منوی دسته بندی

یخچال جی پلاس خوبه یا دوو ؟ [خرید 6 مدل پرفروش از هر دو برند 1403]

یخچال جی پلاس خوبه یا دوو ؟ معایب یخچال ساید جی پلاس؟ صدای موتور یخچال جی پلاس را چگونه رفع کنیم؟ یخچال جی پلاس و دوو خوبه نی نی سایت؟ قیمت یخچال جی پلاس چنده؟ یخچال جی پلاس بهتره یا الکترواستیل؟ یخچال جی پلاس و دوو ساخت کجاست؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ضمن پاسخ به سوالات پرتکرار در خصوص خرید یخچال دوو و جی پلاس، 6 تا از بهترین مدل های آن را به شما معرفی کنیم.

مدل های معرفی شده تماما اصل و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و با خیالی راحت می توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید. در نظر داشته باشید هر دوی این برندها جزو برندهای خوب و خوش قیمت بازار هستند و از نظر تعداد مشتری با هم رقابت بسیار نزدیکی دارند تا جایی که نمی توان با قطعیت گفت که کدام یک سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده اند. امیدواریم با مطالعه این مطلب به پاسخ سوال “یخچال جی پلاس خوبه یا دوو” برسید و انتخابی ایده ال داشته باشید. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات یخچال های دوو و جی پلاس اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: نظرات در مورد یخچال دیپوینت و نظرات در مورد یخچال فریزر اسنوا یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
دوو مدل DS-3730MW۶۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۸,۰۰۰,۰۰۰
دوو مدل DB-2832LW۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جی پلاس مدل GRF-P5322S۲۶,۰۰۰,۰۰۰
جی پلاس مدل GRF-M2515۴۷,۰۰۰,۰۰۰

یخچال جی پلاس خوبه یا دوو (معرفی 6 مدل پرفروش از دو برند)

3 تا از پرفروش ترین یخچال فریزر جی پلاس

✅ گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران

یخچال و فریزر دوقلو 28 فوت جی پلاس مدل GRF-M2515
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۴۷ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۴
تعداد کشو: ۲ عدد
گنجایش فریز: ۲۶۵ لیتر
نمودار مصرف انرژی: A++
نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
نظر کاربران
1.هم قیمت هم کرایه خیلی مناسب بود.
2.خیلی خوب و اقتصادی در مقایسه با برندهای مشابه
3.نمایشگر فقط برای نمایش دمای تنظیم شده است و دمای یخچال و فریزر نمایش داده نمی شود!
4.کیفیت ساخته خوبه و شیک هست.
5.کیفیت بالا صدای موتور واقعا کم و خدمات عالی.

✅ نمودار مصرف انرژی این یخچال A++

یخچال و فریزر 19 فوت جی پلاس مدل GRF-P5322S

جی پلاس جزو بهترین مارک لوازم خانگی برقی در ایران می باشد که محصولات متنوع و باکیفیت را با قیمت مناسب به بازار عرضه می کند. یخچال و فریزر 19 فوت جی پلاس مدل GRF-P5322S یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین یخچال فریزرهای جی پلاس است که می توانید همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید. این یخچال علی رغم جمع و جور بودن فضای زیادی در اختیار شما قرار می دهد. ضمن اینکه بدلیل تعداد طبقات و کشوهای زیاد امکان تفکیک و نظم دهی مواد غذایی فراهم می باشد. در ادامه با ویژگی های این یخچال بیشتر آشنا شوید.

  • دارای طراحی زیبا و امروزی
  • کمپرسور هوشمند اینورتر
  • سیستم جریان هوای چندگانه  Multi Air Flow
  • محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی
  • نمایشگر LED آبریز دستی Water Dispenser
  • فناوری انجماد سریع Super freezing
  • فناوری سرمایش سریع Super Cooling
  • تکنولوژی بدون برفک No Frost
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۰۷ لیتر
امکانات یخچال: بدون برفک
تعداد طبقات یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۱۵ لیتر
نمودار مصرف انرژی: A++
وزن: ۷۰ کیلوگرم
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی [معرفی 8 مدل پرفروش و باکیفیت در سال 2023]

✅ طراحی زیبا با ظرافتی خاص

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-P7525W - جشنواره نوروزی گلدیران
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۳۲ لیتر
تعداد طبقات یخچال: 4
تعداد طبقات درب یخچال: ۴
گنجایش فریز: ۱۷۵ لیتر
نمودار مصرف انرژی: A++
وزن: ۸۰ کیلوگرم
نظر کاربران
1.یخچال خوبیه
2.کم مصرف

3 تا از محبوب ترین یخچال فریزر دوو

✅ دارای فیلتر تصفیه آب

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل DLF-2032MW / DLR-2032MW

یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل DLF-2032MW /DLR-2032MW یک یخچال بزرگ با فضای زیاد است که با کیفیت بالا عرضه شده و خرید آن به خانواده های پرجمعیت پیشنهاد می شود. به عقیده اغلب خریداران، این یخچال از نظر طراحی و داشتن موتور قدرتمند یک سروگردن بالاتر از دیگر رقبای هم رده قرار می گیرد.

ضمنا در نظر داشته باشید علاوه بر گارانتی خود یخچال، کمپرسور به صورت جداگانه 124 ماه گارانتی دارد. داشتن دستگیره های مخفی، طبقات شیشه‌ای بدون قاب، سامانه روشنایی یخچال LED ستونی و کشوهای شکیل به طراحی و ظاهر زیباتر این یخچال کمک کرده است. سیستم کاهش صدا در شب یکی از ویژگی های متمایز کننده این محصول است که به آرامش شما در شب کمک خواهد کرد. دیگر ویژگی ها و امکانات آن به شرح زیر است.

  • هر کدام از یخچال‌ها ۲۰ فوتی و بزرگ است
  • نمایشگر بلند آینه‌ای لمسی
  • سامانه گردش هوای چندگانه
  • چشم الكترونیكی هوشمند
  • سیستم کنترل هوشمند
  • دارای سیستم بدون برفک
مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۰۰ لیتر
نمودار مصرف انرژی :A+
وزن: ۱۱۰ کیلوگرم
تعداد طبقات یخچال: ۵
تعداد طبقات درب یخچال: ۵
جهت باز شدن درب یخچال: به سمت راست
گنجایش فریز: ۱۹۷ لیتر
امکانات فریزر: یخساز اتوماتیک (آب شهری)
نظر کاربران
1.بعد از کلی تحقیق تصمیم گرفتیم دوو بخریم دیجی کالا ۵ تومن از بازار ارزون تر میداد نمایندگی ۶۵ میداد دیجی ۶۰ کرایه هم نخورد در حالی که من برا کولر که فاصله خونه تا مغازه دو قدم بیشتر نبود ۳۵۰ هزار تومن کرایه دادم جمعه عصر رسیدن، شنبه صبح نماینده شرکت اومد نصب شون کرد ان شاءالله عمری کار کنن.
2.موتورش اینورتر نیست پربازده هست که روی دوقلو بهتر جواب داده از اینورتر…۱۲۴ماه گارانتی موتور در بین برندهای ایرانی از همه بهتره به لحاظ شیک بودن و استایل…مشخص هست که وقت و هزینه ی بیشتری گذاشتن تا بهتر از بقیه باشه طراحی دستگیره های مخفی آسان بازشو و طبقات شکیل.
3.همون روز اول نصب یخچال آبسرکن صدای تراکتور می داد چیزی شبیه صدای پمپ آب ساختمان صدای غیر طبیعی موتور که توسط نماینده شرکت روی یخچال 43دسی بل زده ولی نماینده شرکت تست کرد حدود 55است فیلم گرفت و به شرکت اعلام کردند که تا کنون بعد از حدود 20روز نپذیرفته اند الکی تبلیغ گارانسی و یا وارانسی می کنند با توجه به صدای خیلی زیاد نماینده شرکت أمد فن داخلش رو باز کرد دستمال کاغذی چپوند کنارش ولی مشکل به نظرم موتور است و حل نشد که حتی با فیلم ارسالی نماینده به شرکت و هم با توجه به اظهار نماینده شرکت قبول نمی کنند و بنده هم حاضر به تعمیر یخچالی که 65میلیون پولش هست و از روز اول مشکل داشت رو نمیدم و درخاست تعویض یخچال دادم که از این شرکت درپیت با اون گارانتی بعیده.

✅ پاسخگوی نیازهای متنوع خانواده‌های مختلف

یخچال و فریزر 28 فوت دوو مدل DB-2832LW
مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۳۱ لیتر
امکانات یخچال: اخطار باز ماندن درب
تعداد طبقات یخچال: ۳
گنجایش فریز: ۱۱۹ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۹۰ کیلوگرم
نظر کاربران
1.خوبه فقط صدامیده بعضی وقتا که بده. اگر سوال کنید یخچال جی پلاس خوبه یا دوو من میگم هردوتاش مثه همن.
2.با توجه به صدای بنسبت زیاد یخچال در آپارتمانهای کوچک اصلا توصیه نمیکنم،ولی از نظر بروز بودن و جادار بودن یخچال ،قابل قبول است.
3.این یخچال فریزر هم برند و هم طراحی و کارایی خوبیه،،، همون تاریخ تحویل واسم ارسال شد و فقط راننده ارسال با اینکه قانون دیجی کالا تا طبقه سوم موظف به حمل و تحویل هستن ، ولی خونه ما ویلایی و همکف هستش با این حال فقط توی حیاط تحویل داد و بهانه دیسک کمر آورد و گفتش که ما فقط دم خونه تحویل میدیم.
4.سلام من دو هفته ای میشه این محصول رو خریداری کردم. اول از همه بحث قیمت که من گرفتم با هزینه ارسال ۳۲ میلیون که حتی نمایندگی دوو هم میداد ۳۴ میلیون از نظر ارسال هم به موقع کالا رو اوردن. در کل اینو بگم که با این قیمت تا اینجا که خیلی خوب و راضی کننده بوده.

پیشنهاد مطالعه: نظرات خریداران در مورد یخچال دوو [با 5 مدل پرفروش در سال 1402 آشنا شوید]

✅ یخچال جی پلاس خوبه یا دوو ؟

یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت دوو مدل DS-3730MW
مشخصات
گنجایش یخچال: ۵۰۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
تعداد طبقات درب یخچال: ۶
گنجایش فریز: ۲۷۷ لیتر
تعداد طبقات فریزر: ۳
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۲۰ کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراس
نظر کاربران
1.کم صدا و فضای داخلش برای خانواده های ۴ نفر به بالا مناسب هست موتورش کره ای بود یخساز هر دفعه ۶ قالب میده در روز تا ۶۰ قالب میشه برداشت در کل از خرید راضی ام.
2.با تحقیق خیلی زیادی این مدل رو خریدم. رضایت کامل دارم ازش
3.همین یخچالو دیروز به اسم ۳۷فوت خریدم ۸۰ملیون ،قیمتش خوبه بخرید.
4.به نسبت خود فروشگاه ها ارزان تر بود. اگر بپرسید یخچال جی پلاس خوبه یا دوو من بنظرم دوو
5.جهت اطلاع، انواع رنگ های سفید فقط به رنگ درب مربوط می شود و رنگ بدنه سفید چرمی است تا ضدخش تر باشد. علیرغم عمق ۹۰ سانتی، عمق مفید یخچال ۵۴ سانتی متر است و فضای زیادی به درب اختصاص پیدا کرده که خیلی هم قابل استفاده نیست. در این نوع ساید، دستگیره ها در قسمت میانی به حالت تو رفتگی تعبیه شده است که شاید نمای بهتری می دهد ولی گاها به هنگام برداشتن وسایل وقتی برای جلوگیری از بسته شدن درب، کناره یخچال را ناگهان بگیرید ممکن است انگشتان دست بین درب یخچال و فریزر گیر کند و و تقریبا قلم شود. قبل از خرید این ساید اندازه تمام درهای ورودی از ساختمان تا آپارتمان را برای انتقال درحالت بسته بندی درنظر بگیرید. بعد از نصب هم تقریبا به فضایی حدود ۱۰ سانت بیشتر در پشت یخچال برای نصب فیلتر آب احتیاج دارید. صدای موتور و فن آن در تاریکی شب خیلی کم می شود که از نکات مثبت آن است.

جی پلاس یخچال های باکیفیت و با قیمت مناسب تولید می کند و از نظر تنوع، تنوع بالایی دارند. ضمنا در سال های اخیر برخی از عیوب یخچال های نسل قدیم برطرف شده و یخچال های جدید با فناوری و تکنولوژی مدرن و قابلیت های فراوان تولید می شوند. همین موارد سبب شده تا افراد با بودجه ها و سلایق مختلف مایل به خرید یخچال فریزر جی پلاس باشند. در نگاه کلی شاید بتوان گفت یخچال های ساید جی پلاس مشکل خاصی ندارند اما برخی از مواردی که مردم به عنوان معایب به آنها اشاره کرده اند به شرح زیر می باشد. البته برخی از این مشکلات مطرح شده در مورد تمام یخچال های ساید برندهای دیگر هم صدق می کند.

  • حمل و جابجایی یخچال ساید جی پلاس بدلیل ابعاد بزرگ و وزن زیاد مشکل می باشد.
  • در صورت خراب شدن، هزینه تعمیر یخچال های ساید جی پلاس بالاست.
  • قیمت یخچال های ساید جی پلاس بالا می باشد و هر کسی توان خرید این محصولات را ندارد.
  • نبود فضای کافی و مناسب در آشپزخانه برای خرید ساید بای ساید جی پلاس بدلیل ابعاد بزرگ
  • کوچک بودن فضای فریزر بدلیل نوع طراحی یخساز بر روی بدنه به عنوان معایب یخچال ساید جی پلاس معرفی شده است.

در مواردی صدای غیر معمول و زیاد موتور یخچال جی پلاس توسط برخی از خریداران گزارش شده است. بهتر است قبل از هر اقدامی موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • اگر یخچال نو می باشد و به برق می زنید در ابتدا برای خنک کردن فضای داخل یخچال، موتور صدای بیشتری دارد که به مرور از صدای آن کاسته خواهد شد. علت این است که در ابتدا یخچال از حداکثر توان کمپرسور برای خنک کردن استفاده می کند و به محض رسیدن به دمای مشخص کارکرد موتور به حالت نرمال بر می گردد.
  • در یخچال های جدید یک قابلیت بنام یخ زدا وجود دارد که به آن دیفراست هم می گویند. در این زمان که مدت آن معمولا کوتاه است ممکن است صداهای نامتعارف مانند خردشدن یخ یا تبخیر آب از یخچال شنیده شود که البته کاملا طبیعی بوده و نشانه خرابی آن نیست.
  • در برخی مواقع ممکن است صدای غیرمعمول بدلیل ناترازی یخچال باشد. یخچال را در سطح هموار قرار دهید. شما می توانید با موکت، مقوا و پایه های مخصوص آن را تراز کنید.
  • در صورت شنیده شدن صدای ناهنجار بمدت طولانی یا تلق تلق کردن موتور حتما آن را با تکنسین در میان بگذارید. 

نی نی سایت به عنوان یک سایت مرجع و راهنمای خرید شناخته می شود و بسیاری از خریداران تجربیات موفق و ناموفق خود را با دیگر افراد در میان می گذارند. در نی نی سایت بیشتر نظرات در خصوص خرید محصولات جی پلاس و دوو بخصوص یخچال های این دو برند مثبت و رضایت بخش می باشد.

برخی از افراد یخچال های دوو را بدلیل قدمت طولانی تر نسبت به جی پلاس و طراحی متفاوت گزینه ای بهتر می دانند. با این حال یخچال های جی پلاس و دوو جزو پرفروش ترین یخچال های بازار ایران محسوب می شوند.

یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید یخچال فریزر قیمت آن می باشد. بهتر است قبل از هر کاری با مشخص کردن بودجه ای که برای خرید یخچال در نظر می گیرید علاوه بر صرفه جویی در زمان، در رنج قیمتی مشخص به دنبال مدل دلخواهتان بگردید. این سوال را که قیمت یخچال جی پلاس چنده؟ را خیلی از افراد قبل از خرید مطرح می کنند. یخچال های جی پلاس جزو یخچال های خوش قیمت در بازار شناخته می شوند.

قیمت یخچال جی پلاس به مواردی از جمله: مدل، امکانات، ابعاد و نوع موتور بستگی دارد. در حال حاضر ارزان ترین یخچال جی پلاس کمبی مدلGRF-P5319W می باشد که قیمت آن 25.500.000 تومان است. همچنین گران ترین آن مربوط به مدل GRF-M2720S است که بدلیل امکانات فراوان، موتور اینورتر و فضای بسیار زیاد با قیمت  52.000.000 تومان عرضه می گردد. خوب است بدانید جی پلاس بیشتر با یخچال های دوقلو و باکیفیت خود در بازار شناخته می شود.

جی پلاس و الکترواستیل جزو محبوب ترین برندهای یخچال در بازار ایران هستند. در واقع الکترواستیل جزو قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده یخچال ایرانی است و از این نظر قدمت بیشتری نسبت به جی پلاس دارد. جی پلاس در سال های اخیر با تولید یخچال های باکیفیت، خوش قیمت و متنوع موفق شده خود را به به عنوان یکی از رقبای سرسخت الکترواستیل معرفی کند. برای پاسخ بهتر به این سوال که “یخچال جی پلاس بهتره یا الکترواستیل؟” ما دوتا از یخچال های هم رده این دو برند معتبر را مطابق جدول زیر با هم مقایسه کردیم.

مدلجی پلاس مدل GRF-P5323Sالکترواستیل مدل سکوئنس پلاس تیتانیوم
گارانتی24 ماهه گلدیران40 ماهه
نمودار مصرف انرژیA++A+
وزن80 کیلوگرم102 کیلوگرم
گنجایش فریزر111 لیتر182 لیتر
گنجایش یخچال406 لیتر306 لیتر
گنجایش کل به فوت3234

یخچال جی پلاس در واقع یک برند ایرانی است و البته برخی این برند را بین ایران و چین مشترک می دانند. با اینکه سال های زیادی از تاسیس جی پلاس نمی گذرد اما در این سال ها با تبلیغات گسترده و تولید محصولات باکیفیت و متنوع، سهم بزرگی از بازار را مال خود کرده است. دوو یک برند مربوط به کره جنوبی است که به عنوان بهترین مارک لوازم خانگی خارجی محسوب می شود و متاسفانه در حال حاضر منحل شده است. خوب است بدانید انواع محصولات دوو و جی پلاس اعم از یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون و غیره در ایران ساخته و مونتاژ می شوند و کیفیت بالایی دارند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین یخچال فریزر مارک جی پلاس و دوو و بررسی نظرات مردم، به سوال ” یخچال جی پلاس خوبه یا دوو ” پاسخ داده باشیم و شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *