود احتمال بارندگی وجود داشت. مدت زمان ارسال خوب بود. اگر بپرسید یخچال دوقلو سام خوبه؟ من میگم بله یخچال دوقلو سام خوبه و شک نکنید.
2.با توجه به نطرات بقیه سفارش دادم ولی فعلا باز نکردم امیدولرم که سالم باشه بسته بندیش ظاهرا خوب بود و تا دم در اوردن ولی دیحی کالا گفته بود تا طبقه سوم میارن خودشون ولی نیاوردن.
3.من این یخچال رو ۸ ماهه خریدم نمیدونم چرا نظرات منفی زیاد بود پشتش ولی چشمو گرفت و خریدم بهتر از این نمیشه شک نکنید.
4.در کل از خریدم راضیم. نمایندگی هم خیلی سریع اومد نصب کرد. الان یکسال بیشتره استفاده میکنم. مصرف برقشم خوبه. نور دخلش خوبه. جنس طبقات عالیه تا حالا شکستگی نداشته. دستگیره آسان بازشو هم به خوبی کار میکنه. همیشه ترس داشتم بشکنه. تو یخچال های مشابه دیدم شکسته ولی یخچال سام جنسش خوبه.
5.یخچال سام دقیقا همون سامسونگه کیفیت کارایش هم خیلی خوبه خنک کنندگی عالی داره من برا مادرم چند سال پیش که اصلی سامسونگ وارداتی کره ای بود خریدم وچند روزیه همین سام رو برا خودم گرفتم حق و الانصاف هیچ تفاوتی با نمونه کره ای نداره موتور سامسونگه و کیفیت مشابه اصلی وارداتی به نظرم سام یه برند مطمئنیه و شرکت سام سرویس هم خوب برخورد کرد و بازخورد نصب یخچال رو هم گرفت و عالی بود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل یخچال جی پلاس +[خرید 6 مدل ساید بای ساید، دوقلو و کمبی]

یخچال های سام به عنوان یخچال های باکیفیت بازار شناخته می شوند و از نظر امکانات، طراحی، قیمت، مصرف انرژی و ارزش خرید از بسیاری برندها پیشتاز هستند. رنگبندی و طراحی زیبا دست شما را برای انتخابی خوب باز می گذارد. یخچال های سام در ابعاد و اندازه های مختلف از جمله دوقلو، ساید بای ساید و کمبی در بازار وجود دارند که می توانید بسته به نیاز و سلیقه خرید کنید. یخچال دوقلو سام در کنار مزایا مانند هر برند دیگری یکسری عیوب دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. معایب یخچال فریزر دوقلو سام طبق گزارش های بدست آمده به شرح زیر است.

  • مقاومت پایین بدنه
  • جابجایی یخچال های دوقلو مشکل است
  • تنوع کم آنها نسبت به دیگر رقبا
  • استفاده از قفسه ها و طبقات نه چندان باکیفیت

یخچال های سام ساخت کشور ایران هستند و کیفیت بالایی دارند و دو واقع رقیب اصلی برندهای نام آشنایی مانند اسنوا، امرسان، هیمالیا، جی پلاس، دیپوینت، ایکس ویژن و الکترواستیل می باشند. کمپرسور یخچال یکی از گرانترین و مهمترین قطعات آن است که باید حتما در هنگام خرید به آن توجه شود.

شرکت سام در اغلب یخچال های خود بخصوص یخچال ساید و دوقلو از موتورهای اینورتر سامسونگ استفاده می کند و همین موضوع باعث شده خرابی کمی در این خصوص از یخچال های سام گزارش شود. توجه داشته باشید موتورهای اینورتر نسبت به مدل های قدیمی از نظر صدا و مصرف انرژی به شکل قابل توجهی بهینه شده اند.

نظرات مردم در خریدهای اینترنتی بسیار حائز اهمیت است و می تواند راهنمای خوبی برای ما باشد. در واقع زمانی که دسترسی به کالا وجود ندارد نظر افرادی که بصورت ملموس از آن محصول استفاده کرده اند بسیار ارزشمند است. شما می توانید با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات مختلف انتخابی بهتر داشته باشید. تعدادی از نظرات مثبت و منفی مشتریان در مورد یخچال سام به شرح زیر است.

  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت سام مدل ROSSO 3/S رو خریدم. موتور این یخچال کره ای هستس و من راضی ام.
  • رسول عجمی: یخچال و فریزر 17 فوت سام مدل RL-500 رو خریدم. درکل یخچال خوبی هست فقط کمی صدای موتور زیاده درب هومبار خوب چفت نمیشه و بخاطر همین موتور یخچال زود به زود کار میکنه و هوا داخل یخچال میشه ولی طراحی شیکو خوبی داره من راضیم.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر 27 فوت سام مدل RL460 رو خریدم. من شش ماهه گرفتم.عالیه.بیصدا در تمام طول شب متوجه وجودش نمیشید.از گاز با کیفیت استفاده شده.عملکرده توعینگ پلاسش حرف نداره.یکم مونتاژش بهضعیفه و خب برای منی که سامسونگ داشتم قابل قبول نیس.در کل با ۱۱۳۰۰تومن بسیار عالیه.شک نکنید.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر 28 فوت سام مدل RT- 600 رو خریدم. ما چند ساله از این یخچال استفاده میکنیم تصفیه اب خوبی داره خصوصا منطقه من که اصلا ابش خوب نیست فقط از اب یخچال استفاده میکنیم ولی در قسمت یخساز مشکل داشت که باعث میشد کف فیریز پر اب یخ زده بشه با یه بار سرویس کامل خوب شد نسبت به یخچال دیگه تو این رنج قیمت خیلی خوب و جا داره من برای دوتا دخترامم از همین گرفتم.
  • کاربر دیجی‌کالا: یخچال و فریزر 33 فوت سام مدل RT-600 رو خریدم. فوق‌العاده عالی و من راضی ام.
  • محسن نجفی: یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت سام مدل ROSSO 3/W رو خریدم. من از بیرون قسطی خریدم، یخچال زیبا،به روز و کاملا بیصداست. تبلیغ سامسونگ هم نمی کنم. فقط قصدم راهنمایی و ارائه تجربه خرید بود.یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت سام مدل RR60-RZ60/W رو خریدم. سلام. من از فروشنده اکرام کالا خریدم. نسبت به همه جا ارزانتر است. بارگیری و حمل و تحویلش مناسب بود و با حداقل هزبنه راننده و همراه یخچال را به طبقه اول آوردند، برای نصبش هم تماس گرفتم با سام سرویس و دو ساعت بعد آمدند و بدون گرفتن هزینه نصب کردند و مهر گارانتی زدند.فقط یه مورد بود که یخچال بدنش داغ هست کمی که روز بعد تماس گرفتم با سام سرویس و ایشان گفتند طبیعی است. اما فریزر بدنش اصلا داغ نیست و خوبه. امیدوارم این مشکل داغ بودن بدنش چیز خاصی نباشه. در کل توصیه میکنم به خرید چون یخچال خوبیه و نمایندگیش هم سام سرویس هست.

یخچال های دوقلو از لحاظ امکانات و گنجایش فوق العاده می باشند. طبقات فراوان، کشوهای متعدد و فضای زیاد به شما اجازه می دهد مواد غذایی بیشتری را درون یخچال فریزر قرار دهید و بدین شکل تعداد دفعات خرید خود را در طول ماه کاهش دهید. یخچال های دوقلو بدلیل ظاهر زیبا، تنوع، کیفیت خوب و فضای زیاد گزینه ای ایده ال برای خانواده های پرجمعیت و جهیزیه عروس می باشند. از طرفی کیفیت یخچال دوقلو ایرانی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و به همین دلیل درصد اعتماد و رضایتمندی مردم از یخچال های دوقلوی ایرانی بیشتر شده است. در ادامه با تعدادی از پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی از برندهای معتبر بازار آشنا شوید.

  • یخچال و فریزر دوقلو 34 فوت پارس مدل آوین قیمت 30.000.000 تومان
  • یخچال و فریزر دوقول 40 فوت دیپوینت مدل D5i قیمت 44.000.000 تومان
  • یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-1219 قیمت 50.000.000 تومان
  • یخچال و فریزر دوقلو 38 فوت الکترواستیل مدل یونیک پلاس قیمت 53.000.000 تومان
  • یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت امرسان مدل دیاموند RH20D -FN20 قیمت 38.000.000 تومان
  • یخچال و فریزر 40 فوت دوقلو پاکشوما مدل RTRA -RTFA900W قیمت 40.000.000 تومان
  • یخچال و فریزر دوقلو 32 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس A-NF280P -NR440P قیمت 46.000.000 تومان

پیشنهاد مطالعه: بهترین یخچال الکترواستیل کدومه +[6 مدل دوقلو و کمبی پرفروش 2024]

موضوع قیمت یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید یخچال است. قیمت یخچال بسته به نوع، برند، امکانات و کیفیت یخچال متفاوت است و یخچال ها از لحاظ قیمت تنوع بسیار زیادی دارند. قیمت یخچال دوقلو سام با توجه به نوسانات اقتصادی کشور متغیر است. در حال حاضر (اوائل سال 1403) قیمت یخچال دوقلو سام از 48 میلیون تومان شروع و به 53 میلیون تومان ختم می شود که همانطور که اشاره شد یکسری فاکتورها در این قیمت گذاری دخیل است.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 2 تا از بهترین یخچال دوقلو سام و بررسی نظرات مشتریان در خصوص هر کدام، به سوال یخچال دوقلو سام خوبه؟ پاسخ داده باشیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *